Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 11 stycznia 2016 roku (poniedziałek) zostanie zlikwidowana linia tramwajowa nr 39 (Bytom Politechnika Śląska – Stroszek Zajezdnia
Zmiany od 2016.01.11 i 16
Zmiany od 2016.01.11 i 16
Na stronie KZK GOP pojawił się komunikat
Ostatnio zmieniony 05 sty 2016, 20:42 przez trajtek, łącznie zmieniany 2 razy.
A od 16.01 w końcu zawieszona zostanie obsługa przystanku Katowice Spodek przez linie przejeżdżające przez rondo:
Źródło: Tramwaje Śląskie S.A.Tramwaje Śląskie pisze:16.01.2016 r. zawieszenie obsługi przystanku Katowice Spodek
Informujemy, że od dnia 16.01.2016 r. zawiesza się obsługę przystanku Katowice Spodek w obydwu kierunkach jazdy dla linii nr 6, 11, 19 i 23.
-
- Posty: 5875
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Zmiany w funkcjonowaniu linii tramwajowych nr: 13, 14, 15, 16, 21 i 43
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 11 stycznia 2016 roku (poniedziałek) zostaną wprowadzone poniższe zmiany w funkcjonowaniu linii tramwajowych.
Linia tramwajowa nr 13 – korekty godzin odjazdów.
Linia tramwajowa nr 14 – korekty godzin odjazdów.
Linia tramwajowa nr 15 – korekty godzin odjazdów.
Linia tramwajowa nr 16 – korekty godzin odjazdów wraz ze zwiększeniem liczby kursów obsługiwanych taborem niskopodłogowym.
Linia tramwajowa nr 21 – zwiększenie liczby kursów obsługiwanych taborem niskopodłogowym.
Linia tramwajowa nr 43 – korekty godzin odjazdów wraz z ograniczeniem czasu kursowania do ok. godz. 20:00.
Źródło
Co do linii nr 16 to prawdopodobnie będzie obsadzona Twistami. Linia nr 43 zakończy kursowanie o ok. 3 godziny wcześniej (kurs z Chorzowa Batorego), a z Koszutki o ok. 2,5 h wcześniej.
Edycja (11.01): poc. 162 dostał Twista
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 11 stycznia 2016 roku (poniedziałek) zostaną wprowadzone poniższe zmiany w funkcjonowaniu linii tramwajowych.
Linia tramwajowa nr 13 – korekty godzin odjazdów.
Linia tramwajowa nr 14 – korekty godzin odjazdów.
Linia tramwajowa nr 15 – korekty godzin odjazdów.
Linia tramwajowa nr 16 – korekty godzin odjazdów wraz ze zwiększeniem liczby kursów obsługiwanych taborem niskopodłogowym.
Linia tramwajowa nr 21 – zwiększenie liczby kursów obsługiwanych taborem niskopodłogowym.
Linia tramwajowa nr 43 – korekty godzin odjazdów wraz z ograniczeniem czasu kursowania do ok. godz. 20:00.
Źródło
Co do linii nr 16 to prawdopodobnie będzie obsadzona Twistami. Linia nr 43 zakończy kursowanie o ok. 3 godziny wcześniej (kurs z Chorzowa Batorego), a z Koszutki o ok. 2,5 h wcześniej.
Edycja (11.01): poc. 162 dostał Twista
Ostatnio zmieniony 11 sty 2016, 14:57 przez Trampesar6, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Natomiast od 15 do 19 stycznia 2016 na trasie Zawodzie Zajezdnia-Słoneczna Pętla będzie kursować linia 2 obsługiwana enką. Związane to będzie z odbywającymi się w spodku ME w piłce ręcznej.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2016, 20:45 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5875
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Kurs wyjazdowy i zjazdowy będzie z/do Zawodzia, a linia nr 2 będzie kursowała na odcinku Katowice Koszutka Słoneczna Pętla - Katowice Pl. Wolności. Ciekawe dlaczego rozkład jest tylko na wtorek, piątek i niedzielę. W kursie wyjazdowym tramwaj będzie obsługiwał przystanek przy dworcu w kierunku Zawodzia/Koszutki, a w zjazdowym również ten w kierunku Załęża i to jest bardzo ciekawe.hanys76 pisze:Natomiast od 15 do 19 stycznia 2016 na trasie Zawodzie Zajezdnia-Słoneczna Pętla będzie kursować linia 2 obsługiwana enką. Związane to będzie z odbywającymi się w spodku ME w piłce ręcznej.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Skoro mecze w Katowicach będą rozgrywane tylko w te dni, to po co ma kursować w pozostałe. Linia ma za cel dowozic ewentualnych kibiców z dworca pod spodek.Trampesar6 pisze:Kurs wyjazdowy i zjazdowy będzie z/do Zawodzia, a linia nr 2 będzie kursowała na odcinku Katowice Koszutka Słoneczna Pętla - Katowice Pl. Wolności. Ciekawe dlaczego rozkład jest tylko na wtorek, piątek i niedzielę. W kursie wyjazdowym tramwaj będzie obsługiwał przystanek przy dworcu w kierunku Zawodzia/Koszutki, a w zjazdowym również ten w kierunku Załęża i to jest bardzo ciekawe.hanys76 pisze:Natomiast od 15 do 19 stycznia 2016 na trasie Zawodzie Zajezdnia-Słoneczna Pętla będzie kursować linia 2 obsługiwana enką. Związane to będzie z odbywającymi się w spodku ME w piłce ręcznej.
-
- Posty: 5875
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Jestem pewny, że Bety będą. Czasami lub często przy wgrywaniu nowych rozkładów tak jest, że nie ma kursów niskopodłogowych.Penny pisze:Z rozkładu linii 19 zniknęły planowe obsady wagonami niskopodłogowymi.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Faktycznie, pomimo nieoficjalnych informacji które posiadałem, dzisiaj na 1903 jeździ Beta, więc najwyraźniej nic się nie zmieniło.Trampesar6 pisze:Jestem pewny, że Bety będą. Czasami lub często przy wgrywaniu nowych rozkładów tak jest, że nie ma kursów niskopodłogowych.Penny pisze:Z rozkładu linii 19 zniknęły planowe obsady wagonami niskopodłogowymi.
Penny napisał
Faktycznie, pomimo nieoficjalnych informacji które posiadałem, dzisiaj na 1903 jeździ Beta, więc najwyraźniej nic się nie zmieniło.
Nie wiem czemu te Bety nazywane są niskopodłogowymi, no i jaki był sens kupienia takich "niskopodłogowych"...
A co do rozkładu 19 i 7 to jakaś wielka loteria kiedy pojedzie coś z niską podłoga jest bardzo ogromna, na linii 20 też mamy loterię ale tam jest bardzo duże prawdopodobieństwo trafienia na niską podłogę, na 16 sytuacja w dni robocze jest prawie bajkowa z niska podłogą, ale to wszystko pokazuje że brakuje i to bardzo niskopodłogowych tramwajów, nie muszą to być 3 członowe Pesy ale jakieś Karliko- podobne ale z większą ilością drzwi bo właśnie mała ilość drzwi i ciasnota przy samych drzwiach są wielka wadą Karlików
Faktycznie, pomimo nieoficjalnych informacji które posiadałem, dzisiaj na 1903 jeździ Beta, więc najwyraźniej nic się nie zmieniło.
Nie wiem czemu te Bety nazywane są niskopodłogowymi, no i jaki był sens kupienia takich "niskopodłogowych"...
A co do rozkładu 19 i 7 to jakaś wielka loteria kiedy pojedzie coś z niską podłoga jest bardzo ogromna, na linii 20 też mamy loterię ale tam jest bardzo duże prawdopodobieństwo trafienia na niską podłogę, na 16 sytuacja w dni robocze jest prawie bajkowa z niska podłogą, ale to wszystko pokazuje że brakuje i to bardzo niskopodłogowych tramwajów, nie muszą to być 3 członowe Pesy ale jakieś Karliko- podobne ale z większą ilością drzwi bo właśnie mała ilość drzwi i ciasnota przy samych drzwiach są wielka wadą Karlików
Częściowo mają niską podłogę (25%), więc zapewniają funkcjonalność niskopodłogowego wagonu. Szczególnie mam tutaj na myśli osoby na wózkach lub z małymi dziećmi.tom pisze:Nie wiem czemu te Bety nazywane są niskopodłogowymi
Były to relatywnie tanie wagony, bo niecałe 4 mln zł za sztukę.tom pisze:no i jaki był sens kupienia takich "niskopodłogowych"...
No na linii 19 symboliczna, ale na linii 7 już 4 z 11 pociągów już ją ma, więc jest dużo lepiej, niż nic To są długie linie, więc ilość potrzebnego taboru jest ogromna, niż np. na takiej linii 4, która ma tylko 4 pociągi.tom pisze:A co do rozkładu 19 i 7 to jakaś wielka loteria kiedy pojedzie coś z niską podłoga jest bardzo ogromna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości