Modernizacja w ciągu ulicy Chorzowskiej w Świętochłowicach
Modernizacja w ciągu ulicy Chorzowskiej w Świętochłowicach
Pojawił się przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy infrastruktury tramwajowej w Świętochłowicach w ciągu ulicy Chorzowskiej od skrzyżowania ulic Bytomskiej i Chorzowskiej do skrzyżowania ulic Karola Goduli i Pawła w Rudzie Śląskiej.
Prace projektowe powinny uwzględnić przebudowę odgałęzienia przy ulicy Żelaznej na dwutorowy trójkąt torowy.
Przetarg
[ Dodano: 2016-08-05, 15:25 ]
Wykonanie dokumentacji projektowej wygrała firma "Przedsiębiorstwo Usług Technicznych „GROTEX” Sp. z o.o." z Zabrza.
Prace projektowe powinny uwzględnić przebudowę odgałęzienia przy ulicy Żelaznej na dwutorowy trójkąt torowy.
Przetarg
[ Dodano: 2016-08-05, 15:25 ]
Wykonanie dokumentacji projektowej wygrała firma "Przedsiębiorstwo Usług Technicznych „GROTEX” Sp. z o.o." z Zabrza.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2016, 17:40 przez elot360, łącznie zmieniany 1 raz.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Początkowo możliwość skrętu z Lipin na Chropaczów wydawał mi się czym bezsensownym, jednak po namyśle doszedłem do wniosku że może być bardzo potrzebny. Np. podczas prac na Chebziu linie 11 i 17 mogły by jeździć w takich relacjach:
11 Katowice Plac Wolności - Dąb - WPKiW - Chorzów - Piaśniki - Lipiny - Chropaczów - Łagiewniki - Bytom Plac Sikorskiego
17 Chorzów Rynek - Świętochłowice - Piaśniki - Łagiewniki - Bytom Plac Sikorskiego
Na dzień dzisiejszy w przypadku prac na Chebziu i braku taboru dwukierunkowego linia 11 zawracała by na Metalowców a 17 pojechała by do Bytomia. W tym przypadku komunikacji tramwajowej pozbawione były by Lipiny i Chropaczów.
11 Katowice Plac Wolności - Dąb - WPKiW - Chorzów - Piaśniki - Lipiny - Chropaczów - Łagiewniki - Bytom Plac Sikorskiego
17 Chorzów Rynek - Świętochłowice - Piaśniki - Łagiewniki - Bytom Plac Sikorskiego
Na dzień dzisiejszy w przypadku prac na Chebziu i braku taboru dwukierunkowego linia 11 zawracała by na Metalowców a 17 pojechała by do Bytomia. W tym przypadku komunikacji tramwajowej pozbawione były by Lipiny i Chropaczów.
Zaskoczę cię, ale w każdym miejscu trójkąty są bardzo sensowne.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Nikt tam nie stoi 24/7, nigdy nie wiesz czy ktoś z tego skorzystał.trajtek pisze:Ten koło dawnego młyna w Zabrzu był w ogóle w celu nawrócenia użyty? Nawet podczas jakiś wyłączeń nocą nie jest używany, nie mówiąc już za dnia, gdy wykolejają się Karliki..elot360 pisze:Zaskoczę cię, ale w każdym miejscu trójkąty są bardzo sensowne.
Najważniejsze że tam także jest możliwość nawrócenia, a to że osoby odpowiedzialne za alternatywne trasy w czasie nieprzewidzianych zdarzeń nie uznają potrzebny skorzystania z dobrodziejstw trójkąta w tamtym miejscu to zupełnie inna para kaloszy.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
-
- Posty: 5908
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Chodzi mu pewnie o skręt z Łagiewnik/Rozbarku w kierunku Lipin.Penny pisze:Przecież przy Metalowców jest.hombreee pisze:Ciekawe czy w przyszłości też w innych miejscach powstaną trójkąty torowe, np. Metalowców w Chorzowie (...)
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Nie był i póki co nie będzie. Słyszałem, że nie został jeszcze odbrany i nie ma zgody policji i urzędników na korzystanie z niego. Jadąc z Zaborza i chcąc skręcić w Brysza wjeżdża się pod prąd i nie została jeszcze rozwiązana kwestia bezpieczeństwa. Jest tam niby jakaś sygnalizacja ale nie wiadomo nawet czy działa.trajtek pisze:Ten koło dawnego młyna w Zabrzu był w ogóle w celu nawrócenia użyty? Nawet podczas jakiś wyłączeń nocą nie jest używany, nie mówiąc już za dnia, gdy wykolejają się Karliki..elot360 pisze:Zaskoczę cię, ale w każdym miejscu trójkąty są bardzo sensowne.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 kwie 2016, 10:49
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Działa, działa fotoDWD pisze:Nie był i póki co nie będzie. Słyszałem, że nie został jeszcze odbrany i nie ma zgody policji i urzędników na korzystanie z niego. Jadąc z Zaborza i chcąc skręcić w Brysza wjeżdża się pod prąd i nie została jeszcze rozwiązana kwestia bezpieczeństwa. Jest tam niby jakaś sygnalizacja ale nie wiadomo nawet czy działa.trajtek pisze:Ten koło dawnego młyna w Zabrzu był w ogóle w celu nawrócenia użyty? Nawet podczas jakiś wyłączeń nocą nie jest używany, nie mówiąc już za dnia, gdy wykolejają się Karliki..elot360 pisze:Zaskoczę cię, ale w każdym miejscu trójkąty są bardzo sensowne.
Pozdrawiam
-
- Posty: 5908
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Re: Modernizacja w ciągu ulicy Chorzowskiej w Świętochłowicach
3.09.2019 pojawił się przetarg na przebudowę infrastruktury tramwajowej w Świętochłowicach w ciągu ul. Chorzowskiej do ul. Karola Goduli w Rudzie Śląskiej (dobudowa drugiego toru). 8.11.2019 otworzono oferty, a wczoraj wybrano najkorzystniejszą. Przebudowę wykona konsorcjum firm:
1. SPEC BRUK Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Oświęcimska 69
32-590 Libiąż
2. SPAW-TOR Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Stacyjna 32
30-851 Kraków
3. PROGREG Budownictwo Sp. z o.o.
ul. Dekarzy 7c
30-414 Kraków
https://tram-silesia.logintrade.net/zap ... 510b7.html
1. SPEC BRUK Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Oświęcimska 69
32-590 Libiąż
2. SPAW-TOR Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Stacyjna 32
30-851 Kraków
3. PROGREG Budownictwo Sp. z o.o.
ul. Dekarzy 7c
30-414 Kraków
https://tram-silesia.logintrade.net/zap ... 510b7.html
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości