Zmiany od 2017.03.11
Zmiany od 2017.03.11
Podobno od 11.03 tj. od najbliższej soboty szykowane są zmiany w rozkładach linii: 4, 5, 9, 11.
Linia 9 rozpoczęcie wymiany torowiska wzdłuż ulicy Niedurnego.
Linia 11 obsługiwana w całości przez R4
Linia 4 wybrane kursy wydłużone do Ruda Klary obsługiwane taborem PT8
Linia 5 zmiany taborowe
Czy ktoś może coś wie na ten temat ?
Linia 9 rozpoczęcie wymiany torowiska wzdłuż ulicy Niedurnego.
Linia 11 obsługiwana w całości przez R4
Linia 4 wybrane kursy wydłużone do Ruda Klary obsługiwane taborem PT8
Linia 5 zmiany taborowe
Czy ktoś może coś wie na ten temat ?
Ruda Śląska nie zapłaci za więcej kursów, więc żeby mieszkańcy Poremby mieli jak dojechać do Zabrza to niektóre kursy 4 zostaną wydłużone do Klary. Tam wagon zmieni kierunek i pojedzie z powrotem. Tym sposobem próśby mieszkańców zostaną spełnione, a że to jeszcze Zabrze to Rudy Ślaskiej to nie będzie dotyczyc. Sama 1 to za mało a do tego często z powodu różnych problemów na trasie nie pojawia się w ogóle.trajtek pisze:A to co za myk? Chodzi o to, żeby na Porembe też coś jeździło, a na Klary można nawrócić dwukierunkowym? Nie lepiej byłoby pociągnąć ten twór na Rudę Południową? Choć tu pewnie Ruda nie rozwarła by sakiewki..mariusz pisze:Linia 4 wybrane kursy wydłużone do Ruda Klary obsługiwane taborem PT8
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Re: Zmiany od 2017.03.11
Połączyłeś dwie zmiany rozkładów jazdy. Od 11.03 zmieniają się rozkłady linii: 1, 4, 11, 17, 40.mariusz pisze:Podobno od 11.03 tj. od najbliższej soboty szykowane są zmiany w rozkładach linii: 4, 5, 9, 11.
Linia 9 rozpoczęcie wymiany torowiska wzdłuż ulicy Niedurnego.
Linia 11 obsługiwana w całości przez R4
Linia 4 wybrane kursy wydłużone do Ruda Klary obsługiwane taborem PT8
Linia 5 zmiany taborowe
Czy ktoś może coś wie na ten temat ?
Natomiast m.in. 9-tka pojedzie wg nowego rozkładu od 21.03.2017 r. Na czas remontu T9 ma zostać podzielona na dwie linie. Ponadto zmiany prawdopodobnie obejmą też inne linie, ale ustalenia jeszcze trwają.
Dwa pociągi linii 4 obsługiwane będą taborem 2x111N.
Po 12:00 są przesunięte kursy w przeciwnym kierunku - o 2 minuty później wykonywane są kursy z Rudy do Gliwic. Domyślam się, że ma to na celu wydłużenie czasu na zmianę kierunku jazdy na przystanku "Ruda Klary" (będą to 4 minuty).trajtek pisze:A w jakim celu rano na czwórce o dwie minuty są przesunięte te kursy wydłużone? Popołudniu już jest normalnie..
Re: Zmiany od 2017.03.11
A wiadomo co z gliwickimi karlikami?DW pisze:Dwa pociągi linii 4 obsługiwane będą taborem 2x111N.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.
LINIA 4
dni robocze
401 - 116Nd (5:37 - 21:00)
402 - 116Nd (5:47 - 22:30)
403 - 116Nd (6:17 - 23:00)
404 - 116Nd (6:37 - 16:33)
405 - 2x111N (6:05 - 16:05)
406 - 2x111N (7:05 - 15:05)
411 - 2x111N (16:07 - 17:05) poprawiłem numer pociągu
soboty
401 - 116Nd (11:10 - 21:00)
402 - 116Nd (8:40 - 22:30)
403 - 116Nd (6:10 - 23:00)
niedziele i święta
401 - 116Nd (11:10 - 21:00)
402 - 116Nd (13:10 - 22:30)
403 - 116Nd (6:10 - 23:00)
dni robocze
401 - 116Nd (5:37 - 21:00)
402 - 116Nd (5:47 - 22:30)
403 - 116Nd (6:17 - 23:00)
404 - 116Nd (6:37 - 16:33)
405 - 2x111N (6:05 - 16:05)
406 - 2x111N (7:05 - 15:05)
411 - 2x111N (16:07 - 17:05) poprawiłem numer pociągu
soboty
401 - 116Nd (11:10 - 21:00)
402 - 116Nd (8:40 - 22:30)
403 - 116Nd (6:10 - 23:00)
niedziele i święta
401 - 116Nd (11:10 - 21:00)
402 - 116Nd (13:10 - 22:30)
403 - 116Nd (6:10 - 23:00)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
LINIA 11
dni robocze
111 - gliwicki 2x105HF (4:14 - 20:03)
112 - gliwicki E1 (4:39 - 20:33)
113 - gliwicki E1 (5:07 - 23:29)
114 - gliwicki 2x105HF (3:50 - 21:33)
115 - katowicki 2x105HF (5:00 - 20:30)
soboty
111 - gliwicki 1x105N (9:07 - 20:03)
112 - gliwicki 1x105HF (9:37 - 20:33)
113 - gliwicki E1 (5:07 - 23:29)
114 - gliwicki 1x105N (10:37 - 21:33)
115 - katowicki 1x105HF (4:42 - 20:30)
niedziele i święta
111 - gliwicki 1x105N (11:37 - 20:03)
112 - gliwicki 1x105HF (12:07 - 20:33)
113 - gliwicki 1x105N (12:37 - 21:03)
114 - gliwicki 1x105N (10:37 - 19:03)
115 - katowicki 1x105HF (12:40 - 20:30)
LINIA 40
soboty
4001 - 1x105N (9:41 - 17:11)
4002 - 1x105N (9:11 - 16:41)
dni robocze
111 - gliwicki 2x105HF (4:14 - 20:03)
112 - gliwicki E1 (4:39 - 20:33)
113 - gliwicki E1 (5:07 - 23:29)
114 - gliwicki 2x105HF (3:50 - 21:33)
115 - katowicki 2x105HF (5:00 - 20:30)
soboty
111 - gliwicki 1x105N (9:07 - 20:03)
112 - gliwicki 1x105HF (9:37 - 20:33)
113 - gliwicki E1 (5:07 - 23:29)
114 - gliwicki 1x105N (10:37 - 21:33)
115 - katowicki 1x105HF (4:42 - 20:30)
niedziele i święta
111 - gliwicki 1x105N (11:37 - 20:03)
112 - gliwicki 1x105HF (12:07 - 20:33)
113 - gliwicki 1x105N (12:37 - 21:03)
114 - gliwicki 1x105N (10:37 - 19:03)
115 - katowicki 1x105HF (12:40 - 20:30)
LINIA 40
soboty
4001 - 1x105N (9:41 - 17:11)
4002 - 1x105N (9:11 - 16:41)
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Prawdopodobnie będzie dołożona solówka.hanys76 pisze:Coś mi się wydaję że skoro na 11 zostaje w dni robocze dołożony e1 , to zapewne na 1 będzie jednego wiedeńca mniej i zostanie zastąpiony składem albo solówką.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
LINIA 1
dni robocze
11 - 1x105HF (4:57 - 4:43)
12 - E1 (5:27 - 0:34)
13 - E1 (4:08 - 21:13)
14 - E1 (6:27 - 21:43)
15 - 1x105HF (6:57 - 5:13)
16 - E1 (3:39 - 22:43)
17 - E1 (4:04 - 19:13)
18 - E1 (4:30 - 23:39)
Wieczorne & Nocne
113 - 1x105N (21:57 - 6:13)
114 - 1x105N (22:27 - 5:43)
117 - 1x105N (19:57 - 3:47)
Dni wolne uzupełnię popołudniu.
dni robocze
11 - 1x105HF (4:57 - 4:43)
12 - E1 (5:27 - 0:34)
13 - E1 (4:08 - 21:13)
14 - E1 (6:27 - 21:43)
15 - 1x105HF (6:57 - 5:13)
16 - E1 (3:39 - 22:43)
17 - E1 (4:04 - 19:13)
18 - E1 (4:30 - 23:39)
Wieczorne & Nocne
113 - 1x105N (21:57 - 6:13)
114 - 1x105N (22:27 - 5:43)
117 - 1x105N (19:57 - 3:47)
Dni wolne uzupełnię popołudniu.
Ukazał się komunikat dotyczący zmiany rozkładów jazdy linii 1, 4, 17, 40.
info.: http://www.tram-silesia.pl11.03.2017 r. wprowadzenie zmian rozkładów jazdy na liniach nr 1, 4, 11 i 17 oraz uruchomienie linii nr 40.
Informujemy, że od wyjazdów w dniu 11.03.2016 r. nastąpią zmiany w rozkładach jazdy.
Linia nr 1 - korekta godzin odjazdów.
Linia nr 4 - wydłużenie trasy w wybranych kursach do przystanku Ruda Śląska Ruda Klary ( tylko w dni robocze )
Linia nr 11 - uruchomienie dodatkowych kursów w godzinach nocnych
Linia nr 17 - korekta godzin odjazdów w kursach wyjazdowych i zjazdowych
Uruchomienie linii tramwajowej nr 40 na trasie : Chorzów Rynek – Chorzów Batory Zajezdnia ( linia kursuje tylko w soboty ).
A gdzie są te pociągi linii 1 które po godz 1 i 3 wyjeżdżają z zawodzia? I jakie będą mi nich wagony?Penny pisze:LINIA 1
dni robocze
11 - 1x105HF (4:57 - 4:43)
12 - E1 (5:27 - 0:34)
13 - E1 (4:08 - 21:13)
14 - E1 (6:27 - 21:43)
15 - 1x105HF (6:57 - 5:13)
16 - E1 (3:39 - 22:43)
17 - E1 (4:04 - 19:13)
18 - E1 (4:30 - 23:39).
Z tego wynika że te pociągi nocne co Penny pod linię 1 wpisał będzie linia 11 wykonywać a nie 1. Tak wynika z komunikatu.Seba77 pisze:Ukazał się komunikat dotyczący zmiany rozkładów jazdy linii 1, 4, 17, 40.
11.03.2017 r. wprowadzenie zmian rozkładów jazdy na liniach nr 1, 4, 11 i 17 oraz uruchomienie linii nr 40.
Informujemy, że od wyjazdów w dniu 11.03.2016 r. nastąpią zmiany w rozkładach jazdy.
[Linia nr 11 - uruchomienie dodatkowych kursów w godzinach nocnych
Zawodzie nie będzie żadnego pociągu na 1 obsługiwać. Po prostu nocne 1 zamiast stac godzinę na Placu Miarki to zjadą na ten czas na zajezdnię na Zawodziurifi pisze:A gdzie są te pociągi linii 1 które po godz 1 i 3 wyjeżdżają z zawodzia? I jakie będą mi nich wagony?Penny pisze:LINIA 1
dni robocze
11 - 1x105HF (4:57 - 4:43)
12 - E1 (5:27 - 0:34)
13 - E1 (4:08 - 21:13)
14 - E1 (6:27 - 21:43)
15 - 1x105HF (6:57 - 5:13)
16 - E1 (3:39 - 22:43)
17 - E1 (4:04 - 19:13)
18 - E1 (4:30 - 23:39).
Mam nadzieję, że właśnie tak będą oznaczone, żeby nie wprowadzać pasażerom zamieszania, aczkolwiek kursy nocne wpisane są w rozkład linii 1.hanys76 pisze:Z tego wynika że te pociągi nocne co Penny pod linię 1 wpisał będzie linia 11 wykonywać a nie 1. Tak wynika z komunikatu.
- 114 (1/14) odjazd 23:52 z Placu Miarki, odjazd 1:05 z Zawodzia
- 117 (1/17) odjazd 1:07 z Placu Miarki, odjazd 2:10 z Zawodzia
- 11 (1/1) odjazd 1:52 z Placu Miarki, odjazd 3:10 z Zawodzia
Do jutra wieczór postaram się wgrać rozkłady.
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Około godziny temu sprawdzałem na stronie KZK GOP albo na ich profilu na FB i widziałem w ich komunikacie, że linia nr 11 miała mieć uruchomione kursy tylko w godzinach wieczornych, a nie nocnych. Z rozkładu opublikowanego tutaj http://rozklady.kzkgop.pl/dodatki/ wynika, że linia nr 11 będzie miała kurs o 5:20 z Pętli Zachodniej (a nie jak wcześniej z Placu Miarki o 4:58), a tym dodatkowymi kursami są kursy o 20:50 z Chebzia i 21:58 z Placu Miarki w Katowicach. Chciałem sprawdzić jeszcze raz komunikat, ale nigdzie go nie ma.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Szkoda. Będzie brakowało mi kursu poc. 114 z Zawodzia do pl. Miarki. Wg tego rozkładu wygląda na to że z Zawodzia wyjedzie 114, ale nie będzie obsługiwał przystanków do stadionu. Dzięki temu będzie na pl. Miarki przed poc. 14. Od kilku tygodni na pl. Miarki był problem z tym iż poc. 14 dojeżdżał wcześniej niż poc. 114 i trzeba było przepuszczać.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2017, 00:08 przez Lagu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Zajezdnia Zawodzie od 11 marca będzie obsługiwała tylko poc. 115. Źle odczytałeśLagu pisze:Szkoda. Będzie brakowało mi kursu poc. 114 z Zawodzia do pl. Miarki. Wg tego rozkładu wygląda na to że z Zawodzia wyjedzie 114, ale nie będzie obsługiwał przystanków do stadionu. Dzięki temu będzie na pl. Miarki przed poc. 14. Od kilku tygodni na pl. Miarki był problem z tym iż poc. 14 dojeżdżał wcześniej niż poc. 114 i trzeba było przypuszczać.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Faktycznie, jednak powodem zmian prawdopodobnie może być powód, który wpisałem.Trampesar6 pisze:Zajezdnia Zawodzie od 11 marca będzie obsługiwała tylko poc. 115. Źle odczytałeśLagu pisze:Szkoda. Będzie brakowało mi kursu poc. 114 z Zawodzia do pl. Miarki. Wg tego rozkładu wygląda na to że z Zawodzia wyjedzie 114, ale nie będzie obsługiwał przystanków do stadionu. Dzięki temu będzie na pl. Miarki przed poc. 14. Od kilku tygodni na pl. Miarki był problem z tym iż poc. 14 dojeżdżał wcześniej niż poc. 114 i trzeba było przypuszczać.
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Zamiast tworzyć nową linię to można pociągnąć linię nr 43.Pimpek pisze:Bo w soboty takt co 30 minut na odcinku Chorzów Batory Zajezdnia - Chorzów Rynek to za mało. Linia 40 uzupełni linię 20 na tym odcinku.Trampesar6 pisze:Wie ktoś o co chodzi z nową linią nr 40 kursującą tylko w soboty?
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Za wiele ci pasażerowie 43 nie skorzystają z tej przesiadki bo godziny odjazdów nie są dopasowane. Zresztą jak ktoś pojedzie z Katowic np z Placu Wolności do rynku w Chorzowie to albo wsiądzie w 19 albo 20 i zajedzie bez przesiadek nie będąc zmuszonym w Batorym czekać. A mieszkańcy Batorego jadąc na Barską to wybiorą raczej autobus którym zajadą prosto na Metalowców w 10 minut podejrzewam że to będzie jezdzic pustawe z nielicznymi pasażerami.Pimpek pisze:Bardzo dobry pomysł, żeby oszczędzić ludziom przesiadek. W sobotę 43 jeździ co 15 minut, a nowa 40 co 30 minut, to można zrobić z co drugiego 43 bezpośrednią 40 w relacji Koszutka - Batory - Chorzów Rynek.Trampesar6 pisze:Zamiast tworzyć nową linię to można pociągnąć linię nr 43.
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
KZK GOP lubi tworzyć potworki zamiast przedłużać jakiekolwiek linie. Mogli już tą linię nr 43 przedłużyć zamiast tworzyć muchowóz, którym nie wiadomo kto będzie jeździł. W kierunku chorzowskiego rynku pasażerowie będą mieli 8 minut czekania na Batorym, a w kierunku Koszutki 12 minut.hanys76 pisze:Za wiele ci pasażerowie 43 nie skorzystają z tej przesiadki bo godziny odjazdów nie są dopasowane. Zresztą jak ktoś pojedzie z Katowic np z Placu Wolności do rynku w Chorzowie to albo wsiądzie w 19 albo 20 i zajedzie bez przesiadek nie będąc zmuszonym w Batorym czekać. A mieszkańcy Batorego jadąc na Barską to wybiorą raczej autobus którym zajadą prosto na Metalowców w 10 minut podejrzewam że to będzie jezdzic pustawe z nielicznymi pasażerami.Pimpek pisze:Bardzo dobry pomysł, żeby oszczędzić ludziom przesiadek. W sobotę 43 jeździ co 15 minut, a nowa 40 co 30 minut, to można zrobić z co drugiego 43 bezpośrednią 40 w relacji Koszutka - Batory - Chorzów Rynek.Trampesar6 pisze:Zamiast tworzyć nową linię to można pociągnąć linię nr 43.
Przyjazdy T43 do Batorego: 02, 17, 32, 47
Odjazdy T40 z Batorego: 10, 40
Przyjazdy T40 do Batorego: 19, 49
Odjazdy T43 z Batorego: 01, 16, 31, 46
Dla mnie linia nr 40 jest zbędną linią. Widać to powyżej.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Najlepszym rozwiązaniem byłoby 13 przedłużyc aż do Chorzowskiego rynku i to na składach pasażerowie by skorzystali. A tak każą im się przesiadać co parę przystanków i do tego czekać na kolejny tramwaj bo rozkład nie jest dopasowany do szybkich przesiadek. Dopiero co 1 przedłużyli do Katowic po to żeby był bezposredni dojazd jak sami mówili. A teraz tworzą kolejne krzaki nie wiadomo komu potrzebne.
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
To bardziej jestem za wydłużeniem linii nr 13 do rynku w Chorzowie. Na pewno byłby to większy pożytek niż linia nr 43. Skoro ktoś jest bogaty to może "szastać" pieniędzmi na prawo i na lewo i tworzyć krzaki.hanys76 pisze:Najlepszym rozwiązaniem byłoby 13 przedłużyc aż do Chorzowskiego rynku i to na składach pasażerowie by skorzystali. A tak każą im się przesiadać co parę przystanków i do tego czekać na kolejny tramwaj bo rozkład nie jest dopasowany do szybkich przesiadek. Dopiero co 1 przedłużyli do Katowic po to żeby był bezposredni dojazd jak sami mówili. A teraz tworzą kolejne krzaki nie wiadomo komu potrzebne.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Na samych składach nie, ale z 2 Helmuty mogłyby jeździć Obliczyłem, że byłoby potrzebnych 9 pociągów tak, jak było w tym rozkładzie Od 8.06.2013 do 9.08.2013Pimpek pisze:Nie da rady wydłużyć 13 na składach, bo potrzeba 4-5 pociągów więcej. Mogliby po prostu 43 wydłużyć na stałe A juz przynajmniej w dni wolne, gdzie bardziej liczy się częstotliwość kursowania, niż pojemność taboru.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Żeby nie było za dużo zamieszania to zapisywać tak jak pisze 113, 114 i 117. Z tym że jesli ktoś je będzie wpisywać to trzeba będzie przed tym należy zrobic dopisek: LINIA 1 Wieczorno- nocne Mysle że to jest dobre rozwiązanie , tym sposobem nic nam się nie pomiesza i nie będzie problemu jak to zapisywać. Jako moderatorzy będziemy ewentualne błędy poprawiać na bieżaco.trajtek pisze:Jak zamierzamy rozwiązać problem numeracji pociągów, skoro dochodzą nocne pociągi linii 1 - poc. 113, 114 i 117? Dubluje się to z oznaczeniami linii 11.
To nie jest za dobry pomysł, bo:
- oznaczenie pory pociągu nie jest obowiązkowe
- wyszukując obsady dla danego numeru pociągu trzeba będzie otwierać temat i sprawdzać, czy taki nagłówek istnieje
Dlatego moim zdaniem piszmy po prostu linię 11 z zerem.
[ Dodano: 2017-03-09, 20:34 ]
- oznaczenie pory pociągu nie jest obowiązkowe
- wyszukując obsady dla danego numeru pociągu trzeba będzie otwierać temat i sprawdzać, czy taki nagłówek istnieje
Dlatego moim zdaniem piszmy po prostu linię 11 z zerem.
[ Dodano: 2017-03-09, 20:34 ]
Zatem potrzebne byłyby jeszcze trzy składy, których nie ma. Poza tym to naprawdę będzie woziło powietrze. Średnio co 7,5 minuty na odcinku Katowice Plac Wolności - Chorzów Rynek pojedzie skład lub Helmut/Karlik? Za dużo. To już lepiej, aby jeździła solówka pomiędzy dwudziestkami, a składy załatwić na linii 7 choćby wypożyczając je do zajezdni Stroszek z zajezdni Zawodzie.Trampesar6 pisze:Na samych składach nie, ale z 2 Helmuty mogłyby jeździć Obliczyłem, że byłoby potrzebnych 9 pociągów tak, jak było w tym rozkładzie Od 8.06.2013 do 9.08.2013Pimpek pisze:Nie da rady wydłużyć 13 na składach, bo potrzeba 4-5 pociągów więcej. Mogliby po prostu 43 wydłużyć na stałe A juz przynajmniej w dni wolne, gdzie bardziej liczy się częstotliwość kursowania, niż pojemność taboru.
Linia 43 powstała głównie po to, by zagęścić takt na odcinku Rynek - Koszutka, a biegnie do Batorego, bo na tym odcinku składy nie są aż tak potrzebne. I ta linia raczej nie zniknie, chyba że pojawi się nowa relacja ze Słonecznej Pętli, na przykład do planowej pętli w Kostuchnie.
13 na składach ma sens do Placu Wolności, dalej w stronę Batorego 7 i 20 na składach (choć wiadomo, większość pociągów na 7 to solówki) + solo 43 dają radę. Zatem obecny układ jest całkiem optymalny, a wydłużenie 43 do rynku w Chorzowie mogło by być całkiem korzystne, na solówkach.
13 na składach ma sens do Placu Wolności, dalej w stronę Batorego 7 i 20 na składach (choć wiadomo, większość pociągów na 7 to solówki) + solo 43 dają radę. Zatem obecny układ jest całkiem optymalny, a wydłużenie 43 do rynku w Chorzowie mogło by być całkiem korzystne, na solówkach.
To 43 więcej stoi niż jezdzi przerwy na Batorym w soboty np mają po 45 minut nie wiem po jakiego grzyba. W tym czasie patrząc na rozkład 40 to w 37 minut wagon by obrócił do rynku w Chorzowie i z powrotem czyli szybciej niż trwa ta przerwa. Zamiast trorzyc kolejną linię z nikąd do nikąd to dołożyc te wagony na 43 i pociągnąc do rynku.Chudy1210 pisze:Linia 43 powstała głównie po to, by zagęścić takt na odcinku Rynek - Koszutka, a biegnie do Batorego, bo na tym odcinku składy nie są aż tak potrzebne. I ta linia raczej nie zniknie, chyba że pojawi się nowa relacja ze Słonecznej Pętli, na przykład do planowej pętli w Kostuchnie.
13 na składach ma sens do Placu Wolności, dalej w stronę Batorego 7 i 20 na składach (choć wiadomo, większość pociągów na 7 to solówki) + solo 43 dają radę. Zatem obecny układ jest całkiem optymalny, a wydłużenie 43 do rynku w Chorzowie mogło by być całkiem korzystne, na solówkach.
-
- Posty: 5876
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
W przeciwnym kierunku linia nr 40 przyjeżdża przed linią nr 7 Na profilu KZK GOP jest napisane o tej przesiadce.Pimpek pisze:W godzinach odjazdów z Batorego doszukałam się zalety, bo odjeżdża tuż po przyjeździe linii 7 z Katowic
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Re: Zmiany od 2017.03.11
Domyślasz się? A nie prościej zapytać autora rozkładu o cel zmian?DW pisze:Domyślam się, że ma to na celu wydłużenie czasu na zmianę kierunku jazdy na przystanku "Ruda Klary" (będą to 4 minuty).
Re: Zmiany od 2017.03.11
Wierz mi, że niekoniecznieaso pisze:Domyślasz się? A nie prościej zapytać autora rozkładu o cel zmian?DW pisze:Domyślam się, że ma to na celu wydłużenie czasu na zmianę kierunku jazdy na przystanku "Ruda Klary" (będą to 4 minuty).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości