Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
Od 9.05.2015:
- Wznowienie kursowania linii nr 14 w relacji Mysłowice - Brynów
3x 105NHF, 6 x 105N w R
3x 105NHF, 2 x 105N w SN
- Uruchomienie linii nr 37 w relacji Katowice Plac Wolności - Szopienice
3 x 116Nd, 4 x 2x105N, 2 x 2x105NHF w R
2 x 116Nd, 2 x 2x105N, 1 x 2x105NHF w SN
- Zmniejszenie częstotliwości, pociągów oraz skrócenie relacji do Zawodzia Pętli linii nr 35
3 x 2012N w R, SN
Od 11.05.2015:
- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
8 x 2012N w R
4 x 2012N w SN
- Linia nr 19 w całości obsługiwana przez R-2, dwa dodatkowe kursy nocne do Brynowa
8 x Pt-8 w R
4 x Pt-8 w SN
- Uruchomienie weekendowej linii nr 49 w relacji Łagiewniki Zajezdnia - Plac Sikorskiego
2 x Pt-8 w SN
- Wznowienie kursowania linii nr 14 w relacji Mysłowice - Brynów
3x 105NHF, 6 x 105N w R
3x 105NHF, 2 x 105N w SN
- Uruchomienie linii nr 37 w relacji Katowice Plac Wolności - Szopienice
3 x 116Nd, 4 x 2x105N, 2 x 2x105NHF w R
2 x 116Nd, 2 x 2x105N, 1 x 2x105NHF w SN
- Zmniejszenie częstotliwości, pociągów oraz skrócenie relacji do Zawodzia Pętli linii nr 35
3 x 2012N w R, SN
Od 11.05.2015:
- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
8 x 2012N w R
4 x 2012N w SN
- Linia nr 19 w całości obsługiwana przez R-2, dwa dodatkowe kursy nocne do Brynowa
8 x Pt-8 w R
4 x Pt-8 w SN
- Uruchomienie weekendowej linii nr 49 w relacji Łagiewniki Zajezdnia - Plac Sikorskiego
2 x Pt-8 w SN
- Załączniki
-
- T6 R GRAFICZNY (od 11.05.2015).pdf
- (96.32 KiB) Pobrany 133 razy
-
- T14 R GRAFICZNY (od 9.05.2015).pdf
- (97.88 KiB) Pobrany 143 razy
-
- T19 R GRAFICZNY (od 11.05.2015).pdf
- (100.52 KiB) Pobrany 165 razy
-
- T35 R GRAFICZNY (od 9.05.2015).pdf
- (50.43 KiB) Pobrany 124 razy
-
- T37 R GRAFICZNY (od 9.05.2015).pdf
- (101.98 KiB) Pobrany 124 razy
-
- T49 S+N GRAFICZNY (od 11.05.2015).pdf
- (46.89 KiB) Pobrany 154 razy
-
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
Wystarczyłoby ściągnąć nadmiarowy czas od Mysłowic do Zawodzia i właściwie można jeździć w dni robocze na 8 pociągów, a już na pewno na 4 pociągi w dni wolne.Przemek pisze:Od 9.05.2015:
- Wznowienie kursowania linii nr 14 w relacji Mysłowice - Brynów
3x 105NHF, 6 x 105N w R
3x 105NHF, 2 x 105N w SN
Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
Trochę przegięli z tymi przelotami. Ze spokojem wyrobiłby się w Szopienicach na obciętym przelocie. No ale cóż, znów liczą na skargi typu odjechał przed czasem.aso pisze:Wystarczyłoby ściągnąć nadmiarowy czas od Mysłowic do Zawodzia i właściwie można jeździć w dni robocze na 8 pociągów, a już na pewno na 4 pociągi w dni wolne.Przemek pisze:Od 9.05.2015:
- Wznowienie kursowania linii nr 14 w relacji Mysłowice - Brynów
3x 105NHF, 6 x 105N w R
3x 105NHF, 2 x 105N w SN
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 15:09 przez auri23, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
Po prostu nie poprawili. I nie ma sensu dopisywanie do tego spiskowych teorii. A motorniczy - po prostu będzie jechał wolno i tyle.auri23 pisze:Trochę przegięli z tymi przelotami. Ze spokojem wyrobiłby się w Szopienicach na obciętym przelocie. No ale cóż, znów liczą na skargi typu odjechał przed czasem.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 15:08 przez aso, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
Można też jeździć tak jak Pan Bóg przykazał i dokonywać co chwilę 1-2 minutowych postojów wyrównawczych :DD:aso pisze:Po prostu nie poprawili. I nie ma sensu dopisywanie do tego spiskowych teorii. A motorniczy - po prostu będzie jechał wolno i tyle.auri23 pisze:Trochę przegięli z tymi przelotami. Ze spokojem wyrobiłby się w Szopienicach na obciętym przelocie. No ale cóż, znów liczą na skargi typu odjechał przed czasem.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 15:08 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
U nas zarządzania transportem publicznym, to zasadniczo nie ma. Jest co najwyżej powołany organizatorauri23 pisze:Nie spiskowe teorie a rzeczywistość. Niestety tak u nas wygląda zarządzanie transportem. A za coś trzeba kasę brać.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 15:08 przez aso, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli wraca 14 to czemu nie wraca 15? przecież 15 kursuje z Zagórza do Milowic, a między Sosnowcem a Szopienicami przecież nic nie robią. I po co robi się ludziom kolejny raz wodę w mózgu, zmieniając non stop trasy, numerację, jak np 37 tramwaj, jak rozumiem kursuje on w zamian za 20, mogli już zostać przy tym numerze, po remoncie Brackiej i tak wróci na trasę Szopienice - Chorzów, i czy w związku z puszczeniem 14 do Brynowa, będą jakieś ograniczenia na 36?
W samym Sosnowcu się robi coś przed mostem na Piłsudskiego obok skrzyżowania z Sobieskiego dlatego ruch jest jeszcze wstrzymany tak mi się wydaje.tom pisze:jeśli wraca 14 to czemu nie wraca 15? przecież 15 kursuje z Zagórza do Milowic, a między Sosnowcem a Szopienicami przecież nic nie robią. I po co robi się ludziom kolejny raz wodę w mózgu, zmieniając non stop trasy, numerację, jak np 37 tramwaj, jak rozumiem kursuje on w zamian za 20, mogli już zostać przy tym numerze, po remoncie Brackiej i tak wróci na trasę Szopienice - Chorzów, i czy w związku z puszczeniem 14 do Brynowa, będą jakieś ograniczenia na 36?
36 chyba nie będziepitrekgaga pisze:No to na Zawodziu będzie dość ciekawie - 14, 34(43), 35, 36, 37 przynajmniej będzie jakiś porządek w numerkach
Dokładnie. Nie jest gotowy łącznik Piłsudskiego - Sobieskiego.polaque pisze:W samym Sosnowcu się robi coś przed mostem na Piłsudskiego obok skrzyżowania z Sobieskiego dlatego ruch jest jeszcze wstrzymany tak mi się wydaje.tom pisze: jeśli wraca 14 to czemu nie wraca 15? przecież 15 kursuje z Zagórza do Milowic, a między Sosnowcem a Szopienicami przecież nic nie robią. I po co robi się ludziom kolejny raz wodę w mózgu, zmieniając non stop trasy, numerację, jak np 37 tramwaj, jak rozumiem kursuje on w zamian za 20, mogli już zostać przy tym numerze, po remoncie Brackiej i tak wróci na trasę Szopienice - Chorzów, i czy w związku z puszczeniem 14 do Brynowa, będą jakieś ograniczenia na 36?
-
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
- Lokalizacja: Katowice
Pisząc tego posta nie myślałem o tym że nie będzie 36Boguś pisze:36 chyba nie będziepitrekgaga pisze:No to na Zawodziu będzie dość ciekawie - 14, 34(43), 35, 36, 37 przynajmniej będzie jakiś porządek w numerkach
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP
Linia 36 i 44 zostaną zawieszone od 09.05. :eye: Dodatkowo Linia w dniach 06 - 08.05.2015 będzie jeździła ze zmniejszoną częstotliwością(zgodnie z rozkładami jazdy ważnymi w niedziele).pitrekgaga pisze:Pisząc tego posta nie myślałem o tym że nie będzie 36Boguś pisze:36 chyba nie będziepitrekgaga pisze:No to na Zawodziu będzie dość ciekawie - 14, 34(43), 35, 36, 37 przynajmniej będzie jakiś porządek w numerkach
Ostatnio zmieniony 05 maja 2015, 16:41 przez Seba77, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
Dlaczego 6 będzie kursować tylko do zajezdni?Przemek pisze:- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
Ostatnio zmieniony 05 maja 2015, 20:34 przez kasztan, łącznie zmieniany 1 raz.
W Bytomiu nie będzie możliwości zawrócenia wozów jednokierunkowych jadących od Chorzowa trasą linii 6 i 19. Na 19 kursować będą Helmuty, które dojadą do Placu Sikorskiego, a na 6 pozostaną Pesy, które będą musiały zawrócić wcześniej, gdzie jest to możliwe.
Tylko czy jedna linia co 15 minut z Łagiewnik do centrum Bytomia to aby nie za mało?
Tylko czy jedna linia co 15 minut z Łagiewnik do centrum Bytomia to aby nie za mało?
Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
Bo nie będzie gdzie zawrócić w Bytomiu i potrzebny jest tabor dwukierunkowy, którego nie wystarczy na obsługę dwóch linii. Dlatego tylko 19 pojedzie do Sikorskiego, a 6 pojedzie do zajezdni Łagiewniki, gdzie może trójkątować.kasztan pisze:Dlaczego 6 będzie kursować tylko do zajezdni?Przemek pisze:- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11
No może to być i za mało jak na dni robocze, bo na soboty i niedziele jest uruchomiona dodatkowa linia 49 która będzie kursować na trasie Bytom Plac Sikorskiego - Łagiewniki Zajezdnia co 30 min.Penny pisze:Bo nie będzie gdzie zawrócić w Bytomiu i potrzebny jest tabor dwukierunkowy, którego nie wystarczy na obsługę dwóch linii. Dlatego tylko 19 pojedzie do Sikorskiego, a 6 pojedzie do zajezdni Łagiewniki, gdzie może trójkątować.kasztan pisze:Dlaczego 6 będzie kursować tylko do zajezdni?Przemek pisze:- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Dla linii 0 będzie nadal 4 poc. obsługiwne przez 4 składy oraz linia 11 w której również bez zmian będą 5 pociągów dziennych przez solówki i dwie nocki.Seba77 pisze: Najlepsze jest w tym wszystkim że linię 0 i 11 przejmuje Stroszek
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Akurat przejęcie tych linii przez Stroszek było do przewidzenia .tramwajarze z19 pisze:Dla linii 0 będzie nadal 4 poc. obsługiwne przez 4 składy oraz linia 11 w której również bez zmian będą 5 pociągów dziennych przez solówki i dwie nocki.Seba77 pisze: Najlepsze jest w tym wszystkim że linię 0 i 11 przejmuje Stroszek
No właśnie otóż to. Motorowi mogą zaczynać w Zawodziu. A tak trzeba robić puste kilometry, za które wszyscy płacimy. A ten problem ciągnie się od dłuższego czasu na różnych liniach.Boguś pisze:Katowice nie obsłużyłoby tych wszystkich linii. Ewentualnie można było przerzucić kilka składów z Bytomia do Katowic i bytomscy motorowi zaczynaliby dniówkę z Zawodziaauri23 pisze:To że było do przewidzenia nie zmienia faktu że jest to skrajny idiotyzm. Ciąganie wozów przez pół sieci.
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Jak dla mnie to i tak jest dobry jednak pomysł z obsługą 11 i 0 przez R-3, gdyż po pierwsze składy nie będą się marnować na zajezdni a po drugie motorowi nie będą zmuszeni dojeżdżać do Zawodzia po swój wagon. Jeśli chodzi o puste wozokm to ogółem jest normalka ta sprawa.auri23 pisze:No właśnie otóż to. Motorowi mogą zaczynać w Zawodziu. A tak trzeba robić puste kilometry, za które wszyscy płacimy. A ten problem ciągnie się od dłuższego czasu na różnych liniach.Boguś pisze:Katowice nie obsłużyłoby tych wszystkich linii. Ewentualnie można było przerzucić kilka składów z Bytomia do Katowic i bytomscy motorowi zaczynaliby dniówkę z Zawodziaauri23 pisze:To że było do przewidzenia nie zmienia faktu że jest to skrajny idiotyzm. Ciąganie wozów przez pół sieci.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Z tego co wiem to R-3 nie chce jeździć na 5.trajtek pisze:Nie lepiej było część T5 puścić z Bytomia, a żeby T11 wyjeżdżało z Gliwic (Chebzie nie jest tak daleko aż)?
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Problem leży gdzie indziej. Składy z linii 5 nie miałyby jak zjeżdżać do Stroszka (chyba że tyłem pod prąd aż do Urzędu Miasta), gdyż za nową zwrotnicą na rogu ulic Jagiellońskiej i Katowickiej pozostawiono miejsce tylko na solówkę, a trójkątować na Sikorskim się już nie da.tramwajarze z19 pisze:Z tego co wiem to R-3 nie chce jeździć na 5.trajtek pisze:Nie lepiej było część T5 puścić z Bytomia, a żeby T11 wyjeżdżało z Gliwic (Chebzie nie jest tak daleko aż)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości