Zmiany od 2015.06.01
Zmiany od 2015.06.01
Sosnowiec, Mysłowice – zmiany w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej. Dotyczy linii nr: 24, 26, 27 i T-27
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 1 czerwca 2015 r. (poniedziałek) zakończy się przebudowa torowiska tramwajowego na ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu. W tym rejonie wznowione zostaną przejazdy komunikacji tramwajowej. Jednocześnie również 1 czerwca rozpocznie się kolejny etap przebudowy infrastruktury tramwajowej w ciągu ul. Sienkiewicza oraz Rondzie im. Edwarda Gierka. W tym rejonie ruch tramwajowy zostanie wstrzymany.
Od tego dnia wprowadzone zostaną zmiany w organizacji komunikacji tramwajowej, które dotyczyć będą linii tramwajowych nr: 24, 26 i 27, uruchomiona zostanie również autobusowa komunikacja zastępcza nr T-27.
Komunikacja tramwajowa funkcjonować będzie zgodnie z następującymi zasadami:
- Linia nr 24 – kursować będzie relacji: Konstantynów Okrzei – Sosnowiec Ostrogórska.
- Linia nr 26 – zostanie zawieszone. Jej zadania na odcinku od Mysłowic do Sosnowca Dańdówki przejmie linia tramwajowa nr 27.
- Linia nr 27 kursować będzie na trasie: Kazimierz Górniczy Pętla – Mysłowice Dworzec PKP.
- Uruchomiona zostanie linia autobusowej komunikacji zastępczej, tj. T-27, która kursować będzie w relacji: Dańdówka Skrzyżowanie - Sosnowiec Urząd Miasta z przejazdem ulicami: Andersa, 1 Maja, Sienkiewicza, Piłsudskiego, 3 Maja, Mościckiego.
- Linia nr T-26 (autobusowa komunikacja zastępcza) zostanie zawieszona.
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 1 czerwca 2015 r. (poniedziałek) zakończy się przebudowa torowiska tramwajowego na ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu. W tym rejonie wznowione zostaną przejazdy komunikacji tramwajowej. Jednocześnie również 1 czerwca rozpocznie się kolejny etap przebudowy infrastruktury tramwajowej w ciągu ul. Sienkiewicza oraz Rondzie im. Edwarda Gierka. W tym rejonie ruch tramwajowy zostanie wstrzymany.
Od tego dnia wprowadzone zostaną zmiany w organizacji komunikacji tramwajowej, które dotyczyć będą linii tramwajowych nr: 24, 26 i 27, uruchomiona zostanie również autobusowa komunikacja zastępcza nr T-27.
Komunikacja tramwajowa funkcjonować będzie zgodnie z następującymi zasadami:
- Linia nr 24 – kursować będzie relacji: Konstantynów Okrzei – Sosnowiec Ostrogórska.
- Linia nr 26 – zostanie zawieszone. Jej zadania na odcinku od Mysłowic do Sosnowca Dańdówki przejmie linia tramwajowa nr 27.
- Linia nr 27 kursować będzie na trasie: Kazimierz Górniczy Pętla – Mysłowice Dworzec PKP.
- Uruchomiona zostanie linia autobusowej komunikacji zastępczej, tj. T-27, która kursować będzie w relacji: Dańdówka Skrzyżowanie - Sosnowiec Urząd Miasta z przejazdem ulicami: Andersa, 1 Maja, Sienkiewicza, Piłsudskiego, 3 Maja, Mościckiego.
- Linia nr T-26 (autobusowa komunikacja zastępcza) zostanie zawieszona.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez skoti, łącznie zmieniany 1 raz.
Również od tego samego dnia powracają tramwaje na ul. Gliwickiej.
Info.: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-katow ... 03644.html
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 1 czerwca 2015 r. (poniedziałek) przywrócony zostanie ruch tramwajowy na odcinku od centrum Katowic do Chorzowa Batorego, tj. w ciągu ul. Gliwickiej.
Zmiany w rozkładach jazdy wprowadzone zostaną dla linii nr: 7, 13, 16, 20, 23, 33, 43; jednocześnie zawieszone będzie funkcjonowanie linii tramwajowych nr: 34, 35, 37 oraz autobusowej komunikacji zastępczej, tj. linii nr T-20.
Linia nr 7 - wznowienie bezpośrednich przejazdów z Katowice Zawodzia do Bytomia przez Chorzów Batory i Świętochłowice. Linia kursować będzie w relacji: Katowice Zawodzie Pętla – Bytom Jagiellońska.
Linie nr: 13, 16, 33 - dostosowanie godzin odjazdów oraz rodzaju eksploatowanego taboru do wprowadzanych zmian, bez zmiany relacji linii.
Linia nr 20 - przywrócenie funkcjonowania linii w relacji: Katowice Szopienice Pętla - Chorzów Ratusz.
Linia nr 23 - dostosowanie godzin odjazdów do wprowadzanych zmian oraz wprowadzenie specjalnego rozkładu jazdy na niedziele i święta w okresie od 7 czerwca do 27 września br. zakładającego uruchomienie dodatkowych kursów realizowanych taborem zabytkowym.
Linia nr 43 - przywrócenie relacji: Katowice Koszutka Słoneczna Pętla – Chorzów Batory Zajezdnia.
Linie nr: 34, 35, 37 oraz autobusowa komunikacja zastępcza, tj. linia nr T-20 – zawieszenie funkcjonowania.
Info.: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-katow ... 03644.html
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 1 czerwca 2015 r. (poniedziałek) przywrócony zostanie ruch tramwajowy na odcinku od centrum Katowic do Chorzowa Batorego, tj. w ciągu ul. Gliwickiej.
Zmiany w rozkładach jazdy wprowadzone zostaną dla linii nr: 7, 13, 16, 20, 23, 33, 43; jednocześnie zawieszone będzie funkcjonowanie linii tramwajowych nr: 34, 35, 37 oraz autobusowej komunikacji zastępczej, tj. linii nr T-20.
Linia nr 7 - wznowienie bezpośrednich przejazdów z Katowice Zawodzia do Bytomia przez Chorzów Batory i Świętochłowice. Linia kursować będzie w relacji: Katowice Zawodzie Pętla – Bytom Jagiellońska.
Linie nr: 13, 16, 33 - dostosowanie godzin odjazdów oraz rodzaju eksploatowanego taboru do wprowadzanych zmian, bez zmiany relacji linii.
Linia nr 20 - przywrócenie funkcjonowania linii w relacji: Katowice Szopienice Pętla - Chorzów Ratusz.
Linia nr 23 - dostosowanie godzin odjazdów do wprowadzanych zmian oraz wprowadzenie specjalnego rozkładu jazdy na niedziele i święta w okresie od 7 czerwca do 27 września br. zakładającego uruchomienie dodatkowych kursów realizowanych taborem zabytkowym.
Linia nr 43 - przywrócenie relacji: Katowice Koszutka Słoneczna Pętla – Chorzów Batory Zajezdnia.
Linie nr: 34, 35, 37 oraz autobusowa komunikacja zastępcza, tj. linia nr T-20 – zawieszenie funkcjonowania.
Będą Helmuty czy może enka?skoti pisze:- Linia nr 24 – kursować będzie relacji: Konstantynów Okrzei – Sosnowiec Ostrogórska
Ciekawe jak rozwiążą sprawę mijanek na Wojska Polskiego. Albo będą na Pawiaku i wtedy od Klimontowa trzeba będzie trochę gonić, albo już przy Mleczarni (Dańdówka Osiedle) i trzeba będzie odstać po drodze parę minut.skoti pisze:- Linia nr 27 kursować będzie na trasie: Kazimierz Górniczy Pętla – Mysłowice Dworzec PKP.
Rzecz w tym, że na Słonecznej nie ma zaplecza socjalnego dla motorowych.luki pisze:Nie rozumiem po cholerę 13 rozbili na dwie linie. Jak chcieli upchać jakieś dodatkowe kursy było zrobić 43 Słoneczna - Pl. Wolności.
Na 13 kawę można zalać albo w Rynku, albo na Placu Alfreda, a z ubikacji skorzystać na BP przy pętli
Ostatnio zmieniony 26 maja 2015, 22:00 przez pycio1400, łącznie zmieniany 1 raz.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Co do tej linii to nie wiem po co KZK GOP wznawia ja na całej swej trasie skoro w połowie miesiąca Czerwca zostanie zamknięty ruch przy Ratuszu w Chorzowie. I linia znów powróci pewnie do Chorzowa Batorego Zajezdni. (info. sms)Linia nr 20 - przywrócenie funkcjonowania linii w relacji: Katowice Szopienice Pętla - Chorzów Ratusz.
No ok. tylko że powróci do B. Zajezdnia ale od drugiej strony. Jak w tym czasie można puścić ją w całej relacji bez zbędnych przesiadek to dlaczego nie. Jak zajdzie potrzeba to ją zetną od drugiej strony. To samo tyczy się choćby linii 7. Niedługo zamkną Piaśniki to po co ona w całej relacji?Seba77 pisze:Co do tej linii to nie wiem po co KZK GOP wznawia ja na całej swej trasie skoro w połowie miesiąca Czerwca zostanie zamknięty ruch przy Ratuszu w Chorzowie. I linia znów powróci pewnie do Chorzowa Batorego Zajezdni. (info. sms)Linia nr 20 - przywrócenie funkcjonowania linii w relacji: Katowice Szopienice Pętla - Chorzów Ratusz.
Co do zmian 1 czerwca, ma ktoś więcej info co z taborem??
Skoro Linia nr 24 kursować będzie relacji: Konstantynów Okrzei – Sosnowiec Ostrogórska, a torowisko przy Rondzie Gierka będzie modernizowane czyli nie będzie możliwości zawracania więc przypuszczam że mogą puścić na tej linii helmuty. Linia nr 26 zostanie zawieszona,a linia nr 27 kursować będzie na trasie: Kazimierz Górniczy Pętla – Mysłowice Dworzec PKP. Tymczasem skoro torowisko na ulicy Sienkiewicza będzie również przebudowywane, a torowisko od Ronda Gierka do Alei Zwycięstwa też będzie przebudowywane więc przypuszczam że zapewne tramwaje będą wyjeżdżać i zjeżdżać do zajezdni w Zawodziu, bo wątpię żeby wystawili jakieś rezerwy na Andersa. Ciekawy również jestem czy 27 będzie kursować w składach czy w solówkach
Skoro Linia nr 24 kursować będzie relacji: Konstantynów Okrzei – Sosnowiec Ostrogórska, a torowisko przy Rondzie Gierka będzie modernizowane czyli nie będzie możliwości zawracania więc przypuszczam że mogą puścić na tej linii helmuty. Linia nr 26 zostanie zawieszona,a linia nr 27 kursować będzie na trasie: Kazimierz Górniczy Pętla – Mysłowice Dworzec PKP. Tymczasem skoro torowisko na ulicy Sienkiewicza będzie również przebudowywane, a torowisko od Ronda Gierka do Alei Zwycięstwa też będzie przebudowywane więc przypuszczam że zapewne tramwaje będą wyjeżdżać i zjeżdżać do zajezdni w Zawodziu, bo wątpię żeby wystawili jakieś rezerwy na Andersa. Ciekawy również jestem czy 27 będzie kursować w składach czy w solówkach
Pozdrawiam
Na Niwce tramwaj będzie dużo rzadziej niż normalnie, więc nie widzę innej opcji niż składy. Obsługa najprawdopodobniej przez Będzin z wyjazdami i zjazdami przez Zawodzie.Radko_90 pisze:(...) linia nr 27 kursować będzie na trasie: Kazimierz Górniczy Pętla – Mysłowice Dworzec PKP. Tymczasem skoro torowisko na ulicy Sienkiewicza będzie również przebudowywane, a torowisko od Ronda Gierka do Alei Zwycięstwa też będzie przebudowywane więc przypuszczam że zapewne tramwaje będą wyjeżdżać i zjeżdżać do zajezdni w Zawodziu, bo wątpię żeby wystawili jakieś rezerwy na Andersa. Ciekawy również jestem czy 27 będzie kursować w składach czy w solówkach
Na Rondzie Gierka nie będzie możliwości zawracania, więc na 24 będzie się musiał pojawić tabor dwukierunkowy. Na tej linii spokojnie wystarczyłaby enkarifi pisze:Nie zapominaj ze na linii 19 kursuje 8 helmutow a rezerwa tez musi być w razie godziny W. A nie pisze nic o zakończeniu remontu w Bytomiu, wiec helmutow muszą zostać na linii 19.
L 27. Pięć pociągów 2 x 105N, 1 x 105N (nocny) obsługa R1 wyjazdy/zjazdy z/do R2DW pisze:Na Niwce tramwaj będzie dużo rzadziej niż normalnie, więc nie widzę innej opcji niż składy. Obsługa najprawdopodobniej przez Będzin z wyjazdami i zjazdami przez Zawodzie.Radko_90 pisze:(...) linia nr 27 kursować będzie na trasie: Kazimierz Górniczy Pętla – Mysłowice Dworzec PKP. Tymczasem skoro torowisko na ulicy Sienkiewicza będzie również przebudowywane, a torowisko od Ronda Gierka do Alei Zwycięstwa też będzie przebudowywane więc przypuszczam że zapewne tramwaje będą wyjeżdżać i zjeżdżać do zajezdni w Zawodziu, bo wątpię żeby wystawili jakieś rezerwy na Andersa. Ciekawy również jestem czy 27 będzie kursować w składach czy w solówkach
Na Rondzie Gierka nie będzie możliwości zawracania, więc na 24 będzie się musiał pojawić tabor dwukierunkowy. Na tej linii spokojnie wystarczyłaby enkarifi pisze:Nie zapominaj ze na linii 19 kursuje 8 helmutow a rezerwa tez musi być w razie godziny W. A nie pisze nic o zakończeniu remontu w Bytomiu, wiec helmutow muszą zostać na linii 19.
L 24. 1 x N obsługa R1 zjazd / wyjazd z R2.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Iwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
Jest i przystanki będą oznaczone jako Sosnowiec Dańdówka Skrzyżowanie II.Radko_90 pisze:No to fajnie, będzie ciekawie Interesuje mnie tylko jedna rzecz, a mianowicie w rozkładzie jazdy linii 27 nie ma przystanku ,,Dańdówka Skrzyżowanie" choć przystanek jest zachowany po dawnym wahadle, więc gdzie tu centrum przesiadkowe?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Iwo, łącznie zmieniany 2 razy.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Ta zmiana to tylko pogorszenie oferty na Zawodzie - Rynek gdzie po likwidacji 35 mamy tylko 4 linie tramwajowe do Centrum Katowic, szczególnie widoczne i uciążliwe w dni wolne od pracy, gdzie te dawne stare czasy gdy kursowało chyba 6 linii do Centrum ( 7,14,15,23,37,40 + dodatkowe linie typu 20 Zawodzie - Plac wolności i inne konfiguracje) i do tego tabuny autobusów jadących od strony Mysłowic, jadących przecież praktycznie w śladzie tramwaju.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości