Zmiany od: 2014.03.15
Zmiany od: 2014.03.15
Pojawiły się nowe rozkłady linii 7,13,16.
Linia 7 pojedzie do Zawodzia, a 13 do Chorzowa Batorego Zajezdni.
A linię 20 prawdopodobnie pożegnamy bo jest w rozkładzie że kursuje do 14.03.2014 a nowego rozkładu brak.
Linia 7 pojedzie do Zawodzia, a 13 do Chorzowa Batorego Zajezdni.
A linię 20 prawdopodobnie pożegnamy bo jest w rozkładzie że kursuje do 14.03.2014 a nowego rozkładu brak.
Re: Zmiany od: 2014.03.15
Ale coś musi do ratusza jezdzic więc pewnie 20 zostanie. Możliwe że zostanie jej zmieniony przebieg w Katowicach.rifi pisze:Pojawiły się nowe rozkłady linii 7,13,16.
Linia 7 pojedzie do Zawodzia, a 13 do Chorzowa Batorego Zajezdni.
A linię 20 prawdopodobnie pożegnamy bo jest w rozkładzie że kursuje do 14.03.2014 a nowego rozkładu brak.
Teraz pytanie czy 20 pojedzie na Słoneczną, czy 33 wraca.
Choć może ani to, ani to, bo w końcu trzeba rozpocząć remont na odcinku Rondo - Słoneczna, a to będzie się wiązać z brakiem możliwości zawracania.
Choć może ani to, ani to, bo w końcu trzeba rozpocząć remont na odcinku Rondo - Słoneczna, a to będzie się wiązać z brakiem możliwości zawracania.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Coś nie widzę linii 7,20,35 i 36 do Zawodzia pętli chyba ze coś pojedzie aż do zajezdni.luki pisze:Teraz pytanie czy 20 pojedzie na Słoneczną, czy 33 wraca.
Choć może ani to, ani to, bo w końcu trzeba rozpocząć remont na odcinku Rondo - Słoneczna, a to będzie się wiązać z brakiem możliwości zawracania.
luki pisze:Teraz pytanie czy 20 pojedzie na Słoneczną
Myślę, że 7 chcą puścić do Zawodzia na czas remontu na Burowcu, aby na odcinku Rynek - Zawodzie nie jeździły składy na trzech liniach. Tak będą na 35 i 36, a 7 uzupełni solówkami. Jednak wtedy prawdopodobnie 20 pojedzie na Słoneczną. Wadą takiego rozwiązania będzie fakt, że pomiędzy Zawodziem a Placem Wolności będzie kursowała tylko solówka z linii 7.rifi pisze:Coś nie widzę linii 7, 20, 35 i 36 do Zawodzia pętli chyba ze coś pojedzie aż do zajezdni.
Tylko że linia 20 ma tak jak linia 0 i 47 czyli że rozkład od - do a 17 nie ma do a prawdopodobnie zostanie wydłużona do Chebzia, więc szykuje jej się nowy rozkład.Penny pisze:luki pisze:Teraz pytanie czy 20 pojedzie na SłonecznąMyślę, że 7 chcą puścić do Zawodzia na czas remontu na Burowcu, aby na odcinku Rynek - Zawodzie nie jeździły składy na trzech liniach. Tak będą na 35 i 36, a 7 uzupełni solówkami. Jednak wtedy prawdopodobnie 20 pojedzie na Słoneczną. Wadą takiego rozwiązania będzie fakt, że pomiędzy Zawodziem a Placem Wolności będzie kursowała tylko solówka z linii 7.rifi pisze:Coś nie widzę linii 7, 20, 35 i 36 do Zawodzia pętli chyba ze coś pojedzie aż do zajezdni.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2014, 18:40 przez rifi, łącznie zmieniany 2 razy.
Faktycznie w dni szkolne o 16:16 coś wyjeżdża a o 17:32 zjeżdża, więc może jakaś podmiana składu, może wybrane pociągi będą miały skład i ten akurat dorobił się podmiany - za kilka dni się okaże.37 pisze:Widzę rozkład na dni poza feriami i w ferie, ale nie mam tego wiązać z obsadą taborową?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wygląda na to, że w dni robocze szkolne skład pojawi się na co najmniej jednej 13-stce.
Po roku nieobecności na stałej trasie 11-stka dorobiła się dziewiątego pociągu w dni robocze (wcześniej było 8 ). Przez to postój na Chebziu wydłuży się do 30 minut. Wcześniej wynosił 17 minut.
Na 7 w dni robocze 10 pociągów (1 z Zawodzia).
Po roku nieobecności na stałej trasie 11-stka dorobiła się dziewiątego pociągu w dni robocze (wcześniej było 8 ). Przez to postój na Chebziu wydłuży się do 30 minut. Wcześniej wynosił 17 minut.
Na 7 w dni robocze 10 pociągów (1 z Zawodzia).
Ostatnio zmieniony 12 mar 2014, 08:09 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomieszczą tyle tego na Chebziu ? Na razie może tak, ale jak 1 i 18 wróci ?DW pisze:Po roku nieobecności na stałej trasie 11-stka dorobiła się dziewiątego pociągu w dni robocze (wcześniej było 8 ) . Przez to postój na Chebziu wydłuży się do 30 minut. Wcześniej wynosił 17 minut.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2014, 08:09 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Będą stały na torze postojowym 17, a 1 i 18 nie będzie to przeszkadzało. Zawsze można jeszcze zrobić rundę honorową. Swoją drogą, to ta pętla wymaga przebudowania.luki pisze:Pomieszczą tyle tego na Chebziu ? Na razie może tak, ale jak 1 i 18 wróci ?DW pisze:Po roku nieobecności na stałej trasie 11-stka dorobiła się dziewiątego pociągu w dni robocze (wcześniej było 8) . Przez to postój na Chebziu wydłuży się do 30 minut. Wcześniej wynosił 17 minut.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
To gdzie będzie 17-tka stała, chyba, że da się tam pomieścić skład i solówkę (nie pamiętam).KZKGaPowicz pisze:Będą stały na torze postojowym 17, a 1 i 18 nie będzie to przeszkadzało.
Do póki coś się nie wykolei i wątpię by motorowym w czasie półgodzinnej przerwy chciałoby się latać co chwile przestawiać te wagony, do tego co będzie jak dojdzie do jakiegoś zatrzymania, (zawracanie 9-tek, stado na 11/17-tce), zapcha się pętla totalnie.KZKGaPowicz pisze:Zawsze można jeszcze zrobić rundę honorową.
Już lepszy byłby postój 15-minutowy na Pl. Wolności w Katowicach, przynajmniej wyeliminowałoby się spóźnienia w stronę Chebzia, ale do tego dochodzi 15-tka. Chociaż Pl. Wolności tak ładnie wyremontowali, że na nim, można śmigać dookoła.
Póki co chyba nikt na to nie wpadł a szkoda bo przy okazji obecnych remontów można byłoby dużo zrobić.KZKGaPowicz pisze: Swoją drogą, to ta pętla wymaga przebudowania.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Źródło: http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-katow ... 73149.htmlKomunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z zakończeniem remontu torowisk na placu Wolności w Katowicach oraz na ulicy K. Goduli w Rudzie Śląskiej Chebziu od 15 marca 2014 roku (sobota) zostaną wprowadzone zmiany w organizacji komunikacji tramwajowej w rejonie Katowic i Rudy Śląskiej.
Linie nr: 9 (Bytom Plac Sikorskiego – Chorzów Ratusz), 11 (Chebzie Pętla – Katowice Plac Wolności), 13 (Chorzów Batory Zajezdnia – Siemianowice Plac Skargi) i 17 (Chebzie Pętla – Chorzów Ratusz) powrócą na podane w nawiasach stałe trasy tych linii.
Uwaga!!! Ze względu na prace na ul. Armii Krajowej w Chorzowie pierwszym przystankiem dla linii nr 13 w kierunku Siemianowic będzie Załęże Szkoła. W kierunku przeciwnym ostatnim przystankiem będzie planowo Chorzów Batory Zajezdnia.
Linia nr 7 będzie kursowała na trasie:
Zawodzie Pętla – Katowice Rynek (Teatr Śl.) – Katowice Dworzec PKP – Chorzów Batory Zajezdnia – Chorzów Batory Dworzec PKP – Świętochłowice Gazownia – Świętochłowice Mijanka – Piaśniki Skrzyżowanie – Łagiewniki Targowisko.
Linia nr 40 będzie kursowała na trasie:
Chorzów Ratusz – Chorzów Kościół św. Jadwigi – Chorzów Batory Dworzec PKP – Chorzów Batory Zajezdnia – Katowice Dworzec PKP – Katowice Rynek (Teatr Śl.) – Zawodzie Pętla – Zawodzie Zajezdnia
Przystanek początkowy Zawodzie Zajezdnia będzie obsługiwany na stanowisku wyjazdowym z zajezdni, a przystanek Zawodzie Pętla na stanowisku przelotowym.
Zostanie zmieniony rozkład jazdy linii nr 16.
Linie tramwajowe nr 0 i 47 oraz zastępcze linie autobusowe T-9 i T-11 zostaną zlikwidowane, a linia tramwajowa nr 20 zostanie zawieszona w związku z pracami w Szopienicach.
20-stka zostaje zawieszona. Zamiast niej pojedzie 40-stka (do Zawodzia Zajezdni).
W końcu na Zawodzie będzie jeździć wystarczająca liczba linii
Za to z Ronda na Słoneczną zostaje tylko 13 i 16, a to stanowczo za mało.
Moim zdaniem lepiej byłoby skierować 35 z Zawodzia do Placu Wolności, a 7 ze Świętochłowic na Słoneczną. Wtedy na Słoneczną jeździłyby 3 linie, a 3 inne linie na Zawodzie obsługiwane składami i wzmocnione w szczycie dodatkowymi kursami na 36 powinny wystarczyć.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Skład i solówka się nie zmieszczą.luki pisze:To gdzie będzie 17-tka stała, chyba, że da się tam pomieścić skład i solówkę (nie pamiętam).KZKGaPowicz pisze:Będą stały na torze postojowym 17, a 1 i 18 nie będzie to przeszkadzało.
Racja.luki pisze:Do póki coś się nie wykolei i wątpię by motorowym w czasie półgodzinnej przerwy chciałoby się latać co chwile przestawiać te wagony, do tego co będzie jak dojdzie do jakiegoś zatrzymania, (zawracanie 9-tek, stado na 11/17-tce), zapcha się pętla totalnie.KZKGaPowicz pisze:Zawsze można jeszcze zrobić rundę honorową.
Już lepszy byłby postój 15-minutowy na Pl. Wolności w Katowicach, przynajmniej wyeliminowałoby się spóźnienia w stronę Chebzia, ale do tego dochodzi 15-tka. Chociaż Pl. Wolności tak ładnie wyremontowali, że na nim, można śmigać dookoła.
Co do Placu Wolności, to gdzie ta 11 miałaby mieć postój; na tym żeberku, które nie jest używane? Jeśli tak, to wtedy też runda honorowa byłaby nieunikniona w przypadku zatrzymań.
Mogli, ale oczywiście nie pomyśleli o tym.luki pisze:Póki co chyba nikt na to nie wpadł a szkoda bo przy okazji obecnych remontów można byłoby dużo zrobić.KZKGaPowicz pisze: Swoją drogą, to ta pętla wymaga przebudowania.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Komunikacja miejska to nie jest totolotek, że można sobie dowolnie żonglować trasami, a sierotka Marysia wylosuje numerki. Taką zabawą tylko zraża się ludzi do korzystania z komunikacji miejskiej. Po prostu - w Katowicach brakuje skrętu przy teatrze i jakby nie zmieniać tras, to któryś odcinek zawsze będzie niedociążony lub przeciążony. A od kombinowania z 7-ką dużo bardziej sensowne wydaje się szczytowe 46. Zresztą - nie demonizowałbym tak tej Koszutki.DW pisze:Moim zdaniem lepiej byłoby skierować 35 z Zawodzia do Placu Wolności, a 7 ze Świętochłowic na Słoneczną. Wtedy na Słoneczną jeździłyby 3 linie, a 3 inne linie na Zawodzie obsługiwane składami i wzmocnione w szczycie dodatkowymi kursami na 36 powinny wystarczyć.
Piszę czysto teoretycznie, można by stać 11-tką na łuku od strony 3-go Maja i potem włączyć się. Lepsza runda honorowa po wyremontowanym pl. Wolności niż po archaicznym i ciasnym Chebziu.KZKGaPowicz pisze:Co do Placu Wolności, to gdzie ta 11 miałaby mieć postój; na tym żeberku, które nie jest używane? Jeśli tak, to wtedy też runda honorowa byłaby nieunikniona w przypadku zatrzymań.
I tak pewnie prędzej czy później 11-tka wróci do 8 pociągów.
No w końcu coś normalnie po tylu latach. Teraz czekać na powrót 41DW pisze:20-stka zostaje zawieszona. Zamiast niej pojedzie 40-stka (do Zawodzia Zajezdni).
Nie ma żadnej wzmianki o 33, zatem może moje przypuszczenia o zbliżającym się remoncie są słuszne i niebawem Pętla Słoneczna zostanie wyłączona, na odcinku pojawiły się kolejne dwa stosy szyn.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Nic z tych rzeczy, nie ma 9 pociągów jest ich 8 tak jak było. Tylko jeden kurs z Zawodzia wyjeżdżający o 3:41 robi kółko do Chebzia i z powrotem do Katowic po czym o 5:27 zjeżdża do Zajezdni. Więc postój jest nadal 17 min. na Chebziu.DW pisze:Po roku nieobecności na stałej trasie 11-stka dorobiła się dziewiątego pociągu w dni robocze (wcześniej było 8 ). Przez to postój na Chebziu wydłuży się do 30 minut. Wcześniej wynosił 17 minut.
Wydaję mi się, że od wielu lat właśnie w ten sposób ustalane są nowe trasy liniiaso pisze:Komunikacja miejska to nie jest totolotek, że można sobie dowolnie żonglować trasami, a sierotka Marysia wylosuje numerki. Taką zabawą tylko zraża się ludzi do korzystania z komunikacji miejskiej. Po prostu - w Katowicach brakuje skrętu przy teatrze i jakby nie zmieniać tras, to któryś odcinek zawsze będzie niedociążony lub przeciążony. A od kombinowania z 7-ką dużo bardziej sensowne wydaje się szczytowe 46. Zresztą - nie demonizowałbym tak tej Koszutki.DW pisze:Moim zdaniem lepiej byłoby skierować 35 z Zawodzia do Placu Wolności, a 7 ze Świętochłowic na Słoneczną. Wtedy na Słoneczną jeździłyby 3 linie, a 3 inne linie na Zawodzie obsługiwane składami i wzmocnione w szczycie dodatkowymi kursami na 36 powinny wystarczyć.
35 zastępuje 15-stkę w Katowicach, więc skoro zostaje otwarty Plac Wolności to 35 mogłoby kończyć tam gdzie docelowo 15. 7 natomiast ostatnio kursowało w str. Słonecznej, więc byłby to mniej więcej powrót do ostatnich miesięcy. Zaproponowałem takie rozwiązanie, gdyż z uwagi na remont ulicy Kościuszki wznowienie 46 nie wchodzi w grę. Ewentualnie można by ją skrócić do Placu Miarki, ale wtedy wyszłaby nam linia niewiele dłuższa niż obecne 0
A wcześniej 7 jeździła do Szopienic... Przyjmujesz kolejny eksperyment za stan stały. Kombinacji i eksperymentów ostatnimi czasu było tyle, że właściwie dla wszystkiego znajdziesz jakieś uzasadnienie. Tylko czemu ma służyć 7-ka na Słonecznej? Czy 13 i 16 nie wystarczają? Wreszcie - co jest ważniejszym kierunkiem - Koszutka, czy Zawodzie? Wiem, że szczytowo tam nie jest idealnie, ale przecież są jeszcze autobusy.DW pisze:35 zastępuje 15-stkę w Katowicach, więc skoro zostaje otwarty Plac Wolności to 35 mogłoby kończyć tam gdzie docelowo 15. 7 natomiast ostatnio kursowało w str. Słonecznej, więc byłby to mniej więcej powrót do ostatnich miesięcy. Zaproponowałem takie rozwiązanie, gdyż z uwagi na remont ulicy Kościuszki wznowienie 46 nie wchodzi w grę. Ewentualnie można by ją skrócić do Placu Miarki, ale wtedy wyszłaby nam linia niewiele dłuższa niż obecne 0
Zestawienie i godziny kursowania pociągów:
Dni robocze od 17.03:
111 PT-8 5:14 - 19:45
112 PT-8 5:29 - 18:00
113 105N 3:56 - 0:04
114 PT-8 4:08 - 18:30
115 105N HF 4:20 - 1:59
116 PT-8 4:33 - 19:00
117 105N 3:01 - 23:14
118 PT-8 4:59 - 19:30
119 105N 3:41 - 5:43
1111 105NK 19:14 - 3:59
1112 105NK 17:29 - 23:50
1114 105N 17:59 - 20:30
1116 105N 18:29 - 21:00
1301 105N 16:16 - 23:32
1302 105N 4:29 - 21:22
1303 105N 4:02 - 0:04
1304 2x105N 4:56 - 19:11
1305 105N 4:25 - 23:35
1306 105N 4:39 - 20:22
1307 2x105N HF 5:36 - 19:07
1308 2x105N 5:06 - 17:36
706 105NK 5:18 - 20:03
4001 2x105N 4:45 - 18:26
4002 2x105N 4:58 - 18:41
4003 2x105N HF 5:13 - 22:56
4004 2x105N 5:28 - 19:11
4005 2x105N 5:43 - 19:26
4006 2x105N 4:13 - 19:41
4007 2x105N HF 4:23 - 23:51
4008 2x105N 4:30 - 20:11
4009 105N 4:03 - 5:26
4011 105N 18:43 - 3:56
4012 105N 18:58 - 22:36
4014 105N 19:26 - 23:05
4015 105N 19:46 - 4:56
4016 105N 19:56 - 23:32
4018 105N 20:21 - 0:01
Dni robocze od 17.03:
111 PT-8 5:14 - 19:45
112 PT-8 5:29 - 18:00
113 105N 3:56 - 0:04
114 PT-8 4:08 - 18:30
115 105N HF 4:20 - 1:59
116 PT-8 4:33 - 19:00
117 105N 3:01 - 23:14
118 PT-8 4:59 - 19:30
119 105N 3:41 - 5:43
1111 105NK 19:14 - 3:59
1112 105NK 17:29 - 23:50
1114 105N 17:59 - 20:30
1116 105N 18:29 - 21:00
1301 105N 16:16 - 23:32
1302 105N 4:29 - 21:22
1303 105N 4:02 - 0:04
1304 2x105N 4:56 - 19:11
1305 105N 4:25 - 23:35
1306 105N 4:39 - 20:22
1307 2x105N HF 5:36 - 19:07
1308 2x105N 5:06 - 17:36
706 105NK 5:18 - 20:03
4001 2x105N 4:45 - 18:26
4002 2x105N 4:58 - 18:41
4003 2x105N HF 5:13 - 22:56
4004 2x105N 5:28 - 19:11
4005 2x105N 5:43 - 19:26
4006 2x105N 4:13 - 19:41
4007 2x105N HF 4:23 - 23:51
4008 2x105N 4:30 - 20:11
4009 105N 4:03 - 5:26
4011 105N 18:43 - 3:56
4012 105N 18:58 - 22:36
4014 105N 19:26 - 23:05
4015 105N 19:46 - 4:56
4016 105N 19:56 - 23:32
4018 105N 20:21 - 0:01
Z tego co pamiętam ze "Świątecznej Jazdy", gdy jeszcze wykonywaliśmy sporo kursów na trasie Rynek - Słoneczna, zawsze sporo osób jechało w tamtym kierunku, pomimo tego, że chwilę wcześniej jechał inny, liniowy tramwaj. Dlatego wydaję mi się, że dwie linie to nieco za mało. Zdaję sobie sprawę z tego, że odcinek Zawodzie-Rynek jest ważniejszy, ale jeszcze przed chwilą mieliśmy tam 2 tramwaje na 15 minut a teraz nagle będziemy mieć ich 4 (w szczycie w niektórych kursach nawet 5). Tak jak było mówione, przez liczne remonty co chwilę jakiś odcinek raz jest mocno niedociążony (tramwajami) a chwilę później przeciążony. O wzajemnej koordynacji linii już dawno zapomniano (nie licząc coraz rzadziej występujących wyjątków), przez co bez względu na to czy jest wystarczająca liczba linii, jest ich za mało czy za dużo, to i tak część wozów będzie przepełniona, a część będzie pusta.aso pisze:A wcześniej 7 jeździła do Szopienic... Przyjmujesz kolejny eksperyment za stan stały. Kombinacji i eksperymentów ostatnimi czasu było tyle, że właściwie dla wszystkiego znajdziesz jakieś uzasadnienie. Tylko czemu ma służyć 7-ka na Słonecznej? Czy 13 i 16 nie wystarczają? Wreszcie - co jest ważniejszym kierunkiem - Koszutka, czy Zawodzie? Wiem, że szczytowo tam nie jest idealnie, ale przecież są jeszcze autobusy.
I nie uznaje nic za stały stan rzeczy, bo jeszcze przez co najmniej kilkanaście miesięcy trasy będą się jeszcze co chwilę zmieniać, więc żadnego z obecnych układów nie można uznać za stały.
Z informacji Przemka wynika, że 11-stka znacznie straci. 5 Helmutów i aż 3 solówki. Wcześniej było 8 składów. Na 13-stce będzie 8 pociągów (wcześniej 7). Aż 3 z nich to składy. Czy nie lepiej byłoby dać je na 11-stkę? Zresztą dwie wieczorne podmiany wyjeżdżają tylko na jedno kółko. Ma to jakiś sens?
40 w całości na składach. Wieczorem wszystkie podmieniane na solówki poza... składami Moderusów, które będą jeździć do 23-24.
Soboty:
111 105N HF 5:14 - 3:59
112 PT-8 9:29 - 23:50
113 105NK 3:56 - 0:04
114 PT-8 7:59 - 22:30
115 105NK 4:20 - 1:59
116 PT-8 12:29 - 21:00
117 105NK 3:01 - 23:14
118 PT-8 6:59 - 21:30
119 105N 3:41 - 5:43
Niedziele:
111 j.w.
112 PT-8 11:29 - 20:00
113 j.w.
114 PT-8 11:59 - 20:30
115 j.w.
116 j.w.
117 j.w.
118 PT-8 12:59 - 21:30
119 j.w.
Soboty, Niedziele:
1301 105N 7:56 - 23:32
1302 105N HF 4:26 - 21:22
1303 105N 4:46 - 0:04
1304 105N HF 4:36 - 23:35
Soboty:
4001 105N 4:45 - 3:56
4002 105N 4:56 - 22:36
4003 2x105N HF 5:11 - 22:56
4004 105N 5:21 - 23:05
4006 105N 4:13 - 23:32
4007 2x105N HF 4:23 - 23:51
4008 105N 4:30 - 0:01
4009/4005 105N 4:03 - 4:56 (zjazd w dniu następnym)
Niedziele:
4001 j.w.
4002 105N 8:51 - 22:36
4003 j.w.
4004 105N 9:21 - 23:05
4006 105N 9:51 - 23:32
4007 j.w.
4008 105N 10:21 - 0:01
4009/4005 j.w.
111 105N HF 5:14 - 3:59
112 PT-8 9:29 - 23:50
113 105NK 3:56 - 0:04
114 PT-8 7:59 - 22:30
115 105NK 4:20 - 1:59
116 PT-8 12:29 - 21:00
117 105NK 3:01 - 23:14
118 PT-8 6:59 - 21:30
119 105N 3:41 - 5:43
Niedziele:
111 j.w.
112 PT-8 11:29 - 20:00
113 j.w.
114 PT-8 11:59 - 20:30
115 j.w.
116 j.w.
117 j.w.
118 PT-8 12:59 - 21:30
119 j.w.
Soboty, Niedziele:
1301 105N 7:56 - 23:32
1302 105N HF 4:26 - 21:22
1303 105N 4:46 - 0:04
1304 105N HF 4:36 - 23:35
Soboty:
4001 105N 4:45 - 3:56
4002 105N 4:56 - 22:36
4003 2x105N HF 5:11 - 22:56
4004 105N 5:21 - 23:05
4006 105N 4:13 - 23:32
4007 2x105N HF 4:23 - 23:51
4008 105N 4:30 - 0:01
4009/4005 105N 4:03 - 4:56 (zjazd w dniu następnym)
Niedziele:
4001 j.w.
4002 105N 8:51 - 22:36
4003 j.w.
4004 105N 9:21 - 23:05
4006 105N 9:51 - 23:32
4007 j.w.
4008 105N 10:21 - 0:01
4009/4005 j.w.
Z Helmutami na Chebziu to jest totalne nieporozumienie, te wagony tam się nie nadają. Po pierwsze to trą o krawężniki i płyty ,a po drugie problem jest z przejazdem pod wiaduktem. Wagon jest za wysoki i w czasie przejazdu pantograf prawie w dach wchodzi. Z tego powodu podobno helmuty muszą tam przejezdzac bardzo powoli. Ciekawe co będzie jak pod wiaduktem zgubi pantograf i zerwie sieć.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości