Strona 1 z 22

Spis wagonów wg zajezdni

: 20 lip 2009, 22:35
autor: Trampesar6
R-1 Będzin
Łącznie wagonów: 81

105Na - ilość 18
283+285 S, 370*+371*, 420+419, 503 G, 508+534, 525, 535, 602, 621, 636+635, 734+735, 791 G

105N2K - ilość 11
665+694, 693+775 S, 700, 733, 742, 761+762, 783+784

105N-HF 11 AC - ilość 14
645+646, 701+748, 703+704, 719+720 S, 753+754, 771+772, 781+747

105NF S - ilość 10
653+654, 685+686, 726+727, 751+752, 757+758

Twist 2012N - ilość 13
830 Z, 836 Z, 839 Z, 840, 841, 842, 843, 844*, 845, 846, 847, 848, 849

Duewag Pt - ilość 1
914 G

Duewag Ptm - ilość 4
902, 907, 908, 909

MF 10 AC - ilość 10
1001 S, 1002 S, 1003 S, 1004 S, 1008 S, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013

Składów: łącznie: 21 (26) / w ruchu: 20 / na linii: 15
Solówek: łącznie: 22 (36) / w ruchu: 20 / na linii: 16
Twistów 2012N: łącznie: 8 / w ruchu: 8 / na linii: 6
Moderusów Beta MF 16 AC BD: łącznie: 10 / w ruchu: 10 / na linii: 6
MF 10 AC: łącznie: 5 / w ruchu: 5 / na linii: 4
Ptm: łącznie: 4 / w ruchu: 4 / na linii: 3

R-2 Katowice Zawodzie
Łącznie wagonów: 71

13N - ilość 1
308

105N - ilość 1
338

105Na - ilość 9
282, 573, 575 B, 598*, 607*, 625 B, 673*, 674, 767

105N-HF 11 AC - ilość 2
637*+638*

116Nd - ilość 1
812* G

116Ndm - ilość 0

Twist 2012N - ilość 17
820, 821, 822, 823, 824*, 825, 826, 827, 828, 829, 831, 832, 833, 834*, 835, 837, 838

Twist 2012N-10 - ilość 8
871, 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878

Twist 2017N - ilość 32
1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027*, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052

Składów: łącznie: x / w ruchu: x / na linii: 4
Solówek: łącznie: x / w ruchu: x / na linii: x
Citadisów: łącznie: 6 / w ruchu: 5 / na linii: 5
Twistów 2012N: łącznie: 20 / w ruchu: 20 / na linii: 16
Twistów 2012N-10: łącznie: 8 / w ruchu: 8 / na linii: 7
Twistów 2017N: łącznie: 32 / w ruchu: 32 / na linii: 22
13N: łącznie: 1 / w ruchu: 1 / na linii: 1 (tylko w dni wolne)

R-3 Bytom Stroszek
Łącznie wagonów: 74

N - ilość 2
954, 1118

105Na - ilość 8
321, 354+355, 451, 492+493, 716, 743

105N2K - ilość 14
669+670, 722+732, 737+759, 765+778, 766+774, 782+786, 777*-/-779

105N-HF 11 AC - ilość 11
691-/-689, 692+695, 702+749, 707+708, 709+710, 760

105NF S - ilość 14
647+648, 681+682 G, 705+706, 713+714, 717+721, 728+768, 755+756

111N - ilość 6
341+342, 360+406, 373+613

Duewag Ptm - ilość 1
911 B

MF 16 AC BD - ilość 12
850 B, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 B, 859 B, 860 B, 861 B

MF 10 AC - ilość 3
1005, 1006, 1007

MF 11 AC BD - ilość 3
1018, 1019, 1020

Składów: łącznie: 16 (23) / w ruchu: 16 / na linii: 12
Solówek: łącznie: 25 (37) / w ruchu: 24 / na linii: 9
Enek: łącznie: 2 / w ruchu: 2 / na linii: 0
Moderusów Beta MF 16 AC BD: łącznie: 2 / w ruchu: 2 / na linii: 2
MF 10 AC: łącznie: 8 / w ruchu: 8 / na linii: 6
MF 11 AC BD: łącznie: 3 / w ruchu: 3 / na linii: 1

R-4 Gliwice
Łącznie wagonów: 70

105Na - ilość 14
254, 417, 458, 476+425, 550+551, 564+565, 658, 680+679, 699+687

105N2K - ilość 6
374, 614, 677, 678, 790+740

105N-HF 11 AC - ilość 18
627+667, 659+660, 663-/-664, 672-/-688, 675+676 S, 683-/-642, 711+712, 725-/-736, 744-/-785

105NF S - ilość 7
651-/-652, 661+617, 684+715 S

116Nd - ilość 8
800, 802, 804, 805, 806, 809, 810*, 813

116Ndm - ilość 8
801, 803, 807, 808, 811, 814, 815, 816

Duewag Pt - ilość 4
901, 906, 910, 912*

Duewag Ptm - ilość 5
900, 903, 904, 905, 913

Składów: łącznie: 11 (14) / w ruchu: 11 / na linii: 7
Solówek: łącznie: 25 (39) / w ruchu: 24 / na linii: 12
Citadisów: łącznie: 6 / w ruchu: 4 / na linii: 3
Helmutów: łącznie: 6 / w ruchu: 5 / na linii: 1
Ptm: łącznie: 5 / w ruchu: 5 / na linii: 5

Łącznie: 296 wagonów

Liczba wozów na linii uwzględnia wozy uruchamiane w dni robocze. W przypadku, gdy wyjazdy wieczornych podmian na solówki odbywają się przed zjazdami solówek z pociągów dziennych, wagony te doliczane są do liczby uruchamianych wozów.

Legenda:
* - wagon, za numerem którego jest gwiazdka jest odstawiony, w przypadku odstawionego składu znajdują się dwie gwiazdki dla obu wozów.
-/- - skład rozpięty - oba wagony kursują solo (symbole zamiast plusa)
B - wypożyczony z Będzina,
G - wypożyczony z Gliwic,
S - wypożyczony ze Stroszka,
Z - wypożyczony z Zawodzia.
Lista wagonów doczepnych po modernizacji.


Post zmienił właściciela z użytkownika luki na użytkownika Trampesar6, który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.

: 16 wrz 2009, 16:40
autor: DW
Dopisałem gwiazkę przy #362, który ponoć znajduje się w Chorzowie -> http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1401 (przedostatni akapit)

Z tego co ja zrozumiałem z opisu, to znak "-/-" oznacza, że rozpięty został skład złączony z dwóch solówek. Pojawił się on przy składzie #726+727, którego drugi wagon solo nie jeździ, więc zmieniłem wpis na #726+727*. Jeśli mylę się co do tego oznaczenia, to proszę mnie poprawić, ale sądzę, że takie (z "-/-" tylko przy rozpiętych "solówkowych" składach) jest bardziej logiczne.

: 24 lip 2010, 12:42
autor: R_G
#633 i #751 jak na razie jeżdżą solo więc: -/-

: 24 lip 2010, 17:58
autor: Boguś
R_G pisze:#633 i #751 jak na razie jeżdżą solo więc: -/-
Znaczek -/- oznacza rozpięty skład, w którym oba wagony kursują solo.

: 03 sie 2010, 21:24
autor: rafalurbino18
DW pisze:Strasznie pomieszany był ilostan wozów w zaj. Gliwice (szczególnie w przypadku solówek). Poprawiłem.

Przy okazji w liczbie uruchamianego taboru uwzględniłem ostatnie zmiany.
Właśnie 19 solówek nie jest uruchamianych. Pewnie liczyłeś tylko te dzienne.
Licząc kolejno liniami (1, 3, 5, 17 i 18) 7+3+4+8+4=26

: 03 sie 2010, 21:59
autor: DW
rafalurbino18 pisze:
DW pisze:Strasznie pomieszany był ilostan wozów w zaj. Gliwice (szczególnie w przypadku solówek). Poprawiłem.

Przy okazji w liczbie uruchamianego taboru uwzględniłem ostatnie zmiany.
Właśnie 19 solówek nie jest uruchamianych. Pewnie liczyłeś tylko te dzienne.
Licząc kolejno liniami (1, 3, 5, 17 i 18) 7+3+4+8+4=26
Dotychczas w tym spisie uwzględnialiśmy tylko poc. dzienne (bez wieczornych i nocnych). To wszystko dlatego, że liczba uruchamianych pociągów ma służyć temu, aby wiedzieć jaką rezerwę ma dana zajezdnia, a na poc. wieczorne i nocne wysyłane są zazwyczaj wozy po zakończeniu służby na poc. dziennym, który wcześniej zjeżdża.

: 04 sie 2010, 06:22
autor: rafalurbino18
DW pisze:Dotychczas w tym spisie uwzględnialiśmy tylko poc. dzienne (bez wieczornych i nocnych). To wszystko dlatego, że liczba uruchamianych pociągów ma służyć temu, aby wiedzieć jaką rezerwę ma dana zajezdnia, a na poc. wieczorne i nocne wysyłane są zazwyczaj wozy po zakończeniu służby na poc. dziennym, który wcześniej zjeżdża.
Tylko, że pociągi wieczorne na linie 3 i 5 wyjeżdżają dość wcześnie. Obecnie nie ma policzonych solówek z linii 4 (bo jeszcze nie jeżdżą rzecz jasna), które mogłyby trafiać na pociągi wieczorne. Pozostałe pociągi z innych linii zjeżdżają do zajezdni już po wyjeździe tych na 3 i 5, więc pociągi wieczorne są obsługiwane przez wozy które i tak stoją cały dzień na zajezdni. Tak więc czy zostawić tak jak jest, czy odjąć te pociągi?

: 04 sie 2010, 09:44
autor: DW
rafalurbino18 pisze:
DW pisze:Dotychczas w tym spisie uwzględnialiśmy tylko poc. dzienne (bez wieczornych i nocnych). To wszystko dlatego, że liczba uruchamianych pociągów ma służyć temu, aby wiedzieć jaką rezerwę ma dana zajezdnia, a na poc. wieczorne i nocne wysyłane są zazwyczaj wozy po zakończeniu służby na poc. dziennym, który wcześniej zjeżdża.
Tylko, że pociągi wieczorne na linie 3 i 5 wyjeżdżają dość wcześnie. Obecnie nie ma policzonych solówek z linii 4 (bo jeszcze nie jeżdżą rzecz jasna), które mogłyby trafiać na pociągi wieczorne. Pozostałe pociągi z innych linii zjeżdżają do zajezdni już po wyjeździe tych na 3 i 5, więc pociągi wieczorne są obsługiwane przez wozy które i tak stoją cały dzień na zajezdni. Tak więc czy zostawić tak jak jest, czy odjąć te pociągi?
Tego nie zauważyłem. Skoro tak jest, to rzeczywiście możemy je wliczyć do uruchamianych pociągów.

: 15 gru 2010, 22:44
autor: Przemek
rafalurbino18 pisze:
DW pisze:Dotychczas w tym spisie uwzględnialiśmy tylko poc. dzienne (bez wieczornych i nocnych). To wszystko dlatego, że liczba uruchamianych pociągów ma służyć temu, aby wiedzieć jaką rezerwę ma dana zajezdnia, a na poc. wieczorne i nocne wysyłane są zazwyczaj wozy po zakończeniu służby na poc. dziennym, który wcześniej zjeżdża.
Tylko, że pociągi wieczorne na linie 3 i 5 wyjeżdżają dość wcześnie. Obecnie nie ma policzonych solówek z linii 4 (bo jeszcze nie jeżdżą rzecz jasna), które mogłyby trafiać na pociągi wieczorne. Pozostałe pociągi z innych linii zjeżdżają do zajezdni już po wyjeździe tych na 3 i 5, więc pociągi wieczorne są obsługiwane przez wozy które i tak stoją cały dzień na zajezdni. Tak więc czy zostawić tak jak jest, czy odjąć te pociągi?
Wg planu służb jest tak:
405 -> 515
403 -> 517

: 27 lut 2011, 15:07
autor: Peter
Tak sobie zajrzałem na stronę TŚ i widzę, że zaktualizowali ilostan taboru. Nie zgadza się liczba wagonów 105Na, bo my mamy w spisie ich 266 a tam jest w spisie 63+79+58+51=251 sztuk. :arrow: Link
Prawdopodobnie nie liczą tych 12 sztuk 105Na w leasingu zwrotnym, ale to i tak się nie zgadza o 2 sztuki, bo 105NT #789 pewnie liczą za 105Na #756K.

: 01 lip 2011, 21:50
autor: DW
W liczbie wozów kursujących na liniach uwzględniono wakacyjny rozkład jazdy, który będzie obowiązywał przez najbliższe 2 miesiące.

EDYCJA (31.08, 22:30):
Liczba uruchamianych wozów przywrócona do rozkładów obowiązujących w zwykłe dni robocze. Ponadto uwzględniono ostatnie zmiany rozkładów jazdy.

: 23 wrz 2012, 14:53
autor: DW
Niebawem rozpocznie się kolejna aktualizacja listy w związku z dzisiejszymi przemieszczeniami wozów. Dlatego na pamiątkę zamieszczam kopię spisu ;)
Stan na dzień 2012.09.20 r. pisze:R-1 Będzin
Łącznie 78 wagonów

105Na - ilość 60
274-/-275, 440*+446*, 450, 451, 508, 509, 511, 513, 517, 518, 521, 523, 524, 525, 526, 527, 529, 530-/-540, 532, 534, 535, 537*, 552, 553, 566, 567, 575, 595, 601, 602, 621, 622, 623+624, 625, 627, 629+630, 631+632, 633+634, 635, 636, 664+663, 667, 751*+752*, 753, 754, 755*+756*, 756K, 757+758, 760

105N2k - ilość 9
665, 694 Z, 700* Z, 737, 740, 759*, 761, 762, 790

E1 - ilość 10
920, 921*, 922, 926, 927* G, 928, 929, 931, 936, 937
<hr>Składów: łącznie: 9 (11) / w ruchu: 6 / na linii: 6
Solówek: łącznie: 53 (49) / w ruchu: 52 / na linii: 36
Wiedeńców: łącznie: 10 / w ruchu: 8 / na linii: 6
<hr>
R-2 Katowice Zawodzie
Łącznie 32 wagony

105N - ilość 2
338, 416

105Na - ilość 14
277, 281, 340, 590, 591, 661, 672, 688*, 692, 695, 748*, 749, 767, 768

105N2k - ilość 0


116Nd - ilość 4
801*, 802*, 808*, 811*

Duewag Pt - ilość 10
900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907*, 908, 909

111N - ilość 2
342+341
<hr>Składów: łącznie: 0 / w ruchu: 0 / na linii: 0
Składy 111N: łącznie: 1 / w ruchu: 1 / na linii: 0
Solówek: łącznie: 16 / w ruchu: 14 / na linii: 9
Citadisów: łącznie: 4 / w ruchu: 0 / na linii: 0
Helmutów: łącznie: 10 / w ruchu: 9 / na linii: 7
<hr>
R-2 Zawodzie (Chorzów Batory)
Łącznie 85 wagonów

105Na - ilość 62
250+251*, 262+282, 268+269, 270+271, 283+285, 284, 328, 329, 370+371, 550-/-551, 578+577, 583+584, 598, 599+600, 604+603, 607+617, 637+638, 659+660*, 673, 674, 675+676, 680+679, 685+686, 691+689, 699-/-687, 702+701, 725+736, 726+727, 728+573, 731*+730*, 734+735, 746+745, 772+771, 781-/-747

105N2k - ilość 10
669 B, 670 B, 693, 765 G, 777 S, 779 S, 782, 783+784, 786 G

116Nd - ilość 13
800, 803, 804, 805, 806, 807, 809*, 810*, 812, 813, 814, 815, 816
<hr>Składów: łącznie: 26 (29) / w ruchu: 23 / na linii: 8
Solówek: łącznie: 20 (14) / w ruchu: 20+2 / na linii: 18
Citadisów: łącznie: 13 / w ruchu: 11 / na linii: 2
<hr>

R-3 - Bytom Stroszek
Łącznie 77 wagonów

N - ilość 2
954, 1118

105N - ilość 9
361, 362, 470, 464+465, 471+478, 548+488

105Na - ilość 57
257+258, 264+265 Z, 272+273, 279+280 B, 321, 354+355, 456+457, 487, 490, 492+493, 495+496, 579+610, 587+612, 620 G, 644+344, 645+646, 647+648, 681-/-682, 683+642, 684, 703-/-704, 705-/-706, 707+708, 709-/-710, 711+712, 713+714, 715, 716, 717+721, 719+720, 743, 773, 776, 791

105N2K - ilość 9
347, 678, 718*, 722, 732 G, 766, 774, 775, 778*
<hr>Składów: łącznie: 22 (26) / w ruchu: 22 / na linii: 14
Solówek: łącznie: 31 (20) / w ruchu: 29 / na linii: 10
Enek: łącznie: 2 / w ruchu: 2 / na linii: 1
<hr>
R-4 - Gliwice
Łącznie 65 wagony

105Na - ilość 46
254 S, 255 S, 256, 259, 260+261, 266, 267, 316+472, 364+392, 379+415, 395+386, 417, 420+419, 425, 458, 461+460, 476, 477, 503, 506, 556+557, 558+559, 561+382, 564+565, 639, 649+650, 651+652, 654+653, 658, 744, 785, 788

105N2K - ilość 5
374, 614, 677, 733*, 742

111N - ilość 4
613+373, 360-/-406

E1 - ilość 10
923, 924, 925, 932, 934, 935, 938, 939, 940, 941
<hr>Składów: łącznie: 15 / w ruchu: 15 / na linii: 11
Solówek: łącznie: 25 / w ruchu: 24 / na linii: 14
Wiedeńców: łącznie: 10 / w ruchu: 10 / na linii: 7
<hr>
Legenda:
* - wagon za numerem którego jest gwiazdka jest odstawiony, w przypadku odstawionego składu znajdują się dwie gwiazdki dla obu wozów.
-/- - skład rozpięty - oba wagony kursują solo (symbole zamiast plusa)
B - wypożyczony z Będzina,
G - wypożyczony z Gliwic,
S - wypożyczony ze Stroszka,
Z - wypożyczony z Zawodzia.
258 - wagon doczepny typu 105NaD
756K - wagon przysłany z Krakowa w zamian za 105NT #789 (wypożyczenie)

: 06 paź 2012, 18:13
autor: KZKGaPowicz
Czy uruchomienie solówek, składów i innego typu taboru wyznaczane jest na dzień roboczy?

: 07 paź 2012, 13:32
autor: DW
KZKGaPowicz pisze:Czy uruchomienie solówek, składów i innego typu taboru wyznaczane jest na dzień roboczy?
Tak, gdyż w większości przypadków wtedy ich uruchomienie jest największe i chodzi o to by jasno było widać ile wozów jest w rezerwie.
Mam sporządzoną tabelkę w Excelu, w której jest wyszczególnione mam wszystkie dni. Załączyłem ją do postu.

: 18 paź 2012, 07:38
autor: Penny
Mam pytanie, czy ktoś z Was prowadzi historię spisów wagonów, tzn. żeby było wiadomo, którego dnia został przeniesiony do danej zajezdni? Bo ten spis jest pożyteczny, ale przedstawia tylko i wyłącznie stan aktualny (jak większość Naszych list).

: 23 paź 2013, 12:09
autor: DW
Uporządkowałem temat. Usunięte zostały zbędne posty. Reszta została przesunięta do odpowiednich tematów: 105N: "Wagony odstawione", "Migracje, wypożyczenia wagonów", "105N 789", "Składy - konfiguracje i spięcia", "Przenumerowania" oraz dotyczących odstawień wagonu N i E1.

Przypominam, że o pojawieniu się/odstawieniu wagonów, wypożyczeniach itp. sprawach piszemy w odpowiednich tematach (wymienionych powyżej). Tutaj zgłaszamy głównie nieprawidłowości w danych w spisie.
Pisząc we właściwych tematach dużo łatwiej jest znaleźć poszukiwane informacje.

: 02 lis 2013, 07:41
autor: PatrykBe
Czemu moderusy z chorzowa są napisane w 105N-HF 11 AC ,a nie w 105NF-S+105NF-Sd

: 02 lis 2013, 18:13
autor: Boguś
PatrykBe pisze:Czemu moderusy z chorzowa są napisane w 105N-HF 11 AC ,a nie w 105NF-S+105NF-Sd
Bo nie będziemy tworzyć kilku różnych oznaczeń dla wagonów, które praktycznie niczym się nie różnią. Poza tym sam pewnie wiesz, które wagony były modernizowane w Chorzowie.

: 16 gru 2013, 11:37
autor: DW
Zaktualizowałem liczby wagonów "na linii".
Przypominam, że uwzględniają one pociągi wieczorne wyjeżdżające przed zjazdem innych pociągów dziennych (w takich wypadkach zajezdnia musi dysponować większą ilością wagonów, gdyż nie ma możliwości by przeszedł tam wagon z innego pociągu).

: 08 sty 2014, 17:30
autor: polaraxa
Osobiście uważam że symbol -/- powinien oznaczać ; wagon silnikowy z kabiną z możliwością dopięcia doczepy, -/ doczepa z kabiną mogąca jeżdzić jako solówka. Pamiętajmy że montaż ŚKUP-u uniemożliwi pewne konfiguracje ze względu na brak urządzeń w kabinie lub dodatkowych gniazd m/w.

: 26 wrz 2014, 15:16
autor: KZKGaPowicz
Czy składy #274+275, #511+532, #521+518, #530+540, #537+529, #553+513 można rozdzielić na 2 odrębne i niezależne wagony?

: 26 wrz 2014, 15:19
autor: R_G
Wszystkie doczepy które wymieniłeś mogą kursować solo.
Ale przez modernizacje wagonów wysłanych z Będzina, brakuje składów, a więc te dalej w składach pojeżdżą.

: 24 gru 2014, 16:08
autor: Penny
mi4chal254 pisze:(...) #620, #732, #765, #786, które znajduje się w Gdańsku na naprawie.
Wagony #620, #765 i #732 kursowały odpowiednio: przedwczoraj na 331, wczoraj na 706 i wczoraj na 709. A z tym Gdańskiem to chyba pomyłka.

: 24 gru 2014, 18:21
autor: DWD
Autor miał na myśli pewnie #786 ze spaloną aparaturą. ;-)

: 24 gru 2014, 20:52
autor: mi4chal744
DWD pisze:Autor miał na myśli pewnie #786 ze spaloną aparaturą. ;-)
No właśnie, chodziło mi o ten #786. :)

: 25 gru 2014, 09:36
autor: KZKGaPowicz
elot360 pisze:Czemu ktoś nagle zmienił w Moderusach R-4, że to wszystko to są rozpięte składy, gdzie oba wagony kursują solo? Wcześniej wagony był wypisane jako solówk,i a teraz że są w składzie rozpiętym.
Zmieniłem to ja, ponieważ jest możliwość spięcia tych wagonów w skład, ale ktoś może tego nie wiedzieć, dlatego postanowiłem to oznaczyć, aby nikt nie miał wątpliwości, ile składów jest obecnie do dyspozycji, a ile może być maksymalnie spiętych.
mi4chal254 pisze:Podobno mają przyjść z Zawodzia do Stroszka jakieś wozy. Z Gliwic podobno #458 i #255, a Stroszek ma dać Gliwicom #620, #732, #765, #786, które znajduje się w Gdańsku na naprawie.
Jeśli już, to R-4 odda ZURki #254 i #255, natomiast zwrócone powinny zostać wagony: #620, #732, #765 i #786. Ponadto ewentualną naprawą raczej zajęłoby się MPK Łódź, ale z tego, co słyszałem, to ma on spaloną aparaturę tyrystorową, a to można naprawić u nas; trzeba tylko wymienić aparaturę.

: 25 gru 2014, 10:20
autor: Penny
mi4chal254 pisze:
DWD pisze:Autor miał na myśli pewnie #786 ze spaloną aparaturą. ;-)
No właśnie, chodziło mi o ten #786. :)
Wiem, że chodzi o #786, tylko co on ma wspólnego z Gdańskiem? Czy tam znajduje się serwis?

: 25 gru 2014, 11:08
autor: mi4chal744
Też właśnie nie wiem, co on tam robi, ale kolega z forum przy mnie dzwonił i tam mu powiedziono, że znajduje się Gdańsku na naprawie. Sam się zdziwiłem.

: 25 gru 2014, 12:57
autor: KZKGaPowicz
elot360 pisze:
KZKGaPowicz pisze:(...)#786. Ponadto ewentualną naprawą raczej zajęłoby się MPK Łódź, ale z tego, co słyszałem, to ma on spaloną aparaturę tyrystorową, a to można naprawić u nas; trzeba tylko wymienić aparaturę.
To jak na tutejszą wymianę, trochę to trwa...
Bo trzeba zakupić nową aparaturę, która kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych.

: 26 sty 2015, 14:08
autor: R_G
http://www.tram-silesia.pl/www/index.php/tabor/liniowe/

Według tego spisu w Będzinie są 33 wagony 105Na (stan na 31.12.14).
W naszym spisie 37, a trzeba jeszcze doliczyć 2 wagony, które są na wypożyczeniu w Bytomiu. No i coś się nie zgadza.

: 31 sty 2015, 10:53
autor: DW
R_G pisze:http://www.tram-silesia.pl/www/index.php/tabor/liniowe/

Według tego spisu w Będzinie są 33 wagony 105Na (stan na 31.12.14).
W naszym spisie 37, a trzeba jeszcze doliczyć 2 wagony, które są na wypożyczeniu w Bytomiu. No i coś się nie zgadza.
W tym spisie jakby nie uwzględniono niektórych wozów, które są na stanie, bo w przypadku każdej zajezdni liczba ta jest zaniżona.
Liczba wozów na stanie zajezdni R-1, R-2, R-3, R-4 (bez uwzględniania wypożyczeń) wg naszego spisu wynosi odpowiednio:
39, 40, 28, 28.
Wg TŚ jest to:
33, 38, 27, 26.
Z uzyskanych informacji i z tego, co sprawdzałem na początku stycznia reszta wozów jest w ruchu, więc nie wiem czemu aż 11 stopiątek umknęłoby im w ilostanie?

: 17 mar 2015, 18:15
autor: polaraxa
Policzyłem wozy w Zawodziu;105N-1,105HF-18,105NK-6,105Na-36/+4w R-1//+2 w R-3/,116Nd-14/+3 w R-4/,Pt-8/+6 w R-4/,2012N-24/-4 z R-1/.Nie liczę 13N-1. .

: 17 mar 2015, 18:49
autor: tramwajarze z19
polaraxa pisze:Policzyłem wozy w Zawodziu...105Na-36/+4w R-1//+2 w R-3/...
Te dwa które są w R-3 czyli #558+559 są na stanie w Stroszku.

: 04 wrz 2015, 22:22
autor: DW
Trampesar6 pisze:Ilość wagonów 105Na w zajezdni Będzin to 40. Łączna ilość wagonów powinna wynosić 90. Widać, że ktoś nie uczył się matematyki :D
Listę aktualizuje kilka osób. Przy przenoszeniu wagonów między zajezdniami, "spinaniu" i "rozpinaniu" składów itp. czasem wkradnie się błąd w przeliczeniach.
Dziękujemy za czujność :) Wszelkie nieprawidłowości są na bieżąco poprawiane.

: 08 gru 2015, 22:53
autor: trajtek
Czy mi się tylko wydaje, czy nie widzę tu #1100, #1167 i #1263?

: 08 gru 2015, 23:03
autor: Penny
trajtek pisze:Czy mi się tylko wydaje, czy nie widzę tu #1100, #1167 i #1263?
To nie są wagony uruchamiane regularnie w ruchu liniowym, tylko wagony zabytkowe.

: 08 gru 2015, 23:24
autor: DW
Penny pisze:
trajtek pisze:Czy mi się tylko wydaje, czy nie widzę tu #1100, #1167 i #1263?
To nie są wagony uruchamiane regularnie w ruchu liniowym, tylko wagony zabytkowe.
Oraz robocze ;) Bo #1167 to oficjalnie wagon roboczy, który może przewozić pasażerów.

: 09 gru 2015, 09:03
autor: trajtek
A gdzie wyżej wymienione wagony stacjonują w takim razie? :) Coś kiedyś słyszałem, że jakieś w Będzinie (chyba #1167, #1263), ale co z #1100? :)

: 09 gru 2015, 09:16
autor: DW
trajtek pisze:A gdzie wyżej wymienione wagony stacjonują w takim razie? :) Coś kiedyś słyszałem, że jakieś w Będzinie (chyba #1167, #1263), ale co z #1100? :)
#1100+1263 w Chorzowie Batorym (info w tym temacie). #1167 w Będzinie.

: 10 sty 2016, 23:01
autor: tramwajarze z19
#850 jest jako wypożyczenie ze Stroszka, gdyż #861 stoi sobie bez dwóch pantografów za halą w R-3.

: 19 sty 2016, 20:25
autor: polaraxa
Wagony zabytkowe uruchamiane czasowo to w ZUR #1100+1263, w R-1 #1167+1101, w R-2 #308 oraz #338 będący jedynym zabytkiem w stałym ruchu liniowym.

: 19 sty 2016, 20:30
autor: DW
polaraxa pisze:w R-1 #1167+1101
Skąd Ty wytrzasnąłeś 1101? Nie ma takiego wozu. #1167 może kursować tylko z #1263, bo to jedyna doczepa do enki w GOPie. Oczywiście może też mieć podpiętą lorkę albo pług, ale wtedy nie będzie wozem liniowym.

: 21 sty 2016, 18:27
autor: polaraxa
Sorki mogło mi się coś pomylić.

: 19 lut 2016, 21:29
autor: Damien
Liczba Helmutów na linii do poprawy (Zawodzie).

: 19 lut 2016, 23:06
autor: Trampesar6
Łączna liczba wagonów w:
R-2 to 102
R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
R-4 to 73

: 19 lut 2016, 23:57
autor: tramwajarze z19
Trampesar6 pisze:R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
Ilość 105Na jest 26 bo +344 już nie wyjedzie.

: 20 lut 2016, 13:04
autor: DW
tramwajarze z19 pisze:
Trampesar6 pisze:R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
Ilość 105Na jest 26 bo +344 już nie wyjedzie.
#344 został już zdjęty ze stanu czy jest odstawiony do kasacji?

: 20 lut 2016, 13:41
autor: tramwajarze z19
DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:
Trampesar6 pisze:R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
Ilość 105Na jest 26 bo +344 już nie wyjedzie.
#344 został już zdjęty ze stanu czy jest odstawiony do kasacji?
Obecnie odstawiony do kasacji.

: 20 lut 2016, 19:44
autor: DW
tramwajarze z19 pisze:
DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:
Trampesar6 pisze:R-3 to 71 (ilość 105Na to 27)
Ilość 105Na jest 26 bo +344 już nie wyjedzie.
#344 został już zdjęty ze stanu czy jest odstawiony do kasacji?
Obecnie odstawiony do kasacji.
W takim razie liczba wagonów jest właściwa, gdyż lista zawiera wagony, które są na stanie spółki Tramwaje Śląskie :)

: 08 mar 2016, 19:41
autor: mi4chal744
W Gliwicach wrócił #583+584, oraz w Gliwicach są #900 i #909