Bytom - Stroszek (R-3)

Dyskusje o zakładach tramwajowych.
Wiadomość
Autor
ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#51 Post autor: ff » 02 kwie 2009, 09:08

Tablice są naprawdę ładne. Obawiam się, że mogą być wykradane przez złodziei. W żaden sposób nie są zabezpieczone.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#52 Post autor: memphis » 02 kwie 2009, 09:38

ff pisze:Tablice są naprawdę ładne. Obawiam się, że mogą być wykradane przez złodziei. W żaden sposób nie są zabezpieczone.
Złodzieje mają jakiś większy sentyment do tablic z KZK niż innych? Po co mieliby je kraść częściej niż te obecne?

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#53 Post autor: ff » 02 kwie 2009, 10:03

Dotychczasowego dziadostwa już nawet nie tak szkoda. KZK GOP nie będzie dostarczać tablic w nieskończoność. Po jakimś okresie znowu się będą pojawiać tandetne samoróbki wykonane przez tramwajarzy, pewnie już bez rozpisek tras.

luksus
Posty: 474
Rejestracja: 11 gru 2007, 16:40
Lokalizacja: Chorzów

#54 Post autor: luksus » 02 kwie 2009, 16:20

Zaprezentuję nową tablicę na linii 17. Wynika z niej, że tramwaj jedzie do Chebzia.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b5 ... ba7cc.html

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#55 Post autor: ff » 02 kwie 2009, 18:36

No to wyjątkowo "inteligentnie". A stare tablice z aktualną trasą pewnie wywalili na śmietnik. Widziałem dziś siódemki, ale nie od prawej strony. Pewnie też kursują do placu Sikorskiego... :/

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#56 Post autor: memphis » 02 kwie 2009, 18:53

ff pisze:No to wyjątkowo "inteligentnie". A stare tablice z aktualną trasą pewnie wywalili na śmietnik. Widziałem dziś siódemki, ale nie od prawej strony. Pewnie też kursują do placu Sikorskiego... :/
Nie, 7-ki kursują do Łagiewnik. Widać KZK uznało obecną trasę linii 7 za stałą.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#57 Post autor: rafalurbino18 » 06 kwie 2009, 19:20

memphis pisze:
ff pisze:No to wyjątkowo "inteligentnie". A stare tablice z aktualną trasą pewnie wywalili na śmietnik. Widziałem dziś siódemki, ale nie od prawej strony. Pewnie też kursują do placu Sikorskiego... :/
Nie, 7-ki kursują do Łagiewnik. Widać KZK uznało obecną trasę linii 7 za stałą.
Widać tutaj jest tzn. była prowadzona rozmowa na temat nowych tablic. Ja chciałem tylko dodać, że te gliwickie mi się bardzo podobają jednak znalazłem 1 błąd. Mianowicie dzisiaj w wagonie +650 jedna z nich wskazywała poprawnie trasę (na zewnątrz), jednak nad przystankami po drugiej stronie tablicy (czyli wewnątrz tramwaju :-P ) zamiast końcowej pętli w Makoszowach jest napis..."Zabrze Zaborze Pętla". Dobrze przynajmniej, że tylko tam, bo główna trasa na 1 stronie i wszystkie przystanki na 2 stronie tablicy są poprawnie wpisane na poprawnej trasie.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#58 Post autor: rzelfix » 06 kwie 2009, 23:50

W kilku bytomskich wagonach przyuważyłem też nowe przednie tablice kierunkowe. Czy czymś się różnią? Ta sama czcionka, tylko nazwa pętli, jednak póki co żadna z nich nie była włożona w kasetkę... Może nie są wymiarowe?

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#59 Post autor: ff » 10 kwie 2009, 17:13

rafalurbino18 pisze:Ja chciałem tylko dodać, że te gliwickie mi się bardzo podobają jednak znalazłem 1 błąd. Mianowicie dzisiaj w wagonie +650 jedna z nich wskazywała poprawnie trasę (na zewnątrz), jednak nad przystankami po drugiej stronie tablicy (czyli wewnątrz tramwaju :-P ) zamiast końcowej pętli w Makoszowach jest napis..."Zabrze Zaborze Pętla"
Ja z kolei błąd znalazłem na tablicach linii 11. Wszystkie przystanki między Wejściem Głównym a Wesołym Miasteczkiem poprzedzone są skrótem WPWiK. Ciekawe jak jest na pozostałych liniach, które mają te przystanki.

A propos :arrow: www.wpwik.pl :D

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#60 Post autor: luki » 10 kwie 2009, 17:18

ff pisze:Wszystkie przystanki między Wejściem Głównym a Wesołym Miasteczkiem poprzedzone są skrótem WPWiK.
A propos :arrow: www.wpwik.pl :D
Czyżby nam podkupili park i niebawem będzie to jedna wielka oczyszczalnia :twisted:
Było nie było bajorko już jest :P
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#61 Post autor: Karol » 10 kwie 2009, 20:22

ff pisze:Wszystkie przystanki między Wejściem Głównym a Wesołym Miasteczkiem poprzedzone są skrótem WPWiK. Ciekawe jak jest na pozostałych liniach, które mają te przystanki.

A propos :arrow: www.wpwik.pl :D
Na tablicach 11 jeszcze Chorzów Targowisko oznaczony jest jako przystanek w obydwu kierunkach. No cóz. Podobno wykonał je KZK GOP.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#62 Post autor: hanys76 » 12 kwie 2009, 12:28

Na forum wpk krzychu14 napisał:
Chciałbym przedstawić kilka nowinek na temat taboru stroszkowej zajezdni.Na dzień dobry rozpięto kilka składów:464-465(pierwszy wagon kursuje solo,ale więcej defektuje niż jezdzi;drugi wagon ma coś z elektryką);482-483(pierwszy wagon kursuje solo,wczoraj zdefektował na 7;w drugim wagonie zablokowała się oś i tym samym został rozpięty);579-610(pierwszy wagon kursuje solo;drugi wagon gdzieś zniknął,bo nigdzie go nie zauważyłem);276-278(ze składu powstały dwie solówy ze względu na zapotrzebowanie);272-273(mała moja dygresja.Drugi wagon nigdy nie kursował solo jak ktoś błednie zauważył gdzieś na forum.Uległ poważnej awarii,ale został już naprawiony).Na warsztacie stoją schowane dwa żelazka:722 i 774.Na "cmentarzysku" za halą wozowni stoi 582 czekający na pocięcie.Podobny los spotkał niedawno 609 i 641.Teraz po nich ostał się stos złomu.Ponadto gniją tam jeszcze:317-321(stan opłakany,wyszabrowane,zmieniły tylko miejsce postoju, gdyż stoją tuż za halą),718(żal patrzeć jak gnije tyrystor),778(zostało z niego tylko pudło na wózkach;pewnie miał jechać na modernizację),no i wspomniane doczepy 465 i 483

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#63 Post autor: ff » 14 kwie 2009, 09:05

W kwestii tablic. Widziałem dziś wagon na 17 i końcówka "Ruda Śląska Chebzie Pętla" jest niewidoczna - prawdopodobnie zaklejono ją białą taśmą. Na tablicy jest tylko linijka środkowa z przegiebiem trasy oraz dolna "Chorzów Ratusz".

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#64 Post autor: Patryk105 » 14 kwie 2009, 20:40

ff pisze:W kwestii tablic. Widziałem dziś wagon na 17 i końcówka "Ruda Śląska Chebzie Pętla" jest niewidoczna - prawdopodobnie zaklejono ją białą taśmą. Na tablicy jest tylko linijka środkowa z przegiebiem trasy oraz dolna "Chorzów Ratusz".
Chyba był to wagon 704.
Pozdrawiam ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#65 Post autor: ff » 14 kwie 2009, 20:43

Patryk105 pisze:Chyba był to wagon 704.
Niewykluczone, że też miał taką tablicę. Ja ją jednak widziałem w wagonie 678.

luksus
Posty: 474
Rejestracja: 11 gru 2007, 16:40
Lokalizacja: Chorzów

#66 Post autor: luksus » 15 kwie 2009, 17:16

Wszystkie tablice z linia 17 mają już zaklejone górną część "Ruda Śl. Chebzie pętla". Koraliki od wewnątrz z przystankami od Łagiewnik w kierunku Chebzia też zaklejone.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#67 Post autor: ff » 15 kwie 2009, 17:25

Na tablicach linii 6 również jest WPWIK.

EDIT 17.04

Żeby było ciekawiej, to na tablicach linii 19 poprawny skrót - WPKiW :!:

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#68 Post autor: rafalurbino18 » 21 kwie 2009, 16:42

Dwukrotnie widziałem już tablice z linii 3 na których nad listą przystanków trasa jest poprawnie wpisana. Jak informowałem wcześniej zamiast 'Makoszowy Pętla' było 'Zaborze Pętla'. Poobserwuję jeszcze te tablice i zobaczę, czy wycofane zostały te z Zaborzem czy może część jest taka, a część taka.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#69 Post autor: hanys76 » 21 lip 2009, 09:23

Parę dni temu na forum wpk
krzychu14 pisze: Witam. Troszkę info na temat taboru w stroszkowej zajezdni. Ze względu na większe zapotrzebowanie wagonów solo rozpięto kilka składów: 254-255 ( pierwszy wagon kursuje solo, drugi wagon został spalony podczas awaryjnego zjazdu. Wagon został żle przełączony na grupach silników i doszło do pożaru instalacji elektrycznej. Z tego co słyszałem nieprędko wyjedzie ). 354-355 ( pierwszy wagon kursuje solo, drugi wagon ostatnimi czasy sporo szwankował ). 711-712 ( pierwszy wagon kursuje solo, drugi wagon przechodzi prace związane z naprawą dachu. Podczas ostatnich ulew wagon mocno przeciekał i postanowiono wreszcie się za niego zabrać ). 548-488 ( obecnie kursuje w składzie, ale przez kilka dni drugi wóz był odstawiony z powodu wkolejenia na Metalowców ). Ponadto dziś znowu rozpięto skład 713-714. Drugi wóz nagminnie rozłącza jazdę. Sensację wzbudziła natomiast poważna awaria wagonu 716. Z dymem poszła cała szafa rozdzielcza i wagon został przetransportowany do chorzowskiego ZUR-u na naprawę. Trafił tam także będący w trakcie kasacji 317. Nadal nie wiadomo co będzie z tyrystorem 718. Obecnie jest dostarczcielem części do 347 i 678
Na szczęście 254+255 szybko wyjechał. Oprócz tego stoi tam także , enka 954 z uszkodzonym silnikiem. Jak widac nieciekawie, z taborem na Stroszku.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#70 Post autor: Peter » 21 lip 2009, 16:00

Jak czytam dzisiejsze obsady to #716 (poc. 704) i #713+714 (poc. 175) są już również w ruchu :)
Przy tylu potrzebnych bytomskich składach można się teraz spodziewać częstszego goszczenia 2x111N na linii 19 ;-)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#71 Post autor: luki » 21 lip 2009, 16:11

#716 był przez ostatnie około 2 tygodnie w ZUR. Robioną miał instalację elektryczną, miał zdjęta podłogę na przodzie przy szafce.
#317 jest w ZUR już od końca czerwca.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#72 Post autor: Peter » 21 lip 2009, 16:15

#718 może na modernizację poślą, skoro też są problemy z elektryką a część podzespołów pewnie wymontowano. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#73 Post autor: luki » 21 lip 2009, 17:23

#718 to mi zaczyna przypominać 790-tkę. Też tak przez lata służyła jako dawca organów do #789. A #718 to już grubo ponad rok nie jeździ. Nie wiem jak tam z pudłem #718 jest, ale ostatnio jestem przeciwny remontom zewnętrznym (przez te podmiane pudeł oczywiście i wygryzaniu naszych rdzennych wozów jakimiś 805-tkami).
Co najwyżej do ZUR niech idzie. Może by mu zrobili coś w stylu #699 :D
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#74 Post autor: Boguś » 25 lip 2009, 18:52

Peter pisze:Przy tylu potrzebnych bytomskich składach można się teraz spodziewać częstszego goszczenia 2x111N na linii 19
Z powodu dużej awaryjności, składy 111N powinny być rozwiązaniem ostatecznym. Na Stroszek powinny wrócić #467+489 i #495+496.

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#75 Post autor: Filip_777 » 10 wrz 2009, 22:16

Bardzo cieszy mnie powrót "30" na Stroszek :) Chętnie też ujrzałbym "18" w tej zajezdni...

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#76 Post autor: hanys76 » 13 wrz 2009, 16:04

Jeśli jutro Stroszek nie zepnie z powrotem 252+253, 681+682 i 709+710 to będzie krucho z rezerwowymi składami. Możliwe że wyjedzie już odmalowany 719+720, który się od piątku nie pojawił. Bez tych 4 składów i 703+704 zostanie jako rezerwa tylko jeden skład :!: .
W razie jakiegokolwiek defektu ,trzeba będzie wysłac solówki.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#77 Post autor: Boguś » 13 wrz 2009, 18:53

hanys76 pisze:Jeśli jutro Stroszek nie zepnie z powrotem 252+253, 681+682 i 709+710 to będzie krucho z rezerwowymi składami. Możliwe że wyjedzie już odmalowany 719+720, który się od piątku nie pojawił. Bez tych 4 składów i 703+704 zostanie jako rezerwa tylko jeden skład :!: .
W razie jakiegokolwiek defektu ,trzeba będzie wysłac solówki.
Po prostu brakuje solówek do obsługi 7, 9, 17 i 31 w dni wolne i stąd te rozpięcia. Zapewne jutro wszystkie rozpięte składy zostaną złączone.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#78 Post autor: ff » 13 wrz 2009, 19:28

W tych składach mogło się coś po prostu zepsuć. 681 i 709 jeżdżą solo (i tak było jeszcze przed weekendem), ale 682 i 709 nikt wtedy nie widział. Także myślę, że rozpięcie to nie było z powodu braku solówek, a przez weekend naprawią i ponownie złączą.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#79 Post autor: hanys76 » 02 lut 2010, 21:03

Sytuacja ze składami ,na Stroszku wygląda tragicznie. Na chwilę obecną sprawnych i spiętych powinno byc 26 składów. Wyjezdzają 22 zatem zostają teoretycznie 4 jeśli akurat jest sprawne
Solo kursują wagony 254,278 oraz 708, ten ostatni wagon już od dobrych kilku dni.
Dzisiaj było widac że niema już sprawnych składów, skoro wysyłają solówki.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#80 Post autor: Boguś » 31 mar 2010, 15:06

Ostatnio zauważyłem, że zajezdnia Stroszek, jako jedyna montuje w składach małe izolatory (nazywane przez nas grzybkami). Od początku takie izolatory posiadają: #490+491, #587+612, #705+706 (w drugim był duży), #717+721. Natomiast w #272+273, #681+682, +704 (w #703 pewnie też), #707+708, #709+710 izolatory zostały zmienione z dużych na małe.

102n@
Posty: 65
Rejestracja: 05 paź 2009, 19:34
Lokalizacja: Chorzów

#81 Post autor: 102n@ » 31 mar 2010, 20:35

Jeszcze 252+253 dostał małe grzybki;) Przyuważyłem we wtorek jadąc na tyle 252.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#82 Post autor: Boguś » 01 kwie 2010, 19:17

Boguś pisze:Natomiast w #272+273, #681+682, +704 (w #703 pewnie też), #707+708, #709+710 izolatory zostały zmienione z dużych na małe.
Jednak +710 ma duży izolator.

Błażej
Posty: 3
Rejestracja: 08 maja 2009, 22:31
Lokalizacja: Chorzów/Tworóg

#83 Post autor: Błażej » 13 maja 2010, 23:19

Czy to jest prawda że od czerwca Stroszek obsługuje 18?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#84 Post autor: Peter » 13 maja 2010, 23:22

Tak i to nawet jeszcze od końca maja. Wystarczy poczytać tutaj :)
*SDIP (U.N.O.)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#85 Post autor: hanys76 » 30 sty 2013, 20:54

Wygląda na to że zajezdnia Stroszek ma poważne problemy z taborem , brakuje sprawnych składów i zaczynają wysyłac solówki na 5 i 19.

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#86 Post autor: DWD » 30 sty 2013, 23:52

hanys76 pisze:Wygląda na to że zajezdnia Stroszek ma poważne problemy z taborem , brakuje sprawnych składów i zaczynają wysyłac solówki na 5 i 19.
Co ciekawe to też działa w drugą stronę na wieczornych poc. linii 19 tj. 1915 1917 itp zamiast solówek do końca jeźdżą składy. Nie ma wesoło no ale w końcu ktoś musi pooddawać wagony na modernizację które dostanie Będzin i Gliwice, a w zamian same trupy. Jak już kiedyś mówiłem bytomska zajezdnia chyli się ku upadkowi...

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#87 Post autor: hanys76 » 31 sty 2013, 05:59

Co najmniej cztery składy odstawione, wczoraj cztery były rozpięte to co się dziwic. Swoją drogą widział ktoś gdzieś ostatnio skład 272+273 bo wydaje mi się że też jest odstawiony.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#88 Post autor: Penny » 31 sty 2013, 09:20

DWD pisze:Jak już kiedyś mówiłem bytomska zajezdnia chyli się ku upadkowi...
Ja tam twierdzę, że to zajezdnia, która naprawdę zawsze stara się wypuszczać tabor na trasę i nie zdarza się, żeby był brak obsady. A takie kłopoty często miało np. Zawodzie.
hanys76 pisze:Swoją drogą widział ktoś gdzieś ostatnio skład 272+273 bo wydaje mi się że też jest odstawiony.
Dzisiaj pojawił się na 1905 ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#89 Post autor: Boguś » 31 sty 2013, 20:42

DWD pisze:Nie ma wesoło no ale w końcu ktoś musi pooddawać wagony na modernizację które dostanie Będzin i Gliwice, a w zamian same trupy. Jak już kiedyś mówiłem bytomska zajezdnia chyli się ku upadkowi...
Wymiany między zajezdniami powinny się odbyć dopiero przy pierwszych dostawach Pes. Również ostatnie kasacje zrobiły swoje. W ciągu dwóch to Stroszek pozbył się najwięcej składów.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#90 Post autor: Peter » 29 mar 2016, 21:15

Stroszek inside sprzed paru lat :arrow: Link
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#91 Post autor: PatrykBe » 20 kwie 2016, 22:24

Przed chwilą na lawecie do R3 przyjechał moderus alfa :!: Jest to nowy #708 :!:
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#92 Post autor: trajtek » 21 kwie 2016, 16:59

PatrykBe pisze:Przed chwilą na lawecie do R3 przyjechał moderus alfa :!: Jest to nowy #708 :!:
Kiedyś na forum było wspominane, że miał iść do kasacji z powodu uszkodzenia belki grzbietowej, tamte informacje były błędne?

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#93 Post autor: mi4chal744 » 21 kwie 2016, 17:47

trajtek pisze:
PatrykBe pisze:Przed chwilą na lawecie do R3 przyjechał moderus alfa :!: Jest to nowy #708 :!:
Kiedyś na forum było wspominane, że miał iść do kasacji z powodu uszkodzenia belki grzbietowej, tamte informacje były błędne?
#708 został zrobiony z nowego pudła, a stary #708 poszedł do kasacji :)
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#94 Post autor: PatrykBe » 21 kwie 2016, 18:47

mi4chal254 pisze:
trajtek pisze:
PatrykBe pisze:Przed chwilą na lawecie do R3 przyjechał moderus alfa :!: Jest to nowy #708 :!:
Kiedyś na forum było wspominane, że miał iść do kasacji z powodu uszkodzenia belki grzbietowej, tamte informacje były błędne?
#708 został zrobiony z nowego pudła, a stary #708 poszedł do kasacji :)
Dokładnie tak to jest zupełnie nowe pudło, ale stare narazie (chyba) tylko wywieziono, więc jeszcze nie skasowali.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#95 Post autor: patryk644 » 07 maja 2016, 22:13

PatrykBe pisze:
mi4chal254 pisze:
trajtek pisze:
PatrykBe pisze:Przed chwilą na lawecie do R3 przyjechał moderus alfa :!: Jest to nowy #708 :!:
Kiedyś na forum było wspominane, że miał iść do kasacji z powodu uszkodzenia belki grzbietowej, tamte informacje były błędne?
#708 został zrobiony z nowego pudła, a stary #708 poszedł do kasacji :)
Dokładnie tak to jest zupełnie nowe pudło, ale stare narazie (chyba) tylko wywieziono, więc jeszcze nie skasowali.
Wiadomo kiedy #708 ma wyjechać na trasę?

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#96 Post autor: PatrykBe » 11 maja 2016, 20:31

patryk644 pisze:
PatrykBe pisze:
mi4chal254 pisze:
trajtek pisze:
PatrykBe pisze:Przed chwilą na lawecie do R3 przyjechał moderus alfa :!: Jest to nowy #708 :!:
Kiedyś na forum było wspominane, że miał iść do kasacji z powodu uszkodzenia belki grzbietowej, tamte informacje były błędne?
#708 został zrobiony z nowego pudła, a stary #708 poszedł do kasacji :)
Dokładnie tak to jest zupełnie nowe pudło, ale stare narazie (chyba) tylko wywieziono, więc jeszcze nie skasowali.
Wiadomo kiedy #708 ma wyjechać na trasę?
Jeśli przygotują go i zrobią jazdy próbne to wyjedzie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości