Stałe przydziały wagonów na liniach i pociągach

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

Stałe przydziały wagonów na liniach i pociągach

#1 Post autor: patryk644 » 21 lut 2007, 13:21

Postanowiłem wypisać w tym dziale stałe przydziały wagonów na pociągach, stosowanych obecnie i kiedyś. Obecnie stałe przydziały stopiątek są tylko w zajezdni Będzin, ale kiedyś były też w innych zajezdniach, więc możecie dopisywać tu wcześniejsze stałe przydziały. Zakładam ten temat akurat dzisiaj, bo jadąc składem #576+575 zauważyłem w pierwszym wagonie obok numeru wagonu na szafce bezpiecznikowej naklejkę z napisem: "WAGONY POC. 1508". Wcześniej tego nie widziałem, więc to nowa naklejka naklejona chyba w Będzinie. Może w innych wagonach też znajdą się takie naklejki?

LISTA AKTUALNYCH PRZYDZIAŁÓW:

23 (w dni wolne):
231 - 308
232 - 338


Uwaga!
Lista zawiera jedynie obecnie funkcjonujące przydziały.


Post zmienił właściciela z użytkownika DW na użytkownika patryk644, który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2023, 09:44 przez patryk644, łącznie zmieniany 265 razy.

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach.

#2 Post autor: Karol » 21 lut 2007, 13:58

W tym temacie ff na pewno odpisze - zna chyba na pamięć stałe obsady z Zawodzia z końca lat 90-tych. Ja tylko napiszę tyle (raz, że na zachętę, a dwa, że więcej niewiele pamiętam):

1501 - 781-782
1502 - 576-575
1503 - 680-679
1504 - 571-618
1505 - 725-736
1506 - 749-750

4104 - 691-689(?) lub 674-673(?) (w każdym razie po RK w MZNT Kraków)

na l. 14 - m.in. 583-584, 582-580, 568-569
na l. 6 - 313-314, 748-747, 746-745
na l. 13 - 726-727, 732-733

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach.

#3 Post autor: ff » 21 lut 2007, 14:20

Bardzo ładnie. :) Właśnie Cię miałem kiedyś poprosić, abyś taką listę zrobił, po tym jak wymieniłeś na pmtm ile będzińskich wagonów i na jakich liniach ma przydziały. Ja pamiętam katowickie obsady tak:

linia 6 (od 18 maja 1998 do 2001)
601-699+700 (potem 734+735, zdjęty z 16)
602-748+747
603-691+689 (w pewnym okresie często 335+336 w dodatku jako stała podmiana tego głównego, info: Boguś)
604-574+573
605-746+745 (krótko), potem 674+673
606-674+673 (krótko), potem 746+745 (zdjęty na 1404 zwolnione przez 582+580, który poszedł do Chorzowa), potem 677+678 (krótko), potem 699+700
607 - Bytom

linia 41 (do marca 1998)
4104-674+673
reszta - Bytom

linia 23 (do grudnia 1998)
232 - 337+338
reszta (231, 233-235) - różnie

linia 23 (styczeń-marzec 1999)
232 - 699+700 (zdjęty z 601)
reszta (231 i 233) - różnie

linia 12 (lata 1997-2001)
121 - 318+340 (potem tu 102Na, skład przeniesiony na 1406 zamiast 568+569)
122 - 328+329 (potem przeniesiony na 123)
123 - stodwójka

linia 13 (lata 1997-2001)
131 - 694+693 (info: peter), potem 732+733, potem 725+736, potem 680+679
132 - 726+727
133 - 731+730

linia 14 (lata 1998-2001)
1401 - 583+584
1402 - 317+321 (potem stodwójka)
1403 - 599+600
1404 - 582+580, potem 746+745 zdjęty z 606
1405 - stodwójka
1406 - 568+569, potem 318+340

linia 15 (lata 1998-2001)
1501 - 781+782
1502 - 576+575
1503 - 680+679 (potem nie wiem)
1504 - 571+618 (przed remontem chyba 662+617, który zresztą wtedy sam był przed remontem)
1505 - 725+736, potem 732+733
1506 - 749+750

linia 16 (lata 1999-2001)
161 - 728+692
162 - 697+698
163 - 662+617
164 - 695+696
165 - 783+784
166 - 685+686

Linia 16 w latach 1997-1999 była obsługiwana 8 pociągami i układ ten wyglądał nieco inaczej. Pełną listę podam z domu, bo nie mam w pamięci, ale to dopiero w późniejszym czasie, bo komp mi się zepsuł, teraz pamiętam tylko:
167 - 578+577
168 - 662+617

Wtedy też podam jak się przedstawiały przydziały na 6 w okresie marzec-maj 1998. Okres 1997-marzec 1998 gdzieś miałem zapisany, ale zgubiłem :( Szukałem, ale nie potrafię odnależć. :(

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#4 Post autor: Boguś » 21 lut 2007, 15:59

Co do poc.603. Te podmiany z #691+689 na #335+336 następowały około godziny 7.25 na Rondzie. Często zdarzało mi się jeździć 603 rano jak i popołudniu(wtedy wracałem z Chorzowa) to #335+336 już nie było :shock: , za to był ponownie #691+689 :D , czyli następowały podwójne podmiany.
Poc. 604 #574+573 to chyba był najpóźniej zjeżdzający dzienny pociąg do zajezdni, bo około 1 w nocy, kiedyś nawet po drugiej
To taka mała ciekawostka

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#5 Post autor: Peter » 22 lut 2007, 08:03

Pamiętacie do kiedy miał stały przydział na 15-tce #671+672 i na jakim pociągu ?
Często na 15-tce widywałem w połowie lat 90-tych #568+569, więc być może również miał stały przydział.
Prawdopodobnie w pierwszej połowie lat 90-tych stałą obsadę na 15-tce miał #579+592 (jechałem nim w 1993r). Pamiętam, że był w takiej różowej reklamie. Potem rzucali go między innymi na 23 (do tzw. reszty, o której pisał ff). :wink:
Najprawdopodobniej też do końca swojej bytności na Zawodziu skład 105N #461+460 (do 1998r) również na stałe obsługiwał jakiś pociąg na 15-tce. Pamiętam to dzięki jego reklamie E. Wedel i żółtych drzwiach bez dolnych szybek. Często go spotykałem właśnie w tej relacji. :)
Ze starej 20-tki przypominam sobie dobrze skład #659+660.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#6 Post autor: Filip_777 » 22 lut 2007, 08:56

Ja wypisze jakie wagony miały stały przydział na linii 8, 9, 18 i 30 (jeszcze za czasów Stroszka). Więc tak :

LINIA 8 :
801 - #708

802 - #704

803 - #706

804 (??) - #414 (jeździł aż do kasacji, później na pociągu (zdaje się) 804 jeździły tzw. mixy)

nie jestem pewien czy był na 8 pociąg 804, zawsze myślałem, że #414 podmieniał #704 i tu jest ten sam problem co z 18 - nie zwracałem uwagi na obsadę wozów 8 :(:( )

LINIA 9 :

901 : #644+344 (obecnie mix)
902 : #492+493 (nadal tak jest)
903 : #763+764 (obecnie mix)
904 : #357+358 (obecnie mix)
905 : #354+355 (obecnie mix)


na pozostałych wagonach 9 pojawiały się solówki także tzw. mixy. Są to spisy z 1996-1997 r.

LINIA 18 :
1801 : #347
1802 : #777
1803 : #706
1804 : #375

Czy na 18 jest wagon 1805? Bo coś sobie nie moge przypomnieć.... Pamiętam, że na 18 widywałem zawsze 5 wagonów ale myślałem, że była jakaś podmiana i nigdy nie zwracałem uwagi na obsade wagonu czego żałuje :( Jeśli był wagon 1805 to chyba najczęsciej na nim pojawiał się poczciwy tyrystorek #718 ;)

LINIA 30 :

3001 - #347 (jeździły na zmianę z linią 18)
3002 - #366 (jeździł aż do kasacji na 30 później pojawiał się najcześciej #466)

Linie 18 i 30 spisane przed 1999 r.


SPISÓW DOKONYWAŁ MÓJ TATA - interesuje się troszkę tramwajami ;) spisywał też linię 5 w 1997 r. ale gdzieś zgubił mu się zeszyt z linią 5 :(

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#7 Post autor: Peter » 22 lut 2007, 09:15

Filip_777 pisze:SPISÓW DOKONYWAŁ MÓJ TATA - interesuje się troszkę tramwajami :wink: spisywał też linię 5 w 1997 r. ale gdzieś zgubił mu się zeszyt z linią 5 :(
Cóż, ja wtedy też obserwowałem 5-tkę, bo to było moje pierwsze zetknięcie z wagonami gliwickimi na Pl. Sikorskiego. :)
Na pewno stałe przydziały miały wówczas #395+386, #417+418, #585+586, często widywałem też #655+393.
Czasami pojawił się #588+589, #486+494, raz widziałem #391+390 (te dwa ostatnie chyba normalnie dawali na 3-kę). Jeden czy dwa składy były z Bytomia.
Co do reszty to muszę sobie przypomnieć. :twisted:
Filip_777 pisze:3002 - #366 (jeździł aż do kasacji na 30 później pojawiał się najcześciej #466)
#366 bywał również na 18-tce i na tej właśnie linii go widziałem po raz ostatni (może zamienił się z #466), co ciekawe z herbem gliwickim !
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#8 Post autor: Boguś » 22 lut 2007, 15:26

Filip_777 pisze: nie jestem pewien czy był na 8 pociąg 804,
(
Pociąg 84(tam nie było zer) został zlikwidowany 1.11.2004. Pociąg ten w szczycie włączał się z 30

Poza tym przydziały z lat 1998-2001: To były piękne czasy :D , szkodą, że nie wrócą :(
Ostatnio zmieniony 23 lut 2007, 12:45 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#9 Post autor: Filip_777 » 22 lut 2007, 18:22

Hmm, dziwna ta sprawa z tym #366. Był przecież wagonem bytomskim. Są zdjęcia na TWB jak miał na sobie herb Bytomia. Może pod koniec swojego żywota został wypożyczony do Gliwic i w Gliwicach dano mu te logo? Może pomyliłeś Peter wagony ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#10 Post autor: Peter » 24 lut 2007, 15:15

Nie wiem co z tym wagonem kombinowali i czy tak jeździł już do końca swoich dni. Raczej się nie pomyliłem, bo to mnie mocno wtedy zaskoczyło. Kiedyś zresztą (jakieś 5 lat temu) chyba na starej stronie memphisa była fotka ściany czołowej z otworami na reflektory i atrapy pozostałej po kasacji tego wagonu, ale już nie pamiętam jaki tam był herb i czy w ogóle był. :?
A poza tym to nie ma nic wspólnego ze stałymi przydziałami. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#11 Post autor: Filip_777 » 25 lut 2007, 13:03

A istnieje jeszcze ta stronka memphisa? (chyba to nie jest portał WPK :D) Jak istnieje to prosiłbym o linka ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#12 Post autor: Peter » 25 lut 2007, 13:15

Nie istnieje już dawno. Tamtą stronę zastąpił właśnie portal i forum WPK. Ona miała taką ciemnozieloną szatę graficzną. :mruga:
ff pisze:linia 6 (od 18 maja 1998 do 2001)
Jeszcze na którymś pociągu stałą obsadę miał #732+733, ale to chyba było przed 1998r. Wtedy też jeździł na stałe #746+745 w Hajdukach, #699+700, no i oczywiście #748+747 i #574+573. Tych wagonów to trudno było wtedy nie spotkać na tej linii.
DW pisze:28
284 - (do ? - #737 - na szybie od kabiny motorniczego wyklejone jest 284 - 737)
W latach 90-tych regularnie na 28 jeździł #789. Potem go przenieśli na 24 chyba jak tę trasę wydłużyli do KWK Paryż.
#509, #431 też pamiętam jeżdżące na 24 jeszcze w połowie lat 90-tych.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
adasiek
Posty: 353
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: Gliwice

#13 Post autor: adasiek » 25 lut 2007, 14:58

Jeśli chodzi o ZKT-4 to wydaje mi się że na chwilę obecną skład #556+557 jest przypisany do pociągu 406, na którym pojawia się w dni robocze. W soboty czasami widywałem go na poc. 304. Co ciekawe, bardzo często składem tym jeździ jedna i ta sama motorowa :).

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#14 Post autor: Boguś » 25 lut 2007, 18:17

adasiek pisze:Jeśli chodzi o ZKT-4 to wydaje mi się że na chwilę obecną skład #556+557 jest przypisany do pociągu 406, na którym pojawia się w dni robocze. W soboty czasami widywałem go na poc. 304. Co ciekawe, bardzo często składem tym jeździ jedna i ta sama motorowa :).
Składem #631+632 od prawie 24 lat :shock: , czyli od nowości jeździ ten sam motorowy, w dodatku ma przydział na 271

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#15 Post autor: ff » 12 mar 2007, 19:22

Peter pisze:Pamiętacie do kiedy miał stały przydział na 15-tce #671+672 i na jakim pociągu ?
Często na 15-tce widywałem w połowie lat 90-tych #568+569, więc być może również miał stały przydział.
Prawdopodobnie w pierwszej połowie lat 90-tych stałą obsadę na 15-tce miał #579+592 (jechałem nim w 1993r). Najprawdopodobniej też do końca swojej bytności na Zawodziu skład 105N #461+460 (do 1998r) również na stałe obsługiwał jakiś pociąg na 15-tce. Pamiętam to dzięki jego reklamie E. Wedel i żółtych drzwiach bez dolnych szybek. Często go spotykałem właśnie w tej relacji. :).
No właśnie cały czas myślałem o nim, bo przecież ten też był na 15 i to raczej był to z takich żelaznych przydziałów - gdzie indziej bardzo rzadko go widywałem. Wydaje mi się, że był on na 1503 przed 680+678, bo mam go (680+679) napisanego innym długopisem, czyli dopisałem znacznie później. A 680+679 jeździł wtedy chyba na poc. 1402, bo kojarzy mi się też z linią 14, a 317+321, który wcześniej podałem, też mam dopisany innym długopisem. Podejrzewam, że po skasowaniu 671, na poc. 1503 przeszedł 680+679 z poc. 1402, a na poc. 1402 317+321, który jeździł wtedy gdzie popadnie. Karol dawno temu pisał, że kojarzy 317+321 z 16-tki. Ja go nie mam jednak wśród stałych przydziałów na 16 ani w latach 1998-1999, ani po 1999. Jednak taki 662+617 w 1998 dopiero wyjechał po remoncie na poc. 168, więc na tym 168 musiało wcześniej być coś innego. I to samo tyczy się remontów na linii 15 (571+618, 576+575, 781+782), bo właśnie ja je kojarzę na 15 jak już miały żółte poręcze. Tam jak najbardziej mogły jeździć wcześniej te 568+569, 578+577, 460+461, 579+592, o których pisze peter.
Filip_777 pisze: 902 : #492+493 (nadal tak jest)
W jakim sensie nadal tak jest? Na pewno nie ma przydziału na ten pociąg. W latach 1998-2001 wszystko jeździło gdzie popadnie, 492+493 również. Wyczytałem, że motorowi mieli podobno swoje wagony gdzieś do końca 90. Ja tego nie zauważyłem, ale nigdy nie patrzę kto jest za sterami i do dziś tak mam. Jedynie co charakteryzowało Stroszek, to to że jak jakiś wagon był na danej linii, to z reguły był tam kilka dni, pewnie do pierwszego zepsucia. Zresztą nadal tak jest.

Ale kiedy Stroszek dostał poc. 607 to można było zauważyć pewną prawidłowość - dwa dni na 6 i potem obowiązkowa zmiana na inny skład. I było to dosyć regularne, aż pewnego dnia na dłużej (2-3 miesiące) zadomowił się tu 773+774 (Knorr), potem miałem już go dosyć, bo było nudno i do dziś jakoś tego składu za to nie lubię. Potem jednak wrócili do dwudniowych cykli na 6, ale 773+774 dosyć regularnie wracał. Ale nigdy nie stwierdziłbym, że to stały przydział. To zupełnie co innego niż to co miało Zawodzie. ;)
Peter pisze: Cóż, ja wtedy też obserwowałem 5-tkę, bo to było moje pierwsze zetknięcie z wagonami gliwickimi na Pl. Sikorskiego. :)
Na pewno stałe przydziały miały wówczas #395+386, #417+418, #585+586, często widywałem też #655+393.
Czasami pojawił się #588+589, #486+494, raz widziałem #391+390 (te dwa ostatnie chyba normalnie dawali na 3-kę). Jeden czy dwa składy były z Bytomia.
Ja piątkę z Gliwic na Placu Sikorskiego widziałem tylko raz w życiu gdzieś koło 1999/2000 roku. To był dla mnie bardzo egzotyczny widok, bo nowa (dziwna) dla mnie czcionka na kwadracie, skromne informacje na tablicy (Bytom - Zabrze), numerek linii na tablicach kierunkowych w czerwonym kółeczku i no skład, który nie był mi znany. Był to skład w niebieskiej reklamie Ardo - 3xx+3xx (384+345?). Tego dnia widziałem też skład 548+488 (albo to był jeszcze 548+549?).
Peter pisze:
Filip_777 pisze:3002 - #366 (jeździł aż do kasacji na 30 później pojawiał się najcześciej #466)
#366 bywał również na 18-tce i na tej właśnie linii go widziałem po raz ostatni (może zamienił się z #466), co ciekawe z herbem gliwickim !
Filip_777 pisze:Hmm, dziwna ta sprawa z tym #366. Był przecież wagonem bytomskim. Są zdjęcia na TWB jak miał na sobie herb Bytomia. Może pod koniec swojego żywota został wypożyczony do Gliwic i w Gliwicach dano mu te logo? Może pomyliłeś Peter wagony ;)
Peter pisze:Nie wiem co z tym wagonem kombinowali i czy tak jeździł już do końca swoich dni. Raczej się nie pomyliłem, bo to mnie mocno wtedy zaskoczyło. Kiedyś zresztą (jakieś 5 lat temu) chyba na starej stronie memphisa była fotka ściany czołowej z otworami na reflektory i atrapy pozostałej po kasacji tego wagonu, ale już nie pamiętam jaki tam był herb i czy w ogóle był. :?
A poza tym to nie ma nic wspólnego ze stałymi przydziałami. :twisted:
366 był wypożyczony do Bytomia (także 347, 361 i 362) i wszystkie podostawały wrony z herbem Gliwic. Były wypozyczone w zamian za 111N, które jeździły na linii 7.

Filip_777 pisze:A istnieje jeszcze ta stronka memphisa? (chyba to nie jest portał WPK :D) Jak istnieje to prosiłbym o linka ;)
Peter pisze:Nie istnieje już dawno. Tamtą stronę zastąpił właśnie portal i forum WPK. Ona miała taką ciemnozieloną szatę graficzną. :mruga:
Między portalem WPK, a "Górnośląskimi tramwajami" była jeszcze jedna stronka. "Komunikacja miejska dla fanów i użytkowników" czy jakoś tak.
Peter pisze:
ff pisze:linia 6 (od 18 maja 1998 do 2001)
Jeszcze na którymś pociągu stałą obsadę miał #732+733, ale to chyba było przed 1998r. Wtedy też jeździł na stałe #746+745 w Hajdukach, #699+700, no i oczywiście #748+747 i #574+573. Tych wagonów to trudno było wtedy nie spotkać na tej linii.
732+733 to już pisałem, że ja nie kojarzę, więc przed wrześniej 1997 go nie było na pewno. Wtedy już jeździł w reklamie Mokate na poc. 131 (i na tej samej zasadzie nie kojarzyłem na tym pociągu 694+693). Jednak co ciekawe doskonale pamiętam 746+745 w Hajdukach, 699+700 w Wohnen&Sparen 748+747 w Kodaku i 574+573 w PKT. Ale nie było w śród nich wtedy tego 732+733, zresztą już doszliśmy do tego, że kiedy był na 6 to miał reklamę Abi.
Boguś pisze: Poza tym przydziały z lat 1998-2001: To były piękne czasy :D , szkodą, że nie wrócą :(
Też tak uważam. :)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#16 Post autor: Peter » 12 mar 2007, 21:18

ff pisze:Karol dawno temu pisał, że kojarzy 317+321 z 16-tki. Ja go nie mam jednak wśród stałych przydziałów na 16 ani w latach 1998-1999, ani po 1999.
Jeździł swego czasu na 6-tce dość regularnie. Pamiętam, że był świeżuteńki po RB, więc to był 1997r. :wink:
ff pisze:Tam jak najbardziej mogły jeździć wcześniej te 568+569, 578+577, 460+461, 579+592, o których pisze peter.
I jak najbardziej jeździły. :) Nie #460+461, tylko #461+460. Bardzo ładny był, ale niezły złomek. Miał dużo napisów szablonowych w środku pewnie jeszcze z czasów PRLu. 8)
ff pisze: Był to skład w niebieskiej reklamie Ardo - 3xx+3xx (384+345?).
To musiał być właśnie #395+386. Stały bywalec na tej linii. :P
Ardo niebieskie też miał #420+419, ale razem z #384+345 najczęściej jeździł na linii 4.
ff pisze: 366 był wypożyczony do Bytomia (także 347, 361 i 362) i wszystkie podostawały wrony z herbem Gliwic. Były wypozyczone w zamian za 111N, które jeździły na linii 7.
A to jednak mam dobrą pamięć. :twisted:
ff pisze: (…) Potem jednak wrócili do dwudniowych cykli na 6, ale 773+774 dosyć regularnie wracał. Ale nigdy nie stwierdziłbym, że to stały przydział. To zupełnie co innego niż to co miało Zawodzie.
Zanim #773+774 dostał reklamę Knorr to miał Super Express + Canon i pojawiał się regularnie na 41.
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach.

#17 Post autor: ff » 13 mar 2007, 20:21

ff pisze: linia 6 (od 18 maja 1998 do 2001)
605-746+745 (krótko), potem 674+673
606-674+673 (krótko), potem 746+745 (...)
Zamieniły się miejscami od 2 lipca 1998, jednak nie wiązało się to z żadną zmianą rozkładu. Rozkład przetrwał do maja 2001 roku (wprowadzenie karlików), a jego założenia (częstotliwość, liczba pociągów, czasy odjazdu) w dni robocze aż do grudnia 2002.

ff pisze: linia 41 (do marca 1998)
4104-674+673
reszta - Bytom
A dokładnie było tak do 20 marca 1998. W okresie 21 marca 1998 - 17 maja 1998 zwiekszono liczbę pociągów do 7 i wszystkie były z Bytomia. Od 18 maja 1998 wrócono do poprzedniego rozkładu, ale wszystkie 6 pociągów było już Bytomia.
ff pisze: linia 16 (lata 1999-2001)
161 - 728+692
162 - 697+698
163 - 662+617
164 - 695+696
165 - 783+784
166 - 685+686

Linia 16 w latach 1997-1999 była obsługiwana 8 pociągami i układ ten wyglądał nieco inaczej. Pełną listę podam z domu, bo nie mam w pamięci, ale to dopiero w późniejszym czasie, bo komp mi się zepsuł, teraz pamiętam tylko:
167 - 578+577
168 - 662+617
161 - 783+784
162 - 728+692
163 - 697+698
164 - 695+696
165 - 734+735
166 - 685+686
167 - 578+577
168 - 662+617
ff pisze: Wtedy też podam jak się przedstawiały przydziały na 6 w okresie marzec-maj 1998. Okres 1997-marzec 1998 gdzieś miałem zapisany, ale zgubiłem :( Szukałem, ale nie potrafię odnależć. :(
Odnalazłem te zapiski :lol: , jednak nie wiem jak to wygląda z numerami pociągów, bo mam zapisaną tylko kolejność jeżdżenia.

Od września 1997 (rozpoczęcie obserwacji) do 20 marca 1998 (zmiana rozkładu) było 6 pociągów (wszystkie z Zawodzia) i jeździły one w kolejności:

699+700 (Wohnen & Sparen)
702+701 (Okna/Fuji)
746+745 (Hydrofas-Hajduki)
574+573 (Polskie Książki Telefoniczne, potem Apap)
691+689 (Italian Fashion)
748+747 (Kodak, potem zakładowe).

Który był na jakim pociągu (czyli gdzie jest 601 a dalej po kolei) to nie wiem, ale jest to do sprawdzenia dla tego kto posiada mapkę Bahn z 1996 roku. 746+745 odjeżdżał do Bytomia ze Stadionu Śląskiego o 7:18, a 748+747 odjeżdżał o 8:18.

Od 21 marca 1998 do 17 maja 1998 obowiązywał kompletnie inny rozkład zakładający 7 pociągów z Zawodzia. Tym siódmym był 674+673 przeniesiony z poc. 4104 wg starego rozkładu, bo w nowym na 41 był już tylko Bytom i też na 7 pociągach (dotychczas było ich 6). Szóstki jeździły w takiej oto kolejności (zaczynam losowo, bo od czegoś muszę):

746+745
699+700
574+573
748+747
674+673
702+701
691+689.

No i od 18 maja 1998 wrócono do poprzedniego rozkładu z drobnymi korektami, bo zakładał już jednak 7 pociągów - dodany poc. 607 był z Bytomia. Poc. 604 nadal zjeżdzał ostatni, ale już po 1:00. Do marca zjeżdżał po 2:00 (pisał o tym Boguś). W okresie marzec - maj nie pamiętam, pewnie zupełnie inaczej. Pierwszego dnia na poc. 607 zadebiutował 713+714 w reklamie Daewoo. Był to poniedziałek, pełne zaskoczenie, że się rozkład zmienił i że widzę bytomiaka na 6. Egzotyka :) Na 41 też wrócono do poprzedniego rozkładu z 6 pociągami, ale 4104 był już bytomski. Tego dnia też pożegnaliśmy definitywnie 702+701 z szóstki. Układ od 18 maja 1998 oraz późniejsze zmiany opisałem wcześniej na początku tematu.

Dla porównania - o 7:18 (ze Stadionu do Bytomia) odjeżdzał tym razem 748+747 jako poc. 602, a o 8:18 poc. 605 - najpierw 746+745, później 674+673. Jednak należy pamiętać, że wtedy było już 7 pociągów (a nie 6) i to już było ich drugie kółko, więc na pewno się to nie pokrywa z rozkładem do 20 marca 1998.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#18 Post autor: Peter » 13 mar 2007, 21:18

Na linii 6 (604?) jeździł przecież ze stałą obsadą #688+687, ale to widocznie było przed wrześniem 1997r. :mruga:

Wypisywałeś też składy bytomskie czy tylko katowickie ?
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#19 Post autor: ff » 13 mar 2007, 21:27

Peter pisze:Na linii 6 jeździł przecież ze stałą obsadą #688+687, ale to widocznie było przed wrześniem 1997r. :mruga:
Wszystko co wymieniacie na 6, gdy nie ma w tym co podałem, na pewno jeździło przed wrześniem 1997. Oprócz tego 688+687 wymieniałeś już 732+733 i 317+321. Karol pisał o 313+314...

Peter pisze: Wypisywałeś też składy bytomskie czy tylko katowickie ?
Wszystko co się rusza :) 6, 11, 41 i 23 każdego dnia. Po roku było mi mało i zacząłem spisywać też 23, 672->51, 673, 674, a potem jeszcze 830 ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#20 Post autor: Peter » 13 mar 2007, 21:34

ff pisze:Oprócz tego 688+687 wymieniałeś już 732+733 i 317+321. Karol pisał o 313+314...
Zgadza się i jeszcze #594+593, #591+590, #605+606. To nie były przecież krótkie epizody na 6-tce. :)
To się da jednak wytłumaczyć po prostu przez RK jakie przechodziły mniej więcej wtedy #748+747, #746+745 (1995r.), potem #574+573 (1997r.). :wink:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach.

#21 Post autor: ff » 21 mar 2007, 14:18

ff pisze:Od września 1997 (rozpoczęcie obserwacji) do 20 marca 1998 (zmiana rozkładu) było 6 pociągów (wszystkie z Zawodzia) i jeździły one w kolejności:

699+700 (Wohnen & Sparen)
702+701 (Okna/Fuji)
746+745 (Hydrofas-Hajduki)
574+573 (Polskie Książki Telefoniczne, potem Apap)
691+689 (Italian Fashion)
748+747 (Kodak, potem zakładowe).

Który był na jakim pociągu (czyli gdzie jest 601 a dalej po kolei) to nie wiem, ale jest to do sprawdzenia dla tego kto posiada mapkę Bahn z 1996 roku. 746+745 odjeżdżał do Bytomia ze Stadionu Śląskiego o 7:18, a 748+747 odjeżdżał o 8:18.
Myśłałem, że kilku z Was "bawi się" w Bahn i mi podacie z tej mapki jak to wyglądało. Ale już się dowiedziałem. Tak się złożyło, że napisałem w kolejności (i całkiem możliwe, że nie był to przypadek, bo taką kolejność miałem też w notatkach): 699+700 to poc. 601 itd. Wynika z tego, że po przywróceniu tego rozkładu w maju 1998 na ten sam pociąg co poprzednio wróciły tylko poc. 601 i 604.

Panewniczanin
Posty: 135
Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23

#22 Post autor: Panewniczanin » 25 mar 2007, 10:16

Filip_777 pisze:A istnieje jeszcze ta stronka memphisa? (chyba to nie jest portał WPK :D) Jak istnieje to prosiłbym o linka ;)
http://web.archive.org/web/*/http://pkt ... pl/memphis :P
Uprzedzam, że nie ma zdjęć, polskich liter i części podstron.

Aby poprawnie zadziałało należy skopiować do paska przeglądarki cały adres, kliknięcie w część "klikalną" ;) nic nie da.
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#23 Post autor: Peter » 25 mar 2007, 10:25

O fajnie, że to znalazłeś. Nie wiedziałem, że mogło się to zachować w archiwum. Ciekawie to się ogląda po kilku latach. :)
Niestety w tej archiwalnej wersji nie ma już zdjęć.
ff pisze:Myśłałem, że kilku z Was "bawi się" w Bahn i mi podacie z tej mapki jak to wyglądało.
Bawiłem się. 8)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#24 Post autor: ff » 27 mar 2007, 17:10

DW nie napisał w swoim zestawieniu gdzie jeździ wagon 536. Ja tymczasem jechałem dziś tym wagonem na linii 26 (poc. 2606). Motorowa miała kluczyk od skrzynki radiotelefonu i tam na tym kluczyku była zawieszka (breloczek) z napisem "2606" a w drugiej linijce "Św. 2601". Bardzo ciekawe, kluczyk do radiotelefonu jest opisywany poprzez numery pociągu. To się w takim razie nie dziwię dlaczego te przydziały są takie stałe :) No chyba, że do każdej szafki pasuje taki sam kluczyk...

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#25 Post autor: DW » 27 mar 2007, 19:34

ff pisze:DW nie napisał w swoim zestawieniu gdzie jeździ wagon 536. Ja tymczasem jechałem dziś tym wagonem na linii 26 (poc. 2606). Motorowa miała kluczyk od skrzynki radiotelefonu i tam na tym kluczyku była zawieszka (breloczek) z napisem "2606" a w drugiej linijce "Św. 2601". Bardzo ciekawe, kluczyk do radiotelefonu jest opisywany poprzez numery pociągu. To się w takim razie nie dziwię dlaczego te przydziały są takie stałe :) No chyba, że do każdej szafki pasuje taki sam kluczyk...
Bo #536 nie ma przydziału na 2606. No chyba, że od wczoraj.
Takie kluczyki z numerami poc. widziałem już wcześniej, ale nie pamiętam, czy było to w wagonach, które mają stałe przydziały.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#26 Post autor: luki » 27 mar 2007, 19:40

Może po prostu gdy dają jakiś wagon na stały przydział to do jego kluczyków dają breloczek z numerkiem tego poc. Wagon pewnie noc stoi oznakowany i potem łatwiej zaspanemu motorniczemu go znaleźć.

A tak przy okazji, wątpię by przy większości wozów kluczyki były różne.
Raz widziałem jak w #699+700, albo w czymś ex. Chorzowskim na Stroszku, motorniczy kluczyk zastąpił palcem i paznokciem. Wysiadł chyba żeby poprawić lusterko i gdy wrócił to widziałem jak to przekręcił stacyjkę na jazdę :shock:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#27 Post autor: DW » 27 mar 2007, 19:56

luki pisze:...
Raz widziałem jak w #699+700, albo w czymś ex. Chorzowskim na Stroszku, motorniczy kluczyk zastąpił palcem i paznokciem. Wysiadł chyba żeby poprawić lusterko i gdy wrócił to widziałem jak to przekręcił stacyjkę na jazdę :shock:
W Będzinie też tak czasem robią :)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#28 Post autor: ff » 27 mar 2007, 20:09

No, ale to w 536 to nie był kluczyk do stacyjki tylko do szafki z radiotelefonem. Ten kluczyk był wyciągnięty i włożony w taką bruzdę na górze tego pudła.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#29 Post autor: DW » 28 mar 2007, 14:28

ff pisze:No, ale to w 536 to nie był kluczyk do stacyjki tylko do szafki z radiotelefonem. Ten kluczyk był wyciągnięty i włożony w taką bruzdę na górze tego pudła.
Tam wsadzają klucz, aby radiotelefon nie wypadał :)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#30 Post autor: DW » 26 kwie 2007, 16:26

Niedawno pojawiły się w Będzinie nowe stałe przydziały:
Od 11 kwietnia codziennie na poc. 217 kursuje wagon #761. Nawet mimo awarii (na razie miał 2) pojawia się następnego dnia. Wagon już od połowy marca często bywał na powyższym pociągu.

Po Wielkanocy najczęściej jak widzę skład #530+540, to jest on na poc. 1506. Wyjątkiem był na razie chyba tylko poprzedni poniedziałek, kiedy był na poc. 1508.

Po Wielkanocy również najcześciej widuję na poc. 243 wagon #535. Odstępstwami były poprzeni poniedziałek i wtorek, kiedy jeździł on na poc. 244. Na poc. 243 już wcześniej wagony lubiły się dłużej zatrzymywać. Przez kilka tygodni (w poprzenim roku) jeździł na nim wagon #621, a później #511.

Skład #537+529 po otrzymaniu reklamy najcześniej jeździ na poc. 275.

Wagon #666 prawdopodobnie jeździ głównie na linii 22, bo po wyjeździe pojawił się przez pierwsze 2 dni na linii 26, a później w Sosnowcu w ogóle go już nie widziałem.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#31 Post autor: DW » 10 sie 2007, 13:23

Przez ostatnie prawie 2 tygodnie na poc. 216 jeździł głównie wagon #753. Nie było go tylko łącznie przez 2 dni. Wagon prawdopodobnie otrzymał stały przydział na tym pociągu, więc wpisuję go na listę.

Wagon #527 po powrocie na trasę tydzień temu nie pojawia się na poc. 2607. Możliwe, że to z powodu trwających wakacji i we wrześniu powróci na ten poc.

Zaktualizuję też informacje o wagonach odstawionych mających stałe przydziały.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#32 Post autor: Marcin » 10 sie 2007, 14:43

Na którymś pociągu linii 21 miał też stały przydział #760,ale nie wiem który to był pociąg.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#33 Post autor: DW » 10 sie 2007, 14:57

Marcin pisze:Na którymś pociągu linii 21 miał też stały przydział #760,ale nie wiem który to był pociąg.
Nadal ma na 211. Lista stałych przydziałów w RK-1 Będzin jest w pierwszej wiadomości w tym temacie.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#34 Post autor: DW » 14 sie 2007, 14:15

Stały przydział dostał też prawdopodobnie wagon #621.
Od powrotu na trasę w sobotę, 4 sierpnia tylko 3 razy nie było go na poc. 2605 w dni robocze oraz 2601 w dni wolne. Kilkanaście miesięcy temu na tych poc. miał stały przydział #737.
Zresztą #621 już przed wypadkiem pojawiał się często na tych poc. Od 7 do 22 maja był na nich 11 razy.

Motorniczy mający stały przydział na poc. 271 chyba jest na urlopie, bo #631+632 wczoraj był na 275 a dzisiaj na 272 ;)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#35 Post autor: Marcin » 14 sie 2007, 14:52

Na którymś pociągu linii 24 jest taki ciekawy motorniczy,jeździ często w czapce jest okropnie chamski.Miałem z nim już dużo incydentów.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#36 Post autor: DW » 14 sie 2007, 15:41

Marcin pisze:Na którymś pociągu linii 24 jest taki ciekawy motorniczy,jeździ często w czapce jest okropnie chamski.Miałem z nim już dużo incydentów.
Chyba wiem, o którego Ci chodzi. W zimie jeździ w czapce z futra. Widuję go na równych pociągach. Kojarzy mi się m.in. 244 i 243. Tacy ludzie nie powinni pracować jako kierowcy pojazdów publicznych. On ogólnie dziwnie się zachowuje: przekręca informacje, patrzy dziwnie na ludzi. Na TWB było kiedyś zdjęcie tramwaju z nim jako motorowy i podpisem, że przekroczył on wszelkie granice (cokolwiek to znaczy ;) ).

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#37 Post autor: Marcin » 14 sie 2007, 15:46

Chodzi o to że jest on okropnie chamski,raz próbowałem kupić u niego bilet bo była pora wieczorna i kioski zamknięte.Zwyzywał mnie od najgorszych,dlaczego z nim rozmawiam itp.P.S on ma chyba jedno ubranie którego nie zmienia ;) .Kiedyś miał chyba stały przydział na wagon #431.

Awatar użytkownika
dombia
Posty: 326
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:22
Kontakt:

#38 Post autor: dombia » 14 sie 2007, 18:30

Kartka, długopis i wysłać skargę do KZK GOPu.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#39 Post autor: Marcin » 14 sie 2007, 19:21

Pisałem nie jedną,nawet nie odpisali. :| Skąd sie biorą tacy ludzie.Pamiętam jak wyrzucił z tramwaju kobietę z wózkiem.

Awatar użytkownika
Sadorg
Posty: 75
Rejestracja: 22 maja 2007, 20:10
Lokalizacja: Brynów

#40 Post autor: Sadorg » 15 sie 2007, 09:18

Marcin pisze:Pisałem nie jedną,nawet nie odpisali. :| Skąd sie biorą tacy ludzie.Pamiętam jak wyrzucił z tramwaju kobietę z wózkiem.
na skargi nie muszą odpisywać. A skargi warto słać (najlepiej na piśmie, a nie droga elektroniczną).
>> Galeria || [ 662+617 ]

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 688
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: Knurów

#41 Post autor: Przemo » 22 sie 2007, 22:40

#556+#557 już nie często pojawia się na poc 406. Dziś np. był na 405 a nie kiedy to w ogóle go nie ma. Chyba przydzial ma #260+#261 na linię 3 poc.?. Raz go tylko na 4-ce widziałem.

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#756K - przydział na 1503?

#42 Post autor: Sebastian22 » 10 wrz 2007, 19:52

#756K - przydział na 1503?

Chciałbym przejechac sie tym wagonem ... nie wie ktos o ktrej godzinie mozna go spotkac w Katowicach przy dworcu PKP? Bede wdzieczny....


Temat przeniesiony z forum Trasy, rozkłady /DW

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: #756K - przydział na 1503?

#43 Post autor: DW » 10 wrz 2007, 20:12

Sebastian22 pisze:Chciałbym przejechac sie tym wagonem ... nie wie ktos o ktrej godzinie mozna go spotkac w Katowicach przy dworcu PKP? Bede wdzieczny....
Przed chwilą zaktualizowałem pierwszy post. Wpisałem #756K, który ma stały przydział na poc. 1503, stałe przydziały na linii 24 w dni robocze wakacyjne oraz dokonałem drobnych zmian związanych z nieodstawionymi wagonami.

Poc. 1503 (na którym na 95% powinien być krakusek) odjeżdża stamtąd do Zagórza o: 5:06, 7:06, 8:58, 11:04, 12:56, 14:48, 16:40, 18:32, 20:24, 22:16.

Przeniosłem temat do tego wątku, bo tutaj bardziej pasuje.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#44 Post autor: Peter » 11 wrz 2007, 07:14

Sebastian22 pisze:Chciałbym przejechac sie tym wagonem ... nie wie ktos o ktrej godzinie mozna go spotkac w Katowicach przy dworcu PKP? Bede wdzieczny....
Najpierw pomyślałem, że chcesz spotkać gliwicki #260+261 przy dworcu PKP w Katowicach. :)
Ja już mogę się pochwalić, że przyjechałem się tym miłym wagonikiem #756K i rzeczywiście co się rzuca w oczy to te podwójne rzędy siedzeń.
Jedyne co mi się nie podoba, to szafka WN a dokładniej niezbyt estetyczny sposób likwidacji tych drzwi u góry. Mogli to jakoś zaspawać niż dawać nity. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#45 Post autor: DW » 09 lis 2007, 15:52

Zmieniłem informacje o stałym przydziale na poc. 243. Od końca października, po wycofaniu z ruchu wagonu #535 (w celu przeprowadzenia remontu) jego miejsce zajął wagon #575, świeżo przerobiony na solówkę.

Muszę jeszcze sprawdzić czy na 24 jeździ też w niedzielę. Jeśli tak to powinien być na poc. 242, bo pozostałe poc. mają już przydzielone wagony.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#46 Post autor: ff » 13 lis 2007, 11:15

Boguś pisze: Składem #631+632 od prawie 24 lat :shock: , czyli od nowości jeździ ten sam motorowy, w dodatku ma przydział na 271
Zastanawiam się czy obecnie na poc. 214 również nie jeździ motorowy też tak bardzo przywiązany do swojego wagonu. 424+425 jeździł w czasach składów też na 21 (wszystko wskazuje, że wtedy na poc. 211), po obcięciu drugich wagonów skład od razu rozpięto i 424 nadal jeździł na 21.

Po zdjęciach memphisa na TWB czy moich zapisków z kilku wizyt w Zagłębiu w tym samym okresie (również wiosna 2003) doszedłem także do wniosku, że na poc. 212 przydział miał skład 751+752, na poc. 213 - 530+540, na poc. 214 - 664+663, na poc. 215 - 604+603, na poc. 216 - 757+758, na poc. 217 - 436+435. 436 solo jeździł zresztą z tego co tutaj widzę na poc. 217 całkiem do niedawna, więc coś w tym chyba jest. Te pogrubione potwierdzają nawet bardzo stare zdjęcia, te podkreślone potwiedzają zdjęcia memphisa z 2003 roku i są zgodne z moimi notatkami, te kursywą nie mają potwierdzeń na zdjęciach, ale pojawiały się w moich sporadycznych notatkach na tych pociągach.

Co więcej aso kiedyś wypisał które składy najczęściej pojawiały się na linii 21 i oprócz tych wyżej wymienionych (choć nie wymienił 757+758) podał jeszcze 525+524, 537+529, 636+635 i 761+762. 757+758 bardzo dobrze pamiętam dzięki reklamie Polifarbu Dębica, widywałem go prawie zawsze podczas wizyty w Sosnowcu wzdłuż 3 Maja, ale nie pamiętam czy to było 21 czy 27. Obserwacje, gdy jestem pewny, że był na poc. 216 są już z czasów kiedy miał barwy zakładowe.

755+756 na poc. 276 to też przydział z tych najbardziej żelaznych, co najmniej 10 lat, kto wie czy też nie od nowości.

Ps. Wprowadziłem kilka dni temu datę startu ZKT-1 do ich przydziałów na 15, wyedytowałem również jednoznacznie przydział wagonów 521 i 666, bo były jakieś wątpliwości :P

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#47 Post autor: Boguś » 23 lis 2007, 21:49

Ciekawi mnie gdzie miał przydział #740+739?

Po ostatnich moich obserwacjach można przyjąć, że #338 dostał stały przydział na poc.167.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#48 Post autor: DW » 24 lis 2007, 10:38

Boguś pisze:Ciekawi mnie gdzie miał przydział #740+739?

Po ostatnich moich obserwacjach można przyjąć, że #338 dostał stały przydział na poc.167.
#740+739 na jedynym zdjęciu, jakie znalazłem w sieci stoi na placu w zajezdni (http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-87719.html). Trudno, więc określić gdzie jeździł, bo po modernizacji oba wagony jeździł solo.

Stały przydział #338 dopisałem. Zaktualizowałem też inne rubryki, m.in.: na poc. 275 skład #537+529 jednak nie ma stałego przydziału, wagon #534 prawdopodobnie jest odstawiony po wypadku, który miał miejsce tydzień temu na będzińskiej nerce.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#49 Post autor: Boguś » 26 lis 2007, 19:30

Boguś pisze:
DW pisze:Ostatnio często na poc. 1504 jest #633+634 (w tym tygodniu chyba cały czas). Możliwe, że skład otrzymał tam stał przydział
Tak, jest przez cały tydzień. Według mnie Będzin na niektórych pociągach daje tzw. jednotygodniowe przydziały. Chodzi tu o to, że jakiś wagon lub skład jeździ na danym pociągu tydzień, po czym na jego miejsce wchodzi inny, itd. Taka sytuacja ma miejsce właśnie na poc.1504, gdzie tydzień kursował #537+529, w następnym tygodniu był już #604+603.
Dziś na poc.1504 #537+529. Ciekawe, czy od poniedziałku do piątku. będzie kursował na tym pociągu?

Przeniosłem z działu "Dzień po dniu"

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#50 Post autor: Boguś » 04 gru 2007, 20:19

#338 jednak nie ma stałego przydziału na poc.167. Od 26 listopada kursuje na 165.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości