Zmiany od 2018.03.05
Zmiany od 2018.03.05
Wg rozkładów na KZKGOP od dnia 5.03.2018 nastąpią zmiany:
L-1 - zmiana trasy na Ruda Śląska Chebzie -Gliwice Zajezdnia co 30 minut 2xE1 2x105HF
L-9 -po wstępnych oględzinach zostaje tylko jedna Beta
L-11 - co 15 minut na obecnej trasie. 5xE1 z Gliwic. 3x105HF z Bytomia.
L-17 - zmiana godzin wyjazdu z zajezdni (mam wrażenie, że kiedyś już taki rozkład był)
L-19 - zmiana obsady taborowej i korekty godzin
L-1 - zmiana trasy na Ruda Śląska Chebzie -Gliwice Zajezdnia co 30 minut 2xE1 2x105HF
L-9 -po wstępnych oględzinach zostaje tylko jedna Beta
L-11 - co 15 minut na obecnej trasie. 5xE1 z Gliwic. 3x105HF z Bytomia.
L-17 - zmiana godzin wyjazdu z zajezdni (mam wrażenie, że kiedyś już taki rozkład był)
L-19 - zmiana obsady taborowej i korekty godzin
Ostatnio zmieniony 11 mar 2018, 09:22 przez 666, łącznie zmieniany 2 razy.
Z 19 też zeszła Beta. Przygotowania taborowe do remontu na linii 5 jak widać już się zaczęły.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
-
- Posty: 5908
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Zapomniałeś dopowiedzieć że w weekendy. W robocze masz normalnie skład.mi4chal744 pisze:Warto wspomnieć ze na linii 19 zamiast bety bedzie solówka.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
-
- Posty: 5908
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Wg rozkładów w dni robocze też będą solówki na tej linii Spójrz np. na godzinę 13:37 i 15:37 ze Stroszka Zajezdni.elot360 pisze:Zapomniałeś dopowiedzieć że w weekendy. W robocze masz normalnie skład.mi4chal744 pisze:Warto wspomnieć ze na linii 19 zamiast bety bedzie solówka.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
W dni robocze i w dni wolne zamiast bety będzie solówka.Trampesar6 pisze:Wg rozkładów w dni robocze też będą solówki na tej linii Spójrz np. na godzinę 13:37 i 15:37 ze Stroszka Zajezdni.elot360 pisze:Zapomniałeś dopowiedzieć że w weekendy. W robocze masz normalnie skład.mi4chal744 pisze:Warto wspomnieć ze na linii 19 zamiast bety bedzie solówka.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
Dziwne, patrzę na godzinę 4:53 gdzie w obecnym rozkładzie jest Beta i tam jest już skład.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Bo kolejność pociągów pod godziny pewnie też będzie zmienione.elot360 pisze:Dziwne, patrzę na godzinę 4:53 gdzie w obecnym rozkładzie jest Beta i tam jest już skład.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
E1 na poc. 12 i 14.L-1 - zmiana trasy na Ruda Śląska Chebzie -Gliwice Zajezdnia co 30 minut 2xE1 2x105HF
Tak, na poc. 91. Na pozostałych na przemian: 105NK i 105HF.L-9 -po wstępnych oględzinach zostaje tylko jedna Beta
E1 na poc.: 1101, 1102, 1103, 1105, 1107.L-11 - co 15 minut na obecnej trasie. 5xE1 z Gliwic. 3x105HF z Bytomia.
Na poc. 1907 i 1911 - pojedynczy 105HF. Reszta dziennych pociągów w dni robocze to 2x105N lub 2x105HF.L-19 - zmiana obsady taborowej i korekty godzin
W Katowicach 11-stka nie będzie miała żadnego postoju. Odjazdy są o tych samych godzinach co przyjazdy, więc albo będą odjeżdżać opóźnione, albo na końcowym odcinku będą już jechać przed czasem.Pimpek pisze:Mnie również, bo wygląda na to, że teraz również jedenastka będzie kursować będą postoju w Katowicach, skoro ma być 8 pociągów.rifi pisze:Skoro z linią 1 powrócili do starej trasy to aż dziwi ze nie powrócili z linia 11 do pl. Wolności a z 19 do pl. Miarki.
Zatem już dwie linie dojeżdżające do Katowic nie mają postoju. Tak jak 1 i 11 były opóźnione w kier. Katowic, to teraz 11 będzie opóźniona w obie strony... 11 powinna być obsługiwana przez 9 pociągów, ale tutaj trzeba już więcej taboru/motorniczych w porównaniu aktualnym rozkładem.DW pisze:W Katowicach 11-stka nie będzie miała żadnego postoju. Odjazdy są o tych samych godzinach co przyjazdy, więc albo będą odjeżdżać opóźnione, albo na końcowym odcinku będą już jechać przed czasem.Pimpek pisze:Mnie również, bo wygląda na to, że teraz również jedenastka będzie kursować będą postoju w Katowicach, skoro ma być 8 pociągów.rifi pisze:Skoro z linią 1 powrócili do starej trasy to aż dziwi ze nie powrócili z linia 11 do pl. Wolności a z 19 do pl. Miarki.
No nie zgadzam się. Obecnie masz osiem 1 i pięć 11. Po zmianach osiem 11 i cztery 1. Nie uwzględniając nocek. Więc tabor uwolniony. Co do motorniczych: trzeba by przeanalizować podziały służb na zajezdniach by to określić dokładnie.Pimpek pisze:11 powinna być obsługiwana przez 9 pociągów, ale tutaj trzeba już więcej taboru/motorniczych w porównaniu aktualnym rozkładem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez 666, łącznie zmieniany 1 raz.
Sumarycznie czas między Chorzowem, a Katowicami jest prawidłowy. Ale aby tramwaje kursowały punktualnie, trzeba go jeszcze prawidłowo rozłożyć pomiędzy przystankami.DW pisze:W Katowicach 11-stka nie będzie miała żadnego postoju. Odjazdy są o tych samych godzinach co przyjazdy, więc albo będą odjeżdżać opóźnione, albo na końcowym odcinku będą już jechać przed czasem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez aso, łącznie zmieniany 2 razy.
To akurat dobrze. Jeden tramwaj z Bytomia pojedzie w kierunku Miarki/Brynów, drugi Dworzec/Plac Wolności.rifi pisze:Skoro z linią 1 powrócili do starej trasy to aż dziwi ze nie powrócili z linia 11 do pl. Wolności a z 19 do pl. Miarki.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ziut19, łącznie zmieniany 1 raz.
Tam rzeczywiście jest hardcorowo. Natomiast problemem całej trasy jest źle rozłożony czas. W sytuacji gdy na odcinek który jedzie się 1 minutę w rozkładzie jest 2 minuty, to trzeba zwolnić / odstać. Ale na innym odcinku tej minuty potem brakuje. To są rzeczy, których ŚKUP nie wykaże. Po prostu trzeba wyjść z biura i przejechać kilka- lub kilkanaście kursów w reprezentatywnych porach. Bardzo proste, a jednocześnie bardzo trudne.666 pisze:Ale mam wrażenie, że najgorszy odcinek na L-11 to Lipiny - Wodociągi. Ile razy nie jechałem to czas rozkładowy można by między bajki włożyć. Ale rzadko tam się wybieram, więc może miałem pecha.
Byłoby dobrze, gdyby dało się zorganizować kilka minut postoju przy Dworcu (gdyby przy remoncie pomyślano o 3 torze na potrzeby postojów wyrównawczych). Bo tak jak 19-tka złapie w stronę Katowic opóźnienie, to potem jest problem.ziut19 pisze:To akurat dobrze. Jeden tramwaj z Bytomia pojedzie w kierunku Miarki/Brynów, drugi Dworzec/Plac Wolności.rifi pisze:Skoro z linią 1 powrócili do starej trasy to aż dziwi ze nie powrócili z linia 11 do pl. Wolności a z 19 do pl. Miarki.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez aso, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawe gdzie by ten tor tam mieli wcisnąc chyba na chodnik. Tam nigdy czegoś takiego nie było od zawsze kiedy pamiętam taka 11 tam nie miała postojów zresztą zadna linia co tam zawraca nie ma. Powinni wrócic do starego układu że 11 na Plac Wolności a 19 na Plac Miarki i nie byłoby problemu. Zresztą wkrótce i tak czeka nas kolejna zmiana z liniami Brynowskimi więc pewnie Plac Miarki będzie końcówką dla kilku linii. Możliwe że też z tego powodu 11 tam nie będzie miała postojów.aso pisze:Byłoby dobrze, gdyby dało się zorganizować kilka minut postoju przy Dworcu (gdyby przy remoncie pomyślano o 3 torze na potrzeby postojów wyrównawczych). Bo tak jak 19-tka złapie w stronę Katowic opóźnienie, to potem jest problem.
Było wystarczająco miejsca, aby pomiędzy Placem Wolności, a Dworcem w jedną stronę zaplanować 3 tor. Przebudowa ulicy 3 Maja była doskonałą okazją, aby naprawić mankamenty układu torowego centrum Katowic.hanys76 pisze:Ciekawe gdzie by ten tor tam mieli wcisnąc chyba na chodnik. Tam nigdy czegoś takiego nie było od zawsze kiedy pamiętam taka 11 tam nie miała postojów zresztą żadna linia co tam zawraca nie ma.aso pisze:Byłoby dobrze, gdyby dało się zorganizować kilka minut postoju przy Dworcu (gdyby przy remoncie pomyślano o 3 torze na potrzeby postojów wyrównawczych). Bo tak jak 19-tka złapie w stronę Katowic opóźnienie, to potem jest problem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez aso, łącznie zmieniany 1 raz.
Trochę mi szkoda 1 z Gliwic do Katowic, bo linia ta miała spory potencjał. Minusem było to, że jeździła co 30 minut. Widzocznie jej potencjał nie został w pełni wykorzystany, bo z tego co wiem ludzi bardzo sobie chwalili to połączenie (szczególnie na odcinku Chorzów - Zabrze). Ja sam często tak jeździłem i byłem zadowolony.
Trend jest od paru lat odwrotny w centrum likwiduje się wszelkie pętle i rozjazdy przykład likwidacja skrętu pod teatrem i pętli wkoło Pocztowej.Więc nie licz na żadne dodatkowe tory w centrum Katowic. Taki tor można by wybudować podczas budowy łącznika na Grundmana ale pewnie i tego nie będzie.aso pisze:Było wystarczająco miejsca, aby pomiędzy Placem Wolności, a Dworcem w jedną stronę zaplanować 3 tor. Przebudowa ulicy 3 Maja była doskonałą okazją, aby naprawić mankamenty układu torowego centrum Katowic.hanys76 pisze:Ciekawe gdzie by ten tor tam mieli wcisnąc chyba na chodnik. Tam nigdy czegoś takiego nie było od zawsze kiedy pamiętam taka 11 tam nie miała postojów zresztą żadna linia co tam zawraca nie ma.aso pisze:Byłoby dobrze, gdyby dało się zorganizować kilka minut postoju przy Dworcu (gdyby przy remoncie pomyślano o 3 torze na potrzeby postojów wyrównawczych). Bo tak jak 19-tka złapie w stronę Katowic opóźnienie, to potem jest problem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Na takiej dalekiej częstotliwości nie dałoby rady by dać jej częściej jak co 30 minut, bo co pół godziny i jest 8 poc. a co dopiero by ją dać co 15 min to by było potrzeba aż 16 poc. albo co 20 min to conajmniej 10 czy 11 poc. a R-4 by nie dało rady samemu obsługiwać na tylu poc. tą liniępatryk644 pisze:Trochę mi szkoda 1 z Gliwic do Katowic, bo linia ta miała spory potencjał. Minusem było to, że jeździła co 30 minut. Widzocznie jej potencjał nie został w pełni wykorzystany, bo z tego co wiem ludzi bardzo sobie chwalili to połączenie (szczególnie na odcinku Chorzów - Zabrze). Ja sam często tak jeździłem i byłem zadowolony.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
Jakby 1 miała kursowac co 15 minut to by musieli 11 zawiesic a to by nie był dobry pomysł. A to z tego powodu że trasa 1 jest zbyt długa i jak pomiędzy Gliwicami a Chebziem jest jakieś zatrzymanie, to sytuację od Chebzia do Katowic ratuje 11. Jakby tylko 1 została to znając realia często byłby problem z dotarciem gdziekolwiek.mi4chal744 pisze:Na takiej dalekiej częstotliwości nie dałoby rady by dać jej częściej jak co 30 minut, bo co pół godziny i jest 8 poc. a co dopiero by ją dać co 15 min to by było potrzeba aż 16 poc. albo co 20 min to conajmniej 10 czy 11 poc. a R-4 by nie dało rady samemu obsługiwać na tylu poc. tą liniępatryk644 pisze:Trochę mi szkoda 1 z Gliwic do Katowic, bo linia ta miała spory potencjał. Minusem było to, że jeździła co 30 minut. Widzocznie jej potencjał nie został w pełni wykorzystany, bo z tego co wiem ludzi bardzo sobie chwalili to połączenie (szczególnie na odcinku Chorzów - Zabrze). Ja sam często tak jeździłem i byłem zadowolony.
Obecnie całą 1 i 11 obsługują Gliwice, to 13 pociągów - co 15 minut potrzeba by 16 pociągów. Jeden pociąg (przy założeniu, ze T4 jeździła by co 15 minut) byłby uwolniony z czwórki, bo nie ma wtedy potrzeby wydłużenia do Rudy Południowej. O tabor bym się nie martwił (dwa składy wyleciałyby z czwórki, więc można je rozpiąć). Gorzej z motorniczymi, ale tez nikt nie powiedział, że całą tą linie ma obsługiwać jedna zajezdnia.mi4chal744 pisze:Na takiej dalekiej częstotliwości nie dałoby rady by dać jej częściej jak co 30 minut, bo co pół godziny i jest 8 poc. a co dopiero by ją dać co 15 min to by było potrzeba aż 16 poc. albo co 20 min to conajmniej 10 czy 11 poc. a R-4 by nie dało rady samemu obsługiwać na tylu poc. tą liniępatryk644 pisze:Trochę mi szkoda 1 z Gliwic do Katowic, bo linia ta miała spory potencjał. Minusem było to, że jeździła co 30 minut. Widzocznie jej potencjał nie został w pełni wykorzystany, bo z tego co wiem ludzi bardzo sobie chwalili to połączenie (szczególnie na odcinku Chorzów - Zabrze). Ja sam często tak jeździłem i byłem zadowolony.
Prezydent miasta Ruda Śląska Krzysztof Mejer:
"Witam! Zmiana w kursowaniu linii T1 spowodowana jest pracami przy budowie centrum przesiadkowego w Katowicach Brynowie. Ta budowa wymusza wiele zmian w kursowaniu tramwajów w Katowicach. W zamian faktycznie wzmożono kursy linii nr 11. Takie informacje otrzymałem z KZK GOP".
"Witam! Zmiana w kursowaniu linii T1 spowodowana jest pracami przy budowie centrum przesiadkowego w Katowicach Brynowie. Ta budowa wymusza wiele zmian w kursowaniu tramwajów w Katowicach. W zamian faktycznie wzmożono kursy linii nr 11. Takie informacje otrzymałem z KZK GOP".
Przecież żaden polityk nie przyzna się do błędu, i to jeszcze przed wyborami samorządowymi. Trzeba było znaleźć jakieś uzasadnienie i pretekst, aby naprawić to, co wcześniej zostało zepsute. Najważniejsze, że w papierach wszystko będzie się zgadzać. A w rzeczywistości - jest prawda czasów i prawda ekranu.ziut19 pisze:Prezydent miasta Ruda Śląska Krzysztof Mejer:
"Witam! Zmiana w kursowaniu linii T1 spowodowana jest pracami przy budowie centrum przesiadkowego w Katowicach Brynowie. Ta budowa wymusza wiele zmian w kursowaniu tramwajów w Katowicach. W zamian faktycznie wzmożono kursy linii nr 11. Takie informacje otrzymałem z KZK GOP".
Hm...Albo Pan Mejer dostał odpowiedź na odczepnego, albo szykuje się rewolucja w Katowicach. Jedyne co zyskano takim rozkładem to uwolnienie Placu Miarki od (często teoretycznych) postojów tramwajów L-1/11 więc może - w co wątpię - poskracają linie 6/14/16 do Miarki?
Było by to co najmniej złe- ale KZK jest nieobliczalne.
Było by to co najmniej złe- ale KZK jest nieobliczalne.
Ale i tak T11 co 15 minut będzie musiał tam zawracać, więc zmiana dla zmiany, bo praktycznie niewiele się zmieni.666 pisze:Hm...Albo Pan Mejer dostał odpowiedź na odczepnego, albo szykuje się rewolucja w Katowicach. Jedyne co zyskano takim rozkładem to uwolnienie Placu Miarki od (często teoretycznych) postojów tramwajów L-1/11 więc może - w co wątpię - poskracają linie 6/14/16 do Miarki?
Było by to co najmniej złe- ale KZK jest nieobliczalne.
-
- Posty: 5908
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
W nowym rozkładzie jazdy 11-stka nie będzie miała ani minuty postoju na Placu Miarki. Jest to przygotowanie pod przebudowę pętli na Brynowie. Wtedy nie będzie się tam dało zawracać i obecne linie zostaną skrócone do Placu Miarki. Czy wszystkie i co będzie jeździć dalej w zamian - to się okaże.666 pisze:Hm...Albo Pan Mejer dostał odpowiedź na odczepnego, albo szykuje się rewolucja w Katowicach. Jedyne co zyskano takim rozkładem to uwolnienie Placu Miarki od (często teoretycznych) postojów tramwajów L-1/11 więc może - w co wątpię - poskracają linie 6/14/16 do Miarki?
Było by to co najmniej złe- ale KZK jest nieobliczalne.
Dodać należy, że taki trend jest tylko w GOP-ie. W takiej Warszawce na przykład przy okazji remontów dobudowuje się brakujące skręty (np. rondo Starzyńskiego) albo dodatkowe tory postojowe (ul. Woronicza).hanys76 pisze:Trend jest od paru lat odwrotny w centrum likwiduje się wszelkie pętle i rozjazdy przykład likwidacja skrętu pod teatrem i pętli wkoło Pocztowej.
Chyba coś zostało zmienione w obsadzie tej linii obsługiwanej przez Bytom. A mianowicie zamieniono jeden poc. z Moderusa na skład Moderusów. Dotyczy to tylko kursu w dni robocze.: https://rj.kzkgop.com.pl/rozklady/2-11/ ... /#77504179DW pisze:E1 na poc.: 1101, 1102, 1103, 1105, 1107.666 pisze:L-11 - co 15 minut na obecnej trasie. 5xE1 z Gliwic. 3x105HF z Bytomia.
Będzie się szykować zmiana w Katowicach ze względu na budowę Centrum Przesiadkowego w Brynowie. Od poniedziałku 12 marca Zawodzie uruchamia linię 0.Myślę, że to będą Helmuty, bo na czas prac w Brynowie mają dojeżdżać do wiaduktu przed pętlą i wracać, natomiast reszta tj.6-ki,16-ki,14-ki zawracać będą na pl.Miarki, bez postoju.
Puschel
-
- Posty: 5908
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Ciekawe co tak wcześnie, bo prace niby mają rozpocząć się w kwietniu.puschel pisze:Będzie się szykować zmiana w Katowicach ze względu na budowę Centrum Przesiadkowego w Brynowie. Od poniedziałku 12 marca Zawodzie uruchamia linię 0. Myślę, że to będą Helmuty, bo na czas prac w Brynowie mają dojeżdżać do wiaduktu przed pętlą i wracać, natomiast reszta tj.6-ki,16-ki,14-ki zawracać będą na pl. Miarki, bez postoju.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
A ja podejrzewam ze to bedą Helmuty na wymiennie z Betami. Po cos juz jedna z lini 9 i jedna z lini 19 zniknela.puschel pisze:Będzie się szykować zmiana w Katowicach ze względu na budowę Centrum Przesiadkowego w Brynowie. Od poniedziałku 12 marca Zawodzie uruchamia linię 0.Myślę, że to będą Helmuty, bo na czas prac w Brynowie mają dojeżdżać do wiaduktu przed pętlą i wracać, natomiast reszta tj.6-ki,16-ki,14-ki zawracać będą na pl.Miarki, bez postoju.
Gdzie byłeś gdy rozmawiano o pracach na linii 5?rifi pisze:Po cos juz jedna z lini 9 i jedna z lini 19 zniknela.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 gru 2014, 11:58
- Lokalizacja: Katowice
Moim zdaniem najlepiej by było:
16 na trasie Słoneczna - Brynów na dwukierunkach (Bety, Helmuty) co 7,5min, a nawet ewentualnie dodać dwa składy 2*111N co by dało ok co 5-6min
43 na trasie Pl Alfreda - Batory Zajezdnia (można tu dać Pesy -ok 5-6 szt wycofane z 16-tki i części 6) co 15 min
13 - część kursów można obsadzić Karlikami (pozyskanymi z 7), zabrać zmodernizowanego Helmuta który trafi na linię 9 za zabraną Betę
7 - za zabrane w części Karliki (na linię 13) dać Pesy - ok 2-3 szt zdobyte z 16 i części 6
19 - za zabraną Betę dać zmodernizowanego Helmuta z linii 14
Co do linii 1/4 - aby ewentualnie zabrać 2*111N z linii 4 trzeba by było zrobić rozkład 1/4 tak jak był dawniej gdzie 1 kursowała co 20 minut? i 4 też co 20minut? - wtedy bez kursów wariantowych do Zaborze-Porębą
Jeśli ze względu na remont w Świętochłowicach Pesy nie mogą kursować na 7ce, linię 36 przenumerować na 35 na trasie Pl. Wolności - Zawodzie zajezdnia na 2-3 Pesach lub nawet do Szopienic, a w zamian skrócić 20 do Zawodzia-Zajezdni (aby pozyskać Karlika na linię13).
Pomysł mój ma na względzie maksymalne wykorzystanie Pes i Karlików i pozostałego niskopodłogowego taboru przy obecnym stanie torowisk i remontach.
Tworzenie linii 0 kończącej na pl Miarki i tym samym wymuszaniem przesiadki na 2 przystanki do Rynku to średni pomysł: raz - komplikacja dla pasażerów, dwa- dodatkowe obciążenie pl Miarki zawracającą 16 z relacji Pl Alfreda - Pl. Miarki, trzy - niebezpieczeństwo na drodze przez biegających po skrzyżowaniu (pl Miarki) pasażerów przesiadających się z 0 na 6/16/11
16 na trasie Słoneczna - Brynów na dwukierunkach (Bety, Helmuty) co 7,5min, a nawet ewentualnie dodać dwa składy 2*111N co by dało ok co 5-6min
43 na trasie Pl Alfreda - Batory Zajezdnia (można tu dać Pesy -ok 5-6 szt wycofane z 16-tki i części 6) co 15 min
13 - część kursów można obsadzić Karlikami (pozyskanymi z 7), zabrać zmodernizowanego Helmuta który trafi na linię 9 za zabraną Betę
7 - za zabrane w części Karliki (na linię 13) dać Pesy - ok 2-3 szt zdobyte z 16 i części 6
19 - za zabraną Betę dać zmodernizowanego Helmuta z linii 14
Co do linii 1/4 - aby ewentualnie zabrać 2*111N z linii 4 trzeba by było zrobić rozkład 1/4 tak jak był dawniej gdzie 1 kursowała co 20 minut? i 4 też co 20minut? - wtedy bez kursów wariantowych do Zaborze-Porębą
Jeśli ze względu na remont w Świętochłowicach Pesy nie mogą kursować na 7ce, linię 36 przenumerować na 35 na trasie Pl. Wolności - Zawodzie zajezdnia na 2-3 Pesach lub nawet do Szopienic, a w zamian skrócić 20 do Zawodzia-Zajezdni (aby pozyskać Karlika na linię13).
Pomysł mój ma na względzie maksymalne wykorzystanie Pes i Karlików i pozostałego niskopodłogowego taboru przy obecnym stanie torowisk i remontach.
Tworzenie linii 0 kończącej na pl Miarki i tym samym wymuszaniem przesiadki na 2 przystanki do Rynku to średni pomysł: raz - komplikacja dla pasażerów, dwa- dodatkowe obciążenie pl Miarki zawracającą 16 z relacji Pl Alfreda - Pl. Miarki, trzy - niebezpieczeństwo na drodze przez biegających po skrzyżowaniu (pl Miarki) pasażerów przesiadających się z 0 na 6/16/11
To uwierz że to nie pierwsza taka sytuacja w historii tego odcinka. Skąd ty się urwałeś.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości