Strona 1 z 20

ZUR Chorzów Batory

: 10 sty 2007, 02:03
autor: patryk01
Lista wagonów przebywających w ZUR Chorzów Batory

Liniowe (oraz robocze przechodzące chwilowe prace):
105Na -
105N-2k -
105N-HF / 105NF S -
111N -
116Nd - 800NG 812NG
MF16AC BD -
2012N - 824 834
Pt/Ptb -
E1 -
N -

m - malowanie
NG - modernizacja wagonu
n - naprawa (przygotowanie do rejestracji, prace o zakresie mniejszym niż RB itp.)
r - remont bieżący (RB) lub prace o zakresie remontu bieżącego
w - naprawa powypadkowa
rk - remont kapitalny
k - kasacja
g - naprawa gwarancyjna (poprawki itp.)

O charakterze roboczym i historycznym:
102Na: 183 - przetokowy
105Na: 143R roboczy
Pt:

Odstawione na historyczne:
13N: 61R
102N: 8
102Na: 169
105Na 313


Treść oryginalnego postu:
ff pisze:Mam taką prośbę. Piszemy w róznych tematach co i kiedy przyjechało do Chorzowa - przy kasacjach, wypadkach, w dziale o stodwójkach, stopiątkach, przy migracjach, w tematach z cyklu "widziane". Informacje pojawiają się też na forum WPK czy pod zdjęciami na TWB. Czasem też nawinie mi się jakieś zdjęcie z Chorzowa gdzie widać odstawione wagony. Proponuję stworzyć listę nieformalnego ilostanu ZUR i tutaj byśmy pisali też o nowościach. Moderatorzy i admini by dopisywali poprzez edycję pierwszego posta, tak jak ma to miejsce w przypadku kasacji czy przetwonic. I chodzi mi także o wagony, które są już skreślone ze stanu, ale fizycznie jeszcze istnieją i gniją w Chorzowie - te będą w nawiasach.

Może zacznę, mogę popełnić błędy, bo jak pisałem, wszystko już mi się pomieszało.


Zmiana autora postu z ff na luki, następnie dnia 26.06.2019 zmiana autora na patryk01 który zajmuje się jego aktualizacją.

Re: ZUR Chorzów Batory

: 10 sty 2007, 12:24
autor: luki
ff pisze: (172), (225), 597 i 696 to chyba na Zawodziu są jeszcze.
Ostatnie dwa na 99% stoją wciąż na boku hali.
102Na to nie wiem ale wydaje mi się że na razie są na Zawodziu, a czy je ruszą... pewnie tak, bo chyba wszystko już tnie się na Batorym.

Co do pomysłu to popieram.

Re: ZUR Chorzów Batory

: 14 sty 2007, 14:07
autor: ff
Obecnie sytuacja wygląda tak, że wozownia i warsztaty są całe zawalone trupami, wagonami do odświeżenia czy do remontu. Nie miałem jednak do nich dostępu. Lecz nie wszystkie się mieszczą i przed wozownią nadal - tak jak było na zdjęciu na forum WPK - stoją dwie stopiątki 698 i 466 oraz stodwójka 209. Dodatkowo na placu postojowym stoi spalony 596.

Re: ZUR Chorzów Batory

: 14 sty 2007, 14:29
autor: luki
ff pisze:Obecnie sytuacja wygląda tak, że wozownia i warsztaty są całe zawalone trupami, wagonami do odświeżenia czy do remontu. Nie miałem jednak do nich dostępu. Lecz nie wszystkie się mieszczą i przed wozownią nadal - tak jak było na zdjęciu na forum WPK - stoją dwie stopiątki 698 i 466 oraz stodwójka 209. Dodatkowo na placu postojowym stoi spalony 596.
O nawet tego tam przywieźli.
Coś mi się zdaje że z Chorzowa Batorego zrobili sobie składnice złomów.
Już chyba kasacje na terenie innych zakładów to będzie rzadkość.

Re: ZUR Chorzów Batory

: 25 sty 2007, 22:39
autor: ff
W dzisiejszym wydaniu wieczornych Aktualności odwiedzili jak to określono "chorzowski zakład remontowy Tramwajów Śląskich". Wypowiadał się jeden z pracowników, który mówił, że gdyby w poprzednich latach na bieżąco wykonywane były remonty kapitalne, to nie wyglądałoby to wszystko teraz tak źle jak jest to oceniane. Pracownik wypowiadał się na tle dwóch wagonów. Z tyłu było widać wagon 650 (nie jest jeszcze przemalowany, ma czarną listwę) oraz wagon 749. Ten też jest jak widać w Chorzowie i będzie a raczej chyba już został przemalowany. W innym ujęciu wokół tylnej nalepki z numerem taborowym była przyklejona taśma, aby ta nalepka nie została zamalowana czerwoną farbą.

Re: ZUR Chorzów Batory

: 18 lut 2007, 14:38
autor: ff
TŚ wynajęły firmę do złomowania wagonów (albo nawet ta firma kupiła ten złom), bo nie starcza mocy przerobowych pracowników ZUR, którzy zajmują się teraz głównie naprawami i regeneracjami. Firma ta ze swoimi niebieskimi kontenerami i "dźwigiem" zakończonym szczypcami (również niebieskim) zainstalowała się w rogu zajezdni przy torach kolejowych i tnie pudła.

Obecnie są w trakcie cięcia wagonów 399, 358 i 668. Numery jeszcze można rozpoznać, są nalepione, ale wagony te to już włąsciwie mniej niż szkielet. Najwięcej zostało wagonu 358, praktycznie całe pudło, 399 tylko przód z podwoziem, a reszta już pocięta i stos żelastwa leży na nim. Wreszcie 668, która jest pocięta z boku od strony drzwi, a lewa strona na razie tylko trochę podcięta i obalona do środka. Szafka bezpiecznikowa z numerkiem 668 też przerwócona, ale jeszcze cała.

Nie wiem czy to już koniec pracy (wygląda na to, że tak) czy sukcesywnie jak skończą te trzy to dostaną kolejne wagony do cięcia. Można sobie zaobserować ten widok tylko od tyłu od strony torów kolejowych.

Na placu nie ma nic, wszystko wyczyszczone. Z tyłu przy warsztatach nieruszony pług, enka i 230.

Budynek ZUTiKT-2 jest w remoncie, częsciowo są już wstawione nowe plastikowe okna. Do czerwca się tu przeprowadzi dyrekcja, a firma zostanie przerejestrowana na Chorzów :)

A zajezdnia prawdopodobnie na wiosnę odżyje. Wtedy będzie remont na Gliwickiej i wagony nie tylko będą tu zawracać, ale także spać. Linia 36 Chorzów Rynek - Zajezdnia. Nie wiadomo jeszcze jaki tabor, ale pewnie mieszany solówka/skład. Podejrzewam, że będzie tak jak kiedyś czwórka, a dziś 1/4, czyli 8/12.

Re: ZUR Chorzów Batory

: 18 lut 2007, 14:45
autor: luki
ff pisze:Budynek ZUTiKT-2 jest w remoncie, częsciowo są już wstawione nowe plastikowe okna. Do czerwca się tu przeprowadzi dyrekcja, a firma zostanie przerejestrowana na Chorzów :)
Czyli Tramwaje Śląskie S.A. w Chorzowie.
Ciekawe czy będzie im się chciało zmieniać logo, ja jestem za usunięciem jajek i przywróceniem czegoś na wzór skrzydeł PKT.

A gdy wszystkie miasta połączą w jedne Katowice, to znowu TŚ będą w Katowicach :D

DOPISANE

aha, ff z listy wozów na ZUR możesz usunąć #567, bo on juz jest w Będzinie...

Re: ZUR Chorzów Batory

: 18 lut 2007, 16:00
autor: Karol
luki pisze:aha, ff z listy wozów na ZUR możesz usunąć #567, bo on juz jest w Będzinie...
Można też usunąć 749

Re: ZUR Chorzów Batory

: 12 mar 2007, 23:52
autor: ff
Przyszły budynek zarządu spółki pięknieje w oczach. Są już chyba wszystkie nowe okna, ale w środku jest jeszcze straszny syf i bajzel. Byłem tam w sobotę i robotnicy kończyli układanie na zewnątrz budynku schodków z kostki w kształcie półkola, które przylegają do środkowej cześci budynku od strony ul. Inwalidzkiej. Kostka to taka zwykła brukowa, ale kwadratowa, którą z reguły można spotkać wokół jakichś klombów. Krańce są czerwone, wnętrze i najwyższy poziom jest ułożony szarymi. Obecnie wygląda to trochę komicznie, ponieważ schody prowadzą do nikąd - wokoło z każdej strony jest ściana, nawet okien nie ma i dopiero trzeba będzie wykuwać dziurę na główne drzwi. ;) Ale oczami wyobraźni widzę, że będzie fajnie to wyglądać i godnie jak na siedzibę spólki przystoi. Tylko jeden mankament, że cegły w ścianach budynku są bardzo brudne, ale może coś z tym zrobią.

: 13 mar 2007, 15:09
autor: Peter
Można powiedzieć, że TŚ zeszły na ziemię. :)
Bedą mieli bliżej do wozowni i pooglądają swoje naprawiane złomki. :devil:
Może i lepiej...

Re: ZUR Chorzów Batory

: 18 mar 2007, 13:36
autor: ff
ff pisze: A zajezdnia prawdopodobnie na wiosnę odżyje. Wtedy będzie remont na Gliwickiej i wagony nie tylko będą tu zawracać, ale także spać. Linia 36 Chorzów Rynek - Zajezdnia. Nie wiadomo jeszcze jaki tabor, ale pewnie mieszany solówka/skład. Podejrzewam, że będzie tak jak kiedyś czwórka, a dziś 1/4, czyli 8/12.
Niestety nie odżyje. Linię 36 będzie obsługiwał Stroszek i w Batorym będzie tylko zawracać.

Re: ZUR Chorzów Batory

: 18 mar 2007, 19:33
autor: Boguś
ff pisze:Niestety nie odżyje. Linię 36 będzie obsługiwał Stroszek i w Batorym będzie tylko zawracać.
Czy oni ogłupieli? :shock:

: 18 mar 2007, 19:52
autor: Peter
No to rzeczywiście oryginalny pomysł z tym 36 obsługiwanym przez Stroszek. :mdleje:

: 18 mar 2007, 20:40
autor: ff
Ale jednak nie po to likwidowali zajezdnię, żeby teraz ją uruchamiać (a tym samym przenosić motorowych i pracowników technicznych). Trasa 36 będzie dosyć krótka, a remont długotrwały - motorowi pewnie by dostali kręćka ;) I w takim wariancie 36 lepiej żeby tę linię obługiwał Stroszek niż Zawodzie. Każdy wyjazd na linię to okrążanie remontowanego odcinka przez Dąb, manewrowanie na Metalowców i dopiero wtedy na trasie. A Stroszek ma w miarę prostą drogę, w dodatku z dwóch stron, a nawet trzech.

: 18 mar 2007, 20:46
autor: Boguś
ff pisze:Ale jednak nie po to likwidowali zajezdnię, żeby teraz ją uruchamiać (a tym samym przenosić motorowych i pracowników technicznych). Trasa 36 będzie dosyć krótka, a remont długotrwały - motorowi pewnie by dostali kręćka ;) I w takim wariancie 36 lepiej żeby tę linię obługiwał Stroszek niż Zawodzie. Każdy wyjazd na linię to okrążanie remontowanego odcinka przez Dąb, manewrowanie na Metalowców i dopiero wtedy na trasie.
Ja miałem na myśli przeniesienie kilku wagonów z Zawodzia. Przeniosłoby się motorowych i pracowników techniczych, którzy pracowali na Batorym. To rozwiązanie jest tańsze niż dojazdy z Zawodzia lub Stroszka. Zaoszczędzisz masę wozokilometrów.

: 18 mar 2007, 21:01
autor: ff
Boguś pisze: Ja miałem na myśli przeniesienie kilku wagonów z Zawodzia. Przeniosłoby się motorowych i pracowników techniczych, którzy pracowali na Batorym.
O motorowych już pisałem, nie zazdrościłbym jeżdzenia dzień w dzień kilkanaście kółek po tak krótkim odcinku. A wozownia musiały mieć jakiegoś kierownika, mistrzana dwie zmiany itd, który siedzi i dozoruje i nie wiem co tam jeszcze. A tak nie ma zmian w kadrach, nie ma uszczuplania rezerwy w innych zajezdniach. I nie chciałbym, żeby wagony ponownie trafiły pod opiekę myśli technicznej i poczucia estetyki wyłącznie starych pracowników Batorego. :)

: 18 mar 2007, 21:11
autor: Boguś
ff pisze:[ wagony ponownie trafiły pod opiekę myśli technicznej i poczucia estetyki wyłącznie starych pracowników Batorego. :)
Z tym się zgadzam. Wtedy przeniosłoby się te wagony, które były w Batorym. Wiesz może co będzie jeździć po stronie Katowic?

: 18 mar 2007, 21:21
autor: ff
Boguś pisze: Z tym się zgadzam. Wtedy przeniosłoby się te wagony, które były w Batorym.
Obawiam, że dla 675+676 czy 695+593 skończyłoby się to po zakończeniu remontu śmiercią. ;)
Boguś pisze: Wiesz może co będzie jeździć po stronie Katowic?
20 i 37.

: 18 mar 2007, 21:32
autor: Boguś
Boguś pisze: Wiesz może co będzie jeździć po stronie Katowic?
ff pisze:20 i 37.
No dobrze, a 13 do Placu Wolności, 20 co 7 minut składami?

: 18 mar 2007, 22:12
autor: Boguś
Wróćmy do listy wagonów. #224 można usunąć, bo ktoś wspomniał, że przestał istnieć. #172 i #225 są nadal na Zawodziu, nie wiem jak z #597 i#696.

: 18 mar 2007, 22:47
autor: ff
Boguś pisze: No dobrze, a 13 do Placu Wolności, 20 co 7 minut składami?
Z 13 pewnie tak (logika, no bo jak inaczej), a jeśli chodzi o 20 to ma być oczywiście większa częstotliwość niż to co teraz, ale z tego co wiem takt nie będzie regularny. Będzie po prostu zapychać wszelkie dziury po 14/15/37/23.


Ps. Listę skorygowałem. Poza tym dodałem 788.

: 18 mar 2007, 22:57
autor: Peter
Peter pisze:No to rzeczywiście oryginalny pomysł z tym 36 obsługiwanym przez Stroszek. :mdleje:
ff pisze:Trasa 36 będzie dosyć krótka, a remont długotrwały - motorowi pewnie by dostali kręćka :wink: I w takim wariancie 36 lepiej żeby tę linię obługiwał Stroszek niż Zawodzie.
A sorki. Nie doczytałem, że to ma być w relacji Zaj. Batory - Chorzów Rynek.
Ostatnio nie jestem na czasie i taki ze mnie ciemniak... :glupek:

Chociaż lepiej jakby sobie w Batorym tymczasowo stacjonowało parę składów. :mruga:

: 19 mar 2007, 10:46
autor: Karol
Peter pisze: A sorki. Nie doczytałem, że to ma być w relacji Zaj. Batory - Chorzów Rynek.
Ostatnio nie jestem na czasie i taki ze mnie ciemniak... :glupek:
Dlaczego ciemniak? Przecież podczas pierwszego etapu remontu Gliwickiej Radzionków jeździł na trasie Pl. Wolności - Zawodzie, z tym że wtedy to było 37. Więc ten Twój pomysł to nie tak wcale z bajki jest.

: 31 mar 2007, 12:45
autor: luki
Na Batory wywieziono wagon #620. Ma dostać części od #787 i być może #788, i przerabiany na solówkę. Czyli jednak pozostanie coś po składzie #619+620.

#788 na 90% będzie miał kasację.
Edytowałem listę, dopisałem #620, a #787 i #788 dałem w nawiasy (przy #788 pytajnik).
Jednak, nie , bez nawiasów, bo #787 i #788 jeszcze nie skreślono...

: 31 mar 2007, 18:09
autor: ff
luki pisze:Na Batory wywieziono wagon #620.
Na razie jest nieruszony, stoi na wolnym powietrzu pod ścianą budynku z wieżą zegarową. Brakuje tylnej szyby, pantografu, ostatnie drzwi są wpół domknięte. Ogólnie wygląda jak ruina. :)

: 02 kwie 2007, 11:58
autor: Gall
W BIPie pojawił się przetarg na:
„Opracowanie dokumentacji projektowej dla przenoszonego Warsztatu Zwrotnic z Chorzowa ul. Katowicka 152 do Zakładu Usługowo Remontowego w Chorzowie ul. Inwalidzka 5”
Czyżby cięcie zajezdni Łagiewniki?

: 02 kwie 2007, 12:01
autor: Peter
ff pisze:Na razie jest nieruszony, stoi na wolnym powietrzu pod ścianą budynku z wieżą zegarową. Brakuje tylnej szyby, pantografu, ostatnie drzwi są wpółdomknięte. Ogólnie wygląda jak ruina. :)
Wyobrażam sobie jaka ruina, skoro #620 stał właściwie przez kilka lat na wolnym powietrzu w gliwickiej zajezdni, nie mówiąc o jego stażu i braku RK. :cry:
Zrobią może tym razem z trzech jeden a i to nie jest pewne. Przypuszczam, że poświęcą także #788 prócz #787 jak napisał luki. :mruga:
Gall pisze:Czyżby cięcie zajezdni Łagiewniki?
Cóż, u nas wszystko jest możliwe. :wink:

: 02 kwie 2007, 14:33
autor: Boguś
Gall pisze:W BIPie pojawił się przetarg na:
„Opracowanie dokumentacji projektowej dla przenoszonego Warsztatu Zwrotnic z Chorzowa ul. Katowicka 152 do Zakładu Usługowo Remontowego w Chorzowie ul. Inwalidzka 5”
Czyżby cięcie zajezdni Łagiewniki?

Ten przetarg to chyba po raz trzeci ogłaszają.

: 12 kwie 2007, 20:35
autor: ff
Dziś w Aktualnościach TV Katowice najwazniejszą informacją była wizyta ministra skarbu i zapewnienie, że w ciągu kilku tygodni zostanie przekazanych 100% akcji TŚ. Obrazki to oczywiście różne tramwaje na Rynku i w okolicach Wełnowca/Alfredu (wagon 370). Ale była także wizyta w ZUR.

Mogliśmy zauważyć, że znajduje się tam wagon 769, cały już połatany i oszpachlowany - za niedługo będzie malowany. Jest też wagon 673, już po odmalowaniu. Co ciekawe malowany był przecież niedawno z okazji zdejmowania reklamy. Teraz ma oczywiście kremowe końce zderzaka. Zresztą już dziś był takze na trasie na próbnej jeździe hamowania co uchwycił memphis. http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-150584.html Poza tymi wagonami było wydać jeszcze jakiegoś rozwalonego trupa, któremu wycinali powyginany przód (619?, 787?) oraz inne (a może te same) zdewastowane wagony od wewnątrz. Był także wagon x54 (ew. x64) chyba na pracach kosmetycznych. To pewnie gliwicki 654 lub 564.

: 12 kwie 2007, 20:58
autor: Peter
ff pisze:To pewnie gliwicki 654 lub 564.
Nie przypuszczam żeby to był #654. To jest jeden z wagonów w lepszym stanie w gliwickiej zajezdni. :wink:
#564 owszem rdzewiał już mocno. Ostatnio widziałem go jako solówkę na 5 (wtorek zeszłego tygodnia). #565 do składu jest w podobnie złym stanie. Jeżeli #564 wzięli do Chorzowa na odświeżenie, to możliwe że #565 gdzieś tam może się ukrywać. :)
Co do #673 owszem był pomalowany ale nie został zaszpachlowany. Wyglądało to tragicznie bo farba dziur raczej nie zakrywa. Teraz wygląda bombowo.
#674 ma tak samo, ale póki co sobie jeździ a dzisiaj się zepsuł o czym już pisałem.

P.S.
A muszę sobie te "Aktualności" dzisiejsze zobaczyć, bo nie widziałem. :P

: 12 kwie 2007, 21:30
autor: ff
Peter pisze:
ff pisze:To pewnie gliwicki 654 lub 564.
Nie przypuszczam żeby to był #654. To jest jeden z wagonów w lepszym stanie w gliwickiej zajezdni. :wink:
#564 owszem rdzewiał już mocno. Ostatnio widziałem go jako solówkę na 5 (wtorek zeszłego tygodnia). #565 do składu jest w podobnie złym stanie. Jeżeli #564 wzięli do Chorzowa na odświeżenie, to możliwe że #565 gdzieś tam może się ukrywać. :)
To jest jednak będziński wagon 754. Na filmie w Internecie widać to bardzo wyraźne, cały numer. Co ciekawe w TV była widoczne tylko ostatnia cyfra i część środkowej (tak, że nie widziałem czy to 5 czy 6), a nie oglądałem tego wcale na małym telewizorze. Widocznie w necie obraz jest szerszy.

Pokazywane nieciekawe wnętrze tramwaju nalezało do tego samego wagonu, któremu spawali przód dachu. Ponieważ szafki były beżowe, więc to wagon bytomski, pewnie 717.

Oczywiście materiał ten będzie za chwilę o 21:45 w wydaniu wieczornym.

: 12 kwie 2007, 21:34
autor: DW
ff pisze:...To jest jednak będziński wagon 754. Na filmie w Internecie widać to bardzo wyraźne. Co ciekawe w TV była widoczne tylko ostatnia cyfra i część środkowej (tak, że nie widziałem czy to 5 czy 6), a nie oglądałem tego wcale na małym telewizorze.

Oczywiście materiał ten będzie za chwilę o 21:45 w wydaniu wieczornym.
Właśnie chciałem przed chwilą o tym napisać, ze to #754.
Jak byłem w lutym w Będzinie, to się właśnie dziwiłem czemu go tam nie ma.
Może miał wypadek, bo z innego powodu raczej nie przesyłają do Chorzowa. No, chyba że na kasację, ale nie sądzę, żeby go kasowali.

: 12 kwie 2007, 22:18
autor: Peter
ff pisze:To jest jednak będziński wagon 754. Na filmie w Internecie widać to bardzo wyraźne, cały numer. Co ciekawe w TV była widoczne tylko ostatnia cyfra i część środkowej (tak, że nie widziałem czy to 5 czy 6), a nie oglądałem tego wcale na małym telewizorze. Widocznie w necie obraz jest szerszy.
Obejrzałem sobie jednak z Internetu. :wink:
Jeśli chodzi o warsztat, to dokładnie w 2 minucie pliczku asf pokazują #673 i #769, potem w 2:31 bytomiaka #717 i na końcu 2:34 #754. :P

: 12 kwie 2007, 22:30
autor: ff
Peter pisze: Jeśli chodzi o warsztat, to dokładnie w 2 minucie pliczku asf pokazują #673 i #769, potem w 2:31 bytomiaka #717 i na końcu 2:34 #754. :P
Kiedy 717 jest filmowany od wewnątrz to widać w oddali jeszcze jakiś wagon. Widać było cyfry, ale niewyraźnie. Wydawało mi się, że widzę 765. Pewności nie mam. W sumie możliwe, że to był 754, bo nie sądzę, żeby Gliwice przekazały kolejny wagon.

: 13 kwie 2007, 07:01
autor: Peter
ff pisze:
ff pisze:(...) Wydawało mi się, że widzę 765.
Zrobiłem sobie stopklatkę i jest to na pewno jakiś wagon #76x. Nie jest to raczej #765, ponieważ na filmie jajo jest przechylone w dół po lewej stronie. #765 na fotce np. Filipa ma je akurat stosunkowo prosto naklejone.
Może to jest wcześniej pokazywany #769 od tyłu. :mruga:

: 13 kwie 2007, 18:26
autor: Filip_777
#564 nie pojechał do ZUR'u ;) Jeździ dzisiaj na 18.

: 17 kwie 2007, 19:56
autor: luki
O widze że ktos już dopisał #776 :)

A za jakis czas #754 zamieni się z #753. W #753 trzeba dzwigary robić i kable nowe, bo wszystko się przetarło dziadostwo... blacharke odświeżyć też by się przydało...

: 17 kwie 2007, 20:05
autor: ff
Ponieważ firmy zewnętrzne chcą za dużo, postanowiono, że w ZUR mają być przeprowadzane dwa remonty kapitalne rocznie na wzór 785. Może 776 będzie pierwszym, a może z 620 coś takiego zrobią. :)

: 17 kwie 2007, 20:40
autor: luki
ff pisze:Ponieważ firmy zewnętrzne chcą za dużo, postanowiono, że w ZUR mają być przeprowadzane dwa remonty kapitalne rocznie na wzór 785. Może 776 będzie pierwszym, a może z 620 coś takiego zrobią. :)
Tak, i w Gliwicach będą już dwie perełki, hehe :evil:
Rocznie dwa remonty, to kropla w morzu potrzeb, no ale w końcu coś... może jak miasta dadzą kasę to będzie więcej tych remontów...

: 17 kwie 2007, 21:00
autor: Peter
Filip_777 pisze:#564 nie pojechał do ZUR'u Jeździ dzisiaj na 18.
Ba, dzisiaj już nawet sobie pomykał skład #564+565 na 4-ce. :wink:
ff pisze:Ponieważ firmy zewnętrzne chcą za dużo, postanowiono, że w ZUR mają być przeprowadzane dwa remonty kapitalne rocznie na wzór 785. Może 776 będzie pierwszym, a może z 620 coś takiego zrobią.
Remonty owszem. Najlepiej już z przetwornicami statycznymi. 2 RK na rok to jest jednak żenujące. :?
Wspomniany #785 troszkę zdziadział. Pisałem już, że miał wytrzaskany drugi wózek jak jechałem nim ostatnio na linii 5. Krzywe torowiska potrafią wszystko zniweczyć...

: 17 kwie 2007, 21:17
autor: Boguś
Peter pisze:Ba, dzisiaj już nawet sobie pomykał skład #564+565 na 4-ce. :wink:
#565 miał uszkodzoną belkę grzbietową :shock: , ZKT-4 pospawało i powrót do ruchu :wink:

: 17 kwie 2007, 22:07
autor: luki
No on czekał na naprawę, no ale widac że szybko się uproali z nim i całe szczęście...

: 02 maja 2007, 19:03
autor: Boguś
Pragnię dodać, że #770, #771 są w ZUR, gdzie przechodzą mały remont. W ZUR jest niezidentyfikowana 105-tka http://www.tram-silesia.pl/pub/chorzow/pict0186.html
Fizycznie jeszcze istnieją:
- #792
- #153 http://www.tram-silesia.pl/pub/chorzow/pict0177.html
- #230 http://www.tram-silesia.pl/pub/chorzow/pict0109.html
- i prawdopodobnie #697 http://www.tram-silesia.pl/pub/chorzow/pict0231.html

: 02 maja 2007, 19:15
autor: rzelfix
Anonim to zdecydowanie #717. :)

: 02 maja 2007, 19:23
autor: ff
Boguś pisze: - i prawdopodobnie #697 http://www.tram-silesia.pl/pub/chorzow/pict0231.html
To nie jest 697... Nie miał takich zaślepionych szybek nad drzwiami, tylko gładko. :) Myślę, że to coś z Będzina.

: 02 maja 2007, 20:32
autor: Peter
Rozwalone były m.in. będzińskie #601 i #511, ale one mają inne szybki. :mruga:

: 02 maja 2007, 20:34
autor: Boguś
Peter pisze:Rozwalone były m.in. będzińskie #601 i #511, ale one mają inne szybki. :mruga:
#601 miał być naprawiany w Będzinie, może zmienili plany :?:

: 02 maja 2007, 20:41
autor: Peter
Być może. Sporo tam mają wagonów w Będzinie do naprawy. DW może coś skojarzy. :)
Trzeba szukać wśród wagonów wyprodukowanych do 1983r. :wink:

: 02 maja 2007, 21:34
autor: ff
A może to 331... :roll:

: 02 maja 2007, 22:05
autor: DW
Peter pisze:Rozwalone były m.in. będzińskie #601 i #511, ale one mają inne szybki. :mruga:
#511 i #601 mają szybki jeszcze nie zamalowane, tylko od drugiej strony zaklejone biało-zielonkawą folią (czy czymś takim). Takie same szybki ma #451 - http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-133994.html

Po czerwonych listwach i szybkach sądze, że może to być #325, ale on nie miał wypadku i był tylko odstawiony ostatnio w hali napraw.
Jutro dokładniej sprawdze czy to on, jeśli tak, to obawiam się, że to może być kasacja :(

Teraz wpadłem na to, że to może być jeden ze skasowanych wcześniej wagonów.