Składy - konfiguracje i spięcia
Składy - konfiguracje i spięcia
Pomyślałem, że przydał by się temat i lista wszystkich nietypowych konfiguracji składów, powstałych tymczasowo lub na dłuższy okres, a także spięć "starych" składów.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...
R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006
ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -
R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012
R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014
R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013
Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu
Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...
R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006
ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -
R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012
R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014
R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013
Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu
Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, 23:23 przez Pimpek, łącznie zmieniany 170 razy.
Jeśli chodzi o dziwne konfiguracje Moderusów to winy należy szukac w sekcji technicznej dyrekcji TŚ to im zawdzięczamy ten bałagan #748 #701 ze względu na uszkodzoną instalacje poszły do remontu wcześniej po nich poszły #702 #749 jednak wszystkie 4 wagony miały trafic do R-1 jednak braki taborowe w R-2 wymusiły zmiany. Do pana G. nie dociera że R-2 potrzebuje składów że tak duża modernizacja to była jedyna okazja do uporządkowania numeracji wagonów. Skoro w R-1 potrzebne były solówki to wagony z nie kolejną numeracją mogły tam trafic a do R-2 te z numerami kolejnymi. Niestety tak się nie stało a szkoda.
polaraxa pisze:[...] duża modernizacja to była jedyna okazja do uporządkowania numeracji wagonów[...]
Mhm tylko, że tak na prawdę poza "miłośnikami" nikomu nie przeszkadza numeracja. Mi jest obojętne czy wagon którym jeżdzę czy naprawiam ma numer taki czy inny. Istotne jest to, żeby był sprawny.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
Sprawa byłaby łatwiejsza gdyby podczas odbioru wagonów po remoncie nadawano nowe numery do pary dla składów, ale skoro wolą podtrzymywać że coś jest czymś czym nie jest stąd mamy ten bałagan. Ale w pełni zgodzę się z Iwo, są istotniejsze rzeczy niż numery wagonów.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Ja pozwole sobie nie zgodzic się z IWO i LUKI. Do modernizacji miały iśc najmłodsze wagony a jakie poszły? Zapomniano o wagonach które podczas RK w Konstalu w latach 1980-90 miały wymiane pudeł na nówki. #666 i #662 zostały skasowane a mogły iśc do modernizacji bo podczas remontu dokonuje się wymiany czopów a te miały po jednym urwanym. #749 mógł zostac ze zmienionym numerem /#627-#621/ wszak był po wymianie instalacji. Nadanie nowej kolejnej numeracji wagonom ZUREK 105N2k i 105N HF AC wprowadziło by porządek a tak mamy co mamy niestety.
A jakie to ma do jasnej cholery znaczenie? Przecież i tak dostajemy inne pudła. Poza tym to, że wagon ma nowe pudło, to nie znaczy, że w papierach ma rocznik 1991.polaraxa pisze:Ja pozwole sobie nie zgodzic się z IWO i LUKI. Do modernizacji miały iśc najmłodsze wagony a jakie poszły? Zapomniano o wagonach które podczas RK w Konstalu w latach 1980-90 miały wymiane pudeł na nówki.
Jak będziesz kiedyś prezesem TŚ to sobie będziesz decydował. Dociera robaczku do Ciebie, że nie ma kompletnie żadnego znaczenia jaki wagon się wyśle na modernizacje?#666 i #662 zostały skasowane a mogły iśc do modernizacji bo podczas remontu dokonuje się wymiany czopów a te miały po jednym urwanym. #749 mógł zostac ze zmienionym numerem /#627-#621/ wszak był po wymianie instalacji. Nadanie nowej kolejnej numeracji wagonom ZUREK 105N2k i 105N HF AC wprowadziło by porządek a tak mamy co mamy niestety.
KZKGOP 1779
1. Na szczęście nie Ty decydujesz co kasujemy, a co modernizujemy. ( bez urazy )polaraxa pisze:Ja pozwole sobie nie zgodzic się z IWO i LUKI. Do modernizacji miały iśc najmłodsze wagony a jakie poszły? Zapomniano o wagonach które podczas RK w Konstalu w latach 1980-90 miały wymiane pudeł na nówki. #666 i #662 zostały skasowane a mogły iśc do modernizacji bo podczas remontu dokonuje się wymiany czopów a te miały po jednym urwanym. #749 mógł zostac ze zmienionym numerem /#627-#621/ wszak był po wymianie instalacji. Nadanie nowej kolejnej numeracji wagonom ZUREK 105N2k i 105N HF AC wprowadziło by porządek a tak mamy co mamy niestety.
2. Czopów na belce się NIE WYMIENIA. Wymienić można co najwyżej sam kielich, wsad i amortyzację. Nikt Ci nie podpisze dopuszczenia do ruchu wagonu z dospawanym czopem...
3. Czy Wam to się wydaje, że zmiana numeru taborowego to ot tak pstryknięcie palcami?
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Zmodernizowane wagony #725 i #736 jak na razie kursują solo. Dopisałem również datę ponownego spięcia Moderusów #702+749.
Edycja 13.01.2014
Dodałem daty ponownego spięcia składów #537+529 i #692+695.
Edycja 13.01.2014
Dodałem daty ponownego spięcia składów #537+529 i #692+695.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Proszę o dopisanie dat :
spięć składów: #521+518, #705+706.
rozpięć składów: #328+617, #675+638, #709+710.
spięć składów: #521+518, #705+706.
rozpięć składów: #328+617, #675+638, #709+710.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez szymon nolewajk, łącznie zmieniany 1 raz.
#709+710 są co chwile rozpinane i spinane.szymon nolewajk pisze:rozpięć składów: #328+617, #675+638, #709+710.
#705+706 został złączony prawie 3,5 roku temu. Później był wielokrotnie rozpinany i spinany. Po modernizacji w ZUR został spięty na stałe.szymon nolewajk pisze:spięć składów: #521+518, #705+706.
Tutaj są zapisywane wszystkie składy czy tylko te, z którymi coś kombinowano ze spięciami.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Te wagony przez krótki czas funkcjonowały solo tuż po RK. Były remontowane w różnym czasie w latach 90.szymon nolewajk pisze:Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
*SDIP (U.N.O.)
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
To czemu to nie jest zapisane?Peter pisze:Te wagony przez krótki czas funkcjonowały solo tuż po RK. Były remontowane w różnym czasie w latach 90.szymon nolewajk pisze:Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
Zapisane właśnie jest, ale z datą spięcia to już nie taka szybka sprawa.szymon nolewajk pisze:To czemu to nie jest zapisane ?Peter pisze:Te wagony przez krótki czas funkcjonowały solo tuż po RK. Były remontowane w różnym czasie w latach 90.szymon nolewajk pisze:Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
*SDIP (U.N.O.)
Skończ się czepiać, nic Ci nie pasuje. Jak taki mądry jesteś, to szukaj takie informacje i podawaj. Nikt tu nie jest alfą i omegą, zapamiętaj to sobie.szymon nolewajk pisze:To czemu to nie jest zapisane ?Peter pisze:Te wagony przez krótki czas funkcjonowały solo tuż po RK. Były remontowane w różnym czasie w latach 90.szymon nolewajk pisze:Jakoś są tu też wpisane stałe konfiguracje np. #711+712.Peter pisze:#440+446 jest to stały skład. Na pewno od roku 1991.
Nie przypominam sobie, żeby ktoś napisał kiedy i w jakiej konfiguracji te wagony jeździły wcześniej. Proszę zatem podać takie informacje.
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Co chwilę jakiś skład jest rozpinany, gdy brakuje solówek lub doczepa ulegnie awarii. Jak już było niedawno pisane tutaj odnotowujemy spięcia nietypowych składów spinanych tymczasowo lub na stałe, lecz w innych niż oryginalne konfiguracjach.szymon nolewajk pisze:A #440+446 były rozpięte bodajże w sierpniu 2012.
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Napisałem to, bo według hanys76 nigdy nie był rozpinany, nawet z powodów wyżej wypisanych.DW pisze:Co chwilę jakiś skład jest rozpinany, gdy brakuje solówek lub doczepa ulegnie awarii. Jak już było niedawno pisane tutaj odnotowujemy spięcia nietypowych składów spinanych tymczasowo lub na stałe, lecz w innych niż oryginalne konfiguracjach.szymon nolewajk pisze:A #440+446 były rozpięte bodajże w sierpniu 2012.
A gdzie ja niby napisałem że nigdy nie był rozpinany, zanim napiszesz kolejną brednię to zastanów się trzy razy i dokładnie poczytaj forum.szymon nolewajk pisze:Napisałem to, bo według hanys76 nigdy nie był rozpinany, nawet z powodów wyżej wypisanych.DW pisze:Co chwilę jakiś skład jest rozpinany, gdy brakuje solówek lub doczepa ulegnie awarii. Jak już było niedawno pisane tutaj odnotowujemy spięcia nietypowych składów spinanych tymczasowo lub na stałe, lecz w innych niż oryginalne konfiguracjach.szymon nolewajk pisze:A #440+446 były rozpięte bodajże w sierpniu 2012.
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Tak, wg historii edycji, była to 10:43, ale nie ma zapisanego później tego wpisu jak Ty dokonałeś edycji. Być może zapomniałem go wysłać, ale wydaje mi się, że zaktualizowałem tę listę.DW pisze:Dokonywałeś zmiany około 11:00?KZKGaPowicz pisze:Dlaczego usunięto mój wpis daty ponownego spięcia składu "żelazek" #777+779?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
W Będzinie pojawiło nowe, ciekawe zestawienie #517+595. Ma to związek z ostatnimi zmianami taborowymi. Do kasacji poszedł stały bywalec na linii 27 - #631+632. Odstawione są również:
- #511+532 - był w planie kasacyjnym,
- #274+275
- drugi wagon składu #553+513.
Natomiast na Zawodziu mamy sytuację odwrotną. Ostatnie kasacje solówek (w tym #578+577 gdzie oba wagony mogły jeździć solo) spowodowały konieczność rozpięcia kilku składów:
- #284+282 - drugi wagon przerobiony na solówkę,
- #692+695,
- #725+736,
- #746+745
Jeszcze wcześniej rozłączono dwa składy Moderusów: #702+749 i #675+676.
- #511+532 - był w planie kasacyjnym,
- #274+275
- drugi wagon składu #553+513.
Natomiast na Zawodziu mamy sytuację odwrotną. Ostatnie kasacje solówek (w tym #578+577 gdzie oba wagony mogły jeździć solo) spowodowały konieczność rozpięcia kilku składów:
- #284+282 - drugi wagon przerobiony na solówkę,
- #692+695,
- #725+736,
- #746+745
Jeszcze wcześniej rozłączono dwa składy Moderusów: #702+749 i #675+676.
Nie kursuje też doczepa ze składu #537+529.Boguś pisze:W Będzinie pojawiło nowe, ciekawe zestawienie #517+595. Ma to związek z ostatnimi zmianami taborowymi. Do kasacji poszedł stały bywalec na linii 27 - #631+632. Odstawione są również:
- #511+532 - był w planie kasacyjnym,
- #274+275
- drugi wagon składu #553+513.
Na Zawodziu ostatnio pojawiało się sporo nadplanowych składów, więc teraz już pewnie skończą się promocje.
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości