Zmiany od 2016.02.13
Zmiany od 2016.02.13
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 13 lutego 2016 roku (sobota) zostaną wprowadzone korekty rozkładów jazdy na liniach tramwajowych nr: 7, 14, 19, 20 i 49.
Źródło: http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=rozklady
Źródło: http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=rozklady
Ostatnio zmieniony 09 lut 2016, 18:41 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam nadzieję, że jeden z nich zastąpi tą nieszczęsną solówkę na poc. 2009.pycio1400 pisze:Na 20 pojawią się 3 PT8
Tzn. takich, które nie są planowane jako tymczasowe (od 2012 r. sporo linii kursowało z rozkładami tymczasowymi). To, że za parę miesięcy może się pojawić inna koncepcja to już inna sprawa W sumie może się okazać, że najbliższa zmiana nie będzie zakładała zmiany obsługi pociągów pomiędzy zajezdniami i kolejna zmiana będzie potrzebna już za parę tygodniadam86 pisze:Docelowych? Tzn takich na 3 miesiące?;p
Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Napisałem "chociaż" a nie "tylko", a to różnica całkiem spora.Penny pisze:Chciałbym lepiej zrozumieć. Które linie masz na myśli i czemu akurat "tylko" dwa wagony?elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Proponowałbym jakieś linie solówkowe. Szczerze mówiąc zastanawiałem się nad 14, jednak podstawowym problemem jest tunelik na szopkach. Na SCC bodajże pisali że to linia dla sardynek, więc może jakieś 2 czy 3 wagony by się tam nadawały (Pod warunkiem zdania egzaminu przejazdu przez tunelik).
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Szkoda że na poc. 1907, 1912 nie będzie Helmutów.elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
-
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
- Lokalizacja: Katowice
Nie tylko nie Helmuty na 14 - wtedy to już całkiem nie będzie się dało wejść do tramwaju w Mysłowicach. Już ledwo się wchodzi z poziomu ulicy do 105-tki a co dopiero jakby miałbyś Helmutelot360 pisze:Proponowałbym jakieś linie solówkowe. Szczerze mówiąc zastanawiałem się nad 14, jednak podstawowym problemem jest tunelik na szopkach.
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
-
- Posty: 5875
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Masz rację. Będą 4 wagony niskopodłogowe. Pojawił się też jeden kurs z Batorego w kierunku Szopienic. Linia nr 19 będzie w całości obsługiwana przez zajezdnię Bytom Stroszek.rifi pisze:Pojawiły się nowe rozkłady poszczególnych linii.
Z moich obserwacji wynika ze na linii 20 będzie jeden niskopodłogowiec mniej.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Ja uważam tak samo. Te solówki na 14 są wg mnie nie do końca przemyślane i bardzo bym się ucieszył, gdyby coś innego się tam pojawiło. Jeśli przez ten tunelik miałoby nie być Helmutów, to chociaż jakiś skład. Przecież prawie zawsze jak mam okazję tym jechać to ludzie wchodzą na siebie...elot360 pisze:Napisałem "chociaż" a nie "tylko", a to różnica całkiem spora.Penny pisze:Chciałbym lepiej zrozumieć. Które linie masz na myśli i czemu akurat "tylko" dwa wagony?elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Proponowałbym jakieś linie solówkowe. Szczerze mówiąc zastanawiałem się nad 14, jednak podstawowym problemem jest tunelik na szopkach. Na SCC bodajże pisali że to linia dla sardynek, więc może jakieś 2 czy 3 wagony by się tam nadawały (Pod warunkiem zdania egzaminu przejazdu przez tunelik).
Jestem bardzo ciekawy co z tego będzie.
Kiedyś słyszałem bądź czytałem o jakiś (Zapewne) plotkach na temat zakupu jednokierunkowych bet dla naszego przewoźnika. Jeśli taki zakup zostałby wykonany to myślę że nadawały by się na taką 14.Damien pisze:Ja uważam tak samo. Te solówki na 14 są wg mnie nie do końca przemyślane i bardzo bym się ucieszył, gdyby coś innego się tam pojawiło. Jeśli przez ten tunelik miałoby nie być Helmutów, to chociaż jakiś skład. Przecież prawie zawsze jak mam okazję tym jechać to ludzie wchodzą na siebie...elot360 pisze:Napisałem "chociaż" a nie "tylko", a to różnica całkiem spora.Penny pisze:Chciałbym lepiej zrozumieć. Które linie masz na myśli i czemu akurat "tylko" dwa wagony?elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Proponowałbym jakieś linie solówkowe. Szczerze mówiąc zastanawiałem się nad 14, jednak podstawowym problemem jest tunelik na szopkach. Na SCC bodajże pisali że to linia dla sardynek, więc może jakieś 2 czy 3 wagony by się tam nadawały (Pod warunkiem zdania egzaminu przejazdu przez tunelik).
Jestem bardzo ciekawy co z tego będzie.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Na 14 nie będzie pojemniejszego taboru z dwóch prostych powodów - Mysłowice nie będą zainteresowane zwiększeniem kosztów funkcjonowania linii oraz od Zawodzia do Mysłowic nie ma potrzeby by był tam pojemniejszy tabor. Największe napełnienia na 14 są na odcinku Zawodzie - Rynek.Damien pisze:Ja uważam tak samo. Te solówki na 14 są wg mnie nie do końca przemyślane i bardzo bym się ucieszył, gdyby coś innego się tam pojawiło.
Na 20 wydłużono czas przejazdu na odcinku Chorzów Batory Dworzec PKP - Chorzów Rynek o 3 minuty. Obecnie rzeczywiście rozkład był tam dość napięty, ale dołożenie aż 3 minut to lekka przesada. Przed remontami unijnymi rozkład przewidywał 2 minuty mniej niż ma być obecnierifi pisze:Pojawiły się nowe rozkłady poszczególnych linii.
Z moich obserwacji wynika ze na linii 20 będzie jeden niskopodlogowiec mniej.
Z uwagi na wydłużenie czasu przejazdu dołożony zostanie 10. pociąg.
Zawodzie straci też jeden pociąg linii nr 7.grillmaster pisze:A z 19 znika Zawodzie.
-
- Posty: 5875
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Z 2 Bet będą 3 Bety na 19. Jakoś to ciężko widzę jak nawet teraz nie ma rezerwy :/mi4chal254 pisze:Na linii 19 też jest zwiększone kursy wagonami niskopodłogowymi dotychczas jest 26% a wzrośnie do 28%. Fakt to tylko 2% ale zawsze coś
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Ale jakich składach mówimy z linii 20? Przecież pojawia się tylko 2 wagony pt8 z czego jeden pewnie zastąpi sciagnietego citadisa a drugi być może solówke. Więc składy raczej pozostaną tak jak były przecież. No ewentualnie jeden skład zniknie w zamian za pt 8 jeżeli solowka zostanie. Ale oswiecie mnie jakie składy z 20?Penny pisze:Dwa wróciły z wypożyczenia na Stroszek.auri23 pisze:Z ciekawości co stanie się ze składami z T20?
Pewnie chodziło mu o bytomskie wagony które w ostatnim czasie kursowały na T20...
Solowka zostaje
Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
Rozkład 2012 dodam albo tutaj albo wyślę DW jutro wieczorem
Solowka zostaje
Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
Rozkład 2012 dodam albo tutaj albo wyślę DW jutro wieczorem
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
-
- Posty: 5875
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
-
- Posty: 5875
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Chodzi o pociągi kursujące w nocy. Dotychczas były dwa, a teraz będą trzy.Trampesar6 pisze:2001? Przecież to dzienny poc.pycio1400 pisze:Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
Nie będzie tego kursu. Nowy rozkład jazdy jest już na stronie KZK GOP: http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... rasy=16543Trampesar6 pisze:Kurs o 2:07 wykonywał poc. 2013 z Szopienic do Zawodzia. Czy będzie ten kurs to trzeba kogoś zapytać się.adam86 pisze:3 nocne, a między 1 a 3 w nocy jest dziura w kierunku do Chorzowa.
Na 20-stce będą: 4 Citadisy, 3 składy, 2 Helmuty i jedna solówka (na poc. 2001).
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 11:56 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
To byłby akurat zły pomysł. Zastępować składy (wagony bardziej pojemne z większą ilością drzwi) helmutami (mniej drzwi+wysuwane schody). Wtedy masz dłuższą wymianę pasażerów. Helmuty powinni wstawiać w miejsce solówek a nie składów.tramwajarze z19 pisze:Szkoda że na poc. 1907, 1912 nie będzie Helmutów.elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
No to już jest mistrzostwo świata. Na linii, która przejeżdża obok płotku zajezdni nie da się podmiany zrobić.DW pisze:Chodzi o pociągi kursujące w nocy Dotychczas były dwa, a teraz będą trzy.Trampesar6 pisze:2001? Przecież to dzienny poc.pycio1400 pisze:Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
Widocznie nie o podmianę tu chodzi, a o fundusze. Choć wystarczyłoby tam dać Helmuta, który jest tylko o 30% droższy w uruchomieniu niż solówka (zresztą taką samą stawkę ma też Karlik i Twist ).Boguś pisze:No to już jest mistrzostwo świata. Na linii, która przejeżdża obok płotku zajezdni nie da się podmiany zrobić.DW pisze:Chodzi o pociągi kursujące w nocy Dotychczas były dwa, a teraz będą trzy.Trampesar6 pisze:2001? Przecież to dzienny poc.pycio1400 pisze:Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
Przecież mi chodziło o solówki, zastępowanie składów jest z reguły nie najlepszym pomysłem (Swoją drogą jak to się ma do zastępowania Betami i Twistami składów na 6 i 19?)Boguś pisze:To byłby akurat zły pomysł. Zastępować składy (wagony bardziej pojemne z większą ilością drzwi) helmutami (mniej drzwi+wysuwane schody). Wtedy masz dłuższą wymianę pasażerów. Helmuty powinni wstawiać w miejsce solówek a nie składów.tramwajarze z19 pisze:Szkoda że na poc. 1907, 1912 nie będzie Helmutów.elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Twisty mają 5 podwójnych drzwi i 2 pojedyncze, więc tutaj straty w szybkości wymiany pasażerskiej nie ma Natomiast Beta zamiast składu pomimo mniejszej ilości drzwi, oferuje (częściowo) niską podłogę, więc też jest to znacząca zaleta.elot360 pisze:Swoją drogą jak to się ma do zastępowania Betami i Twistami składów na 6 i 19?)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości