Stan wagonów 102Na

Dyskusje o wagonach Konstal 102N i 102Na.
Wiadomość
Autor
ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#51 Post autor: ff » 04 gru 2008, 00:06

Jaki tabor jest przewidziany na poc. 02 na linii zero, która mam nadzieje startuje w najbliższą sobotę? Czy problem został zauważony i wprowadzono skład czy linia dowożąca na świąteczne zakupy do SCC będzie obsługiwana solówką? A jeśli to co podejrzewam (czyli solo), to czy to będzie 338? Pojawienie się tego wagonu w ostatnią niedzielę września było zaplanowane czy zupełnie przypadkowe?

Ps. A może 205 dostał warunkowe dopuszczenie na miesiąc? :santa:

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#52 Post autor: memphis » 04 gru 2008, 00:10

ff pisze:Jaki tabor jest przewidziany na poc. 02 na linii zero, która mam nadzieje startuje w najbliższą sobotę?
To jest dobre pytanie - czy w TŚ pamiętają, że mają jeździć albo czy w KZK się nie przypomni, że trzeba to zlikwidować ;)
Czy problem został zauważony i wprowadzono skład czy linia dowożąca na świąteczne zakupy do SCC będzie obsługiwana solówką?
Nie liczyłbym na skład w żadnym przypadku.
A jeśli to co podejrzewam (czyli solo), to czy to będzie 338?
Byłoby to raczej wskazane, żeby tam 338 jeździł, ale zobaczymy.
Pojawienie się tego wagonu w ostatnią niedzielę września było zaplanowane czy zupełnie przypadkowe?
Przypadkowe. Czy zupełnie to nie wiem, ale na pewno nie planowane ;)
Ps. A może 205 dostał warunkowe dopuszczenie na miesiąc? :santa:
Kanciok może pojechać :P

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#53 Post autor: Penny » 04 gru 2008, 00:39

Ja widziałem na rozkładzie Katowice Dworzec PKP w stronę Placu Wolności dla linii 11 coś dziwnego. W godzinach rannych i popołudniowych jakieś kursy oznaczone jako "kursuje w okresie maj-wrzesień oraz w grudniu" są dwie minuty przed czasem "całorocznych" kursów. Będę jutro rano to sfocę, to obadacie - bo co to jest, to ja bladego pojęcia nie mam :)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#54 Post autor: ff » 04 gru 2008, 00:55

Penny pisze:Ja widziałem na rozkładzie Katowice Dworzec PKP w stronę Placu Wolności dla linii 11 coś dziwnego. W godzinach rannych i popołudniowych jakieś kursy oznaczone jako "kursuje w okresie maj-wrzesień oraz w grudniu" są dwie minuty przed czasem "całorocznych" kursów. Będę jutro rano to sfocę, to obadacie - bo co to jest, to ja bladego pojęcia nie mam :)
To są podmiany solówka -> skład. Składy przyjeżdżają z zajezdni, solówki dwie minuty później z Chebzia i się zamieniają miejscami - składy do Chebzia, solówki do zajezdni.

http://tram-silesia.pl/rozklady/rozklad ... =10&kier=1
http://tram-silesia.pl/rozklady/rozklad ... =27&kier=2

Tak samo jest to zresztą rozwiązane przy codziennych wieczornych podmianach.

Awatar użytkownika
MarcinLodz
Posty: 2
Rejestracja: 29 sty 2009, 16:50
Lokalizacja: Łódzkie

#55 Post autor: MarcinLodz » 30 sty 2009, 00:49

Czyli jak dokładnie przedstawia się eksploatacja ostatnich dwóch stodwójek? Obie stoją odstawione jako historyczne w RK-2? Czy obsługują linię "0"? Dzięki z góry za wyjaśnienie.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#56 Post autor: Marcin » 30 sty 2009, 00:53

Pozwolę sobie zacytować tekst z forum WPK:
N pisze:W zajezdni Bogucice - stoją zachowane na zabytki 169 i 205
I jeszcze ten:
Tatra T1 pisze:Jeśli dobrze pójdzie to jeszcze w tym roku rozpocznie się ich remont kapitalny dotyczący przywrócenia oryginalnego wyglądu (wagony #150 i #169). Dział Techniczny ZUR wykonał już kosztorys. Na jeden wagon przypada kwota ok 300 000 zł.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#57 Post autor: Peter » 30 sty 2009, 06:27

Trzeba będzie odtworzyć jedną połówkę pierwszych drzwi w tych wagonach, ale super. :spoko:
Może zobaczymy jeszcze skład #150+169 lub #169+150. :)
Jak spojrzeć na listę składów 102N/102Na to już te wagony jeździły razem, bo spisano skład #169+150 na linii 7 w sierpniu 1992r. :-)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#58 Post autor: luki » 30 sty 2009, 12:59

MarcinLodz pisze:Czyli jak dokładnie przedstawia się eksploatacja ostatnich dwóch stodwójek?
#205 jak wyżej napisano przeznaczono na zabytek, jednak póki co też z nim nie będzie nic robione (tylko #169).
Natomiast druga ostatnia 102-jka, #165 czyli pożegnalny partner #205, służy teraz jako piaskarka #138R
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Patryk180
Posty: 196
Rejestracja: 16 lut 2009, 16:23
Lokalizacja: ;)

#59 Post autor: Patryk180 » 09 mar 2009, 22:53

To dobrze że u nas zostawiają na historyczne więcej niż jeden wagon a nie jak np. w Krakowie został tylko jeden ;) Powini również wystąpić o dofinansowanie z Uni Europejskiej :)

Awatar użytkownika
105N-#338
Posty: 162
Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
Kontakt:

#60 Post autor: 105N-#338 » 10 mar 2009, 17:24

I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
3 Zabrze Mikulczyce Pętla - Zabrze Wolności - Zabrze Makoszowy Pętla

www.vista9x.republika.pl :)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#61 Post autor: Penny » 10 mar 2009, 21:35

105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy :D

Awatar użytkownika
105N-#338
Posty: 162
Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
Kontakt:

#62 Post autor: 105N-#338 » 10 mar 2009, 21:52

Penny pisze:
105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy :D
A jak, historyczne, i to w ciągłym użyciu! ;P.

Wracając do tematu, co sie dzieje na dzień dzisiejszy z "stodwójami" ?
3 Zabrze Mikulczyce Pętla - Zabrze Wolności - Zabrze Makoszowy Pętla

www.vista9x.republika.pl :)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#63 Post autor: Boguś » 10 mar 2009, 22:08

105N-#338 pisze:
Penny pisze:
105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy :D
A jak, historyczne, i to w ciągłym użyciu! ;P.

Wracając do tematu, co sie dzieje na dzień dzisiejszy z "stodwójami" ?
Stoją na Zawodziu.

Awatar użytkownika
105N-#338
Posty: 162
Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
Kontakt:

#64 Post autor: 105N-#338 » 10 mar 2009, 22:10

Boguś pisze:
105N-#338 pisze:
Penny pisze:
105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy :D
A jak, historyczne, i to w ciągłym użyciu! ;P.

Wracając do tematu, co sie dzieje na dzień dzisiejszy z "stodwójami" ?
Stoją na Zawodziu.
W jakim są aktualnie stanie? Kiedy zaczną coś przy nich sznupać? Już mi za nimi tęskno, w częstochowie nie udało się techniczną przejechać, bo ją oszpecali..
3 Zabrze Mikulczyce Pętla - Zabrze Wolności - Zabrze Makoszowy Pętla

www.vista9x.republika.pl :)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#65 Post autor: Boguś » 10 mar 2009, 22:16

105N-#338 pisze:
Boguś pisze:
105N-#338 pisze:
Penny pisze:
105N-#338 pisze:I tak jesteśmy nieźle do tyłu, jeśli chodziu u nas o historyczne. Przykładowo w takim poznaniu mają jeszcze wozy konne..
My natomiast mamy historyczne torowiska - trochę krzywe, ale mamy :D
A jak, historyczne, i to w ciągłym użyciu! ;P.

Wracając do tematu, co sie dzieje na dzień dzisiejszy z "stodwójami" ?
Stoją na Zawodziu.
W jakim są aktualnie stanie?
#205 ostatnio widziałem w walentynki, był kompletny i miał przerysowany bok. #169 nie wiem, ale na ostatnich zdjęciach był pozbawiony pantografu i pomazany graffiti.
Kiedy zaczną coś przy nich sznupać? Już mi za nimi tęskno, w częstochowie nie udało się techniczną przejechać, bo ją oszpecali..
Zależy od możliwości finansowych TŚ. Planowo w tym roku wyremontowany miał być Kanciok #8
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 22:41 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
105N-#338
Posty: 162
Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
Kontakt:

#66 Post autor: 105N-#338 » 10 mar 2009, 22:21

Boguś pisze:#205 ostatnio widziałem w walentynki, był kompletny i miał przerysowany bok.
205 ma być historycznym?
Me ostatnie nim kursy na lini 0 nie wskazywało na jakiś specjalny dramat.
Jeśli nie mieliby kasy na remont, mogliby tylko go odświeżyć, zarejestrować i puścić na 0?
Boguś pisze:#169 nie wiem, ale na ostatnich zdjęciach był pozbawiony pantografu i pomazany graffiti.
A ten ma być historykiem?

Mam nadzieje że nie ułatwią sobie życia, kasując je po prostu :/
3 Zabrze Mikulczyce Pętla - Zabrze Wolności - Zabrze Makoszowy Pętla

www.vista9x.republika.pl :)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#67 Post autor: Boguś » 10 mar 2009, 22:27

105N-#338 pisze:
Boguś pisze:#205 ostatnio widziałem w walentynki, był kompletny i miał przerysowany bok.
205 ma być historycznym?
Me ostatnie nim kursy na lini 0 nie wskazywało na jakiś specjalny dramat.
Jeśli nie mieliby kasy na remont, mogliby tylko go odświeżyć, zarejestrować i puścić na 0?
Boguś pisze:#169 nie wiem, ale na ostatnich zdjęciach był pozbawiony pantografu i pomazany graffiti.
A ten ma być historykiem?
Oba wagony mają zostać. #169 ma być przywrócony do stanu oryginalnego.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#68 Post autor: memphis » 10 mar 2009, 22:28

105N-#338 pisze:Jeśli nie mieliby kasy na remont, mogliby tylko go odświeżyć, zarejestrować i puścić na 0?
Przecież ma bok przeorany, jak zostało napisane wcześniej.
Mam nadzieje że nie ułatwią sobie życia, kasując je po prostu :/
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ci co najbardziej płaczą umówili się kiedyś na zajezdni i pomogli w pracach przy wagonach.

Co do stanu tych wagonów, przecież na wpk w artykule lukiego nt. taboru tramwajowego jest najbardziej aktualne (moje :P) zdjęcie:
http://www.wpk.katowice.pl/photo/ts/ts-169_7.jpg
http://www.wpk.katowice.pl/photo/ts/ts-205_6.jpg

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#69 Post autor: Patryk105 » 30 mar 2009, 21:50

Czy to prawda, że od dnia 1.04.2009 wagony 169 i 205 zostają na stałe przekazane do ZUR.?

Przeniosłem z DPD, ponieważ nie ma to żadnego związku z tamtym działem i wątkiem. ff
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Patryk105, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam ;)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#70 Post autor: memphis » 30 mar 2009, 23:27

Patryk105 pisze:Czy to prawda, że od dnia 1.04.2009 wagony 169 i 205 zostają na stałe przekazane do ZUR.?
Tak.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#71 Post autor: hanys76 » 31 mar 2009, 18:49

patryksobieszek pisze:Aha... ( zapomniałem ) o 9:30 w katowicach w rynku widziałem jak nauka jazdy 131+132 ciągneła #205 do Chorzowa Batorego....
W piątek targali do zuru kancioka, następne mają byc #7 oraz #169 :)
W końcu coś ruszyło w tej sprawie.

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#72 Post autor: Kamil » 31 mar 2009, 20:08

hanys76 pisze:W piątek targali do zuru kancioka, następne mają byc #7 oraz #169 :)
W końcu coś ruszyło w tej sprawie.
Na WPK czytałem że stodwójki mają iść do remontu. Czy to prawda?

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#73 Post autor: Marcin » 31 mar 2009, 20:14

Kamil pisze:
hanys76 pisze:W piątek targali do zuru kancioka, następne mają byc #7 oraz #169 :)
W końcu coś ruszyło w tej sprawie.
Na WPK czytałem że stodwójki mają iść do remontu. Czy to prawda?
No chyba po to je tam targają...

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#74 Post autor: Kamil » 31 mar 2009, 20:16

Marcin pisze:No chyba po to je tam targają...
To dobra, to jak je wyremontują to co potem z nimi zrobią będą jeździć jako liiowe czy będą na lini0??

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#75 Post autor: Marcin » 31 mar 2009, 20:25

Kamil pisze:To dobra, to jak je wyremontują to co potem z nimi zrobią będą jeździć jako liiowe czy będą na lini0??
Będą jako zabytkowe, a skąd pewność że wogóle będzie zerówka w tym czy przyszłym roku.

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#76 Post autor: Kamil » 31 mar 2009, 20:26

Marcin pisze:Będą jako zabytkowe, a skąd pewność że wogóle będzie zerówka w tym czy przyszłym roku.
To nie jest powiedziane że na pewno. Nie wiadomo czy nawet bedą linowe
pożyjemy zobaczymy ;)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#77 Post autor: Marcin » 31 mar 2009, 20:30

Kamil pisze:Nie wiadomo czy nawet bedą linowe
Skoro wiesz że nie wiadomo to po co pytasz ?.Dobra koniec tego "offtopu".

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#78 Post autor: Boguś » 31 mar 2009, 21:35

Kamil pisze:
Marcin pisze:Będą jako zabytkowe, a skąd pewność że wogóle będzie zerówka w tym czy przyszłym roku.
To nie jest powiedziane że na pewno. Nie wiadomo czy nawet bedą linowe
pożyjemy zobaczymy ;)
Przecież to mają być zabytki, a nie wagony liniowe.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#79 Post autor: memphis » 31 mar 2009, 22:09

I nie tak hop - jak dobrze pójdzie (i znajdą się pieniądze) to co najwyżej kanciok będzie miał remont, reszta nie tak prędko. Oprócz stodwójek na remont czeka przecież choćby N-ka 115R.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#80 Post autor: Marcin » 31 mar 2009, 22:51

memphis pisze:Oprócz stodwójek na remont czeka przecież choćby N-ka 115R.
A mam do Ciebie pytanie, prawda to że właśnie ten #115R ma być robiony jako doczepa do #1100 a #20 jako wóz motorowy do #1263 ?.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#81 Post autor: memphis » 31 mar 2009, 23:21

Marcin pisze:
memphis pisze:Oprócz stodwójek na remont czeka przecież choćby N-ka 115R.
A mam do Ciebie pytanie, prawda to że właśnie ten #115R ma być robiony jako doczepa do #1100 a #20 jako wóz motorowy do #1263 ?.
Tak, 115R jest od wielu lat przewidziany do odbudowy jako doczepa ND. 20-tka dopiero po zakończeniu eksploatacji może być przewidziana do jakiegoś większego remontu.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#82 Post autor: hanys76 » 01 kwie 2009, 21:36

Do zuru dotarła dziś, ostatnia stodwójka # 169. Zatem w zurze są już ,wszystkie wagony które miały tam przybyc.

Mikulek

#83 Post autor: Mikulek » 18 lip 2011, 23:37

Przepraszam za odkopywanie tematu ale co się dzieje ze stodwójkami ? Robią coś przy nich ?

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#84 Post autor: Penny » 19 lip 2011, 13:11

Mikulek pisze:Przepraszam za odkopywanie tematu ale co się dzieje ze stodwójkami ? Robią coś przy nich ?
Przy stodwójkach na razie nie są prowadzone żadne prace - prawdopodobnie obecny prezes nie chce wydać decyzji na ich remont.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#85 Post autor: mark40 » 06 paź 2012, 21:25

Ktoś się orientuje jaki jest koszt remontu stodwójki (doprowadzenia do stanu historycznego)?

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#86 Post autor: adam86 » 07 paź 2012, 11:51

Zalezy której. Wagon, który był na zajezdni w Gliwicach, czyli #137R, jest w stanie dobrym, może wozic pasażerów i ma normalne dopuszczenie do ruchu. Wystarczy go podmalować w paru miejscach i wymienić kilka elementów wewnątrz. Cała reszta, czyli #205, #169 i #7 nadają się tylko do RK, a to jest koszt ok. 100 tys. zł. Tylko, że żadnej stodwójki nie będzie, bo program modernizacji, bo wagonik w szopce itp. itd.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#87 Post autor: mark40 » 07 paź 2012, 14:52

Tylko 100 tys? RK stopiątki kosztuje 500 tys, z tym, że zakres prac pewnie jest większy np jeśli chodzi o wyposażenie.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#88 Post autor: adam86 » 07 paź 2012, 16:34

Owszem, w przypadku 102Na głównie chodzi o wymianę blach, profili, no i kabli. W najgorszym stanie jest 102N, który nadaje się do zbudowania na nowo praktycznie.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#89 Post autor: KZKGaPowicz » 07 paź 2012, 20:58

Może postaramy się je wpisać do rejestru zabytków ruchomych? Wtedy nie mogliby ich skasować.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Mikulek

#90 Post autor: Mikulek » 07 paź 2012, 21:09

Nie głupi pomysł...

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#91 Post autor: Penny » 07 paź 2012, 21:33

KZKGaPowicz pisze:Może postaramy się je wpisać do rejestru zabytków ruchomych? Wtedy nie mogliby ich skasować.
Nie sądzę, aby chcieli je kasować - problem może być taki, że się w końcu same rozlecą. Status prawny nie zatrzyma postępującego stanu technicznego niestety :-(

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#92 Post autor: adam86 » 07 paź 2012, 23:04

Mikulek pisze:Nie głupi pomysł...
Na litość boską, jesteście ich włascicielami czy co?
KZKGOP 1779

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#93 Post autor: hanys76 » 17 wrz 2013, 15:32

Z tego zdjęcia wynika że stodwójka #7 znajduje się na terenie zajezdni Będzin w alei kasacyjnej. Pytanie od kiedy się tam znajduje ,bo odkąd pamiętam to stała w Batorym najpierw w hali a potem na placu. Widocznie jest przewidziana do kasacji, tylko po co ją do Będzina wytargali.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#94 Post autor: DW » 17 wrz 2013, 15:34

Trafiła tam już ponad rok temu. Wtedy co #205 do Gliwic. Docelowo oba mają być wozami roboczymi i służyć za holowniki.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#95 Post autor: hanys76 » 17 wrz 2013, 15:36

Tak właśnie myslałem ,tylko że im dłużej tam postoi to zgnije do reszty . Jej stan jest tragiczny ,więc powinni się za to zabrac i to szybko bo inaczej tylko na złom.

Chudy1210
Posty: 52
Rejestracja: 25 sie 2015, 11:20
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#96 Post autor: Chudy1210 » 21 kwie 2016, 17:13

#205 stojąca w Gliwicach przewidziana jest do kasacji. Z informacji jakie dostałem na Facebooku wychodzi, że istnieją jeszcze #137R (sprawna), #169 (Batory, złom), #7 (Będzin, złom) oraz robocza #138R (odstawiona rok temu, przechodzi w złom).

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#97 Post autor: patryk644 » 08 paź 2016, 04:59

#8 i #169 widziałem ostatnio pod płotem w Chorzowie Batorym i moim zdaniem wygląda na to że ich koniec jest naprawdę bliski. Całe wagony pokryte są rdzą, a lakier sam już odpada. Niektóre elementy się po prostu łamią czy zapadają. Wszystko to wygląda naprawdę strasznie.

Awatar użytkownika
IgorMike
Posty: 2813
Rejestracja: 08 sty 2018, 19:38
Lokalizacja: Świętochłowice

#98 Post autor: IgorMike » 27 maja 2018, 18:26

Jak ostatnio patrzyłem na #137R, to zauważyłem, że sekcja B przechyla się nieco w lewo. A jak rozmawiałem z jednym z panów w ZURze o tym, że KMTM debatował nad przywróceniem mu numeru #183 najlepiej przed wrześniem, skomentował to krótkim: "Niech zapomną. On tu jest potrzebny." :cry:

Awatar użytkownika
Lagu
Posty: 7107
Rejestracja: 19 sie 2016, 14:43
Lokalizacja: Świętochłowice/Katowice

#99 Post autor: Lagu » 27 maja 2018, 22:23

IgorMike pisze:Jak ostatnio patrzyłem na #137R, to zauważyłem, że sekcja B przechyla się nieco w lewo. A jak rozmawiałem z jednym z panów w ZURze o tym, że KMTM debatował nad przywróceniem mu numeru #183 najlepiej przed wrześniem, skomentował to krótkim: "Niech zapomną. On tu jest potrzebny." :cry:
Pamiętajmy, że człon A pochodzi z wagonu #118. Czy mimo wszystko w ZUR nie mogliby zamiast katować wagon, który mógłby być atrakcją zabytkową dla turystów ( i nie tylko), wziąć jakieś heble stopiątek, e1, helmuta ?

Awatar użytkownika
IgorMike
Posty: 2813
Rejestracja: 08 sty 2018, 19:38
Lokalizacja: Świętochłowice

#100 Post autor: IgorMike » 12 cze 2018, 22:34

Lagu pisze:
IgorMike pisze:Jak ostatnio patrzyłem na #137R, to zauważyłem, że sekcja B przechyla się nieco w lewo. A jak rozmawiałem z jednym z panów w ZURze o tym, że KMTM debatował nad przywróceniem mu numeru #183 najlepiej przed wrześniem, skomentował to krótkim: "Niech zapomną. On tu jest potrzebny." :cry:
Pamiętajmy, że człon A pochodzi z wagonu #118. Czy mimo wszystko w ZUR nie mogliby zamiast katować wagon, który mógłby być atrakcją zabytkową dla turystów ( i nie tylko), wziąć jakieś heble stopiątek, e1, helmuta ?
Z tego co czytałem to do 2020 (dostawa nowych wagonów) mają być wycofane wszystkie winerki i niemodernizowane stopiątki, więc może coś z nich pójdzie na przetokowy.

Znaczy się fajnie by było :roll:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości