2007.02.21
2007.02.21
Na poc. 602 od samego rana skład 783+784. Jest to o tyle dziwne, że jest to pierwszy karlikowy pociąg, który wyjeżdża z zajezdni (czyżby nie było żadnego wtedy sprawnego? ). Jednak jest to też pociąg, który zjezdza najwcześniej, więc może wiedzieli, że nie obsadzą wszystkich i ten skład był zamierzony. No chyba, że trzecia możliwość - przydzielili na tę służbę motorowego bez uprawnień na karlika
Widziałem też z okna skład Ardo. Pusty, a pod 23 nie pasuje. Może poc. 4101, może 608? Bardziej się skłaniam ku temu drugiemu, bo na wyświetlaczu napis w jednym wierszu, a tak jest na 6.
Na poc. 4109 skład 254+255 kursuje na drugim pantografie.
Poc. 134, na którym był wagon 318 zdefektował. Samodzielnie zjeżdżał od Dworca do Zawodzia (nie wiem czy do dworca jechał jeszcze z pasażerami). Kurs do Chorzowa godzinę wcześniej wykonywał normalnie.
Na poc. 201 jest skład 734+735.
Widziałem też z okna skład Ardo. Pusty, a pod 23 nie pasuje. Może poc. 4101, może 608? Bardziej się skłaniam ku temu drugiemu, bo na wyświetlaczu napis w jednym wierszu, a tak jest na 6.
Na poc. 4109 skład 254+255 kursuje na drugim pantografie.
Poc. 134, na którym był wagon 318 zdefektował. Samodzielnie zjeżdżał od Dworca do Zawodzia (nie wiem czy do dworca jechał jeszcze z pasażerami). Kurs do Chorzowa godzinę wcześniej wykonywał normalnie.
Na poc. 201 jest skład 734+735.
Re: 2007.02.21
Ostatnia ewentualność nie wchodzi w grę na 100% (chociaż licho nie śpi). Jak znam życie jednak ma to związek z motorniczym. To znaczy na 602 mógł być wypisany ktoś, kto ma stały przydział na wagon, który jest aktualnie odstawiony.ff pisze:Na poc. 602 od samego rana skład 783+784. Jest to o tyle dziwne, że jest to pierwszy karlikowy pociąg, który wyjeżdża z zajezdni (czyżby nie było żadnego wtedy sprawnego? ). Jednak jest to też pociąg, który zjezdza najwcześniej, więc może wiedzieli, że nie obsadzą wszystkich i ten skład był zamierzony. No chyba, że trzecia możliwość - przydzielili na tę służbę motorowego bez uprawnień na karlika
Ok. 12:40 na Stadionie Śl. #495+496 zjeżdżał pusty do zaj. z linii nr 41.
Przed 13. na kopalni Rozbark w kierunku Bytomia zdefektował karlus #802 - linia nr 41. Za nim zablokowane zostały #706 (linia nr 11 do zajezdni, wcześniej zawrócił na Stadionie Śl.), #803 i jeszcze jakaś solówka. Karlik zepchnięty został przez #706 do Sikorskiego i stał tam na "trzecim torze"
Jadąc potem z Sikorskiego 19stką usłyszałem w radiotelefonie, że na 41 jest jakieś wykolejenie.
Przy okazji jadąc tą samą 19stką zaobserwowałem następującą obsadę:
- poc. 191 - #492+493
- poc. 192 - #678
- pociągi 193, 194
- poc. 195 - #647+648
- poc. 196 - #641+642
- poc. 197 - jakaś solówka (a la #470)
Obsada 11stki:
#706(który zjechał do zajezdni), #711+712, #718, #257+258, #471+478, #579+592 i #719+720, który stał odstawiony na Chebziu.
Na zajezdni ZKT3 teraz stoją: #706, #775, #582+580 i #548+488 (jako linia nr 7), natomiast na pętli pojawił się #708 jako 31.
Jednym słowem: chaos.
Błąd poprawiony
Przed 13. na kopalni Rozbark w kierunku Bytomia zdefektował karlus #802 - linia nr 41. Za nim zablokowane zostały #706 (linia nr 11 do zajezdni, wcześniej zawrócił na Stadionie Śl.), #803 i jeszcze jakaś solówka. Karlik zepchnięty został przez #706 do Sikorskiego i stał tam na "trzecim torze"
Jadąc potem z Sikorskiego 19stką usłyszałem w radiotelefonie, że na 41 jest jakieś wykolejenie.
Przy okazji jadąc tą samą 19stką zaobserwowałem następującą obsadę:
- poc. 191 - #492+493
- poc. 192 - #678
- pociągi 193, 194
- poc. 195 - #647+648
- poc. 196 - #641+642
- poc. 197 - jakaś solówka (a la #470)
Obsada 11stki:
#706(który zjechał do zajezdni), #711+712, #718, #257+258, #471+478, #579+592 i #719+720, który stał odstawiony na Chebziu.
Na zajezdni ZKT3 teraz stoją: #706, #775, #582+580 i #548+488 (jako linia nr 7), natomiast na pętli pojawił się #708 jako 31.
Jednym słowem: chaos.
Błąd poprawiony
Ostatnio zmieniony 21 lut 2007, 15:31 przez rzelfix, łącznie zmieniany 6 razy.
Musisz coś poprawić. Nie ma dwóch wagonów 802rzelfix pisze: Przed 13. na kopalni Rozbark w kierunku Bytomia zdefektował karlus #802 - linia nr 41. Za nim zablokowane zostały #706 (linia nr 11 do zajezdni, wcześniej zawrócił na Stadionie Śl.), #802 i jeszcze jakaś solówka.
Widziałem dziś 582+580 na 11 lub 41. I to tak gdzieś ok. 10-11rzelfix pisze: Na zajezdni ZKT3 teraz stoją: #775, #580+582 i #548+488 (jako linia nr 7)
Oczywiście, że nie. Miało być #803.ff pisze:Musisz coś poprawić. Nie ma dwóch wagonów 802 ]rzelfix pisze: Przed 13. na kopalni Rozbark w kierunku Bytomia zdefektował karlus #802 - linia nr 41. Za nim zablokowane zostały #706 (linia nr 11 do zajezdni, wcześniej zawrócił na Stadionie Śl.), #802 i jeszcze jakaś solówka.
Zastanawiam się, czy przypadkiem nie pomyliłem ze sobą składów #582+580 i #579+592. Obydwa dzisiaj widziałem. Ale możliwe, że obydwa jeździły gdzieś na 6/11/41.ff pisze:Widziałem dziś 582+580 na 11 lub 41. I to tak gdzieś ok. 10-11.rzelfix pisze: Na zajezdni ZKT3 teraz stoją: #775, #580+582 i #548+488 (jako linia nr 7)
Teraz na pętli na Stroszku zjawiła się solówka #609 jako 41.
Ja też tak myslałem i już mnie nawet denerwowało jak po raz kolejny czytałem, że "495+496 jeszcze jest w Knorze" , Po co w takim razie było to odnowienie połowy wagonów tylko na 4 miesiące...DW pisze:Myślałem, że będą ściągać tylko nieodnowione reklamy Knorr, a tymczasem Knorr całkowicie kończy kampanię
No więc jednak 608.hanys76 pisze:Na pociągu 608 mamy skład ardo,tylko niewiem który.
A może nie było przejazdu do Pl. Wolności? Bomi jest/był na 20, drugi na 6.hanys76 pisze: Przed 17 z zajezdni do rynku przyjechał skład bomi możliwe że to 734+735.Postał na łuku chwile, ale wygoniła go 14.Prawdopodobnie wyjechał na pociąg 4107.
Kolejna w dniu dzisiejszym zmiana na pociągu 4107.Za skład bomi który kursował wczesniej ,o 22 wyjechał zielony skład getin bank.Możliwe że poprzedni zakarlik, się zdefektował.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2007, 22:19 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj ok 17:10 widziałem na trasie linii 7, stojący skład w Świętochłowicach za wiaduktem nad DTŚ w stronę przystanku Skałka i Bytomia.
Stał z otwartymi drzwiami #456+457 bez pasażerów, tablica zjazdowa.
Motorniczy w drugim wagonie na końcu po lewej stronie wybijał pozostałości po szybie.
Ciekawe kto go tak załatwił.
Stał z otwartymi drzwiami #456+457 bez pasażerów, tablica zjazdowa.
Motorniczy w drugim wagonie na końcu po lewej stronie wybijał pozostałości po szybie.
Ciekawe kto go tak załatwił.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: 2007.02.21
O godzinie 19.00 widziałem go ponownie na trasie. Nadal był na 13, ale już na poc. 139.ff pisze: Poc. 134, na którym był wagon 318 zdefektował. Samodzielnie zjeżdżał od Dworca do Zawodzia (nie wiem czy do dworca jechał jeszcze z pasażerami). Kurs do Chorzowa godzinę wcześniej wykonywał normalnie.
To był 583+584.hanys76 pisze:Na pociągu 608 mamy skład ardo,tylko niewiem który.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości