Migracje, wypożyczenia wagonów 105N
Migracje, wypożyczenia wagonów 105N
No #639 już nie jest na Stroszku, ani też w swoich Gliwicach, lecz na Zawodziu.
Dziwne rzeczy się dzieją, przed tygodniem zjechały #571+618 i #518, a teraz #639. Czy Zawodzie się szykuje do czegoś większego czy może mają jakąś klęskę taborową.
Może ostatnie 4 krakowiaki trafią do Będzina i nam zostanie już #576+575 oraz te trzy pozostałe.
Dziwne rzeczy się dzieją, przed tygodniem zjechały #571+618 i #518, a teraz #639. Czy Zawodzie się szykuje do czegoś większego czy może mają jakąś klęskę taborową.
Może ostatnie 4 krakowiaki trafią do Będzina i nam zostanie już #576+575 oraz te trzy pozostałe.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2016, 20:17 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Re: Migracje, wypożyczenia wagonów
Ciekawie by było jakby krakowskie wagony pojechały do Będzina, tylko trochę szkoda pozostałych. #518 ma przetwornicę statyczną (posiada ją już co najmniej od kilku miesięcy albo i dłużej), a te 2 składy też fajneluki pisze:...Dziwne rzeczy się dzieją, przed tygodniem zjechały #571+618 i #518, a teraz #639. Czy Zawodzie się szykuje do czegoś większego czy może mają jakąś klęskę taborową.
Może ostatnie 4 krakowiaki trafią do Będzina i nam zostanie już #576+575 oraz te trzy pozostałe.
Teraz, po wypożyczeniu drugiego składu Będzin ma już tylko 1 w rezerwie i wczoraj na jednym 27 jeździła solówka.
Re: Migracje, wypożyczenia wagonów
639 podobnie jak wczoraj 571+618 jeździł dziś na 15 z tablicami wykonanymi przed Będzin (przynajmniej te przednie). W dodatku trasa była stara tj. do Sosnowca. Może i nawet z reguły tak jeżdżą, ale nie rzuciła mi się żółta tabliczka, że zmiana trasy...
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Jednak jest w Będzinie. Pociągi 1501 i 1502 przeszły do obsługi zajezdni Będzin. A więc pewnie 571+618 w poniedziałek już jeździł dla RK-1 (ten kwadrat). A jeździł on na jakiejś innej linii? Bo może w ogóle nie był wypożyczany do Zawodzia? Jakieś wątpliwości też się pojawiły w stosunku 518, 667 i 757+758, więc pewnie też nawiedziły katowicki odcinek piętnastki.luki pisze:#639 jest w Katowicach, będzińskie były tylko tablice :mruga:
(forum WPK polecam)
Chyba się pogubułem, czyli co, 1501 i 1502 wyjeżdżają na 15, z Będzina i jadą przez Mysłowice ??
Zatem #639 trafił na Będzin, heh, robi się coraz ciekawiej
Zatem #518, #571+618 są w Będzinie w dalszym czasie.
Zatem #639 trafił na Będzin, heh, robi się coraz ciekawiej
Zatem #518, #571+618 są w Będzinie w dalszym czasie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
No tak, inaczej się na razie nie da Ale to tylko chwilowe. Być może dlatego, że remont miał się już właśnie skończyć, a służby już były zaplanowane, więc nie chcieli za bardzo już mieszać w przydziałach - bezpłatne urlopy czy przewozy pracownicze do Zawodzia. Tak podejrzewam.luki pisze:Chyba się pogubułem, czyli co, 1501 i 1502 wyjeżdżają na 15, z Będzina i jadą przez Mysłowice ??
#518 cały czas jest w Będzinie, kilkanaście dni temu jeździł na poc. 1501 lub 1502, obsługiwanych już wtedy przed Będzin.Peter pisze:Tak jak już pisałem w "dzień po dniu" chyba widziałem z okna przejeżdżającego autobusu wagon #525 koło stadionu Ruchu. Czyżby przybył zamiast np. #518 ? Raczej nie mógł pomylić mi się z #505, bo miał typowo będziński zderzak z przodu. To był moment więc nie ręczę.
#525 był po wypadku (w maju) i nie wiem, czy już by go naprawili. A na jakiej linii jechał?
Przy okazji - wagon #639 podobno trafił do Będzina na stałe.
To, że #525 "pocałował się" z #638 to wiem. Całkiem możliwe, że remontowany był właśnie w Chorzowie Batorym. Wzięli się też ponoć w Batorym za #790 i możliwe, że też już niedługo wyjedzie na trasę.
W #525 siedziało kilku ludzi, ale zbyt krótko go widziałem by stwierdzić jaka to linia i czy nie był to tylko przejazd próbny. Rzucił mi się tylko w oko ten zderzak z przodu i numer taborowy. :mruga:
Trzeba będzie po prostu poobserwować dalej to sprawa się wyjaśni.
W #525 siedziało kilku ludzi, ale zbyt krótko go widziałem by stwierdzić jaka to linia i czy nie był to tylko przejazd próbny. Rzucił mi się tylko w oko ten zderzak z przodu i numer taborowy. :mruga:
Trzeba będzie po prostu poobserwować dalej to sprawa się wyjaśni.
*SDIP (U.N.O.)
No fajnie, to nie mogło Gliwice dać już #425. Dlaczego oni tak mieszają te wozy. Rozumiem że jak trzeba gdzieś coś przenieść - ok, ale skoro mają w Gliwicach będziński wóz, to po co odsyłają swój.DW pisze:Przy okazji - wagon #639 podobno trafił do Będzina na stałe.
Widać już nikomu nie zależy chyba na pochodzeniach wagonów.
Takie #504 i #505 z Chorzowa to mogły iśc do Gliwic zamiast #732 i #733.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Albo #607luki pisze:No fajnie, to nie mogło Gliwice dać już #425. Dlaczego oni tak mieszają te wozy. Rozumiem że jak trzeba gdzieś coś przenieść - ok, ale skoro mają w Gliwicach będziński wóz, to po co odsyłają swój.DW pisze:Przy okazji - wagon #639 podobno trafił do Będzina na stałe.
Widać już nikomu nie zależy chyba na pochodzeniach wagonów.
Takie #504 i #505 z Chorzowa to mogły iśc do Gliwic zamiast #732 i #733.
#607 przechodził jako skład #607+693. Wtedy został by bez pary. Potem dopiero poprzepinano gdy w #607 poszła przetwornica, więc #694+593 przepięto w #694+693 czyli tak jak zawsze były, a kosztem odstawienia zaniedbanego #696, wagonowi #695 dodano #593.Boguś pisze: Albo #607
Teraz po za tym nie ma już sensu na takie kilometrowe przeprowadzki, w końcu #639 chciało im się przewieźć, ale za czasu zamykania Batorego wydaje mi się że można było to lepiej rozegrać.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Do Zawodzia przechodził jako 607+593. Już w Chorzowie tak jeździł kilka tygodni. Przepięcie na 694+693 nastąpiło jeszcze w Chorzowie.luki pisze:#607 przechodził jako skład #607+693. (...) Potem dopiero poprzepinano gdy w #607 poszła przetwornica, więc #694+593 przepięto w #694+693 czyli tak jak zawsze były
A tak sory, ale tak co chwilę to przepinali że już mi się pomyliło, faktycznie, podczas przekazywania wozów juz był skład #607+593.ff pisze: Do Zawodzia przechodził jako 607+593. Już w Chorzowie tak jeździł kilka tygodni. Przepięcie na 694+693 nastąpiło jeszcze w Chorzowie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Teraz stoi na Zawodziu, jak widział Peter to był transportowany z Chorzowa. Stoi teraz na Zawodziu, brak numerka i logo na przedniej ścianie, wygląda bardzo ładnie. Może niedługo go przewiozą do Będzina.DW pisze: #525 był po wypadku (w maju) i nie wiem, czy już by go naprawili. A na jakiej linii jechał?
Przy okazji - wagon #639 podobno trafił do Będzina na stałe.
Zapraszam jutro na strone, będzie fotka.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Może, gdy #525 wróci do Będzina, to zepną go z #524. Taką mam propozycjęluki pisze:Teraz stoi na Zawodziu, jak widział Peter to był transportowany z Chorzowa. Stoi teraz na Zawodziu, brak numerka i logo na przedniej ścianie, wygląda bardzo ładnie. Może niedługo go przewiozą do Będzina.DW pisze: #525 był po wypadku (w maju) i nie wiem, czy już by go naprawili. A na jakiej linii jechał?
Przy okazji - wagon #639 podobno trafił do Będzina na stałe.
Zapraszam jutro na strone, będzie fotka.
#530+540 jeździły w składzie od 5 do 22/23 września, teraz #530 jeździ pojedynczo (być może tylko na czas remontu).Peter pisze:No może powrócą do #525+524, bo składów raczej nie mają za wiele w rezerwie.
#525 będzie się odznaczać. Jest śliczny.
A gdzie się podział #530+540 ? Znowu je rozłączyli po chyba paru tygodniach kursowania razem...
#525+524 raczej nie powróci, bo #524 przerobili na solówkę, ale po przerobieniu #762 na poj. już kilka razy jeździł jako doczepny, więc wszystko jest możliwe.
Jakby wrócił #576+575 z Zawodzia, to byłoby 13 składów + #530+540 + #761+762 lub #759+762, więc aż tak źle nie jest.
Oto nasz śliczny #525. Fotkę wykonał kolega as.
Znajduję się na stronie www.tramwaje1.za.pl , ponizej daje ją na "fotosik".
Znajduję się na stronie www.tramwaje1.za.pl , ponizej daje ją na "fotosik".
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wygląda nawet lepiej, niż tramwaje w ATSie (jakby ktoś nie wiedział ATS to symulator tramwajowy).luki pisze:Oto nasz śliczny #525. Fotkę wykonał kolega as.
...
Nie wiem jak jest w środku, ale o wygląd zewnętrzny się postarali (nawet listwy mu pomalowali na kremowo, a w Będzinie malują na srebrno-szaro lub zostawiają czerwone).
Ostatnio zmieniony 26 lis 2006, 13:38 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Coś pięknego, usuneli mu pozostałości po przednich gniazdach.luki pisze:Oto nasz śliczny #525. Fotkę wykonał kolega as.
Znajduję się na stronie www.tramwaje1.za.pl , ponizej daje ją na "fotosik".
Dzisiaj ten wagon wyjechał na poc. 2106 i kursuje na nim nadalluki pisze:Oto nasz śliczny #525. Fotkę wykonał kolega as.
Znajduję się na stronie www.tramwaje1.za.pl , ponizej daje ją na "fotosik".
Z zewnątrz wygląda bardzo ładnie, a w środku trochę gorzej (ale i tak lepiej niż inne wagony) - wszystko stare, tylko odmalowane niektóre rzeczy (np. szafka bezpiecznikowa za motorniczym, drzwi wejściowe i do kabiny motorniczego wewnątrz, ściany pod oknami i obudowy mechanizmów drzwiowych.
Przy naprawie poprawiono też mechanizmy drzwiowe, drzwi otwierają się i zamykają dość cicho (nie trzaskają tak jak w więkoszści wagonów). Przetwornica jest normalna (wirująca), nie huczy głośno, ale ją słychać.
(jechałem dzisiaj tym wagonem i stąd wiem jak wygląda wnętrze itp.)
Niestety tak. Bez nich lepiej wyglądał.luki pisze:To świetnie że już jeździ, zapewne jajko i numerek na przodzie dostał ?
Skład #576+575 jeździł dziś na poc. 1508, czyli powrócił do Będzina.luki pisze:Mamy 1 grudnia, więc zapewne #576+575 wrócił na Będzin, ciekawe czy dalej jest też tam #639, chodzą głosy że to już na stałe...
#639 rano jeździł na poc. 2607 lub 2608, a teraz go coś nie widać.
Więc jednak #576+575 w Będzinie. SzkodaDW pisze:Niestety tak. Bez nich lepiej wyglądał.luki pisze:To świetnie że już jeździ, zapewne jajko i numerek na przodzie dostał ?
Skład #576+575 jeździł dziś na poc. 1508, czyli powrócił do Będzina.luki pisze:Mamy 1 grudnia, więc zapewne #576+575 wrócił na Będzin, ciekawe czy dalej jest też tam #639, chodzą głosy że to już na stałe...
#639 rano jeździł na poc. 2607 lub 2608, a teraz go coś nie widać.
Re: #525
Widze, że przewietrzyłeś dzisiaj płuca, a tak na paważnie ostatnia fotka nie jest zła. Widać na niej, że #525 nie ma kabla zasilającego. Trochę to dziwne, że usuwają kabel a grzybek zostawiają, podobnie mają (mieli) #424, #436, #530, #636, #761
Macierzystą zajezdnią tego wagonu jest Stroszek. Jeździł tam jeszcze w już nieistniejącym składzie #639''+640'' (ex. #640+639) w latach 1983-2000. Częsty był widok tego składu na np. 41 w reklamie Apap+Xenna.Boguś pisze:Ale mieszali: ZKT-4, ZKT-3, RK-1, ZKT-4. Trochę sobie pozwiedzał. Przynajmniej swój żywot zakończy tam, gdzie przez wiele lat jeździł, bo nie wierzę, że dożyje do porządnedo remontu
Fakt #639'' pozwiedzał sobie kawał sieci tramwajowej GOPu.
Ostatnio zmieniony 06 gru 2006, 14:55 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
Wyleciało mi z głowy, racja najpierw był StroszekPeter pisze:Macierzystą zajezdnią tego wagonu jest Stroszek. Jeździł tam jeszcze w już nieistniejącym składzie #639''+640'' (ex. #640+639) w latach 1983-2000. Częsty był widok tego składu na np. 41 w reklamie Apap+Xenna.Boguś pisze:Ale mieszali: ZKT-4, ZKT-3, RK-1, ZKT-4. Trochę sobie pozwiedzał. Przynajmniej swój żywot zakończy tam, gdzie przez wiele lat jeździł, bo nie wierzę, że dożyje do porządnedo remontu
Tak pamiętam, to był mój ulubiony składzik swego czasuPeter pisze: Macierzystą zajezdnią tego wagonu jest Stroszek. Jeździł tam jeszcze w już nieistniejącym składzie #639''+640'' (ex. #640+639) w latach 1983-2000. Częsty był widok tego składu na np. 41 w reklamie Apap+Xenna.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Jeden wagon to zbytnio nie pomoże.adasiek pisze:Całe szczęście że #639 powrócił do Gliwic...Może teraz wyjdą w końcu na prostą bo ostatnio na zajezdni brakowało wagonów, ze względu na wypadki/awarie.luki pisze:#639 z dniem 04.12.06 powrócił do domciu, czyli na ZKT-4 Gliwice, więc jednak było to wypożyczonko.
Ja jestem jednak przekonania że liczy się każda sztuka, na pewno przybycie składu krakowskiego poprawia sytuację, teraz mają spokojnie z 15 składów, ale skoro trza na trasę 11, to można coś jeszcze rozpiąć by jednak nawet solówki ale zawsze coś było na rezerwę, bo tych to brakuje.
Rozwalone mamy w końcu 376, 656, 787. I jeszcze różne wozy czasem mają przestoje i naprawy na wozowni.
A ja dziś widziałem #749, miał jakby przodzik odnowiony, już bez tego wklęśnięcia i nowy numerek naklejony
Rozwalone mamy w końcu 376, 656, 787. I jeszcze różne wozy czasem mają przestoje i naprawy na wozowni.
A ja dziś widziałem #749, miał jakby przodzik odnowiony, już bez tego wklęśnięcia i nowy numerek naklejony
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Przód ma zrobiony już na pewno od listopada :mruga: => Fotoluki pisze:A ja dziś widziałem #749, miał jakby przodzik odnowiony, już bez tego wklęśnięcia i nowy numerek naklejony
Dobrze by było gdyby jednak zrobili solówkę z doczepki #620. Części sobie wezmą z #619, który raczej będzie skasowany.DW pisze:Jeden wagon to zbytnio nie pomoże.
#639 na pewno się przyda. Dzisiaj śmiga na 18-tce.
A tak w ogóle jakoś nie widziałem ostatnio #459K i #470K (na krakowskim forum ktoś pisał, że niby dostały całopojazdówki ). Bez przerwy za to widuję #458 na 1-ce.
*SDIP (U.N.O.)
Tak miał wymienianą tylną ścianę.Boguś pisze:Peter pisze:Bez przerwy za to widuję #458 na 1-ce.
#458 chyba jest już bez tylnych gniazd
Peter pisze: Przód ma zrobiony już na pewno od listopada => Foto
Nie widziałem tej fotki , a #749 to widywałem juz w listopadzie i jakoś nie zauważyłem zmian, może widywałem go od zadka lub nie zauważyłem.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Pojawiła się bardzo ciekawa fotka skasowanego wagonu #412. Nawet nie wiedziałem, że go wywieźli do Poznania. => Link
*SDIP (U.N.O.)
Wywieźli takiego trupa aż do Poznania tylko dla części. Czegoś takiego się nie spodziewałem :wall:Peter pisze:Pojawiła się bardzo ciekawa fotka skasowanego wagonu #412. Nawet nie wiedziałem, że go wywieźli do Poznania. => Link
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości