Q&A Czyli Pytania i Odpowiedzi

Dyskusje o spółce.
Wiadomość
Autor
pitrekgaga
Posty: 594
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
Lokalizacja: Katowice

#51 Post autor: pitrekgaga » 25 maja 2016, 22:48

patryk644 pisze:Mam pytanie, ile średnio kilometrów dziennie przejeżdża tramwaj?
Przykładowo:

a) poc. 01 wykonuje wyjazd (3,9km) i zjazd (4,35km) oraz 9 razy w stronę Stadionu (6,55km) i 9 razy w stronę Placu Wolności (6.05km) co daje:

3,9km + 4,35km + 9x6,55km + 9x6,05km = 121,65km

b) poc. 601 wykonuje wyjazd z Zawodzia do Placu Miarki (4,4km) i zjazd z Miarki do Zawodzia (4,1km), skrócony kurs od Miarki do Politechniki (17,15km), skrócony kurs z Politechniki do Miarki (17,7km) oraz 5 kursów w stronę Brynowa (21,35km) i 5 kursów w stronę Politechniki (20,4km) co daje:

4,4km + 4,1km + 17,15km + 17,7km + 5x21,35km + 5x20,4km = 252,1km


Oczywiście są to wyliczenia liniowe, tramwaj wykonuje jeszcze ileś metrów po zajezdni no ale masz mniej więcej obraz ile to jest :)
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#52 Post autor: patryk644 » 26 maja 2016, 18:27

Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#53 Post autor: trajtek » 26 maja 2016, 18:39

patryk644 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?
Najdłuższą jest linia 46 z Łodzi do Ozorkowa, ma około 30km (chyba 29, ale pewien nie jestem), najkrótszą jest bytomska linia 38 (mówię o stale kursujących liniach, jakieś mniejsze się zdarzały podczas remontów, chyba nawet w Katowicach swego czasu byłą jakaś krótka linia jeżdżąca po rynku).

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#54 Post autor: patryk644 » 26 maja 2016, 18:49

trajtek pisze:
patryk644 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?
Najdłuższą jest linia 46 z Łodzi do Ozorkowa, ma około 30km (chyba 29, ale pewien nie jestem), najkrótszą jest bytomska linia 38 (mówię o stale kursujących liniach, jakieś mniejsze się zdarzały podczas remontów, chyba nawet w Katowicach swego czasu byłą jakaś krótka linia jeżdżąca po rynku).
Dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
polaque
Posty: 268
Rejestracja: 09 maja 2014, 23:43
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#55 Post autor: polaque » 27 maja 2016, 23:43

trajtek pisze:
patryk644 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?
Najdłuższą jest linia 46 z Łodzi do Ozorkowa, ma około 30km (chyba 29, ale pewien nie jestem), najkrótszą jest bytomska linia 38 (mówię o stale kursujących liniach, jakieś mniejsze się zdarzały podczas remontów, chyba nawet w Katowicach swego czasu byłą jakaś krótka linia jeżdżąca po rynku).
Tą najkrótszą była 44 od Zawodzia Pętli do Szopienic Poczty i miała ok 400m
Poza tym GOP przez chwilę miał długą linie a mianowicie 5 od Zawodzia Zajezdni albo Pętli do Zaborza i miała jakieś z 32km

Trampesar6
Posty: 5875
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

#56 Post autor: Trampesar6 » 27 maja 2016, 23:47

polaque pisze:
trajtek pisze:
patryk644 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?
Najdłuższą jest linia 46 z Łodzi do Ozorkowa, ma około 30km (chyba 29, ale pewien nie jestem), najkrótszą jest bytomska linia 38 (mówię o stale kursujących liniach, jakieś mniejsze się zdarzały podczas remontów, chyba nawet w Katowicach swego czasu byłą jakaś krótka linia jeżdżąca po rynku).
Tą najkrótszą była 44 od Zawodzia Pętli do Szopienic Poczty i miała ok 400m.
Odcinek od Zawodzia Pętli lub Zajezdni do Szopienic Poczty ma ponad 2 km.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów

Awatar użytkownika
polaque
Posty: 268
Rejestracja: 09 maja 2014, 23:43
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#57 Post autor: polaque » 28 maja 2016, 00:05

Trampesar6 pisze:
polaque pisze:
trajtek pisze:
patryk644 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?
Najdłuższą jest linia 46 z Łodzi do Ozorkowa, ma około 30km (chyba 29, ale pewien nie jestem), najkrótszą jest bytomska linia 38 (mówię o stale kursujących liniach, jakieś mniejsze się zdarzały podczas remontów, chyba nawet w Katowicach swego czasu byłą jakaś krótka linia jeżdżąca po rynku).
Tą najkrótszą była 44 od Zawodzia Pętli do Szopienic Poczty i miała ok 400m.
Odcinek od Zawodzia Pętli lub Zajezdni do Szopienic Poczty ma ponad 2 km.
A no faktycznie m pomyliło mi się ale kojarzę że jakiś taki potworek kiedyś był.

Trampesar6
Posty: 5875
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

#58 Post autor: Trampesar6 » 28 maja 2016, 00:15

polaque pisze:
Trampesar6 pisze:
polaque pisze:
trajtek pisze:
patryk644 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?
Najdłuższą jest linia 46 z Łodzi do Ozorkowa, ma około 30km (chyba 29, ale pewien nie jestem), najkrótszą jest bytomska linia 38 (mówię o stale kursujących liniach, jakieś mniejsze się zdarzały podczas remontów, chyba nawet w Katowicach swego czasu byłą jakaś krótka linia jeżdżąca po rynku).
Tą najkrótszą była 44 od Zawodzia Pętli do Szopienic Poczty i miała ok 400m.
Odcinek od Zawodzia Pętli lub Zajezdni do Szopienic Poczty ma ponad 2 km.
A no faktycznie pomyliło mi się ale kojarzę że jakiś taki potworek kiedyś był.
http://www.kzkgop.com.pl/informacje/p-1 ... nowcu.html
Tu masz o linii nr 44.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#59 Post autor: patryk644 » 28 maja 2016, 08:03

Trampesar6 pisze:
polaque pisze:
Trampesar6 pisze:
polaque pisze:
trajtek pisze:
patryk644 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?
Najdłuższą jest linia 46 z Łodzi do Ozorkowa, ma około 30km (chyba 29, ale pewien nie jestem), najkrótszą jest bytomska linia 38 (mówię o stale kursujących liniach, jakieś mniejsze się zdarzały podczas remontów, chyba nawet w Katowicach swego czasu byłą jakaś krótka linia jeżdżąca po rynku).
Tą najkrótszą była 44 od Zawodzia Pętli do Szopienic Poczty i miała ok 400m.
Odcinek od Zawodzia Pętli lub Zajezdni do Szopienic Poczty ma ponad 2 km.
A no faktycznie pomyliło mi się ale kojarzę że jakiś taki potworek kiedyś był.
http://www.kzkgop.com.pl/informacje/p-1 ... nowcu.html
Tu masz o linii nr 44.
Tak teraz mi się przypomniała linia bodajże 0 która łączyła katowicki rynek z Placem Wolności. Czy to ona może była najkrótszą linią?

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#60 Post autor: trajtek » 28 maja 2016, 09:51

patryk644 pisze:Tak teraz mi się przypomniała linia bodajże 0 która łączyła katowicki rynek z Placem Wolności. Czy to ona może była najkrótszą linią?
Dokładnie o tą linię mi chodziło ;)

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#61 Post autor: DWD » 28 maja 2016, 14:08

Był też bodajże kiedyś jakiś potworek który jeździł od Urzędu Miasta w Bytomiu do Powstańców Warszawskich jak dobrze pamiętam. Numeru już nie kojarzę wiem że kursował tam fortepian.

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#62 Post autor: PatrykBe » 28 maja 2016, 14:21

DWD pisze:Był też bodajże kiedyś jakiś potworek który jeździł od Urzędu Miasta w Bytomiu do Powstańców Warszawskich jak dobrze pamiętam. Numeru już nie kojarzę wiem że kursował tam fortepian.
31.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#63 Post autor: patryk644 » 28 maja 2016, 15:26

To właściwie która linia była krótsza.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#64 Post autor: elot360 » 28 maja 2016, 15:36

patryk644 pisze:To właściwie która linia była krótsza.
Orientacyjnie za pomocą funkcji ortofotomapy geoportalu linia 0 między Rynkiem a placem Wolności miała gdzieś koło 480m a linia 31 na odcinku Powstańców Warszawskich - Urząd miasta miała 620m. (Do tych wyliczeń jakieś +/- kilka lub kilkadziesiąt metrów można sobie dodać, jednak widać co jest krótsze).
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#65 Post autor: tramwajarze z19 » 28 maja 2016, 17:30

PatrykBe pisze:
DWD pisze:Był też bodajże kiedyś jakiś potworek który jeździł od Urzędu Miasta w Bytomiu do Powstańców Warszawskich jak dobrze pamiętam. Numeru już nie kojarzę wiem że kursował tam fortepian.
31.
Nie tylko 31, bo 39 też było (zamiennik linii 31).
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#66 Post autor: PatrykBe » 28 maja 2016, 17:53

tramwajarze z19 pisze:
PatrykBe pisze:
DWD pisze:Był też bodajże kiedyś jakiś potworek który jeździł od Urzędu Miasta w Bytomiu do Powstańców Warszawskich jak dobrze pamiętam. Numeru już nie kojarzę wiem że kursował tam fortepian.
31.
Nie tylko 31, bo 39 też było (zamiennik linii 31).
I ta linia miała ok 700 metrów.

Awatar użytkownika
Warturtles
Posty: 260
Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
Lokalizacja: Katowice Zawodzie

#67 Post autor: Warturtles » 29 maja 2016, 01:01

polaque pisze:
trajtek pisze:
patryk644 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest najdłuższa i najkrótsza linia tramwajowa w polsce i ile ma kilometrów?
Najdłuższą jest linia 46 z Łodzi do Ozorkowa, ma około 30km (chyba 29, ale pewien nie jestem), najkrótszą jest bytomska linia 38 (mówię o stale kursujących liniach, jakieś mniejsze się zdarzały podczas remontów, chyba nawet w Katowicach swego czasu byłą jakaś krótka linia jeżdżąca po rynku).
Tą najkrótszą była 44 od Zawodzia Pętli do Szopienic Poczty i miała ok 400m
Poza tym GOP przez chwilę miał długą linie a mianowicie 5 od Zawodzia Zajezdni albo Pętli do Zaborza i miała jakieś z 32km
Linia 7 przez jakiś czas jechała na dokładnie takiej samej trasie ;). Poza wyjazdami z Gliwic i Zawodzia, były też wyjazdy z Bytomia: Bytom Stroszek - Rozbark - Chorzów Rynek - Katowice Rondo - Katowice Rynek - i dalej już do Zaborza. Ale to tylko ekstremum wyjazdowe ;)
linia 23
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla

misza
Posty: 114
Rejestracja: 05 lis 2009, 23:32
Lokalizacja: Ruda1

#68 Post autor: misza » 03 cze 2016, 22:34

DPD 03.06.2016
patryk644 pisze:...
93 #716 -> #644 (17:27 Chorzów Rynek)
...
Jak taka podmiana w Chorzowie jest realizowana- tzn. wagon jadąc od Metalowców: a) jeszcze przed CP jedzie w prawo i cofa na stanowisko, czy b) przejeżdża przez CP cofa po łączniku Powstańców Katowice i przodem podjeżdża na stanowisko ?

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#69 Post autor: elot360 » 03 cze 2016, 23:14

misza pisze:DPD 03.06.2016
patryk644 pisze:...
93 #716 -> #644 (17:27 Chorzów Rynek)
...
Jak taka podmiana w Chorzowie jest realizowana- tzn. wagon jadąc od Metalowców: a) jeszcze przed CP jedzie w prawo i cofa na stanowisko, czy b) przejeżdża przez CP cofa po łączniku Powstańców Katowice i przodem podjeżdża na stanowisko ?
Chyba coś źle zrozumiałeś. Z zapisu z DPD wynika że wagon #644 był widziany na tym pociągu o tej godzinie w tym konkretnym miejscu, a nie że o tej godzinie nastąpiła podmiana.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

misza
Posty: 114
Rejestracja: 05 lis 2009, 23:32
Lokalizacja: Ruda1

#70 Post autor: misza » 03 cze 2016, 23:33

elot360 pisze:
misza pisze:DPD 03.06.2016
patryk644 pisze:...
93 #716 -> #644 (17:27 Chorzów Rynek)
...
Jak taka podmiana w Chorzowie jest realizowana- tzn. wagon jadąc od Metalowców: a) jeszcze przed CP jedzie w prawo i cofa na stanowisko, czy b) przejeżdża przez CP cofa po łączniku Powstańców Katowice i przodem podjeżdża na stanowisko ?
Chyba coś źle zrozumiałeś. Z zapisu z DPD wynika że wagon #644 był widziany na tym pociągu o tej godzinie w tym konkretnym miejscu, a nie że o tej godzinie nastąpiła podmiana.
Dzięki za wyjaśnienie - ponawiam i podbijam pytanie: Jak jest realizowana podmiana (podstawienie) wagonu na linie 9,17 od strony Metalowców?

auri23
Posty: 188
Rejestracja: 18 kwie 2014, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

#71 Post autor: auri23 » 03 cze 2016, 23:34

Niemniej warto odpowiedzieć na to pytanie. Jeżeli podmiana jedzie od Metalowców to często obsługuje CP na torze wyjazdowym przy POP. Niekiedy zdarza się że wycofuje w całkowicie początkowy rejon peronu zaraz za sygnalizator wyjazdowy.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#72 Post autor: elot360 » 03 cze 2016, 23:37

Ja się spytam inaczej. Ktoś zaobserwował taką sytuacje kiedy to 9 wymieniało się na Rynku od Metalowców?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#73 Post autor: tramwajarze z19 » 04 cze 2016, 00:30

elot360 pisze:Ja się spytam inaczej. Ktoś zaobserwował taką sytuacje kiedy to 9 wymieniało się na Rynku od Metalowców?
Ja już miałem nie raz okazję przejechać się wozem na wymianę bez pasażerów z zajezdni na rynek w Chorzowie trasą 6, 19.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

auri23
Posty: 188
Rejestracja: 18 kwie 2014, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

#74 Post autor: auri23 » 04 cze 2016, 11:00

Ja widziałem 4 takie sytuacje.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#75 Post autor: patryk644 » 24 cze 2016, 15:20

Mam pytanie, kiedy (dzień, miesiąc, rok) liniowo zaczęły kursować karliki na liniach 0,4,6,7,16,20,36 i 41?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#76 Post autor: Peter » 24 cze 2016, 15:25

Debiut liniowy Karlików był dnia 03.05.2001. Początkowo kursowały tylko na liniach 6 i 41.
Daty debiutów poszczególnych wagonów znajdują się tutaj.

Pod koniec lat '90 wisiały tablice dotyczące planowanej modernizacji linii 6/11/41, ale na 11 niskopodłogowce się nie pojawiły.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2016, 16:49 przez Peter, łącznie zmieniany 3 razy.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Warturtles
Posty: 260
Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
Lokalizacja: Katowice Zawodzie

#77 Post autor: Warturtles » 24 cze 2016, 15:33

patryk644 pisze:Mam pytanie, kiedy (dzień, miesiąc, rok) liniowo zaczęły kursować karliki na liniach 0,4,6,7,16,20,36 i 41?
Ja wiem tylko o liniach 20, 23 i 40 ;)
Na linii 40 pierwszy raz pojawiły się karliki 24 grudnia 2012 roku na trasie Plac wolności - Zawodzie Pętla, była to pierwsza linia w historii, gdzie była obsługiwany w 100% przez tabor niskopodłogowy w całości.
Natomiast na linii 23, karliki pojawiły się 1 września 2014 roku, kiedy to linia kursowała w dni wolne co 45 minut, obsługiwana Helmutem i Karlikiem na przemian.
Na linię 20 karliki wjechały po otwarciu wyremontowanego torowiska w Szopienicach 23 sierpnia 2014 roku (jednak rozkład zakładał, że karliki pojawią się wówczas na linii 14).
linia 23
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#78 Post autor: Peter » 24 cze 2016, 16:03

Warturtles pisze:Na linię 20 karliki wjechały po otwarciu wyremontowanego torowiska w Szopienicach 23 sierpnia 2014 roku (jednak rozkład zakładał, że karliki pojawią się wówczas na linii 14).
Była jeszcze wcześniej linia 20 w relacji Pętla Słoneczna - pl. Miarki, na której jeździły Karliki. :-)
Znalazłem zdjęcie :arrow: Link
"Tramwaje Górnośląskie" podają datę uruchomienia 20 w tej relacji jako 21.12.2002.
20 pojawiła się wtedy ponownie po przerwie od roku 1995 w zmienionej relacji.
*SDIP (U.N.O.)

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#79 Post autor: trajtek » 24 cze 2016, 20:38

Karliki po Zabrzu na T4 jeżdżą od 25 października 2014 roku, jeździły na dwóch z pięciu pociągów, potem chyba zmniejszono liczbę pociągów do czterech. Wszystkie pociągi na T4 są.. jak dobrze pamiętam to od 30 listopada 2015 roku. Na początku były trzy Karliki - #811, #815 oraz #816, gdy zwiększono liczbę pociągów to doszły kolejne, jednak póki co jakiegoś stałego składu Karlików nie mamy, bo był u nas też #803 i #806, a teraz jest #804.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#80 Post autor: patryk644 » 14 lip 2016, 21:28

Mam pytanie, kiedy z torów Śląska zniknął ostatni karlik w szarym malowaniu tzw. szarak?

Damien
Posty: 3300
Rejestracja: 20 gru 2015, 15:54
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#81 Post autor: Damien » 14 lip 2016, 23:42

patryk644 pisze:Mam pytanie, kiedy z torów Śląska zniknął ostatni karlik w szarym malowaniu tzw. szarak?
No a np. #812 nadal nie jest szary nie patrząc na reklamę? Bo wygląda na to, że jest.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#82 Post autor: patryk644 » 15 lip 2016, 08:43

Damien pisze:
patryk644 pisze:Mam pytanie, kiedy z torów Śląska zniknął ostatni karlik w szarym malowaniu tzw. szarak?
No a np. #812 nadal nie jest szary nie patrząc na reklamę? Bo wygląda na to, że jest.
Właśnie ostatnio patrząc na #812 zastanawiałem się czy gdyby ściągli z niego reklamę czy byłby szary. No to wygląda że tak. Więc era szaraków jeszcze nie dobiegła końca :) .

Damien
Posty: 3300
Rejestracja: 20 gru 2015, 15:54
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#83 Post autor: Damien » 15 lip 2016, 09:30

patryk644 pisze:
Damien pisze:
patryk644 pisze:Mam pytanie, kiedy z torów Śląska zniknął ostatni karlik w szarym malowaniu tzw. szarak?
No a np. #812 nadal nie jest szary nie patrząc na reklamę? Bo wygląda na to, że jest.
Właśnie ostatnio patrząc na #812 zastanawiałem się czy gdyby ściągli z niego reklamę czy byłby szary. No to wygląda że tak. Więc era szaraków jeszcze nie dobiegła końca :) .
Dodam, że oprócz #812 jeszcze tylko #805 zdaje się być szary.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#84 Post autor: patryk644 » 15 lip 2016, 10:05

Damien pisze:
patryk644 pisze:
Damien pisze:
patryk644 pisze:Mam pytanie, kiedy z torów Śląska zniknął ostatni karlik w szarym malowaniu tzw. szarak?
No a np. #812 nadal nie jest szary nie patrząc na reklamę? Bo wygląda na to, że jest.
Właśnie ostatnio patrząc na #812 zastanawiałem się czy gdyby ściągli z niego reklamę czy byłby szary. No to wygląda że tak. Więc era szaraków jeszcze nie dobiegła końca :) .
Dodam, że oprócz #812 jeszcze tylko #805 zdaje się być szary.
A myślałem, że już mogę ich nigdy nie zobaczyć.

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#85 Post autor: PatrykBe » 15 lip 2016, 10:14

patryk644 pisze:
Damien pisze:
patryk644 pisze:
Damien pisze:
patryk644 pisze:Mam pytanie, kiedy z torów Śląska zniknął ostatni karlik w szarym malowaniu tzw. szarak?
No a np. #812 nadal nie jest szary nie patrząc na reklamę? Bo wygląda na to, że jest.
Właśnie ostatnio patrząc na #812 zastanawiałem się czy gdyby ściągli z niego reklamę czy byłby szary. No to wygląda że tak. Więc era szaraków jeszcze nie dobiegła końca :) .
Dodam, że oprócz #812 jeszcze tylko #805 zdaje się być szary.
A myślałem, że już mogę ich nigdy nie zobaczyć.
Po zdjęciu reklamy Citki te nie wyjadą szare.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#86 Post autor: grillmaster » 15 lip 2016, 10:31

PatrykBe pisze:
patryk644 pisze:
Damien pisze:
patryk644 pisze:
Damien pisze:
patryk644 pisze:Mam pytanie, kiedy z torów Śląska zniknął ostatni karlik w szarym malowaniu tzw. szarak?
No a np. #812 nadal nie jest szary nie patrząc na reklamę? Bo wygląda na to, że jest.
Właśnie ostatnio patrząc na #812 zastanawiałem się czy gdyby ściągli z niego reklamę czy byłby szary. No to wygląda że tak. Więc era szaraków jeszcze nie dobiegła końca :) .
Dodam, że oprócz #812 jeszcze tylko #805 zdaje się być szary.
A myślałem, że już mogę ich nigdy nie zobaczyć.
Po zdjęciu reklamy Citki te nie wyjadą szare.
Po prostu dostaną nową reklamę, albo oblepią go czerwoną folią tak jak było z #810 w ostatnim okresie przed wyjazdem na RK.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#87 Post autor: patryk644 » 27 lip 2016, 06:09

Mam pytanie, w jakich polskich miastach są lub były eksploatowane trójskłady stopiątek?

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#88 Post autor: tramwajarze z19 » 27 lip 2016, 06:27

patryk644 pisze:Mam pytanie, w jakich polskich miastach są lub były eksploatowane trójskłady stopiątek?
Kraków, Warszawa, Gdańsk.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

pycio1400
Posty: 569
Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#89 Post autor: pycio1400 » 27 lip 2016, 12:48

tramwajarze z19 pisze:
patryk644 pisze:Mam pytanie, w jakich polskich miastach są lub były eksploatowane trójskłady stopiątek?
Kraków, Warszawa, Gdańsk.
GOP :)
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...

Awatar użytkownika
skoti
Posty: 10450
Rejestracja: 04 maja 2010, 20:14
Lokalizacja: Sosnowiec

#90 Post autor: skoti » 30 sie 2016, 21:02

Jakie mamy inne linie, tak jak np. linia 24 w których "prawie" nigdy nie ma obsad nieplanowych ? Zawsze 105.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#91 Post autor: patryk644 » 30 sie 2016, 21:35

Np. linia 1,6,9,13,14,15,16,17 i taka linia 0 gdzie jeszcze nie było żadnej nie planowanej obsady.

Awatar użytkownika
skoti
Posty: 10450
Rejestracja: 04 maja 2010, 20:14
Lokalizacja: Sosnowiec

#92 Post autor: skoti » 30 sie 2016, 23:11

A na 15 nie pojawiają się składy ?

pycio1400
Posty: 569
Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#93 Post autor: pycio1400 » 31 sie 2016, 01:03

patryk644 pisze:Np. linia 1,6,9,13,14,15,16,17 i taka linia 0 gdzie jeszcze nie było żadnej nie planowanej obsady.
Guzik prawda :) Dzisiaj na T6 jeździł skład 105 :)
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...

Trampesar6
Posty: 5875
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

#94 Post autor: Trampesar6 » 31 sie 2016, 01:37

pycio1400 pisze:
patryk644 pisze:Np. linia 1,6,9,13,14,15,16,17 i taka linia 0 gdzie jeszcze nie było żadnej nie planowanej obsady.
Guzik prawda :) Dzisiaj na T6 jeździł skład 105 :)
Który pojeździł sobie kilka godzin :)
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#95 Post autor: elot360 » 31 sie 2016, 03:46

Jestem pewien że zdarzyło się raz kiedy na jedynce był skład czy inna solówka.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#96 Post autor: patryk644 » 31 sie 2016, 05:18

Chodziło o linie w których prawie nigdy nie było nie planowanej obsady.

pycio1400
Posty: 569
Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#97 Post autor: pycio1400 » 31 sie 2016, 08:29

Trampesar6 pisze:
pycio1400 pisze:
patryk644 pisze:Np. linia 1,6,9,13,14,15,16,17 i taka linia 0 gdzie jeszcze nie było żadnej nie planowanej obsady.
Guzik prawda :) Dzisiaj na T6 jeździł skład 105 :)
Który pojeździł sobie kilka godzin :)

Ale byl :)
Na 133 i 134 jest planowy skład HF, a jeździły zwykle składy 105...
Na 164 to samo...
Na 19 zamiast Bety widziałem już kilka razy 105...
Na 7 zamiast Bety i citków to samo...
Na 14 często zamiast HF jeździ zwykła 105 i odwrotnie...
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#98 Post autor: hanys76 » 31 sie 2016, 08:31

patryk644 pisze:Chodziło o linie w których prawie nigdy nie było nie planowanej obsady.
Na każdej linii zdarza się nieplanowy tabor nawet na takiej 38. Taka jest specyfika naszej sieci że jak brak sprawnego taboru danego typu to puszcza się inny mozliwy.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#99 Post autor: elot360 » 31 sie 2016, 09:52

pycio1400 pisze:Na 133 i 134 jest planowy skład HF, a jeździły zwykle składy 105...
Na 164 to samo...
Na 14 często zamiast HF jeździ zwykła 105 i odwrotnie...
Jeśli tak się licytować to 9 też odpada. No ale już zostało wszystko wyżej powiedziane w kwestii nieplanowanych obsad. Nie ma linii na której takiej nigdy nie było.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#100 Post autor: trajtek » 31 sie 2016, 10:29

elot360 pisze:Jestem pewien że zdarzyło się raz kiedy na jedynce był skład czy inna solówka.
Był, np. 27 czerwca, solówki też się pojawiały ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości