Składy - konfiguracje i spięcia
Składy - konfiguracje i spięcia
Pomyślałem, że przydał by się temat i lista wszystkich nietypowych konfiguracji składów, powstałych tymczasowo lub na dłuższy okres, a także spięć "starych" składów.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...
R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006
ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -
R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012
R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014
R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013
Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu
Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Na chwilę obecną wrzucam to co udało mi się z pamięci napisać. Zachęcam do uzupełniania i dyskusji...
R-1 Będzin (ex RK-1, exex ZKT-1):
#274+275 - 03.2012 ; 14.05.2012 - 29.06.2012 - 01.09.2012 - 07.09.2012 ; 05.09.2013
#508+534 - N - 30.10.2015
#511+532 - N - 14.02.2014 - 12.2014
#517+595 - N - 13.01.2015 - 18.09.2015
#521+518 - 19.06.2008 - 26.06.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 16.12.2013
#527+552 - N - 01.09.2015
#530+540 - 12.2011 ; 25.02.2013
#532+524 - T - 16.06.2008 - 18.06.2008
#537+529 - 17.01.2009 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 02.09.2011 - ? ; 13.01.2014
#553+437 -
#553+513 - N - 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 17.02.2014 - 01.09.2015
#627+667 - T - 30.01.2013 - 08.03.2014
#666+667 - T - 02.07.2008 - 03?.07.2008 ; 31.10.2009 - 02.11.2009 ; 01.09.2011 - 02.11.2011
#700+694 - N - 17.08.2015
#701+748 - T - 14.03.2013 - 24.06.2013 ; 14.02.2014 - 08.03.2014
#728+768 - T - 03.07.2013 (tylko w czasie jazd próbnych)
#737+759 - 24.02.2014 - 08.03.2014
#759+762 - T - 23.11.2005 - 2006?
#761+762 - 06?.1999 ; 09?.2001 - 2006
ZUTiKT Chorzów Batory (stacja ruchu zlikwidowana):
#328+329 - 2004 - 1.11.2004 - 11.2010
#370+371 - 2017.02.22
#505+504 -
#607+425 - T
#607+593 - T
#607+686 - T
#607+693 - T
#607+786 - T
#637+321 - T
#637+593 - T
#674+673 -
#694+593 -
#699+693 - T
#766+765 -
#768+767 -
#768+733 - T
#769+733 - T
#769+770 -
#772+771 -
#772+788 - T
#785+786 -
#787+788 -
R-2 Katowice Zawodzie (ex RK-2, exex ZKT-5)
#262+282 - N - 15.09.2008 - 10.07.2013
#284+282 - N - 15.07.2013
#318+706 (#706 z ZKT-3) - 10.2004 - 10.2004
#318+340 - N - 1994 ? - 11/12.2001 ; 06.2002 - ? ; 06.2005 - 02/03.2006
#328+617 - N - 07.04.2013 - 28.08.2013
#337+338 - 1997 - 1999
#370+371 - 15.12.2008
#505+504 - 02.01.2009
#550+551 - 06.10.2010 ; 11.05.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#571+618 - N - 1998
#572+312 - N - 1994 - 2000
#607+617 - N - 13.04.2012 - 06.04.2013 ; 11.09.2013
#659+701 - T - 14.05.2012 - 25.05.2012 ; 29.06.2012 - 07.07.2012
#661+618 - N - ? - 1998 ?
#662+617 - N - ? - 03.04.2012
#675+638 - T - 07.10.2013 - 04.02.2014
#675+772 - T - 21.02.2014
#680+679 - 07.10.2014
#688+687 -
#692+695 - N - 03.07.2013 - 21.07.2013 ; 10.01.2014
#695+593 - N - 09.2006 - 26.04.2010
#699+687 - 27.11.2009 - 15.12.2009 ; 25.06.2012 - 20.09.2012 ; 03.01.2013
#702+749 - N - 29.03.2013 - 16.06.2013 - 24.10.2013
#702+638 - T - 29.09.2013 - 07.10.2013
#725+736 - 28.02.2010 ; 27.03.2010 - 15.10.2013
#728+573 - N - 24.03.2011 - 31.10.2012
#728+692 - N - 1996 ? - 10.2004
#728+736 - T
#728+747 T - 16.05.2012 - 16.05.2012
#746+745 - 10.10.2008
#749+730 - T - 06.04.2007 - 16.04.2007
#772+771 - 07.11.2008
#748+747 - 27.12.2008 - 07.11.2011
#781+747- N - 07.03.2012 - 04.04.2012 ; 20.04.2012 - 25.06.2012 ; 02.09.2012 - 20.09.2012 ; 14.12.2012
R-3 Bytom Stroszek (ex RK-3 o. Bytom, exex ZKT-3)
#254+255 - 24.06.2010 ; 03.01.2013 spięty w Gliwicach
#276+278 - N - 25.09.2008
#354+355 - 11.08.2014
#467+489 -
#490+491 - ? ; 27.08.2009 - 12.01.2012 -
#579+610 - N - 08.2008
#587+612 - N - 09.09.2009 - 25.09.2010 ; 1.09.2011 - 07.09.2016 *
#644+344 - N - 1989/1990 ?
#644+490 - N - 17.10.2016
#681+682 - 2003 ; 19.08.2009
#683+642 - N - 22.01.2009
#684+756 - N - 14.04.2016 ; 2017.01.23 *
#703+704 - 1999 ? ; 05.09.2009
#705+706 - 10.2004 ? ; 25.09.2009
#707+708 - 14.10.09
#709+710 - 06.2008 - 13.06.2011 ; 22.01.2013
#711+712 -
#707+714 - T - 04.1999 - 04.1999
#713+714 - 14.02.2011 ; 1.09.2011
#715+716 - 2004 ; ? - 15.05.2009
#717+721 - N - 07.10.2009
#721+722 - 2002
#755+756 - 2017.01.26
#775+776 -
#777+778 - spięte około 1994/1995
#777+779 - T - 01.2008 - 01.2008 ; 27.08.2014
R-4 Gliwice (ex RK-3, exex ZKT-4)
#259+267 - N - 29.07.2013
#316+472 - N - 1998 - 2005 ; 11.09.2009
#372+376 -
#381+408 -
#399+372 -
#420+419 - 04.2008 ; 03.04.2012
#423+346 -
#461+460 - 27.09.2010 - 03.02.2011 ; 16.05.2012
#476+425 - N - 14.04.2015
#506+376 -
#506+503 - 22.04.2013 - 04.10.2014
#506+507 -
#506+559 - 03.08.2010 - 19.09.2010
#615+616 -
#654+653 - 12.08.2010
#658+503 - N - 1998? - 09.2005
#744+785 - T - 30.01.2013 - 06.02.2013
Legenda:
* - edycja/aktualizacja wpisu
N - konfiguracje nowe lub tymczasowe
T - konfiguracje tymczasowe
data rozpięcia trwałego składu
data rozpięcia składu
data spięcia dawnego składu
data spięcia nowego składu
Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, 23:23 przez Pimpek, łącznie zmieniany 170 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Nie dopisałem tego od razu, bo chwilowych rozpięć nie ma co wpisywać do listy. Jednak nie potrzeba obecnie w Gliwicach już tylu składów co wcześniej, więc wagony te pojeżdżą solo już na stałe, albo do momentu gdy znów coś trzeba będzie spiąćKZKGaPowicz pisze:Najpóźniej od 3.02.2011 został rozpięty skład #461+460.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Przecież go nie rozpinali.KZKGaPowicz pisze:W Zawodziu brakuje Wam składu ZURków #680+679.
Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post.
Edycja 1.09
Dzisiaj ponownie spięto w skład solówki #666+667. Czy w Będzinie nie potrafią zamontować kompletu kabli zasilających i grzybków?
Na Stroszku pojawił się skład #713+714
Po prawie roku czasu spięto w skład wagony #587+612.
Najwidoczniej nie, bo wszystkie spinane z solówek składy miały jeździć na 1 pantografie, ale jak widać tak nie jest.Boguś pisze:Dzisiaj ponownie spięto w skład solówki #666+667. Czy w Będzinie nie potrafią zamontować kompletu kabli zasilających i grzybków?
Dziś pojawił się kolejny nowy-stary skład #537+529. Przez to, że zarówno #666, jak i #537 mają tą samą reklamę, składy wyglądają niemal identycznie
Będziński #532 od paru dni kursuje z gniazdami sterowania ukrotnionego z przodu. Zanosi się, że znów pojawi się w składzie, lecz tym razem w roli doczepy (3 lata temu kursował jako pierwszy z #524). Ciekawe co będzie jego I wozem? Czyżby #553?
Paręnaście dni temu rozpięto składy #537+529 i #666+667. Zapewne na Wszystkich Świętych zostaną jednak ponownie spięte.
Paręnaście dni temu rozpięto składy #537+529 i #666+667. Zapewne na Wszystkich Świętych zostaną jednak ponownie spięte.
Źle szukałeś . Mi wyskakuje data 22 września.hanys76 pisze:Na Stroszku spięto w skład wagony 717+721. Ostatni raz w składzie kursowały 21 marca na 19.
Po co tak kombinują? Mają jeszcze kilka możliwości:DW pisze:Będziński #532 od paru dni kursuje z gniazdami sterowania ukrotnionego z przodu. Zanosi się, że znów pojawi się w składzie, lecz tym razem w roli doczepy (3 lata temu kursował jako pierwszy z #524). Ciekawe co będzie jego I wozem? Czyżby #553?
521+518 (zresztą był kilka razy spinany), 508+509, 511+513, 537+529, 553+552 (a nie cudo #553+513), 621+622, 666+667.
Jeszcze jest opcja 566+567 i #753+754, ale w obecnej sytuacji jest niemożliwa.
Po raz kolejny pojawia się pytanie o sens likwidowania gniazd.
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Skład 284+285 ostatni raz liniowo kursował, 19 pażdziernika 2009 na linii 11. Potem został odstawiony i 23 pazdziernika wagon 284 wyjechał już jako solówka.grillmaster pisze:A nie wiecie kiedy rozpięli #284+285, a kiedy spięli #283+285?
15 listopada 2009 wagon 285 trafił do zuru ,na wymianę instalacji elektrycznej. Wkrótce zjawiły się tam także ,283 oraz 284 w tym samym celu.
Wagony 283 oraz 285 wróciły na Zawodzie dopiero 5 lutego 2010 , wtedy zostały spięte w skład a 284 został solówką. W Krakowie 283+285 kursowały zresztą w składzie, a więc powrócono do dawnej konfiguracji.
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Damian_1947, #761+762 jest przecież wpisany jako rozpięty w 2006. Nie wiem też co nadzwyczajnego jest z #279+280 ?
Jedyne co trzeba by dopisać, to rozpięcie #693+694.
Kiedy jeździł taki skład ?Damian_1947 pisze:#664+665
Jedyne co trzeba by dopisać, to rozpięcie #693+694.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Lista powstała kiedy to spinano dawne składy lub nietypowe konfiguracje, ale uważam, że wszystkie trwałe składy które istniały a już nie istnieją, powinny być odnotowane.
A to, że lista czegoś nie obejmuje nie oznacza, że nie powinna.
A to, że lista czegoś nie obejmuje nie oznacza, że nie powinna.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Jest to pierwszy gliwicki skład, którego drugi wagon posiada pantograf typu OTK-2, a pierwszy OTK-1.rafalurbino18 pisze:W Gliwicach spięto skład #420+419. Ma to pewnie związek z oddaniem na Stroszek #683+642 i uwolnieniem 5 solówek z T1, których teraz był duży zapas.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kasacja #401+402 też mogła mieć wpływ na spięcie #420+419.rafalurbino18 pisze:W Gliwicach spięto skład #420+419. Ma to pewnie związek z oddaniem na Stroszek #683+642 i uwolnieniem 5 solówek z T1, których teraz był duży zapas.
Dopisałem datę pierwszego rozpięcia #420+419.
#540 wyjechał solo pod koniec grudnia 2011 roku.#530+540 - 07.11.2011
#275 wyjechał solo dopiero w marcu 2012 roku.#274+275 - 23.12.2011
Aha, bo ja myślałem, że wpisujemy datę wyjazdu drugich wagonówDW pisze:Wpisujemy datę "rozpięcia" trwałego składu, a pierwsze wagony tych składów solo wyjechały w datach, które wypisałemBoguś pisze:#540 wyjechał solo pod koniec grudnia 2011 roku.#530+540 - 07.11.2011#275 wyjechał solo dopiero w marcu 2012 roku.#274+275 - 23.12.2011
To może być tymczasowe rozpięcie (np. defekt). Jeśli wyjedzie solo #781, wtedy się wpisze datę rozpięcia składu.hanys76 pisze:Na Zawodziu rozpięto skład 781+747.Wagon 747 kursuje solo.
Edycja 06.04
#781 też kursuje solo.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
A co z 781 w takim razie i 573 się stało? Wczoraj Łukasz wpisał 728+573 na 20, ale pewnie widział pierwszy wagon i dlatego .Przemek pisze:Żadne bystre oko nie zauważyło 728+747 - minimum od wczoraj :chytry:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
#728+573 kursował w dniu 15.05.2012. Widzę na 20 obydwa wagony w ciągu dnia więc o pomyłce nie mogę mówić. A przyjrzałem mu się uważnie ze względu na info o kwadratach w 573.hanys76 pisze:A co z 781 w takim razie i 573 się stało? Wczoraj Łukasz wpisał 728+573 na 20, ale pewnie widział pierwszy wagon i dlatego .Przemek pisze:Żadne bystre oko nie zauważyło 728+747 - minimum od wczoraj :chytry:
Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 09:28 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
Po 26 dniach kursowania skład #550+551 został rozpięty ponownie. Zobaczymy czy to na stałe, czy chwilowo. Póki co #551 kursuje solo na 11, a wagonu #550 nie zauważono.
Edycja 19.06.
Rozpięto skład #680+679. Wagon #680 kursuje dzisiaj solo.
Scaliłem posty.
// Boguś
Edycja 19.06.
Rozpięto skład #680+679. Wagon #680 kursuje dzisiaj solo.
Scaliłem posty.
// Boguś
Ostatnio zmieniony 20 cze 2012, 21:03 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości