Rozbite stopiątki

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Rozbite stopiątki

#1 Post autor: luki » 08 gru 2006, 16:01

Lista rozbitych wozów 105N:
(w nawiasie data zdarzenia)

R-1 Będzin:
-

R-2 Katowice:
-

R-3 Bytom:


R-4 Gliwice:
-

LEGENDA:
* - wagon odstawiony w ZUR
** - wagon najprawdopodobniej przeznaczony do kasacji
Ł - wagon przechodzi naprawę w MPK Łódź
P - wagon przechodzi naprawę w Modertrans Poznań


Lista wagonów odstawionych w wyniku awarii, rejestracji, wycofania z ruchu, itd., znajduje się tutaj.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2018, 11:55 przez luki, łącznie zmieniany 224 razy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#2 Post autor: luki » 08 gru 2006, 17:16

Przerzuciłem swój post z Dzień po dniu (2006.12.05) w którym wywiązała się króciutka mowa o #567.
Swój post dałem do nowego tematy "Rozbite stopiątki" w którym będziemy mówić o wozach poważnie rozbitych.
Zaliczają się do nich:
m.in. #376, #567, #619, #787
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3 Post autor: Peter » 08 gru 2006, 17:21

Najbardziej rozbity jest #619 i tak jak już pisałem, spodziewam się kasacji.
Kiepsko jest też z #376. Jego sytuację pogarsza to, że jest rocznikiem 1975, więc jest już dziadkiem jak na stopiątkę. :|
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#4 Post autor: adasiek » 08 gru 2006, 17:33

Szkoda mi bardzo tych wagonów. O ile #619 był jednym z bardziej złomowatych wagonów w ZKT-4, to #376 nie sprawował się tak źle...Mam nadzieję że wyliże się z tego. Co do #787 to bardzo lubię ten wóz, dlatego tym bardziej chciałbym, by go uratowali. No ale skoro #742 potrafili złożyć to może i #787... :(

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#5 Post autor: luki » 08 gru 2006, 17:35

#787 jest na Batorym więc może jednak coś z nim zrobią, jeszcze jako ZUTiKT-2 odratowali #476 przecież, a teraz jako zakład remontowy, ponadto chyba by go tam nie wysyłali jakby była kasacja. Myślę że #567 też się zajmą w swoim czasie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#6 Post autor: DW » 08 gru 2006, 17:53

luki pisze:Obrazek
Wygląda tak jak #668, tylko że #567 oberwał trochę wyżej.
Wie ktoś może w co przywalił? Według mnie to chyba w jakiś samochód.

Ostanio widziałem go 30 września, a już pod koniec października przestał kursować. Z tego wniosek, że wypadek miał miejsce w październiku.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#7 Post autor: Peter » 12 gru 2006, 20:45

A #668 był rozbity, bo wydaje mi się, że skreślili go ze względu na ten zwisający przód ? :o:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#8 Post autor: luki » 13 gru 2006, 11:08

Mógł być taki faktycznie od wypadku, chyba że był przegnity i się zapadł trochę...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#9 Post autor: DW » 13 gru 2006, 15:46

Peter pisze:A #668 był rozbity, bo wydaje mi się, że skreślili go ze względu na ten zwisający przód ? :o:
W marcu wagon miał wypadek (najechanie na #740 w Czeladzi na pętli), w którym mocno ucierpiał przód wagonu. Wagonu prawdopodbnie nie dało się naprawić lub ewentualnie naprawa byłaby nieopłacalne i dlatego go skasowano.

Wydaje mi się, że przesyłałem zdjęcia luki'emu, ale mogłem zapomnieć.
Dlatego poniżej zamieszczam zdjęcia wagonu odstawionego w hali napraw zaj. Będzin:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#10 Post autor: Boguś » 13 gru 2006, 15:55

DW pisze:
Peter pisze:A #668 był rozbity, bo wydaje mi się, że skreślili go ze względu na ten zwisający przód ? :o:
W marcu wagon miał wypadek (najechanie na #740 w Czeladzi na pętli), w którym mocno ucierpiał przód wagonu. Wagonu prawdopodbnie nie dało się naprawić lub ewentualnie naprawa byłaby nieopłacalne i dlatego go skasowano.

Wydaje mi się, że przesyłałem zdjęcia luki'emu, ale mogłem zapomnieć.
Dlatego poniżej zamieszczam zdjęcia wagonu odstawionego w hali napraw zaj. Będzin:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
A przedni kwadrat jak nowy a poza tym widać jak kratownica wygląda.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2006, 15:59 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#11 Post autor: Peter » 13 gru 2006, 15:56

Dzięki. Szkoda go trochę, choć moim zdaniem coś było nie tak z tym przodem już przed wypadkiem. :?
Zawsze kojarzył mi się ten wagon z linią 22, na której go najczęściej spotykałem a w latach 90'tych miał tam chyba nawet stały przydział. :(
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#12 Post autor: DW » 13 gru 2006, 16:46

Peter pisze:Dzięki. Szkoda go trochę, choć moim zdaniem coś było nie tak z tym przodem już przed wypadkiem. :?
Zawsze kojarzył mi się ten wagon z linią 22, na której go najczęściej spotykałem a w latach 90'tych miał tam chyba nawet stały przydział. :(
Czy miał coś z przoem tego nie wiem, bo zwykle jeździł na 22. Stały przydział miał na poc. 2201, na którym teraz kursuje #450.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#13 Post autor: luki » 13 gru 2006, 17:28

DW pisze:Wydaje mi się, że przesyłałem zdjęcia luki'emu, ale mogłem zapomnieć.
No ja niestety tych fotek nie dostałem :|

Ale strasznie oberwał, widać mimo naprawy miał już ten przód taki pochylony.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#14 Post autor: Peter » 22 gru 2006, 20:29

Jak myślicie, co się stanie z rozbitym #764 ? Zostanie solówką ? :?
Wydaje mi się, że dobrym pomysłem byłoby utworzenie składu #791+764 po remoncie obu wagonów (ewentualnie przenumerowanie #791 na #763''). Proponował już to Boguś o ile się nie mylę. :wink:
O uratowaniu #763 to nie ma nawet co marzyć... :|
Martwią mnie też dalsze losy rozbitego #780. Dzisiaj o nim mi przypomniał samotny #779 jeżdżący na 11.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#15 Post autor: Boguś » 22 gru 2006, 21:34

Peter pisze:Wydaje mi się, że dobrym pomysłem byłoby utworzenie składu #791+764 po remoncie obu wagonów (ewentualnie przenumerowanie #791 na #763'')
To przenumerowanie nie byłoby złe. W papierach byłby porządek jakby wpisali kasację składu #791+792 a nie #763 i #792

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#16 Post autor: Peter » 22 gru 2006, 22:07

Pisząc o #780 mam na myśli to. Musiało boleć. :wall:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#17 Post autor: Boguś » 22 gru 2006, 22:14

Peter pisze:Pisząc o #780 mam na myśli to. Musiało boleć. :wall:
Oj, musiało musiało, tylko co go tak rąbnęło lub w co on?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#18 Post autor: Peter » 22 gru 2006, 22:14

Widać też, że zdążyli go już trochę rozebrać...
Wracając do przyczyn, to nie wiem co go tak urządziło. Wygląda jakby jakiś pojazd wjechał mu skośnie w tyłek rozwalając konstrukcję schodów i uszkadzając konstrukcję burty. :(
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#19 Post autor: DW » 23 gru 2006, 12:26

luki pisze:
DW pisze:
as chorzów pisze:...567 stoi strzaskany na placu postojowym w batorym,...
Właśnie nie widziałem go ostatnio na poc. 2206(gdzie miał stały przydział).
A jakie ma obrażenia i czy z przodu czy z tyłu?
Wygląda tak: (fotka as chorzów)Obrazek
Z forum http://tram-silesia.pl/forum dowiedziałem się, że do Chorzowa przybył wagon #540 (drugi do #530) z rozbitym tyłem. Być może to na niego najechał #567. Jedyne co mnie dziwi, to to, że skład #530+540 od 25.09 był rozpięty i nie widziałem, żeby wagony jeździły później w składzie, a wagon #567 widziałem jeszcze na początku października. Chyba że byliby aż takimi debilami i spowodowali wypadek na terenie zajezdni :?

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#20 Post autor: luki » 23 gru 2006, 12:34

DW pisze: Z forum http://tram-silesia.pl/forum dowiedziałem się, że do Chorzowa przybył wagon #540 (drugi do #530) z rozbitym tyłem. Być może to na niego najechał #567. Jedyne co mnie dziwi, to to, że skład #530+540 od 25.09 był rozpięty i nie widziałem, żeby wagony jeździły później w składzie, a wagon #567 widziałem jeszcze na początku października. Chyba że byliby aż takimi debilami i spowodowali wypadek na terenie zajezdni :?
Jest to całkiem możliwe, już nie raz tak bywało. Tam to dopiero rozwalają :twisted:
Jest jeszcze możliwość że w #540 coś innego zapakowało w lecie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#21 Post autor: Peter » 24 gru 2006, 14:56

A to jednak coś w niego wrypało. :o:
Zastanawiałem się dlaczego rozpięli ten skład i szukałem przyczyn raczej w awarii elektryki. #540 dość długo stał wcześniej chyba z tego powodu. Mam nadzieję, że składzik #530+540 powróci do ruchu. :?
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#22 Post autor: DW » 22 lut 2007, 13:25

#567 już jeździ naprawiony po wypadku, #540 podobno również, chociaż ciekawi mnie jak, skoro jego pierwszy wagon cały czas jeździ pojedynczo, a żeby go przerabiali na solówkę nie sądzę, bo ma kabinę wydzieloną charakterystycznie dla drugich wozów.
Tymczasem odkryłem kolejne wagony po wypadkach:
#511 - po zderzeniu z samochodem we wrześniu lub w październiku doznał wgniecenia przodu i "trochę" mu się blacha powyginała oraz starzaskały się szyby z przodu.
#601 - w styczniu zderzył się również z samochodem i również ma wgniecony przód, lecz dość lekko.

Wagon #511 będzie naprawiany w Chorzowie, a #601 w Będzinie.

Nadal nie wiem jak doszło do wypadku wagonów #567 i #540, bo nie widziałem nawet zdjęcia obrażeń wagonu #540.

Nie wiem też czy #540 na pewno wyjechał i jakby ktoś był w ZURze to możnaby było sprawdzić, czy on nadal tam stoi.

Zdjęcia dodam później, bo są bardzo ciemne i muszę je obrobić.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2007, 10:50 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#23 Post autor: Peter » 22 lut 2007, 13:28

Z małej kabiny mogli zrobić dużą. To nie problem, jeśli tyle mają części z kasacji. Jest więc możliwe, że #540 został solówką. Takie kabiny przecież przerabiali w Krakusach ( wozy #250 i #254 ). :wink:
Przynajmniej jest pożytek, że wagon nie grzeje wiecznie przysłowiowych krzaków a #540 sporo się nastał już.
Osobiście wolałbym żeby nadal jeździł skład #530+540. A może podczepią #540 do #525, który również był niedawno remontowany. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#24 Post autor: DW » 22 lut 2007, 13:47

Peter pisze:Z małej kabiny mogli zrobić dużą. To nie problem. Jest więc możliwe, że #540 został solówką. Takie kabiny przecież przerabiali w Krakusach ( wozy #250 i #254 ). :wink:
Przynajmniej jest pożytek, że wagon nie grzeje wiecznie przysłowiowych krzaków a #540 sporo się nastał już.
Osobiście wolałbym żeby nadal jeździł skład #530+540. A może podczepią #540 do #525, który również był niedawno remontowany. :twisted:
#525 był tylko naprawiany :) i też jeździ tak jak #530 pojedynczo (dzisiaj oba na 26).
Wiem, że jest możliwe przerobienie kabiny, ale taniej byłoby przerobić wagony, które mają już duża kabinę motoniczego.
Jutro przejadę się i poszukam go na trasie :)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#25 Post autor: Peter » 03 mar 2007, 07:08

Ciekawe czy całkiem już zlikwidowali ślady po gniazdach i jakie atrapy dostał #567. Czy są to nadal ryflaki ? :chytry:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#26 Post autor: DW » 03 mar 2007, 09:25

Peter pisze:Ciekawe czy całkiem już zlikwidowali ślady po gniazdach i jakie atrapy dostał #567. Czy są to nadal ryflaki ? :chytry:
Powinni mu zlikwidować, tak jak w #525, ale jeszczo go nie widziałem, więc nie wiem.
Dzisiaj jest ładna pogoda, to może pojadę go zobaczyć. Jeśli tak to wieczorem odpowiem.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#27 Post autor: Peter » 03 mar 2007, 09:30

Nie no przecież się nie pali, ale jest ładnie za oknem dzisiaj rzeczywiście. :wink:
Mam nadzieję, że #540 też odnajdziesz. :)
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#28 Post autor: DW » 04 mar 2007, 18:53

Peter pisze:Nie no przecież się nie pali, ale jest ładnie za oknem dzisiaj rzeczywiście. :wink:
Mam nadzieję, że #540 też odnajdziesz. :)
Wczoraj jednak nie byłem, po później pogoda się pogorszyła i liczyłem na to, że dzisiaj będzie ładniej, a tu prawie tak samo :(
Mimo to pojechałem do Czeladzi, żeby porobić zdjecia wagonowi #567. Oczekując na poc. 2203 tego wagonu trochę się wkurzyłem, bo zamiast niego przyjechał #665 :evil: Co więcej nie było go na żadnym pociągu na 22.
Dzisiaj w ogóle na 22 stałe przydziały były tylko na 2202 i 2204. Nie było żadnego zmodernizowanego wagonu, ani na 2205, ani na 2403.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2007, 18:11 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

as chorzów
Posty: 274
Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22

#29 Post autor: as chorzów » 09 mar 2007, 19:07

764 wspoinalem kiedys chyba raczej bedzie 780'' a orginalny skasujom jest w marnym stanie albo solówka,791 dawno go niewidziałem jak byłem w bytomiu to jakos mi umknoł na hali było cus bez numerka.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#30 Post autor: Peter » 09 mar 2007, 20:48

Może 780, 791, 597, 696 jednak zmodernizują ? :devil:

A tak na poważnie to faktycznie mogliby #764 doczepić do #779, tylko zdaje się najpierw trzeba mu wyremontować rozbity przód i nie wiadomo co mu jeszcze innego może dolegać po tym wypadku. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#31 Post autor: Boguś » 09 mar 2007, 23:25

Peter pisze:Może 780, 791, 597, 696 jednak zmodernizują ? :devil:

A tak na poważnie to faktycznie mogliby #764 doczepić do #779, tylko zdaje się najpierw trzeba mu wyremontować rozbity przód i nie wiadomo co mu jeszcze innego może dolegać po tym wypadku. :mruga:
Ja wolę żeby powróciło #779+780, #764 dopiąć do #766 a zmodernizować #791 i #597. A #696 chyba skasują.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#32 Post autor: ff » 19 mar 2007, 00:14

DW pisze:#567 już jeździ naprawiony po wypadku, #540 podobno również chociaż ciekawi mnie jak, skoro jego pierwszy wagon cały czas jeździ pojedynczo, a żeby go przerabiali na solówkę nie sądzę, bo ma kabinę wydzieloną charakterystycznie dla drugich wozów.
Faktycznie, 540 został już jakiś czas temu oddany. Jednak do Chorzowa przybyło praktycznie samo pudło - bez wnętrzności pod wagonem - wszystko co się mogłoby przydać zostało wymontowane. 540 z wymienionym tyłkiem wrócił z takim samym brakiem wyposażenia do Będzina i mają go sobie sami z powrotem poskładać. A czy składają, robią na solówkę czy stoi w kącie - nie mam pojęcia.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#33 Post autor: Peter » 19 mar 2007, 07:57

ff pisze:A czy składają, robią na solówkę czy stoi w kącie - nie mam pojęcia.
Znając Będzin może to trochę potrwać. :?
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#34 Post autor: DW » 20 mar 2007, 18:21

Peter pisze:
ff pisze:A czy składają, robią na solówkę czy stoi w kącie - nie mam pojęcia.
Znając Będzin może to trochę potrwać. :?
#540 nadal pozostał drugim wagonem :)
Pojawił się dziś na poc. 271 w składzie, jak dawniej z #530. :D
Tył ma zrobiony tak jak w #790, tylko że bez zaślepek po gniazdach (i. Otrzymał oczywiście kremowe listwy oraz pomalowano ściany od okien w kolorze kość słoniowa (nazwa koloru zaczerpnięta z SIWZ w BIP TŚ). Kolor czerwony bez zmian, bo po odmalowaniu we wrześniu jeździł niecałe 3 tygodnie. Pomalowano też stopnie w drzwiach
Tylko będzin trochę go oszpecił naklejając mu po stronie bez drzwi duże logo TŚ nad wywietrznikiem od przetwornicy. Wcześniej duże logo zamist małego dostały też #517 i #664. Ciekawe czy w innych zajezdniach też skończyły się już małe loga?

Ponieżej linki do zdjęć (słabej jakości, bo dzisiaj marna pogoda :( ):
http://trams.tr.funpic.de/details.php?image_id=308
http://trams.tr.funpic.de/details.php?image_id=309
http://trams.tr.funpic.de/details.php?image_id=310
Ostatnio zmieniony 20 mar 2007, 19:58 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#35 Post autor: ff » 20 mar 2007, 18:35

DW pisze: Tylko będzin trochę go oszpecił naklejając mu po stronie bez drzwi duże logo TŚ nad wywietrznikiem od przetwornicy. Wcześniej duże logo zamist małego dostały też #517 i #664. Ciekawe czy w innych zajezdniach też skończyły się już małe loga?
Predzej skończyły się duże (257+258) :) 673 też nie dostał przy niedawnym przemalowaniu, no ale nigdy nie miał. 767 nadal nie uzupełnili. A tak w ogóle to chyba nie ma z tym problemu, chociaż Bytom lubi nie umieszczać nic między 1. i 2. drzwiami. Wydaje mi się, że to jest jednak niechlujstwo niż jakieś braki.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#36 Post autor: ff » 27 mar 2007, 18:06

DW pisze: Tylko będzin trochę go oszpecił naklejając mu po stronie bez drzwi duże logo TŚ nad wywietrznikiem od przetwornicy. Wcześniej duże logo zamist małego dostały też #517 i #664. Ciekawe czy w innych zajezdniach też skończyły się już małe loga?
A czemu wagon 521 ma z przodu i z tyłu małe loga? Może dlatego się skończyły? A może po prostu nie przywiązują do tego wagi i nalepiają co się nawinie.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#37 Post autor: Boguś » 09 cze 2007, 14:20

adasiek pisze:. No ale skoro #742 potrafili złożyć
A tak wyglądał #742:
http://www.phototrans.eu/2-164768.html

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#38 Post autor: Boguś » 05 lip 2007, 20:38

Może warto stworzyć listę stopiątek odstawionych w wyniku stłuczek, kolizji itp. Lista byłaby w miarę możliwości aktualizowana.

RK-1 Będzin
#511, #532, #553, #595, #601, #621*,

RK-2 Zawodzie
#338*, #693

RK-3 Gliwice
#376, #619, #787*

RK-3 Gliwice o. Stroszek
#763, #764

* - wagon odstawiony w ZUR
Ostatnio zmieniony 07 lip 2007, 19:21 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#39 Post autor: DW » 05 lip 2007, 21:10

Boguś pisze:Może warto stworzyć listę stopiątek odstawionych w wyniku stłuczek, kolizji itp. Listą byłaby w miarę możliwości aktualizowana.
...
Lepiej by było gdyby lista była w pierwszej wiadomości w tym temacie. Wtedy można by ją było łatwiej znaleźć.

Tak poza tym to nie wiem co w Będzinie robią tak długo z #601 i #553. Ich uszkodzenia nie są wielkie a odstawione są już od stycznia (#601) i początku kwietnia (#553). Pewnie nie ma kasy na części, ale mała ilość pracowników też daje się we znaki. :(

A #595 czeka na przewiezienie do Chorzowa już ponad rok. Mam nadzieję, że zostanie naprawiony a nie skasowany jak to lubią z niektórymi wagonami robić.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#40 Post autor: Boguś » 05 lip 2007, 23:51

DW pisze:A #595 czeka na przewiezienie do Chorzowa już ponad rok. Mam nadzieję, że zostanie naprawiony a nie skasowany jak to lubią z niektórymi wagonami robić.
Właściwie nie wiem dlaczego #595 nie został przewieziony razem z #621 lub wcześniej gdy do Chorzowa wysłano #753 i #754

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5405
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#41 Post autor: luki » 06 lip 2007, 12:15

DW pisze:
Boguś pisze:Może warto stworzyć listę stopiątek odstawionych w wyniku stłuczek, kolizji itp. Listą byłaby w miarę możliwości aktualizowana.
...
Lepiej by było gdyby lista była w pierwszej wiadomości w tym temacie. Wtedy można by ją było łatwiej znaleźć.
Jestem za, mam nadzieję że Boguś się nie pogniewa, i skopiuję treść postu do pierwszego. :D
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#42 Post autor: Boguś » 06 lip 2007, 15:45

luki pisze:Jestem za, mam nadzieję że Boguś się nie pogniewa, i skopiuję treść postu do pierwszego. :D
Nie pogniewam się :wink:

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#43 Post autor: Boguś » 26 lip 2007, 23:32

Do listy można dopisać #583+584 po wykolejeniu. Prawdopodobnie #583 niedługo powróci jako solo, gorzej z #584, który został bardziej uszkodzony.

EDIT 2007.07.27 12.10
luki pisze:Na 11 kursują, solo #583
Widocznie w #583 poszły tylko fartuchy i je przeszczepili. Zatem do listy dopisać można tylko #584

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#44 Post autor: Peter » 28 lip 2007, 22:23

A co zostało uszkodzone w #584 oprócz fartuchów jak się domyślam :?:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#45 Post autor: Boguś » 28 lip 2007, 22:34

Peter pisze:A co zostało uszkodzone w #584 oprócz fartuchów jak się domyślam :?:
Wklejone z działu Dzień po dniu:
Boguś pisze:Skład ma pogięte fartuchy, wyrwane kable sterowania ukrotnionego i urwała się belka w wagonie #584 na której podparty jest sprzęg i być może nawrotnik.
i panowie z Nadzoru Ruchu przypuszczają, że może być uszkodzony tylny wózek

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#46 Post autor: Peter » 28 lip 2007, 23:00

Boguś pisze:(...) panowie z Nadzoru Ruchu przypuszczają, że może być uszkodzony tylny wózek
No to trzeba go wymienić, chociaż na ten trzaskający w #692 nikt akurat jak na razie nie zwraca uwagi. :roll:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#47 Post autor: Boguś » 29 lip 2007, 14:31

Wrócę do odstawionych będzińskich wagonów: #511, #532, #553, #595, #601, #621. Od jakiegoś czasu nie kursuje też #539. Co prawda z ZUR powrócił #753, ale to jest wciąż za mało. Więc proponuję żeby Będzin wziął się za te rozbitki, bo niedługo do modernizacji ma iść #535 a w kolejce czekają #737 i #759. Jeśli to tego czasu wagony rozbite nie zostaną zrobione, to ja nie wiem czym oni zamierzają jeździć :?:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#48 Post autor: Peter » 30 lip 2007, 19:49

#737 jeszcze dzisiaj widziałem w akcji. #539 też widziałem jadącego, ale bez tablic. :wink:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8045
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#49 Post autor: DW » 30 lip 2007, 22:13

Boguś pisze:Wrócę do odstawionych będzińskich wagonów: #511, #532, #553, #595, #601, #621. Od jakiegoś czasu nie kursuje też #539. Co prawda z ZUR powrócił #753, ale to jest wciąż za mało. Więc proponuję żeby Będzin wziął się za te rozbitki, bo niedługo do modernizacji ma iść #535 a w kolejce czekają #737 i #759. Jeśli to tego czasu wagony rozbite nie zostaną zrobione, to ja nie wiem czym oni zamierzają jeździć :?:
Peter pisze:#737 jeszcze dzisiaj widziałem w akcji. #539 też widziałem jadącego, ale bez tablic. :wink:
#511 co najmniej od 17 lipca jest już w Chorzowie. Czyli za parę tygodni powinien powrócić do Będzina.
#535 nadal jeździ a #737 i #759 będą jeszcze jeździć co najmniej do końca sierpnia.
#539 powrócił na trasę w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Poza pracami, jakie zapewne przeszedł przemalowano mu listwy na kremowo.

@Peter: Kiedy widziałeś #539 bez tablic? (Zapewne wyjeżdżał on 26)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#50 Post autor: Peter » 30 lip 2007, 22:17

DW pisze:@Peter: Kiedy widziałeś #539 bez tablic? (Zapewne wyjeżdżał on 26)
Widziałem go na przystanku "Sosnowiec Estakada" jak jechał w kierunku dworca PKP o 17:35. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości