Kasacje w 2013 roku
Kasacje w 2013 roku
Zgodnie z ilostanem wagonów w przetargu na mycie ze Stroszka zniknęły 4 stopiątki a z Zawodzia 3. Dwie bytomskie to na pewno #361 i #362.
Ciekawe czy rzeczywiście skreślono kolejne wozy ze stanu, czy to jakieś zawirowania związane z remontami.
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... wt7272012/
Ciekawe czy rzeczywiście skreślono kolejne wozy ze stanu, czy to jakieś zawirowania związane z remontami.
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... wt7272012/
Ostatnio zmieniony 11 sty 2013, 21:31 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach
Wagon #526 na chwilę obecną poddawany jest unicestwieniu.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2013, 21:20 przez Iwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach
Szaleją z tymi kasacjami. Jeszcze 2-3 lata i już prawie w ogóle hebelków nie będzieIwo pisze:Wagon #526 na chwilę obecną poddawany jest unicestwieniu.
A jeszcze nieco ponad rok temu przechodził rejestrację .
Czy #513 czeka to samo? Bo też zaginął ostatnimi czasy.
Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach
Osobiscie bardzo się cieszę, że ten trup poddawany jest utylizacji gdyż w zasadzie nie nadawała się tak kupa złomu do jazdy. #513 jest na razie odstawiony na hali i coś przy nim dłubią.DW pisze:Szaleją z tymi kasacjami. Jeszcze 2-3 lata i już prawie w ogóle hebelków nie będzieIwo pisze:Wagon #526 na chwilę obecną poddawany jest unicestwieniu.
A jeszcze nieco ponad rok temu przechodził rejestrację .
Czy #513 czeka to samo? Bo też zaginął ostatnimi czasy.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
A nie +617, bo z tego, co mi wiadomo #662 poszedł do kasacji?Boguś pisze:Wszystko wskazuje na to, że #645+646 zostanie w Będzinie, #659+660 w Gliwicach. Trzecim brakującym wagonem z Zawodzia może być #662.DW pisze:Ciekawe czy rzeczywiście skreślono kolejne wozy ze stanu, czy to jakieś zawirowania związane z remontami.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Może wyjaśnię to jeszcze raz. Okazuję się, że na Stroszku zniknęły 4 wagony, a na Zawodziu 3:KZKGaPowicz pisze:A nie +617, bo z tego, co mi wiadomo #662 poszedł do kasacji?Boguś pisze:Wszystko wskazuje na to, że #645+646 zostanie w Będzinie, #659+660 w Gliwicach. Trzecim brakującym wagonem z Zawodzia może być #662.DW pisze:Ciekawe czy rzeczywiście skreślono kolejne wozy ze stanu, czy to jakieś zawirowania związane z remontami.
Stroszek:
#361, #362 - kasacja
#645+646 - przeprowadzka do Będzina
Zawodzie:
#659+660 - przeprowadzka do Gliwic
#662 - kasacja
Natomiast +617 nadal jest na stanie zajezdni Zawodzie i jeździ liniowo w składzie z #607.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Masz rację, chodzi o kasację, źle zrozumiałem - pomyliłem z modernizacją, którą +617 ma przejść.Boguś pisze:Może wyjaśnię to jeszcze raz. Okazuję się, że na Stroszku zniknęły 4 wagony, a na Zawodziu 3:KZKGaPowicz pisze:A nie +617, bo z tego, co mi wiadomo #662 poszedł do kasacji?Boguś pisze:Wszystko wskazuje na to, że #645+646 zostanie w Będzinie, #659+660 w Gliwicach. Trzecim brakującym wagonem z Zawodzia może być #662.DW pisze:Ciekawe czy rzeczywiście skreślono kolejne wozy ze stanu, czy to jakieś zawirowania związane z remontami.
Stroszek:
#361, #362 - kasacja
#645+646 - przeprowadzka do Będzina
Zawodzie:
#659+660 - przeprowadzka do Gliwic
#662 - kasacja
Natomiast +617 nadal jest na stanie zajezdni Zawodzie i jeździ liniowo w składzie z #607.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Najprawdopodobniej jest to powrót do fabrycznej konfiguracji.Seba77 pisze:W dniu dzisiejszym ten skład #284+282 jeżdżił na poc. 2010polaraxa pisze:Z dn 15/07/2013 wag #262 zszedł ze stanu R-2 /KASACJA/ tym samym powstał nowy skład #284+#282 widziałem jak w sobotę jeżdził po terenie zajezdni.
Ten bez pary to może być będziński #760.grillmaster pisze:W końcu do Łodzi/Poznania ma iść 45 wagonów, więc któryś musi być bez pary.hanys76 pisze:Do kasacjj poszedł także hebel 578, ciekawe że 577 zostawili.
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Będziński wagon #450 jak dotąd nie otrzymał jeszcze instalacji ŚKUP. Jako, że już chyba wszystkie (lub prawie wszystkie) stopiątki, które miały otrzymać nowe kasowniki, otrzymały je, podejrzewam, że owy wóz może być przewidziany do kasacji w najbliższym czasie.
Co ciekawe rok starszy skład #440+446, będący w jeszcze gorszym stanie, otrzymał ŚKUP, więc wychodzi na to, że jeszcze trochę pojeździ.
Co ciekawe rok starszy skład #440+446, będący w jeszcze gorszym stanie, otrzymał ŚKUP, więc wychodzi na to, że jeszcze trochę pojeździ.
#450 idzie do kasacji, niestety #532, który miał też być skasowany jeszcze trochę pojeździ. Notabene jest to jedna z nielicznych "stopiątek", która ma stare światłaDW pisze:Będziński wagon #450 jak dotąd nie otrzymał jeszcze instalacji ŚKUP. Jako, że już chyba wszystkie (lub prawie wszystkie) stopiątki, które miały otrzymać nowe kasowniki, otrzymały je, podejrzewam, że owy wóz może być przewidziany do kasacji w najbliższym czasie.
Co ciekawe rok starszy skład #440+446, będący w jeszcze gorszym stanie, otrzymał ŚKUP, więc wychodzi na to, że jeszcze trochę pojeździ.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2013, 17:34 przez Iwo, łącznie zmieniany 2 razy.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Z tego samego powodu zostały skasowane #252+253, #262, #276+278 i #281 (ten ostatni chyba też z tej samej przyczyny).105N #338 pisze:Przecież to można wymienić...Najprawdopodobniej z powodu instalacji elektrycznej.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Może z dwa lata temu ZUR miał wymieniać instalacje elektryczne w kilku lub kilkunastu wagonach.KZKGaPowicz pisze:Z tego samego powodu zostały skasowane #252+253, #262, #276+278 i #281 (ten ostatni chyba też z tej samej przyczyny).105N #338 pisze:Przecież to można wymienić...Najprawdopodobniej z powodu instalacji elektrycznej.
Jeśli chodzi o wagon #262, to on miał być skasowany już dwa lata wcześniej po poważnej kolizji na Lipinach.
Od momentu zakupu wagonów z Krakowa było wiadomo, że jako pierwsze pójdą do kasacji. Zostaną jedynie na dłużej 2 wagony wyremontowane jako ZUR-ki 6 posiadających podwójne siedzenia bo są po RK i 2 po wymianie instalacji elektrycznej. Czyli 4 w Gliwicach i 6 w Katowicach.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 21:14 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli zostaną #254+255, #266, #267. W Katowicach pozostaną #268+269, #270+271 i #283+285.polaraxa pisze:Od momentu zakupu wagonów z Krakowa było wiadomo, że jako pierwsze pójdą do kasacji. Zostaną jedynie na dłużej 2 wagony wyremontowane jako ZUR-ki 6 posiadających podwójne siedzenia bo są po RK i 2 po wymianie instalacji elektrycznej. Czyli 4 w Gliwicach i 6 w Katowicach.
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Po RK jest więcej wagonów z Krakowa, chociażby wspominany #257+258.polaraxa pisze:Od momentu zakupu wagonów z Krakowa było wiadomo, że jako pierwsze pójdą do kasacji. Zostaną jedynie na dłużej 2 wagony wyremontowane jako ZUR-ki 6 posiadających podwójne siedzenia bo są po RK i 2 po wymianie instalacji elektrycznej. Czyli 4 w Gliwicach i 6 w Katowicach.
KZKGOP 1779
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Według przetargu na mycie i sprzątanie wagonów (link) zajezdnia Bytom na dzień 01.01.2014 r. posiada 73 wagony serii 105N. Jeszcze niedawno miała ich 81.
W innych zajezdniach wagonów nie przybyło, więc oznacza to, że z końcem roku najprawdopodobniej dokonano kasacji 8 wagonów (zajezdnia posiadała 7 sztuk wozów typu 105N, więc pewnie pozbyto się już ich wszystkich).
W innych zajezdniach wagonów nie przybyło, więc oznacza to, że z końcem roku najprawdopodobniej dokonano kasacji 8 wagonów (zajezdnia posiadała 7 sztuk wozów typu 105N, więc pewnie pozbyto się już ich wszystkich).
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości