Zmiany od 2014.08.23

Dyskusje o organizacji ruchu.
Wiadomość
Autor
pitrekgaga
Posty: 594
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
Lokalizacja: Katowice

#1 Post autor: pitrekgaga » 21 sie 2014, 13:34

Na stronie kzk gop pojawił się rozkład linii 14 oraz 20 obowiązujący do 23.08.2014r. :)
20 kursować bedzie na trasie Chorzów Ratusz - Szopienice Pętla :) i część pociągów będzie obsługiwanych pojazdami niskopodłogowymi!


Rozkład 14 Rozkład 20
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#2 Post autor: KZKGaPowicz » 21 sie 2014, 13:44

pitrekgaga pisze:Na stronie kzk gop pojawił się rozkład linii 14 oraz 20 obowiązujący do 23.08.2014r. :)
20 kursować bedzie na trasie Chorzów Ratusz - Szopienice Pętla :) i część pociągów będzie obsługiwanych pojazdami niskopodłogowymi!


Rozkład 14 Rozkład 20
Dodatkowo linia 9a zostanie wydłużona do Łagiewnik Targowiska. Nie rozumiem, dlaczego nie wrócono do normalnej linii 9?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

pitrekgaga
Posty: 594
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
Lokalizacja: Katowice

#3 Post autor: pitrekgaga » 21 sie 2014, 13:54

Tego nie zauważyłem, ale i zmiany będą na 7. :) Kursować będzie na trasie Zawodzie Pętla - Zabrze Zaborze Pętla, :) takt codziennie co 15 minut. :)
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#4 Post autor: elot360 » 21 sie 2014, 13:56

Czemu w 9a w kierunku na Chebzie przystanke jest 3 razy, z czego dojazd między pierwszym a drugim to minuta, a drugim a trzecim (końcowym) dwie minuty?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#5 Post autor: luki » 21 sie 2014, 14:54

Czy tylko ja mam wrażenie, że chcą 5 zawiesić?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#6 Post autor: elot360 » 21 sie 2014, 15:33

luki pisze:Czy tylko ja mam wrażenie, że chcą 5 zawiesić?
Obyś nie wykrakał... Może chcą powiększyć ofertę taborową Biskupice - Zabrze? Albo motorowi z siódemki bali się spędzać czas w środku nocy na pętli w Biskupicach. :twisted:
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

hanys76
Posty: 9052
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#7 Post autor: hanys76 » 21 sie 2014, 15:33

luki pisze:Czy tylko ja mam wrażenie, że chcą 5 zawiesić?
Skoro 7 pojedzie do Zaborza, to zwiększą jej ilość pociągów, a 5 poleci do czasu zakończenia remontu na Zamłyniu.
Po drugie, skoro na 7 mają jeździc także Gliwice, to siłą rzeczy motorowi i tabor z 5 przejdzie na 7.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#8 Post autor: elot360 » 21 sie 2014, 16:02

hanys76 pisze:Po drugie, skoro na 7 mają jeździc także Gliwice, to siłą rzeczy motorowi i tabor z 5 przejdzie na 7.
Skoro tak ma być, to czy częstotliwość 5 się zmniejszy do np. 20 minut?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#9 Post autor: rifi » 21 sie 2014, 16:26

elot360 pisze:
hanys76 pisze:Po drugie, skoro na 7 mają jeździc także Gliwice, to siłą rzeczy motorowi i tabor z 5 przejdzie na 7.
Skoro tak ma być, to czy częstotliwość 5 się zmniejszy do np. 20 minut?
Naprawdę nie umiesz czytać? Jasno napisał hanys76, że 5 pewnie wyleci do czasu zakończenia remontu na Zamłyniu.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#10 Post autor: elot360 » 21 sie 2014, 16:30

rifi pisze:Naprawdę nie umiesz czytać? Jasno napisał hanys76, że 5 pewnie wyleci do czasu zakończenia remontu na Zamłyniu.
Mam niekiedy problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

hanys76
Posty: 9052
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#11 Post autor: hanys76 » 21 sie 2014, 18:02

elot360 pisze:
rifi pisze:Naprawdę nie umiesz czytać? Jasno napisał hanys76, że 5 pewnie wyleci do czasu zakończenia remontu na Zamłyniu.
Mam niekiedy problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
To jeszcze raz tłumaczę, rozkład linii 5 obowiązuje tylko do jutra. Skoro nie ma nowego, a linia 7 z zajezdni gliwickiej będzie obsługiwana 6 pociągami dziennymi i dwiema nockami, to logicznie rozumując, 5 zostaje od soboty zawieszona. Innej opcji nie ma, bo motorowi oraz wagony się nagle cudownie nie rozmnożą. Podsumowując, to w dni robocze na 7 będzie kursować aż 18 pociągów dziennych oraz 6 wieczorno-nocnych. Najwięcej będzie wyjeżdżać ze Stroszka, bo aż 10 dziennych obsad oraz 3 wieczorno-nocne. Z tego jasno wynika, co od soboty będzie z linią 5.

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#12 Post autor: rifi » 21 sie 2014, 18:08

I jest nadzieja, że na linii 7 zobaczymy składy.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#13 Post autor: elot360 » 21 sie 2014, 18:08

Dziękuję za solidne wytłumaczenie. Chociaż na odcinku Zamłynie - Szombierki jeden tramwaj... Zobaczymy, co wyjdzie w praniu.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#14 Post autor: luki » 21 sie 2014, 18:12

elot360 pisze:Chociaż na odcinku Zamłynie - Szombierki jeden tramwaj...
Jak jeden, przecież 9a pojedzie do Łagiewnik.
KZKGaPowicz pisze:Dodatkowo linia 9a zostanie wydłużona do Łagiewnik Targowiska. Nie rozumiem, dlaczego nie wrócono do normalnej linii 9?
Pewnie dlatego, że nadal będą tam helmuty. Lepiej nawet jest zmienić kierunek jazdy na Łagiewnikach w ten sposób niż trójkątować.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#15 Post autor: elot360 » 21 sie 2014, 18:18

luki pisze:
elot360 pisze:Chociaż na odcinku Zamłynie - Szombierki jeden tramwaj...
Jak jeden, przecież 9a pojedzie do Łagiewnik.
Z moich obserwacji z grubsza wynika, że większość osób wsiadająca na Zamłyniu, wysiada przy Ratuszu. Ale może coś się zmieniło...
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#16 Post autor: KZKGaPowicz » 21 sie 2014, 20:49

luki pisze:
KZKGaPowicz pisze:Dodatkowo linia 9a zostanie wydłużona do Łagiewnik Targowiska. Nie rozumiem, dlaczego nie wrócono do normalnej linii 9?
Pewnie dlatego, że nadal będą tam helmuty. Lepiej nawet jest zmienić kierunek jazdy na Łagiewnikach w ten sposób niż trójkątować.
Moim zdaniem lepiej byłoby połączyć linie 9a i 9b w zwykłą 9, na której byłoby 9 pociągów (obsługa przez wagony z tylnym pulpitem), na linii 7 na chwilę obecną nie są potrzebne. Ale jak widać, KZK GOP uparło się, że na 9 mają być w dalszym ciągu stare graty, co jest chore.

Co do zawieszenia linii 5, to uważam, że to dobre posunięcie, gdyż w Świętochłowicach była ewidentna nadpodaż (na dwa wagony było od 0 do 5 pasażerów).
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#17 Post autor: elot360 » 21 sie 2014, 20:58

KZKGaPowicz pisze:Co do zawieszenia linii 5, to uważam, że to dobre posunięcie, gdyż w Świętochłowicach była ewidentna nadpodaż (na dwa wagony było od 0 do 5 pasażerów).
5 nie jeździ tylko w Świętochłowicach. W innych miejscach ścisk jest.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#18 Post autor: KZKGaPowicz » 21 sie 2014, 21:00

elot360 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Co do zawieszenia linii 5, to uważam, że to dobre posunięcie, gdyż w Świętochłowicach była ewidentna nadpodaż (na dwa wagony było od 0 do 5 pasażerów).
5 nie jeździ tylko w Świętochłowicach. W innych miejscach ścisk jest.
Rozumiem, ale w tym mieście 3 linie na jednym ciągu to za dużo.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#19 Post autor: Penny » 21 sie 2014, 21:20

Ja także podpiszę się pod tym, że w Świętochłowicach wozi się powietrze z uwagi na nadmiar kursów, ale z dwojga złego uważam, że nie powinno się po raz kolejny mieszać ludziom w głowach i ponownie czegoś zmieniać. Z grubsza rzecz biorąc, to co miesiąc jest nowy rozkład - to dla mnie absurd. Tak jakby osoby mające wpływ na modelowanie układu komunikacyjnego nie mogły solidnie przemyśleć wszystkich możliwości wcześniej. Przecież te remonty były dalece wcześniej planowane.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#20 Post autor: Boguś » 21 sie 2014, 22:51

Jakoś nie widzę informacji na temat zawieszenia 40 stki. Jeśli 40 zostaje, to nadal jeździ zderzak w zderzak z 7 od Zawodzia do Batorego. Natomiast 5 minut wcześniej jedzie 20.

pitrekgaga
Posty: 594
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
Lokalizacja: Katowice

#21 Post autor: pitrekgaga » 22 sie 2014, 01:27

Jak na razie rozkład 40 obowiązuje do 22.08. :) Wystarczy wejść w widok tabliczki zbiorczej dla danego przystanku. :)

http://77.252.189.162/index.php?co=lini ... stanku=212
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#22 Post autor: DW » 22 sie 2014, 10:24

Katowice, Sosnowiec – zakończenie remontu torowiska na ul. Obrońców Westerplatte w Katowicach-Burowcu; remont torowiska na ul. J. Sobieskiego w Sosnowcu – dotyczy linii tramwajowych nr: 7, 14, 20, 35 i 40

Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z zakończeniem remontu torowiska na ul. Obrońców Westerplatte w Katowicach-Burowcu i kontynuacją remontu na ul. J. Sobieskiego w Sosnowcu od 23 sierpnia 2014 roku (sobota) zostanie zmieniona organizacja ruchu dla linii tramwajowych nr: 7, 14, 20, 35 i 40 oraz linii autobusowych nr 914 i T-14. Organizacja ruchu dla linii tramwajowej nr 15 oraz linii autobusowych nr: 44, 70, 815 i T-15 pozostaną bez zmian.

Zmiany wprowadzane od 23 sierpnia:

Linia tramwajowa nr 7 będzie kursowała na nowej trasie czasowej (Zawodzie Pętla – Zaborze Pętla) według zmienionego rozkładu jazdy. Szczegóły w odrębnym komunikacie.

Linia tramwajowa nr 14 zostanie przywrócona na nowej trasie stałej (Mysłowice Dworzec PKP – Katowice Plac Wolności).

Linia tramwajowa nr 20 zostanie przywrócona na trasie stałej (Chorzów Ratusz – Szopienice Pętla). Wybrane kursy będą obsługiwane tramwajami niskopodłogowymi.

Czasowa linia tramwajowa nr 35 oraz czasowe linie autobusowe nr 914 i T-14 zostaną zlikwidowane.

Linia tramwajowa nr 40 będzie zawieszona.
Źródło: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-katow ... 55818.html
Bytom – remont torowiska między ulicami Jagiellońską i Zabrzańską – nowe zmiany dla linii tramwajowych nr: 5, 7 i 9A

Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w ramach utrudnień związanych z remontem torowiska między ulicami Jagiellońską i Zabrzańską w Bytomiu od 23 sierpnia 2014 roku (sobota) zostaną wprowadzone zmiany w kursowaniu linii tramwajowych nr: 5, 7 i 9A. BEZ ZMIAN pozostają organizacja ruchu dla linii tramwajowych nr 9 i 18 oraz autobusowych nr: 92, 127, 146, 183, 201, 227, 607 i 830N, a także czasowe linie tramwajowe nr 9B i 10 oraz czasowa linia autobusowa nr 607.

Zmiany wprowadzane od 23 sierpnia:

Linia tramwajowa nr 5 zostanie zawieszona.

Linia nr 7 będzie kursowała na trasie:
Zawodzie Pętla – … – Bytom Łagiewnicka – Bytom Zamłynie – Szombierki Kopalnia – Szombierki Kolonia Górnicza – Szombierki Kościół – Szombierki Ratusz – Szombierki Elektrownia – Bobrek Wytrwałych n/ż – Bobrek Ratusz – Bobrek Szkoła n/ż (tylko w kierunku Zawodzia) – Bobrek Osiedle Pod Brzozami – Biskupice Pętla – Biskupice Ziemska n/ż – Biskupice Zamkowa – Biskupice Kościół – Biskupice Młyńska – Zabrze Hagera n/ż – Zabrze Prof. Religi – Zabrze Plac Wolności – Zabrze Św. Floriana – Zabrze Sienkiewicza – Zaborze Skansen Luiza – Zaborze Elektrociepłownia – Zaborze Skargi – Zaborze Lompy – Zaborze Pętla.

Linia czasowa nr 9A będzie kursowała na trasie:
Chebzie Pętla – Chebzie Pawła – Szombierki Kościół – Bytom Zamłynie – Bytom Łagiewnicka – Łagiewniki Targowisko.
Źródło: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-bytom ... n6683.html

Kończą się wakacje, więc muszą być cięcia. Na Zawodzie z 20 kursów na godzinę zrobi się 12. 20-stka będzie tam jeździć po 7 minutach przerwy.
Znika 35. Ciekawe czy oznacza to, że Pesy trafią na 20?

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#23 Post autor: Penny » 22 sie 2014, 12:03

DW pisze:Ciekawe czy oznacza to, że Pesy trafią na 20?
Sądzę, że pojawią się Karliki, które już jeździły trochę po trasie linii 20/40, gdy w zeszłym roku z Batorego obsługiwano linię 6.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#24 Post autor: elot360 » 22 sie 2014, 14:24

Kompletnie mnie nie zrozumieliście. Chodziło mi o to czy wszystkie dzienne pociągi, np. będą zasilane PESAMI, skoro te które kursowały na 35 nie będą chyba już potrzebne, to może byłaby zamiana na 2 dziennych pociągach, bo są 2 karliki w dzień na 6. Skoro na 20 nie ma być podobno PES, to zastanawiam się, gdzie mogłyby jeździć, a aktualnie 6 się nadaje...
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#25 Post autor: 37 » 22 sie 2014, 14:29

Ponadto od 1.09.2014 r. uruchomiona zostanie linia nr 29 kursująca w dni robocze szkolne w relacji: Zabrze Zaborze Pętla – Zabrze Biskupice Pętla.
DW pisze: Kończą się wakacje, więc muszą być cięcia. Na Zawodzie z 20 kursów na godzinę zrobi się 12. 20-stka będzie tam jeździć po 7 minutach przerwy.
Znika 35. Ciekawe czy oznacza to, że Pesy trafią na 20?
To świadczy jedynie o braku inteligencji (delikatnie mówiąc) wśród pracowników KZK GOP i potwierdza powszechnie znaną prawdę o pracownikach budżetówki.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2014, 14:50 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#26 Post autor: elot360 » 22 sie 2014, 14:36

37 pisze:Ponadto od 1.09.2014 r. uruchomiona zostanie linia nr 29 kursująca w dni robocze szkolne w relacji: Zabrze Zaborze Pętla – Zabrze Biskupice Pętla.
Skąd taka informacja?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez elot360, łącznie zmieniany 1 raz.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#27 Post autor: 37 » 22 sie 2014, 14:41

elot360 pisze:
37 pisze:Ponadto od 1.09.2014 r. uruchomiona zostanie linia nr 29 kursująca w dni robocze szkolne w relacji: Zabrze Zaborze Pętla – Zabrze Biskupice Pętla.
Skąd taka informacja?

P.S. Nie piszemy posta pod postem
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... -myslowic/
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez 37, łącznie zmieniany 1 raz.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#28 Post autor: DW » 22 sie 2014, 15:08

elot360 pisze:Kompletnie mnie nie zrozumieliście. Chodziło mi o to czy wszystkie dzienne pociągi, np. będą zasilane PESAMI, skoro te które kursowały na 35 nie będą chyba już potrzebne, to może byłaby zamiana na 2 dziennych pociągach, bo są 2 karliki w dzień na 6. Skoro na 20 nie ma być podobno PES, to zastanawiam się, gdzie mogłyby jeździć, a aktualnie 6 się nadaje...
Zaraz powyżej Twojego posta Penny napisał:
Penny pisze:Przecież aktualnie na linii 6 kursuje aż 9 PES i tylko 1 Karlik.
Skąd wzięły Ci się zatem 2 dzienne pociągi obsługiwane Karlikami?

hanys76
Posty: 9052
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#29 Post autor: hanys76 » 22 sie 2014, 20:25

Za to będziemy mieć najdłuższą linię tramwajową w Polsce. :)
"Siódemka" będzie najdłuższą linią tramwajową w Polsce. Tramwaje będą pokonywać odległość ok. 33 km, rozkładowo w 108 minut.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2794
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#30 Post autor: elot360 » 22 sie 2014, 23:26

7 chyba pierwszy raz zagości tak bardziej w Zabrzu, ba, pierwszy raz w Gliwicach.
Mam jeszcze pytanie odnoście kursów na Batory, to są kursy skrócone, gdzie potem tramwaj zawróci czy jest w tym drugie dno?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

hanys76
Posty: 9052
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#31 Post autor: hanys76 » 22 sie 2014, 23:47

elot360 pisze:7 chyba pierwszy raz zagości tak bardziej w Zabrzu, ba, pierwszy raz w Gliwicach.
Mam jeszcze pytanie odnoście kursów na Batory, to są kursy skrócone, gdzie potem tramwaj zawróci czy jest w tym drugie dno?
Jakbyś dokładnie przestudiował rozkład, to byś takich dziwnych pytań nie zadawał. Do Batorego są tylko dwa kursy z Zaborza i obydwa pociągi wracają do Zabrza liniowo. Proponuję Ci w ramach lektury na sobotę i niedzielę, przeczytać dokładnie rozkład dla 7, tam masz wszystko czarno na białym napisane.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#32 Post autor: Penny » 23 sie 2014, 08:40

rifi pisze:I jest nadzieja, że na linii 7 zobaczymy składy.
Na to wygląda, patrząc na popołudniowe/wieczorne wyjazdy w dni robocze.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#33 Post autor: Boguś » 23 sie 2014, 23:18

Penny pisze:
DW pisze:Ciekawe czy oznacza to, że Pesy trafią na 20?
Sądzę, że pojawią się Karliki, które już jeździły trochę po trasie linii 20/40, gdy w zeszłym roku z Batorego obsługiwano linię 6.
Tak, tylko różnica polega na tym, że na 20 będą to regularne kursy. A stan torowiska od Złotego Rogu do Chrobrego jest kiepski.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#34 Post autor: mark40 » 24 sie 2014, 12:09

Boguś pisze:Tak, tylko różnica polega na tym, że na 20 będą to regularne kursy. A stan torowiska od Złotego Rogu do Chrobrego jest kiepski.
Bez różnicy. Do tej pory citadisy kursowały po równie kiepskim torowisku na Katowickiej i wzdłuż parku miejskiego w Bytomiu, a po którym kursują teraz Pesy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#35 Post autor: Boguś » 24 sie 2014, 13:53

mark40 pisze:
Boguś pisze:Tak, tylko różnica polega na tym, że na 20 będą to regularne kursy. A stan torowiska od Złotego Rogu do Chrobrego jest kiepski.
Bez różnicy. Do tej pory citadisy kursowały po równie kiepskim torowisku na Katowickiej i wzdłuż parku miejskiego w Bytomiu, a po którym kursują teraz Pesy.
Dodaj do tego wystające płyty na Wolności i słynny "łokieć" przy rogu Chrobrego z Powstańców w Chorzowie. No, chyba że torowcy coś poprawiali.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#36 Post autor: Penny » 26 sie 2014, 10:30

Boguś pisze:(...) i słynny "łokieć" przy rogu Chrobrego z Powstańców w Chorzowie. No, chyba że torowcy coś poprawiali.
Ostatnia naprawa była wykonana właśnie z okazji wyjazdów Karlików na linię 6 z Batorego. Od tamtej pory wspomniany "łokieć" nie jest już taki zły.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości