ZUR Chorzów Batory

Dyskusje o zakładach tramwajowych.
Wiadomość
Autor
patryk01
Posty: 568
Rejestracja: 09 kwie 2019, 17:31

ZUR Chorzów Batory

#51 Post autor: patryk01 » 10 sty 2007, 02:03

Lista wagonów przebywających w ZUR Chorzów Batory

Liniowe (oraz robocze przechodzące chwilowe prace):
105Na -
105N-2k -
105N-HF / 105NF S -
111N -
116Nd - 810NG 812NG
MF16AC BD -
2012N - 824 834
Pt/Ptb -
E1 -
N -

m - malowanie
NG - modernizacja wagonu
n - naprawa (przygotowanie do rejestracji, prace o zakresie mniejszym niż RB itp.)
r - remont bieżący (RB) lub prace o zakresie remontu bieżącego
w - naprawa powypadkowa
rk - remont kapitalny
k - kasacja
g - naprawa gwarancyjna (poprawki itp.)

O charakterze roboczym i historycznym:
102Na: 183 - przetokowy
105Na: 143R roboczy
Pt:

Odstawione na historyczne:
13N: 61R
102N: 8
102Na: 169
105Na 313


Treść oryginalnego postu:
ff pisze:Mam taką prośbę. Piszemy w róznych tematach co i kiedy przyjechało do Chorzowa - przy kasacjach, wypadkach, w dziale o stodwójkach, stopiątkach, przy migracjach, w tematach z cyklu "widziane". Informacje pojawiają się też na forum WPK czy pod zdjęciami na TWB. Czasem też nawinie mi się jakieś zdjęcie z Chorzowa gdzie widać odstawione wagony. Proponuję stworzyć listę nieformalnego ilostanu ZUR i tutaj byśmy pisali też o nowościach. Moderatorzy i admini by dopisywali poprzez edycję pierwszego posta, tak jak ma to miejsce w przypadku kasacji czy przetwonic. I chodzi mi także o wagony, które są już skreślone ze stanu, ale fizycznie jeszcze istnieją i gniją w Chorzowie - te będą w nawiasach.

Może zacznę, mogę popełnić błędy, bo jak pisałem, wszystko już mi się pomieszało.


Zmiana autora postu z ff na luki, następnie dnia 26.06.2019 zmiana autora na patryk01 który zajmuje się jego aktualizacją.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2023, 14:32 przez patryk01, łącznie zmieniany 582 razy.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#52 Post autor: ff » 02 maja 2007, 22:11

DW pisze:Po czerwonych listwach i szybkach sądze, że może to być #325, ale on nie miał wypadku i był tylko odstawiony ostatnio w hali napraw.
Jutro dokładniej sprawdze czy to on, jeśli tak, to obawiam się, że to może być kasacja :(
325 to nie będzie - on ma z przodu nasadkę na grzybek. Ten nie ma. Stąd moja wczesniejsza propozycja, że to 331. Nie widziałem nigdy jego wraku - ani kiedy stały przed halą, ani kiedy było ich cięcie. No ale nie wiem jak wygląda u niego sytuacja z szybkami.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#53 Post autor: Peter » 02 maja 2007, 22:53

A tak swoją drogą to widać #345.
Coś mi się zdaje, że to jest #384+345 w całej okazałości. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#54 Post autor: ff » 02 maja 2007, 23:12

Na innym zdjęciu widać 384.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#55 Post autor: DW » 03 maja 2007, 10:39

ff pisze:
DW pisze:Po czerwonych listwach i szybkach sądze, że może to być #325, ale on nie miał wypadku i był tylko odstawiony ostatnio w hali napraw.
Jutro dokładniej sprawdze czy to on, jeśli tak, to obawiam się, że to może być kasacja :(
325 to nie będzie - on ma z przodu nasadkę na grzybek. Ten nie ma. Stąd moja wczesniejsza propozycja, że to 331. Nie widziałem nigdy jego wraku - ani kiedy stały przed halą, ani kiedy było ich cięcie. No ale nie wiem jak wygląda u niego sytuacja z szybkami.
Rzeczywiście #325 to być nie może, bo wczoraj w nocy jeździł na 21 :)

Twojej wiadomości o tym, że to może być #331 w czasie pisania wiadomości jeszcze nie widziałem, bo moją wiadomość zacząłem pisać około 21:30.

Wracając do tego jaki to może być wagon, to #331 na zdjęciu z września 2003 ma listwy koloru biało-szarego.
Na zdjęciu widać, że waogn nie ma szafki za motorniczym, ale mogła już zostać wymontowana.

Szczerze mówiąc, to wydaje mi się, że to jakiś będziński wagon, ale nie mam pojęcia jaki :|

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#56 Post autor: luki » 03 maja 2007, 12:43

Peter pisze:A tak swoją drogą to widać #345.
Coś mi się zdaje, że to jest #384+345 w całej okazałości. :mruga:
Tak, dlatego właśnie nie mogłem go znaleźć na Gliwicach w sobotę. Myślałem że #345 gdzieś przegapiłem na wozowni, a #384 solo, a ten składzik jednak teraz w Chorzowie jest na odświeżaniu.
rzelfix pisze:Anonim to zdecydowanie #717.
Zatem szafkę pomalowano mu na szaro... w Bytomiu się wkurzą ;)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#57 Post autor: Peter » 03 maja 2007, 12:45

Mnie się szare szafki bardziej podobają niż kremowe. :wink:
Bardzo ciekawie wyglądają też granatowe jak kiedyś w #417+418. 8)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#58 Post autor: ff » 03 maja 2007, 12:53

DW pisze: Wracając do tego jaki to może być wagon, to #331 na zdjęciu z września 2003 ma listwy koloru biało-szarego.
Tak, widziałem to zdjęcie i zdaję sobie z tego sprawę, ale było to jednak klika lat temu. Ja wagon 331 widziaiłem w zeszłym roku w wakacje na zajezdni i jakoś te listwy nie rzuciły mi się w oczy, więc myślę, że były już czerwone.
luki pisze:Myślałem że #345 gdzieś przegapiłem na wozowni, a #384 solo, a ten składzik jednak teraz w Chorzowie jest na odświeżaniu.
A może inny powód? 384 przecież niedawno był w Chorzowie odświeżany... Myślę, że przy takim uruchomieniu składów jak obecnie, nie pozbywaliby się dobrowolnie jednego z nich.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#59 Post autor: Peter » 03 maja 2007, 12:57

Akurat dobrze znam skład #384+345 i delikatnie mówiąc jest on co najwyżej w zadowalającym stanie. Blacharkę ma jedną z najgorszych.
Te wagony mają przecież już 32 lata i wygląd zewnętrzny nie odzwierciedla tak naprawdę ich stanu. Musiało się coś rozlecieć. :mruga:
Dziwne, że jeszcze #588+589 i #420+419 nie posłali. To są dopiero trupiszcza. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#60 Post autor: rzelfix » 03 maja 2007, 13:09

luki pisze:
rzelfix pisze:Anonim to zdecydowanie #717.
Zatem szafkę pomalowano mu na szaro... w Bytomiu się wkurzą ;)
ZTCP to ZUR zawsze im tak na złość robił (patrz wagony #705, #706, #612, #743...) :P
A co do ich koloru... no cóż, może to z przyzwyczajenia, ale wolę kremowe. :mryellow:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#61 Post autor: Peter » 03 maja 2007, 13:36

Jeszcze jedno takie moje spostrzeżenie. Wygląda na to, że #788 jednak jeszcze pojeździ. Niektórzy spisywali już go na straty i ja przyznaję, że również tak myślałem, ale
:arrow: Foto 1 Foto 2
Wreszcie montują te osłony kół. Mniamuśne. :P
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#62 Post autor: luki » 04 maja 2007, 12:10

Peter pisze:Jeszcze jedno takie moje spostrzeżenie. Wygląda na to, że #788 jednak jeszcze pojeździ. Niektórzy spisywali już go na straty i ja przyznaję, że również tak myślałem, ale
:arrow: Foto 1 Foto 2
Wreszcie montują te osłony kół. Mniamuśne. :P
Raczej zatem przetrwa, pod warunkiem że nie oznacza to że wózki są z #788 i teraz można je sobie dać gdzie się zechce :twisted: .

Ostatnio z Bogusiem dyskutowałem nad tym, by wagony #620 i #787 przenumerować. Z uruchomionej solówki #620 zrobić #787", a z kasacji #787 zrobić #620".
Wtedy by skład #619+620 poleciał w całości, a zostały by wozy #787 i #788 w pewnym sensie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#63 Post autor: ff » 12 maja 2007, 21:03

Na odświeżenie do ZUR przyjechał 767, oddano 771, o czym pisał luki. 767 to była ostatnia ex-chorzowska solówka w Zawodziu, która nie miała kremowej listwy (770 liczę jakby ją już miał ;) ) i w związku z tym był to wyjątkowo szpetny wagon :P Wykreślam też z listy 717.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#64 Post autor: Boguś » 13 maja 2007, 19:56

ff pisze:Na odświeżenie do ZUR przyjechał 767
Super, niech jeszcze zrobią #768 i mogliby się zabrać za składy, które straszą swoim wyglądem. Mam tu na myśli #675+676 i #694+693 (szczególnie #694)
Ostatnio zmieniony 13 maja 2007, 22:56 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#65 Post autor: Sebastian22 » 13 maja 2007, 21:42

Boguś pisze:
ff pisze:Na odświeżenie do ZUR przyjechał 767
Super, niech jeszcze zrobią #768 i mogliby się zabrać za składy, które straszą swoim wyglądem. Mam tu na myśli #675+676 i #694+693 (w szczególnie #694)
U nas tylko stoszesnanstki nie strasza wyglądem.....mogliby czasem myć wozy....jak przyjechały do nas krakowiaki to lśniły a teraz już obrudne....

Awatar użytkownika
piotrekw
Posty: 3
Rejestracja: 07 maja 2007, 18:33
Lokalizacja: Brynów

#66 Post autor: piotrekw » 20 maja 2007, 20:05

Właśnie zajrzałem do moich fot z Chorzowa i okazało się, że niezidentyfikowanym wagonem na tym zdjęciu jest 750 ;)

Obrazek

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#67 Post autor: ff » 20 maja 2007, 20:12

piotrekw pisze:Właśnie zajrzałem do moich fot z Chorzowa i okazało się, że niezidentyfikowanym wagonem na tym zdjęciu jest 750 ;)
Oczywiście nie jest to 750, ponieważ nie miał on z tyłu gniazd i takich blach nad drzwiami. Widać zresztą, że naklejka jest przyklejona po uprzednim odklejeniu. Poza tym nie ma śladu z przodu po nasadce na grzybek, o czym już pisałem. 750 miał kremowe listwy bez rowka, ten ma czerwone z rowkiem. W związku z tym nadal wydaje mi sie, że będzie to wagon 331. Pisałem jakiś czas temu (ale chyba jeszcze na km-forum), że widziałem w Chorzowie na tym wagonie z tyłu nalepkę PKT, co również tu jest widoczne. Wydaje mi się, że nie miał wtedy z tyłu jaja (choć te czerwone bazgroły jakby tego nie potwierdzają) i że listwy były właśnie czerwone.

Być może chcieli 750 w papierach zostawić (młody wagon), ale prawdziwy 750 do niczego już się nie nadawał i skasowali go w wakacje jako 331'', a potem zdecydowali, że 331 (wtedy już 750'') jednak też skasują.

Robiłeś może zdjęcie 331 podczas spaceru po zajezdni (wakacje 2006), gdy w tylnej hali warsztatów stał w rogu 331 na jednym torze razem z 790, a na sąsiednim torze stał 247 na przemalowaniu? Można by było porównać, bo innych zdjęć 331 właściwie brak, poza tym starym na TWB.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#68 Post autor: Boguś » 20 maja 2007, 21:36

Można usunąć z listy #770

Dzięki, zrobione. /ff

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#69 Post autor: Peter » 21 maja 2007, 16:38

piotrekw pisze:Właśnie zajrzałem do moich fot z Chorzowa i okazało się, że niezidentyfikowanym wagonem na tym zdjęciu jest 750 ;)
Witam ! :-)

Raczej pudło, bo już te szybki nad drzwiami eliminują wagon #750. Nie ma też czarnych poręczy. :twisted:
Chyba rzeczywiście ff ma rację co do #331, bo siedzenia są w kolorze czerwonym i szarym, co wskazuje na pochodzenie będzińskie.
A nie kryje się coś pod tą naklejką "#750"? Może da się to powiększyć i spróbować zobaczyć czy nie zakleili poprzedniego numerka (wybrzuszenia) ? :wink:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#70 Post autor: Boguś » 21 maja 2007, 16:46

Peter pisze: Raczej pudło, bo już te szybki nad drzwiami eliminują wagon #750. Nie ma też czarnych poręczy. :twisted:
Chyba rzeczywiście ff ma rację co do #331, bo siedzenia są w kolorze czerwonym i szarym, co wskazuje na pochodzenie będzińskie.
A nie kryje się coś pod tą naklejką "#750"? Może da się to powiększyć i spróbować zobaczyć czy nie zakleili poprzedniego numerka (wybrzuszenia) ? :wink:
Też się z tym zgodze. Poza tym na dachu widać typowe mocowanie pod kabel zasialający zamiast nasadki na grzybek. Takie mocowania robił Będzin

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#71 Post autor: Boguś » 06 cze 2007, 14:55

Do listy możma dopisać #621

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#72 Post autor: Boguś » 12 lip 2007, 23:14

Z ZUR-u wyjechał #384+345, a w jego miejsce pojawił się #506. Fotka #384+345, który połamał pantograf.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#73 Post autor: Boguś » 15 lip 2007, 14:14

Dzisiaj odwiedziłem sobie ZUR. Na torze do Krainy Wiecznych Tramwajów stoi to co zawsze, czyli: #230, jakaś eNka, pług KMTM-u. Obok postawili zwłoki #792, w wersji cabrio i bez drzwi.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2007, 15:39 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#74 Post autor: luki » 15 lip 2007, 15:15

Boguś pisze:Dzisiaj odwiedziłem sobie ZUR. Na torze do krainy wiedznych tramwajów stoi to co zawsze, czyli: #230, jakaś eNka, pług KMTM-u. Obok postawili zwłoki #792, w wersji cabrio i bez drzwi.
ENka to oczywiście #115R, tak jak pług, gniej od lat...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#75 Post autor: Peter » 15 lip 2007, 17:02

Boguś pisze:Obok postawili zwłoki #792, w wersji cabrio i bez drzwi.
W sam raz stopiątka na takie upalne dni. :wink:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#76 Post autor: DW » 29 lip 2007, 14:11

#753 powrócił do Będzina. Nastąpiło to pewnie już 2 tygodnie temu, ale dopiero dzisiaj wróciłem i widzę, że jeździ na poc. 216.
Został oczywiście odmalowany i ma kremowe listwy. W środku go jeszcze nie widziałem.

Jeśli w sierpniu nadal będzie kursował #535, oznaczać to będzie, że do Poznania pojechał już #788. Sądzę tak, dlatego że dostawa pierwszego zmodernizowanego wagonu do TŚ ma nastąpić do końca października a wagony mają być dostarczone do wykonawcy co najmniej 3 miesiące przed datą odbioru przez TŚ.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#77 Post autor: Boguś » 30 lip 2007, 23:34

Jak już wspomniał DW #511 pojechał do ZUR, natomiast z listy można wykreślić #767

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#78 Post autor: luki » 03 sie 2007, 17:04

#601 jak już wspomniałem w DPD, pojechał do ZUR.
Natomiast skreślam #621, bo podobno wrócił do Będzina.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#79 Post autor: Boguś » 17 sie 2007, 22:53

rzelfix pisze: A tak poza tym na ZURze stał sobie przed bramą #781.
Można dopisać do listy. Jestem zdziwiony, że #781 zjawił się w Chorzowie, a nie #694, który wręcz straszy swoim wyglądem. #781aż tak źle nie wyglądał.
Widać, że Zawodzie sporo wysłało wagonów do ZUR-u. #338 (przebudowywany na oryginalny 105N), #598, #661, #672, #673, #749, #767, #768, #769, #770, #771, #781.

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#80 Post autor: rzelfix » 17 sie 2007, 23:56

Chyba jednak dałem plamy i się pospieszyłem faktycznie z #781.
Po obejrzeniu zdjęć tego wagonu na TWB dochodzę do wniosku, że dostałem jakiegoś chwilowego złudzenia optycznego...
A przecież widziany przeze mnie wagon miał gniazda z przodu...

Przepraszam za błędne informacje...

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#81 Post autor: Peter » 20 sie 2007, 19:40

Zastanawiam się co się dzieje z #620...
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#82 Post autor: luki » 21 sie 2007, 12:22

Peter pisze:Zastanawiam się co się dzieje z #620...
Po stracie #376, #619, #787, postanowili z tym wrakiem coś zrobić...
Zapewne trwa remont i przebudowa na solo.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#83 Post autor: luki » 24 sie 2007, 15:28

luki pisze:
Peter pisze:Zastanawiam się co się dzieje z #620...
Po stracie #376, #619, #787, postanowili z tym wrakiem coś zrobić...
Zapewne trwa remont i przebudowa na solo.
Podobno przy #620 na razie nic nie jest robione. Nie wiadomo co z #787 no i co z przeznaczonym do modernizacji #788.
Z Gliwic na ZUR nadal są #506 i #420+419.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#84 Post autor: Karol » 24 sie 2007, 23:46

luki pisze:Nie wiadomo co z #787 no i co z przeznaczonym do modernizacji #788.
788 wczoraj wieczoram odjechał na lawecie w kierunku Poznania chyba.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#85 Post autor: luki » 25 sie 2007, 13:12

Karol pisze:
luki pisze:Nie wiadomo co z #787 no i co z przeznaczonym do modernizacji #788.
788 wczoraj wieczoram odjechał na lawecie w kierunku Poznania chyba.
Zgadza się. Niech się szybko biorą za remont tego złomu, bo jeszcze się rozleci nim zaczną :twisted:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Sebastian22
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#86 Post autor: Sebastian22 » 26 sie 2007, 15:23

no niech sie biora w końcu bo będziński nie może zbytnio czekać ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#87 Post autor: Peter » 03 wrz 2007, 22:11

Tyle lat już jeździł w takim stanie, że kolejny miesiąc mu nie zaszkodzi. :twisted:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#88 Post autor: luki » 14 wrz 2007, 19:52

Wczoraj do Gliwic wrócił wagon #506 po pracach w ZUR.
Zatem można go juz usunąć z listy.

EDIT: Dopisałem za to #791
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#89 Post autor: DW » 06 gru 2007, 16:02

Na forum WPK "adam86" napisał, że dzisiaj do Gliwic przewieziono wagon #420, który jest teraz wyłupkiem. #419 też za niedługo powinien chyba powrócić?

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#90 Post autor: Boguś » 06 gru 2007, 18:53

DW pisze:Na forum WPK "adam86" napisał, że dzisiaj do Gliwic przewieziono wagon #420, który jest teraz wyłupkiem. #419 też za niedługo powinien chyba powrócić?
Przebudowa na solo?

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#91 Post autor: DW » 06 gru 2007, 19:24

Boguś pisze:
DW pisze:Na forum WPK "adam86" napisał, że dzisiaj do Gliwic przewieziono wagon #420, który jest teraz wyłupkiem. #419 też za niedługo powinien chyba powrócić?
Przebudowa na solo?
#420 był pierwszym wagonem składu, więc #420 i #419 raczej nadal będą jeździły w składzie.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#92 Post autor: Boguś » 07 gru 2007, 18:22

Widać, że niewiele wiem o wagonach gliwickich. W sumie się nie dziwię, skoro jechałem nimi może 4 razy.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#93 Post autor: Peter » 07 gru 2007, 18:28

Służę Boguś pomocą, bo jeździłem wszystkimi gliwickimi stopiątkami. :twisted:
W sumie to już chyba jeździłem przez te wszystkie lata wszystkimi wagonami w GOPie łącznie z wieloma już skasowanymi. Zresztą to był kiedyś mój cel (wariat nie ? :mryellow: ).
Ciekawe czy dotychczasowa doczepka #419 będzie jeździć solo. Wolałbym jednak skład #420+419 jak dawniej.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#94 Post autor: Boguś » 07 gru 2007, 18:45

Peter pisze:Służę Boguś pomocą, bo jeździłem wszystkimi gliwickimi stopiątkami. :twisted:
W sumie to już chyba jeździłem przez te wszystkie lata wszystkimi wagonami w GOPie łącznie z wieloma już skasowanymi. Zresztą to był kiedyś mój cel (wariat nie ? :mryellow: ).
Nie dotyczy oczywiście #425, #677, dawnego #732+733, #765 #785 przed odbudową i #786.
Peter pisze:Ciekawe czy dotychczasowa doczepka #419 będzie jeździć solo. Wolałbym jednak skład #420+419 jak dawniej.
Ja też, jestem przeciwnikiem przebudowy drugich wagonów na solo. Nie raz już o tym pisałem :P

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#95 Post autor: Peter » 07 gru 2007, 18:50

Boguś pisze:Nie dotyczy oczywiście #425, #677, dawnego #732+733, #765 #785 przed odbudową i #786.
Dotyczy to wszystkich tych wagonów. :)
Jeździłem przecież #424+425, #677+678, #732+733, #766+765 i #785+786 wiele wiele razy.
Objeżdżanie sieci i "zwiedzanie" wszystkich wagonów zacząłem w wakacje 1996r. mając w ręku sieciowy kartonikowy bilet PKT K-ce. Spisywałem wtedy wagony. Neta nie było. :P
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

Re: ZUR Chorzów Batory

#96 Post autor: ff » 30 sty 2008, 22:02

Mały porządek. Usuwam 511 i 601 oraz wzmiankę o rozbitym 595.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ZUR Chorzów Batory

#97 Post autor: DW » 04 lut 2008, 17:43

Wagon #601, który do niedawna przechodził w Chorzowie naprawę powypadkową został "wyłupkiem". Dzisiaj zepsuł się już drugi raz od wyjazdu...
:arrow: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-220456.html

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#98 Post autor: DW » 13 lut 2008, 16:47

ZUR przygotowywuje się do wykonania zapowiadanego remontu cząstkowego 36 wozów.
W BIP TŚ pojawił się zamówienie na dostawę siedzeń do 36 wagonów :arrow: http://bip.tram-silesia.pl/przetargi/po ... 6_2008.doc
Co ciekawe 36 wagonów miało przejść taki remont w tym roku, a terminem realizacji dostaw siedzeń jest 02.02.2009... Czyli jednak w tym roku wykonają mniej remontów niż przewidywano :(

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#99 Post autor: ff » 17 lut 2008, 14:40

W ZUR na sąsiednim torze, gdzie stoją nieśmiertelne 230, 115R i pług 27R, dogorywają dwie ucięte stopiątki. Mają wysokość 1/3 w porównaniu do normalnej, czyli równo z podłogą. Oba wagony w malowaniu zakładowym. Widziałem z daleka, więc nie wiem jakie to konkretnie wagony.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#100 Post autor: Boguś » 17 lut 2008, 14:42

ff pisze:W ZUR na sąsiednim torze, gdzie stoją nieśmiertelne 230, 115R i pług 27R, dogorywają dwie ucięte stopiątki. Mają wysokość 1/3 w porównaniu do normalnej, czyli równo z podłogą. Oba wagony w malowaniu zakładowym. Widziałem z daleka, więc nie wiem jakie to konkretnie wagony.
Jednym z nich może być #792, a drugi... trudno powiedzieć.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#101 Post autor: Peter » 17 lut 2008, 16:27

Drugim może być przykładowo #787.
Ciekawe co się dzieje z #620. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości