ZUR Chorzów Batory

Dyskusje o zakładach tramwajowych.
Wiadomość
Autor
patryk01
Posty: 575
Rejestracja: 09 kwie 2019, 17:31

ZUR Chorzów Batory

#151 Post autor: patryk01 » 10 sty 2007, 02:03

Lista wagonów przebywających w ZUR Chorzów Batory

Liniowe (oraz robocze przechodzące chwilowe prace):
105Na -
105N-2k -
105N-HF / 105NF S -
111N -
116Nd - 800NG 812NG
MF16AC BD -
2012N - 824 834
Pt/Ptb -
E1 -
N -

m - malowanie
NG - modernizacja wagonu
n - naprawa (przygotowanie do rejestracji, prace o zakresie mniejszym niż RB itp.)
r - remont bieżący (RB) lub prace o zakresie remontu bieżącego
w - naprawa powypadkowa
rk - remont kapitalny
k - kasacja
g - naprawa gwarancyjna (poprawki itp.)

O charakterze roboczym i historycznym:
102Na: 183 - przetokowy
105Na: 143R roboczy
Pt:

Odstawione na historyczne:
13N: 61R
102N: 8
102Na: 169
105Na 313


Treść oryginalnego postu:
ff pisze:Mam taką prośbę. Piszemy w róznych tematach co i kiedy przyjechało do Chorzowa - przy kasacjach, wypadkach, w dziale o stodwójkach, stopiątkach, przy migracjach, w tematach z cyklu "widziane". Informacje pojawiają się też na forum WPK czy pod zdjęciami na TWB. Czasem też nawinie mi się jakieś zdjęcie z Chorzowa gdzie widać odstawione wagony. Proponuję stworzyć listę nieformalnego ilostanu ZUR i tutaj byśmy pisali też o nowościach. Moderatorzy i admini by dopisywali poprzez edycję pierwszego posta, tak jak ma to miejsce w przypadku kasacji czy przetwonic. I chodzi mi także o wagony, które są już skreślone ze stanu, ale fizycznie jeszcze istnieją i gniją w Chorzowie - te będą w nawiasach.

Może zacznę, mogę popełnić błędy, bo jak pisałem, wszystko już mi się pomieszało.


Zmiana autora postu z ff na luki, następnie dnia 26.06.2019 zmiana autora na patryk01 który zajmuje się jego aktualizacją.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2024, 09:05 przez patryk01, łącznie zmieniany 584 razy.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#152 Post autor: ff » 14 wrz 2008, 20:18

Dziś byłem przez chwilę w ZUR w dawnej hali OC. Stały tam 677 (nic przy nim nie robią), 734+735 (w trakcie chyba tylko kosmetyki zewnętrznej, bo nie prezentował się jak poremontowiec), 137R oraz niezidentyfikowana solówka, bez wnętrza jako wstępne przygotowanie do remontu (czerwone gładkie listwy mogą już być mu w tym etapie specjalnie dodane).

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#153 Post autor: Peter » 24 wrz 2008, 16:39

Wykreślam #734+735, który dzisiaj już wyjechał na linię 16. Dostał ogrzewanie nawiewne. Przetwornice statyczne pozostały. Krzesełka oczywiście nowe tapicerowane. ;)
Generalnie bliźniaczo podobny do #492+493 wewnątrz. Ładnieją nam te śląskie banki. :P
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#154 Post autor: Boguś » 24 wrz 2008, 19:06

Peter pisze:Wykreślam #734+735, który dzisiaj już wyjechał na linię 16. Dostał ogrzewanie nawiewne. Przetwornice statyczne pozostały. Krzesełka oczywiście nowe tapicerowane. ;)
Generalnie bliźniaczo podobny do #492+493 wewnątrz. Ładnieją nam te śląskie banki. :P
Zauważyłem, że #735 ma gładką ścianę czołową, tzn. nie ma zaślepionych otworów na reflektory, a #734 nie ma z tyłu kasetki. Szyb niestety nie wymienili.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#155 Post autor: Peter » 24 wrz 2008, 19:08

Ale wyłup jeszcze jest. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#156 Post autor: adam86 » 24 wrz 2008, 19:29

Peter pisze:Wykreślam #734+735, który dzisiaj już wyjechał na linię 16. :P
Wczoraj wieczorem był na 111.
KZKGOP 1779

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#157 Post autor: R_G » 06 paź 2008, 14:13

Wagon #627 wrócił dziś do swojej macierzystej zajezdni w Będzinie po pracach remontowych które zostały wykonane w ZUR w Chorzowie.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#158 Post autor: DW » 14 paź 2008, 19:16

Dopisałem #525, który od dzisiaj jest w ZUR (a tak się właśnie wczoraj zastanawiałem, który z będzińskich wozów jako kolejny pojedzie na remont do Chorzowa :P ).
Tak w ogóle to po dwóch latach ponownie powrócił on tam na remont. Wcześniej, jako pierwszy z Będzina został tam wysłany na naprawę po zderzeniu z drugim wagonem składu #637+638 w Katowicach. Naprawiony wyjechał pod koniec listopada 2006r.
Jak dobrze pójdzie to może teraz będzie podobnie (chociaż znając ZUR, to pewnie wyjedzie dopiero w przyszłym roku). Ciekawe czy przejdzie on jedynie naprawę powypadkową, czy też, przy okazji RB.

Po nim do ZUR pojadą pewnie #575, #540 (kolejny już raz). Za #498, który od 3,5 miesiąca od wykolejenia się nie pojawia może zabiorą się w Będzinie.

Myślę, że z listy będzie też już można wykreślić #750 (ex #331). Wydaję mi się, że parę miesięcy temu ktoś pisał, że go już nie ma.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#159 Post autor: ff » 14 paź 2008, 20:34

DW pisze:Ciekawe czy przejdzie on jedynie naprawę powypadkową, czy też, przy okazji RB.
A może coś więcej? Chorzowską kapitalkę dostał już Bytom i Gliwice, za kilka tygodni będzie gotowy 674, więc kolejny wagon powinien być dla Będzina.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#160 Post autor: DW » 14 paź 2008, 21:36

ff pisze:
DW pisze:Ciekawe czy przejdzie on jedynie naprawę powypadkową, czy też, przy okazji RB.
A może coś więcej? Chorzowską kapitalkę dostał już Bytom i Gliwice, za kilka tygodni będzie gotowy 674, więc kolejny wagon powinien być dla Będzina.
#525 raczej nie był w aż takim stanie, aby się nadawał do RK. Był to chyba jeden z lepszych wagonów, a przynajmniej nie jeden z gorszych. Chociaż z TŚ nigdy nic nie wiadomo...

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#161 Post autor: Marcin » 14 paź 2008, 22:57

DW pisze:ff napisał/a:
DW napisał/a:
Ciekawe czy przejdzie on jedynie naprawę powypadkową, czy też, przy okazji RB.
A może coś więcej? Chorzowską kapitalkę dostał już Bytom i Gliwice, za kilka tygodni będzie gotowy 674, więc kolejny wagon powinien być dla Będzina.

#525 raczej nie był w aż takim stanie, aby się nadawał do RK. Był to chyba jeden z lepszych wagonów, a przynajmniej nie jeden z gorszych. Chociaż z TŚ nigdy nic nie wiadomo...
Wydaje mi się że do remontu w ZUR miał iśc #334,przynajmniej kiedyś tak mówiono ;) , nie wiem jak jest teraz.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#162 Post autor: rafalurbino18 » 15 paź 2008, 20:00

DW pisze:#525 raczej nie był w aż takim stanie, aby się nadawał do RK. Był to chyba jeden z lepszych wagonów, a przynajmniej nie jeden z gorszych. Chociaż z TŚ nigdy nic nie wiadomo...
Zaś użytkownik "reksio" na forum WPK tak to skomentował :
"Wczoraj solówka #625 targała do Batorego #525. Swoją drogą strasznie pokiereszowany ten wagon był. Brak szyb w kabinie, wygięta blacharka na przodzie i w tyle. Więc w sumie nie wiem czy to remont czy kasacja będzie."

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#163 Post autor: R_G » 15 paź 2008, 20:43

Hmm, na kasację by do Chorzowa targali??? Nie wydaje mi się :)
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#164 Post autor: ff » 18 paź 2008, 12:13

525 był już z jakimś pantografem czy nadal bez? Jeżeli bez, to w ZUR pewnie mu coś założą.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#165 Post autor: R_G » 18 paź 2008, 18:00

Bardzo szybko koło nas przejechał więc nie widziałem :/
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

hanys76
Posty: 9055
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#166 Post autor: hanys76 » 22 paź 2008, 17:52

Z listy można wykreślic, już chyba wagon 425. Dziś odbywał jazdy próbne , drzwi zafoliowane, ogólnie bardzo ładnie się prezentuje. A na forum wpk użytkownik Tatra napisał
Jazdy próbne. W przyszłym tygodniu pójdzie do Gliwic. A następny w kolejce jest #773. Co ciekawe wagon #425 zapoczątkował nowy design w Tramwajach Śląskich dotyczący wyglądu przedniego czoła. Następne wagony będą takie same:) Wagon #674 ma zrobione poszycie, kanały kablowe. Teraz biorą się za elektrykę. Od zeszłego tygodnia składa się pulpit i inne podzespoły aparatury. Wagon 4N#83 na ukończeniu blacharka pudła. Następnie elektryka od nowa. Są już gotowe nastawniki do niego. Zajechał do nas również wagon KSW#33R na przegląd. N #1100 już po zakończonym remoncie podwozia. Niestety ze względów obiektywnych t.j. braku nowych resorów, wagon jest dalej nie co przekrzywiony w lewą stronę z pomostu A. Na jazdach próbnych ładnie jeździł. Nastawniki również po remoncie.
Nie bardzo było jak się przyjrzec jak wagon 425 ,z przodu wygląda bo tylko śmignął szybko.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#167 Post autor: DW » 22 paź 2008, 21:39

Dopisałem #575, który jak donosi na forum WPK "Tatra T1" przechodzi tam naprawę powypadkową wraz z RB.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#168 Post autor: ff » 12 lis 2008, 19:23

Wykreślam wagon 773, który od dziś jest po remoncie na trasie.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#169 Post autor: rafalurbino18 » 12 lis 2008, 19:55

hanys76 pisze:Z listy można wykreślic, już chyba wagon 425. Dziś odbywał jazdy próbne , drzwi zafoliowane, ogólnie bardzo ładnie się prezentuje. A na forum wpk użytkownik Tatra napisał
Jazdy próbne. W przyszłym tygodniu pójdzie do Gliwic. A następny w kolejce jest #773. Co ciekawe wagon #425 zapoczątkował nowy design w Tramwajach Śląskich dotyczący wyglądu przedniego czoła. Następne wagony będą takie same:) Wagon #674 ma zrobione poszycie, kanały kablowe. Teraz biorą się za elektrykę. Od zeszłego tygodnia składa się pulpit i inne podzespoły aparatury. Wagon 4N#83 na ukończeniu blacharka pudła. Następnie elektryka od nowa. Są już gotowe nastawniki do niego. Zajechał do nas również wagon KSW#33R na przegląd. N #1100 już po zakończonym remoncie podwozia. Niestety ze względów obiektywnych t.j. braku nowych resorów, wagon jest dalej nie co przekrzywiony w lewą stronę z pomostu A. Na jazdach próbnych ładnie jeździł. Nastawniki również po remoncie.
Nie bardzo było jak się przyjrzec jak wagon 425 ,z przodu wygląda bo tylko śmignął szybko.
Wagon #425 już się na dobre zadomowił w Gliwicach, więc proszę o usunięcie go z listy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#170 Post autor: Boguś » 12 gru 2008, 19:30

Usuwam z listy wagon #767, ktory powrócił do ruchu liniowego. Na razie nie usuwam #674, bo nie pojawił się jeszcze na trasie.

Dopisuję #716, który przejdzie remont kapitalny.

P.S. Jednak nie usunę, bo nie mam uprawnień modelatora tego działu. :o:

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#171 Post autor: Penny » 13 gru 2008, 01:25

Boguś pisze:(...) bo nie mam uprawnień modelatora tego działu. :o:
Hehe, dobrze że nie mamy tutaj demolatorów :D

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#172 Post autor: Boguś » 18 gru 2008, 21:55

Można usunąć #674.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#173 Post autor: ff » 18 sty 2009, 01:07

Usuwam wagony, które wyjechały w tym tygodniu, czyli 575 i 731+730.

Usuwam również złom, który raczej już został definitynie przerobiony, czyli 750''/331, 741, 787 i 792, a także informację, że 376 i 619 przebywają w Gliwicach, a 172, 176, 225, 597 i 696 na Zawodziu.

Ubogo się zrobiło - tylko trzy wagony :)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#174 Post autor: Peter » 18 sty 2009, 10:22

ff pisze:Ubogo się zrobiło - tylko trzy wagony :)
I to jeszcze w trakcie remontów a nie kasacji ;-)
*SDIP (U.N.O.)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#175 Post autor: Marcin » 21 sty 2009, 02:32

Myślę że do listy można dopisać #602 i #635+#636 który jak już wiadomo ma przechodzić RK.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#176 Post autor: ff » 07 lut 2009, 17:59

Na tyłach ZUR-u oprócz tradycyjnie zrupieciałego pługa i Enki stoją dwie stopiątki. Jedna będąca resztkami wagonu uciętego na 1/4 wysokości (czyżby ciągle 792?, nie ma jednak listew), natomiast druga to kompletny szkielet pozbawiony jakiegokolwiek kawałka blachy (dachu chyba też).

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#177 Post autor: memphis » 13 mar 2009, 16:40

677 został dzisiaj przed 14 wywieziony z Chorzowa przez 614. Niestety wziął mnie z zaskoczenia i nie mam fotki z trasy ;)

W każdym razie 677 jest cały zrobiony, przód mu się świeci jak wiadomo co, światełka wg najnowszej mody, czyli kwadratowe.

Oprócz tego ZUR pracuje intensywnie nad 699 (etap rozbiórki), 602 (etap blacharki), 635 i 636 (szkielet) oraz jeszcze jeden wagon, który jest w trakcie malowania i nie sposób znaleźć na nim numerków (może 716?).

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#178 Post autor: ff » 20 kwie 2009, 00:24

Z listy wykreśliłem 525 i 677, dopisałem 699.

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#179 Post autor: 105Na » 20 kwie 2009, 07:50

memphis pisze:677 został dzisiaj przed 14 wywieziony z Chorzowa przez 614. Niestety wziął mnie z zaskoczenia i nie mam fotki z trasy ;)

W każdym razie 677 jest cały zrobiony, przód mu się świeci jak wiadomo co, światełka wg najnowszej mody, czyli kwadratowe.

Oprócz tego ZUR pracuje intensywnie nad 699 (etap rozbiórki), 602 (etap blacharki), 635 i 636 (szkielet) oraz jeszcze jeden wagon, który jest w trakcie malowania i nie sposób znaleźć na nim numerków (może 716?).
#716 jest praktycznie gotowy, czekają tylko na tablicę elektryczną z woltana

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#180 Post autor: Marcin » 20 kwie 2009, 16:35

105Na pisze:#716 jest praktycznie gotowy, czekają tylko na tablicę elektryczną z woltana
Wczoraj na zebraniu KMTM było mówione że czeka na nowe styczniki, jak coś przekręciłem proszę mnie poprawić ;).

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#181 Post autor: Boguś » 18 maja 2009, 13:08

Do Chorzowa Batorego przyjechał wagon #769, który przejdzie remont kapitalny. Prawdopodobnie w tym samym celu przyjdzie coś z Gliwic.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#182 Post autor: rafalurbino18 » 18 maja 2009, 13:21

Boguś pisze:Do Chorzowa Batorego przyjechał wagon #769, który przejdzie remont kapitalny. Prawdopodobnie w tym samym celu przyjdzie coś z Gliwic.
Jeśli te gliwickie wagony, które miały jechać do Łodzi, a nie pojechały/nie pojadą to któryś z nich może udać się do Chorzowa Batorego. Niektóre wagony remonty miały jakieś 15lat temu, więc najwyższy czas :)

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#183 Post autor: 116Nd#808 » 20 maja 2009, 17:11

Myślę, że można już wykreślić 716. ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#184 Post autor: Peter » 20 maja 2009, 17:15

Zrobione. Jak zresztą wspominał hanys76 #602 też już jest praktycznie na ukończeniu i jest to raczej RK a nie RB :-)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#185 Post autor: ff » 20 maja 2009, 17:44

Ja jeszcze dopisałem 603 i 769.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#186 Post autor: DW » 02 cze 2009, 19:22

Wykreśliłem #602, za to dodałem #687, który widziany był dzisiaj jak był ściągany przez wagon roboczy z Zawodzia w str. Chorzowa m.in. bez patyka, przetwornicy, świateł (raczej gdzie indziej niż do Chorzowa jechać nie mógł, no chyba, żeby jednak nie...).

Jakiś czas temu przewinęła mi się też informacja, że do Chorzowa trafił jakiś wagon z Bytomia, czy z Gliwic, ale na liście w tym temacie go nie ma...

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#187 Post autor: ff » 02 cze 2009, 21:13

DW pisze:Jakiś czas temu przewinęła mi się też informacja, że do Chorzowa trafił jakiś wagon z Bytomia, czy z Gliwic, ale na liście w tym temacie go nie ma...
Chodziło o 658.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#188 Post autor: R_G » 02 cze 2009, 22:58

#604 też ponoć przechodzi remont.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#189 Post autor: DW » 12 cze 2009, 20:07

R_G pisze:#604 też ponoć przechodzi remont.
Potwierdzam. Prace przy nim są na ukończeniu, a doczepa #603 najprawdop. jest już gotowa.

#769, który trafił parę tygodni temu do Chorzowa na remont jest obecnie kasowany, gdyż okazało się, że jego pudło jest na tyle zniszczona, że nie nadaje się do remontu.
Z tego powodu Zawodzie wysłało w zamian wagon #687. Przejdzie on najprawdop. RK.

Trwają intensywne prace przy dawnym będzińskim składzie - #636+635. #635 ma już gotowe [w większości] ściany. Obecnie wyposażane jest wnętrze oraz zakładana jest elektryka.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#190 Post autor: Peter » 12 cze 2009, 21:22

DW pisze:#769, który trafił parę tygodni temu do Chorzowa na remont jest obecnie kasowany, gdyż okazało się, że jego pudło jest na tyle zniszczona, że nie nadaje się do remontu.
Czyli podzielił los kolegi do składu #770... Stopiątki wyprodukowane po 1987r. to zwykły szmelc.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#191 Post autor: luki » 12 cze 2009, 21:30

Pudło #769 stoi na tyłach w towarzystwie #115R i innych stopiątek. Jest w trakcie zaawansowanego szabrowania :(
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#192 Post autor: ff » 12 cze 2009, 21:33

Można było 769 wysłać do Łodzi, a w zamian i tak byłby z powrotem inny wagon. Ale pewnie tak jest wszystkim na rękę.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#193 Post autor: Boguś » 14 cze 2009, 11:42

ff pisze:Można było 769 wysłać do Łodzi, a w zamian i tak byłby z powrotem inny wagon. Ale pewnie tak jest wszystkim na rękę.
Pewnie tramwajarze nadal uważają, że z Łodzi przyjeżdżają te same wagony.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#194 Post autor: R_G » 14 cze 2009, 12:04

Boguś pisze:
ff pisze:Można było 769 wysłać do Łodzi, a w zamian i tak byłby z powrotem inny wagon. Ale pewnie tak jest wszystkim na rękę.
Pewnie tramwajarze nadal uważają, że z Łodzi przyjeżdżają te same wagony.
Tym bardziej powinni wysłać #769
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#195 Post autor: DW » 05 lip 2009, 21:43

Zaktualizowałem listę o:
- wozy kasowane: #317, #588, #589
- wozy remontowane: #321 (RB), #658 (najprawdop.RK)
- wozy odstawione: #716 (nie wiem co mu dolega)
- wykreśliłem: #603 i #604, które już wyjechały

#635 jest już na ukończeniu, za parę dni powinien być gotowy. #636 ma obecnie montowane wnętrze, więc do odbioru powinien być w drugiej połowie lipca. Pojawiły się pogłoski, że po remoncie ma nie wrócić do Będzina, tylko przejść do Zawodzia :shock: gdzie pewnie złączą go w skład...
Remont tych wozów został nieco rozszerzony o wprowadzenie dodatkowych dwóch nagrzewnic w przedziale pasażerskim (w #635 jest ich aż 5 :!: zatem w wozach po RK nie powinno już być aż tak zimno) oraz zamontowanie diodowej lampki oświetlającej przestrzeń wokół 4. drzwi :!: (na razie taka jest w #635, a #636 lampki jeszcze nie ma).

Za to #699 ma przejść remont ulepszony o kolejne nowości. M.in. pantograf Stemmana ze ściągaczem elektrycznym oraz plastikowe wkładki na ścianach czołowych w celu pochłonięcia energii przy zderzeniu z innym pojazdem (ponoć TŚ pomyślało o wszystkim i wagon ma mieć robiony najpierw normalny przód z blachy, a dopiero na nim nowy plastikowy, aby po ewentualnym zderzeniu wagon mógł już tuż po demontażu plastiku ruszyć w trasę). Zapowiada się ciekawie ;)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#196 Post autor: Marcin » 05 lip 2009, 22:01

DW pisze:M.in. pantograf Stemmana ze ściągaczem elektrycznym
Hmm nie chodzi Ci chyba o ten szary który widzieliśmy w Batorym po dniach otwartych w Glwicach który miał założony właśnie taki czarny ściągacz, na który już wtedy zwróciłem uwagę.
DW pisze:oraz plastikowe wkładki na ścianach czołowych w celu pochłonięcia energii przy zderzeniu z innym pojazdem (ponoć TŚ pomyślało o wszystkim i wagon ma mieć robiony najpierw normalny przód z blachy, a dopiero na nim nowy plastikowy
Hmm ciekawe jak to będzie wyglądać.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#197 Post autor: DW » 03 sie 2009, 17:40

Wykreśliłem z listy #635 i #636 po RK oraz #716 po pracach.
Natomiast dopisałem #527, który przyjechał w zeszłym tygodniu do Chorzowa na naprawę powypadkową, która zostanie zapewne połączona z remontem (na razie z wagonu zdemontowano tylko autokomputer, radiotelefon i kasowniki; przód nieruszony).
Poza wozami roboczymi i stodwójkami na wozowni nadal stoi powoli kasowany #588.

Natomiast w warsztacie stoją ponoć 4 pudła. Jedno z nich ma sam szkielet, ale wyróżnia się tym, że ma jeszcze lampkę nad 4. drzwiami (więc możliwe, że to #687 lub #658). Natomiast inne ma już montowane na szkielet pierwsze boczne ściany.

Na tyle zajezdni poza dwoma "kabrioletami" (#792 i inna stopiątka), pługiem, enką i pudłem #769 pojawił się też #317.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#198 Post autor: adam86 » 03 sie 2009, 19:59

#527 to może być i kasowany. A #588 to za holownik robi przecież. I podobno pudło ma zostać zachowane.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#199 Post autor: luki » 03 sie 2009, 21:32

adam86 pisze:A #588 to za holownik robi przecież.
Holownik :?: :!: :shock: To znaczy coś w stylu "przetokowy" jak 137R ?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#200 Post autor: Boguś » 03 sie 2009, 21:34

luki pisze:
adam86 pisze:A #588 to za holownik robi przecież.
Holownik :?: :!: :shock: To znaczy coś w stylu "przetokowy" jak 137R ?
Zgadza się
DW pisze:Natomiast w warsztacie stoją ponoć 4 pudła. Jedno z nich ma sam szkielet, ale wyróżnia się tym, że ma jeszcze lampkę nad 4. drzwiami (więc możliwe, że to #687 lub #658). Natomiast inne ma już montowane na szkielet pierwsze boczne ściany.
Stoi tam również #137R.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#201 Post autor: Boguś » 09 sie 2009, 18:30

#635 pojawił się na Batorym, bo Będzin zgłosił jakieś usterki. Na dawnej wozowni stoi również #699 z gotowym pudłem.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości