Dyskusje o zakładach tramwajowych.
-
patryk01
- Posty: 575
- Rejestracja: 09 kwie 2019, 17:31
#601
Post
autor: patryk01 » 10 sty 2007, 02:03
Lista wagonów przebywających w ZUR Chorzów Batory
Liniowe (oraz robocze przechodzące chwilowe prace):
105Na -
105N-2k -
105N-HF / 105NF S -
111N -
116Nd -
800NG 812NG
MF16AC BD -
2012N -
824 834
Pt/Ptb -
E1 -
N -
m - malowanie
NG - modernizacja wagonu
n - naprawa (przygotowanie do rejestracji, prace o zakresie mniejszym niż RB itp.)
r - remont bieżący (RB) lub prace o zakresie remontu bieżącego
w - naprawa powypadkowa
rk - remont kapitalny
k - kasacja
g - naprawa gwarancyjna (poprawki itp.)
O charakterze roboczym i historycznym:
102Na: 183 - przetokowy
105Na: 143R roboczy
Pt:
Odstawione na historyczne:
13N: 61R
102N: 8
102Na: 169
105Na 313
Treść oryginalnego postu:
ff pisze:Mam taką prośbę. Piszemy w róznych tematach co i kiedy przyjechało do Chorzowa - przy kasacjach, wypadkach, w dziale o stodwójkach, stopiątkach, przy migracjach, w tematach z cyklu "widziane". Informacje pojawiają się też na forum WPK czy pod zdjęciami na TWB. Czasem też nawinie mi się jakieś zdjęcie z Chorzowa gdzie widać odstawione wagony. Proponuję stworzyć listę nieformalnego ilostanu ZUR i tutaj byśmy pisali też o nowościach. Moderatorzy i admini by dopisywali poprzez edycję pierwszego posta, tak jak ma to miejsce w przypadku kasacji czy przetwonic. I chodzi mi także o wagony, które są już skreślone ze stanu, ale fizycznie jeszcze istnieją i gniją w Chorzowie - te będą w nawiasach.
Może zacznę, mogę popełnić błędy, bo jak pisałem, wszystko już mi się pomieszało.
Zmiana autora postu z ff na luki, następnie dnia 26.06.2019 zmiana autora na patryk01 który zajmuje się jego aktualizacją.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2024, 09:05 przez
patryk01, łącznie zmieniany 584 razy.
-
polaraxa
- Posty: 471
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
#602
Post
autor: polaraxa » 28 kwie 2014, 16:37
Tak, będą. Po zakończeniu prac przy #282, do ZUR na wymianę instalacji trafi #284, a do końca tego roku jeszcze ok. 4 szt. wagonów.
-
JoHoNuS
- Posty: 121
- Rejestracja: 11 gru 2006, 10:26
#603
Post
autor: JoHoNuS » 28 kwie 2014, 18:29
Dziś na linii 19 o godz. 16.20 Na przystanku Dąb Silesia City Center widziany jadący w stronę Placu Wolności skład #717+721 po modernizacji. Proszę o wykreślenie
-
polaraxa
- Posty: 471
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
#604
Post
autor: polaraxa » 30 maja 2014, 07:01
29/05/2014 do ZUR trafiły dwa ostatnie wagony z Zawodzia do modernizacji: #617 oraz #661.
-
Szymek.
- Posty: 662
- Rejestracja: 02 kwie 2014, 15:13
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
#605
Post
autor: Szymek. » 22 cze 2014, 20:02
#498 już chyba wywieziony.
-
Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
#606
Post
autor: Damian_1947 » 22 cze 2014, 21:59
#905 w ZUR po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Pozdrawiam
-
105N #338
- Posty: 224
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 19:44
- Lokalizacja: Świętochłowice
#607
Post
autor: 105N #338 » 22 cze 2014, 23:29
Damian_1947 pisze:po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Co tam się stało?
-
hanys76
- Posty: 9058
- Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
- Lokalizacja: Górny Śląsk
#608
Post
autor: hanys76 » 22 cze 2014, 23:34
105N #338 pisze:Damian_1947 pisze:po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Co tam się stało?
Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach i walnął w peron przystankowy.
-
Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
#609
Post
autor: Damian_1947 » 23 cze 2014, 01:01
hanys76 pisze:105N #338 pisze:Damian_1947 pisze:po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Co tam się stało?
Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach i walnął w peron przystankowy.
Helmut ucierpiał przy wjeździe na odcinek jednotorowy przy żyrafie, w kier. centrum, na nowe torowisko i uderzył w peron. Zwrotnica została zamontowana przy peronie więc ukresu nie można było zachować. W chwili obecnej, część peronu jest zdemontowana.
Pozdrawiam
-
105N #338
- Posty: 224
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 19:44
- Lokalizacja: Świętochłowice
#610
Post
autor: 105N #338 » 23 cze 2014, 13:20
hanys76 pisze:Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach (...)
Tak to jest, jak zamiast starych sprawdzonych sposobów, stosuje się takie dziwne technologie
A co z helmutem, mocno uszkodzony?
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#611
Post
autor: Boguś » 23 cze 2014, 21:48
105N #338 pisze:hanys76 pisze:Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach (...)
Tak to jest, jak zamiast starych sprawdzonych sposobów, stosuje się takie dziwne technologie
Jakie zaś dziwne technologie?
Damian_1947 pisze:hanys76 pisze:105N #338 pisze:Damian_1947 pisze:#905 w ZUR po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Co tam się stało?
Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach i walnął w peron przystankowy.
Helmut ucierpiał przy wjeździe na odcinek jednotorowy przy żyrafie, w kier. centrum, na nowe torowisko i uderzył w peron. Zwrotnica została zamontowana przy peronie więc ukresu nie można było zachować. W chwili obecnej, część peronu jest zdemontowana.
Co on tam robił? Wracał z pożyczki do Zawodzia?
-
105N #338
- Posty: 224
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 19:44
- Lokalizacja: Świętochłowice
#612
Post
autor: 105N #338 » 23 cze 2014, 22:06
Boguś pisze:Jakie zaś dziwne technologie?
Źle się wyraziłem, chodziło mi o małą ilość przerw dylatacyjnych.
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#613
Post
autor: Boguś » 23 cze 2014, 22:15
105N #338 pisze:Boguś pisze:Jakie zaś dziwne technologie?
Źle się wyraziłem, chodziło mi o małą ilość przerw dylatacyjnych
Że co? Obecnie w celu wyeliminowania wyboczeń czy innych deformacji szyn, stosuje się styki dylatacyjne, a nie przerwy.
-
105N #338
- Posty: 224
- Rejestracja: 29 wrz 2013, 19:44
- Lokalizacja: Świętochłowice
#614
Post
autor: 105N #338 » 23 cze 2014, 23:31
Boguś pisze:(...)stosuje się styki dylatacyjne, a nie przerwy.
Przepraszam - mój błąd, chodziło mi oczywiście o styki, chociaż w którymś momencie (chyba przy przystanku "WPKiW Wejście Główne") faktycznie występuje przerwa, zarówno w kierunku Katowic, jak i Chorzowa. :eye:
-
Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
#615
Post
autor: Damian_1947 » 24 cze 2014, 01:11
Boguś pisze:Damian_1947 pisze:hanys76 pisze:105N #338 pisze:Damian_1947 pisze:#905 w ZUR po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Co tam się stało?
Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach i walnął w peron przystankowy.
Helmut ucierpiał przy wjeździe na odcinek jednotorowy przy żyrafie, w kier. centrum, na nowe torowisko i uderzył w peron. Zwrotnica została zamontowana przy peronie więc ukresu nie można było zachować. W chwili obecnej, część peronu jest zdemontowana.
Co on tam robił? Wracał z pożyczki do Zawodzia?
A z 9-ki nie zjeżdża coś do Zawodzia? Poza tym sprawa nie jest tak bardzo świeża.
Pozdrawiam
-
KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
#616
Post
autor: KZKGaPowicz » 24 cze 2014, 11:23
Damian_1947 pisze:Boguś pisze:Damian_1947 pisze:hanys76 pisze:105N #338 pisze:Damian_1947 pisze:#905 w ZUR po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Co tam się stało?
Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach i walnął w peron przystankowy.
Helmut ucierpiał przy wjeździe na odcinek jednotorowy przy żyrafie, w kier. centrum, na nowe torowisko i uderzył w peron. Zwrotnica została zamontowana przy peronie więc ukresu nie można było zachować. W chwili obecnej, część peronu jest zdemontowana.
Co on tam robił? Wracał z pożyczki do Zawodzia?
A z 9-ki nie zjeżdża coś do Zawodzia? Poza tym sprawa nie jest tak bardzo świeża.
Nie, 9 już nie zjeżdżają do Zawodzia.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#617
Post
autor: DW » 24 cze 2014, 15:24
Boguś pisze:Damian_1947 pisze:hanys76 pisze:105N #338 pisze:Damian_1947 pisze:#905 w ZUR po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Co tam się stało?
Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach i walnął w peron przystankowy.
Helmut ucierpiał przy wjeździe na odcinek jednotorowy przy żyrafie, w kier. centrum, na nowe torowisko i uderzył w peron. Zwrotnica została zamontowana przy peronie więc ukresu nie można było zachować. W chwili obecnej, część peronu jest zdemontowana.
Co on tam robił? Wracał z pożyczki do Zawodzia?
Może po prostu jechał w niedzielę 15.06 przetestować torowisko i rozjazdy, co zakończyło się niepowodzeniem.
-
Carleek
- Posty: 280
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 12:15
- Lokalizacja: Bytom
#618
Post
autor: Carleek » 24 cze 2014, 16:39
DW pisze:Boguś pisze:Damian_1947 pisze:hanys76 pisze:105N #338 pisze:Damian_1947 pisze:#905 w ZUR po zderzeniu z peronem przy WPKiW.
Co tam się stało?
Pewnie się wykoleił na tych cudownych, nowych torach i walnął w peron przystankowy.
Helmut ucierpiał przy wjeździe na odcinek jednotorowy przy żyrafie, w kier. centrum, na nowe torowisko i uderzył w peron. Zwrotnica została zamontowana przy peronie więc ukresu nie można było zachować. W chwili obecnej, część peronu jest zdemontowana.
Co on tam robił? Wracał z pożyczki do Zawodzia?
Może po prostu jechał w niedzielę 15.06 przetestować torowisko i rozjazdy, co zakończyło się niepowodzeniem.
A nie wracał on przypadkiem z Gliwic do Zawodzia po wypożyczeniu? To bardzo prawdopodobne. Ostatnimi czasy wagon ten często ulegał wypadkom, ostatnio w Biskupicach po najechaniu na przewrócone drzewo.
-
polaraxa
- Posty: 471
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
#619
Post
autor: polaraxa » 04 lip 2014, 11:12
01.07.2014 do ZUR na RB trafił #811. 02.07.2014 został oddany po RB do R-2 #815.
-
grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
#620
Post
autor: grillmaster » 21 lip 2014, 14:43
#905 można wykreślić. Widziany 20.07. z tyłu hali na Zawodziu.
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#621
Post
autor: DW » 29 lip 2014, 10:15
W ubiegłym tygodniu do ZUR na naprawę trafiły: Helmut #907 i Moderus +676.
Przybyły również 2 ostatnie wozy do modernizacji - #684 i #715. #684 trafił już do Wrocławia na remont pudła. #715 pojedzie tam za parę dni.
Dobiega końca remont składu #651+652. Kolejnym składem, który wyjedzie będzie #751+752. Póki co, na wozownię trafił pierwszy wagon składu z gotowym już pudłem, lecz bez instalacji ani wyposażenia.
-
Przemek
- Posty: 456
- Rejestracja: 10 sty 2010, 15:40
- Lokalizacja: Budapest
#622
Post
autor: Przemek » 29 lip 2014, 20:49
676 już w Zawodziu, już spięty, był w ZUR na malowaniu.
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#623
Post
autor: Boguś » 31 lip 2014, 22:44
Przemek pisze:676 już w Zawodziu, już spięty, był w ZUR na malowaniu.
Wagon nie miał gwarancji na lakier?
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#624
Post
autor: DW » 20 sie 2014, 15:48
#651+652 wyjechały po remoncie.
E1 #925 stał 9.08 na wozowni na podnośnikach.
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#625
Post
autor: luki » 20 sie 2014, 17:56
DW pisze:#651+652 wyjechały po remoncie.
Któryś dziś był solo na 17.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
elot360
- Posty: 2794
- Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
- Lokalizacja: Bytom - Szombierki
-
Kontakt:
#626
Post
autor: elot360 » 20 sie 2014, 18:07
luki pisze:DW pisze:#651+652 wyjechały po remoncie.
Któryś dziś był solo na 17.
4 dni temu kursował #652, a dzień wcześniej #651. Polecam lekturę DPD.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#627
Post
autor: DW » 20 sie 2014, 20:21
elot360 pisze:luki pisze:DW pisze:#651+652 wyjechały po remoncie.
Któryś dziś był solo na 17.
4 dni temu kursował #652, a dzień wcześniej #651. Polecam lekturę DPD
Oba kursują jako solówki. Jest jednak możliwość spięcia ich w skład.
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#629
Post
autor: DW » 09 wrz 2014, 16:51
Zakończył się remont składu #751+752, który powrócił dziś do Będzina. Będą tam zapewne kursować jako 2 solówki.
Jak informował w innym temacie luki, od niemal miesiąca w ZUR przebywa żelazko #670, które zyskało nowe malowanie.
-
polaraxa
- Posty: 471
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
#630
Post
autor: polaraxa » 17 wrz 2014, 23:45
#670 jest od tygodnia w R-2. Czeka na pokaz podczas dni otwartych. Potem ma jeździć na linii 13.
-
KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
#631
Post
autor: KZKGaPowicz » 14 paź 2014, 13:54
E1 #925 już chyba nie jest w ZUR, wydaje mi się, że widziałem go wczoraj na 1, on ma charakterystyczne jasnożółte tło numeru taborowego.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#632
Post
autor: DW » 15 paź 2014, 19:12
KZKGaPowicz pisze:E1 #925 już chyba nie jest w ZUR, wydaje mi się, że widziałem go wczoraj na 1, on ma charakterystyczne jasnożółte tło numeru taborowego.
Gdzieś ktoś już o tym pisał, ale nie pamiętam gdzie.
Usunąłem.
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#633
Post
autor: luki » 24 paź 2014, 21:01
Do ZUR przyjechał #757+758.
Natomiast skład #661+617 odbywa jazdy próbne.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
elot360
- Posty: 2794
- Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
- Lokalizacja: Bytom - Szombierki
-
Kontakt:
#634
Post
autor: elot360 » 04 gru 2014, 22:10
Czy przypadkiem nie przydałoby się wypisać stąd #757+758? Z DPD wynika, że są u siebie na R-4.
EDYCJA 2014.12.10
Proszę o wypisanie #614, wczoraj był na trasie (z ładną tapicerką
).
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#635
Post
autor: DW » 19 gru 2014, 10:28
W ZUR na wozowni stoi E1 #938.
Wczoraj przyjechał tam też gliwicki #639.
-
KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
#636
Post
autor: KZKGaPowicz » 21 gru 2014, 22:33
W ZUR stoi Moderus - doczepa czynna +756.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
Peter
- Posty: 8468
- Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#637
Post
autor: Peter » 23 gru 2014, 15:34
Dzisiaj spotkałem #801 na jazdach próbnych.
-
Załączniki
-
*SDIP (U.N.O.)
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#638
Post
autor: DW » 23 gru 2014, 18:31
Wczoraj z ZUR do Gliwic wrócił #938. W zamian pojechał tam #374. Podejrzewam, że wymienią mu tapicerkę na siedzeniach.
EDYCJA (30.12, 20:45):
#374 przechodzi remont bieżący.
Do ZUR na naprawę trafił będziński wagon #513. Z Będzina przyjechał też Moderus #768 na usunięcie usterki.
EDYCJA (01.01.2015):
W ZUR nie ma już też wagonu #782.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2015, 18:37 przez
DW, łącznie zmieniany 1 raz.
-
polaraxa
- Posty: 471
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
#639
Post
autor: polaraxa » 31 gru 2014, 18:07
Dn. 29/12/2014 został oddany po RB do R-2 #801. Do dn. 06/01/2015 ma zostać przekazany do ZUR #807 na RK /remont kapitalny/. Do ZUR po Nowym Roku trafi #607, który ma przejść przygotowanie do rejestracji połączone z RB.
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#640
Post
autor: Boguś » 01 sty 2015, 18:58
Do ZUR po Nowym Roku trafi #607, który ma przejść przygotowanie do rejestracji połączone z RB.
Właśnie takie wagony powinny być jak najdłużej utrzymywane w ruchu. Taki #573 również powinien przejść RB, podobnie jak już kasowany #578+577, a wagony typu #284+282 być zajechane do końca bez remontów.
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#641
Post
autor: DW » 04 sty 2015, 21:10
polaraxa pisze:Do dn. 06/01/2015 ma zostać przekazany do ZUR #807 na RK /remont kapitalny/.
Do ZUR trafił 2.01.
polaraxa pisze:Do ZUR po Nowym Roku trafi #607, który ma przejść przygotowanie do rejestracji połączone z RB.
Ponoć trafił tam jeszcze przed końcem roku. 2.01 stał już z wyjętymi siedzeniami.
Na warsztacie mignął mi też odmalowany #282.
KZKGaPowicz pisze:W ZUR stoi Moderus - doczepa czynna +756.
Była tam tylko chwilowo. Od 29.12 skład już kursuje.
-
pycio1400
- Posty: 569
- Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
#642
Post
autor: pycio1400 » 09 sty 2015, 13:42
#282 wjeżdżał na Plac Wolności w Katowicach od strony Gliwickiej około godziny 7:30. Został odmalowany, dostał nowe siedzenia.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
-
KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
#643
Post
autor: KZKGaPowicz » 19 sty 2015, 22:16
Karliki, które przejdą RK w ZUR prawie niczym z zewnątrz nie będą się różniły od Karlików po RB, będzie można je rozpoznać po diodowych wyświetlaczach. Niewykluczone, że obecne wyświatlacze z Karlika #807 trafią do gliwickiego #374. Kolejność taka sama jak przy RB.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
andrzejh69
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 gru 2014, 11:58
- Lokalizacja: Katowice
#644
Post
autor: andrzejh69 » 20 sty 2015, 09:43
A w środku? Czy aluminiowe listwy przy oknach (dorabianie własnoręcznie przez ZUR przy RB) zostaną zastąpione czymś bardziej estetycznym?
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#645
Post
autor: luki » 27 sty 2015, 17:57
No, najwyższy czas pozbyć się tych starych matrycowych. Tylko, po co montować to w #374? Gliwice kiedyś miały wozy z takimi wyświetlaczami i szybko się ich pozbywały (#619+620, #677).
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#646
Post
autor: Boguś » 28 sty 2015, 22:23
luki pisze:No, najwyższy czas pozbyć się tych starych matrycowych. Tylko, po co montować to w #374? Gliwice kiedyś miały wozy z takimi wyświetlaczami i szybko się ich pozbywały (#619+620, #677).
No, nie do końca. #619 miał wyświetlacze aż do samego końca. Podobnie jak #732 i #785.
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#647
Post
autor: DW » 29 sty 2015, 13:28
#768 od kilku dni już jeździ.
-
grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
#648
Post
autor: grillmaster » 22 mar 2015, 19:29
KZKGaPowicz pisze:Niewykluczone, że obecne wyświatlacze z Karlika #807 trafią do gliwickiego #374. Kolejność taka sama jak przy RB.
Wagon #374 nie otrzymał wyświetlaczy. Remont już się zakończył.
-
polaraxa
- Posty: 471
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
#649
Post
autor: polaraxa » 25 mar 2015, 11:47
Czy ktoś wie co dalej z ostatnim wagonem Pt #913? Ostatnio zniknął z placu.
EDYCJA 31.03.2015r.
- W dniu wczorajszym 30/03/2015 wagon #607 powrócił do R-2. W dn 27/04/2015 na RK został wysłany #808.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez
polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
trajtek
- Posty: 1457
- Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
- Lokalizacja: Hindenburg
#650
Post
autor: trajtek » 09 cze 2015, 20:19
Wiadomo, kiedy skończą #360+406?
-
grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
#651
Post
autor: grillmaster » 09 cze 2015, 20:32
09.06. - wagon #340 powrócił do Zawodzia. Zakres prac jak w #607.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości