Zmiany od 2014.06.08
-
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 mar 2013, 14:38
- Lokalizacja: Katowice
Zmiany od 2014.06.08
Na stronie kzk gop pojawił się rozkład linii 0 oraz 33. Obydwie linie kursować będą jak na razie w dni wolne.
33 na swojej stałej trasie: Chorzów Metalowców - Koszutka Słoneczna Pętla.
0 natomiast kursować będzie na trasie: Katowice Plac Wolności - WPKiW Wejście Główne Co ciekawe wyjazdy odbywać się będą z zajezdni Batory i jeden z dwóch pociągów ma być niskopodłogowy
Rozkład 0
Rozkład 33
33 na swojej stałej trasie: Chorzów Metalowców - Koszutka Słoneczna Pętla.
0 natomiast kursować będzie na trasie: Katowice Plac Wolności - WPKiW Wejście Główne Co ciekawe wyjazdy odbywać się będą z zajezdni Batory i jeden z dwóch pociągów ma być niskopodłogowy
Rozkład 0
Rozkład 33
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pitrekgaga, łącznie zmieniany 2 razy.
14 BRYNÓW CENTRUM PRZESIADKOWE - Plac Miarki - Rynek - Zawodzie - Szopienice - MYSŁOWICE DW. PKP
Re: Zmiany od 08.06.2014 r.
A wydłużony czas jazdy sugeruje, że drugim wozem może być enka. Przy czym ta niska podłoga może być jakimś błędem technicznym.pitrekgaga pisze:0 natomiast kursować będzie na trasie: Katowice Plac Wolności - WPKiW Wejście Główne Co ciekawe wyjazdy odbywać się będą z zajezdni Batory i jeden z dwóch pociągów ma być niskopodłogowy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez aso, łącznie zmieniany 1 raz.
Hura hurapitrekgaga pisze:33 na swojej stałej trasie: Chorzów Metalowców - Koszutka Słoneczna Pętla.
Może jakaś eNka przeszła remont i ma niską podłogęaso pisze:A wydłużony czas jazdy sugeruje, że drugim wozem może być enka. Przy czym ta niska podłoga może być jakimś błędem technicznym.
A poważnie, może Citadis lub PESA będzie tym drugim pociągiem, całkiem ciekawe połączenie byłoby.
Ponadto 33 też oznaczyli niską podłogą - ciekawe...
Niewątpliwie ciekawostką są również soboty na zerówce w postaci zabytku
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Znając TŚ to w piątek popołudniu napiszą o tym na swojej stronie
Ostatnio oznaczono eNkę jako pojazd niskopodłogowy, więc tym razem kolejny wóz wzięli za niski.
Ostatnio oznaczono eNkę jako pojazd niskopodłogowy, więc tym razem kolejny wóz wzięli za niski.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2014, 12:43 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Napisałem już na Facebooku do J. Drogosia ws. większej liczby zakontraktowanych konduktorów, którzy przydaliby się w #338 na linii 18 w soboty oraz w niedziele i święta w okresie od czerwca do września, ale odpowiedzi jeszcze nie dostałem. Będę musiał do niego zadzwonić.DW pisze:Znając TŚ to w piątek popołudni napiszą o tym na swojej stronie
Ostatnio oznaczono eNkę jako pojazd niskopodłogowy, więc tym razem kolejny wóz wzięli za niski.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Zawsze możesz/możecie zrobić niezapowiedziany "nalot".adam86 pisze:Pomysł wysyłania konduktorów na 18, którzy mają tam sprawdzać bilety jest niebezpieczny dla ich zdrowia. Tym tramwajem przecież jeździ bydło.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
A czy teraz, jak #338 jeździ bez konduktorów na różnych liniach, to coś mu się dzieje? Pomijając kwestię, że jak jakiś czas temu (kilka miesięcy, może z rok, nie pamiętam dokładnie) na niego trafiłem, to wnętrze wagonu tak średnio "świeżo" już wyglądało.KZKGaPowicz pisze:Napisałem już na Facebooku do J. Drogosia ws. większej liczby zakontraktowanych konduktorów, którzy przydaliby się w #338 na linii 18 w soboty oraz w niedziele i święta w okresie od czerwca do września, ale odpowiedzi jeszcze nie dostałem. Będę musiał do niego zadzwonić.DW pisze:Znając TŚ to w piątek popołudni napiszą o tym na swojej stronie
Ostatnio oznaczono eNkę jako pojazd niskopodłogowy, więc tym razem kolejny wóz wzięli za niski.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Czy rozumiecie, że chodzi o to, żeby przyciągnąć jak największą rzeszę zwiedzających? Chcę pokazać, że ta linia jest potrzebna i ma potencjał, tylko trzeba go dostrzec i zająć się jej modernizacją i przetrasowaniem.aso pisze:A czy teraz, jak #338 jeździ bez konduktorów na różnych liniach, to coś mu się dzieje? Pomijając kwestię, że jak jakiś czas temu (kilka miesięcy, może z rok, nie pamiętam dokładnie) na niego trafiłem, to wnętrze wagonu tak średnio "świeżo" już wyglądało.KZKGaPowicz pisze:Napisałem już na Facebooku do J. Drogosia ws. większej liczby zakontraktowanych konduktorów, którzy przydaliby się w #338 na linii 18 w soboty oraz w niedziele i święta w okresie od czerwca do września, ale odpowiedzi jeszcze nie dostałem. Będę musiał do niego zadzwonić.DW pisze:Znając TŚ to w piątek popołudni napiszą o tym na swojej stronie
Ostatnio oznaczono eNkę jako pojazd niskopodłogowy, więc tym razem kolejny wóz wzięli za niski.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
#338 co najwyżej przyciągnie miłośników z poza Rudy, co będą chcieli go sfocić czy co tam kto lubi.
Bardziej chwytliwa byłaby eNka, ale niestety odpada.
Tak 18-tką będą jeździć miejscowi tubylcy a zwłaszcza ci o których wspomniał adam86 i raczej mało kto zwróci uwagę, że ten wagon się jakoś wyróżnia. Kasowniki ma, drzwi sterowane elektrycznie więc na co konduktorzy, co najwyżej znaleźć kogoś kto by tym jeździł od świtu do zmierzchu i jakieś ulotki rozdawał.
Jedyne dające nadzieje dla 18-tki byłoby dobudowanie łącznika i konkurowanie z piątką jako połączenie Bytom - Zabrze, no i oczywiście remont i rozwiązanie problemów z organizacją ruchu.
Bardziej chwytliwa byłaby eNka, ale niestety odpada.
Tak 18-tką będą jeździć miejscowi tubylcy a zwłaszcza ci o których wspomniał adam86 i raczej mało kto zwróci uwagę, że ten wagon się jakoś wyróżnia. Kasowniki ma, drzwi sterowane elektrycznie więc na co konduktorzy, co najwyżej znaleźć kogoś kto by tym jeździł od świtu do zmierzchu i jakieś ulotki rozdawał.
Jedyne dające nadzieje dla 18-tki byłoby dobudowanie łącznika i konkurowanie z piątką jako połączenie Bytom - Zabrze, no i oczywiście remont i rozwiązanie problemów z organizacją ruchu.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Skoro koledze Gapowiczowi tak bardzo zależy na konduktorach na 18, to ja proponuję, żeby sam jeździł i rozdawał ulotki. Jazda konduktorów wagonie z kasownikami faktycznie nie ma sensu. Co niby mieli by tam robić, oni są potrzebni na linii 0 gdzie będą wagony bez kasowników, a nie w 338? Jest miejscowy więc może promować Rudę i sprawa będzie załatwionaluki pisze:#338 co najwyżej przyciągnie miłośników z poza Rudy, co będą chcieli go sfocić czy co tam kto lubi.
Bardziej chwytliwa byłaby eNka, ale niestety odpada.
Tak 18-tką będą jeździć miejscowi tubylcy a zwłaszcza ci o których wspomniał adam86 i raczej mało kto zwróci uwagę, że ten wagon się jakoś wyróżnia. Kasowniki ma, drzwi sterowane elektrycznie więc na co konduktorzy, co najwyżej znaleźć kogoś kto by tym jeździł od świtu do zmierzchu i jakieś ulotki rozdawał.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Zobaczymy czy wszystko się uda, nie martwmy się na zapas. Chętnie bym jeździł, jednakże stroju służbowego nie posiadam, tylko zwykły strój wizytowy (garnitur, itp.), a zakupić nie dam rady, bo niestety nie pracuję.hanys76 pisze:Skoro koledze Gapowiczowi tak bardzo zależy na konduktorach na 18 to ja proponuję żeby sam jezdził i rozdawał ulotki. Jazda konduktorów wagonie z kasownikami faktycznie niema sensu. Co niby mieli by tam robic, oni są potrzebni na linii 0 gdzie będą wagony bez kasowników a nie w 338. Jest miejscowy więc może promowac Rudę i sprawa będzie załatwionaluki pisze:#338 co najwyżej przyciągnie miłośników z poza Rudy, co będą chcieli go sfocić czy co tam kto lubi.
Bardziej chwytliwa byłaby eNka, ale niestety odpada.
Tak 18-tką będą jeździć miejscowi tubylcy a zwłaszcza ci o których wspomniał adam86 i raczej mało kto zwróci uwagę, że ten wagon się jakoś wyróżnia. Kasowniki ma, drzwi sterowane elektrycznie więc na co konduktorzy, co najwyżej znaleźć kogoś kto by tym jeździł od świtu do zmierzchu i jakieś ulotki rozdawał.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Obsługa z KMTM jeździ nie tylko w enkach. Gdy jest taka potrzeba pojawiamy się też w nowoczesnych pojazdach, np. na dniach otwartych zajezdni.hanys76 pisze:Skoro koledze Gapowiczowi tak bardzo zależy na konduktorach na 18, to ja proponuję, żeby sam jeździł i rozdawał ulotki. Jazda konduktorów wagonie z kasownikami faktycznie nie ma sensu. Co niby mieli by tam robić, oni są potrzebni na linii 0 gdzie będą wagony bez kasowników, a nie w 338? Jest miejscowy więc może promować Rudę i sprawa będzie załatwiona
To prawda, że przydałoby się tą linię "unowocześnić", jednak myślę, że akcja z taborem historycznym nie jest zła, bo zawsze to jakaś promocja szynowego środka transportuPenny pisze:Bardzo szanuję Twoją ideę i zaangażowanie w temat, ale puszczania N czy #338 będzie się raczej kojarzyło z historią, a nie potencjałem. Jakby tam puścić same moderusy i poprawić czasy przejazdu, to co innego.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Proponowałem, żeby w taborze historycznym pojawiły się plakaty (miałem na myśli zabytki w postaci zdjęć i najbliższy przystanek), a w Moderusach miały być zapowiedzi następnych przystanków i zabytków, ale TŚ stwierdziły, że nie ma możliwości różnicowania treści zapowiedzi w zależności od dnia tygodnia).Penny pisze:Bardzo szanuję Twoją ideę i zaangażowanie w temat, ale puszczania N czy #338 będzie się raczej kojarzyło z historią, a nie potencjałem. Jakby tam puścić same moderusy i poprawić czasy przejazdu, to co innego.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości