Premiera Bety w Tramwajach Śląskich
Szczerze mówiąc dziwi mnie od początku to, że te wagony puszcza się na linię 5. Mimo wielu remontów w Zabrzu nadal spora część torowisk na tej trasie pozostawia wiele do życzenia a wiadomo jak to wpływa na wagony z przegubami. Bytomska w Zabrzu do Biskupic i od Biskupic do Bytomia oraz praktycznie cała Zabrzańska łącznie z ul. Konstytucji w Bytomiu to jest przecież katastrofa. Kto nie wierzy w te słowa niech spróbuje przejechać się z Bytomia do Zabrza linią 5 i jedyne co jest w porządku to torowisko wbudowane w jezdnię w Biskupicach tuż po remoncie i parę odcinków w centrum Zabrza.
Póki co lepiej jest moim zdaniem puszczać tego rodzaju tabor na 7, gdzie jednak spora część torowisk jest już po remoncie i potoki pasażerskie też są większe niż tylko na solówki co 15 min. w dni robocze.
Póki co lepiej jest moim zdaniem puszczać tego rodzaju tabor na 7, gdzie jednak spora część torowisk jest już po remoncie i potoki pasażerskie też są większe niż tylko na solówki co 15 min. w dni robocze.
*SDIP (U.N.O.)
Niestety to nie są krótkie stopiątki, tylko wagony z przegubami a jak widać po wczorajszym dniu wszędzie jednak nie wjadą.Slim pisze:Równie dobrze R1 może wypuścić bety na T14 a Zawodzie może wysłać coś na T24 bądź T27. Przecież to są wagony na bazie 105N więc pojadą wszędzie gdzie są tylko tory, to nie są swingi z pesy co potrzebują równych torowisk. Widział ktoś jak bety spisują się na T5?
*SDIP (U.N.O.)
No ale co konkretniej masz na myśli, bo chyba mnie coś ominęło - problem z haczacymi drzwiami nie ma nic wspólnego z przegubem ani tramwajem, to się poprawi i będzie okej, Tramwaje Śląskie się nie popisały i puściły wagon na linie bez sensownego przejazdu technicznego, mogli się domyśleć, że drzwi odskokowe potrzebują jeszcze dodatkowej przestrzeni, by się otworzyć.
Mówię cały czas o ogólnie katastrofalnym stanie torowisk na 5, który nie wpływa dobrze na konstrukcje z przegubami.trajtek pisze:No ale co konkretniej masz na myśli, bo chyba mnie coś ominęło - problem z haczacymi drzwiami nie ma nic wspólnego z przegubem ani tramwajem, to się poprawi i będzie okej, Tramwaje Śląskie się nie popisały i puściły wagon na linie bez sensownego przejazdu technicznego, mogli się domyśleć, że drzwi odskokowe potrzebują jeszcze dodatkowej przestrzeni, by się otworzyć.
*SDIP (U.N.O.)
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Jechałem wczoraj Betą na całej trasie linii 5 i dobrze się spisują. Fakt, problem miał tylko z haczeniem drzwiami na przystanku Szombierki Kopalnia. Ale jak widać już to zrobili i dziś wyjechały ponownie na linię 5.Slim pisze:Równie dobrze R1 może wypuścić bety na T14 a Zawodzie może wysłać coś na T24 bądź T27. Przecież to są wagony na bazie 105N więc pojadą wszędzie gdzie są tylko tory, to nie są swingi z pesy co potrzebują równych torowisk. Widział ktoś jak bety spisują się na T5?
W sprawie tych krzywych torowisk to nie ma linii, której ma bardzo dobre torowisko ew. linia 7 która po części ma dobre torowisko. Ale nie było napisane, że beta akurat ma jeździć tylko na jednej linii.Peter pisze:Mówię cały czas o ogólnie katastrofalnym stanie torowisk na 5, który nie wpływa dobrze na konstrukcje z przegubami.trajtek pisze:No ale co konkretniej masz na myśli, bo chyba mnie coś ominęło - problem z haczacymi drzwiami nie ma nic wspólnego z przegubem ani tramwajem, to się poprawi i będzie okej, Tramwaje Śląskie się nie popisały i puściły wagon na linie bez sensownego przejazdu technicznego, mogli się domyśleć, że drzwi odskokowe potrzebują jeszcze dodatkowej przestrzeni, by się otworzyć.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2015, 14:41 przez mi4chal744, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Na pewno torowisko na 6 pomiędzy Chorzowem a Bytomiem jest w znacznie lepszym stanie niż na praktycznie całej trasie linii 5.mi4chal254 pisze:Idealne nie byłytrajtek pisze:Gdy Pesy wyjeżdżały na T6, to torowisko też było idealne? Pytam serio, bo nie wiem.
Tych podobieństw jest naprawdę niewiele. W Betach chyba jest jakaś różnica w budowie wózków.Slim pisze:Przecież to są wagony na bazie 105N więc pojadą wszędzie gdzie są tylko tory, to nie są swingi z pesy co potrzebują równych torowisk. Widział ktoś jak bety spisują się na T5?
Zrozumcie. W ciągu kilku lat same wyjazdy ze Stroszka zrujnują przeguby w tych wagonach. To samo miało miejsce w Citadisach, gdzie po 3-4 latach eksploatacji słychać już było przeguby.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2015, 20:15 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
To ja jestem ciekawy jak długo będą sie trzymać bety, które będą w Będzinie. A tak poza tym wszystko się kiedyś zużywa.Boguś pisze:Na pewno torowisko na 6 pomiędzy Chorzowem a Bytomiem jest w znacznie lepszym stanie niż na praktycznie całej trasie linii 5mi4chal254 pisze:Idealne nie byłytrajtek pisze:Gdy Pesy wyjeżdżały na T6, to torowisko też było idealne? Pytam serio, bo nie wiem.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
Bierz pod uwagę to, że w ciągu kilku lat ma być remontowany odcinek od zajezdni Stroszek do centrum Bytomia...Boguś pisze:Na pewno torowisko na 6 pomiędzy Chorzowem a Bytomiem jest w znacznie lepszym stanie niż na praktycznie całej trasie linii 5.mi4chal254 pisze:Idealne nie byłytrajtek pisze:Gdy Pesy wyjeżdżały na T6, to torowisko też było idealne? Pytam serio, bo nie wiem.Tych podobieństw jest naprawdę niewiele. W Betach chyba jest jakaś różnica w budowie wózków.Slim pisze:Przecież to są wagony na bazie 105N więc pojadą wszędzie gdzie są tylko tory, to nie są swingi z pesy co potrzebują równych torowisk. Widział ktoś jak bety spisują się na T5?
Zrozumcie. W ciągu kilku lat same wyjazdy ze Stroszka zrujnują przeguby w tych wagonach. To samo miało miejsce w Citadisach, gdzie po 3-4 latach eksploatacji słychać już było przeguby.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2015, 20:16 przez pycio1400, łącznie zmieniany 1 raz.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Pewnie że się zużywa, ale nie może po 3-4 latach. Z będzińskimi Betami jest niezbyt ciekawie, bo właściwie nie ma gdzie ich puścić. Początkowo się mówiło o linii 21, ale stan torowiska jest tragiczny. Między innymi z tego powodu zostały wycofane składy Moderusów. Mogą jeździć tylko solo.mi4chal254 pisze:To ja jestem ciekawy jak długo będą sie trzymać bety, które będą w Będzinie. A tak poza tym wszystko się kiedyś zużywa.Boguś pisze:Na pewno torowisko na 6 pomiędzy Chorzowem a Bytomiem jest w znacznie lepszym stanie niż na praktycznie całej trasie linii 5mi4chal254 pisze:Idealne nie byłytrajtek pisze:Gdy Pesy wyjeżdżały na T6, to torowisko też było idealne? Pytam serio, bo nie wiem.
Oby tak było, bo to jest jeden z kluczowych odcinków i powinien być remontowany w pierwszej kolejności.pycio1400 pisze:Bierz pod uwagę to, że w ciągu kilku lat ma być remontowany odcinek od zajezdni Stroszek do centrum Bytomia...
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Może też sie zabiorą za odcinkami na SzombierkachBoguś pisze:Pewnie że się zużywa, ale nie może po 3-4 latach. Z będzińskimi Betami jest niezbyt ciekawie, bo właściwie nie ma gdzie ich puścić. Początkowo się mówiło o linii 21, ale stan torowiska jest tragiczny. Między innymi z tego powodu zostały wycofane składy Moderusów. Mogą jeździć tylko solo.mi4chal254 pisze:To ja jestem ciekawy jak długo będą sie trzymać bety, które będą w Będzinie. A tak poza tym wszystko się kiedyś zużywa.Boguś pisze:Na pewno torowisko na 6 pomiędzy Chorzowem a Bytomiem jest w znacznie lepszym stanie niż na praktycznie całej trasie linii 5mi4chal254 pisze:Idealne nie byłytrajtek pisze:Gdy Pesy wyjeżdżały na T6, to torowisko też było idealne? Pytam serio, bo nie wiem.Oby tak było, bo to jest jeden z kluczowych odcinków i powinien być remontowany w pierwszej kolejności.pycio1400 pisze:Bierz pod uwagę to, że w ciągu kilku lat ma być remontowany odcinek od zajezdni Stroszek do centrum Bytomia...
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
Na T4 jeżdżą citki, tak więc na odcinku Gliwice Zajezdnia - Lompy Pętla kursuje niska podłoga...DTSN pisze:Na odcinku Gliwice Zajezdnia - Zaborze Bielszowicka jest sporo pasażerów, wiem bo codziennie jeżdżę!
Niska podłoga przydałaby się zarówno na T7, jak i T9, ponieważ po pierwsze występują tam duże potoki pasażerskie, a ponadto tymi liniami jeździ dużo osób starszych... Tylko, że na chwilę obecną nie ma oo co puszczać nowych tramwajów na T9, bo to byłoby zabójstwo dla nich...
Co do T5, to uważam, że to jest dobry pomysł, e puszczanie je na tą trasę...Po pierwsze, długa trasa, po drugie duże potoki pasażerskie...
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
A czy Ruda Śląska się dołoży do niskiej podłogi na T1? Po skasowaniu linii 18 jakoś w to wątpię.DTSN pisze:Jak nie ma gdzie ich puścić ?! Zapomnieliście o linii T1, jedynie odcinek od Skargi do pętli jest gorszy, po za tym jest planowany remont od Słowackiego do Karola Miarki i od Browaru do granicy z Rudą Śląską !
Też się z tobą zgodzę, ale niech infrastrukturę doprowadzą do porządku.pycio1400 pisze:Co do T5, to uważam, że to jest dobry pomysł, e puszczanie je na tą trasę...Po pierwsze, długa trasa, po drugie duże potoki pasażerskie...
Zupełnie inna sytuacja jest na siódemce. Praktycznie cała trasa jest wyremontowana albo w dobrym stanie. W złym stanie został tylko odcinek od DTŚ do skrzyżowania na Piaśnikach.
I według mnie na T7 również ponawiam się niska podłoga... Choć głupotą dla mnie jest puszczanie niskiej podłogi tylko na kilku liniach, ale za to na wszystkich pociągach.. Rozsadniej według mnie byłoby obsadzie więcej linii, ściągając cześć niskiej podłogi z innych linii...Boguś pisze:A czy Ruda Śląska się dołoży do niskiej podłogi na T1? Po skasowaniu linii 18 jakoś w to wątpię.DTSN pisze:Jak nie ma gdzie ich puścić ?! Zapomnieliście o linii T1, jedynie odcinek od Skargi do pętli jest gorszy, po za tym jest planowany remont od Słowackiego do Karola Miarki i od Browaru do granicy z Rudą Śląską !Też się z tobą zgodzę, ale niech infrastrukturę doprowadzą do porządku.pycio1400 pisze:Co do T5, to uważam, że to jest dobry pomysł, e puszczanie je na tą trasę...Po pierwsze, długa trasa, po drugie duże potoki pasażerskie...
Zupełnie inna sytuacja jest na siódemce. Praktycznie cała trasa jest wyremontowana albo w dobrym stanie. W złym stanie został tylko odcinek od DTŚ do skrzyżowania na Piaśnikach.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Zgadzam się. Niskopodłogowce powinny służyć przede wszystkim osobom niepełnosprawnym, dla których od częstotliwości kursów ważniejsze jest czy w ogóle mają możliwość dojechać w dane miejsce.pycio1400 pisze:I według mnie na T7 również ponawiam się niska podłoga... Choć głupotą dla mnie jest puszczanie niskiej podłogi tylko na kilku liniach, ale za to na wszystkich pociągach.. Rozsadniej według mnie byłoby obsadzie więcej linii, ściągając cześć niskiej podłogi z innych linii...
Tylko do tego celu potrzeba niestety większej ilości zmodernizowanych torowisk. Obecnie część karlików można by zdjąć z 20 i obsadzić nimi 7. Wtedy Bety mogłyby służyć mieszkańcom Bytomia i Zabrza na T5.
W ubiegłym tygodniu zdarzyło się już, że zamiast 2 Citków, na T20 pojawiły się składy, które zostały podmieniono dopiero ok.11... Brakuje Citków w R2, stąd też pewnie decyzja, aby na T36 jeździły 105...auri23 pisze:Pytanie do czego zbroi się TŚ skoro Karlik zniknął z 612 i z l. 36 może Bety i Karliki pojadą na T7?
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
-
- Posty: 5906
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
1. 5 Skarbków w Bytomiu raczej nie będzie, tylko więcej.888 pisze:W Bytomiu ma docelowo stacjonować 5 Skarbków?? Słyszałem że mają planowo jeździć na siódemce a puszczają dwa na piątce?? Liczę na to że przez Świętochłowice pomknie jakiś nowy nabytek na stałe.
2. Na "5" już jeżdżą dwa Skarbki, a na "7" kiedyś zaczną kursować.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, 19:28 przez Trampesar6, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Uruchomienie citadisów na R-2 to aktualnie 8 sztuk + 5 w rezerwie. Gdzie te braki? Logiczne, ze z 6-ki zdjeto citadisa, ta linia powinna byc w pełni obsadzona Twistami. Wydaje się też logiczne, że na linii 36 citadis to był tabor nadmiarowy, więc dobrze, że go zdjęto. Pytanie gdzie te 2 citadisy będą wykorzystane.pycio1400 pisze:W ubiegłym tygodniu zdarzyło się już, że zamiast 2 Citków, na T20 pojawiły się składy, które zostały podmieniono dopiero ok.11... Brakuje Citków w R2, stąd też pewnie decyzja, aby na T36 jeździły 105...auri23 pisze:Pytanie do czego zbroi się TŚ skoro Karlik zniknął z 612 i z l. 36 może Bety i Karliki pojadą na T7?
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Słyszałem z pewnego żródła, że na 5 mają być 2 Skarbki tak jak teraz, a na linii 7 mają być 3 skarbki. I 2 skarbki na rezerwie.888 pisze:W Bytomiu ma docelowo stacjonować 5 Skarbków?? Słyszałem że mają planowo jeździć na siódemce a puszczają dwa na piątce?? Liczę na to że przez Świętochłowice pomknie jakiś nowy nabytek na stałe.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Ja myślę jak linia 5 będzie zawieszona bądź obsadzona Helmutami to Bety z 5 pójdą na 7.mi4chal254 pisze:Słyszałem z pewnego żródła, że na 5 mają być 2 Skarbki tak jak teraz, a na linii 7 mają być 3 skarbki. I 2 skarbki na rezerwie.888 pisze:W Bytomiu ma docelowo stacjonować 5 Skarbków?? Słyszałem że mają planowo jeździć na siódemce a puszczają dwa na piątce?? Liczę na to że przez Świętochłowice pomknie jakiś nowy nabytek na stałe.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Też jest taka opcja, zresztą zobaczymy jak to będzie już niebawem.auri23 pisze:Oświeć mnie dlaczego gdyby skierowano na T5 Helmuty, Bety też nie mogłyby jeździć? A może do obsługi T5 zostaną skierowane Gliwickie 111N i Bety?
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Jestem osobnego zdania, zapewne dość kontrowersyjnego i pewnie zostanę wyśmiany, ale zdjąłbym Twisty z parzystych pociągów i zamienił je na składy (tak jak to ma miejsce na linii 16) - co drugi kurs byłby niskopodłogowy, raz na 30 minut (a w weekendy każdy). Obecnie jest za mało taboru niskopodłogowego, aby wszystkich zadowolić i chętnie bym widział inne rozplanowanie, aby więcej pasażerów mogło się cieszyć z nowego taboru. W obecnej sytuacji z Twistów mogą się cieszyć pasażerowie linii 6, 15 oraz 16 - a gdyby ściągnąć je z szóstki i połowę przerzucić na 7 - to co drugi pociąg na tej linii byłby niskopodłogowy, co znacząco podniosłoby atrakcyjność tej linii. Podobne wnioski nasuwają mi się co do linii 15.mark40 pisze:Logiczne, ze z 6-ki zdjeto citadisa, ta linia powinna byc w pełni obsadzona Twistami.
Przy takim rozwiązaniu otworzyłyby się nowe możliwości do kursowania Bet, ponieważ z brania pod uwagę wypadłaby linia numer 7, dzięki czemu kolejne linie mogłyby uzyskać jakiś procent kursów nowym taborem przystosowanym dla osób niepełnosprawnych i przyjaznym osobom starszym. Każdy by coś dla siebie najchętniej ugrał i pewnie o to zostanę posądzony, ale Bety myślę, że by nieźle się sprawdziły na linii 3 - chętni na podróże tą linią są, jedynym problemem nie do przeskoczenia jest stan torowiska na północnej części tej linii - o ile od Makoszów do Placu Wolności torowisko będzie praktycznie perfekcyjne, to dalej jest już katastrofa..
Mnie akurat bardzo się ten pomysł podoba. Dostępność taboru niskopodłogowego powinna być bardziej zrównoważona. Chociaż w przypadku linii 6 zostawiłbym wszystkie pociągi, skoro na większości trasy pokrywa się z wysokopodłogową 19, zapewniając na trasie Bytom - Chorzów Rynek - Katowice 50% taboru niskopodłogowego.trajtek pisze:(...) pewnie zostanę wyśmiany, ale zdjąłbym Twisty z parzystych pociągów i zamienił je na składy (tak jak to ma miejsce na linii 16) - co drugi kurs byłby niskopodłogowy, raz na 30 minut (a w weekendy każdy). Obecnie jest za mało taboru niskopodłogowego, aby wszystkich zadowolić i chętnie bym widział inne rozplanowanie, aby więcej pasażerów mogło się cieszyć z nowego taboru.
Nie przewiduje się takiej opcji, linia 15 nadal będzie obsadzona w 100% Twistami. Brane pod uwagę są linie T21 i T27, gdzie dokładnie wyjadą okaże się zapewne, kiedy ostatni wagon dla Będzina przejdzie odbiory techniczne. Do kursowania na T26 też zapewne nie ma przeciwskazań, jednakże obsługują ją planowo wagony E1, więc raczej nie była brana pod uwagę, poza jej skróconą wersją w trakcie remontów (T26A).skoti pisze:Poczekajmy, zobaczymy, pewnie Bety także pojawią się na linii 15.
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
jak mozna trzymać nowe wagony w rezerwie?mi4chal254 pisze:Słyszałem z pewnego żródła, że na 5 mają być 2 Skarbki tak jak teraz, a na linii 7 mają być 3 skarbki. I 2 skarbki na rezerwie.888 pisze:W Bytomiu ma docelowo stacjonować 5 Skarbków?? Słyszałem że mają planowo jeździć na siódemce a puszczają dwa na piątce?? Liczę na to że przez Świętochłowice pomknie jakiś nowy nabytek na stałe.
KZKGOP 1779
-
- Posty: 5906
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Jak zepsują się 2 Skarbki w tym samym momencie (np. jeden na "7", a drugi na "5") to muszą wyjechać na podmianę. Inna sytuacja: w Zawodziu jest 19 Twistów (w tym jeden odstawiony), a na "6" i "16" jest ich w sumie 15. Dwóm tramwajom na "6" nie działają hamulce, a jeden na "16" jest cały w graffiti. Jak chcesz dać innego Twista na podmianę skoro żadnego nie ma w rezerwie?adam86 pisze:Jak można trzymać nowe wagony w rezerwie?mi4chal254 pisze:Słyszałem z pewnego żródła, że na 5 mają być 2 Skarbki tak jak teraz, a na linii 7 mają być 3 Skarbki. I 2 Skarbki na rezerwie.888 pisze:W Bytomiu ma docelowo stacjonować 5 Skarbków?? Słyszałem, że mają planowo jeździć na siódemce, a puszczają dwa na piątce?? Liczę na to, że przez Świętochłowice pomknie jakiś nowy nabytek na stałe.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Na 6 bądź 16 nie ma problemu, bo obsługa z Zawodzia.polaraxa pisze:Citadis? A niby z którego rejonu?
Jednak wysłanie w rezerwie składu na jednym pociągu linii obsadzonej w całości niskaczami nie wyrządzi nikomu szczególnej krzywdy(ktoś w wielkiej potrzebie pojedzie następnym i już) wystarczy że kzkgop oznaczy w rozkładzie co 2 pociąg jako niski i ten już koniecznie ma taki być, a jeżeli brakuje taboru to wysyłamy rezerwę na ten pociąg który nie jest ujęty jako niski, nie przesadzajmy że w każdym kursie jadą osoby na wózkach lub matki z dziećmi, moja żona nie jeden raz wsiadała z wózkiem z dzieckiem do stopiątki i nie narzekała. Starsi ludzie też sobie dadzą radę, zresztą bardzo dużo starszych ludzi jeździ tylko z tego tytułu, że nie muszą kupować biletu. Mam nadzieję, że napisałem to dość zrozumiale.
Temat o betach więc sorry za offtop.
Jak się zepsuje nowy wagon to w rezerwie się wysyła stary, niekoniecznie niskopodłogowy.Trampesar6 pisze:Jak zepsują się 2 Skarbki w tym samym momencie (np. jeden na "7", a drugi na "5") to muszą wyjechać na podmianę. Inna sytuacja: w Zawodziu jest 19 Twistów (w tym jeden odstawiony), a na "6" i "16" jest ich w sumie 15. Dwóm tramwajom na "6" nie działają hamulce, a jeden na "16" jest cały w graffiti. Jak chcesz dać innego Twista na podmianę skoro żadnego nie ma w rezerwie?
KZKGOP 1779
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Wagon #850 został oddany do swojej macierzystej zajezdni. Dziś kursuje już liniowo.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, 18:12 przez tramwajarze z19, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Wszystkie Bety trafiły na Stroszek na czas zawieszenia ruchu w Zabrzu i związanego z tym uruchomienia 16 pociągów obsługiwanych taborem dwukierunkowym. W grudniu część Moderusów powinna trafić do Będzina.Boguś pisze:Przyznam szczerze, że trochę się już pogubiłem. Czy ktoś z Was wie jaki jest ostateczny przydział Bet? Bo z tego co zauważyłem wszystkie Bety są na Stroszku.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości