Numery taborowe i loga po lewej stronie wagonów
Numery taborowe i loga po lewej stronie wagonów
Numery taborowe i loga po lewej stronie wagonów
Od marca 2009 roku na lewych burtach wagonów 105N i 105Na naklejano numery taborowe.
Numery naklejane są nad żaluzjami, po lewej stronie małego "jajka" (logo TŚ)
R-1 Będzin
Odstępstwa:
- brak jajka: -
- brak numeru: -
- duże jajo:
- dwa numery:#521 (tył) #663 (tył), #701(bok)
- numer pod jajem: #602, #625, #635, #694, #700 #726+727, #761, #768, #790+740
- numer po prawej stronie jaja: #257L+258L, #508+534, #509, #523, #575, #636, #663, #664, #752
Zawodzie
Odstępstwa:
- brak jajka: -
- brak numeru: -
- duże jajo: #264+265, #734+735, #782
- numer pod jajem: #550, #670, #699
- numer nad jajem: #782, #784
- numer po prawej stronie jaja: #268+269, #551, #607, #786
Bytom
Odstępstwa:
- brak jajka: -
- brak numeru: -
- duże jajo: #456+457, #766, #776
- numer pod jajem: #647+648, #684, #705+706, #715, #755, #766, #779
- numer po prawej stronie jaja: #321, #354, #355, #451, #456+457, #492+493, #495+496, #556+557, #587, #620, #693, #716, #722, #743, #760, #765, #776, #777, #778,
Gliwice
Odstępstwa:
- brak jajka: -
- brak numeru: -
- duże jajo: -
- numer pod jajem: #341+342, #360+406, #373+613, #417, #564, #614, #617, #651, #658, #677, #678, #681+682, #685+686, #733, #742
- numer po prawej stronie jaja: 143R, #255, #503, #639R
Legenda:
#257L+258L - Wagon nauki jazdy
#639R - Wagon roboczy
Oprócz tego w czasach PKT były jeszcze numery taborowe pod wroną po lewej stronie pod kabiną motorniczego, a w Będzinie numer taborowy nad kratką. Te pierwsze jeszcze przetrwały na kilku wagonach, drugie zastąpiło małe logo TŚ.
Ostatnimi wagonami posiadającymi numery po lewej stronie pod kabiną motorniczego były:
515, 740
(era starych numerów z czasów PKT skończyła się w październiku wraz z kasacją wagonu #515 i nałożeniem reklamy na #740)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
POST ORYGINALNY:
Nie wiem gdzie to za bardzo napisać, ale wagon #284 ma naklejony numer taborowy nad żaluzją przetwornicy. Dzisiaj to widziałem, chociaż na zdjęciu lukiego go jeszcze nie miał.
Od marca 2009 roku na lewych burtach wagonów 105N i 105Na naklejano numery taborowe.
Numery naklejane są nad żaluzjami, po lewej stronie małego "jajka" (logo TŚ)
R-1 Będzin
Odstępstwa:
- brak jajka: -
- brak numeru: -
- duże jajo:
- dwa numery:#521 (tył) #663 (tył), #701(bok)
- numer pod jajem: #602, #625, #635, #694, #700 #726+727, #761, #768, #790+740
- numer po prawej stronie jaja: #257L+258L, #508+534, #509, #523, #575, #636, #663, #664, #752
Zawodzie
Odstępstwa:
- brak jajka: -
- brak numeru: -
- duże jajo: #264+265, #734+735, #782
- numer pod jajem: #550, #670, #699
- numer nad jajem: #782, #784
- numer po prawej stronie jaja: #268+269, #551, #607, #786
Bytom
Odstępstwa:
- brak jajka: -
- brak numeru: -
- duże jajo: #456+457, #766, #776
- numer pod jajem: #647+648, #684, #705+706, #715, #755, #766, #779
- numer po prawej stronie jaja: #321, #354, #355, #451, #456+457, #492+493, #495+496, #556+557, #587, #620, #693, #716, #722, #743, #760, #765, #776, #777, #778,
Gliwice
Odstępstwa:
- brak jajka: -
- brak numeru: -
- duże jajo: -
- numer pod jajem: #341+342, #360+406, #373+613, #417, #564, #614, #617, #651, #658, #677, #678, #681+682, #685+686, #733, #742
- numer po prawej stronie jaja: 143R, #255, #503, #639R
Legenda:
#257L+258L - Wagon nauki jazdy
#639R - Wagon roboczy
Oprócz tego w czasach PKT były jeszcze numery taborowe pod wroną po lewej stronie pod kabiną motorniczego, a w Będzinie numer taborowy nad kratką. Te pierwsze jeszcze przetrwały na kilku wagonach, drugie zastąpiło małe logo TŚ.
Ostatnimi wagonami posiadającymi numery po lewej stronie pod kabiną motorniczego były:
515, 740
(era starych numerów z czasów PKT skończyła się w październiku wraz z kasacją wagonu #515 i nałożeniem reklamy na #740)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
POST ORYGINALNY:
Nie wiem gdzie to za bardzo napisać, ale wagon #284 ma naklejony numer taborowy nad żaluzją przetwornicy. Dzisiaj to widziałem, chociaż na zdjęciu lukiego go jeszcze nie miał.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2019, 06:58 przez #530+540, łącznie zmieniany 311 razy.
Brygada jest w wojsku, plan jest na bitwę - na torach jest POCIĄG
Mają je też przynajmniej #281 i #598 Chyba od dziś naklejają....Peter pisze:Nie wiem gdzie to za bardzo napisać, ale wagon #284 ma naklejony numer taborowy nad żaluzją przetwornicy. Dzisiaj to widziałem, chociaż na zdjęciu lukiego go jeszcze nie miał.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Najwyższy czas, bo mają już niecały tydzień...luki pisze:Mają je też przynajmniej #281 i #598 Chyba od dziś naklejają....Peter pisze:Nie wiem gdzie to za bardzo napisać, ale wagon #284 ma naklejony numer taborowy nad żaluzją przetwornicy. Dzisiaj to widziałem, chociaż na zdjęciu lukiego go jeszcze nie miał.
A gdzie dokładnie są te numerki? Dawniej były mniej, więcej pośrodku żaluzji, ale obecnie jest tam jajo TŚ, więc pozostaje po lewej lub prawej od loga...
Ciekawe gdzie będzie naklejał je Będzin (jeśli będzie ), bo w paru wozach numery już są tyle, że pod oknami od kabiny motorniczego (jak za czasów PKT) i chyba nie ma za bardzo potrzeby przenosić je w inne miejsce.
O ile pamiętam to przypadku #284 nakleili dokładnie w miejscu małego jaja mniej więcej pośrodku nad żaluzją.DW pisze:A gdzie dokładnie są te numerki? Dawniej były mniej, więcej pośrodku żaluzji, ale obecnie jest tam jajo TŚ, więc pozostaje po lewej lub prawej od loga...
Nawet jest to dobry pomysł a na pewno ułatwi identyfikację poszczególnych wagonów
*SDIP (U.N.O.)
Dlaczego niecały tydzień? Od zawsze powinien być numer po lewej stronie wagonu, a był nawet okres kiedy go po prawej brakowałoDW pisze:Najwyższy czas, bo mają już niecały tydzień...
To tylko sporadycznie w Bądziniu bywały. Klasyczne oznaczenie PKT składało się z wrony i numeru na skosie pudła pod oknem motorniczego.A gdzie dokładnie są te numerki? Dawniej były mniej, więcej pośrodku żaluzji,
I tak też było od lat proponowaneale obecnie jest tam jajo TŚ, więc pozostaje po lewej lub prawej od loga...
Poza tym, że wygląda to wieśniacko, to rzeczywiście nie ma potrzebyCiekawe gdzie będzie naklejał je Będzin (jeśli będzie ), bo w paru wozach numery już są tyle, że pod oknami od kabiny motorniczego (jak za czasów PKT) i chyba nie ma za bardzo potrzeby przenosić je w inne miejsce.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Jechałem tym składem, przesiadałem się do niego z jedynki, zatem idąc na stanowisko widziałem go jak na dłoni od lewej strony i nic nie zauważyłemKZKGaPowicz pisze:Dzisiaj widziałem skład #659+660 z numerami taborowymi z lewej strony obu wagonów. Są one naklejone po lewej stronie loga Tramwajów Śląskich S.A.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Co do #281 i #598 (nie wiem jak to u #284 jest ale opisałeś tak jakby numer był zamiast jajka) to wyjaśniam, że pierwszy od lewej jest numerek, a zaraz za nim jedzie jajko. Dla mnie to trochę śmieszne tak obok siebie.Peter pisze:O ile pamiętam to przypadku #284 nakleili dokładnie w miejscu małego jaja mniej więcej pośrodku nad żaluzją.DW pisze:A gdzie dokładnie są te numerki? Dawniej były mniej, więcej pośrodku żaluzji, ale obecnie jest tam jajo TŚ, więc pozostaje po lewej lub prawej od loga...
Niech dadzą tam sam numer albo samo jajko, natomiast numer jednak lepszy był by w starym stylu, czyli na burcie pod oknem motorniczego, a nad nim np. duże jajo, a nad żaluzjami dać sobie spokój...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Co do #284 to widziałem go przez ułamek sekundy jadąc w drugim wagonie składu #772+771 i wydawało mi się, że jajka nie ma. Poza tym rzucał się w oczy przede wszystkim ten żółty numerek, więc mogłem nie zauważyć
Dla mnie też powinien być albo numerek, albo logo a jeśli to ma występować razem to lepszy byłby numer pod logo w innym miejscu może nie tylko pod oknem motorniczego, ale np. nad pierwszym wózkiem.
Dla mnie też powinien być albo numerek, albo logo a jeśli to ma występować razem to lepszy byłby numer pod logo w innym miejscu może nie tylko pod oknem motorniczego, ale np. nad pierwszym wózkiem.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2009, 21:09 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
No i razem ze mną na pokładzie odjechał do Katowic o 16:44. A prowadził go motorowy, który w ostatnim dniu kursowania jeździł na 12, wypowiadał sie na temat likwidacji w TV Silesia i miał zdjęcie w Dzienniku Zachodnim Oczywiście wierzę, że te numerki były, ale nie mogę uwierzyć, że ja tego nie zauważyłemKZKGaPowicz pisze:A ja widziałem je naklejone na 100%. Skład ten był na poc. 117 i widziałem go ok. godz. 16:30 na Chebziu.
Nie da rady, bo reklamy. To miejsce nad kratką wentylacyjną jest najlepsze, bo rzadko kiedy tam występuje element reklamy. Poza tym jest to de facto analogiczne miejsce do słupka między drzwiami po drugiej stronie wagonu.luki pisze:w starym stylu, czyli na burcie pod oknem motorniczego, a nad nim np. duże jajo, a nad żaluzjami dać sobie spokój...
No wreszcie widziałem pierwszy taki wagon. Numerek z lewej strony ma 687 i tak jak luki opisał jest przed małym jajem. Nie wygląda źle.
Ciekawe jak będzie w przypadku żelazek 777 i 779, które w obecnej chwili mają duże loga na środku, mniej więcej jak karliki na środkowych członach. Fajnie gdyby numerki dali pod jajami
Ciekawe jak będzie w przypadku żelazek 777 i 779, które w obecnej chwili mają duże loga na środku, mniej więcej jak karliki na środkowych członach. Fajnie gdyby numerki dali pod jajami
Brałem pod uwagę tylko malowanie zakładowe ale przy reklamach to już mogą kombinować, tak jak przy citadisach numerki latają po górnym panelu w środkowym członie.memphis pisze:Nie da rady, bo reklamy. To miejsce nad kratką wentylacyjną jest najlepsze, bo rzadko kiedy tam występuje element reklamy.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
A na będzińskich wozach jeszcze nie widziałem żadnego numerka...
Na TWB jest zdjęcie #284 z numerkiem (jest on w miejscu jaja):
http://www.phototrans.eu/14,312268,0.html
Na TWB jest zdjęcie #284 z numerkiem (jest on w miejscu jaja):
http://www.phototrans.eu/14,312268,0.html
Widziałem to zdjęcie, ale przyznasz, że niewiele tu widaćDW pisze:Na TWB jest zdjęcie #284 z numerkiem (jest on w miejscu jaja):
http://www.phototrans.eu/14,312268,0.html
Tak dokładnie jakąś kreseczkę Ale faktycznie Peter miał rację, #284 ma numer w miejscu jaja.memphis pisze:Widziałem to zdjęcie, ale przyznasz, że niewiele tu widaćDW pisze:Na TWB jest zdjęcie #284 z numerkiem (jest on w miejscu jaja):
http://www.phototrans.eu/14,312268,0.html
Ja fotek niestety nie mam bo nie dysponowałem dziś czasem by biegać za tramwajami (widziałem tylko przy okazji). Może jutro sobie pobiegam
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Widziałem jeszcze #688, #691+689, #746+745, #767 tak więc większość wagonów na Zawodziu już chyba zdążyli obkleić. Nawet nie jest tak źle, przynajmniej od lewej strony wagony już nie są takie anonimowe
Na bytomskich wagonach jak na razie nic nadal nie spotkałem z numerkami nad żaluzjami przetwornic.
A co słychać w Gliwicach?
Na bytomskich wagonach jak na razie nic nadal nie spotkałem z numerkami nad żaluzjami przetwornic.
A co słychać w Gliwicach?
*SDIP (U.N.O.)
Ja ujmę to inaczej. Nie widziałem dziś jeszcze katowickiego wagonu bez nr. z lewej strony, więc już wszystkie musieli obkleić dziś w nocy.Peter pisze:Widziałem jeszcze #688, #691+689, #746+745, #767 tak więc większość wagonów na Zawodziu już chyba zdążyli obkleić. Nawet nie jest tak źle, przynajmniej od lewej strony wagony już nie są takie anonimowe
Nie ma jeszcze nic.Peter pisze:A co słychać w Gliwicach?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Na katowickim poc. 1506 rano widziałem solówkę (mal. zakł., patyk OTK-2) bez numeru na lewej ścianie (według patrykasobieszka był tam #781) .ff pisze:Ja ujmę to inaczej. Nie widziałem dziś jeszcze katowickiego wagonu bez nr. z lewej strony, więc już wszystkie musieli obkleić dziś w nocy.Peter pisze:Widziałem jeszcze #688, #691+689, #746+745, #767 tak więc większość wagonów na Zawodziu już chyba zdążyli obkleić. Nawet nie jest tak źle, przynajmniej od lewej strony wagony już nie są takie anonimowe
Lepszego, jak dotąd nie znalazłemmemphis pisze:Widziałem to zdjęcie, ale przyznasz, że niewiele tu widaćDW pisze:Na TWB jest zdjęcie #284 z numerkiem (jest on w miejscu jaja):
http://www.phototrans.eu/14,312268,0.html
A po co mu dwa numery obok siebie? :o: Oni już naprawdę powariowali, za niedługo całego go obkleją numerkami wozu...luki pisze:Wagon #338 ma numer taborowy po lewej stronie nad żaluzjami :bredzisz: Aż dziw bierze, że nie ma jajka :bredzisz:
A co do składu żelazek to numerki o wiele ładniej wyglądałyby gdyby były naklejone pod jajem.
W Będzinie nadal nie pojawiły się żadne numery (na podst. obserwacji jakiś 30 wozów). Jedyne co zauważyłem to w #515 pomiędzy autokomputerem a drzwiami motorowego na mocowaniu pulpitu do ściany znajduje się tak jakby plastikowe mocowanie na legitymacje motorniczego (jednak nie było w nim nic włożone).
Pojawił się pierwszy nowy numerek na lewym boku w Będzinie Otrzymał go #552.
Naklejony jest podobnie jak w wozach z Zawodzia, czyli po lewej stronie jaja nad żaluzją nawiewową.
Pozostałe wozy nadal jeżdżą bez numerów.
Jak kolejne wozy będą się pojawiać z numerkami to dopiszę je do tego postu (+krótkie info w DPD).
Naklejony jest podobnie jak w wozach z Zawodzia, czyli po lewej stronie jaja nad żaluzją nawiewową.
Pozostałe wozy nadal jeżdżą bez numerów.
Jak kolejne wozy będą się pojawiać z numerkami to dopiszę je do tego postu (+krótkie info w DPD).
Wydzieliłem posty na trzy tematy:
-> 105N -> Numery taborowe po lewej stronie wagonów - czyli ten nowy watek
-> 105N -> Numery taborowe po prawej stronie wagonów - czyli stary watek (strona prawa)
-> Wydarzenia -> Podpisanie 15-sto letniej umowy pomiędzy KZK GOP a TŚ - wątek o identyfikatorach
W pierwszym poście tego tematu, wstępna prowizoryczna tabelka, zrobiona w poście Petera,
-> 105N -> Numery taborowe po lewej stronie wagonów - czyli ten nowy watek
-> 105N -> Numery taborowe po prawej stronie wagonów - czyli stary watek (strona prawa)
-> Wydarzenia -> Podpisanie 15-sto letniej umowy pomiędzy KZK GOP a TŚ - wątek o identyfikatorach
W pierwszym poście tego tematu, wstępna prowizoryczna tabelka, zrobiona w poście Petera,
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
W takim razie przydałoby się też do tego tematu przenieść informacje o starych numerkach znajdujących się na lewym boku w paru będzińskich wozach (tych pod oknem od kabiny motorniczego)luki pisze:Wydzieliłem posty na trzy tematy:
-> 105N -> Numery taborowe po lewej stronie wagonów - czyli ten nowy watek
-> 105N -> Numery taborowe po prawej stronie wagonów - czyli stary watek (strona prawa)
(...)
W pierwszym poście tego tematu, wstępna prowizoryczna tabelka, zrobiona w poście Petera,
Na boku mają tyle miejsca, że spokojnie można by go umieścić pod jajem, ale pewnie, niestety, zostaną umieszczone tak jak w przypadku katowickich żelazek, co nie wygląda zbyt ładnie...ff pisze:Jak już pisałem ciekaw jestem jak to będzie w Bytomiu rozwiązane w przypadku żelazek 777 i 779 (duże logo na środku wagonu).
Duże jaja mają też będzińskie #517, +540 oraz 664+, ale jest jeszcze obok trochę miejsca na wklejenie numerka.ff pisze:Zwracam także uwagę, że z boku wagonów 471+ i 276 także jest duże logo z lewej strony. Może je teraz wymienią na małe.
InteligentnieKuba pisze:Wagon #740 ma dwa numery taborowe po lewej stronie: stary pod kabiną motorniczego oraz nowy przy jaju TŚ.
Pewnie podobnie będzie w przypadku pozostałych wagonów mających numerki tam gdzie #740.
Dzisiaj w nocy numery przyklejono w większości (lub nawet we wszystkich) wozach zajezdni Będzin. W wozach, które nie miały jaja nad żaluzją naklejono tylko same numery po lewej stronie zostawiając miejsce na jajo.
Wypiszę jeszcze jakie wozy widziałem dzisiaj z numerkami (kolejne wozy będę dopisywał do swojej listy, a za parę dni przedstawię jej wyniki ):
#274+275, #279+280, #440+446, #508, #511, #527, #530+540, #532, #535, #552, #567, #595, #627, #666, #670+669, #740, #753, #755+756, #757+758, #762.
EDYCJA (19:20):
Dopisałem jeszcze parę zaobserwowanych numerków (m.in #508, który ma teraz na lewym boku 2 numery), a w pierwszym poście wagony bez jaj i z dużymi jajami (ciekawie to brzmi )
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2009, 19:21 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon 749 dostał już małe jajko z lewej strony numeru taborowego. Zatem wykreślam.
A wcześniej dopisywałem skład 725+736, który jak się okazuje ma duże jaja
EDIT 06.04
Dzisiejsze obserwacje bytomskich i gliwickich wagonów rano i po południu w drodze do i z pracy (w kontekście numerów z boku wagonów) były bezowocne. Teraz widzę jednak, że takie numery już jednak zaczęły w RK-3 pojawiać Na razie widziałem je tylko na składzie 254+255, ale może będzie jeszcze coś.
EDIT 18:50
Również wagon 612 szczyci się numerkiem po lewej stronie. Dodam, że na 99% jestem przekonany, że rano po 6:00 jeszcze tego numerka tam nie miał, gdyż widziałem go wtedy właśnie od tej strony. To są na razie jedyne trzy wagony z takimi nalepkami. Znaczna większość bytomskich wagonów jeszcze ich nie ma. Możliwe, że jeszcze coś przyuważę. Jeżeli nie na dziennych pociągach 19-tki, to może na podmianach.
Dopisałem też kilka wagonów z dużymi jajami z RK-3.
EDIT 20:07
Na linii 19 nic już nowego z numerkiem po lewej stronie nie ma. Jedyna nowa dla mnie informacja, to to że wagon 710 nie ma nawet jaja z boku. Może to jakieś przygotowanie pod nalepienie (np. czyścili tam)? Dopisuję.
EDIT 22:03
Skład 272+273 również należy do tych nielicznych bytomiaków, które już dzisiaj mają numerki z lewej strony.
A wcześniej dopisywałem skład 725+736, który jak się okazuje ma duże jaja
EDIT 06.04
Dzisiejsze obserwacje bytomskich i gliwickich wagonów rano i po południu w drodze do i z pracy (w kontekście numerów z boku wagonów) były bezowocne. Teraz widzę jednak, że takie numery już jednak zaczęły w RK-3 pojawiać Na razie widziałem je tylko na składzie 254+255, ale może będzie jeszcze coś.
EDIT 18:50
Również wagon 612 szczyci się numerkiem po lewej stronie. Dodam, że na 99% jestem przekonany, że rano po 6:00 jeszcze tego numerka tam nie miał, gdyż widziałem go wtedy właśnie od tej strony. To są na razie jedyne trzy wagony z takimi nalepkami. Znaczna większość bytomskich wagonów jeszcze ich nie ma. Możliwe, że jeszcze coś przyuważę. Jeżeli nie na dziennych pociągach 19-tki, to może na podmianach.
Dopisałem też kilka wagonów z dużymi jajami z RK-3.
EDIT 20:07
Na linii 19 nic już nowego z numerkiem po lewej stronie nie ma. Jedyna nowa dla mnie informacja, to to że wagon 710 nie ma nawet jaja z boku. Może to jakieś przygotowanie pod nalepienie (np. czyścili tam)? Dopisuję.
EDIT 22:03
Skład 272+273 również należy do tych nielicznych bytomiaków, które już dzisiaj mają numerki z lewej strony.
Kolejne wagony ze Stroszka, które wyjechały na wieczorne podmiany, mają numery z boku. Mowa o 492+493 i 471+478. Podejrzewam, że dziś w nocy będą oklejać wszystkie pozostałe, a jutro będziemy już szukać, który wagon jeszcze numerków nie dostał
EDIT 07.04
Dziś od lewej strony widziałem trzy bytomskie wagony i wszystkie trzy miały numerki. Dotyczy to składu 456+457 i solówki 491. Podejrzewam, że większość takie numerki już ma, bo nalepiano je przez całą noc.
Numerki pojawiły się także w Gliwicach. Wagonów tych jednak na razie nie ma za wiele. Widziałem żelazko 732, solówki 374 i 503 oraz skład 556+557, który jako jedyny ma numerki po prawej stronie dużych jaj. Wszystkie pozostałe wypisane gliwickie wagony w moim dzisiejszym porannym wątku w DPD jeszcze tych numerków nie miały, a więc większość wagonów ich jeszcze nie posiada.
EDIT 07.04
Dziś od lewej strony widziałem trzy bytomskie wagony i wszystkie trzy miały numerki. Dotyczy to składu 456+457 i solówki 491. Podejrzewam, że większość takie numerki już ma, bo nalepiano je przez całą noc.
Numerki pojawiły się także w Gliwicach. Wagonów tych jednak na razie nie ma za wiele. Widziałem żelazko 732, solówki 374 i 503 oraz skład 556+557, który jako jedyny ma numerki po prawej stronie dużych jaj. Wszystkie pozostałe wypisane gliwickie wagony w moim dzisiejszym porannym wątku w DPD jeszcze tych numerków nie miały, a więc większość wagonów ich jeszcze nie posiada.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości