Spis wagonów wg zajezdni

Dyskusje o zakładach tramwajowych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Trampesar6
Posty: 3383
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

Spis wagonów wg zajezdni

#1 Post autor: Trampesar6 » 20 lip 2009, 22:35

R-1 Będzin
Łącznie wagonów: 64

105Na - ilość 24
508+534, 509, 521+518, 523, 525, 530+540, 535, 537+529, 575, 602, 621, 623+624, 625, 629+630, 633+634, 636+635

105N2K - ilość 9
665, 700-/-694, 761*, 762*, 783+784 Z, 790+740

105N-HF 11 AC - ilość 10
627+667, 645-/-646, 663-/-664, 701+748, 703-/-704

105NF S - ilość 6
726+727, 728-/-768, 751-/-752

E1 - ilość 12
921, 923, 926, 927, 928, 929, 932, 936, 937, 940, 941, 943

MF 16 AC BD - ilość 3
850, 859, 860

Składów: łącznie: 11 (17) / w ruchu: 11 / na linii: 6
Solówek: łącznie: 26 (40) / w ruchu: 25 / na linii: 17
Wiedeńców: łącznie: 12 / w ruchu: 12 / na linii: 7
Moderusów Beta: łącznie: 3 / w ruchu: 3 / na linii: 3

R-2 Katowice Zawodzie
Łącznie wagonów: 106

13N - ilość 1
308

105N - ilość 1
338

105Na - ilość 24
264+265, 268+269, 282, 340, 524, 550+551, 566, 573, 598, 607, 673, 674, 680+679, 699+687, 731+730, 734+735, 767

105N2K - ilość 4
669+670, 782+786

105N-HF 11 AC - ilość 20
637+638, 672-/-688, 675+676, 691-/-689, 692-/-695, 702+749, 725+736, 753+754 B, 771+772, 781+747

116Nd - ilość 12
800, 801*, 802, 803, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 812, 815*

Twist 2012N - ilość 30
820, 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844*, 845, 846, 847, 848, 849

Duewag Pt - ilość 8
900, 901, 902 G, 906, 909 G, 910, 912 G, 914

Duewag Ptm - ilość 1
908

MF 16 AC BD - ilość 5
851 S, 855 S, 856 S, 858 B, 861 B

Składów: łącznie: 14 (21) / w ruchu: 13 / na linii: 10
Solówek: łącznie: 24 (36) / w ruchu: 23 / na linii: 19
Citadisów: łącznie: 12 / w ruchu: 11 / na linii: 10
Twistów: łącznie: 30 / w ruchu: 29 / na linii: 14
Helmutów: łącznie: 8 / w ruchu: 8 / na linii: 5
Ptm: łącznie: 1 / w ruchu: 1 / na linii: 0
13N: łącznie: 1 / w ruchu: 1 / na linii: 1 (tylko w dni wolne)
Moderusów Beta: łącznie: 5 / w ruchu: 5 / na linii: 4

R-3 Bytom Stroszek
Łącznie wagonów: 67

4N - ilość 1
1167 B

N - ilość 2
954, 1118

105Na - ilość 25
283+285, 321, 354-/-355, 370+371 Z, 451, 456+457, 492+493*, 495+496, 556+557, 587, 620, 644, 716, 743, 746-/-745, 776, 791

105N2K - ilość 12
693-/-775, 722-/-732, 737, 759, 765, 766*, 774, 777, 778, 779

105N-HF 11 AC - ilość 11
683-/-642, 707*-/-708, 709-/-710, 711+712, 719+720, 760

105NF S - ilość 12
647+648, 684+714, 705+706, 713*, 715, 717+721, 755+756

MF 16 AC BD - ilość 4
852, 853, 854, 857

Składów: łącznie: 14 (19) / w ruchu: 14 / na linii: 8
Solówek: łącznie: 31 (35) / w ruchu: 27 / na linii: 25
Enek (w tym 4N): łącznie: 3 / w ruchu: 3 / na linii: 1
Moderusów Beta: łącznie: 4 / w ruchu: 4 / na linii: 3

R-4 Gliwice
Łącznie wagonów: 63

105Na - ilość 18
254+255, 259+267, 374, 417, 419, 420, 458, 461+460, 476+425, 506+503, 564+565, 658

105N2K - ilość 5
614, 677-/-678, 733, 742

105N-HF 11 AC - ilość 4
659-/-660, 744, 785

105NF S - ilość 13
651-/-652, 653+654, 661-/-617, 681+682, 685+686*, 757+758, 788

111N - ilość 6
341+342, 360+406, 373+613

E1 - ilość 6
924, 934, 935, 938, 942, 945

116Nd - ilość 5
804, 811, 813, 814, 816*

Duewag Pt - ilość 2
907, 911*

Duewag Ptm - ilość 4
903 Z, 904 Z, 905 Z, 913 Z

Składów: łącznie: 11 (14) / w ruchu: 11 / na linii: 6
Solówek: łącznie: 25 (39) / w ruchu: 24 / na linii: 19
Wiedeńców: łącznie: 6 / w ruchu: 6 / na linii: 4
Citadisów: łącznie: 5 / w ruchu: 4 / na linii: 3
Helmutów: łącznie: 2 / w ruchu: 1 / na linii: 0
Ptm: łącznie: 4 / w ruchu: 4 / na linii: 1

Liczba wozów na linii uwzględnia wozy uruchamiane w dni robocze. W przypadku, gdy wyjazdy wieczornych podmian na solówki odbywają się przed zjazdami solówek z pociągów dziennych, wagony te doliczane są do liczby uruchamianych wozów.

Legenda:
* - wagon, za numerem którego jest gwiazdka jest odstawiony, w przypadku odstawionego składu znajdują się dwie gwiazdki dla obu wozów.
-/- - skład rozpięty - oba wagony kursują solo (symbole zamiast plusa)
B - wypożyczony z Będzina,
G - wypożyczony z Gliwic,
S - wypożyczony ze Stroszka,
Z - wypożyczony z Zawodzia.
Lista wagonów doczepnych po modernizacji.


Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Trampesar6 , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2019, 14:49 przez Trampesar6, łącznie zmieniany 2272 razy.

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#2 Post autor: DW » 16 wrz 2009, 16:40

Dopisałem gwiazkę przy #362, który ponoć znajduje się w Chorzowie -> http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1401 (przedostatni akapit)

Z tego co ja zrozumiałem z opisu, to znak "-/-" oznacza, że rozpięty został skład złączony z dwóch solówek. Pojawił się on przy składzie #726+727, którego drugi wagon solo nie jeździ, więc zmieniłem wpis na #726+727*. Jeśli mylę się co do tego oznaczenia, to proszę mnie poprawić, ale sądzę, że takie (z "-/-" tylko przy rozpiętych "solówkowych" składach) jest bardziej logiczne.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 10:44 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

R_G
Posty: 2709
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#3 Post autor: R_G » 24 lip 2010, 12:42

#633 i #751 jak na razie jeżdżą solo więc: -/-
[scroll] :!: Pozdrawiam :!: [/scroll] [center]FTŚ REJON NUMER 1 / Będzin[/center]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#4 Post autor: Boguś » 24 lip 2010, 17:58

R_G pisze:#633 i #751 jak na razie jeżdżą solo więc: -/-
Znaczek -/- oznacza rozpięty skład, w którym oba wagony kursują solo.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#5 Post autor: rafalurbino18 » 03 sie 2010, 21:24

DW pisze:Strasznie pomieszany był ilostan wozów w zaj. Gliwice (szczególnie w przypadku solówek). Poprawiłem.

Przy okazji w liczbie uruchamianego taboru uwzględniłem ostatnie zmiany.
Właśnie 19 solówek nie jest uruchamianych. Pewnie liczyłeś tylko te dzienne.
Licząc kolejno liniami (1, 3, 5, 17 i 18) 7+3+4+8+4=26

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#6 Post autor: DW » 03 sie 2010, 21:59

rafalurbino18 pisze:
DW pisze:Strasznie pomieszany był ilostan wozów w zaj. Gliwice (szczególnie w przypadku solówek). Poprawiłem.

Przy okazji w liczbie uruchamianego taboru uwzględniłem ostatnie zmiany.
Właśnie 19 solówek nie jest uruchamianych. Pewnie liczyłeś tylko te dzienne.
Licząc kolejno liniami (1, 3, 5, 17 i 18) 7+3+4+8+4=26
Dotychczas w tym spisie uwzględnialiśmy tylko poc. dzienne (bez wieczornych i nocnych). To wszystko dlatego, że liczba uruchamianych pociągów ma służyć temu, aby wiedzieć jaką rezerwę ma dana zajezdnia, a na poc. wieczorne i nocne wysyłane są zazwyczaj wozy po zakończeniu służby na poc. dziennym, który wcześniej zjeżdża.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#7 Post autor: rafalurbino18 » 04 sie 2010, 06:22

DW pisze:Dotychczas w tym spisie uwzględnialiśmy tylko poc. dzienne (bez wieczornych i nocnych). To wszystko dlatego, że liczba uruchamianych pociągów ma służyć temu, aby wiedzieć jaką rezerwę ma dana zajezdnia, a na poc. wieczorne i nocne wysyłane są zazwyczaj wozy po zakończeniu służby na poc. dziennym, który wcześniej zjeżdża.
Tylko, że pociągi wieczorne na linie 3 i 5 wyjeżdżają dość wcześnie. Obecnie nie ma policzonych solówek z linii 4 (bo jeszcze nie jeżdżą rzecz jasna), które mogłyby trafiać na pociągi wieczorne. Pozostałe pociągi z innych linii zjeżdżają do zajezdni już po wyjeździe tych na 3 i 5, więc pociągi wieczorne są obsługiwane przez wozy które i tak stoją cały dzień na zajezdni. Tak więc czy zostawić tak jak jest, czy odjąć te pociągi?

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#8 Post autor: DW » 04 sie 2010, 09:44

rafalurbino18 pisze:
DW pisze:Dotychczas w tym spisie uwzględnialiśmy tylko poc. dzienne (bez wieczornych i nocnych). To wszystko dlatego, że liczba uruchamianych pociągów ma służyć temu, aby wiedzieć jaką rezerwę ma dana zajezdnia, a na poc. wieczorne i nocne wysyłane są zazwyczaj wozy po zakończeniu służby na poc. dziennym, który wcześniej zjeżdża.
Tylko, że pociągi wieczorne na linie 3 i 5 wyjeżdżają dość wcześnie. Obecnie nie ma policzonych solówek z linii 4 (bo jeszcze nie jeżdżą rzecz jasna), które mogłyby trafiać na pociągi wieczorne. Pozostałe pociągi z innych linii zjeżdżają do zajezdni już po wyjeździe tych na 3 i 5, więc pociągi wieczorne są obsługiwane przez wozy które i tak stoją cały dzień na zajezdni. Tak więc czy zostawić tak jak jest, czy odjąć te pociągi?
Tego nie zauważyłem. Skoro tak jest, to rzeczywiście możemy je wliczyć do uruchamianych pociągów.

Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 456
Rejestracja: 10 sty 2010, 15:40
Lokalizacja: Budapest

#9 Post autor: Przemek » 15 gru 2010, 22:44

rafalurbino18 pisze:
DW pisze:Dotychczas w tym spisie uwzględnialiśmy tylko poc. dzienne (bez wieczornych i nocnych). To wszystko dlatego, że liczba uruchamianych pociągów ma służyć temu, aby wiedzieć jaką rezerwę ma dana zajezdnia, a na poc. wieczorne i nocne wysyłane są zazwyczaj wozy po zakończeniu służby na poc. dziennym, który wcześniej zjeżdża.
Tylko, że pociągi wieczorne na linie 3 i 5 wyjeżdżają dość wcześnie. Obecnie nie ma policzonych solówek z linii 4 (bo jeszcze nie jeżdżą rzecz jasna), które mogłyby trafiać na pociągi wieczorne. Pozostałe pociągi z innych linii zjeżdżają do zajezdni już po wyjeździe tych na 3 i 5, więc pociągi wieczorne są obsługiwane przez wozy które i tak stoją cały dzień na zajezdni. Tak więc czy zostawić tak jak jest, czy odjąć te pociągi?
Wg planu służb jest tak:
405 -> 515
403 -> 517

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#10 Post autor: Peter » 27 lut 2011, 15:07

Tak sobie zajrzałem na stronę TŚ i widzę, że zaktualizowali ilostan taboru. Nie zgadza się liczba wagonów 105Na, bo my mamy w spisie ich 266 a tam jest w spisie 63+79+58+51=251 sztuk. :arrow: Link
Prawdopodobnie nie liczą tych 12 sztuk 105Na w leasingu zwrotnym, ale to i tak się nie zgadza o 2 sztuki, bo 105NT #789 pewnie liczą za 105Na #756K.
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#11 Post autor: DW » 01 lip 2011, 21:50

W liczbie wozów kursujących na liniach uwzględniono wakacyjny rozkład jazdy, który będzie obowiązywał przez najbliższe 2 miesiące.

EDYCJA (31.08, 22:30):
Liczba uruchamianych wozów przywrócona do rozkładów obowiązujących w zwykłe dni robocze. Ponadto uwzględniono ostatnie zmiany rozkładów jazdy.

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#12 Post autor: DW » 23 wrz 2012, 14:53

Niebawem rozpocznie się kolejna aktualizacja listy w związku z dzisiejszymi przemieszczeniami wozów. Dlatego na pamiątkę zamieszczam kopię spisu ;)
Stan na dzień 2012.09.20 r. pisze:R-1 Będzin
Łącznie 78 wagonów

105Na - ilość 60
274-/-275, 440*+446*, 450, 451, 508, 509, 511, 513, 517, 518, 521, 523, 524, 525, 526, 527, 529, 530-/-540, 532, 534, 535, 537*, 552, 553, 566, 567, 575, 595, 601, 602, 621, 622, 623+624, 625, 627, 629+630, 631+632, 633+634, 635, 636, 664+663, 667, 751*+752*, 753, 754, 755*+756*, 756K, 757+758, 760

105N2k - ilość 9
665, 694 Z, 700* Z, 737, 740, 759*, 761, 762, 790

E1 - ilość 10
920, 921*, 922, 926, 927* G, 928, 929, 931, 936, 937
<hr>Składów: łącznie: 9 (11) / w ruchu: 6 / na linii: 6
Solówek: łącznie: 53 (49) / w ruchu: 52 / na linii: 36
Wiedeńców: łącznie: 10 / w ruchu: 8 / na linii: 6
<hr>
R-2 Katowice Zawodzie
Łącznie 32 wagony

105N - ilość 2
338, 416

105Na - ilość 14
277, 281, 340, 590, 591, 661, 672, 688*, 692, 695, 748*, 749, 767, 768

105N2k - ilość 0


116Nd - ilość 4
801*, 802*, 808*, 811*

Duewag Pt - ilość 10
900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907*, 908, 909

111N - ilość 2
342+341
<hr>Składów: łącznie: 0 / w ruchu: 0 / na linii: 0
Składy 111N: łącznie: 1 / w ruchu: 1 / na linii: 0
Solówek: łącznie: 16 / w ruchu: 14 / na linii: 9
Citadisów: łącznie: 4 / w ruchu: 0 / na linii: 0
Helmutów: łącznie: 10 / w ruchu: 9 / na linii: 7
<hr>
R-2 Zawodzie (Chorzów Batory)
Łącznie 85 wagonów

105Na - ilość 62
250+251*, 262+282, 268+269, 270+271, 283+285, 284, 328, 329, 370+371, 550-/-551, 578+577, 583+584, 598, 599+600, 604+603, 607+617, 637+638, 659+660*, 673, 674, 675+676, 680+679, 685+686, 691+689, 699-/-687, 702+701, 725+736, 726+727, 728+573, 731*+730*, 734+735, 746+745, 772+771, 781-/-747

105N2k - ilość 10
669 B, 670 B, 693, 765 G, 777 S, 779 S, 782, 783+784, 786 G

116Nd - ilość 13
800, 803, 804, 805, 806, 807, 809*, 810*, 812, 813, 814, 815, 816
<hr>Składów: łącznie: 26 (29) / w ruchu: 23 / na linii: 8
Solówek: łącznie: 20 (14) / w ruchu: 20+2 / na linii: 18
Citadisów: łącznie: 13 / w ruchu: 11 / na linii: 2
<hr>

R-3 - Bytom Stroszek
Łącznie 77 wagonów

N - ilość 2
954, 1118

105N - ilość 9
361, 362, 470, 464+465, 471+478, 548+488

105Na - ilość 57
257+258, 264+265 Z, 272+273, 279+280 B, 321, 354+355, 456+457, 487, 490, 492+493, 495+496, 579+610, 587+612, 620 G, 644+344, 645+646, 647+648, 681-/-682, 683+642, 684, 703-/-704, 705-/-706, 707+708, 709-/-710, 711+712, 713+714, 715, 716, 717+721, 719+720, 743, 773, 776, 791

105N2K - ilość 9
347, 678, 718*, 722, 732 G, 766, 774, 775, 778*
<hr>Składów: łącznie: 22 (26) / w ruchu: 22 / na linii: 14
Solówek: łącznie: 31 (20) / w ruchu: 29 / na linii: 10
Enek: łącznie: 2 / w ruchu: 2 / na linii: 1
<hr>
R-4 - Gliwice
Łącznie 65 wagony

105Na - ilość 46
254 S, 255 S, 256, 259, 260+261, 266, 267, 316+472, 364+392, 379+415, 395+386, 417, 420+419, 425, 458, 461+460, 476, 477, 503, 506, 556+557, 558+559, 561+382, 564+565, 639, 649+650, 651+652, 654+653, 658, 744, 785, 788

105N2K - ilość 5
374, 614, 677, 733*, 742

111N - ilość 4
613+373, 360-/-406

E1 - ilość 10
923, 924, 925, 932, 934, 935, 938, 939, 940, 941
<hr>Składów: łącznie: 15 / w ruchu: 15 / na linii: 11
Solówek: łącznie: 25 / w ruchu: 24 / na linii: 14
Wiedeńców: łącznie: 10 / w ruchu: 10 / na linii: 7
<hr>
Legenda:
* - wagon za numerem którego jest gwiazdka jest odstawiony, w przypadku odstawionego składu znajdują się dwie gwiazdki dla obu wozów.
-/- - skład rozpięty - oba wagony kursują solo (symbole zamiast plusa)
B - wypożyczony z Będzina,
G - wypożyczony z Gliwic,
S - wypożyczony ze Stroszka,
Z - wypożyczony z Zawodzia.
258 - wagon doczepny typu 105NaD
756K - wagon przysłany z Krakowa w zamian za 105NT #789 (wypożyczenie)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#13 Post autor: KZKGaPowicz » 06 paź 2012, 18:13

Czy uruchomienie solówek, składów i innego typu taboru wyznaczane jest na dzień roboczy?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#14 Post autor: DW » 07 paź 2012, 13:32

KZKGaPowicz pisze:Czy uruchomienie solówek, składów i innego typu taboru wyznaczane jest na dzień roboczy?
Tak, gdyż w większości przypadków wtedy ich uruchomienie jest największe i chodzi o to by jasno było widać ile wozów jest w rezerwie.
Mam sporządzoną tabelkę w Excelu, w której jest wyszczególnione mam wszystkie dni. Załączyłem ją do postu.
Załączniki
OBSADA_2012.09.24.xls
Uruchomienie pociągów - 2012.09.24
(34 KiB) Pobrany 144 razy
Ostatnio zmieniony 07 paź 2012, 20:12 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#15 Post autor: Penny » 18 paź 2012, 07:38

Mam pytanie, czy ktoś z Was prowadzi historię spisów wagonów, tzn. żeby było wiadomo, którego dnia został przeniesiony do danej zajezdni? Bo ten spis jest pożyteczny, ale przedstawia tylko i wyłącznie stan aktualny (jak większość Naszych list).

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#16 Post autor: DW » 23 paź 2013, 12:09

Uporządkowałem temat. Usunięte zostały zbędne posty. Reszta została przesunięta do odpowiednich tematów: 105N: "Wagony odstawione", "Migracje, wypożyczenia wagonów", "105N 789", "Składy - konfiguracje i spięcia", "Przenumerowania" oraz dotyczących odstawień wagonu N i E1.

Przypominam, że o pojawieniu się/odstawieniu wagonów, wypożyczeniach itp. sprawach piszemy w odpowiednich tematach (wymienionych powyżej). Tutaj zgłaszamy głównie nieprawidłowości w danych w spisie.
Pisząc we właściwych tematach dużo łatwiej jest znaleźć poszukiwane informacje.

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 700
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#17 Post autor: PatrykBe » 02 lis 2013, 07:41

Czemu moderusy z chorzowa są napisane w 105N-HF 11 AC ,a nie w 105NF-S+105NF-Sd
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#18 Post autor: Boguś » 02 lis 2013, 18:13

PatrykBe pisze:Czemu moderusy z chorzowa są napisane w 105N-HF 11 AC ,a nie w 105NF-S+105NF-Sd
Bo nie będziemy tworzyć kilku różnych oznaczeń dla wagonów, które praktycznie niczym się nie różnią. Poza tym sam pewnie wiesz, które wagony były modernizowane w Chorzowie.

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#19 Post autor: DW » 16 gru 2013, 11:37

Zaktualizowałem liczby wagonów "na linii".
Przypominam, że uwzględniają one pociągi wieczorne wyjeżdżające przed zjazdem innych pociągów dziennych (w takich wypadkach zajezdnia musi dysponować większą ilością wagonów, gdyż nie ma możliwości by przeszedł tam wagon z innego pociągu).

polaraxa
Posty: 390
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#20 Post autor: polaraxa » 08 sty 2014, 17:30

Osobiście uważam że symbol -/- powinien oznaczać ; wagon silnikowy z kabiną z możliwością dopięcia doczepy, -/ doczepa z kabiną mogąca jeżdzić jako solówka. Pamiętajmy że montaż ŚKUP-u uniemożliwi pewne konfiguracje ze względu na brak urządzeń w kabinie lub dodatkowych gniazd m/w.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#21 Post autor: KZKGaPowicz » 26 wrz 2014, 15:16

Czy składy #274+275, #511+532, #521+518, #530+540, #537+529, #553+513 można rozdzielić na 2 odrębne i niezależne wagony?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

R_G
Posty: 2709
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#22 Post autor: R_G » 26 wrz 2014, 15:19

Wszystkie doczepy które wymieniłeś mogą kursować solo.
Ale przez modernizacje wagonów wysłanych z Będzina, brakuje składów, a więc te dalej w składach pojeżdżą.
[scroll] :!: Pozdrawiam :!: [/scroll] [center]FTŚ REJON NUMER 1 / Będzin[/center]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#23 Post autor: Penny » 24 gru 2014, 16:08

mi4chal254 pisze:(...) #620, #732, #765, #786, które znajduje się w Gdańsku na naprawie.
Wagony #620, #765 i #732 kursowały odpowiednio: przedwczoraj na 331, wczoraj na 706 i wczoraj na 709. A z tym Gdańskiem to chyba pomyłka.

DWD
Posty: 237
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#24 Post autor: DWD » 24 gru 2014, 18:21

Autor miał na myśli pewnie #786 ze spaloną aparaturą. ;-)

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 5476
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#25 Post autor: mi4chal744 » 24 gru 2014, 20:52

DWD pisze:Autor miał na myśli pewnie #786 ze spaloną aparaturą. ;-)
No właśnie, chodziło mi o ten #786. :)

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#26 Post autor: KZKGaPowicz » 25 gru 2014, 09:36

elot360 pisze:Czemu ktoś nagle zmienił w Moderusach R-4, że to wszystko to są rozpięte składy, gdzie oba wagony kursują solo? Wcześniej wagony był wypisane jako solówk,i a teraz że są w składzie rozpiętym.
Zmieniłem to ja, ponieważ jest możliwość spięcia tych wagonów w skład, ale ktoś może tego nie wiedzieć, dlatego postanowiłem to oznaczyć, aby nikt nie miał wątpliwości, ile składów jest obecnie do dyspozycji, a ile może być maksymalnie spiętych.
mi4chal254 pisze:Podobno mają przyjść z Zawodzia do Stroszka jakieś wozy. Z Gliwic podobno #458 i #255, a Stroszek ma dać Gliwicom #620, #732, #765, #786, które znajduje się w Gdańsku na naprawie.
Jeśli już, to R-4 odda ZURki #254 i #255, natomiast zwrócone powinny zostać wagony: #620, #732, #765 i #786. Ponadto ewentualną naprawą raczej zajęłoby się MPK Łódź, ale z tego, co słyszałem, to ma on spaloną aparaturę tyrystorową, a to można naprawić u nas; trzeba tylko wymienić aparaturę.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#27 Post autor: Penny » 25 gru 2014, 10:20

mi4chal254 pisze:
DWD pisze:Autor miał na myśli pewnie #786 ze spaloną aparaturą. ;-)
No właśnie, chodziło mi o ten #786. :)
Wiem, że chodzi o #786, tylko co on ma wspólnego z Gdańskiem? Czy tam znajduje się serwis?

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 5476
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#28 Post autor: mi4chal744 » 25 gru 2014, 11:08

Też właśnie nie wiem, co on tam robi, ale kolega z forum przy mnie dzwonił i tam mu powiedziono, że znajduje się Gdańsku na naprawie. Sam się zdziwiłem.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#29 Post autor: KZKGaPowicz » 25 gru 2014, 12:57

elot360 pisze:
KZKGaPowicz pisze:(...)#786. Ponadto ewentualną naprawą raczej zajęłoby się MPK Łódź, ale z tego, co słyszałem, to ma on spaloną aparaturę tyrystorową, a to można naprawić u nas; trzeba tylko wymienić aparaturę.
To jak na tutejszą wymianę, trochę to trwa...
Bo trzeba zakupić nową aparaturę, która kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

R_G
Posty: 2709
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#30 Post autor: R_G » 26 sty 2015, 14:08

http://www.tram-silesia.pl/www/index.php/tabor/liniowe/

Według tego spisu w Będzinie są 33 wagony 105Na (stan na 31.12.14).
W naszym spisie 37, a trzeba jeszcze doliczyć 2 wagony, które są na wypożyczeniu w Bytomiu. No i coś się nie zgadza.
[scroll] :!: Pozdrawiam :!: [/scroll] [center]FTŚ REJON NUMER 1 / Będzin[/center]

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#31 Post autor: DW » 31 sty 2015, 10:53

R_G pisze:http://www.tram-silesia.pl/www/index.php/tabor/liniowe/

Według tego spisu w Będzinie są 33 wagony 105Na (stan na 31.12.14).
W naszym spisie 37, a trzeba jeszcze doliczyć 2 wagony, które są na wypożyczeniu w Bytomiu. No i coś się nie zgadza.
W tym spisie jakby nie uwzględniono niektórych wozów, które są na stanie, bo w przypadku każdej zajezdni liczba ta jest zaniżona.
Liczba wozów na stanie zajezdni R-1, R-2, R-3, R-4 (bez uwzględniania wypożyczeń) wg naszego spisu wynosi odpowiednio:
39, 40, 28, 28.
Wg TŚ jest to:
33, 38, 27, 26.
Z uzyskanych informacji i z tego, co sprawdzałem na początku stycznia reszta wozów jest w ruchu, więc nie wiem czemu aż 11 stopiątek umknęłoby im w ilostanie?

polaraxa
Posty: 390
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#32 Post autor: polaraxa » 17 mar 2015, 18:15

Policzyłem wozy w Zawodziu;105N-1,105HF-18,105NK-6,105Na-36/+4w R-1//+2 w R-3/,116Nd-14/+3 w R-4/,Pt-8/+6 w R-4/,2012N-24/-4 z R-1/.Nie liczę 13N-1. .

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2294
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#33 Post autor: tramwajarze z19 » 17 mar 2015, 18:49

polaraxa pisze:Policzyłem wozy w Zawodziu...105Na-36/+4w R-1//+2 w R-3/...
Te dwa które są w R-3 czyli #558+559 są na stanie w Stroszku.
Linia 46:Bytom Szkoła Medyczna - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

Linia 49:Stroszek Zajezdnia - Dąbrowa Miejska - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#34 Post autor: DW » 04 wrz 2015, 22:22

Trampesar6 pisze:Ilość wagonów 105Na w zajezdni Będzin to 40. Łączna ilość wagonów powinna wynosić 90. Widać, że ktoś nie uczył się matematyki :D
Listę aktualizuje kilka osób. Przy przenoszeniu wagonów między zajezdniami, "spinaniu" i "rozpinaniu" składów itp. czasem wkradnie się błąd w przeliczeniach.
Dziękujemy za czujność :) Wszelkie nieprawidłowości są na bieżąco poprawiane.

trajtek
Posty: 1450
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#35 Post autor: trajtek » 08 gru 2015, 22:53

Czy mi się tylko wydaje, czy nie widzę tu #1100, #1167 i #1263?

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#36 Post autor: Penny » 08 gru 2015, 23:03

trajtek pisze:Czy mi się tylko wydaje, czy nie widzę tu #1100, #1167 i #1263?
To nie są wagony uruchamiane regularnie w ruchu liniowym, tylko wagony zabytkowe.

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#37 Post autor: DW » 08 gru 2015, 23:24

Penny pisze:
trajtek pisze:Czy mi się tylko wydaje, czy nie widzę tu #1100, #1167 i #1263?
To nie są wagony uruchamiane regularnie w ruchu liniowym, tylko wagony zabytkowe.
Oraz robocze ;) Bo #1167 to oficjalnie wagon roboczy, który może przewozić pasażerów.

trajtek
Posty: 1450
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#38 Post autor: trajtek » 09 gru 2015, 09:03

A gdzie wyżej wymienione wagony stacjonują w takim razie? :) Coś kiedyś słyszałem, że jakieś w Będzinie (chyba #1167, #1263), ale co z #1100? :)

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#39 Post autor: DW » 09 gru 2015, 09:16

trajtek pisze:A gdzie wyżej wymienione wagony stacjonują w takim razie? :) Coś kiedyś słyszałem, że jakieś w Będzinie (chyba #1167, #1263), ale co z #1100? :)
#1100+1263 w Chorzowie Batorym (info w tym temacie). #1167 w Będzinie.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2294
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#40 Post autor: tramwajarze z19 » 10 sty 2016, 23:01

#850 jest jako wypożyczenie ze Stroszka, gdyż #861 stoi sobie bez dwóch pantografów za halą w R-3.
Linia 46:Bytom Szkoła Medyczna - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

Linia 49:Stroszek Zajezdnia - Dąbrowa Miejska - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

polaraxa
Posty: 390
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#41 Post autor: polaraxa » 19 sty 2016, 20:25

Wagony zabytkowe uruchamiane czasowo to w ZUR #1100+1263, w R-1 #1167+1101, w R-2 #308 oraz #338 będący jedynym zabytkiem w stałym ruchu liniowym.

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#42 Post autor: DW » 19 sty 2016, 20:30

polaraxa pisze:w R-1 #1167+1101
Skąd Ty wytrzasnąłeś 1101? Nie ma takiego wozu. #1167 może kursować tylko z #1263, bo to jedyna doczepa do enki w GOPie. Oczywiście może też mieć podpiętą lorkę albo pług, ale wtedy nie będzie wozem liniowym.

polaraxa
Posty: 390
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#43 Post autor: polaraxa » 21 sty 2016, 18:27

Sorki mogło mi się coś pomylić.

Damien
Posty: 2447
Rejestracja: 20 gru 2015, 15:54
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#44 Post autor: Damien » 19 lut 2016, 21:29

Liczba Helmutów na linii do poprawy (Zawodzie).

Awatar użytkownika
Trampesar6
Posty: 3383
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

#45 Post autor: Trampesar6 » 19 lut 2016, 23:06

Łączna liczba wagonów w:
R-2 to 102
R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
R-4 to 73
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Wełnowiec - Koszutka - Rynek - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec Plac Alfreda - Koszutka - Św. Jana - Brynów Pętla

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2294
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#46 Post autor: tramwajarze z19 » 19 lut 2016, 23:57

Trampesar6 pisze:R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
Ilość 105Na jest 26 bo +344 już nie wyjedzie.
Linia 46:Bytom Szkoła Medyczna - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

Linia 49:Stroszek Zajezdnia - Dąbrowa Miejska - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#47 Post autor: DW » 20 lut 2016, 13:04

tramwajarze z19 pisze:
Trampesar6 pisze:R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
Ilość 105Na jest 26 bo +344 już nie wyjedzie.
#344 został już zdjęty ze stanu czy jest odstawiony do kasacji?

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2294
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#48 Post autor: tramwajarze z19 » 20 lut 2016, 13:41

DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:
Trampesar6 pisze:R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
Ilość 105Na jest 26 bo +344 już nie wyjedzie.
#344 został już zdjęty ze stanu czy jest odstawiony do kasacji?
Obecnie odstawiony do kasacji.
Linia 46:Bytom Szkoła Medyczna - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

Linia 49:Stroszek Zajezdnia - Dąbrowa Miejska - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego

DW
Posty: 8044
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#49 Post autor: DW » 20 lut 2016, 19:44

tramwajarze z19 pisze:
DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:
Trampesar6 pisze:R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
Ilość 105Na jest 26 bo +344 już nie wyjedzie.
#344 został już zdjęty ze stanu czy jest odstawiony do kasacji?
Obecnie odstawiony do kasacji.
W takim razie liczba wagonów jest właściwa, gdyż lista zawiera wagony, które są na stanie spółki Tramwaje Śląskie :)

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 5476
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#50 Post autor: mi4chal744 » 08 mar 2016, 19:41

W Gliwicach wrócił #583+584, oraz w Gliwicach są #900 i #909
Ostatnio zmieniony 09 mar 2016, 19:51 przez mi4chal744, łącznie zmieniany 2 razy.
Linia 1:Chebzie Pętla - Zabrze Zaborze Wolności - Zabrze Plac Wolności - Maciejów Kondratowicza - Gliwice Zajezdnia

Linia 5: Zabrze Stalmacha - Zabrze - Biskupice - Bobrek - Szombierki - Bytom Plac Sikorskiego

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości