Zmiany od 2015.11.14
Zmiany od 2015.11.14
Tj. w temacie, od 14.11.2015 na linii 19 zobaczymy świetny tabor z R-2 :eye:
- Załączniki
-
- T19 R GRAFICZNY (od 14.11.2015 r.).pdf
- (116.57 KiB) Pobrany 179 razy
-
- T19 N GRAFICZNY (od 14.11.2015 r.).pdf
- (80.67 KiB) Pobrany 126 razy
-
- T19 S GRAFICZNY (od 14.11.2015 r.).pdf
- (77.33 KiB) Pobrany 142 razy
-
- T19 SYL GRAFICZNY (od 14.11.2015 r.).pdf
- (75.55 KiB) Pobrany 134 razy
-
- T19 WIG GRAFICZNY (od 14.11.2015 r.).pdf
- (74.59 KiB) Pobrany 174 razy
Ostatnio zmieniony 10 lis 2015, 17:10 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
EEEE, AAAA, YYYY... już
R:
1901 2 x 105HF
1902 2 x 105N
1903 105HF
1904 2 x 105N
1905 2 x 105HF
1906 2 x 105HF
1907 2 x 105HF
1908 2 x 105HF
1909 2 x 105N
1910 2 x 105N
1911 105HF
1912 2 x 105N
1915 105HF
1917 105N
1918 105N
1919 105N
1920 105N
1931 105N
1933 105HF
S:
1901 2 x 105HF
1903 2 x 105HF
1905 2 x 105HF
1907 2 x 105HF
1909 2 x 105N
1911 2 x 105HF
1913 105N
1915 105HF
1917 105N
1919 105N
1921 105HF
1931 105N
1933 105HF
1935 105N
1937 105HF
1939 105N
N, WIG:
1901 105HF
1903 105HF
1905 105HF
1907 105HF
1909 105N
1911 105HF
:o:
SYLW:
1901 2 x 105HF
1903 2 x 105HF
1905 2 x 105HF
1907 2 x 105HF
1909 2 x 105N
1911 2 x 105HF
1913 2 x 105N (pociąg nocny)
1915 2 x 105N (pociąg nocny)
1931 105N
1933 105HF
1935 105N
1937 105HF
1939 105N
R:
1901 2 x 105HF
1902 2 x 105N
1903 105HF
1904 2 x 105N
1905 2 x 105HF
1906 2 x 105HF
1907 2 x 105HF
1908 2 x 105HF
1909 2 x 105N
1910 2 x 105N
1911 105HF
1912 2 x 105N
1915 105HF
1917 105N
1918 105N
1919 105N
1920 105N
1931 105N
1933 105HF
S:
1901 2 x 105HF
1903 2 x 105HF
1905 2 x 105HF
1907 2 x 105HF
1909 2 x 105N
1911 2 x 105HF
1913 105N
1915 105HF
1917 105N
1919 105N
1921 105HF
1931 105N
1933 105HF
1935 105N
1937 105HF
1939 105N
N, WIG:
1901 105HF
1903 105HF
1905 105HF
1907 105HF
1909 105N
1911 105HF
:o:
SYLW:
1901 2 x 105HF
1903 2 x 105HF
1905 2 x 105HF
1907 2 x 105HF
1909 2 x 105N
1911 2 x 105HF
1913 2 x 105N (pociąg nocny)
1915 2 x 105N (pociąg nocny)
1931 105N
1933 105HF
1935 105N
1937 105HF
1939 105N
A Napewno to będą wozy z R2? Bardziej prawdopodobne że będą to wozy że R 3 funkcjonujące w R2. Skoro Gliwice się przenoszą na czas remontu to pewnie do Bytomia, a Bytom pewnie tyle wagonów by nie pomiescil z Gliwic wraz z swoimi. Przy okazji 4 składy Moderusow kursują na linii 13 i 16, przykładowo połączą resztę z Zawodzia i co będzie jeździć na linii 14, 43, 33 i 36? Bo raczej solowek by brakło.
-
- Posty: 5877
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Na odcinku Chorzów Polna - Chorzów Nowa od piątku jest odcinek jednotorowyPenny pisze:Jak na razie to mnie dziwi cisza na stronie KZK GOP. Ciekaw jestem też, w który weekend nastąpi wstrzymanie ruchu w Chorzowie, bo widziałem przy przystanku Chorzów Polna skrzynki sygnału ręcznego.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
-
- Posty: 5877
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Wg mnie to:
1. Linia nr 6:
a) dni robocze - 11 pociągów dziennych i 3 nocne
b) dni wolne - 6 pociągów dziennych i 3 nocne
c) rozkład specjalny na zmianę czasu - to samo, co w dni wolne
d) Sylwester - 6 pociągów dziennych i 4 nocne
e) WBN - 6 pociągów dziennych i 2 nocne
2. Linia nr 19:
2.1. Katowice Zawodzie:
a) dni robocze - 6 pociągów dziennych i 3 wieczorno-nocne
b) sobota - 6 pociągów dziennych i 3 wieczorno-nocne
c) niedziele i święta - 3 pociągi dzienne
d) Sylwester - 6 pociągi dzienne i 1 nocny
e) WBN - 3 pociągi dzienne
2.2. Bytom Stroszek:
a) dni robocze - 7 pociągów dziennych
b) sobota - 3/4 pociągi dzienne
c) niedziele i święta - to samo, co w sobotę
d) Sylwester - 3/4 pociągi dzienne
e) WBN - 3/4 pociągi dzienne
Jeżeli podałem coś źle to proszę mnie poprawić
1. Linia nr 6:
a) dni robocze - 11 pociągów dziennych i 3 nocne
b) dni wolne - 6 pociągów dziennych i 3 nocne
c) rozkład specjalny na zmianę czasu - to samo, co w dni wolne
d) Sylwester - 6 pociągów dziennych i 4 nocne
e) WBN - 6 pociągów dziennych i 2 nocne
2. Linia nr 19:
2.1. Katowice Zawodzie:
a) dni robocze - 6 pociągów dziennych i 3 wieczorno-nocne
b) sobota - 6 pociągów dziennych i 3 wieczorno-nocne
c) niedziele i święta - 3 pociągi dzienne
d) Sylwester - 6 pociągi dzienne i 1 nocny
e) WBN - 3 pociągi dzienne
2.2. Bytom Stroszek:
a) dni robocze - 7 pociągów dziennych
b) sobota - 3/4 pociągi dzienne
c) niedziele i święta - to samo, co w sobotę
d) Sylwester - 3/4 pociągi dzienne
e) WBN - 3/4 pociągi dzienne
Jeżeli podałem coś źle to proszę mnie poprawić
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Są 2 poc. poranne i 6 poc. dziennych.Trampesar6 pisze:2.2. Bytom Stroszek:
a) dni robocze - 7 pociągów dziennych
Są 2 poc. poranne i 3 dzienne.Trampesar6 pisze:b) sobota - 3/4 pociągi dzienne
Tylko 3 poc. dzienne.Trampesar6 pisze:c) niedziele i święta - to samo, co w sobotę
Są 3 poc. poranne i 3 dziennie oraz 3 nocki.Trampesar6 pisze:2.1. Katowice Zawodzie:
b) sobota - 6 pociągów dziennych i 3 wieczorno-nocne
Myślę, że nie ma ku temu powodów - po prostu jak to zwykle bywa, przy wgrywaniu rozkładów pewnie nie oznaczono ręcznie kursów, jako niskopodłogowe. Podobnie jest, gdy np. aktualizowana jest linia 38 (co miało niedawno miejsce) i z automatu są podkreślenia, które potem ktoś ręcznie zdejmuje.mi4chal254 pisze:Czy od 14.11 na linii 6 są zdjęte wagony niskopodłogowe?
R-2 wystawi wagony ale w marzeniach. Bo żaden rejon ani myśli zwrócić użyczone wagony. Swoją drogą inni płaczą że nie mają wagonów więc zapytam gdzie są? JAK DŁUGO JESCZE POZOSTAŁE REJONY BĘDĄ EGZYSTOWAĆ NA KOSZT R-2. Gdy R-2 dostaje nowe wagony zabiera mu się starsze do innych rejonów ,więc mam nadzieje że i tym razem ta praktyka zostanie zastosowana wobec R-3 i R-1. Minimum 20 wagonów z tych rejonów powinno trafić na stałe do R-4 i R-2. Ale jak znam życie tak się nie stanie bo pan Dyrektor Ruchu ma niechęć wobec R-2. Podobno nawet wyraził opinie iż ten rejon wykazuje zbyt dużą dbałość o tabor/chodzi o wykonywanie przygotowania do rejestracji//wymagania wobec serwisu PESY/itp., itd.
To prawda, ta zajezdnia ma stosunkowo rzecz biorąc najgorszy tabor i najmniej zmodernizowanych wagonów w porównaniu do innych rejonów. Generalnie to najgorzej dofinansowana zajezdnia spośród wszystkich w TŚ. Czasami się zastanawiam czy nie korci szefów TŚ zlikwidowanie R-3 i R-4 i upchnięcie wszystkiego do ZUR-u.DTSN pisze:Ogólnie TS mają problem z R4, od jakiegoś czasu jest traktowany jak by nie było tej zajezdni.
Dokładnie, w Gliwicach:DTSN pisze:Ogólnie TS mają problem z R4, od jakiegoś czasu jest traktowany jak by nie było tej zajezdni.
1. Jako jedyna zajezdnia nie dostała nowego taboru (ani Bety, ani Twisty tam nie dotarły - o ile Twisty jestem w stanie zrozumieć i jest to oczywiste, to o tyle na jakieś Bety liczyłem)
2. W Gliwicach znajduje się najmniej Moderusów ze wszystkich zajezdni - mamy aż cztery składy i sześć solówek. Gdy ktoś coś pożycza z Gliwic, to zazwyczaj są to zmodernizowane wagony, a podrzucane są nam jakieś stare.
3. Ponadto, Żelazek też jest najmniej - aż dwa, #733 i #742 podczas gdy inne zajezdnie mają ich kilkukrotnie więcej.
Aż dziwi mnie, że najlepsze wagony nie są posyłane na T11, a reszta niech się buja złomem. Dobrze, że chociaż na T5 w połowie teraz się wystawia Bytom, to trochę ratuje sytuacje swoimi zmodernizowanymi wozami.
Taka trochę Białoruś.
Bardziej, niż licząc sztuki, policzyłbym udział procentowy. Co nie zmienia faktu, że faktycznie w Gliwicach jest teraz najgorzej.
A co do Pesy i Bety. To generalnie gdzie one mają jeździć? Na razie jedyną linią, na której ten tabor nie ucierpi, to trasa linii 4, która obsadzona jest częściowo Karlikami. Zajezdnia R-4 nie ma też odpowiedniego zaplecza technicznego, żeby na bieżąco naprawiać te wagony. Tabor dostać łatwo, trzeba mieć jeszcze (poza technicznie dobrą trasą) zaplecze i serwis. W Będzinie jest, w Katowicach jest. Na Stroszku i w Gliwicach nie ma. Dlatego Pesy tam na pewno nie trafią.
A co do Pesy i Bety. To generalnie gdzie one mają jeździć? Na razie jedyną linią, na której ten tabor nie ucierpi, to trasa linii 4, która obsadzona jest częściowo Karlikami. Zajezdnia R-4 nie ma też odpowiedniego zaplecza technicznego, żeby na bieżąco naprawiać te wagony. Tabor dostać łatwo, trzeba mieć jeszcze (poza technicznie dobrą trasą) zaplecze i serwis. W Będzinie jest, w Katowicach jest. Na Stroszku i w Gliwicach nie ma. Dlatego Pesy tam na pewno nie trafią.
Zaznaczę na wstępie raz jeszcze:
Ale co do Bety - w R-4 nie ma trasy, gdzie mogłyby jeździć? T1, T4, skoro jeżdżą na T5, to i na T5 się da. W końcu tyle się mówiło przy temacie Bety, że mają się sprawdzić tam, gdzie torowisko nie zawsze jest idealne.
Wspomniałem o Pesach, jako że są to nowe wagony. Nawet to zaznaczyłem:Penny pisze:Dlatego Pesy tam na pewno nie trafią.
Może mało stanowczo, bo raz faktycznie nie ma torowisk, dwa - myślę, że Pesa jest zbyt duża po prostu, żeby woziła powietrze na T4.ani Bety, ani Twisty tam nie dotarły - o ile Twisty jestem w stanie zrozumieć i jest to oczywiste, to o tyle na jakieś Bety liczyłem
Ale co do Bety - w R-4 nie ma trasy, gdzie mogłyby jeździć? T1, T4, skoro jeżdżą na T5, to i na T5 się da. W końcu tyle się mówiło przy temacie Bety, że mają się sprawdzić tam, gdzie torowisko nie zawsze jest idealne.
Ale to Tramwaje Śląskie mają o to zadbać, czy każda zajezdnia gra "dla siebie" i sama dla siebie buduje sobie zaplecze, kupuje nowe wagony z własnych środków?Penny pisze:Zajezdnia R-4 nie ma też odpowiedniego zaplecza technicznego, żeby na bieżąco naprawiać te wagony.
Absolutna racja, ale celem TŚ jest też zadbać o to, aby wydawać kasę tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Nie ma sensu dla kilku Bet remontować połowę zajezdni. Nie da się wszystkiego zrobić na raz. Sądzę, że prędzej z R-2 do Gliwic przyjdą Karliki, niż przyjdzie Pesa i Beta.trajtek pisze:Ale to Tramwaje Śląskie mają o to zadbać, czy każda zajezdnia gra "dla siebie" i sama dla siebie buduje sobie zaplecze, kupuje nowe wagony z własnych środków?Penny pisze:Zajezdnia R-4 nie ma też odpowiedniego zaplecza technicznego, żeby na bieżąco naprawiać te wagony.
Tym bym się tak nie przejmował. Na linii 6 Pesy też wożą powietrze przez 2/3 dnia i tak naprawdę trudno jest rozwiązać problem międzyszczytu. Tak jest prawie na każdej liniitrajtek pisze:Może mało stanowczo, bo raz faktycznie nie ma torowisk, dwa - myślę, że Pesa jest zbyt duża po prostu, żeby woziła powietrze na T4.
Tak naprawdę to przydałby się tabor niskopodłogowy o mniejszej pojemności (i mniejszej konsumpcji prądu) niż Pesy czy Bety, tylko że jest to mało wykonalne.
Kiedyś musi nadejść ten czas i trzeba będzie i R-4 unowocześnić i zbudować zaplecze dla nowszych wagonów, chyba że Tramwaje mają inne plany co do tej zajezdni.Penny pisze:Absolutna racja, ale celem TŚ jest też zadbać o to, aby wydawać kasę tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne.
No w sumie fakt.. Może to dlatego, że widuję czwórkę poza szczytem, gdy ta jeździ pusta.. Muszę kiedyś się wybrać nią w szczycie.Penny pisze:Tym bym się tak nie przejmował. Na linii 6 Pesy też wożą powietrze przez 2/3 dnia i tak naprawdę trudno jest rozwiązać problem międzyszczytu. Tak jest prawie na każdej linii
Myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie. Trudno jest utrzymywać kilka typów taboru. Gdy w Katowicach przybędzie jeszcze taboru, to wtedy można Karliki z całym zapleczem faktycznie do Gliwic przenieść i trzymać kciuki za linię 3, która wiele by zyskała na takim taborze.DTSN pisze:Ja już nie liczę nawet na Pesy, bo wiem że nie ma to sensu, ale mogli by zajezdni w Gliwicach dać więcej Karlików(nie mówię że od razu, ale po modernizacjach torowisk)
Szczerze powiedziawszy to patrząc na pewne sprawy, takie jak brak planów na modernizację R4 a jednoczesne plany drugiego etapu przebudowy ZUR, brak perspektyw na rozwój w zachodnim rejonie sieci i plany jej rozbudowy w centrum i na wschodzie można wnioskować, że R4 jest TŚ nie potrzebna. Lepiej byłoby rzeczywiście odbudować zajezdnię w Batorym która odciążyłaby R2 i R3 oraz wraz z R3 przejęła zadania R4. R4 jest po prostu zbędna, a w jej miejsce powinna powstać pętla końcowa i tyle.
No bo nie ma pewności co może odwalić szanownemu prezydentowi i nie wpadnie na pomysł np całkowitej likwidacji tramwajów w mieście wraz z ograniczeniem ruchu do zajezdni.pycio1400 pisze:A czemu jest niepewna?polaque pisze:A może TŚ wie że sytuacja te zajezdni na terenie Gliwic jest niepewna dlatego tak słabo w nią inwestuje?
Zawsze jest możliwość wystawiania rezerwy na Zaborzu. Ponadto wyjazdy na linie z dalekich zakamarków przerabiamy cały czas. Zobacz ile trwał wyjazd rezerwy na 33 za obsługi przez Stroszek, czy choćby 11.trajtek pisze:Co za idiotyczny pomysł, w razie czego ile podmiana będzie jechała na linię 1,3 czy 4. Przypominam, że są to bardzo istotne linie w Zabrzu, w sumie wszystkie są silne i bardzo ważne z bardzo dużą liczbą pasażerów.auri23 pisze:R3 przejęła zadania R4
Nie będzie żadnej likwidacji zajezdni w Gliwicach. Zaplecze techniczne ma być przystosowane do obsługi i naprawy wagonów niskopodłogowych.
A modernizacja ZURu dotyczy kolejnego etapu przebudowy układu torowego, bo nowy układ torowiska nie pasuje do starego. Nie wiem czy zauważyliście, ale obecnie nie ma możliwości wjazdu na dawną wozownię. Na tory 1-3 jest możliwy wjazd tylko od tyłu.
A modernizacja ZURu dotyczy kolejnego etapu przebudowy układu torowego, bo nowy układ torowiska nie pasuje do starego. Nie wiem czy zauważyliście, ale obecnie nie ma możliwości wjazdu na dawną wozownię. Na tory 1-3 jest możliwy wjazd tylko od tyłu.
Widać to na poniższym zdjęciu.Boguś pisze:A modernizacja ZURu dotyczy kolejnego etapu przebudowy układu torowego, bo nowy układ torowiska nie pasuje do starego. Nie wiem czy zauważyliście, ale obecnie nie ma możliwości wjazdu na dawną wozownię. Na tory 1-3 jest możliwy wjazd tylko od tyłu.
*SDIP (U.N.O.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości