Zmiany od 2013.09.02
Zmiany od 2013.09.02
Jeszcze nie ma oficjalnej informacji o zmianach ale na stronie KZK GOP pojawiły się już nowe rozkłady linii 9,17,30,47 oraz T9 i T11.
Tym razem 9 pojedzie tylko od Chorzowa do Chebzia.
Tym razem 9 pojedzie tylko od Chorzowa do Chebzia.
Re: Zmiany od 2013.09.02
Czyli będzie remont przejazdu przez ul. Asfaltową i przy rozwidleniu linii 9 z 11/17.rifi pisze:Tym razem 9 pojedzie tylko od Chorzowa do Chebzia.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Swoją drogą, to ten nowy rozkład jazdy linii 17 powinien być tak zaprojektowany, aby w dni wolne kursowała co 30 min. tak jak linia 7, tylko poprzeplatane średnio co ok. 15 minut, a nie 7, 23, 7, 23 itd.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Sosnowiec – remont wiaduktu tramwajowego na Niwce – dotyczy linii tramwajowej nr 26
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z remontem wiaduktu tramwajowego nad ul. Orląt Lwowskich w Sosnowcu Niwce od 2 września 2013 roku (poniedziałek) zostanie zmieniona organizacja ruchu na linii tramwajowej nr 26.
Linia tramwajowa nr 26 będzie kursowała na dwóch odcinkach:
Milowice Pętla – Dańdówka Skrzyżowanie;Dańdówka Skrzyżowanie – Niwka Kościół (wagony dwukierunkowe).
Na odcinku Niwka Kościół – Mysłowice Dworzec PKP zostanie uruchomiona minibusowa komunikacja zastępcza "T-26", kursująca ul. Orląt Lwowskich i w Mysłowicach ulicami Krakowską, Powstańców, przez pl. Wolności, ul. Powstańców, a z powrotem ulicami Powstańców, Strażacką, przez pl. Wolności i dalej analogicznie.
Przystanki linii "T-26":
Niwka Kościół (istniejące stanowiska autobusowe) – Modrzejów Rynek (istniejące stanowiska autobusowe, w zamian za przystanek Modrzejów Pastewna) – Mysłowice Dworzec PKP
W godzinach nocnych linia T-26 będzie kursowała na wydłużonej trasie Dańdówka Skrzyżowanie – Mysłowice Dworzec PKP (tramwaj będzie wówczas kursował tylko na odcinku Milowice Pętla – Dańdówka Skrzyżowanie), obsługując wszystkie przystanki autobusowe na trasie.
Na przystankach Dańdówka Skrzyżowanie i Niwka Kościół rozkłady jazdy ww. linii będą wzajemnie skoordynowane w celu umożliwienia sprawnych przesiadek.
źródło: http://www.kzkgop.com.pl/
Jestem ciekaw jak Helmuty poradzą sobie na Niwce, a remont ma trwać ponoć ponad 2 miesiące...
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku z remontem wiaduktu tramwajowego nad ul. Orląt Lwowskich w Sosnowcu Niwce od 2 września 2013 roku (poniedziałek) zostanie zmieniona organizacja ruchu na linii tramwajowej nr 26.
Linia tramwajowa nr 26 będzie kursowała na dwóch odcinkach:
Milowice Pętla – Dańdówka Skrzyżowanie;Dańdówka Skrzyżowanie – Niwka Kościół (wagony dwukierunkowe).
Na odcinku Niwka Kościół – Mysłowice Dworzec PKP zostanie uruchomiona minibusowa komunikacja zastępcza "T-26", kursująca ul. Orląt Lwowskich i w Mysłowicach ulicami Krakowską, Powstańców, przez pl. Wolności, ul. Powstańców, a z powrotem ulicami Powstańców, Strażacką, przez pl. Wolności i dalej analogicznie.
Przystanki linii "T-26":
Niwka Kościół (istniejące stanowiska autobusowe) – Modrzejów Rynek (istniejące stanowiska autobusowe, w zamian za przystanek Modrzejów Pastewna) – Mysłowice Dworzec PKP
W godzinach nocnych linia T-26 będzie kursowała na wydłużonej trasie Dańdówka Skrzyżowanie – Mysłowice Dworzec PKP (tramwaj będzie wówczas kursował tylko na odcinku Milowice Pętla – Dańdówka Skrzyżowanie), obsługując wszystkie przystanki autobusowe na trasie.
Na przystankach Dańdówka Skrzyżowanie i Niwka Kościół rozkłady jazdy ww. linii będą wzajemnie skoordynowane w celu umożliwienia sprawnych przesiadek.
źródło: http://www.kzkgop.com.pl/
Jestem ciekaw jak Helmuty poradzą sobie na Niwce, a remont ma trwać ponoć ponad 2 miesiące...
Ostatnio zmieniony 27 sie 2013, 17:20 przez Linia26, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Kamil
Oraz:
Więc może nie będzie zmiany rozkładu na 9/17 oraz uruchomienia 47 od 2 września.
Tylko nie rozumiem dlaczego piszą, że
Źródło: [KLIK]Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 2 września 2013 roku (poniedziałek) na czas zawieszenia linii tramwajowej nr 18 zostanie uruchomiona czasowa linia tramwajowa nr 30.
Trasa linii nr 30:
Bytom Plac Sikorskiego – Szombierki Kościół – Bobrek Osiedle Pod Brzozami – Biskupice Pętla
Więc może nie będzie zmiany rozkładu na 9/17 oraz uruchomienia 47 od 2 września.
Tylko nie rozumiem dlaczego piszą, że
skoro 18 jest już od jakiegoś czasu zawieszona.na czas zawieszenia linii tramwajowej nr 18
Pewnie chcą odbębnić gdzieś brakujące wozokm. 9, 10, 11 są ładnie przycięte teraz.116Nd#808 pisze: Tylko nie rozumiem dlaczego piszą, żeskoro 18 jest już od jakiegoś czasu zawieszona.na czas zawieszenia linii tramwajowej nr 18
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Albo mają już zamiary na przyszłość. Bo w sumie kiedyś 19 też była "na czas zawieszenia 41" i została.luki pisze:Pewnie chcą odbębnić gdzieś brakujące wozokm. 9, 10, 11 są ładnie przycięte teraz.116Nd#808 pisze: Tylko nie rozumiem dlaczego piszą, żeskoro 18 jest już od jakiegoś czasu zawieszona.na czas zawieszenia linii tramwajowej nr 18
Co ciekawe linia 26 będzie oznakowana jako 26a oraz 26b. Linię 26a będzie obsługiwać Będzin, natomiast na 26b wagony będą przyjeżdżać z Zawodzia. Czyli helmuty nie będą jednak stacjonować w Będzinie, tylko codziennie dojeżdżać. Wygląda na to, że nie będzie zawieszenia ruchu na Chebziu od 2 września, bo zniknęły rozkłady dla linii 17 oraz 47.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2013, 11:02 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Jadąc z Milowic do Mysłowic o koordynacji mówić za bardzo nie można, bo na Dańdówce trzeba będzie czekać 7 minut, a na Niwce kolejne 7 minut... (choć jak na KZK to i tak nie jest źle, bo mogło być gorzej).Linia26 pisze:Na przystankach Dańdówka Skrzyżowanie i Niwka Kościół rozkłady jazdy ww. linii będą wzajemnie skoordynowane w celu umożliwienia sprawnych przesiadek.
W drugą stronę nieco lepiej - na Niwce 7 minut, na Dańdówce 4 minuty.
Ciekawi mnie czy Helmuty będą podjeżdżać na istniejący przystanek Dańdówka Skrzyżowanie, czy będzie tymczasowy na Wojska Polskiego.
Oczywiście nie obędzie się bez 40 i 60 minutowych dziur po 8-mej i 16-stej...
Dałbym duży plus za takt 13-7 na trasie Milowice-Dańdówka, bo dzięki temu z Centrum na Dańdówkę wraz z 27 tramwaj będzie jechał co 5-7-8 min, ale schrzaniono to w drugą stronę - 10 minut nic a potem 27 jedące 1-2 minuty przed 26.
Natomiast z Milowic wraz z 21 wyjdzie takt 13-3-4, a w drugą stronę podobnie, bo 4-4-12.
Jednak samych 26 będzie więcej - z 5 kursów na godzinę będzie 6
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Na Stroszek zamiast linii 18 kursuje linia 39 ze śmieszną częstotliwością w dni wolne tyle, że z pętli Politechnika Śląska. Masz rację, mogli wydłużyć linię 30 kursującą codziennie do Stroszka, a linię 39 zlikwidować.116Nd#808 pisze:Tylko skoro 30 niby ma "zastąpić/zrekompensować" 18, to ciekawe dlaczego na Stroszek nie jeździ. No chyba, że wtedy byłoby za dużo wzkm.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Zabrze – II etap remontu torowiska na ul. 3 Maja – dotyczy linii tramwajowej nr 3 i linii autobusowych nr: 6, 7, 23, 47, 89, 111, 198, 199, 234, 280, 720, 840, 870, T-3, 7N i 840N
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
No właśnie, na Stroszek coś powinno śmigać z Sikoraka. (oprócz 19 oczywiście, jako uzupełnienie, tak jak kiedyś 18 albo 31).KZKGaPowicz pisze:Na Stroszek zamiast linii 18 kursuje linia 39 ze śmieszną częstotliwością w dni wolne tyle, że z pętli Politechnika Śląska. Masz rację, mogli wydłużyć linię 30 kursującą codziennie do Stroszka, a linię 39 zlikwidować.
Ta częstotliwość jest po prostu żałosna.KZKGaPowicz pisze:ze śmieszną częstotliwością w dni wolne
To jest piękne... Przy tak dużych rezerwach na przesiadki nie dało się przesunąć pojedynczych kursów o 3 minuty, aby wychodziły prawidłowo posiłkowe, tylko mamy powywalane kursy. Po prostu w poprzednim / następnym kursie postój byłby krótszy. Na Dańdówce na krótszym przejściu też by przejechał... Do tego te "krzyże na krzywo" na Pawiaku. Ech, rozkładowcy...DW pisze:Jadąc z Milowic do Mysłowic o koordynacji mówić za bardzo nie można, bo na Dańdówce trzeba będzie czekać 7 minut, a na Niwce kolejne 7 minut... (choć jak na KZK to i tak nie jest źle, bo mogło być gorzej).Linia26 pisze:Na przystankach Dańdówka Skrzyżowanie i Niwka Kościół rozkłady jazdy ww. linii będą wzajemnie skoordynowane w celu umożliwienia sprawnych przesiadek.
W drugą stronę nieco lepiej - na Niwce 7 minut, na Dańdówce 4 minuty.
Mnie zastanawia rozkład 26b, niektóre kursy kończą się postojem nawet 33 min. na Niwka Kościół (Niedziela 10:19-52). Nie mogli by puścić Helmuta na jeszcze jedno kółko, i tak stoi według rozkładu, a na Niwce w niedziele w tych godzinach przydał by się ten kurs bo ludzie jadą licznie do kościoła na 11-tą, a tak mają tramwaj 10:14 a potem 11:14 (obecnie mają 10:38 to prawie pasuje).
Pozdrawiam, Kamil
W 1988 roku była na pewno obsługiwana przez Zawodzie (wówczas Bogucice). Wiadomo to z informacji, że w związku z przebudową układu torowego w zajezdni Chorzów Batory czasowo przesieniono jej obsługę do Będzina (wraz z 9 motorowymi). Do Bogucic trafiły wówczas z Chorzowa linie 0 i 40.rifi pisze:Tak. Chyba w latach 90 i była obsługiwana 102Na.Warturtles pisze:Czy Zajezdnia Zawodzie obsługiwała kiedyś linię 26 ?
Od 15 stycznia 1990 r. linia 26 obsługiwana była przez 6 pociągów taborem 2x105N (co 16 minut), nie ma jednak informacji o zajezdni. Co 10 minut (10 pociągów) zaczęła kursować od 11 kwietnia 1994 r.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez memphis, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia26 pisze:Mnie zastanawia rozkład 26b, niektóre kursy kończą się postojem nawet 33 min. na Niwka Kościół (Niedziela 10:19-52). Nie mogli by puścić Helmuta na jeszcze jedno kółko, i tak stoi według rozkładu, a na Niwce w niedziele w tych godzinach przydał by się ten kurs bo ludzie jadą licznie do kościoła na 11-tą, a tak mają tramwaj 10:14 a potem 11:14 (obecnie mają 10:38 to prawie pasuje).
A kto za dodatkowy kurs zapłaci?
Nie, nie jest.116Nd#808 pisze:Niemniej jednak jest to bardzo prawdopodobne. Niejeden raz już takie przesunięcia robót się zdarzały.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
Na przystankach linii 26, pojawiły się rozkłady i informacje o zmianach. Linia 26 została oznaczona jako "26Va" i "26Vb" - co to "V" ma oznaczać?
Przy przystanku Dańdówka Skrzyżowanie powstał tymczasowy przystanek dla 26b.
Niema tam tablic z rozkładem, a rozkład dla linii 26b został umieszczony na dotychczasowym przystanku, i teraz nie wiadomo skąd 26b będzie zbierał ludzi? logiczne było by z tego peronu co wybudowali, ale po co rozkład dali na dotychczasowym przystanku?
Ciekawe czy tramwaj 26b będzie obsługiwał obydwa przystanki tramwajowe Niwka Kościół, czy tylko obecny przystanek w kier. Mysłowic i będzie on jednocześnie przystankiem dla pasażerów w kier. Dańdówki? Przystanki Niwka Kościół są oddalone od siebie ok. 100 m. w/w opcja była bardziej realna, i chyba jedyna możliwa ponieważ obecny przystanek linii 26 w kier. Dańdówki jest za izolatorem, za którym prawdopodobnie nie będzie już napięcia w związku z remontem i nawet żaden tramwaj by tam nie wjechał, ponad to wcześniej jest ostry łuk z chyba czterema łokciami na te 30 m i "Helmut" mógł by tam wylecieć.
Przy przystanku Dańdówka Skrzyżowanie powstał tymczasowy przystanek dla 26b.
Niema tam tablic z rozkładem, a rozkład dla linii 26b został umieszczony na dotychczasowym przystanku, i teraz nie wiadomo skąd 26b będzie zbierał ludzi? logiczne było by z tego peronu co wybudowali, ale po co rozkład dali na dotychczasowym przystanku?
Ciekawe czy tramwaj 26b będzie obsługiwał obydwa przystanki tramwajowe Niwka Kościół, czy tylko obecny przystanek w kier. Mysłowic i będzie on jednocześnie przystankiem dla pasażerów w kier. Dańdówki? Przystanki Niwka Kościół są oddalone od siebie ok. 100 m. w/w opcja była bardziej realna, i chyba jedyna możliwa ponieważ obecny przystanek linii 26 w kier. Dańdówki jest za izolatorem, za którym prawdopodobnie nie będzie już napięcia w związku z remontem i nawet żaden tramwaj by tam nie wjechał, ponad to wcześniej jest ostry łuk z chyba czterema łokciami na te 30 m i "Helmut" mógł by tam wylecieć.
Pozdrawiam, Kamil
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości