Zmiany od 2014.08.23
-
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
- Lokalizacja: Katowice
Na stronie kzk gop pojawił się rozkład linii 14 oraz 20 obowiązujący do 23.08.2014r.
20 kursować bedzie na trasie Chorzów Ratusz - Szopienice Pętla i część pociągów będzie obsługiwanych pojazdami niskopodłogowymi!
Rozkład 14 Rozkład 20
20 kursować bedzie na trasie Chorzów Ratusz - Szopienice Pętla i część pociągów będzie obsługiwanych pojazdami niskopodłogowymi!
Rozkład 14 Rozkład 20
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Dodatkowo linia 9a zostanie wydłużona do Łagiewnik Targowiska. Nie rozumiem, dlaczego nie wrócono do normalnej linii 9?pitrekgaga pisze:Na stronie kzk gop pojawił się rozkład linii 14 oraz 20 obowiązujący do 23.08.2014r.
20 kursować bedzie na trasie Chorzów Ratusz - Szopienice Pętla i część pociągów będzie obsługiwanych pojazdami niskopodłogowymi!
Rozkład 14 Rozkład 20
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
- Lokalizacja: Katowice
Czemu w 9a w kierunku na Chebzie przystanke jest 3 razy, z czego dojazd między pierwszym a drugim to minuta, a drugim a trzecim (końcowym) dwie minuty?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Obyś nie wykrakał... Może chcą powiększyć ofertę taborową Biskupice - Zabrze? Albo motorowi z siódemki bali się spędzać czas w środku nocy na pętli w Biskupicach.luki pisze:Czy tylko ja mam wrażenie, że chcą 5 zawiesić?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Skoro tak ma być, to czy częstotliwość 5 się zmniejszy do np. 20 minut?hanys76 pisze:Po drugie, skoro na 7 mają jeździc także Gliwice, to siłą rzeczy motorowi i tabor z 5 przejdzie na 7.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Naprawdę nie umiesz czytać? Jasno napisał hanys76, że 5 pewnie wyleci do czasu zakończenia remontu na Zamłyniu.elot360 pisze:Skoro tak ma być, to czy częstotliwość 5 się zmniejszy do np. 20 minut?hanys76 pisze:Po drugie, skoro na 7 mają jeździc także Gliwice, to siłą rzeczy motorowi i tabor z 5 przejdzie na 7.
Mam niekiedy problemy z czytaniem ze zrozumieniem.rifi pisze:Naprawdę nie umiesz czytać? Jasno napisał hanys76, że 5 pewnie wyleci do czasu zakończenia remontu na Zamłyniu.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
To jeszcze raz tłumaczę, rozkład linii 5 obowiązuje tylko do jutra. Skoro nie ma nowego, a linia 7 z zajezdni gliwickiej będzie obsługiwana 6 pociągami dziennymi i dwiema nockami, to logicznie rozumując, 5 zostaje od soboty zawieszona. Innej opcji nie ma, bo motorowi oraz wagony się nagle cudownie nie rozmnożą. Podsumowując, to w dni robocze na 7 będzie kursować aż 18 pociągów dziennych oraz 6 wieczorno-nocnych. Najwięcej będzie wyjeżdżać ze Stroszka, bo aż 10 dziennych obsad oraz 3 wieczorno-nocne. Z tego jasno wynika, co od soboty będzie z linią 5.elot360 pisze:Mam niekiedy problemy z czytaniem ze zrozumieniem.rifi pisze:Naprawdę nie umiesz czytać? Jasno napisał hanys76, że 5 pewnie wyleci do czasu zakończenia remontu na Zamłyniu.
Dziękuję za solidne wytłumaczenie. Chociaż na odcinku Zamłynie - Szombierki jeden tramwaj... Zobaczymy, co wyjdzie w praniu.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Jak jeden, przecież 9a pojedzie do Łagiewnik.elot360 pisze:Chociaż na odcinku Zamłynie - Szombierki jeden tramwaj...
Pewnie dlatego, że nadal będą tam helmuty. Lepiej nawet jest zmienić kierunek jazdy na Łagiewnikach w ten sposób niż trójkątować.KZKGaPowicz pisze:Dodatkowo linia 9a zostanie wydłużona do Łagiewnik Targowiska. Nie rozumiem, dlaczego nie wrócono do normalnej linii 9?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Z moich obserwacji z grubsza wynika, że większość osób wsiadająca na Zamłyniu, wysiada przy Ratuszu. Ale może coś się zmieniło...luki pisze:Jak jeden, przecież 9a pojedzie do Łagiewnik.elot360 pisze:Chociaż na odcinku Zamłynie - Szombierki jeden tramwaj...
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Moim zdaniem lepiej byłoby połączyć linie 9a i 9b w zwykłą 9, na której byłoby 9 pociągów (obsługa przez wagony z tylnym pulpitem), na linii 7 na chwilę obecną nie są potrzebne. Ale jak widać, KZK GOP uparło się, że na 9 mają być w dalszym ciągu stare graty, co jest chore.luki pisze:Pewnie dlatego, że nadal będą tam helmuty. Lepiej nawet jest zmienić kierunek jazdy na Łagiewnikach w ten sposób niż trójkątować.KZKGaPowicz pisze:Dodatkowo linia 9a zostanie wydłużona do Łagiewnik Targowiska. Nie rozumiem, dlaczego nie wrócono do normalnej linii 9?
Co do zawieszenia linii 5, to uważam, że to dobre posunięcie, gdyż w Świętochłowicach była ewidentna nadpodaż (na dwa wagony było od 0 do 5 pasażerów).
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
5 nie jeździ tylko w Świętochłowicach. W innych miejscach ścisk jest.KZKGaPowicz pisze:Co do zawieszenia linii 5, to uważam, że to dobre posunięcie, gdyż w Świętochłowicach była ewidentna nadpodaż (na dwa wagony było od 0 do 5 pasażerów).
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Rozumiem, ale w tym mieście 3 linie na jednym ciągu to za dużo.elot360 pisze:5 nie jeździ tylko w Świętochłowicach. W innych miejscach ścisk jest.KZKGaPowicz pisze:Co do zawieszenia linii 5, to uważam, że to dobre posunięcie, gdyż w Świętochłowicach była ewidentna nadpodaż (na dwa wagony było od 0 do 5 pasażerów).
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Ja także podpiszę się pod tym, że w Świętochłowicach wozi się powietrze z uwagi na nadmiar kursów, ale z dwojga złego uważam, że nie powinno się po raz kolejny mieszać ludziom w głowach i ponownie czegoś zmieniać. Z grubsza rzecz biorąc, to co miesiąc jest nowy rozkład - to dla mnie absurd. Tak jakby osoby mające wpływ na modelowanie układu komunikacyjnego nie mogły solidnie przemyśleć wszystkich możliwości wcześniej. Przecież te remonty były dalece wcześniej planowane.
-
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
- Lokalizacja: Katowice
Jak na razie rozkład 40 obowiązuje do 22.08. Wystarczy wejść w widok tabliczki zbiorczej dla danego przystanku.
http://77.252.189.162/index.php?co=lini ... stanku=212
http://77.252.189.162/index.php?co=lini ... stanku=212
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP
Źródło: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-katow ... 55818.htmlKatowice, Sosnowiec – zakończenie remontu torowiska na ul. Obrońców Westerplatte w Katowicach-Burowcu; remont torowiska na ul. J. Sobieskiego w Sosnowcu – dotyczy linii tramwajowych nr: 7, 14, 20, 35 i 40
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z zakończeniem remontu torowiska na ul. Obrońców Westerplatte w Katowicach-Burowcu i kontynuacją remontu na ul. J. Sobieskiego w Sosnowcu od 23 sierpnia 2014 roku (sobota) zostanie zmieniona organizacja ruchu dla linii tramwajowych nr: 7, 14, 20, 35 i 40 oraz linii autobusowych nr 914 i T-14. Organizacja ruchu dla linii tramwajowej nr 15 oraz linii autobusowych nr: 44, 70, 815 i T-15 pozostaną bez zmian.
Zmiany wprowadzane od 23 sierpnia:
Linia tramwajowa nr 7 będzie kursowała na nowej trasie czasowej (Zawodzie Pętla – Zaborze Pętla) według zmienionego rozkładu jazdy. Szczegóły w odrębnym komunikacie.
Linia tramwajowa nr 14 zostanie przywrócona na nowej trasie stałej (Mysłowice Dworzec PKP – Katowice Plac Wolności).
Linia tramwajowa nr 20 zostanie przywrócona na trasie stałej (Chorzów Ratusz – Szopienice Pętla). Wybrane kursy będą obsługiwane tramwajami niskopodłogowymi.
Czasowa linia tramwajowa nr 35 oraz czasowe linie autobusowe nr 914 i T-14 zostaną zlikwidowane.
Linia tramwajowa nr 40 będzie zawieszona.
Źródło: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-bytom ... n6683.htmlBytom – remont torowiska między ulicami Jagiellońską i Zabrzańską – nowe zmiany dla linii tramwajowych nr: 5, 7 i 9A
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w ramach utrudnień związanych z remontem torowiska między ulicami Jagiellońską i Zabrzańską w Bytomiu od 23 sierpnia 2014 roku (sobota) zostaną wprowadzone zmiany w kursowaniu linii tramwajowych nr: 5, 7 i 9A. BEZ ZMIAN pozostają organizacja ruchu dla linii tramwajowych nr 9 i 18 oraz autobusowych nr: 92, 127, 146, 183, 201, 227, 607 i 830N, a także czasowe linie tramwajowe nr 9B i 10 oraz czasowa linia autobusowa nr 607.
Zmiany wprowadzane od 23 sierpnia:
Linia tramwajowa nr 5 zostanie zawieszona.
Linia nr 7 będzie kursowała na trasie:
Zawodzie Pętla – … – Bytom Łagiewnicka – Bytom Zamłynie – Szombierki Kopalnia – Szombierki Kolonia Górnicza – Szombierki Kościół – Szombierki Ratusz – Szombierki Elektrownia – Bobrek Wytrwałych n/ż – Bobrek Ratusz – Bobrek Szkoła n/ż (tylko w kierunku Zawodzia) – Bobrek Osiedle Pod Brzozami – Biskupice Pętla – Biskupice Ziemska n/ż – Biskupice Zamkowa – Biskupice Kościół – Biskupice Młyńska – Zabrze Hagera n/ż – Zabrze Prof. Religi – Zabrze Plac Wolności – Zabrze Św. Floriana – Zabrze Sienkiewicza – Zaborze Skansen Luiza – Zaborze Elektrociepłownia – Zaborze Skargi – Zaborze Lompy – Zaborze Pętla.
Linia czasowa nr 9A będzie kursowała na trasie:
Chebzie Pętla – Chebzie Pawła – Szombierki Kościół – Bytom Zamłynie – Bytom Łagiewnicka – Łagiewniki Targowisko.
Kończą się wakacje, więc muszą być cięcia. Na Zawodzie z 20 kursów na godzinę zrobi się 12. 20-stka będzie tam jeździć po 7 minutach przerwy.
Znika 35. Ciekawe czy oznacza to, że Pesy trafią na 20?
Kompletnie mnie nie zrozumieliście. Chodziło mi o to czy wszystkie dzienne pociągi, np. będą zasilane PESAMI, skoro te które kursowały na 35 nie będą chyba już potrzebne, to może byłaby zamiana na 2 dziennych pociągach, bo są 2 karliki w dzień na 6. Skoro na 20 nie ma być podobno PES, to zastanawiam się, gdzie mogłyby jeździć, a aktualnie 6 się nadaje...
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Ponadto od 1.09.2014 r. uruchomiona zostanie linia nr 29 kursująca w dni robocze szkolne w relacji: Zabrze Zaborze Pętla – Zabrze Biskupice Pętla.
To świadczy jedynie o braku inteligencji (delikatnie mówiąc) wśród pracowników KZK GOP i potwierdza powszechnie znaną prawdę o pracownikach budżetówki.DW pisze: Kończą się wakacje, więc muszą być cięcia. Na Zawodzie z 20 kursów na godzinę zrobi się 12. 20-stka będzie tam jeździć po 7 minutach przerwy.
Znika 35. Ciekawe czy oznacza to, że Pesy trafią na 20?
Ostatnio zmieniony 22 sie 2014, 14:50 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.
Skąd taka informacja?37 pisze:Ponadto od 1.09.2014 r. uruchomiona zostanie linia nr 29 kursująca w dni robocze szkolne w relacji: Zabrze Zaborze Pętla – Zabrze Biskupice Pętla.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez elot360, łącznie zmieniany 1 raz.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... -myslowic/elot360 pisze:Skąd taka informacja?37 pisze:Ponadto od 1.09.2014 r. uruchomiona zostanie linia nr 29 kursująca w dni robocze szkolne w relacji: Zabrze Zaborze Pętla – Zabrze Biskupice Pętla.
P.S. Nie piszemy posta pod postem
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.
Zaraz powyżej Twojego posta Penny napisał:elot360 pisze:Kompletnie mnie nie zrozumieliście. Chodziło mi o to czy wszystkie dzienne pociągi, np. będą zasilane PESAMI, skoro te które kursowały na 35 nie będą chyba już potrzebne, to może byłaby zamiana na 2 dziennych pociągach, bo są 2 karliki w dzień na 6. Skoro na 20 nie ma być podobno PES, to zastanawiam się, gdzie mogłyby jeździć, a aktualnie 6 się nadaje...
Skąd wzięły Ci się zatem 2 dzienne pociągi obsługiwane Karlikami?Penny pisze:Przecież aktualnie na linii 6 kursuje aż 9 PES i tylko 1 Karlik.
7 chyba pierwszy raz zagości tak bardziej w Zabrzu, ba, pierwszy raz w Gliwicach.
Mam jeszcze pytanie odnoście kursów na Batory, to są kursy skrócone, gdzie potem tramwaj zawróci czy jest w tym drugie dno?
Mam jeszcze pytanie odnoście kursów na Batory, to są kursy skrócone, gdzie potem tramwaj zawróci czy jest w tym drugie dno?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Jakbyś dokładnie przestudiował rozkład, to byś takich dziwnych pytań nie zadawał. Do Batorego są tylko dwa kursy z Zaborza i obydwa pociągi wracają do Zabrza liniowo. Proponuję Ci w ramach lektury na sobotę i niedzielę, przeczytać dokładnie rozkład dla 7, tam masz wszystko czarno na białym napisane.elot360 pisze:7 chyba pierwszy raz zagości tak bardziej w Zabrzu, ba, pierwszy raz w Gliwicach.
Mam jeszcze pytanie odnoście kursów na Batory, to są kursy skrócone, gdzie potem tramwaj zawróci czy jest w tym drugie dno?
Tak, tylko różnica polega na tym, że na 20 będą to regularne kursy. A stan torowiska od Złotego Rogu do Chrobrego jest kiepski.Penny pisze:Sądzę, że pojawią się Karliki, które już jeździły trochę po trasie linii 20/40, gdy w zeszłym roku z Batorego obsługiwano linię 6.DW pisze:Ciekawe czy oznacza to, że Pesy trafią na 20?
Dodaj do tego wystające płyty na Wolności i słynny "łokieć" przy rogu Chrobrego z Powstańców w Chorzowie. No, chyba że torowcy coś poprawiali.mark40 pisze:Bez różnicy. Do tej pory citadisy kursowały po równie kiepskim torowisku na Katowickiej i wzdłuż parku miejskiego w Bytomiu, a po którym kursują teraz Pesy.Boguś pisze:Tak, tylko różnica polega na tym, że na 20 będą to regularne kursy. A stan torowiska od Złotego Rogu do Chrobrego jest kiepski.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości