2007.04.13
2007.04.13
Zakarlikowy skład ardo na pociągu 609. 231 to skład bomi, na 33 powinien byc drugi skład ardo. Wagon 637 dziś jest napewno na 145. O godzinie 6.40 od ronda do rynku przyjechał pociąg 162, pchając zdefektowaną solówkę. Wagon został odstawiony na łuku koło teatru, a 162 wycofała i pojechała na brynów. W miedzyczasie od ronda przyjechał 145# 637. Niemógł skręcic, w kierunku zawodzia, pojechał więc przez plac wolności. Zdefektowana solówka została podpięta, do składu jadącego do Zawodzia. W czasie tych przepinań, zablokowany został ruch, co spowodowało bałagan na rynku.
O godzinie 12.10 z Ronda na Rynek przyjechał pusty #734+735 obtablicowany jako 6 BRYNÓW PĘTLA - ohyda (gdzie te czasy, kiedy wyświetlało się w dwóch wierszach: KATOWICE BRYNÓW PĘTLA ), bez tabliczki numeru pociągu, za nim przyjechał #813 na poc.601. Motorniczy składu zabral ludzi z Rynku i razem z #813 pojechali na Brynów.
Natomiast o 12.40 ulicą 3-go Maja w stronę Zawodzia jechał #110R, który eskortował #673. Prawdopodobnie #673 wracał z ZURu, gdzie przeszedł remont blacharki, miał wózki w identycznym kolorze jak zmodernizowany #790, podejrzewam, że pomalowane.
Na 23 jest #313+314
2003 #687
2001 #574+573
Natomiast o 12.40 ulicą 3-go Maja w stronę Zawodzia jechał #110R, który eskortował #673. Prawdopodobnie #673 wracał z ZURu, gdzie przeszedł remont blacharki, miał wózki w identycznym kolorze jak zmodernizowany #790, podejrzewam, że pomalowane.
Na 23 jest #313+314
2003 #687
2001 #574+573
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2007, 14:25 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2007.04.13
Na 33 jest skład 583+584. Wagon ma chyba nowy komplet wyświetlaczy, przynajmniej boczny. Na bocznym jedzie na Słoneczną z napisem dwóch rzędach (co już samo w sobie jest rzadkie), w dodatku czcionka jest zupełnie inna, jakby chudsza, wygląda przez to dla mnie po prostu nowo i może dlatego nowocześniej.hanys76 pisze:Zakarlikowy skład ardo na pociągu 609. 231 to skład bomi, na 33 powinien byc drugi skład ardo.
Skoro na 231 jest Bomi, to będzie to 783+784, bo:
Jest to pociąg 610. W drugim wagonie jest tablica bytomskaBoguś pisze:O godzinie 12.10 z Ronda na Rynek przyjechał pusty #734+735 obtablicowany jako 6 BRYNÓW PĘTLA - ohyda (gdzie te czasy, kiedy wyświetlało się w dwóch wierszach: KATOWICE BRYNÓW PĘTLA ), bez tabliczki numeru pociągu, za nim przyjechał #813 na poc.601. Motorniczy składu zabral ludzi z Rynku i razem z #813 pojechali na Brynów.
Gdybyś czytał temat w dziale "Zajezdnie" to byś nie pisał, że prawdopodobnieBoguś pisze: Natomiast o 12.40 ulicą 3-go Maja w stronę Zawodzia jechał #110R, który eskortował #673. Prawdopodobnie #673 przebywał w ZUR, gdzie przeszedł remont blacharki.
Poc. 234.Boguś pisze: Na 23 jest #313+314
Na poc. 116 widzę skład 467+489. Po raz pierwszy jest na tym szlaku od pamiętnego bałaganu w zeszłym tygodniu. I pewnie jestem już nudny, ale pierwszy pantograf jest niesamowicie przechylony do tyłu, chyba nawet samoczynnie odchyla się od sieci (choć możliwe, że motorowy to powodował). Muszą coś z tym zrobić.
Na poc. 118 jest skład 719+720. Tablicy na dachu już nie ma
Poc. 117 albo przegapiłem, albo była solówka, albo nie ma obsady.
EDIT
Przegapiłem, jeździ 354+355.
Ok. godziny 14:30- 15:00 musiało w Katowicach być jakieś dłuższe zatrzymanie. Wszystko wskazuje na rejon Ronda. Nie jechało nic w tym czasie Chorzowską od strony Katowic. Ok. 15:10 jechały po kolei 801 (41), 800 (608), 672 (231), 719+720 (118), 695+593 (609), 678 (111), 808 (41) i 734+735 (610). Nie było na czele stawki trupa, więc dlatego podejrzewam zatrzymanie w centrum.
Wagon 672 wjechał na pętlę wschodnią i na łącznik wyjazdowy, po czym omijając pętlę zachodnią pojechał do Katowic. Na starcie już miał opóźnienie 10 minut (przyjechał z opóźnieniem 30-minutowym).
Wyjaśniło się także przy okazji, że na poc. 231 już nie było składu Bomi, a Ardem na poc. 609 jest 695+593.
EDIT
Być może powodem zatrzymania był skład 641+642 (poc. 112), ponieważ właśnie jedzie pusty jako defekt do zajezdni. Jeżeli miał awarię lub wypadek związany z zatrzymaniem, to tylko w stronę Rynku.
Wagon 672 wjechał na pętlę wschodnią i na łącznik wyjazdowy, po czym omijając pętlę zachodnią pojechał do Katowic. Na starcie już miał opóźnienie 10 minut (przyjechał z opóźnieniem 30-minutowym).
Wyjaśniło się także przy okazji, że na poc. 231 już nie było składu Bomi, a Ardem na poc. 609 jest 695+593.
EDIT
Być może powodem zatrzymania był skład 641+642 (poc. 112), ponieważ właśnie jedzie pusty jako defekt do zajezdni. Jeżeli miał awarię lub wypadek związany z zatrzymaniem, to tylko w stronę Rynku.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2007, 15:56 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
No to widzę, że na poc.115 i 116 były podmiany, bo po 12 na Rynku widziałem odpowiednio #709 i wspomniany wcześniej #467+489ff pisze:678 (115),
Być może powodem zatrzymania był skład 641+642 (poc. 116), ponieważ właśnie jedzie pusty jako defekt do zajezdni. Jeżeli miał awarię lub wypadek związany z zatrzymaniem, to tylko w stronę Rynku.
Dzisiaj #448 jeździ na poc. 2606. Ma nowy przód. Usunięto mu zaślepki po gniazdach i odmalowano pod pierwszymi dwoma oknami po stronie bez drzwi i pod pierwszym oknem po stronie z drzwiami. Końce zderzaków pomalowano na biało.Boguś w temacie 2007.04.12 pisze:Nie widziałem, wyprzedzałem go i nie zobaczyłem jego przoduDW pisze:Czyli mi się nie przewidziało
A zauważyłeś może czy ma nowy przód (wcześniej miał zaślepki po gniazdach)?
#801 na 41 zaraz po opuszczeniu przystanku ZOO zatrzymał się, jadący z naprzeciwka chyba 604 też. Potem solówka pojechała, a citadis cofnął troszkę i wywalił ludzi. Potem wszystko się za nim zatrzymywało.ff pisze:Ok. godziny 14:30- 15:00 musiało w Katowicach być jakieś dłuższe zatrzymanie. Wszystko wskazuje na rejon Ronda. Nie jechało nic w tym czasie Chorzowską od strony Katowic. Ok. 15:10 jechały po kolei 801 (41), 800 (608), 672 (231), 719+720 (118), 695+593 (609), 678 (111), 808 (41) i 734+735 (610). Nie było na czele stawki trupa, więc dlatego podejrzewam zatrzymanie w centrum.
Powodem zatrzymania było lekkie wybrzuszenie się lewej szyny w miejscu spawu (który i tak był jak sito), oraz delikatnie w lewą stronę.
Ok. 15:00 już przyjechała ekipa, tylko troszkę błądzili, bo się zagalopowali na szczyt górki, potem motorowi za nimi kiwali, w końcu zjechali chodnimiem i zabrali się za naprawę. Zatrzymane wszystko stało to co napisałeś, chyba z wyjątkiem ostatnich, bo one dojeżdżały gdy już tramwaje puszczano.
EDIT
Dodaję dwie fotki do albumu
http://tramwaje.mojeforum.net/album_page.php?pic_id=110
http://tramwaje.mojeforum.net/album_page.php?pic_id=109
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2007, 17:44 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jest jakiś zator w Chorzowie. Przed chwilą z Chorzowa Rynku (Ratusza) trasą 6/11/41 przejechały dwa składy w planowych kursach zjazdowych do zajezdni. Najpierw 725+736 z linii 36, a potem 691+689 z linii 37. Z rozkładu wynika, że to 364 i 373, ale wtedy ten drugi opuścił Ratusz trochę przed czasem, bo był w okolicach Stadionu o 18:33.
Na poc. 112 na ostatnie kółko stawił się 495+496. Jest opóźniony 10 minut, jedzie teraz do Katowic.
EDIT
Od Katowic na pętlę Stadion Śląski wjechał 680+679. Nie wiem na razie co to jest.
Na poc. 112 na ostatnie kółko stawił się 495+496. Jest opóźniony 10 minut, jedzie teraz do Katowic.
EDIT
Od Katowic na pętlę Stadion Śląski wjechał 680+679. Nie wiem na razie co to jest.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
nie kolo dworca pkp w katowicach w składzie 530+540 k kozubek w najlepsze gawedzi z glinami i kontrolom ruchu przed tramwajem stoi auto straży wiejskiej i nic nikt niewie 37-7-36 jechały do stadionu slz 18-20 7 sie zlitowała na placu wolnosci i wzieła z pasów tłum ludzi do bytomia bajzel i tyle .11 wjechałem na rynek .te nasze tramy to cza rozwalic i tak sie atobsami wiecej szlaja i nie idzie dojechac jak 612 w chorzowie na polnej zdechł jak nasza firma ts sa
Czyli zgodnie z tym co napisał as chorzów nie zauważyłem ich przyjazdu z Katowic na Stadion. I zgadza się, zagadywałem, że one zjeżdzały z Rynku, tak mi pasowało.ff pisze:Jest jakiś zator w Chorzowie. Przed chwilą z Chorzowa Rynku (Ratusza) trasą 6/11/41 przejechały dwa składy w planowych kursach zjazdowych do zajezdni. Najpierw 725+736 z linii 36, a potem 691+689 z linii 37. Z rozkładu wynika, że to 364 i 373, ale wtedy ten drugi opuścił Ratusz trochę przed czasem, bo był w okolicach Stadionu o 18:33.
To też linia 36.ff pisze: Od Katowic na pętlę Stadion Śląski wjechał 680+679. Nie wiem na razie co to jest.
Włączał się za 641+642, który wypadł 2 godziny wcześniej.genz pisze:Chwile pózniej na petle Zachodnia wjezdzał skład 495-496 poc.1102 wyglądał na włączającego się.
A to też dopiero wieczorkiem. Chyba 715 tu jeździł (albo 705?).genz pisze: A na poc. 606 promocja 578-577
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
taka awaria jak dzis koło wesołego miasteczka te wybrzuszenie jak pisał luki to sie z temperatury zrobiło troche słonce poswieciło i sie tory gnom takie cos dopierpo sie robiło jak ciepło sie robi upał szyna sie rozszerza czerwiec wrzesien przy normalnych torach -nic dziwnego jak w okolicy wesołego miasteczka torowisko jest w powietrzu se łazi tory sie regulują w najsłabszym miejscu jak chcą,dobrze ze o na prostej i o widac to w okolicy pere miechów temu 811 rozwalił ostatni wuzek u rwał hamulec szynowy straty kilka dziesiat tysiecy zł.
To już wiem czemu widziałem około 18.20 przy głównym wejsciu do parku, jadącą od chorzowa stodwójkę. Zastanawiałem się co to jest o tej porze, czyli to była 36 albo 37.ff pisze:Jest jakiś zator w Chorzowie. Przed chwilą z Chorzowa Rynku (Ratusza) trasą 6/11/41 przejechały dwa składy w planowych kursach zjazdowych do zajezdni. Najpierw 725+736 z linii 36, a potem 691+689 z linii 37. Z rozkładu wynika, że to 364 i 373, ale wtedy ten drugi opuścił Ratusz trochę przed czasem, bo był w okolicach Stadionu o 18:33.
Na poc. 112 na ostatnie kółko stawił się 495+496. Jest opóźniony 10 minut, jedzie teraz do Katowic.
EDIT
Od Katowic na pętlę Stadion Śląski wjechał 680+679. Nie wiem na razie co to jest.
Ten 110R o 10.35 jechał w kierunku Batorego,więc wtedy pewnie jechał po 673.Boguś pisze:O godzinie 12.10 z Ronda na Rynek przyjechał pusty #734+735 obtablicowany jako 6 BRYNÓW PĘTLA - ohyda (gdzie te czasy, kiedy wyświetlało się w dwóch wierszach: KATOWICE BRYNÓW PĘTLA ), bez tabliczki numeru pociągu, za nim przyjechał #813 na poc.601. Motorniczy składu zabral ludzi z Rynku i razem z #813 pojechali na Brynów.
Natomiast o 12.40 ulicą 3-go Maja w stronę Zawodzia jechał #110R, który eskortował #673. Prawdopodobnie #673 wracał z ZURu, gdzie przeszedł remont blacharki, miał wózki w identycznym kolorze jak zmodernizowany #790, podejrzewam, że pomalowane.
Na 23 jest #313+314
2003 #687
2001 #574+573
A już po 17:00 był w Sosnowcu na poc. 1501 w drodze do Katowic.Boguś pisze:Natomiast o 12.40 ulicą 3-go Maja w stronę Zawodzia jechał #110R, który eskortował #673.
http://www.tram-silesia.pl/forum/viewto ... &start=150
^ Na forum wpk jest podana informacja, że w Sosnowcu - Klimontowie na mijance Kolonia Pstrowski wykoleił się skład #664+663 (poc. 276). Było to pewnie około 16:45, jeśli jechał planowo.
Skład pewnie na razie zostanie odstawiony, bo podobno drugi wagon wbił się w pierwszy
Jedyna zaleta tego zdarzenia to ta, że pewnie po naprawie wagony prawdopodobnie wreszcie zostaną odmalowane, ale naprawa pewnie trochę potrwa (jeśli nie przyjdzie im do głowy kasacja).
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2007, 09:55 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2007.04.13
Ten skład od 9.28 do 13.13 był planowy. Został zamówiony przez jakieś przedszkole na trasie Sokolska - Stadion Śląski. Drugi wagon był tylko dla dzieci.ff pisze:Poc. 234.Boguś pisze: Na 23 jest #313+314
.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości