Zmiany od 2014.08.02
Zmiany od 2014.08.02
Katowice – kolejny etap remontu ul. T. Kościuszki – dotyczy linii tramwajowych nr: 5, 6, 13, 16, 19, 33, 35, 36 i 46.
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że z powodu przystąpienia do kolejnego etapu remontu ul. T. Kościuszki w Katowicach od 2 sierpnia 2014 roku (sobota) ruch tramwajowy zostanie przywrócony do Placu Miarki, a wstrzymany na odcinku do Brynowa Pętli.
Linie tramwajowe nr: 5, 13, 19 i 33 będą kursowały według zmienionych rozkładów jazdy.
Linia tramwajowa nr 6 będzie kursowała na trasie:
Bytom Politechnika Śląska – Katowice Plac Miarki.
Wszystkie kursy będą obsługiwane pojazdami niskopodłogowymi.
Linia tramwajowa nr 16 będzie kursowała (dwukierunkowo) na trasie:
Wełnowiec Plac Alfreda – … – Katowice Rynek – Katowice Dworzec PKP – Katowice Plac Wolności.
Czasowa linia tramwajowa nr 35 będzie kursowała na dotychczasowej trasie:
Katowice Plac Wolności – Katowice Dworzec PKP – Katowice Rynek (Teatr Śl.) – Zawodzie Pętla – Zawodzie Zajezdnia.
Pojazdami niskopodłogowymi będą obsługiwane tylko wybrane kursy.
Linia nr 36 zostanie zawieszona.
Czasowa linia tramwajowa nr 46 zostanie zlikwidowana.
Źródło: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-Katow ... 61033.html
Również tu piszą o zmianach: http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... -tory.html
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że z powodu przystąpienia do kolejnego etapu remontu ul. T. Kościuszki w Katowicach od 2 sierpnia 2014 roku (sobota) ruch tramwajowy zostanie przywrócony do Placu Miarki, a wstrzymany na odcinku do Brynowa Pętli.
Linie tramwajowe nr: 5, 13, 19 i 33 będą kursowały według zmienionych rozkładów jazdy.
Linia tramwajowa nr 6 będzie kursowała na trasie:
Bytom Politechnika Śląska – Katowice Plac Miarki.
Wszystkie kursy będą obsługiwane pojazdami niskopodłogowymi.
Linia tramwajowa nr 16 będzie kursowała (dwukierunkowo) na trasie:
Wełnowiec Plac Alfreda – … – Katowice Rynek – Katowice Dworzec PKP – Katowice Plac Wolności.
Czasowa linia tramwajowa nr 35 będzie kursowała na dotychczasowej trasie:
Katowice Plac Wolności – Katowice Dworzec PKP – Katowice Rynek (Teatr Śl.) – Zawodzie Pętla – Zawodzie Zajezdnia.
Pojazdami niskopodłogowymi będą obsługiwane tylko wybrane kursy.
Linia nr 36 zostanie zawieszona.
Czasowa linia tramwajowa nr 46 zostanie zlikwidowana.
Źródło: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-Katow ... 61033.html
Również tu piszą o zmianach: http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... -tory.html
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Seba77, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiany od 2014.08.02
Czyli cała 6 pod władze Zawodzia pójdzie...Seba77 pisze: Linia tramwajowa nr 6 (...)
Wszystkie kursy będą obsługiwane pojazdami niskopodłogowymi.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zmiany od 2014.08.02
Pewno 6 za 5 na wymianę.elot360 pisze:Czyli cała 6 pod władze Zawodzia pójdzie...Seba77 pisze: Linia tramwajowa nr 6 (...)
Wszystkie kursy będą obsługiwane pojazdami niskopodłogowymi.
Po co była ta cała zabawa z linią wahadłową? Nie można było wstrzymać ruchu już miesiąc temu?
Stroszek przejmuje dwa poc. linii 5.grillmaster pisze:Pewno 6 za 5 na wymianę.elot360 pisze:Czyli cała 6 pod władzę Zawodzia pójdzie...Seba77 pisze: Linia tramwajowa nr 6 (...)
Wszystkie kursy będą obsługiwane pojazdami niskopodłogowymi.
Po to, aby 35 nie musiało jeździć co 2 minuty, tylko kilometry mogły być wyjeżdżane gdzie indziej Tym bardziej, że na Brynów tramwaj jest przydatny. Szkoda tylko, że z Rynku na Plac Miarki było się ciężko dostać.Boguś pisze:Po co była ta cała zabawa z linią wahadłową? Nie można było wstrzymać ruchu już miesiąc temu?
Jak pewnie niektórzy z Was zauważyli, pojawiły się aktualizacje związane z drugim sierpnia oraz z Tour de Pologne. Z grubsza, co można było zauważyć, to uruchomienie linii 33 w dni powszednie, ale brak we wszystkich kursach niskiej podłogi. Do tego jeszcze szóstka, gdzie zamiast 100% niskiej podłogi, jest 95%. Czyli chyba na jednym lub na dwóch będzie Moderus lub stopiątka, ale skoro Zawodzie obsługuje, to liczę na coś nowego.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Było jasne napisane, że 6 w 100% niska podłoga - Pesy i Karliki.elot360 pisze:Jak pewnie niektórzy z Was zauważyli, pojawiły się aktualizacje związane z drugim sierpnia oraz z Tour de Pologne. Z grubsza, co można było zauważyć, to uruchomienie linii 33 w dni powszednie, ale brak we wszystkich kursach niskiej podłogi. Do tego jeszcze szóstka, gdzie zamiast 100% niskiej podłogi, jest 95%. Czyli chyba na jednym lub na dwóch będzie Moderus lub stopiątka, ale skoro Zawodzie obsługuje, to liczę na coś nowego.
Jakbyś umiał trochę pomyśleć, to na 33 będą Helmuty z powodu remontu pętli na Słonecznej i braku możliwości zawracania na niej!
Wyjazdy i zjazdy wyglądają tak:Penny pisze:Wygląda to na jeden pociąg nocny.hombreee pisze:Linia nr 6 będzie miała 95% niskiej podłogi, kursy z pl. Miarki o 19:53, 22:14, 1:49 i 4:01 nie są wykonywane taborem niskopodłogowym.
6xx - Wyjazd 19.35, zjazd 22.35
6xx - Wyjazd 21.05, zjazd 5.02 - ten pociąg będzie jako jedyny kursować całą noc.
6xx - Wyjazd 21.35, zjazd 0.33
6xx - Wyjazd 22.35, zjazd 1.00
Czyli trzy pociągi są typowo wieczorne, a tylko jeden nocny, bo kursuje jak widać całą noc.
Domyślam się, że kolega elot360 policzył te kursy, uwzględniając pociągi nocne i biorąc je pod uwagę faktycznie nie ma 100%. Kolega elot360 pewnie nie wiedział, że to się zazwyczaj oblicza, biorąc po uwagę tylko kursy dzienne.rifi pisze:Było jasne napisane, że 6 w 100% niska podłoga - Pesy i Karliki.
No to palnąłem. Generalnie to dziwi mnie to, że w aktualnym jeszcze rozkładzie zdecydowano się na nocnego Karlika, a teraz wpycha się wysokopodłogowe wagony już od 21:00.hanys76 pisze:Czyli trzy pociągi są typowo wieczorne, a tylko jeden nocny, bo kursuje jak widać całą noc.
Możliwe, że to wykona jedna nocka, ta o 22:14 jedzie do Zawodzia Zajezdni. W przebiegu trasy przystanek Zawodzie Zajezdnia został wpisany dwa razy, w pierwszym jest o 22:30, a w drugim o 22:35, tak, jakby wykonywał przejazd przez zajezdnię. W wyjeździe z zajezdni jest wpisana godzina 22:35, a na pl.Miarki melduje się o 22:51, by potem ruszyć w stronę Bytomia o 22:54. Wygląda jakby na kurs kieszeniowy.
Też tak może być. Kurs zjazdowy o 0.28 też ma ponowny wyjazd o 0.33, ciekawa sprawa, po co takie szopki się szykują?hombreee pisze:Możliwe, że to wykona jedna nocka, ta o 22:14 jedzie do Zawodzia Zajezdni. W przebiegu trasy przystanek Zawodzie Zajezdnia został wpisany dwa razy, w pierwszym jest o 22:30, a w drugim o 22:35, tak, jakby wykonywał przejazd przez zajezdnię. W wyjeździe z zajezdni jest wpisana godzina 22:35, a na pl.Miarki melduje się o 22:51, by potem ruszyć w stronę Bytomia o 22:54. Wygląda jakby na kurs kieszeniowy.
Przecież w rozkładach na stronie KZK GOP jest to zawsze wyliczone.Penny pisze:Domyślam się, że kolega elot360 policzył te kursy, uwzględniając pociągi nocne i biorąc je pod uwagę faktycznie nie ma 100%. Kolega elot360 pewnie nie wiedział, że to się zazwyczaj oblicza, biorąc po uwagę tylko kursy dzienne.rifi pisze:Było jasne napisane, że 6 w 100% niska podłoga - Pesy i Karliki.
21:05 i 21:35 to Citadisy, a 19:35 i 22:35 to stopiątki. Dziwi mnie to, że ta pierwsza wieczorna 6 robi tylko jedno kółko i już zjeżdża zamiast podmienić Pesę.hanys76 pisze:Wyjazdy i zjazdy wyglądają tak:
6xx - Wyjazd 19.35, zjazd 22.35
6xx - Wyjazd 21.05, zjazd 5.02 - ten pociąg będzie jako jedyny kursować całą noc.
6xx - Wyjazd 21.35, zjazd 0.33
6xx - Wyjazd 22.35, zjazd 1.00
Czyli trzy pociągi są typowo wieczorne, a tylko jeden nocny, bo kursuje jak widać całą noc.
W tych dwóch wariantach, co tramwaj jedzie do zajezdni, by zrobic na niej rundę honorową i jechać z powrotem na pl. Miarki wynika z tego, że stojąc na pl. Miarki blokowałaby 16, ktora ma kursy pomiędzy godzinami odjazdu i przyjazdu z zajezdni wyżej wymienionych tramwajów linii 6, co robią pętlę na zajezdni.
Czyli mam już jasność i wygląda to tak:
6xx - Wyjazd 19.35, zjazd 1.00 z kursem przez zajezdnię o 22.30.
6xx - Wyjazd 21.05, zjazd 5.02 ten pociąg będzie jako jedyny kursować całą noc.
6xx - Wyjazd- 21.35, zjazd 6.04 z kursem przez zajezdnię o 0.33.
Czyli de facto nocne są tylko dwie 6, obsługiwane niską podłogą oraz jedna 6 obsługiwana wagonem 1x105N ze zjazdem o 1.00. Zatem będą trzy wieczorno-nocne 6, a nie cztery.
6xx - Wyjazd 19.35, zjazd 1.00 z kursem przez zajezdnię o 22.30.
6xx - Wyjazd 21.05, zjazd 5.02 ten pociąg będzie jako jedyny kursować całą noc.
6xx - Wyjazd- 21.35, zjazd 6.04 z kursem przez zajezdnię o 0.33.
Czyli de facto nocne są tylko dwie 6, obsługiwane niską podłogą oraz jedna 6 obsługiwana wagonem 1x105N ze zjazdem o 1.00. Zatem będą trzy wieczorno-nocne 6, a nie cztery.
Stopiątka będzie chyba zjeżdżać o 4:15.hanys76 pisze:Czyli mam już jasność i wygląda to tak:
6xx - Wyjazd 19.35, zjazd 1.00 z kursem przez zajezdnię o 22.30.
6xx - Wyjazd 21.05, zjazd 5.02 ten pociąg będzie jako jedyny kursować całą noc.
6xx - Wyjazd- 21.35, zjazd 6.04 z kursem przez zajezdnię o 0.33.
Czyli de facto nocne są tylko dwie 6, obsługiwane niską podłogą oraz jedna 6 obsługiwana wagonem 1x105N ze zjazdem o 1.00. Zatem będą trzy wieczorno-nocne 6, a nie cztery.
Faktycznie, masz rację, bo o 1.00 to zjeżdża Pesa do zajezdni. A stopiątka będzie jeździć do rana, czyli będą jednak trzy nocne pociągi kursować na 6.Karol pisze:Stopiątka będzie chyba zjeżdżać o 4:15.hanys76 pisze:Czyli mam już jasność i wygląda to tak:
6xx - Wyjazd 19.35, zjazd 1.00 z kursem przez zajezdnię o 22.30.
6xx - Wyjazd 21.05, zjazd 5.02 ten pociąg będzie jako jedyny kursować całą noc.
6xx - Wyjazd- 21.35, zjazd 6.04 z kursem przez zajezdnię o 0.33.
Czyli de facto nocne są tylko dwie 6, obsługiwane niską podłogą oraz jedna 6 obsługiwana wagonem 1x105N ze zjazdem o 1.00. Zatem będą trzy wieczorno-nocne 6, a nie cztery.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości