Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

Dyskusje o organizacji ruchu.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 456
Rejestracja: 10 sty 2010, 15:40
Lokalizacja: Budapest

Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

#1 Post autor: Przemek » 29 kwie 2015, 08:24

Od 9.05.2015:

- Wznowienie kursowania linii nr 14 w relacji Mysłowice - Brynów
3x 105NHF, 6 x 105N w R
3x 105NHF, 2 x 105N w SN

- Uruchomienie linii nr 37 w relacji Katowice Plac Wolności - Szopienice
3 x 116Nd, 4 x 2x105N, 2 x 2x105NHF w R
2 x 116Nd, 2 x 2x105N, 1 x 2x105NHF w SN

- Zmniejszenie częstotliwości, pociągów oraz skrócenie relacji do Zawodzia Pętli linii nr 35
3 x 2012N w R, SN

Od 11.05.2015:

- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
8 x 2012N w R
4 x 2012N w SN

- Linia nr 19 w całości obsługiwana przez R-2, dwa dodatkowe kursy nocne do Brynowa
8 x Pt-8 w R
4 x Pt-8 w SN

- Uruchomienie weekendowej linii nr 49 w relacji Łagiewniki Zajezdnia - Plac Sikorskiego
2 x Pt-8 w SN
Załączniki
T6 R GRAFICZNY (od 11.05.2015).pdf
(96.32 KiB) Pobrany 133 razy
T14 R GRAFICZNY (od 9.05.2015).pdf
(97.88 KiB) Pobrany 143 razy
T19 R GRAFICZNY (od 11.05.2015).pdf
(100.52 KiB) Pobrany 165 razy
T35 R GRAFICZNY (od 9.05.2015).pdf
(50.43 KiB) Pobrany 124 razy
T37 R GRAFICZNY (od 9.05.2015).pdf
(101.98 KiB) Pobrany 124 razy
T49 S+N GRAFICZNY (od 11.05.2015).pdf
(46.89 KiB) Pobrany 154 razy

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#2 Post autor: rifi » 29 kwie 2015, 11:24

Czyli trasa stała linii 14 do Pl. Wolności zostaje zmieniona na trasę stałą czy tymczasową do Brynowa?

skoczek335
Posty: 12
Rejestracja: 14 kwie 2015, 14:59

#3 Post autor: skoczek335 » 29 kwie 2015, 18:56

Powraca linia 37 ;-)
Pozdrawiam :)

pitrekgaga
Posty: 594
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
Lokalizacja: Katowice

#4 Post autor: pitrekgaga » 29 kwie 2015, 20:14

No to na Zawodziu będzie dość ciekawie - 14, 34(43), 35, 36, 37 :D przynajmniej będzie jakiś porządek w numerkach :D
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP

aso
Posty: 76
Rejestracja: 19 cze 2011, 09:47
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

#5 Post autor: aso » 29 kwie 2015, 23:35

Przemek pisze:Od 9.05.2015:
- Wznowienie kursowania linii nr 14 w relacji Mysłowice - Brynów
3x 105NHF, 6 x 105N w R
3x 105NHF, 2 x 105N w SN
Wystarczyłoby ściągnąć nadmiarowy czas od Mysłowic do Zawodzia i właściwie można jeździć w dni robocze na 8 pociągów, a już na pewno na 4 pociągi w dni wolne.

auri23
Posty: 188
Rejestracja: 18 kwie 2014, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

#6 Post autor: auri23 » 30 kwie 2015, 00:32

aso pisze:
Przemek pisze:Od 9.05.2015:
- Wznowienie kursowania linii nr 14 w relacji Mysłowice - Brynów
3x 105NHF, 6 x 105N w R
3x 105NHF, 2 x 105N w SN
Wystarczyłoby ściągnąć nadmiarowy czas od Mysłowic do Zawodzia i właściwie można jeździć w dni robocze na 8 pociągów, a już na pewno na 4 pociągi w dni wolne.
Trochę przegięli z tymi przelotami. Ze spokojem wyrobiłby się w Szopienicach na obciętym przelocie. No ale cóż, znów liczą na skargi typu odjechał przed czasem.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 15:09 przez auri23, łącznie zmieniany 1 raz.

aso
Posty: 76
Rejestracja: 19 cze 2011, 09:47
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

#7 Post autor: aso » 30 kwie 2015, 09:50

auri23 pisze:Trochę przegięli z tymi przelotami. Ze spokojem wyrobiłby się w Szopienicach na obciętym przelocie. No ale cóż, znów liczą na skargi typu odjechał przed czasem.
Po prostu nie poprawili. I nie ma sensu dopisywanie do tego spiskowych teorii. A motorniczy - po prostu będzie jechał wolno i tyle.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 15:08 przez aso, łącznie zmieniany 1 raz.

auri23
Posty: 188
Rejestracja: 18 kwie 2014, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

#8 Post autor: auri23 » 30 kwie 2015, 10:03

Nie spiskowe teorie a rzeczywistość. Niestety tak u nas wygląda zarządzanie transportem. A za coś trzeba kasę brać.

Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 456
Rejestracja: 10 sty 2010, 15:40
Lokalizacja: Budapest

Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

#9 Post autor: Przemek » 30 kwie 2015, 11:47

aso pisze:
auri23 pisze:Trochę przegięli z tymi przelotami. Ze spokojem wyrobiłby się w Szopienicach na obciętym przelocie. No ale cóż, znów liczą na skargi typu odjechał przed czasem.
Po prostu nie poprawili. I nie ma sensu dopisywanie do tego spiskowych teorii. A motorniczy - po prostu będzie jechał wolno i tyle.
Można też jeździć tak jak Pan Bóg przykazał i dokonywać co chwilę 1-2 minutowych postojów wyrównawczych :DD:
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 15:08 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.

aso
Posty: 76
Rejestracja: 19 cze 2011, 09:47
Lokalizacja: Sosnowiec

#10 Post autor: aso » 30 kwie 2015, 13:21

auri23 pisze:Nie spiskowe teorie a rzeczywistość. Niestety tak u nas wygląda zarządzanie transportem. A za coś trzeba kasę brać.
U nas zarządzania transportem publicznym, to zasadniczo nie ma. Jest co najwyżej powołany organizator :-)
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 15:08 przez aso, łącznie zmieniany 1 raz.

tom
Posty: 132
Rejestracja: 19 paź 2014, 22:12
Lokalizacja: Katowice

#11 Post autor: tom » 03 maja 2015, 10:35

jeśli wraca 14 to czemu nie wraca 15? przecież 15 kursuje z Zagórza do Milowic, a między Sosnowcem a Szopienicami przecież nic nie robią. I po co robi się ludziom kolejny raz wodę w mózgu, zmieniając non stop trasy, numerację, jak np 37 tramwaj, jak rozumiem kursuje on w zamian za 20, mogli już zostać przy tym numerze, po remoncie Brackiej i tak wróci na trasę Szopienice - Chorzów, i czy w związku z puszczeniem 14 do Brynowa, będą jakieś ograniczenia na 36?

Awatar użytkownika
polaque
Posty: 268
Rejestracja: 09 maja 2014, 23:43
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#12 Post autor: polaque » 03 maja 2015, 11:02

tom pisze:jeśli wraca 14 to czemu nie wraca 15? przecież 15 kursuje z Zagórza do Milowic, a między Sosnowcem a Szopienicami przecież nic nie robią. I po co robi się ludziom kolejny raz wodę w mózgu, zmieniając non stop trasy, numerację, jak np 37 tramwaj, jak rozumiem kursuje on w zamian za 20, mogli już zostać przy tym numerze, po remoncie Brackiej i tak wróci na trasę Szopienice - Chorzów, i czy w związku z puszczeniem 14 do Brynowa, będą jakieś ograniczenia na 36?
W samym Sosnowcu się robi coś przed mostem na Piłsudskiego obok skrzyżowania z Sobieskiego dlatego ruch jest jeszcze wstrzymany tak mi się wydaje.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#13 Post autor: Boguś » 03 maja 2015, 19:39

pitrekgaga pisze:No to na Zawodziu będzie dość ciekawie - 14, 34(43), 35, 36, 37 przynajmniej będzie jakiś porządek w numerkach
36 chyba nie będzie ;)
polaque pisze:
tom pisze: jeśli wraca 14 to czemu nie wraca 15? przecież 15 kursuje z Zagórza do Milowic, a między Sosnowcem a Szopienicami przecież nic nie robią. I po co robi się ludziom kolejny raz wodę w mózgu, zmieniając non stop trasy, numerację, jak np 37 tramwaj, jak rozumiem kursuje on w zamian za 20, mogli już zostać przy tym numerze, po remoncie Brackiej i tak wróci na trasę Szopienice - Chorzów, i czy w związku z puszczeniem 14 do Brynowa, będą jakieś ograniczenia na 36?
W samym Sosnowcu się robi coś przed mostem na Piłsudskiego obok skrzyżowania z Sobieskiego dlatego ruch jest jeszcze wstrzymany tak mi się wydaje.
Dokładnie. Nie jest gotowy łącznik Piłsudskiego - Sobieskiego.

pitrekgaga
Posty: 594
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
Lokalizacja: Katowice

#14 Post autor: pitrekgaga » 03 maja 2015, 22:48

Boguś pisze:
pitrekgaga pisze:No to na Zawodziu będzie dość ciekawie - 14, 34(43), 35, 36, 37 przynajmniej będzie jakiś porządek w numerkach
36 chyba nie będzie ;)
Pisząc tego posta nie myślałem o tym że nie będzie 36 :)
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP

Seba77
Posty: 11330
Rejestracja: 25 sie 2012, 10:14
Lokalizacja: Pszczyna

#15 Post autor: Seba77 » 05 maja 2015, 15:21

pitrekgaga pisze:
Boguś pisze:
pitrekgaga pisze:No to na Zawodziu będzie dość ciekawie - 14, 34(43), 35, 36, 37 przynajmniej będzie jakiś porządek w numerkach
36 chyba nie będzie ;)
Pisząc tego posta nie myślałem o tym że nie będzie 36 :)
Linia 36 i 44 zostaną zawieszone od 09.05. :eye: Dodatkowo Linia w dniach 06 - 08.05.2015 będzie jeździła ze zmniejszoną częstotliwością(zgodnie z rozkładami jazdy ważnymi w niedziele).
Ostatnio zmieniony 05 maja 2015, 16:41 przez Seba77, łącznie zmieniany 1 raz.

kasztan
Posty: 29
Rejestracja: 07 wrz 2012, 18:55
Lokalizacja: Wiedeń

Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

#16 Post autor: kasztan » 05 maja 2015, 19:31

Przemek pisze:- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
Dlaczego 6 będzie kursować tylko do zajezdni?
Ostatnio zmieniony 05 maja 2015, 20:34 przez kasztan, łącznie zmieniany 1 raz.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#17 Post autor: DW » 05 maja 2015, 20:00

W Bytomiu nie będzie możliwości zawrócenia wozów jednokierunkowych jadących od Chorzowa trasą linii 6 i 19. Na 19 kursować będą Helmuty, które dojadą do Placu Sikorskiego, a na 6 pozostaną Pesy, które będą musiały zawrócić wcześniej, gdzie jest to możliwe.
Tylko czy jedna linia co 15 minut z Łagiewnik do centrum Bytomia to aby nie za mało?

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

#18 Post autor: Penny » 05 maja 2015, 20:00

kasztan pisze:
Przemek pisze:- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
Dlaczego 6 będzie kursować tylko do zajezdni?
Bo nie będzie gdzie zawrócić w Bytomiu i potrzebny jest tabor dwukierunkowy, którego nie wystarczy na obsługę dwóch linii. Dlatego tylko 19 pojedzie do Sikorskiego, a 6 pojedzie do zajezdni Łagiewniki, gdzie może trójkątować.

Seba77
Posty: 11330
Rejestracja: 25 sie 2012, 10:14
Lokalizacja: Pszczyna

Re: Zmiany od 2015.05.09 i 2015.05.11

#19 Post autor: Seba77 » 05 maja 2015, 20:36

Penny pisze:
kasztan pisze:
Przemek pisze:- Skrócenie linii nr 6 od Brynowa do Łagiewnik Zajezdni, likwidacja pociągów nocnych
Dlaczego 6 będzie kursować tylko do zajezdni?
Bo nie będzie gdzie zawrócić w Bytomiu i potrzebny jest tabor dwukierunkowy, którego nie wystarczy na obsługę dwóch linii. Dlatego tylko 19 pojedzie do Sikorskiego, a 6 pojedzie do zajezdni Łagiewniki, gdzie może trójkątować.
No może to być i za mało jak na dni robocze, bo na soboty i niedziele jest uruchomiona dodatkowa linia 49 która będzie kursować na trasie Bytom Plac Sikorskiego - Łagiewniki Zajezdnia co 30 min. :)

Awatar użytkownika
Warturtles
Posty: 260
Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
Lokalizacja: Katowice Zawodzie

#20 Post autor: Warturtles » 05 maja 2015, 20:59

Na stronie KZK GOP pojawił się rozkład linii 16 ważny od dnia wprowadzenia zmian na liniach 6 i 19, ale tylko do 15.05. Szykują się jakieś zmiany w związku z linią 16?
linia 23
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla

Seba77
Posty: 11330
Rejestracja: 25 sie 2012, 10:14
Lokalizacja: Pszczyna

#21 Post autor: Seba77 » 06 maja 2015, 15:03

Również od dnia 11.05 zmieniają się rozkłady jazdy linii 0, 5, 9, 11 i ZKA T9. Najlepsze jest w tym wszystkim że linię 0 i 11 przejmuje Stroszek, a linie 5 i 9 zostały skierowane do Chorzowa Batorego Zajezdni, ponieważ na ich trasie od Świętochłowic Gazowni rozpoczyna się modernizacja torowiska.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#22 Post autor: tramwajarze z19 » 07 maja 2015, 21:39

Seba77 pisze: Najlepsze jest w tym wszystkim że linię 0 i 11 przejmuje Stroszek
Dla linii 0 będzie nadal 4 poc. obsługiwne przez 4 składy oraz linia 11 w której również bez zmian będą 5 pociągów dziennych przez solówki i dwie nocki.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

hanys76
Posty: 9058
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#23 Post autor: hanys76 » 08 maja 2015, 21:26

Widzę że linia 11 jest podzielona pomiędzy dwie zajezdnie , ponieważ jeden pociag z 11 będzie wyjeżdzac z Zawodzia :)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#24 Post autor: Penny » 08 maja 2015, 21:34

hanys76 pisze:Widzę że linia 11 jest podzielona pomiędzy dwie zajezdnie, ponieważ jeden pociag z 11 będzie wyjeżdzać z Zawodzia :)
Będzie obsługiwana tylko przez Stroszek. Jest to tylko wariant trasy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#25 Post autor: Boguś » 10 maja 2015, 19:12

tramwajarze z19 pisze:
Seba77 pisze: Najlepsze jest w tym wszystkim że linię 0 i 11 przejmuje Stroszek
Dla linii 0 będzie nadal 4 poc. obsługiwne przez 4 składy oraz linia 11 w której również bez zmian będą 5 pociągów dziennych przez solówki i dwie nocki.
Akurat przejęcie tych linii przez Stroszek było do przewidzenia :) .

auri23
Posty: 188
Rejestracja: 18 kwie 2014, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

#26 Post autor: auri23 » 10 maja 2015, 19:22

To że było do przewidzenia nie zmienia faktu że jest to skrajny idiotyzm. Ciąganie wozów przez pół sieci.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#27 Post autor: Boguś » 10 maja 2015, 19:40

auri23 pisze:To że było do przewidzenia nie zmienia faktu że jest to skrajny idiotyzm. Ciąganie wozów przez pół sieci.
Katowice nie obsłużyłoby tych wszystkich linii. Ewentualnie można było przerzucić kilka składów z Bytomia do Katowic i bytomscy motorowi zaczynaliby dniówkę z Zawodzia ;)

auri23
Posty: 188
Rejestracja: 18 kwie 2014, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

#28 Post autor: auri23 » 10 maja 2015, 20:19

Boguś pisze:
auri23 pisze:To że było do przewidzenia nie zmienia faktu że jest to skrajny idiotyzm. Ciąganie wozów przez pół sieci.
Katowice nie obsłużyłoby tych wszystkich linii. Ewentualnie można było przerzucić kilka składów z Bytomia do Katowic i bytomscy motorowi zaczynaliby dniówkę z Zawodzia ;)
No właśnie otóż to. Motorowi mogą zaczynać w Zawodziu. A tak trzeba robić puste kilometry, za które wszyscy płacimy. A ten problem ciągnie się od dłuższego czasu na różnych liniach.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#29 Post autor: tramwajarze z19 » 10 maja 2015, 22:01

auri23 pisze:
Boguś pisze:
auri23 pisze:To że było do przewidzenia nie zmienia faktu że jest to skrajny idiotyzm. Ciąganie wozów przez pół sieci.
Katowice nie obsłużyłoby tych wszystkich linii. Ewentualnie można było przerzucić kilka składów z Bytomia do Katowic i bytomscy motorowi zaczynaliby dniówkę z Zawodzia ;)
No właśnie otóż to. Motorowi mogą zaczynać w Zawodziu. A tak trzeba robić puste kilometry, za które wszyscy płacimy. A ten problem ciągnie się od dłuższego czasu na różnych liniach.
Jak dla mnie to i tak jest dobry jednak pomysł z obsługą 11 i 0 przez R-3, gdyż po pierwsze składy nie będą się marnować na zajezdni a po drugie motorowi nie będą zmuszeni dojeżdżać do Zawodzia po swój wagon. Jeśli chodzi o puste wozokm to ogółem jest normalka ta sprawa.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#30 Post autor: trajtek » 11 maja 2015, 17:42

Nie lepiej było część T5 puścić z Bytomia, a żeby T11 wyjeżdżało z Gliwic (Chebzie nie jest tak daleko aż)?

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#31 Post autor: tramwajarze z19 » 11 maja 2015, 20:22

trajtek pisze:Nie lepiej było część T5 puścić z Bytomia, a żeby T11 wyjeżdżało z Gliwic (Chebzie nie jest tak daleko aż)?
Z tego co wiem to R-3 nie chce jeździć na 5.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#32 Post autor: Penny » 11 maja 2015, 20:25

tramwajarze z19 pisze:
trajtek pisze:Nie lepiej było część T5 puścić z Bytomia, a żeby T11 wyjeżdżało z Gliwic (Chebzie nie jest tak daleko aż)?
Z tego co wiem to R-3 nie chce jeździć na 5.
Problem leży gdzie indziej. Składy z linii 5 nie miałyby jak zjeżdżać do Stroszka (chyba że tyłem pod prąd aż do Urzędu Miasta), gdyż za nową zwrotnicą na rogu ulic Jagiellońskiej i Katowickiej pozostawiono miejsce tylko na solówkę, a trójkątować na Sikorskim się już nie da.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości