Zmiany od 3.09.2007 :)
Zmiany od 3.09.2007 :)
Od dnia 3.09 KZK GOP wprowadza zmiany rozkładów.
Na linii 11 będą kursować same składy, na 23 będzie planowa 102Na, autobus zastępczy T-7 pojedzie do samych Świętochłowic
Szczegóły już jutro w DZ i za tydzień na stronach KZK GOP.
Ps. Najlepszą informacją dla mnie jest przedłużenie linii autobusowych nr 76 i 149 do Katowic, ale nie do dworca tylko na Aleje Korfantego.
Pozdrawiam!
Na linii 11 będą kursować same składy, na 23 będzie planowa 102Na, autobus zastępczy T-7 pojedzie do samych Świętochłowic
Szczegóły już jutro w DZ i za tydzień na stronach KZK GOP.
Ps. Najlepszą informacją dla mnie jest przedłużenie linii autobusowych nr 76 i 149 do Katowic, ale nie do dworca tylko na Aleje Korfantego.
Pozdrawiam!
Ciekawe jak sobie Zawodzie poradzi z organizacją 11, jak będą same składy.Pożyjemy zobaczymy. Autobus T-7 do Swiętochowic? . To tramwaj 7 byc może, do rynku w Chorzowie. Oby te zmiany były na lepsze. http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,4438030.html
Ściągną z 20 ? Szczerze mówiąc czasami zastanawiam się po co tyle składów na 20, jak i tak przynajmniej po południu świecą one pustkami. Oczywiście celem było zwiększenie liczby kursów na przystanku przesiadkowym na Zawodziu, ale chyba jakoś nie bardzo to wyszło...hanys76 pisze:Ciekawe jak sobie Zawodzie poradzi z organizacją 11, jak będą same składy.
W każdym razie cieszy mnie to, bo na 11 składy są bardzo potrzebne chociażby do przewożenia tłumów do SCC. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
Na początku tak potem ograniczyli i dali solówki, a teraz jeżdżą składy bo l. 20 robi za 7 i 36.Peter pisze: Oczywiście celem było zwiększenie liczby kursów na przystanku przesiadkowym na Zawodziu, ale chyba jakoś nie bardzo to wyszło...
Jeździły by pełne... gdyby 20 jeździła przed 15stką, a nie tuż za nią po tej samej trasie od Zawodzia.
Mogą zlikwidować poc.207 lub ew. jeszcze 206Peter pisze:Ściągną z 20 ? Szczerze mówiąc czasami zastanawiam się po co tyle składów na 20, jak i tak przynajmniej po południu świecą one pustkami. Oczywiście celem było zwiększenie liczby kursów na przystanku przesiadkowym na Zawodziu, ale chyba jakoś nie bardzo to wyszło...hanys76 pisze:Ciekawe jak sobie Zawodzie poradzi z organizacją 11, jak będą same składy.
Mnie teżPeter pisze:W każdym razie cieszy mnie to, bo na 11 składy są bardzo potrzebne chociażby do przewożenia tłumów do SCC. :mruga:
Może skreślą poc.610, którego przed remontem Ronda chyba nie było.dombia pisze:Na WPK Memphis wspominał iż będzie jeden karlik mniej w ruchu (planowo).
A poco ludzie cisną się do solówki, skoro za minutę jedzie skład na 20?dombia pisze: Jeździły by pełne... gdyby 20 jeździła przed 15stką, a nie tuż za nią po tej samej trasie od Zawodzia.
Może Stroszek odda ex. zawodziaki: #317+321, #579+592, #582+580, #609+610, #699+700. Mogą jeszcze spiąć jakieś solówki. Nadal można spiąć: #318+340, #328+329, #370+371, #505+504, #688+687, #728+692 (raczej wątpię), #746+745, #748+747, #768+767hanys76 pisze:Ciekawe jak sobie Zawodzie poradzi z organizacją 11, jak będą same składy.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2007, 13:05 przez Boguś, łącznie zmieniany 4 razy.
Te T-7 może zagrozić "siódemce", bo ludzie będą wybierać właśnie ten "zatramwaj" bo będzie można dostać się 2 razy szybciej ze Świętochłowic do centrum Katowic :/ Zobaczycie, że jak skończy się ten remont Gliwickiej, "siódemka" wróci na podstawową trasę a jak KZK GOP będzie chciało usunąć T-7 to ludzie będą sie sprzeciwiać...
A co do 76 i 149 to mogli je pociągnąć troszkę dalej np. na Stawową, Piotra Skargi, Mickiewicza albo nawet na Sokolską ale i tak najlepszym rozwiązaniem byłoby jakby puścili je do dworca
A co do 76 i 149 to mogli je pociągnąć troszkę dalej np. na Stawową, Piotra Skargi, Mickiewicza albo nawet na Sokolską ale i tak najlepszym rozwiązaniem byłoby jakby puścili je do dworca
Podejrzewam, że dlatego, że im wcześniej przyjadą na Zawodzie, tym większa szansa, że na autobus zdążą/będą mieć miejsce siedzące. A w drugą stronę to naprawdę nie mam zielonego pojęcia, może ludzie sobie myślą: nie wiadomo, czy 20 przyjedzie, więc wciskamy się do tego, co jest? Generalnie mogłyby gminy poprzez KZK GOP wreszcie zacząć coś więcej robić w sprawie remontów infrastruktury, a potem tramwajów (bez sensu inwestować w remonty tramwajów, które za pół roku będą w równie kiepskim stanie z powodu stanu torowisk). Kompleksowo powinni remontować trasa po trasie i tam puszczać najlepsze tramwaje, gdzie remonty są najbardziej zaawansowane. Na początek należy wreszcie zakończyć remont 6/41, w wielu miejscach jest jak jest.Boguś pisze: A poco ludzie cisną się do solówki, skoro za minutę jedzie skład na 20?
45 5F E1 04 22 CA 29 C4 93 3F 95 05 2B 79 2A B2
Mi szkoda że nie będzie 102Na na 11-tce
Ale i tak w praktyce to zamiast nich były przeważnie solówki.
Obawiam się że zdjęte stodwójki nie znajdą sobie nowego miejsca, zostanę jedynie na 1408, 1501, 1505, 371.
W ruchu sa tylko #165, #169, #205, #228, #247.
Zawodzie nie wyrabia z nimi. Już kiedyś solówka jeździła na poc. 610.
Ale i tak w praktyce to zamiast nich były przeważnie solówki.
Obawiam się że zdjęte stodwójki nie znajdą sobie nowego miejsca, zostanę jedynie na 1408, 1501, 1505, 371.
W ruchu sa tylko #165, #169, #205, #228, #247.
Prawidłowo, jak zdejmą jednego, to będzie napewnoe mniej rezerwNa WPK Memphis wspominał iż będzie jeden karlik mniej w ruchu (planowo).
Zawodzie nie wyrabia z nimi. Już kiedyś solówka jeździła na poc. 610.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podejrzewam, że zdjęte stodwójki nigdzie nie przejdą. 102Na z 23 może przejść na nocną 11. Być może niedługo się dowiemy o kasacji kilku stodwójek. Moje typy to: #119, #166, #168?, #241. Niewiadomo co się dzieje z piaskarką 136R.Sebastian22 pisze:102Na pewno przejdą na 15 oraz częściowe 14.
Prawdopodobnie Karlik zostanie zdjęty z... 41 , nie wiem tylko kto na tym pociągu będzie jeździć.Boguś pisze:Może skreślą poc.610, którego przed remontem Ronda chyba nie było.dombia pisze:Na WPK Memphis wspominał iż będzie jeden karlik mniej w ruchu (planowo).
Wygląda na to:Boguś pisze:Podejrzewam, że zdjęte stodwójki nigdzie nie przejdą. 102Na z 23 może przejść na nocną 11. Być może niedługo się dowiemy o kasacji kilku stodwójek. Moje typy to: #119, #166, #168?, #241. Niewiadomo co się dzieje z piaskarką 136R.
teraz jeździ 6 wagonów, a potrzeba planowo 7
zdjęcie trzech z 11, i wstawienie jednej na 23, da sumę 5 wagonów.
To i tak wciąż będzie dużo rezerw za nie, ale wyraźnie widać że już nie ma co jeździć po za #165, #169, #205, #228, #231, #247.
Możliwe że #119, #166, #168, #241 już liniowo nie zobaczymy.
Myślę że skoro na 11 mają być same składy, to chociaż na nocke 111 powinien przejść ten 102Na z 23.
Głupota żeby składy jeździły na 11 do północy, chociaż Stroszek już eksperymentował
Na 41 przecież są tylko 4 116Nd. Karlik jedzie tam co drugi raz, o ile pojedzie nie mówiąc już o luce na poc. 4108 i 4109.Boguś pisze:Prawdopodobnie Karlik zostanie zdjęty z... 41 , nie wiem tylko kto na tym pociągu będzie jeździć.Boguś pisze:Może skreślą poc.610, którego przed remontem Ronda chyba nie było.dombia pisze:Na WPK Memphis wspominał iż będzie jeden karlik mniej w ruchu (planowo).
Najlepsza do takiego ciecia jest szóstka (poc. 610), na niej jest karlik za karlikiem, nie licząc już 604 i 606.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wcześniej na przystankachhanys76 pisze:Na stronie kzk gop pisze że:Wszystko się okaże w poniedziałek.Na liniach tramwajowych 6, 11, 23, 31 i 41 wprowadzone zostają korekty niektórych godzin odjazdów związane z wnioskami pasażerów oraz w wybranych kursach wprowadzony zostaje tabor większej pojemności.
Z tego co już mi wiadomo na 41 będą tylko trzy zawodziaki, czyli 116Nd.
Jeden zjazd będzie normalnie po 23 z Bytomia, dwa pozostałe z Placu Miarki przez Słoneczną Pętlę.
Po 18:00 gdzieś dwa zjazdy do Stroszka z Katowic, oraz dwa ok 23:00 Pozostałe dwa pociągi będą najwidoczniej zjeżdżać z Wrocławskiej, lub poprzez zawrócenie na Sikoraku.
Będą jeszcze dwie solówki wstawiane do zespołu z 116Nd. Czyli standartowo na wieczór będzie 5 pociągów. Jedna solówka będzie z 31.
Na 11 będzie 8 składów, po 21 i 22 będą dwa wyjazdy. Zapewne podmiany dla najdłużej kursujących.
Nie wiem jak się widzi sprawa z 102Na na 23, i czy 23 będzie miało rolę na 11. Po za tym naliczyłem tu z 5 pociągów i będzie co 14-28 minut
Jeden zjazd będzie normalnie po 23 z Bytomia, dwa pozostałe z Placu Miarki przez Słoneczną Pętlę.
Po 18:00 gdzieś dwa zjazdy do Stroszka z Katowic, oraz dwa ok 23:00 Pozostałe dwa pociągi będą najwidoczniej zjeżdżać z Wrocławskiej, lub poprzez zawrócenie na Sikoraku.
Będą jeszcze dwie solówki wstawiane do zespołu z 116Nd. Czyli standartowo na wieczór będzie 5 pociągów. Jedna solówka będzie z 31.
Na 11 będzie 8 składów, po 21 i 22 będą dwa wyjazdy. Zapewne podmiany dla najdłużej kursujących.
Nie wiem jak się widzi sprawa z 102Na na 23, i czy 23 będzie miało rolę na 11. Po za tym naliczyłem tu z 5 pociągów i będzie co 14-28 minut
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Z tego co napisano na stronie kzk gop , na linii 41 116nd zdjęte będą: dni robocze 4105, w dni wolne z 4103. Pociągi przejmuje Stroszek. Na linii 6 niewielkie zmiany: niebędzie zjazdu do zajezdni o 22.56, pociąg 605 odjedzie o 23.01 do Bytomia.W dni wolne to będzie 603. Ostatni pociąg na 41 do Bytomia odjedzie z Katowic, kwadrans przed północą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości