SDIP a DPD
SDIP a DPD
TA ANKIETA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA! JEŻELI MASZ MOŻLIWOŚĆ ODDANIA GŁOSU, TO TYLKO DLATEGO, ŻE PODCZAS JEJ TWORZENIA NIE WIEDZIAŁEM, ILE BĘDZIE TRWAĆ. TAK WIĘC TWÓJ GŁOS NIE WPŁYNIE NA WYNIKI ANKIETY, KTÓRE SĄ NASTĘPUJĄCE:
Obsady z SDIP będą stosowane jako UZUPEŁNIENIE obsad niezaobserwowanych danego dnia, i nie zostały wyznaczone konkretne osoby do wpisywania tych obsad. Czyli piszcie kto co chce, ale dopiero po zjeździe pociągu, który spisujecie.
Obsady z SDIP będą stosowane jako UZUPEŁNIENIE obsad niezaobserwowanych danego dnia, i nie zostały wyznaczone konkretne osoby do wpisywania tych obsad. Czyli piszcie kto co chce, ale dopiero po zjeździe pociągu, który spisujecie.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2019, 06:06 przez IgorMike, łącznie zmieniany 19 razy.
Myślę, że tu by trzeba było odpowiedzieć na pytanie - w jakim celu jest tworzone DPD. Czy tylko dla zabawy, żeby wyjść z domu i samemu poobserwować, czy żeby mieć archiwum, co kiedy na danej linii jeździło, by móc potem określać jakieś zmiany wagonów między zajezdniami, rozpięcia składów etc. Jak to pierwsze, to zabawa w SDIP nie ma sensu większego, jak to drugie to nie wyobrażam sobie, żeby demonizować SDIP i się od niego wzbraniać bo jest doskonałym narzędziem, dzięki któremu można zebrać komplet informacji, bo nasze obserwacje na forum nie zawsze są pełne, szczególnie np. w święta.
Moim zdaniem "opiekun linii" to też trochę bez sensu, bo co jak będzie niespodziewanie nieobecny? Poza tym może być ktoś, kto ma dane pociągi z obserwacji w terenie i wtedy nie będzie mógł ich wpisać? Idąc dalej, jeżeli mógłby wpisać to może ściemniać, że widział obsadę osobiście.
Z drugiej strony brak opiekuna linii skończy się tak, jak dzisiaj np z linią 14. Cztery posty napisano dla jednej linii, co przy modzie pisania zwykle tylko jednej linii w poście będzie dalej generowało po 80 postów dziennie.
Jestem za tym aby wybrać jedną osobę, która w jednym swoim poście będzie wpisywać wszystko, co jest w SDIP. Skoro piszemy obsady w celach archiwalnych/kronikarskich/miłośniczych, a nie dla zabicia czasu i nabijania postów, to nie powinno być problemu. Ale takiej opcji w ankiecie nie ma. Można się dogadać, kto w którym dniu się tym zajmie i zebrać listę osób chętnych.
Z drugiej strony brak opiekuna linii skończy się tak, jak dzisiaj np z linią 14. Cztery posty napisano dla jednej linii, co przy modzie pisania zwykle tylko jednej linii w poście będzie dalej generowało po 80 postów dziennie.
Jestem za tym aby wybrać jedną osobę, która w jednym swoim poście będzie wpisywać wszystko, co jest w SDIP. Skoro piszemy obsady w celach archiwalnych/kronikarskich/miłośniczych, a nie dla zabicia czasu i nabijania postów, to nie powinno być problemu. Ale takiej opcji w ankiecie nie ma. Można się dogadać, kto w którym dniu się tym zajmie i zebrać listę osób chętnych.
Można np. wybrać opiekuna danej linii i jego zastępcę, którego dany opiekun informowałby, gdyby wiedział, że w danym dniu nie da rady spisać swojej linii.Pimpek pisze:Moim zdaniem "opiekun linii" to też trochę bez sensu, bo co jak będzie niespodziewanie nieobecny? Poza tym może być ktoś, kto ma dane pociągi z obserwacji w terenie i wtedy nie będzie mógł ich wpisać? Idąc dalej, jeżeli mógłby wpisać to może ściemniać, że widział obsadę osobiście.
Z drugiej strony brak opiekuna linii skończy się tak, jak dzisiaj np z linią 14. Cztery posty napisano dla jednej linii, co przy modzie pisania zwykle tylko jednej linii w poście będzie dalej generowało po 80 postów dziennie.
Pomysł wydaje sie być całkiem sensowny, ale obawiam się, że jedna osoba może nie podołać temu wyzwaniu (głównie przez uzupełnianie podmian itp.). Moja propozycja ulepszenia tego pomysłu jest taka, żeby każdego dnia były cztery posty, pisane przez cztery osoby, po jednym na kazda zajezdnie.Pimpek pisze:Jestem za tym aby wybrać jedną osobę, która w jednym swoim poście będzie wpisywać wszystko, co jest w SDIP. Skoro piszemy obsady w celach archiwalnych/kronikarskich/miłośniczych, a nie dla zabicia czasu i nabijania postów, to nie powinno być problemu. Ale takiej opcji w ankiecie nie ma. Można się dogadać, kto w którym dniu się tym zajmie i zebrać listę osób chętnych.
Plus zastępcy.patryk644 pisze:Pomysł wydaje sie być całkiem sensowny, ale obawiam się, że jedna osoba może nie podołać temu wyzwaniu (głównie przez uzupełnianie podmian itp.). Moja propozycja ulepszenia tego pomysłu jest taka, żeby każdego dnia były cztery posty, pisane przez cztery osoby, po jednym na kazda zajezdnie.Pimpek pisze:Jestem za tym aby wybrać jedną osobę, która w jednym swoim poście będzie wpisywać wszystko, co jest w SDIP. Skoro piszemy obsady w celach archiwalnych/kronikarskich/miłośniczych, a nie dla zabicia czasu i nabijania postów, to nie powinno być problemu. Ale takiej opcji w ankiecie nie ma. Można się dogadać, kto w którym dniu się tym zajmie i zebrać listę osób chętnych.
No i jak ja miałem Wasze wszystkie propozycje przewidzieć?
Myślę, że jak najbardziej można wykorzystać SDIP, ale trzeba pamiętać, że są tam brane numery wozów ze ŚKUPu, a tam czasem bywają błędy - np. czasem bywa, że pojazd ma wpisany w komputerze inny numer albo dwa różne pojazdy mają ten sam numer i pojawiają się na przemian w dwóch różnych miejscach. W SDIP pojawia się wyłącznie numer pierwszego wozu, więc nie będzie wiadomo czy wagon jeździ solo, z doczepą, a jeśli tak to czy nie podpięto innego wozu. Poza tym warto zwrócić uwagę na to, że w większości Pes i Bet sygnał GPS jest wysyłany do systemu nie co 20 sekund, a co około 2-3 minuty, więc czekając na dany pojazd można się zdziwić.
Natomiast jeśli chodzi o odczytywanie numerów pociągów to pierwsza lub pierwsze dwie cyfry to numer brygady, a dwie kolejne (czyli zawsze dwie ostatnie) cyfry to numer kursu danego pociągu (brygady).
Natomiast jeśli chodzi o odczytywanie numerów pociągów to pierwsza lub pierwsze dwie cyfry to numer brygady, a dwie kolejne (czyli zawsze dwie ostatnie) cyfry to numer kursu danego pociągu (brygady).
Zbędne wydaje mi się wypisane co jest z SDIP, a co nie jest z SDIP - po trzech cytatach już nie wiadomo o co chodzi, łatwiej byłoby SDIP-owskie obsady zaznaczać na przykład gwiazdką na końcu danej obserwacji (np. 33 #913*), niż bawić się w jakieś nagłówki SDIP, nie SDIP.
Też trzeba pamiętać, że czasem prowadzący pojazd zaloguje się wcześniej na kurs, albo się pomyli - stąd wtedy możliwe jakieś dziwne wyprzedzenia czy srogie opóźnienia pomimo, że tak na prawdę wszystko jest okej.
Też trzeba pamiętać, że czasem prowadzący pojazd zaloguje się wcześniej na kurs, albo się pomyli - stąd wtedy możliwe jakieś dziwne wyprzedzenia czy srogie opóźnienia pomimo, że tak na prawdę wszystko jest okej.
Dobry pomysł, dostosuje się w najbliższym pościetrajtek pisze:Zbędne wydaje mi się wypisane co jest z SDIP, a co nie jest z SDIP - po trzech cytatach już nie wiadomo o co chodzi, łatwiej byłoby SDIP-owskie obsady zaznaczać na przykład gwiazdką na końcu danej obserwacji (np. 33 #913*), niż bawić się w jakieś nagłówki SDIP, nie SDIP.
Też to zauważyłem chociaż osobiscie nie bawię się w to ale bałagan faktycznie niezły. Teraz nikt nie będzie wychodzic i sprawdzac co jedzie tylko od 3 nad ranem będą wyscigi kto pierwszy wpisze co widzi w systemie. Dla mnie to trochę taka dziecinada z tym ,ale to tylko moje zdanie.IgorMike pisze:Nie wiem jak wam, ale mi osobiście wydaje się, że SDIP jak na razie tylko zwiększył chaos w DPD.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Ja uważam że każdy powinien być opiekunem danej lini ponieważ każdy będzie miał swoje linie i będzie w miarę po równo bo teraz jest tak ze jeden wpisze 90% linii a drugiemu zostanie tylko max 1 poc z danej linii.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
Albo porobią się takie postocepcje jak dzisiaj, że ktoś coś napisał, inny coś innego, ten wie lepiej, ten wie gorzej, pierdu pierdu, i jest jak było, albo i nawet gorzej.mi4chal744 pisze:Ja uważam że każdy powinien być opiekunem danej lini ponieważ każdy będzie miał swoje linie i będzie w miarę po równo bo teraz jest tak ze jeden wpisze 90% linii a drugiemu zostanie tylko max 1 poc z danej linii.
Ja w takiej zabawie jak dzisiaj w DPD po prostu uczestniczyć nie będę. Lepiej widzieć i kontrolować naocznie co się dzieje niż się dziwić że są kilkudziesięciominutowe opóźnienia np. w Katowicach, gdy pisze się z innego miasta obsady z SDIP.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2018, 18:43 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
Z drugiej strony to chyba pierwszy dzień tak szerokich możliwości obserwacji wagonów na SDIP (wcześniej linii było o wiele mniej), w dodatku z utrudnieniami w kursowaniu tramwajów. Nie wiem, czy można jakieś wnioski wyciągać po jednym dniu, też niektórzy muszą się nauczyć funkcjonowania SDIP, trzeba wypracować jakieś nawyki, zasady.
Tutaj jest zwyczajnie bezmyślna zabawa w wyścigi a nie wspomaganie się takim systemem jakim jest SDIP. Potem mamy takie kwiatki że np. #947 jest na dwóch liniach jednocześnie, bo nie wiadomo przecież czy nie ma błędów w SDIP. Oczywiście nikt też nie wie gdzie ten wagon rzeczywiście się znajduje, bo tego nie widzi.
*SDIP (U.N.O.)
-
- Posty: 5906
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Masz rację. Również wolę naocznie widzieć wagony.Peter pisze:Ja w takiej zabawie jak dzisiaj w DPD po prostu uczestniczyć nie będę. Lepiej widzieć i kontrolować naocznie co się dzieje niż się dziwić że są kilkudziesięciominutowe opóźnienia np. w Katowicach, gdy pisze się z innego miasta obsady z SDIP.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
A można wagon widzieć nausznie?Trampesar6 pisze:Masz rację. Również wolę naocznie widzieć wagony.Peter pisze:Ja w takiej zabawie jak dzisiaj w DPD po prostu uczestniczyć nie będę. Lepiej widzieć i kontrolować naocznie co się dzieje niż się dziwić że są kilkudziesięciominutowe opóźnienia np. w Katowicach, gdy pisze się z innego miasta obsady z SDIP.
Można, na łączeniu szyn słyszę stukot kół i wiem w którą stronę skład, pojedynka czy francik. I jeśli mam obsady spisane to mówię żonie leżąc na łóżku co teraz przejechaloIgorMike pisze:A można wagon widzieć nausznie?Trampesar6 pisze:Masz rację. Również wolę naocznie widzieć wagony.Peter pisze:Ja w takiej zabawie jak dzisiaj w DPD po prostu uczestniczyć nie będę. Lepiej widzieć i kontrolować naocznie co się dzieje niż się dziwić że są kilkudziesięciominutowe opóźnienia np. w Katowicach, gdy pisze się z innego miasta obsady z SDIP.
Na to bym powiedział, że wagon można wysłyszeć. Też rozróżniam modele po dźwięku. Ale konkretnego numeru (poza szczególnymi przypadkami jak #308 którego spisywałem siedząc na kursie prawa jazdy) chyba nie da się usłyszeć.skoti pisze:Można, na łączeniu szyn słyszę stukot kół i wiem w którą stronę skład, pojedynka czy francik. I jeśli mam obsady spisane to mówię żonie leżąc na łóżku co teraz przejechaloIgorMike pisze:A można wagon widzieć nausznie?Trampesar6 pisze:Masz rację. Również wolę naocznie widzieć wagony.Peter pisze:Ja w takiej zabawie jak dzisiaj w DPD po prostu uczestniczyć nie będę. Lepiej widzieć i kontrolować naocznie co się dzieje niż się dziwić że są kilkudziesięciominutowe opóźnienia np. w Katowicach, gdy pisze się z innego miasta obsady z SDIP.
Po oberwacji linii autobusowych przejezdzających koło mojego bloku wiele razy zupełnie inny wóz jechał niż wyswietlało się w systemie, więc dla mnie to nie jest wiarygodne zródło informacji. Z tramwajami zapewne będzie ta sama sytuacja a po drugie jesli wóz zmieni trasę to przestaje się wyswietlac w systemie i nie wiadomo wtedy gdzie pojechał jesli się tego nie widzi w realu. Ale jak widac niektórym to nie przeszkadza i byle jako pierwszy wypisac wszystko co się wyswietla. A po co ma jeden z drugim wychodzic z domu i sprawdzac jak sie wygodnie siedzi i wkleja to co widzi na ekranie. To powinno faktycznie do wspomagania służyc a nie do cwaniakowania że udało mi się wypisac wszystkie obsady i jestem szczęśliwy z tego powodu. Ja w tym nie zamierzam brac udziału ale bajzel w dpd już jest a będzie większy życzę udanej zabawy zobaczymy do czego to doprowadzi.Peter pisze:Tutaj jest zwyczajnie bezmyślna zabawa w wyścigi a nie wspomaganie się takim systemem jakim jest SDIP. Potem mamy takie kwiatki że np. #947 jest na dwóch liniach jednocześnie, bo nie wiadomo przecież czy nie ma błędów w SDIP. Oczywiście nikt też nie wie gdzie ten wagon rzeczywiście się znajduje, bo tego nie widzi.
Chciałbym się dowiedzieć kiedy planowane jest zakończenie ankiety i wprowadzenie zmian w regulaminie? Obecne wyniki po których "dane z SDIP powinny być używane, ale dopiero następnego dnia, jako uzupełnienie niezaobserwowanych obsad" oraz że "mogą być dodawane przez wszystkich bez wyjątku". Jest chyba najlepszym rozwiązaniem. Chce dodać, że napisanie ich następnego dnia może być równoznaczne z tym, że brakujące obsady można wpisać jeszcze tego samego dnia tyle że po zjeździe danego poc. do zajezdni, bo wtedy go już raczej nikt nie zaobserwuje.
Zastanawiałem się czy założyć do tej kwestii osobny temat ale myślę że ten mimo konkretnego tematu i tak będzie wystarczający.
Biorąc pod uwagę jak bardzo niektórym zależy na tym by korzystać z SDIPa proponuje czy wręcz nalegam by nasze listy nie były aktualizowane na podstawie danych z tej strony a jedynie na podstawie obserwacji z terenu. Myślę że dla większości to oczywiste, wolę jednak poruszyć tą kwestię publicznie "tak na wszelki wypadek".
Biorąc pod uwagę jak bardzo niektórym zależy na tym by korzystać z SDIPa proponuje czy wręcz nalegam by nasze listy nie były aktualizowane na podstawie danych z tej strony a jedynie na podstawie obserwacji z terenu. Myślę że dla większości to oczywiste, wolę jednak poruszyć tą kwestię publicznie "tak na wszelki wypadek".
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
-
- Posty: 5906
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
SDIP ma wiele wad, które moim zdaniem komplikują i utrudniają "prace" na forum, głównie w dziale DPD. Wbrew pewnym spekulacją moje ostatnie spisywanie poc. z SDIP nie miało na celu po prostu tworzenia postów i siedzenia godzinami przed komputerem, tylko chciałem potraktować to jako taki test jak SDIP wypadnie i na ile to co się tam znajduje jest wiarygodne. Nie jestem jednoznacznym przeciwnikiem tego rozwiązania ze względu na dwa ogromne plusy jakie niesie ze sobą ten program:elot360 pisze:Zastanawiałem się czy założyć do tej kwestii osobny temat ale myślę że ten mimo konkretnego tematu i tak będzie wystarczający.
Biorąc pod uwagę jak bardzo niektórym zależy na tym by korzystać z SDIPa proponuje czy wręcz nalegam by nasze listy nie były aktualizowane na podstawie danych z tej strony a jedynie na podstawie obserwacji z terenu. Myślę że dla większości to oczywiste, wolę jednak poruszyć tą kwestię publicznie "tak na wszelki wypadek".
1. Są linie, które niezbyt często są spisywanie, a SDIP z pewnością pozwoli na to żeby po raz pierwszy każdego dnia mogly być spisane wszystkie obsady.
2. Można też się dowiedzieć wielu rzeczy takich jak np. opóźnienia i na ich podstawie stwierdzić jakieś nieprawidłowości na linii co bez SDIP nie mogłoby być skuteczne w 100% bo nie każdy z nas może być w każdym miejscu na linii i zawsze jakieś opóźnienia nam umkną.
Nie zmienia to jednak faktu, że zdecydowanie więcej widzę minusów tego rozwiązania i apeluje o rozwagę przy wypisywaniu tych obsad oraz uważam, że powinno się nadać jednak ograniczenia co do posługiwania się systemem SDIP.
PS Wypisywanie obsad z SDIP tak jak robię to teraz planuje do końca kwietnia w celu kontynuacji dotychczasowych obserwacji, chyba że już wcześniej zostaną wprowadzone jakieś konkretne zmiany zarządzone przez administratorów.
Ankietę można by zakończyć nawet teraz, biorąc pod uwagę, że od dłuższego czasu licznik głosów stoi w miejscu, ale dajmy jeszcze czas do końca miesiąca. Do tego czasu możemy ustalić sprawę "opiekunów linii", bo te odpowiedzi są dosyć równe.patryk644 pisze:Chciałbym się dowiedzieć kiedy planowane jest zakończenie ankiety i wprowadzenie zmian w regulaminie? Obecne wyniki po których "dane z SDIP powinny być używane, ale dopiero następnego dnia, jako uzupełnienie niezaobserwowanych obsad" oraz że "mogą być dodawane przez wszystkich bez wyjątku". Jest chyba najlepszym rozwiązaniem. Chce dodać, że napisanie ich następnego dnia może być równoznaczne z tym, że brakujące obsady można wpisać jeszcze tego samego dnia tyle że po zjeździe danego poc. do zajezdni, bo wtedy go już raczej nikt nie zaobserwuje.
PS. Czy da się edytować ankiety? Jak tak, to jak?
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Dopóki ten bałagan się nie skończy z wpisywaniem obsad, to będę się udzielał tylko w sprawach technicznych. Dziś spróbowałem spisywać obsady z SDIP i to jakoś mi to nie podchodzi za bardzo. Zostanę przy swoich starych zasadach. Spisać od czasu do czasu wszystkie wyjazdowe pociągi z danej zajezdni widząc je na żywo. Być może ta opcja dla co po niektórych może być durnowata ale to jak na razie dla mnie jedyna możliwość wpisania obsad bez systemu SDIP.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Czy nikt nie ma przeciwwskazań, żeby dzisiejszy dzień był ostatnim, w którym zbieramy głosy, a następnie zrobimy coś z dyżurami na liniach? Bo widząc równe rozłożenie głosów wymyśliłem coś jeszcze innego. Mianowicie, żeby każdemu przypisać kilka linii, które będzie spisywał, ale też żeby każda linia miała co najmniej dwóch dyżurnych. Co wy na to?
Ciekawe jakby ktoś wpisał nie wytyczone linie? Dostałby ostrzeżenie? A może najlepiej go wykopać?IgorMike pisze:Czy nikt nie ma przeciwwskazań, żeby dzisiejszy dzień był ostatnim, w którym zbieramy głosy, a następnie zrobimy coś z dyżurami na liniach? Bo widząc równe rozłożenie głosów wymyśliłem coś jeszcze innego. Mianowicie, żeby każdemu przypisać kilka linii, które będzie spisywał, ale też żeby każda linia miała co najmniej dwóch dyżurnych. Co wy na to?
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Och, czyżby kolega coś planował?Lohner pisze:Ciekawe jakby ktoś wpisał nie wytyczone linie? Dostałby ostrzeżenie? A może najlepiej go wykopać?IgorMike pisze:Czy nikt nie ma przeciwwskazań, żeby dzisiejszy dzień był ostatnim, w którym zbieramy głosy, a następnie zrobimy coś z dyżurami na liniach? Bo widząc równe rozłożenie głosów wymyśliłem coś jeszcze innego. Mianowicie, żeby każdemu przypisać kilka linii, które będzie spisywał, ale też żeby każda linia miała co najmniej dwóch dyżurnych. Co wy na to?
Taka osoba miałaby możliwość przekrzykiwania się z dyżurntmi danej linii i wprowadzania zamętu takiego jak bodajże w piątek
PS. Jeżeli nie będzie głosu sprzeciwu, ankietę kończymy za 7 godzin.
-
- Posty: 5906
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Jestem przeciwko.IgorMike pisze:Czy nikt nie ma przeciwwskazań, żeby dzisiejszy dzień był ostatnim, w którym zbieramy głosy, a następnie zrobimy coś z dyżurami na liniach? Bo widząc równe rozłożenie głosów wymyśliłem coś jeszcze innego. Mianowicie, żeby każdemu przypisać kilka linii, które będzie spisywał, ale też żeby każda linia miała co najmniej dwóch dyżurnych. Co wy na to?
Tak to jest gdy się nie wie czy jedzie skład czy solówka.Seba77 pisze:Informuje wszystkich że od dnia jutrzejszego jest zakaz korzystania z mapy SDIP jako wpisywanie dziennych obsad, bo to co się dzieje w dniu dzisiejszym to jest masakra.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Nie będzie żadnych osób przypisanych do linii. Każdy może spisywać będąc w terenie, bo to co kolega Patryk644 wymyśla to jakieś głupoty.Trampesar6 pisze:Jestem przeciwko.IgorMike pisze:Czy nikt nie ma przeciwwskazań, żeby dzisiejszy dzień był ostatnim, w którym zbieramy głosy, a następnie zrobimy coś z dyżurami na liniach? Bo widząc równe rozłożenie głosów wymyśliłem coś jeszcze innego. Mianowicie, żeby każdemu przypisać kilka linii, które będzie spisywał, ale też żeby każda linia miała co najmniej dwóch dyżurnych. Co wy na to?
Będę bronił tego co napisałem, bo moim zdaniem nie popełniłem żadnego błędu i nie mam sobie nic do zarzucenia. Jak wszyscy wiemy system SDIP w DPD był w fazie testów. Jak sam wcześniej powiedziałem planowałem do końca kwietnia przetestować ten sytstem, w celu sprawdzenia wiarygodności obsad. Moje dzisiejsze błędy na linii 19 (bo o to zapewne chodzi) nie wynikały w żaden sposób z SDIP i do końca zarówno ja jak i inni użytkownicy nie widzieli w tym błędu. Rzeczywiście jest problem ze składami i solówkami i jest to problem nie do uniknięcia. Wszystko wskazywało na to, że na linii 19 powinny być składy i tak też wpisałem. Chciałbym dodać, że gdyby nie ja ten sam błąd popełniłby za pewne kto inny, ponieważ nie oszukujmy się wszystko wskazywało na skład. Z tego względu nie mam zamiaru tolerować tego, że to co ja zrobiłem to "wymyślanie głupot". Powtorze system był w fazie testów, a ja nie czuję się winny za dzisiejszą linie 19.Seba77 pisze:Nie będzie żadnych osób przypisanych do linii. Każdy może spisywać będąc w terenie, bo to co kolega Patryk644 wymyśla to jakieś głupoty.Trampesar6 pisze:Jestem przeciwko.IgorMike pisze:Czy nikt nie ma przeciwwskazań, żeby dzisiejszy dzień był ostatnim, w którym zbieramy głosy, a następnie zrobimy coś z dyżurami na liniach? Bo widząc równe rozłożenie głosów wymyśliłem coś jeszcze innego. Mianowicie, żeby każdemu przypisać kilka linii, które będzie spisywał, ale też żeby każda linia miała co najmniej dwóch dyżurnych. Co wy na to?
Dyżurni mieli być tylko do SDIP, a nie do obserwacji, no ale ok.Seba77 pisze:Nie będzie żadnych osób przypisanych do linii. Każdy może spisywać będąc w terenie, bo to co kolega Patryk644 wymyśla to jakieś głupoty.Trampesar6 pisze:Jestem przeciwko.IgorMike pisze:Czy nikt nie ma przeciwwskazań, żeby dzisiejszy dzień był ostatnim, w którym zbieramy głosy, a następnie zrobimy coś z dyżurami na liniach? Bo widząc równe rozłożenie głosów wymyśliłem coś jeszcze innego. Mianowicie, żeby każdemu przypisać kilka linii, które będzie spisywał, ale też żeby każda linia miała co najmniej dwóch dyżurnych. Co wy na to?
Zamiast bezmyslnie wklejac to co sdip pokazuje, to trzeba było wyjsc z domu i sprawdzic na żywo bo tym sposobem tylko robi się bałagan w dpd. Wiadomo że system nie jest wiarygodny bo często się myli. Ale widzę że musisz byc pierwszy i siedzisz od 3 nad ranem i wklejasz to co się pokazuje z błędami a jak ci ktoś zwróci uwagę to się rzucasz że nie popełniłeś błędu. Skoro masz tyle czasu wolnego to pogoda była odpowiednia żeby się wybrac w teren i na żywo zobaczyc jak to wygląda w dzisiejszym dniu. Ale po co lepiej isc na łatwiznę i szybko wklepac tu co pokazuje sdip. Dlatego też zgadzam się z adminem i uważam że obsady z systemu powinny byc tylko uzupełnieniem tego co się zaobserwuje w terenie a nie głównym zródłem informacji. To można nazwac jednym wyrazem cwaniactwo i wyscig szczurów kto wczesniej wstanie i więcej głupot z systemu tu wklei. Bo nie oszukujmy się nie ma szans żeby to działało idealnie i zgodnie z prawdą. Jedynie to co sie zaobserwuje w terenie jest wiarygodne a nie jakiś system.patryk644 pisze:Będę bronił tego co napisałem, bo moim zdaniem nie popełniłem żadnego błędu i nie mam sobie nic do zarzucenia. Jak wszyscy wiemy system SDIP w DPD był w fazie testów. Jak sam wcześniej powiedziałem planowałem do końca kwietnia przetestować ten sytstem, w celu sprawdzenia wiarygodności obsad. Moje dzisiejsze błędy na linii 19 (bo o to zapewne chodzi) nie wynikały w żaden sposób z SDIP i do końca zarówno ja jak i inni użytkownicy nie widzieli w tym błędu. Rzeczywiście jest problem ze składami i solówkami i jest to problem nie do uniknięcia. Wszystko wskazywało na to, że na linii 19 powinny być składy i tak też wpisałem. Chciałbym dodać, że gdyby nie ja ten sam błąd popełniłby za pewne kto inny, ponieważ nie oszukujmy się wszystko wskazywało na skład. Z tego względu nie mam zamiaru tolerować tego, że to co ja zrobiłem to "wymyślanie głupot". Powtorze system był w fazie testów, a ja nie czuję się winny za dzisiejszą linie 19.
Ponownie powtarzam, że korzystałem z SDIP w celu sprawdzenia wiarygodności w okresie do końca kwietnia. Sam jestem przeciwnikiem takiego rozwiązania i mówiłem to już wcześniej. Z resztą dzisiaj po południu, bo tylko wtedy mam czas pojechałem do Bytomia w celu sprawdzenia linii 6,7,19,38 i 49, więc nie zgodzę się z tym, że cały czas przed komputerem siedzę i tramwaje z SDIP spisuje. Robiłem to przez te kilka dni, żeby zobaczyć jak działa system, żeby nie było później problemów. Dzięki moim obserwacją dowiedziałem się, że nie działa to tak jakbyśmy chcieli, więc nie widzę sensu żeby na mnie naskakiwać, tym bardziej, że wszystko co robię staram się robić dla dobra forum.hanys76 pisze:Zamiast bezmyslnie wklejac to co sdip pokazuje, to trzeba było wyjsc z domu i sprawdzic na żywo bo tym sposobem tylko robi się bałagan w dpd. Wiadomo że system nie jest wiarygodny bo często się myli. Ale widzę że musisz byc pierwszy i siedzisz od 3 nad ranem i wklejasz to co się pokazuje z błędami a jak ci ktoś zwróci uwagę to się rzucasz że nie popełniłeś błędu. Skoro masz tyle czasu wolnego to pogoda była odpowiednia żeby się wybrac w teren i na żywo zobaczyc jak to wygląda w dzisiejszym dniu. Ale po co lepiej isc na łatwiznę i szybko wklepac tu co pokazuje sdip. Dlatego też zgadzam się z adminem i uważam że obsady z systemu powinny byc tylko uzupełnieniem tego co się zaobserwuje w terenie a nie głównym zródłem informacji. To można nazwac jednym wyrazem cwaniactwo i wyscig szczurów kto wczesniej wstanie i więcej głupot z systemu tu wklei. Bo nie oszukujmy się nie ma szans żeby to działało idealnie i zgodnie z prawdą. Jedynie to co sie zaobserwuje w terenie jest wiarygodne a nie jakiś system.patryk644 pisze:Będę bronił tego co napisałem, bo moim zdaniem nie popełniłem żadnego błędu i nie mam sobie nic do zarzucenia. Jak wszyscy wiemy system SDIP w DPD był w fazie testów. Jak sam wcześniej powiedziałem planowałem do końca kwietnia przetestować ten sytstem, w celu sprawdzenia wiarygodności obsad. Moje dzisiejsze błędy na linii 19 (bo o to zapewne chodzi) nie wynikały w żaden sposób z SDIP i do końca zarówno ja jak i inni użytkownicy nie widzieli w tym błędu. Rzeczywiście jest problem ze składami i solówkami i jest to problem nie do uniknięcia. Wszystko wskazywało na to, że na linii 19 powinny być składy i tak też wpisałem. Chciałbym dodać, że gdyby nie ja ten sam błąd popełniłby za pewne kto inny, ponieważ nie oszukujmy się wszystko wskazywało na skład. Z tego względu nie mam zamiaru tolerować tego, że to co ja zrobiłem to "wymyślanie głupot". Powtorze system był w fazie testów, a ja nie czuję się winny za dzisiejszą linie 19.
Mam jeszcze tylko pytanie. Czy od jutra obowiązuję całkowity zakaz używania SDIP czy będzie tak jak wybrano w ankiecie, że brakujące obsady będzie można uzupełnić następnego dnia?
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Nie zwalaj do końca na system, gdyż sam robisz błędy. Dowód? Dzisiejszy dzień w DPD:patryk644 pisze:Będę bronił tego co napisałem, bo moim zdaniem nie popełniłem żadnego błędu i nie mam sobie nic do zarzucenia. Jak wszyscy wiemy system SDIP w DPD był w fazie testów. Jak sam wcześniej powiedziałem planowałem do końca kwietnia przetestować ten sytstem, w celu sprawdzenia wiarygodności obsad. Moje dzisiejsze błędy na linii 19 (bo o to zapewne chodzi) nie wynikały w żaden sposób z SDIP i do końca zarówno ja jak i inni użytkownicy nie widzieli w tym błędu. Rzeczywiście jest problem ze składami i solówkami i jest to problem nie do uniknięcia. Wszystko wskazywało na to, że na linii 19 powinny być składy i tak też wpisałem. Chciałbym dodać, że gdyby nie ja ten sam błąd popełniłby za pewne kto inny, ponieważ nie oszukujmy się wszystko wskazywało na skład. Z tego względu nie mam zamiaru tolerować tego, że to co ja zrobiłem to "wymyślanie głupot". Powtorze system był w fazie testów, a ja nie czuję się winny za dzisiejszą linie 19.Seba77 pisze:Nie będzie żadnych osób przypisanych do linii. Każdy może spisywać będąc w terenie, bo to co kolega Patryk644 wymyśla to jakieś głupoty.Trampesar6 pisze:Jestem przeciwko.IgorMike pisze:Czy nikt nie ma przeciwwskazań, żeby dzisiejszy dzień był ostatnim, w którym zbieramy głosy, a następnie zrobimy coś z dyżurami na liniach? Bo widząc równe rozłożenie głosów wymyśliłem coś jeszcze innego. Mianowicie, żeby każdemu przypisać kilka linii, które będzie spisywał, ale też żeby każda linia miała co najmniej dwóch dyżurnych. Co wy na to?
Oraz dodatkowo jak ktoś się już stara wpisać sobie obsady zaobserwowane na żywo wyjazdy spod zajezdni i doskonale o tym wiedziałeś to po hamsku zacząłeś wpisywać pociągi które chciałeś nam (mi4chal744, Trampesar6) wpisać od razu aby być szybszym.patryk644 pisze:1905 #709+710*
1909 #647+648*
Widać jak sprawdzałeś bardzo dokładnie. Pozdrawiam cieplutko
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Dzisiejsze zamieszanie że składami było spore, jednak w przypadku Karlikow, Bet, Helmutow, Twistow oraz E1 nic do nich nie jest doczepiane, stąd nie powinno być chyba większych problemów żeby to wypisywać, bo szansa na jakieś pomyłki jak wczorajsza jest mała
Jednak może faktycznie zaproponowane przez administrację rozwiązanie jest lepsze, jeśli takie jest przyjęte - myślę.ze powinno jasno być zdefiniowane to w regulaminie.
Jednak może faktycznie zaproponowane przez administrację rozwiązanie jest lepsze, jeśli takie jest przyjęte - myślę.ze powinno jasno być zdefiniowane to w regulaminie.
Ze składami zawsze będą takie problemy i uważam, że dobrze że tak się wczoraj stało. Przynajmniej wiadomo czego unikać i w jakich sytuacjach być bardziej rozważnym.trajtek pisze:Dzisiejsze zamieszanie że składami było spore, jednak w przypadku Karlikow, Bet, Helmutow, Twistow oraz E1 nic do nich nie jest doczepiane, stąd nie powinno być chyba większych problemów żeby to wypisywać, bo szansa na jakieś pomyłki jak wczorajsza jest mała
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości