Zmiany od 2016.02.13

Dyskusje o organizacji ruchu.
Wiadomość
Autor
37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

Zmiany od 2016.02.13

#1 Post autor: 37 » 09 lut 2016, 13:35

Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 13 lutego 2016 roku (sobota) zostaną wprowadzone korekty rozkładów jazdy na liniach tramwajowych nr: 7, 14, 19, 20 i 49.

Źródło: http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=rozklady
Ostatnio zmieniony 09 lut 2016, 18:41 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#2 Post autor: DW » 09 lut 2016, 17:40

Prawdopodobnie zmiany będą związane z wdrażaniem docelowych rozkładów jazdy i dopasowaniem liczby pociągów uruchamianych przez poszczególne zajezdnie do zasobów pracowniczych (liczby motorowych w poszczególnych rejonach).

pycio1400
Posty: 569
Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#3 Post autor: pycio1400 » 09 lut 2016, 18:05

Na 20 pojawią się 3 PT8 :)
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#4 Post autor: adam86 » 09 lut 2016, 18:11

DW pisze:Prawdopodobnie zmiany będą związane z wdrażaniem docelowych rozkładów jazdy i dopasowaniem liczby pociągów uruchamianych przez poszczególne zajezdnie do zasobów pracowniczych (liczby motorowych w poszczególnych rejonach).
Docelowych? Tzn takich na 3 miesiące?;p
KZKGOP 1779

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#5 Post autor: DW » 09 lut 2016, 18:50

pycio1400 pisze:Na 20 pojawią się 3 PT8 :)
Mam nadzieję, że jeden z nich zastąpi tą nieszczęsną solówkę na poc. 2009.
adam86 pisze:Docelowych? Tzn takich na 3 miesiące?;p
Tzn. takich, które nie są planowane jako tymczasowe (od 2012 r. sporo linii kursowało z rozkładami tymczasowymi). To, że za parę miesięcy może się pojawić inna koncepcja to już inna sprawa ;) W sumie może się okazać, że najbliższa zmiana nie będzie zakładała zmiany obsługi pociągów pomiędzy zajezdniami i kolejna zmiana będzie potrzebna już za parę tygodni ;)

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#6 Post autor: elot360 » 09 lut 2016, 20:57

Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#7 Post autor: Penny » 09 lut 2016, 21:05

elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Chciałbym lepiej zrozumieć. Które linie masz na myśli i czemu akurat "tylko" dwa wagony?
adam86 pisze:Docelowych? Tzn takich na 3 miesiące?;p
Pewnie poraz kolejny tak będzie :-)

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#8 Post autor: elot360 » 09 lut 2016, 21:18

Penny pisze:
elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Chciałbym lepiej zrozumieć. Które linie masz na myśli i czemu akurat "tylko" dwa wagony?
Napisałem "chociaż" a nie "tylko", a to różnica całkiem spora.

Proponowałbym jakieś linie solówkowe. Szczerze mówiąc zastanawiałem się nad 14, jednak podstawowym problemem jest tunelik na szopkach. Na SCC bodajże pisali że to linia dla sardynek, więc może jakieś 2 czy 3 wagony by się tam nadawały (Pod warunkiem zdania egzaminu przejazdu przez tunelik).
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#9 Post autor: tramwajarze z19 » 09 lut 2016, 21:29

elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Szkoda że na poc. 1907, 1912 nie będzie Helmutów.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

pitrekgaga
Posty: 594
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
Lokalizacja: Katowice

#10 Post autor: pitrekgaga » 09 lut 2016, 21:33

elot360 pisze:Proponowałbym jakieś linie solówkowe. Szczerze mówiąc zastanawiałem się nad 14, jednak podstawowym problemem jest tunelik na szopkach.
Nie tylko nie Helmuty na 14 - wtedy to już całkiem nie będzie się dało wejść do tramwaju w Mysłowicach. Już ledwo się wchodzi z poziomu ulicy do 105-tki a co dopiero jakby miałbyś Helmut
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP

auri23
Posty: 188
Rejestracja: 18 kwie 2014, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

#11 Post autor: auri23 » 09 lut 2016, 21:43

Linie dla Helmutów to moim zdaniem T5, T7, T11 czy T20. Na tych liniach niestety kursują solówki, które można zastąpić pojemniejszym ale stojącym w zajezdni taborem.

Z ciekawości co stanie się ze składami z T20?

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#12 Post autor: grillmaster » 10 lut 2016, 00:25

elot360 pisze:(Pod warunkiem zdania egzaminu przejazdu przez tunelik).
Co Ty opowiadasz? Na dwudziestce będą tam jeździć. A poza tym już tam jeździły na 26.

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#13 Post autor: rifi » 10 lut 2016, 15:22

Pojawiły się nowe rozkłady poszczególnych linii.
Z moich obserwacji wynika ze na linii 20 będzie jeden niskopodlogowiec mniej.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#14 Post autor: grillmaster » 10 lut 2016, 15:29

A z 19 znika Zawodzie.

Trampesar6
Posty: 5875
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

#15 Post autor: Trampesar6 » 10 lut 2016, 15:29

rifi pisze:Pojawiły się nowe rozkłady poszczególnych linii.
Z moich obserwacji wynika ze na linii 20 będzie jeden niskopodłogowiec mniej.
Masz rację. Będą 4 wagony niskopodłogowe. Pojawił się też jeden kurs z Batorego w kierunku Szopienic. Linia nr 19 będzie w całości obsługiwana przez zajezdnię Bytom Stroszek.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów

Damien
Posty: 3300
Rejestracja: 20 gru 2015, 15:54
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#16 Post autor: Damien » 10 lut 2016, 17:02

elot360 pisze:
Penny pisze:
elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Chciałbym lepiej zrozumieć. Które linie masz na myśli i czemu akurat "tylko" dwa wagony?
Napisałem "chociaż" a nie "tylko", a to różnica całkiem spora.

Proponowałbym jakieś linie solówkowe. Szczerze mówiąc zastanawiałem się nad 14, jednak podstawowym problemem jest tunelik na szopkach. Na SCC bodajże pisali że to linia dla sardynek, więc może jakieś 2 czy 3 wagony by się tam nadawały (Pod warunkiem zdania egzaminu przejazdu przez tunelik).
Ja uważam tak samo. Te solówki na 14 są wg mnie nie do końca przemyślane i bardzo bym się ucieszył, gdyby coś innego się tam pojawiło. Jeśli przez ten tunelik miałoby nie być Helmutów, to chociaż jakiś skład. Przecież prawie zawsze jak mam okazję tym jechać to ludzie wchodzą na siebie...
Jestem bardzo ciekawy co z tego będzie.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#17 Post autor: elot360 » 10 lut 2016, 17:17

Damien pisze:
elot360 pisze:
Penny pisze:
elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Chciałbym lepiej zrozumieć. Które linie masz na myśli i czemu akurat "tylko" dwa wagony?
Napisałem "chociaż" a nie "tylko", a to różnica całkiem spora.

Proponowałbym jakieś linie solówkowe. Szczerze mówiąc zastanawiałem się nad 14, jednak podstawowym problemem jest tunelik na szopkach. Na SCC bodajże pisali że to linia dla sardynek, więc może jakieś 2 czy 3 wagony by się tam nadawały (Pod warunkiem zdania egzaminu przejazdu przez tunelik).
Ja uważam tak samo. Te solówki na 14 są wg mnie nie do końca przemyślane i bardzo bym się ucieszył, gdyby coś innego się tam pojawiło. Jeśli przez ten tunelik miałoby nie być Helmutów, to chociaż jakiś skład. Przecież prawie zawsze jak mam okazję tym jechać to ludzie wchodzą na siebie...
Jestem bardzo ciekawy co z tego będzie.
Kiedyś słyszałem bądź czytałem o jakiś (Zapewne) plotkach na temat zakupu jednokierunkowych bet dla naszego przewoźnika. Jeśli taki zakup zostałby wykonany to myślę że nadawały by się na taką 14.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#18 Post autor: DW » 10 lut 2016, 17:32

Damien pisze:Ja uważam tak samo. Te solówki na 14 są wg mnie nie do końca przemyślane i bardzo bym się ucieszył, gdyby coś innego się tam pojawiło.
Na 14 nie będzie pojemniejszego taboru z dwóch prostych powodów - Mysłowice nie będą zainteresowane zwiększeniem kosztów funkcjonowania linii oraz od Zawodzia do Mysłowic nie ma potrzeby by był tam pojemniejszy tabor. Największe napełnienia na 14 są na odcinku Zawodzie - Rynek.
rifi pisze:Pojawiły się nowe rozkłady poszczególnych linii.
Z moich obserwacji wynika ze na linii 20 będzie jeden niskopodlogowiec mniej.
Na 20 wydłużono czas przejazdu na odcinku Chorzów Batory Dworzec PKP - Chorzów Rynek o 3 minuty. Obecnie rzeczywiście rozkład był tam dość napięty, ale dołożenie aż 3 minut to lekka przesada. Przed remontami unijnymi rozkład przewidywał 2 minuty mniej niż ma być obecnie :roll:
Z uwagi na wydłużenie czasu przejazdu dołożony zostanie 10. pociąg.
grillmaster pisze:A z 19 znika Zawodzie.
Zawodzie straci też jeden pociąg linii nr 7.

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#19 Post autor: trajtek » 11 lut 2016, 10:26

Pojawił się rozkład dla T7, jak dobrze patrzę, to będzie o jeden niskopodłogowy wagon więcej.

Trampesar6
Posty: 5875
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

#20 Post autor: Trampesar6 » 11 lut 2016, 11:30

trajtek pisze:Pojawił się rozkład dla T7, jak dobrze patrzę, to będzie o jeden niskopodłogowy wagon więcej.
Zgaduję, że zdjęli jednego Citadisa z 20, żeby dać o jeden więcej na 7.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#21 Post autor: mi4chal744 » 11 lut 2016, 14:09

Na linii 19 też jest zwiększone kursy wagonami niskopodłogowymi dotychczas jest 26% a wzrośnie do 28%. Fakt to tylko 2% ale zawsze coś :)
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#22 Post autor: tramwajarze z19 » 11 lut 2016, 14:20

mi4chal254 pisze:Na linii 19 też jest zwiększone kursy wagonami niskopodłogowymi dotychczas jest 26% a wzrośnie do 28%. Fakt to tylko 2% ale zawsze coś :)
Z 2 Bet będą 3 Bety na 19. Jakoś to ciężko widzę jak nawet teraz nie ma rezerwy :/
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#23 Post autor: DW » 11 lut 2016, 18:06

tramwajarze z19 pisze:
mi4chal254 pisze:Na linii 19 też jest zwiększone kursy wagonami niskopodłogowymi dotychczas jest 26% a wzrośnie do 28%. Fakt to tylko 2% ale zawsze coś :)
Z 2 Bet będą 3 Bety na 19. Jakoś to ciężko widzę jak nawet teraz nie ma rezerwy :/
Na 19 nadal zostają dwie Bety.

hombreee
Posty: 59
Rejestracja: 04 wrz 2012, 09:28
Lokalizacja: Chorzów

#24 Post autor: hombreee » 11 lut 2016, 19:56

Te dodatkowe 2% wynika z tego że dodano obecnemu pociągowi 1911 dodatkowe kółko skrócone do Stadionu Śląskiego, które obecnie wykonuje pociąg 1909

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#25 Post autor: Penny » 11 lut 2016, 20:17

auri23 pisze:Z ciekawości co stanie się ze składami z T20?
Dwa wróciły z wypożyczenia na Stroszek.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#26 Post autor: polaraxa » 11 lut 2016, 20:58

2 wagony Pt będą kursowac na linii 20.

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#27 Post autor: rifi » 12 lut 2016, 00:25

Penny pisze:
auri23 pisze:Z ciekawości co stanie się ze składami z T20?
Dwa wróciły z wypożyczenia na Stroszek.
Ale jakich składach mówimy z linii 20? Przecież pojawia się tylko 2 wagony pt8 z czego jeden pewnie zastąpi sciagnietego citadisa a drugi być może solówke. Więc składy raczej pozostaną tak jak były przecież. No ewentualnie jeden skład zniknie w zamian za pt 8 jeżeli solowka zostanie. Ale oswiecie mnie jakie składy z 20?

pycio1400
Posty: 569
Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#28 Post autor: pycio1400 » 12 lut 2016, 14:46

Pewnie chodziło mu o bytomskie wagony które w ostatnim czasie kursowały na T20...
Solowka zostaje :)
Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
Rozkład 2012 dodam albo tutaj albo wyślę DW jutro wieczorem :)
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...

Trampesar6
Posty: 5875
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

#29 Post autor: Trampesar6 » 12 lut 2016, 16:01

pycio1400 pisze:Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
Rozkład 2012 dodam albo tutaj albo wyślę DW jutro wieczorem :)
2001? Przecież to dzienny poc.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#30 Post autor: adam86 » 12 lut 2016, 16:49

3 nocne, a między 1 a 3 w nocy jest dziura w kierunku do Chorzowa.
KZKGOP 1779

Trampesar6
Posty: 5875
Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
Lokalizacja: Siem-ce Śl.

#31 Post autor: Trampesar6 » 12 lut 2016, 16:59

adam86 pisze:3 nocne, a między 1 a 3 w nocy jest dziura w kierunku do Chorzowa.
Kurs o 2:07 wykonywał poc. 2013 z Szopienic do Zawodzia. Czy będzie ten kurs to trzeba kogoś zapytać się.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#32 Post autor: DW » 12 lut 2016, 17:41

Trampesar6 pisze:
pycio1400 pisze:Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
2001? Przecież to dzienny poc.
Chodzi o pociągi kursujące w nocy. Dotychczas były dwa, a teraz będą trzy.
Trampesar6 pisze:
adam86 pisze:3 nocne, a między 1 a 3 w nocy jest dziura w kierunku do Chorzowa.
Kurs o 2:07 wykonywał poc. 2013 z Szopienic do Zawodzia. Czy będzie ten kurs to trzeba kogoś zapytać się.
Nie będzie tego kursu. Nowy rozkład jazdy jest już na stronie KZK GOP: http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... rasy=16543

Na 20-stce będą: 4 Citadisy, 3 składy, 2 Helmuty i jedna solówka (na poc. 2001).
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 11:56 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#33 Post autor: mi4chal744 » 12 lut 2016, 18:23

Może w złym temacie pisze, ale orientuje się ktoś czy będą helmuty na linii 5?
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#34 Post autor: DW » 12 lut 2016, 18:31

mi4chal254 pisze:Może w złym temacie pisze, ale orientuje się ktoś czy będą helmuty na linii 5?
Na pewno nie od 13.02.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#35 Post autor: Boguś » 13 lut 2016, 22:25

tramwajarze z19 pisze:
elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Szkoda że na poc. 1907, 1912 nie będzie Helmutów.
To byłby akurat zły pomysł. Zastępować składy (wagony bardziej pojemne z większą ilością drzwi) helmutami (mniej drzwi+wysuwane schody). Wtedy masz dłuższą wymianę pasażerów. Helmuty powinni wstawiać w miejsce solówek a nie składów.
DW pisze:
Trampesar6 pisze:
pycio1400 pisze:Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
2001? Przecież to dzienny poc.
Chodzi o pociągi kursujące w nocy Dotychczas były dwa, a teraz będą trzy.
No to już jest mistrzostwo świata. Na linii, która przejeżdża obok płotku zajezdni nie da się podmiany zrobić.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#36 Post autor: DW » 14 lut 2016, 11:59

Boguś pisze:
DW pisze:
Trampesar6 pisze:
pycio1400 pisze:Do tego są 3 poc. nocne - 2001, 2011, 2012...
2001? Przecież to dzienny poc.
Chodzi o pociągi kursujące w nocy Dotychczas były dwa, a teraz będą trzy.
No to już jest mistrzostwo świata. Na linii, która przejeżdża obok płotku zajezdni nie da się podmiany zrobić.
Widocznie nie o podmianę tu chodzi, a o fundusze. Choć wystarczyłoby tam dać Helmuta, który jest tylko o 30% droższy w uruchomieniu niż solówka (zresztą taką samą stawkę ma też Karlik i Twist :-P ).

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#37 Post autor: elot360 » 14 lut 2016, 12:02

Boguś pisze:
tramwajarze z19 pisze:
elot360 pisze:Dobrym pomysłem było by wprowadzeniu chociaż dwóch wagonów PT8 na inne linie?
Szkoda że na poc. 1907, 1912 nie będzie Helmutów.
To byłby akurat zły pomysł. Zastępować składy (wagony bardziej pojemne z większą ilością drzwi) helmutami (mniej drzwi+wysuwane schody). Wtedy masz dłuższą wymianę pasażerów. Helmuty powinni wstawiać w miejsce solówek a nie składów.
Przecież mi chodziło o solówki, zastępowanie składów jest z reguły nie najlepszym pomysłem (Swoją drogą jak to się ma do zastępowania Betami i Twistami składów na 6 i 19?)
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#38 Post autor: Penny » 14 lut 2016, 16:48

elot360 pisze:Swoją drogą jak to się ma do zastępowania Betami i Twistami składów na 6 i 19?)
Twisty mają 5 podwójnych drzwi i 2 pojedyncze, więc tutaj straty w szybkości wymiany pasażerskiej nie ma ;-) Natomiast Beta zamiast składu pomimo mniejszej ilości drzwi, oferuje (częściowo) niską podłogę, więc też jest to znacząca zaleta.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości