Zmiany od 13 lipca 2013

Dyskusje o organizacji ruchu.
Wiadomość
Autor
hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

Zmiany od 13 lipca 2013

#1 Post autor: hanys76 » 10 lip 2013, 13:13


Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w ramach rozpoczęcia kolejnego etapu modernizacji sieci tramwajowej od 13 lipca 2013 roku (sobota) zostanie zakończony remont torowiska na ul. Katowickiej w Bytomiu oraz rozpoczęty remont rozjazdów w obszarze pętli Chebzie w Rudzie Śląskiej. Tym samym zostanie przywrócony ruch tramwajowy między pl. W. Sikorskiego a urzędem miasta w Bytomiu, natomiast pętla Chebzie będzie przejezdna tylko dla tramwajów kursujących między Godulą a Nowym Bytomiem przy wyłączeniu ruchu w kierunku Lipin.

Na stałe trasy zostaną przywrócone linie nr:

6 Brynów Pętla – Bytom Politechnika Śląska;

19 Katowice Plac Miarki – Stroszek Zajezdnia;

33 Koszutka Słoneczna Pętla – Chorzów Metalowców.

Linia nr 11 będzie kursowała na skróconej trasie:

Lipiny Targowisko – Piaśniki Skrzyżowanie – Chorzów Metalowców – Chorzów Ratusz

Przejazd na odcinku Chebzie – Lipiny będzie obsługiwała linia T-11, a na odcinku Chorzów – Katowice linie nr: 6, 19 i 33. Przypominamy, że zbliżony przebieg do stałej trasy linii nr 11 ma linia autobusowa nr 840.

Linia nr 17 będzie kursowała na skróconej trasie:

Lipiny Mijanka – Łagiewniki Targowisko – Piaśniki Skrzyżowanie – Świętochłowice Mijanka – Świętochłowice Gazownia – Chorzów Kościół św. Jadwigi – Chorzów Ratusz

Przejazd na odcinku Chebzie – Lipiny będzie obsługiwała linia T-11, a na odcinku Lipiny – Łagiewniki linia nr 47.

Na linii czasowej nr 39 (Bytom Politechnika Śląska – Stroszek Zajezdnia) zostanie zmieniony rozkład jazdy.

Zostaną uruchomione dwie czasowe linie tramwajowe nr 41 i 47.

Linia nr 41 będzie kursowała wyłącznie w dni wolne na trasie:

Katowice Plac Miarki – Katowice św. Jana – Katowice Rynek – Katowice Rondo – Katowice Spodek – Chorzów Metalowców – Bytom Plac Sikorskiego

Linia nr 47 będzie kursowała na trasie:

Łagiewniki Targowisko – Lipiny Mijanka

Zostanie uruchomiona linia autobusowej komunikacji zastępczej T-11 kursująca na trasie z tymczasowego przystanku Lipiny Mijanka ul. Chorzowską, w Rudzie Śląskiej „drogą do Lipin”, ul. K. Goduli, Dworcową, Węglową, P. Niedurnego, K. Goduli, Asfaltową, „drogą do Lipin”, w Świętochłowicach ul. Chorzowską do przystanku tymczasowego przystanku Lipiny Mijanka (lokalizacja przy pl. Słowiańskim).

Przystanki linii T-11:

Lipiny Mijanka – Lipiny Targowisko – Lipiny Zakłady Silesia (tymczasowy przystanek na wysokości przystanku tramwajowego) – Chebzie Pawła (tymczasowy przystanek na wysokości przystanku tramwajowego) – Chebzie Dworcowa – Chebzie Rondo – Lipiny Zakłady Silesia (jak wcześniej) – Lipiny Targowisko – Lipiny Mijanka

Z ww. dniem zawieszona zostanie funkcjonowanie autobusowej komunikacji zastępczej linii nr T-19, funkcjonującej dotychczas dla potrzeb przebudowy torowiska w ul. Katowickiej w Bytomiu.
zródło :kzk gop.


Na liniach 11,17 i 47 powinny byc wagony dwukierunkowe,bo na Lipinach nie zawrócą.
Tymczasem linię 47 mają obsługiwac Gliwice, po co to 47 to niewiem. Bajeczny kurs wyjazdowy trwa 2 godziny, bo wyjazd jest z zajezdni 2.44 a na Lipiny dociera dopiero o 4.41.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#2 Post autor: DTSN » 10 lip 2013, 14:17

Na linii T11 będzie ''Helmut'' na 47 nie będzie ''Helmuta będzie za to 111 N (dwukierunkowy wariant 105-tki).
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, 20:57 przez DTSN, łącznie zmieniany 1 raz.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3 Post autor: luki » 10 lip 2013, 14:18

hanys76 pisze:Tymczasem linię 47 mają obsługiwac Gliwice, po co to 47 to niewiem.
Bo 17-tka będzie miała pewnie zabójczą częstotliwość.
Lepiej byłoby gdyby 17 skrócili do Łagiewnik, a do Lipin dali te 47 tylko.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#4 Post autor: 116Nd#808 » 10 lip 2013, 14:36

To całe 33 to powinni wreszcie definitywnie wyciąć.

A obsługa 47 przez Gliwice jest chyba tylko po to, żeby motorowi mieli gdzie jeździć.
komunikat pisze:Przypominamy, że zbliżony przebieg do stałej trasy linii nr 11 ma linia autobusowa nr 840.
No tak, te zapchane smrodobusy KZK musi wypromować za wszelką cenę... Szkoda tylko, że (podobnie zresztą do solówek) nie da się do nich wejść.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#5 Post autor: Penny » 10 lip 2013, 15:10

116Nd#808 pisze:To całe 33 to powinni wreszcie definitywnie wyciąć.
Sporo ludzi zaczęło nim jeździć, bo przyzwyczaili się, że można bezpośrednio jechać na Słoneczną od strony Dębu. Jak dla mnie to ta linia na razie powinna pozostać w relacji do Sikorskiego, zamiast skracania do Metalowców i tworzenia krzaka w postaci linii 41.

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#6 Post autor: 116Nd#808 » 10 lip 2013, 15:22

Penny pisze:
116Nd#808 pisze:To całe 33 to powinni wreszcie definitywnie wyciąć.
Sporo ludzi zaczęło nim jeździć, bo przyzwyczaili się, że można bezpośrednio jechać na Słoneczną od strony Dębu. Jak dla mnie to ta linia na razie powinna pozostać w relacji do Sikorskiego, zamiast skracania do Metalowców i tworzenia krzaka w postaci linii 41.
Po pierwsze to na trasie Bytom-Katowice powinny od dawna kursować albo 3 linie albo 2 linie co 10 minut. Oczywiście same składy.
Dlatego jeżeli już 33 miałoby pozostać, to co 15 minut samymi składami na trasie Słoneczna-Plac Sikorskiego. Wtedy mielibyśmy i 3 linie na trasie Bytom-Katowice i połączenie Słoneczna-Dąb.
Ale oczywiście myślę tu o tym, co powinno być, a przy KZK i jego chorej polityce po prostu jest to kompletnie niemożliwe.

Tak w ogóle ciekawe co dadzą na 33 bo przecież chyba nie helmuty (może ich nie starczyć) ;)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#7 Post autor: hanys76 » 10 lip 2013, 15:34

Na 33 znając kzk ujrzymy solówki , bo helmuty będą potrzebne na 11. Faktycznie mogło to 33 do Bytomia smigac a nie ludziom w głowach mieszają z tym 41.

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#8 Post autor: 116Nd#808 » 10 lip 2013, 15:38

hanys76 pisze:Na 33 znając kzk ujrzymy solówki , bo helmuty będą potrzebne na 11. Faktycznie mogło to 33 do Bytomia smigac a nie ludziom w głowach mieszają z tym 41.
Część będzie zapewne myśleć że 41 zajedzie na Politechnikę :P
hanys76 pisze:Na 33 znając kzk ujrzymy solówki
Już współczuję pasażerom...

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#9 Post autor: hanys76 » 10 lip 2013, 15:46

Awantury to będą na 11 jak skręci pod ratusz i zakończy bieg .Wtedy motorniczy oberwie czemu do Katowic nie jedzie. Na Metalowców powinno byc skomunikowanie z tramwajami jadącymi do Katowic. Według mnie to ten zatramwaj z Chebzia mogł spokojnie do Metalowców docierac i tam by była przesiadka. Ciekawe kiedy pierwszy helmut wyleci, na Szarlocińcu z tych krzywych torów.

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#10 Post autor: 116Nd#808 » 10 lip 2013, 15:50

hanys76 pisze:Awantury to będą na 11 jak skręci pod ratusz i zakończy bieg .Wtedy motorniczy oberwie czemu do Katowic nie jedzie. Na Metalowców powinno byc skomunikowanie z tramwajami jadącymi do Katowic. Według mnie to ten zatramwaj z Chebzia mogł spokojnie do Metalowców docierac i tam by była przesiadka. Ciekawe kiedy pierwszy helmut wyleci, na Szarlocińcu z tych krzywych torów.
Część ludzi co się do jazdy 33 do Bytomia przyzwyczaiła będzie też robić awantury na Metalowców, że do Bytomia nie jedzie. :roll: Niestety u nas oznakowanie przy jakichkolwiek remontach czy objazdach jest po prostu fatalne... :-( (zresztą nie tylko wtedy)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#11 Post autor: DW » 10 lip 2013, 20:24

DTSN pisze:Na linii T11 będzie ''Helmut'' na 47 nie będzie ''Helmuta będzie za to 111 Nd (dwukierunkowy wariant 105-tki).
111Nd? To jakiś nowy typ 111-stek? ;)


Ciekawe skąd oni tyle dwukierunkowych wozów wezmą? W weekendy powinny zatem kursować wszystkie 3 składy 111-stek oraz 8 lub 9 Helmutów (8 jeśli 17-stka nie będzie wtedy kursować).

Temu co wymyślił te wszystkie nowe trasy słońce musiało stanowczo za mocno przygrzać.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#12 Post autor: hanys76 » 10 lip 2013, 20:37

Widzę że na liniach 16 oraz 36,od soboty obowiązywac także będą nowe rozkłady.Może zabiorą z 36 częśc helmutów żeby miec na 11, a z 16 jakieś citki bo na to wygląda.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#13 Post autor: KZKGaPowicz » 10 lip 2013, 21:57

Ciekawe, co zrobią jak zdefektuje jakiś skład 111N na linii 10 lub 47? Jak na 10, to tramwaj będzie co 60 minut, a jak na 47 - to wcale!
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#14 Post autor: R_G » 10 lip 2013, 22:10

Na 47 się eNkę puści i będzie spokój.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#15 Post autor: hanys76 » 10 lip 2013, 22:11

KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, co zrobią jak zdefektuje jakiś skład 111N na linii 10 lub 47? Jak na 10, to tramwaj będzie co 60 minut, a jak na 47 - to wcale!
Skład zjedzie i tyle a kursy będą wypadac, to norma. Nikt się specjalnie tym przejmowac w TŚ nie będzie ,tylko pasażerowie ucierpią. A jak nie pojedzie 47 to poczekają na 17 albo pieszo będą szli.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#16 Post autor: KZKGaPowicz » 10 lip 2013, 22:12

To ciekawe, że na trasie "11" i "17" Helmut da sobie radę, a w Rudzie już nie. Może jakiś przejazd techniczny należałoby zrobić w nocy?
hanys76 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, co zrobią jak zdefektuje jakiś skład 111N na linii 10 lub 47? Jak na 10, to tramwaj będzie co 60 minut, a jak na 47 - to wcale!
Skład zjedzie i tyle a kursy będą wypadac, to norma. Nikt się specjalnie tym przejmowac w TŚ nie będzie ,tylko pasażerowie ucierpią. A jak nie pojedzie 47 to poczekają na 17 albo pieszo będą szli.
Tego oczywiście należy się spodziewać, tyle, że to jest wtedy sytuacja kuriozalna.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

Re: zmiany od od 13 lipca 2013

#17 Post autor: Karol » 10 lip 2013, 23:15

Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w ramach rozpoczęcia kolejnego etapu modernizacji sieci tramwajowej od 13 lipca 2013 roku (sobota) zostanie zakończony remont torowiska na ul. Katowickiej w Bytomiu oraz rozpoczęty remont rozjazdów w obszarze pętli Chebzie w Rudzie Śląskiej. (...)

Linia nr 17 będzie kursowała na skróconej trasie:

Lipiny Mijanka – Łagiewniki Targowisko – Piaśniki Skrzyżowanie – Świętochłowice Mijanka – Świętochłowice Gazownia – Chorzów Kościół św. Jadwigi – Chorzów Ratusz

Przejazd na odcinku Chebzie – Lipiny będzie obsługiwała linia T-11, a na odcinku Lipiny – Łagiewniki linia nr 47. (...)
O ile pasażer ma w nosie, czy remontuje się rozjazdy czy przejazdy, o tyle podana tymczasowa trasa 17 woła o pomstę do nieba.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#18 Post autor: hanys76 » 11 lip 2013, 09:39

Mi to wygląda na błąd w komunikacie ,że 17 do Lipin ma kursowac. Zapewne będzie kończyc na Łagiewnikach gdzie 7, stąd uruchomiona będzie ta linia 47. Tylko że tam powinny tak jak na 10 kiedys z dwa pociągi kursowac a nie jeden.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#19 Post autor: Penny » 11 lip 2013, 10:55

hanys76 pisze:Mi to wygląda na błąd w komunikacie ,że 17 do Lipin ma kursowac. Zapewne będzie kończyc na Łagiewnikach gdzie 7, stąd uruchomiona będzie ta linia 47. Tylko że tam powinny tak jak na 10 kiedys z dwa pociągi kursowac a nie jeden.
Wygląda na to, że kursować będzie jeden. 6 minut postoju na Lipinach, a 3 na Łagiewnikach. Swoją drogą ta linia to będzie mieć chyba najdłuższy dojazd na trasę w historii sieci :)

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#20 Post autor: grillmaster » 11 lip 2013, 11:01

R_G pisze:Na 47 się eNkę puści i będzie spokój.
Z tego co wiem, Gliwice nie mają liniowych eNek.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#21 Post autor: DTSN » 11 lip 2013, 11:03

Gliwice nie mają eNek ostatnio pożyczyliśmy z Będzina i to była rezerwa na linii T3 na Placu Teatralnym w Zabrzu.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Mbas94
Posty: 88
Rejestracja: 17 maja 2008, 15:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#22 Post autor: Mbas94 » 11 lip 2013, 12:05

Z komunikatu na stronie kzk gop zniknęła informacja o linii 41.

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#23 Post autor: 116Nd#808 » 11 lip 2013, 12:20

Mbas94 pisze:Z komunikatu na stronie kzk gop zniknęła informacja o linii 41.
No to jeszcze przydałaby się poprawka - i albo 17 do Łagiewnik, albo wywalić 47.
Plus w pakiecie do tego skrócenie 11 do Metalowców i wydłużenie tam zatramwaju.

EDIT
Czy jak się wchodziło na nowy rozkład linii 17 wywalało, że linia w trakcie aktualizacji? Bo teraz tak właśnie wywala, więc może poprawiają...

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#24 Post autor: KZKGaPowicz » 11 lip 2013, 14:38

Jakoś linia 40 też zniknęła... :chytry:
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
martin
Posty: 69
Rejestracja: 19 paź 2011, 21:39
Lokalizacja: Lüdenscheid

#25 Post autor: martin » 11 lip 2013, 16:00

hanys76 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, co zrobią jak zdefektuje jakiś skład 111N na linii 10 lub 47? Jak na 10, to tramwaj będzie co 60 minut, a jak na 47 - to wcale!
Skład zjedzie i tyle a kursy będą wypadac, to norma. Nikt się specjalnie tym przejmowac w TŚ nie będzie ,tylko pasażerowie ucierpią. A jak nie pojedzie 47 to poczekają na 17 albo pieszo będą szli.
A jakby tak spiąć w sklad 2 105-ki tylami do siebie i wpuszczac ludzi tylko do 1 wagonu? We Wroclawiu kiedys takie cudo widzialem. Chyba lepsze to niz nic :)
Pozdrawiam :-)

NIE POZWOLMY LIKWIDOWAC LINII TRAMWAJOWYCH!!!
http://www.youtube.com/watch?v=GM6XVvV4CuI

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#26 Post autor: 116Nd#808 » 11 lip 2013, 17:24

Z 17 to chyba błąd bo:
komunikat KZK GOP pisze:Przejazd na odcinku Chebzie – Lipiny będzie obsługiwała linia T-11, a na odcinku Lipiny – Łagiewniki linia nr 47.
Więc raczej zamysł był taki, że 17 do Łagiewnik tylko ktoś kto to pisał się machnął...
martin pisze:A jakby tak spiąć w sklad 2 105-ki tylami do siebie i wpuszczac ludzi tylko do 1 wagonu? We Wroclawiu kiedys takie cudo widzialem. Chyba lepsze to niz nic
Wtedy by ludzie sobie pomyśleli że jakaś solówka ściąga za tyłek jakiegoś zdefektowanego trupa :DD: Byłoby ciekawie.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#27 Post autor: hanys76 » 11 lip 2013, 20:03

Ten zatramwaj z Chebzia nie za bardzo będzie skomunikowany z tramwajem na Lipinach. Tramwaj bedzie odjezdzac co 15 minut ,a zatramwaj co 20. A po 6.00, 9.00 i 16.00 zatramwaj ma kursowac co 30 minut to jakaś parodia. Przesiadka powinna odbywac się drzwi w drzwi. Przyjezdza tramwaj i pasażerowie wsiadaja do autobusu i jadą dalej. A tu trzeba będzie czekac. Natomiast w dni wolne na przesiadke trzeba czekac nawet po 20 minut. W dni robocze zatramwaj ma przyjazd 2 minuty po odjezdzie tramwaju , przecież to niepoważne.

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#28 Post autor: Iwo » 11 lip 2013, 20:35

hanys76 pisze:Ten zatramwaj z Chebzia nie za bardzo będzie skomunikowany z tramwajem na Lipinach. Tramwaj bedzie odjezdzac co 15 minut ,a zatramwaj co 20. A po 6.00, 9.00 i 16.00 zatramwaj ma kursowac co 30 minut to jakaś parodia. Przesiadka powinna odbywac się drzwi w drzwi. Przyjezdza tramwaj i pasażerowie wsiadaja do autobusu i jadą dalej. A tu trzeba będzie czekac. Natomiast w dni wolne na przesiadke trzeba czekac nawet po 20 minut. W dni robocze zatramwaj ma przyjazd 2 minuty po odjezdzie tramwaju , przecież to niepoważne.
Cóż, dlatego właśnie KZK GOP...
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#29 Post autor: grillmaster » 11 lip 2013, 22:48

hanys76 pisze:Ten zatramwaj z Chebzia nie za bardzo będzie skomunikowany z tramwajem na Lipinach. Tramwaj bedzie odjezdzac co 15 minut ,a zatramwaj co 20. A po 6.00, 9.00 i 16.00 zatramwaj ma kursowac co 30 minut to jakaś parodia. Przesiadka powinna odbywac się drzwi w drzwi. Przyjezdza tramwaj i pasażerowie wsiadaja do autobusu i jadą dalej. A tu trzeba będzie czekac. Natomiast w dni wolne na przesiadke trzeba czekac nawet po 20 minut. W dni robocze zatramwaj ma przyjazd 2 minuty po odjezdzie tramwaju , przecież to niepoważne.
Zapełnienie tramwajów na odcinku Chebzie - Lipiny jest znikome.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#30 Post autor: Penny » 12 lip 2013, 07:38

Dla rozwiania wątpliwości związanych z komunikatem KZK GOP: na przystankach tramwajowych linii 17 w Chropaczowie i Lipinach wiszą już nowe rozkłady i jest na nich tylko linia 47.
grillmaster pisze:Zapełnienie tramwajów na odcinku Chebzie - Lipiny jest znikome.
Nie uzasadnia to faktu, że jeżeli ktoś już jedzie, to nie powinien mieć utrudnionej podróży z powodu braku skomunikowania, wg dobrych praktyk funkcjonowania komunikacji. Z drugiej strony, można dojść na Pawła w 10-15 minut, ale chyba nie o to chodzi.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#31 Post autor: hanys76 » 12 lip 2013, 10:19

Pojawił się już nowy rozklad dla linii 6. W dni robocze będzie kursowac 10 pociągów plus jeden nocny. Stroszek będzie obslugiwac jeden plan i tylko w dni robocze,natomiast Zawodzie aż 9 plus nocka. W dni robocze na linii 6 będzie kursowac 8 citadisów i jeden skład z Zawodzia i jeden ze Stroszka. Natomiast w dni wolne wszystkie sześc pociągów będzie obslugiwac Zawodzie citadisami. Na linii 19 dwa pociągi będą wyjezdzac z Zawodzia :!: . Bardzo ciekawa opcja nie ma co. W dni wolne na 19 będzie bardzo ciekawy takt kursowania co 20 minut ,a 6 będzie co 30 . Interesujące są odjazdy ze Stroszka w dni wolne : 07,27,37,57 . Czyli raz co 20 minut a raz co 10 minut, pogratulować komuś humoru.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#32 Post autor: KZKGaPowicz » 12 lip 2013, 10:39

martin pisze:
hanys76 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, co zrobią jak zdefektuje jakiś skład 111N na linii 10 lub 47? Jak na 10, to tramwaj będzie co 60 minut, a jak na 47 - to wcale!
Skład zjedzie i tyle a kursy będą wypadac, to norma. Nikt się specjalnie tym przejmowac w TŚ nie będzie ,tylko pasażerowie ucierpią. A jak nie pojedzie 47 to poczekają na 17 albo pieszo będą szli.
A jakby tak spiąć w sklad 2 105-ki tylami do siebie i wpuszczac ludzi tylko do 1 wagonu? We Wroclawiu kiedys takie cudo widzialem. Chyba lepsze to niz nic :)
Też o tym myślałem.
Uważam, że TŚ powinny ogłosić przetarg na przebudowę kilku 105Na na 111N w ramach modernizacji.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#33 Post autor: R_G » 12 lip 2013, 10:40

grillmaster pisze:
R_G pisze:Na 47 się eNkę puści i będzie spokój.
Z tego co wiem, Gliwice nie mają liniowych eNek.
DTNS pisze:Gliwice nie mają eNek ostatnio pożyczyliśmy z Będzina i to była rezerwa na linii T3 na Placu Teatralnym w Zabrzu.
Mniej więcej o to chodziło :-) Dla zabawy dodam, że będzińska eNka też nie jest liniowa :-P
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#34 Post autor: DWD » 12 lip 2013, 11:00

Wg nowego rozkładu w dniu wolne dwa tramwaje linii 19 wyjeżdżają z Zawodzia :shock: To dopiero nowość, 19 w R2 :)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#35 Post autor: hanys76 » 12 lip 2013, 11:19

Ciekawe będzie w nocy bo z Placu Sikorskiego o 3.05 odjezdza nocna 6, a o 3.10 jedzie 19. Obydwa pociągi jadą do Placu Miarki praktycznie razem.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#36 Post autor: KZKGaPowicz » 12 lip 2013, 11:39

hanys76 pisze:Ciekawe będzie w nocy bo z Placu Sikorskiego o 3.05 odjezdza nocna 6, a o 3.10 jedzie 19. Obydwa pociągi jadą do Placu Miarki praktycznie razem.
Szkoda słów i nerwów.
Co do zmian na Lipinach, to ja skróciłbym 11 do Chorzowa Metalowców, 17 do Łagiewnik Targowiska, a linię nr 47 jak już, uruchomiłbym na trasie: Chorzów Metalowców - Piaśniki - Lipiny Targowisko - Lipiny Mijanka - Chropaczów - Łagiewniki Targowisko.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#37 Post autor: hanys76 » 12 lip 2013, 11:52

Ciekawe co z 17 wymyslą , może z Będzina będzie na trasę dojeżdzac teraz taka moda w kzk. Wcale by mnie to nie zdziwiło, gdyby coś takiego wymyslili.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#38 Post autor: grillmaster » 12 lip 2013, 13:07

hanys76 pisze:Pojawił się już nowy rozklad dla linii 6. W dni robocze będzie kursowac 10 pociągów plus jeden nocny. Stroszek będzie obslugiwac jeden plan i tylko w dni robocze,natomiast Zawodzie aż 9 plus nocka. W dni robocze na linii 6 będzie kursowac 8 citadisów i jeden skład z Zawodzia i jeden ze Stroszka.
Jak dla mnie to na linii 6 będzie 12 pociągów w robocze (+nocka) w tym 3 ze Stroszka.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#39 Post autor: hanys76 » 12 lip 2013, 13:14

To poprawili bo rano był tylko jeden pociąg wpisany ze Stroszka. Trzeba zajrzec do innych rozkładów zatem czy też coś nie pozmieniali.

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#40 Post autor: Iwo » 12 lip 2013, 13:57

hanys76 pisze:Ciekawe co z 17 wymyslą , może z Będzina będzie na trasę dojeżdzac teraz taka moda w kzk. Wcale by mnie to nie zdziwiło, gdyby coś takiego wymyslili.
Na szczęście do końca wakacji jest to niemożliwe :) Dla zainteresowanych, będzińska Karolina po 12 wyjechała w oddelegowanie do Gliwic.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#41 Post autor: DTSN » 12 lip 2013, 14:00

Iwo pisze:Na szczęście do końca wakacji jest to niemożliwe :) Dla zainteresowanych, będzińska Karolina po 12 wyjechała w oddelegowanie do Gliwic.
Ile czasu ona będzie jechała do Gliwic ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez DTSN, łącznie zmieniany 2 razy.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#42 Post autor: Penny » 12 lip 2013, 14:15

KZKGaPowicz pisze:Co do zmian na Lipinach, to ja skróciłbym 11 do Chorzowa Metalowców, 17 do Łagiewnik Targowiska, a linię nr 47 jak już, uruchomiłbym na trasie: Chorzów Metalowców - Piaśniki - Lipiny Targowisko - Lipiny Mijanka - Chropaczów - Łagiewniki Targowisko.
To mam dwa pytania:
1) Jak by te dwie linie (11 i 17) zawracały naraz na Metalowców?
2) Ile taboru dwukierunkowego trzeba byłoby przydzielić, żeby obsłużyć taką trasę? (pomijam już fakt, że przy tylu mijankach i zmianie kierunku jazdy na Lipinach byłby niezły bajzel.
KZKGaPowicz pisze:
hanys76 pisze:Ciekawe będzie w nocy bo z Placu Sikorskiego o 3.05 odjezdza nocna 6, a o 3.10 jedzie 19. Obydwa pociągi jadą do Placu Miarki praktycznie razem.
Szkoda słów i nerwów.
Dlaczego? Dla mnie też ma to mały sens ;)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#43 Post autor: hanys76 » 12 lip 2013, 16:23

Iwo pisze:Na szczęście do końca wakacji jest to niemożliwe :) Dla zainteresowanych, będzińska Karolina po 12 wyjechała w oddelegowanie do Gliwic.
Nie dojechała do Gliwic , około 15.00 widziana na Stroszku . Możliwe że tam po drodze zajechała.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#44 Post autor: DTSN » 12 lip 2013, 17:30

aaa takie buty :mryellow: To dobrze ze było czym zastąpić ten zdefektowany wagon
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#45 Post autor: KZKGaPowicz » 12 lip 2013, 20:13

Penny pisze:
KZKGaPowicz pisze:Co do zmian na Lipinach, to ja skróciłbym 11 do Chorzowa Metalowców, 17 do Łagiewnik Targowiska, a linię nr 47 jak już, uruchomiłbym na trasie: Chorzów Metalowców - Piaśniki - Lipiny Targowisko - Lipiny Mijanka - Chropaczów - Łagiewniki Targowisko.
To mam dwa pytania:
1) Jak by te dwie linie (11 i 17) zawracały naraz na Metalowców?
2) Ile taboru dwukierunkowego trzeba byłoby przydzielić, żeby obsłużyć taką trasę? (pomijam już fakt, że przy tylu mijankach i zmianie kierunku jazdy na Lipinach byłby niezły bajzel.
Ad. 1. Zmieniłem zdanie co do "11". Linia 11 zawieszona, a w zamian wzmocnienie linii 33, a linia 47 na trasie Chorzów Ratusz - Chorzów Metalowców - Piaśniki - Lipiny Targowisko - Lipiny Mijanka - Chropaczów - Łagiewniki Targowisko (postoje na Łagiewnikach).
Ad. 2. Skoro przy obecnie zaprojektowanym rozkładzie potrzeba 4 pociągów na linii 11, a 1 na linii 47, to 5 pociągów wystarczyłoby. Tylko czy Helmut nie zawiśnie na płytach w Chropaczowie?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#46 Post autor: mark40 » 12 lip 2013, 21:13

hanys76 pisze:W dni wolne na 19 będzie bardzo ciekawy takt kursowania co 20 minut ,a 6 będzie co 30 . Interesujące są odjazdy ze Stroszka w dni wolne : 07,27,37,57 . Czyli raz co 20 minut a raz co 10 minut, pogratulować komuś humoru.
Co za szajs.

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#47 Post autor: 116Nd#808 » 12 lip 2013, 21:32

Potwierdzenie że 17 do Łagiewnik.
http://www.kzkgop.com.pl/informacje/p-1 ... k-gop.html
mark40 pisze:Co za szajs.
Rozkładowcy KZK zawsze mieli dobry humor.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#48 Post autor: Penny » 12 lip 2013, 21:46

116Nd#808 pisze:
mark40 pisze:Co za szajs.
Rozkładowcy KZK zawsze mieli dobry humor.
Najciekawsze jest to, że np. w dni wolne w kier. Katowic o 13:05 odjeżdża z Metalowców T33, a 3 minuty po nim jedzie już T19, a minutę za Nimi przyjeżdża T11, z którego nie będzie się szło przesiąść, tylko trzeba będzie czekać 9 minut na kolejną T19...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#49 Post autor: 116Nd#808 » 12 lip 2013, 21:47

Penny pisze:
116Nd#808 pisze:
mark40 pisze:Co za szajs.
Rozkładowcy KZK zawsze mieli dobry humor.
Najciekawsze jest to, że np. w dni wolne w kier. Katowic o 13:05 odjeżdża z Metalowców T33, a 3 minuty po nim jedzie już T19, a minutę za Nimi przyjeżdża T11, z którego nie będzie się szło przesiąść, tylko trzeba będzie czekać 9 minut na kolejną T19...
Akurat brak możliwości przesiadek (zwłaszcza przy remontach) to u nas jest już niestety standard.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez 116Nd#808, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#50 Post autor: KZKGaPowicz » 12 lip 2013, 21:48

Ciekawe czy będzie można na bilecie jednorazowym przesiąść się bez względu na długość czasu podróży?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości