Będzin powie że nie będzie płacic za kursy 15 na swoim terenie i pozamiatane. Jakby mieli 15 wydłużyc do zajezdni to trzeba by dołożyc wagonów tylko skąd by je mieli wziąsc.Potrzeba by było dodatkowych motorniczych itp. Miasta oszczędzają i takie zmiany raczej nie miały by racji bytu.elot360 pisze:A uwzględniłeś ilość taboru jaki ci będzie potrzebny? Trzeba pamiętać że to ilość ograniczona, liczba funduszy miast i spółki także.
Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów
Ja bym 30 zostawił tak jak jest do Placu Sikorskiego i nic przy niej nie majstrował.Natomiast co do 33 to pamiętaj że na Słonecznej nie będzie gdzie miała odbywac postojów bo tam wcisnąłes już 16 i to co 10minut.Więc ani 16 ani 33 musi miec ten przystanek jako przelotowy czyli przyjazd i odjazd. Może zamiast tej 7 to lepiej 33 pociągnąc na Alfred.Wtedy 16 może stać na Słonecznej.
Zacznę już rozpisywać tabor na liniach w dni robocze.
Linia 1 Gliwice Zajezdnia - Chebzie Pętla co 20 min
11 E1
12 E1
13 E1
14 E1
15 E1
16 E1
Zajezdnia Gliwice: 11,12,13,14,15,16
Linia 3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 20 min
31 105N x2
32 Pt
33 105N HF 11 AC x2
34 Pt
35 105N x2
311 105N
313 105N
315 105N
Zajezdnia Gliwice: 31,32,33,34,35,311,313,315
Linia 4 Gliwice Zajezdnia - Zaborze Pętla co 20 min
401 116Nd
402 116Nd
403 116Nd
404 116Nd
Zajezdnia Gliwice: 401,402,403,404
Linia 5 Bytom Plac Sikorskiego - Zaborze Pętla co 10 min
501 MF 16 AC
502 105N x2
503 Pt
504 105N HF 11 AC x2
505 MF 16 AC
506 105N HF 11 AC x2
507 Pt
508 105Nx2
509 MF 16 AC
510 105N HF 11 AC x2
511 Pt
512 105N HF 11 AC x2
513 105N
515 105N
517 105N
Zajezdnia Stroszek: 501,502,505,506,509,510,512,515
Zajezdnia Gliwice: 503,504,507,508,511,513,517
Linia 6 Bytom Szkoła Medyczna - Brynów Pętla co 20 min
601 2012N
602 2012N
603 2012N
604 2012N
605 2012N
606 2012N
607 2012N
608 2012N
609 2012N
610 2012N
613 105N
615 105N
617 105N
619 105N
Zajezdnia Zawodzie: 601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,613,615,617,619
Linia 9 Stroszek Zajezdnia - Chorzów Rynek co 20 min
901 105N HF 11 AC
902 105N
903 105N-2K
904 105N
905 105N HF 11 AC
906 105N
907 105N-2K
908 105N
909 105N HF 11 AC
910 105N
Zajezdnia Stroszek: 901,902,903,904,905,906,907,908,909,910
Linia 11 Chebzie Pętla - Zawodzie Pętla co 20 min
111 105N x2
112 105N HF 11 AC x2
113 105N x2
114 105N x2
115 105N x2
116 105N HF 11 AC x2
117 105N x2
118 105N x2
1111 HF 11 AC
1113 105N
1115 HF 11 AC
1117 105N
Zajezdnia Zawodzie: 111,112,113,114,115,116,117,118,1111,1113,1115,1117
Linia 13 Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności co 10 min
131 HF 11 AC x2
132 105N x2
133 HF 11 AC x2
134 105N x2
135 HF 11 AC x2
136 105N x2
Linia 30 Biskupice Pętla - Chorzów Batory Zajezdnia co 40 min
301 Pt
302 Pt
303 Pt
304 Pt
Zajezdnia Zawodzie: 301,302,303,304
Linia 1 Gliwice Zajezdnia - Chebzie Pętla co 20 min
11 E1
12 E1
13 E1
14 E1
15 E1
16 E1
Zajezdnia Gliwice: 11,12,13,14,15,16
Linia 3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 20 min
31 105N x2
32 Pt
33 105N HF 11 AC x2
34 Pt
35 105N x2
311 105N
313 105N
315 105N
Zajezdnia Gliwice: 31,32,33,34,35,311,313,315
Linia 4 Gliwice Zajezdnia - Zaborze Pętla co 20 min
401 116Nd
402 116Nd
403 116Nd
404 116Nd
Zajezdnia Gliwice: 401,402,403,404
Linia 5 Bytom Plac Sikorskiego - Zaborze Pętla co 10 min
501 MF 16 AC
502 105N x2
503 Pt
504 105N HF 11 AC x2
505 MF 16 AC
506 105N HF 11 AC x2
507 Pt
508 105Nx2
509 MF 16 AC
510 105N HF 11 AC x2
511 Pt
512 105N HF 11 AC x2
513 105N
515 105N
517 105N
Zajezdnia Stroszek: 501,502,505,506,509,510,512,515
Zajezdnia Gliwice: 503,504,507,508,511,513,517
Linia 6 Bytom Szkoła Medyczna - Brynów Pętla co 20 min
601 2012N
602 2012N
603 2012N
604 2012N
605 2012N
606 2012N
607 2012N
608 2012N
609 2012N
610 2012N
613 105N
615 105N
617 105N
619 105N
Zajezdnia Zawodzie: 601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,613,615,617,619
Linia 9 Stroszek Zajezdnia - Chorzów Rynek co 20 min
901 105N HF 11 AC
902 105N
903 105N-2K
904 105N
905 105N HF 11 AC
906 105N
907 105N-2K
908 105N
909 105N HF 11 AC
910 105N
Zajezdnia Stroszek: 901,902,903,904,905,906,907,908,909,910
Linia 11 Chebzie Pętla - Zawodzie Pętla co 20 min
111 105N x2
112 105N HF 11 AC x2
113 105N x2
114 105N x2
115 105N x2
116 105N HF 11 AC x2
117 105N x2
118 105N x2
1111 HF 11 AC
1113 105N
1115 HF 11 AC
1117 105N
Zajezdnia Zawodzie: 111,112,113,114,115,116,117,118,1111,1113,1115,1117
Linia 13 Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności co 10 min
131 HF 11 AC x2
132 105N x2
133 HF 11 AC x2
134 105N x2
135 HF 11 AC x2
136 105N x2
Linia 30 Biskupice Pętla - Chorzów Batory Zajezdnia co 40 min
301 Pt
302 Pt
303 Pt
304 Pt
Zajezdnia Zawodzie: 301,302,303,304
Ostatnio zmieniony 28 lis 2016, 17:25 przez patryk644, łącznie zmieniany 15 razy.
Tego nie wpasujesz w żaden sposób w mijanki.patryk644 pisze:W wolnym czasie gdy nie miałem co robić postanowiłem stworzyć taki własny rozkład jazdy. (...) A oto mój rozkład: (...)
7 Bytom Plac Sikorskiego - Wełnowiec Plac Alfreda co 20 min
13 Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności co 10 min
Natomiast twoje propozycje w Zagłębiu są taką "sztuką dla sztuki" - zmieńmy coś, aby coś zmienić. Miłej zabawy, a jak oderwiesz się od komputera, to pojedź kiedyś w teren aby obejrzeć rzeczywistość.
Będzin nie płaci za kursy wyjazdowe i zjazdowe linii nr 15 i 26.hanys76 pisze:Będzin powie że nie będzie płacic za kursy 15 na swoim terenie i pozamiatane.
Jakby wprowadzić priorytet dla tramwajów na skrzyżowaniu ul. Tarnopolskiej z Brygadzistów (niedaleko przystanku "Mikulczyce Plac Kroczka") to już teraz by się dało puścić T3 co 15 minut. Z tym, że taka częstotliwość oznacza konieczność wydłużenia czasu przejazdu odcinka: Pole Ludwik - Lutra z 12 do 15 minut (w celu umożliwienia minięcia się z tramwajem z naprzeciwka).trajtek pisze:Jak tak już rozmawiamy o mijankach, to mam pytanie - czy jest możliwe zwiększenie częstotliwości T3 do 15 minut? Zakładając, że całość torowiska byłaby wyremontowana.
Hanys miał chyba na myśli propozycje patryka644 a propo linii 15 od Katowic do Osiedla Zamkowego właśnie.DW pisze:Będzin nie płaci za kursy wyjazdowe i zjazdowe linii nr 15 i 26.hanys76 pisze:Będzin powie że nie będzie płacic za kursy 15 na swoim terenie i pozamiatane.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Dokładnie o to mi chodziło nie o kursy wyjazdowe i zjazdowe 15 , tylko w momencie chęci wprowadzenia takiej zmiany trasy. Wtedy władze Będzina mogą się na to nie zgodzić bo musiały by więcej płacić za km a wiadomo że każdy szuka oszczędnosci.elot360 pisze:Hanys miał chyba na myśli propozycje patryka644 a propo linii 15 od Katowic do Osiedla Zamkowego właśnie.DW pisze:Będzin nie płaci za kursy wyjazdowe i zjazdowe linii nr 15 i 26.hanys76 pisze:Będzin powie że nie będzie płacic za kursy 15 na swoim terenie i pozamiatane.
@Patryk644, dobrze, że Twoje pomysły nie zostaną wprowadzone w życie bo byłoby bardzo ciężko...
Co do Zagłębia jedyne zmiany jakie w rozkładach i trasach mnie się nasuwają to:
a) Żeby linia 28 jeździła PRZED 21, a nie tak jak teraz, że po becie jedzie solówka z powietrzem i to w obu kierunkach... marnotrawienie pieniędzy...
b) Linię 27 bym skierował do Zajezdni w Będzinie, by funkcjonowało to jak dawniej, zanim pewien "Baran" wpadł na pomysł "poprawy" komunikacji w regionie...
c) Linię 24 zamiast do Zajezdni wypuścił bym do Pętli w Czeladzi o ile, nikt nie pojedzie do samego Czeladzkiego centrum tym tramwajem o tyle Sosnowieckie centrum zyskuje możliwość bezpośredniego przedostania się do Centrum Handlowego M1, tak co 20 minut, wraz z 22 na odcinku Czeladzkim spokojnie by dał radę.
Co do Zagłębia jedyne zmiany jakie w rozkładach i trasach mnie się nasuwają to:
a) Żeby linia 28 jeździła PRZED 21, a nie tak jak teraz, że po becie jedzie solówka z powietrzem i to w obu kierunkach... marnotrawienie pieniędzy...
b) Linię 27 bym skierował do Zajezdni w Będzinie, by funkcjonowało to jak dawniej, zanim pewien "Baran" wpadł na pomysł "poprawy" komunikacji w regionie...
c) Linię 24 zamiast do Zajezdni wypuścił bym do Pętli w Czeladzi o ile, nikt nie pojedzie do samego Czeladzkiego centrum tym tramwajem o tyle Sosnowieckie centrum zyskuje możliwość bezpośredniego przedostania się do Centrum Handlowego M1, tak co 20 minut, wraz z 22 na odcinku Czeladzkim spokojnie by dał radę.
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
Puszczanie solówki po tramwaju o większej pojemności (skład, karlik, beta) ma jak najbardziej sens. Gdyby sytuacja była odwrotna, to solówka byłaby napchana, a warunki podróży uległyby pogorszeniu, jazda nie byłaby komfortowa.drapcio92 pisze:Co do Zagłębia jedyne zmiany jakie w rozkładach i trasach mnie się nasuwają to:
a) Żeby linia 28 jeździła PRZED 21, a nie tak jak teraz, że po becie jedzie solówka z powietrzem i to w obu kierunkach... marnotrawienie pieniędzy...
linia 23
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla
Warturtles pisze:Puszczanie solówki po tramwaju o większej pojemności (skład, karlik, beta) ma jak najbardziej sens. Gdyby sytuacja była odwrotna, to solówka byłaby napchana, a warunki podróży uległyby pogorszeniu, jazda nie byłaby komfortowa.drapcio92 pisze:Co do Zagłębia jedyne zmiany jakie w rozkładach i trasach mnie się nasuwają to:
a) Żeby linia 28 jeździła PRZED 21, a nie tak jak teraz, że po becie jedzie solówka z powietrzem i to w obu kierunkach... marnotrawienie pieniędzy...
Jeszcze nie tak dawno przecież 21 także było na solówkach, uważam że nie miało to sensu, tymbardziej teraz... Kiedy 28 może zebrać na odcinku DG-Będzin część pasażerów, rośnie wtedy rentowność tej linii, bo pasażerowie którzy jadą do Będzińskiego Stadionu i dalej nie będą się przesiadać specjalnie.
To jest błąd koordynacji - dla linii 21-22 zastosowano w dni wolne układ koordynacji 8/12 zamiast 10/10. Błąd prosty do naprawienia, bo nie wymaga większej interwencji w warunki synchronizacji poszczególnych linii, a sprowadza się do przyspieszenia w dwie strony 22 o 2 minuty. W dni robocze jest dobrze - największy tabor jedzie po 8 minutach przerwy, a solówka po 6 minutachdrapcio92 pisze:Jeszcze nie tak dawno przecież 21 także było na solówkach, uważam że nie miało to sensu, tymbardziej teraz... Kiedy 28 może zebrać na odcinku DG-Będzin część pasażerów, rośnie wtedy rentowność tej linii, bo pasażerowie którzy jadą do Będzińskiego Stadionu i dalej nie będą się przesiadać specjalnie.Warturtles pisze:Puszczanie solówki po tramwaju o większej pojemności (skład, karlik, beta) ma jak najbardziej sens. Gdyby sytuacja była odwrotna, to solówka byłaby napchana, a warunki podróży uległyby pogorszeniu, jazda nie byłaby komfortowa.drapcio92 pisze:Co do Zagłębia jedyne zmiany jakie w rozkładach i trasach mnie się nasuwają to:
a) Żeby linia 28 jeździła PRZED 21, a nie tak jak teraz, że po becie jedzie solówka z powietrzem i to w obu kierunkach... marnotrawienie pieniędzy...
Większy problem jest z liniami w Sosnowcu, bo tylko wydłużenie 24 do Będzina pozwala jako-tako skoordynować 21 z 26 do/z Milowic, 26 z 27 do Dańdówki oraz 21 z 24 do Będzina. Wydłużenie linii 27 do Będzina - technicznie jak najbardziej wykonalne - sprawi, że na którejś z tych par linii będzie dubel - co 20 minut dwa pojadą razem. W naszych warunkach nie da się robić reformy układu komunikacyjnego bez dokładnego sprawdzania warunków synchronizacji i możliwości mijania się na odcinkach jednotorowych.
Witam Planuję napisać magisterkę na temat komunikacji tramwajowej na Śląsku i podać kilka usprawnień, dlatego zarejestrowałem się na forum by się dowiedzieć wielu rzeczy od bardziej doświadczonych osób i ewentualnie skonsultować swoje pomysły.
Nurtuje mnie sprawa 3. Zastanawiam się nad częstotliwością 15 minut. Tylko niewielki problem jest na tych odcinkach:
Zabrze Lutra - Zabrze Park Pileckiego - 8 minut (w drugą stronę 7)
Zabrze Park Pileckiego - Makoszowy Pętla - 8 minut w obydwie strony
Tak to obecnie wygląda rozkładowo. Przy 8 minutach jest to bardzo "na styk" lub nawet brakuje tej minuty co może powodować opóźnienia. Mogę się mylić, więc proszę o poprawę.
Również na razie niewiele wiem na temat komunikacji w Sosnowcu, Będzinie i Dąbrowie Górniczej (linie 15, 21, 22, 24, 26, 27, 28) myślę, że jeszcze w tym roku zdążę się im przyjrzeć
Nurtuje mnie sprawa 3. Zastanawiam się nad częstotliwością 15 minut. Tylko niewielki problem jest na tych odcinkach:
Zabrze Lutra - Zabrze Park Pileckiego - 8 minut (w drugą stronę 7)
Zabrze Park Pileckiego - Makoszowy Pętla - 8 minut w obydwie strony
Tak to obecnie wygląda rozkładowo. Przy 8 minutach jest to bardzo "na styk" lub nawet brakuje tej minuty co może powodować opóźnienia. Mogę się mylić, więc proszę o poprawę.
Również na razie niewiele wiem na temat komunikacji w Sosnowcu, Będzinie i Dąbrowie Górniczej (linie 15, 21, 22, 24, 26, 27, 28) myślę, że jeszcze w tym roku zdążę się im przyjrzeć
Napisz może coś więcej - na jakiej uczelni / kierunku, u jakiego promotora? Czy masz już ustalony temat pracy? Czy to na razie jedynie plany?marczo pisze:Witam Planuję napisać magisterkę na temat komunikacji tramwajowej na Śląsku i podać kilka usprawnień, dlatego zarejestrowałem się na forum by się dowiedzieć wielu rzeczy od bardziej doświadczonych osób i ewentualnie skonsultować swoje pomysły.
Nurtuje mnie sprawa 3. Zastanawiam się nad częstotliwością 15 minut. Tylko niewielki problem jest na tych odcinkach:
Zabrze Lutra - Zabrze Park Pileckiego - 8 minut (w drugą stronę 7)
Zabrze Park Pileckiego - Makoszowy Pętla - 8 minut w obydwie strony
Tak to obecnie wygląda rozkładowo. Przy 8 minutach jest to bardzo "na styk" lub nawet brakuje tej minuty co może powodować opóźnienia. Mogę się mylić, więc proszę o poprawę.
Również na razie niewiele wiem na temat komunikacji w Sosnowcu, Będzinie i Dąbrowie Górniczej (linie 15, 21, 22, 24, 26, 27, 28) myślę, że jeszcze w tym roku zdążę się im przyjrzeć
OK, ale w moim odczuciu to jest temat co najwyżej na pracę licencjacką.marczo pisze:Temat pracy: Funkcjonowanie komunikacji tramwajowej w konurbacji górnośląskiejaso pisze:Napisz może coś więcej - na jakiej uczelni / kierunku, u jakiego promotora? Czy masz już ustalony temat pracy? Czy to na razie jedynie plany?
Reszta myślę, że jest zbędna
A co do zbędnej reszty - myślałem, że faktycznie chcesz "dowiedzieć wielu rzeczy od bardziej doświadczonych osób", takich praktycznych. Ale - chyba pomyliłem się.
Weź tylko pod uwagę, że od strony formalnej np. temat pracy magisterskiej powinien (a czasami wręcz musi) być związany z kierunkiem i specjalnością kształcenia studenta oraz specjalnością promotora. Nie każdy pomysł da się zrealizować na każdej uczelni. Podobnie jest z zawartością i sposobem pisania pracy magisterskiej - zupełnie czego innego wymaga się od studentów uczelni technicznych, zaś czego innego - od ekonomicznych.
Ostatnio zmieniony 01 gru 2016, 22:11 przez aso, łącznie zmieniany 1 raz.
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
Otóż to zależy od podejścia promotora. Mi takiego tematu na pracę licencjacką nie uznał: "Oferta przewozowa Tramwajów Śląskich oraz metody jej polepszania", "Analiza i ocena funkcjonowania komunikacji tramwajowej w konurbacji górnośląskiej". Promotor stwierdził że są to zbyt obszerne tematy jak na pracę licencjacką, i muszę wybrać coś mniej obszernego. Więc musiałem zdecydować się na komunikację miejską w Katowicach. Po drodze miałem też kilka innych tematów, w których już kiedys pisałem na forum .aso pisze:OK, ale w moim odczuciu to jest temat co najwyżej na pracę licencjacką.marczo pisze:Temat pracy: Funkcjonowanie komunikacji tramwajowej w konurbacji górnośląskiejaso pisze:Napisz może coś więcej - na jakiej uczelni / kierunku, u jakiego promotora? Czy masz już ustalony temat pracy? Czy to na razie jedynie plany?
Reszta myślę, że jest zbędna
linia 23
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla
I ma promotor rację. Analiza i ocena są już elementami stricte badawczymi, charakterystycznymi dla prac magisterskich. Praca magisterska tym różni się od pracy licencjackiej, że licencjat jest opisaniem jakiegoś zjawiska bazując na literaturze i w zasadzie nic więcej, natomiast praca magisterska to opis tego zjawiska plus przeprowadzone w oparciu o literaturę badania własne. Wyższy poziom zaawansowania. Natomiast samo "funkcjonowanie" jest zasadniczo tylko opisem.Warturtles pisze:Otóż to zależy od podejścia promotora. Mi takiego tematu na pracę licencjacką nie uznał: (...)"Analiza i ocena funkcjonowania komunikacji tramwajowej w konurbacji górnośląskiej". Promotor stwierdził że są to zbyt obszerne tematy jak na pracę licencjacką, i muszę wybrać coś mniej obszernego.aso pisze:OK, ale w moim odczuciu to jest temat co najwyżej na pracę licencjacką.marczo pisze:Temat pracy: Funkcjonowanie komunikacji tramwajowej w konurbacji górnośląskiejaso pisze:Napisz może coś więcej - na jakiej uczelni / kierunku, u jakiego promotora? Czy masz już ustalony temat pracy? Czy to na razie jedynie plany?
Reszta myślę, że jest zbędna
UE Katowice, kierunek Logistyka.aso pisze:I ma promotor rację. Analiza i ocena są już elementami stricte badawczymi, charakterystycznymi dla prac magisterskich. Praca magisterska tym różni się od pracy licencjackiej, że licencjat jest opisaniem jakiegoś zjawiska bazując na literaturze i w zasadzie nic więcej, natomiast praca magisterska to opis tego zjawiska plus przeprowadzone w oparciu o literaturę badania własne. Wyższy poziom zaawansowania. Natomiast samo "funkcjonowanie" jest zasadniczo tylko opisem.Warturtles pisze:Otóż to zależy od podejścia promotora. Mi takiego tematu na pracę licencjacką nie uznał: (...)"Analiza i ocena funkcjonowania komunikacji tramwajowej w konurbacji górnośląskiej". Promotor stwierdził że są to zbyt obszerne tematy jak na pracę licencjacką, i muszę wybrać coś mniej obszernego.aso pisze:OK, ale w moim odczuciu to jest temat co najwyżej na pracę licencjacką.marczo pisze:Temat pracy: Funkcjonowanie komunikacji tramwajowej w konurbacji górnośląskiejaso pisze:Napisz może coś więcej - na jakiej uczelni / kierunku, u jakiego promotora? Czy masz już ustalony temat pracy? Czy to na razie jedynie plany?
Reszta myślę, że jest zbędna
Licencjat już musiałem pisać w oparciu o badania własne, więc to nie jest dla mnie problem. Chodzi o typową praktykę. Temat nie jest zbyt obszerny - chodzi tylko o sieć tramwajową, która jest mniejsza choćby od samej autobusowej na terenie Katowic.
Lekki offtop się tu zrobił
W oparciu o badania własne pisze się doktoraty. Natomiast kompilacja wiedzy z różnych książek, artykułów i innych opracowań to jest zwyczajne studiowanie literatury. Cóż, czytając twoje wypowiedzi pozostaje chyba złożyć wyrazy współczucia promotorom i pogratulować anielskiej cierpliwości.marczo pisze:Licencjat już musiałem pisać w oparciu o badania własne, więc to nie jest dla mnie problem. Chodzi o typową praktykę. Temat nie jest zbyt obszerny - chodzi tylko o sieć tramwajową, która jest mniejsza choćby od samej autobusowej na terenie Katowic.
Lekki offtop się tu zrobił
Tak. Rozdział III to jest element praktycznego zastosowania wiedzy, charakterystyczny dla prac inżynieryjnych. Natomiast rozbudowałeś go do takiej postaci, że spełnia właściwie minimalne wymogi badań własnych (czyli samodzielnego wykonania czegoś na podstawie / na przykładach z literatury) w pracach magisterskich.marczo pisze:Obrazek
Proszę oto wycinek mojej pracy licencjackiej. Jak widać są w niej badania własne.
Dziękuję za współpracę, ale nie mam zamiaru użerać się z chamstwem skierowanym w moim kierunku przez użytkownika aso.
A druga sprawa - to jest pierwszy solidny argument, jaki pokazałeś w dyskusji.
Zastanawiając się nad nie najlepszą ofertą na odcinku Zaborze-Chebzie przyszedł do głowy mi pomysł reaktywacji linii 29 na trasie Biskupice - Chebzie.
Widziałbym to w następujący sposób: wycięcie dwóch kursów linii 5 na godzinę i zastąpienie nich kursem linii 29 do Chebzia do Biskupic, a linią 30 od Biskupic do Bytomia. Całość zgranie razem z T1, żeby na odcinku Zaborze-Chebzie wzrósł takt do 15 minut, dzięki czemu do Rudy i na Porembe tramwaj zaglądałby nieco częściej, niż co pól godziny. Dodatkowo, linia 30 nie sprawiałaby przypadkowości, jak to ma miejsce teraz, bo w sumie nie rozumiem po co ta linia w obecnej sytuacji istnieje.
Alternatywnym wariantem byłoby po prostu wydłużenie co trzeci kurs linii T5 do Chebzia i zgranie rozkładu z linią T1.
Zastanawia mnie jedynie jak wygląda sprawa punktualności na linii T1 ze względu na mijanki - czy zaproponowana przeze mnie T5/T29 na trasie do Chebzia nie łapałaby opóźnień czekając na T1.
Widziałbym to w następujący sposób: wycięcie dwóch kursów linii 5 na godzinę i zastąpienie nich kursem linii 29 do Chebzia do Biskupic, a linią 30 od Biskupic do Bytomia. Całość zgranie razem z T1, żeby na odcinku Zaborze-Chebzie wzrósł takt do 15 minut, dzięki czemu do Rudy i na Porembe tramwaj zaglądałby nieco częściej, niż co pól godziny. Dodatkowo, linia 30 nie sprawiałaby przypadkowości, jak to ma miejsce teraz, bo w sumie nie rozumiem po co ta linia w obecnej sytuacji istnieje.
Alternatywnym wariantem byłoby po prostu wydłużenie co trzeci kurs linii T5 do Chebzia i zgranie rozkładu z linią T1.
Zastanawia mnie jedynie jak wygląda sprawa punktualności na linii T1 ze względu na mijanki - czy zaproponowana przeze mnie T5/T29 na trasie do Chebzia nie łapałaby opóźnień czekając na T1.
Wg pierwotnej wersji T1 z Gliwic do Katowic miało jeździć co 15 minut (do wycięcia byłaby wtedy 11-stka i prawdopodobnie 4-ka), ale władzom Rudy Śląskiej zależało na tym by na terenie miasta wykonywanych było mniej kilometrów, stąd końcowo "poprawa dostępności komunikacyjnej terenów znajdujących się przy ul. Zabrzańskiej w Rudzie Śląskiej" polegała na ograniczeniu częstotliwości kursowania z 20 do 30 minut...
Ruda Śląska nie przestaje zaskakiwać I oni chcą przy takim podejściu własnym, by TŚ im remontowało całą 9? Prędzej ją faktycznie zlikwidują.DW pisze:Wg pierwotnej wersji T1 z Gliwic do Katowic miało jeździć co 15 minut (do wycięcia byłaby wtedy 11-stka i prawdopodobnie 4-ka), ale władzom Rudy Śląskiej zależało na tym by na terenie miasta wykonywanych było mniej kilometrów, stąd końcowo "poprawa dostępności komunikacyjnej terenów znajdujących się przy ul. Zabrzańskiej w Rudzie Śląskiej" polegała na ograniczeniu częstotliwości kursowania z 20 do 30 minut...
Ostatnio zmieniony 15 sty 2017, 16:47 przez Chudy1210, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam jeszcze raz zamiar stworzyć rozkład jazdy dla tramwajów. Teraz chciałbym spojrzeć na to bardziej realistycznie nie zmieniając tras bez sensu. Chodzi mi bardziej o zmiany taborowe i godzinowe. Na razie chciałbym tylko wymienić linie (bez taboru i rozkładu) żebyście stwierdzili co ewentualnie można w nim jeszcze zmienić. Jeśli ktoś miałby inną propozycję na ten rozkład lub pomysł na jakąś inną linię to proszę o pomoc.
1 Gliwice Zajezdnia - Chebzie Pętla co 15 min
3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 20 min
4 Gliwice Zajezdnia - Zaborze Pętla* co 15 min
5 Bytom Szkoła Medyczna - Zaborze Pętla co 15 min
6 Bytom Szkoła Medyczna - Brynów Pętla co 15 min
7 Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie Pętla co 15 min
9 Bytom Plac Sikorskiego - Chorzów Rynek co 20 min
11 Chebzie Pętla - Katowice Plac Wolności co 15 min
13 Siemianowice Plac Skargi - Chorzów Rynek co 15 min
14 Mysłowice Dworzec PKP - Brynów Pętla co 15 min
15 Katowice Plac Wolności - Zagórze Pętla co 15 min
16 Brynów Pętla - Wełnowiec Plac Alfreda co 15 min
17 Chebzie Pętla - Chorzów Rynek co 15 min
18 Stroszek Zajezdnia - Biskupice Pętla co 15 min
19 Stroszek Zajezdnia - Katowice Plac Miarki co 15 min
20 Chorzów Rynek - Szopienice Pętla co 15 min
21 Tworzeń Huta Katowice - Milowice Pętla co 20 min
22 Gołonóg Podstacja - Czeladź Kombatantów** co 20 min
23 Chorzów Stadion Śląski - Zawodzie Zajezdnia*** co 60 min
24 Os. Zamkowe Pętla - Konstantynów Okrzei co 20 min
26 Milowice Pętla - Mysłowice Dworzec PKP co 10 min
27 Pogoń Akademiki - Kazimierz Górniczy Pętla co 20 min
28 Os. Zamkowe Pętla - Gołonóg Podstacja* co 20 min
33 Chorzów Metalowców - Koszutka Słoneczna Pętla co 30 min
38 Bytom Kościół św. Trójcy - Bytom Powstańców Śląskich co 20 min
* kursuje od poniedziałku do soboty w godzinach szczytu
** niektóre kursy wydłużone do Tworzeń Huta Katowice
*** kursuje w soboty, niedziele i święta - linia zabytkowa
Pozwoliłem przywrócić dawne trasy linii 1 i 11. Moim zdaniem tramwaj z Gliwic do Katowic co 30 minut to złe rozwiązanie. Uważam że lepiej skorzystać wówczas z autobusu 840 który ma podobną trasę.
1 Gliwice Zajezdnia - Chebzie Pętla co 15 min
3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 20 min
4 Gliwice Zajezdnia - Zaborze Pętla* co 15 min
5 Bytom Szkoła Medyczna - Zaborze Pętla co 15 min
6 Bytom Szkoła Medyczna - Brynów Pętla co 15 min
7 Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie Pętla co 15 min
9 Bytom Plac Sikorskiego - Chorzów Rynek co 20 min
11 Chebzie Pętla - Katowice Plac Wolności co 15 min
13 Siemianowice Plac Skargi - Chorzów Rynek co 15 min
14 Mysłowice Dworzec PKP - Brynów Pętla co 15 min
15 Katowice Plac Wolności - Zagórze Pętla co 15 min
16 Brynów Pętla - Wełnowiec Plac Alfreda co 15 min
17 Chebzie Pętla - Chorzów Rynek co 15 min
18 Stroszek Zajezdnia - Biskupice Pętla co 15 min
19 Stroszek Zajezdnia - Katowice Plac Miarki co 15 min
20 Chorzów Rynek - Szopienice Pętla co 15 min
21 Tworzeń Huta Katowice - Milowice Pętla co 20 min
22 Gołonóg Podstacja - Czeladź Kombatantów** co 20 min
23 Chorzów Stadion Śląski - Zawodzie Zajezdnia*** co 60 min
24 Os. Zamkowe Pętla - Konstantynów Okrzei co 20 min
26 Milowice Pętla - Mysłowice Dworzec PKP co 10 min
27 Pogoń Akademiki - Kazimierz Górniczy Pętla co 20 min
28 Os. Zamkowe Pętla - Gołonóg Podstacja* co 20 min
33 Chorzów Metalowców - Koszutka Słoneczna Pętla co 30 min
38 Bytom Kościół św. Trójcy - Bytom Powstańców Śląskich co 20 min
* kursuje od poniedziałku do soboty w godzinach szczytu
** niektóre kursy wydłużone do Tworzeń Huta Katowice
*** kursuje w soboty, niedziele i święta - linia zabytkowa
Pozwoliłem przywrócić dawne trasy linii 1 i 11. Moim zdaniem tramwaj z Gliwic do Katowic co 30 minut to złe rozwiązanie. Uważam że lepiej skorzystać wówczas z autobusu 840 który ma podobną trasę.
To co zaproponowałeś, mamy obecnie... Generalnie to mało co się zmienia, prócz tego że na 5 będziesz mieć pogorszenie oferty... Zyskają mieszkańcy Poremby bo będą mieć tramwaj co 15 minut...patryk644 pisze:Mam jeszcze raz zamiar stworzyć rozkład jazdy dla tramwajów. Teraz chciałbym spojrzeć na to bardziej realistycznie nie zmieniając tras bez sensu. Chodzi mi bardziej o zmiany taborowe i godzinowe. Na razie chciałbym tylko wymienić linie (bez taboru i rozkładu) żebyście stwierdzili co ewentualnie można w nim jeszcze zmienić. Jeśli ktoś miałby inną propozycję na ten rozkład lub pomysł na jakąś inną linię to proszę o pomoc.
1 Gliwice Zajezdnia - Chebzie Pętla co 15 min
3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 20 min
4 Gliwice Zajezdnia - Zaborze Pętla* co 15 min
5 Bytom Szkoła Medyczna - Zaborze Pętla co 15 min
6 Bytom Szkoła Medyczna - Brynów Pętla co 15 min
7 Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie Pętla co 15 min
9 Bytom Plac Sikorskiego - Chorzów Rynek co 20 min
11 Chebzie Pętla - Katowice Plac Wolności co 15 min
13 Siemianowice Plac Skargi - Chorzów Rynek co 15 min
14 Mysłowice Dworzec PKP - Brynów Pętla co 15 min
15 Katowice Plac Wolności - Zagórze Pętla co 15 min
16 Brynów Pętla - Wełnowiec Plac Alfreda co 15 min
17 Chebzie Pętla - Chorzów Rynek co 15 min
18 Stroszek Zajezdnia - Biskupice Pętla co 15 min
19 Stroszek Zajezdnia - Katowice Plac Miarki co 15 min
20 Chorzów Rynek - Szopienice Pętla co 15 min
21 Tworzeń Huta Katowice - Milowice Pętla co 20 min
22 Gołonóg Podstacja - Czeladź Kombatantów** co 20 min
23 Chorzów Stadion Śląski - Zawodzie Zajezdnia*** co 60 min
24 Os. Zamkowe Pętla - Konstantynów Okrzei co 20 min
26 Milowice Pętla - Mysłowice Dworzec PKP co 10 min
27 Pogoń Akademiki - Kazimierz Górniczy Pętla co 20 min
28 Os. Zamkowe Pętla - Gołonóg Podstacja* co 20 min
33 Chorzów Metalowców - Koszutka Słoneczna Pętla co 30 min
38 Bytom Kościół św. Trójcy - Bytom Powstańców Śląskich co 20 min
* kursuje od poniedziałku do soboty w godzinach szczytu
** niektóre kursy wydłużone do Tworzeń Huta Katowice
*** kursuje w soboty, niedziele i święta - linia zabytkowa
Pozwoliłem przywrócić dawne trasy linii 1 i 11. Moim zdaniem tramwaj z Gliwic do Katowic co 30 minut to złe rozwiązanie. Uważam że lepiej skorzystać wówczas z autobusu 840 który ma podobną trasę.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Co do linii 5 to pogorszenie oferty jest tylko na odcinku Biskupice Pętla - Zabrze Plac Wolności. Zamiast co 10 minut jechałby co 15 minut. Nie wiem jakby to wyglądało w praktyce ale ja zdecydowałem się na takie posunięcie ponieważ gdy tamtędy przejeżdżam to często wagony są całkiem puste. Ale tutaj przyda się zdanie osoby która na codzień ma styczność z linią 5.
Niby tak, ale pamiętaj że KM na służyć pasażerom... Ludzie przyzwyczaili się już do tego, że 5 jedzie w sumie co chwilę... Jeśli zmniejszyła czestotliwosc, to z automatu jakiś procent pasażerów zrezygnuje z KM, a przecież o to nie chodzi...patryk644 pisze:Co do linii 5 to pogorszenie oferty jest tylko na odcinku Biskupice Pętla - Zabrze Plac Wolności. Zamiast co 10 minut jechałby co 15 minut. Nie wiem jakby to wyglądało w praktyce ale ja zdecydowałem się na takie posunięcie ponieważ gdy tamtędy przejeżdżam to często wagony są całkiem puste. Ale tutaj przyda się zdanie osoby która na codzień ma styczność z linią 5.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Jeszcze planowany rozkład kursów nocnych:
1 Gliwice Zajezdnia - Chebzie Pętla co 60 min
3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 60 min
5 Bytom Plac Sikorskiego - Makoszowy Pętla co 60 min
6 Bytom Plac Sikorskiego - Katowice Plac Miarki co 60 min
7 Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie Pętla co 60 min
11 Chebzie Pętla - Chorzów Stadion Śląski co 60 min
15 Katowice Plac Wolności - Zagórze Pętla co 60 min
16 Brynów Pętla - Siemianowice Plac Skargi co 60 min
19 Stroszek Zajezdnia - Katowice Plac Miarki co 60 min
20 Chorzów Rynek - Zawodzie Pętla co 60 min
21 Tworzeń Huta Katowice - Milowice Pętla co 60 min
27 Pogoń Akademiki - Kazimierz Górniczy Pętla co 60 min
1 Gliwice Zajezdnia - Chebzie Pętla co 60 min
3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 60 min
5 Bytom Plac Sikorskiego - Makoszowy Pętla co 60 min
6 Bytom Plac Sikorskiego - Katowice Plac Miarki co 60 min
7 Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie Pętla co 60 min
11 Chebzie Pętla - Chorzów Stadion Śląski co 60 min
15 Katowice Plac Wolności - Zagórze Pętla co 60 min
16 Brynów Pętla - Siemianowice Plac Skargi co 60 min
19 Stroszek Zajezdnia - Katowice Plac Miarki co 60 min
20 Chorzów Rynek - Zawodzie Pętla co 60 min
21 Tworzeń Huta Katowice - Milowice Pętla co 60 min
27 Pogoń Akademiki - Kazimierz Górniczy Pętla co 60 min
A co będzie jeździć od Politechniki do Sikorskiego, oraz od Mysłowic do Zawodzia? I czemu ma służyć 5 do Makoszowy?patryk644 pisze:Jeszcze planowany rozkład kursów nocnych:
1 Gliwice Zajezdnia - Chebzie Pętla co 60 min
3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 60 min
5 Bytom Plac Sikorskiego - Makoszowy Pętla co 60 min
6 Bytom Plac Sikorskiego - Katowice Plac Miarki co 60 min
7 Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie Pętla co 60 min
11 Chebzie Pętla - Chorzów Stadion Śląski co 60 min
15 Katowice Plac Wolności - Zagórze Pętla co 60 min
16 Brynów Pętla - Siemianowice Plac Skargi co 60 min
19 Stroszek Zajezdnia - Katowice Plac Miarki co 60 min
20 Chorzów Rynek - Zawodzie Pętla co 60 min
21 Tworzeń Huta Katowice - Milowice Pętla co 60 min
27 Pogoń Akademiki - Kazimierz Górniczy Pętla co 60 min
Bierz również pod uwage, że na chwilę obecną wprowadzanie zmian jest bez sensu, bo zaczął się projekt unijny... Po jego zakończeniu będzie możliwość jazdy w innych kierunkach, niż jest to obecnie... Takie rozmyślania będą miały sens jak już się projekt zakończy i będziemy znali dokładny układ sieci... I dopiero na jego podstawie można zacząć bawić się w wymyślanie nowych linii itp
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
W takim razie jeszcze:
9 Bytom Plac Sikorskiego - Chorzów Rynek co 60 min
14 Mysłowice Dworzec PKP - Katowice Plac Miarki co 60 min
26 Milowice Pętla - Mysłowice Dworzec PKP co 60 min
Co do nowych możliwości to nie jestem pewien co takiego mogło by się zmienić. Warto teraz zacząć myśleć nad nowym rozkładem ponieważ jest to bardzo wymagająca i pracochłonna praca. Im wcześniej się za to zabierze tym więcej czasu będzie na ewentualne poprawki.
9 Bytom Plac Sikorskiego - Chorzów Rynek co 60 min
14 Mysłowice Dworzec PKP - Katowice Plac Miarki co 60 min
26 Milowice Pętla - Mysłowice Dworzec PKP co 60 min
Co do nowych możliwości to nie jestem pewien co takiego mogło by się zmienić. Warto teraz zacząć myśleć nad nowym rozkładem ponieważ jest to bardzo wymagająca i pracochłonna praca. Im wcześniej się za to zabierze tym więcej czasu będzie na ewentualne poprawki.
Tylko że u nas potrzebna jest reorganizacją sieci, zbadanie potoków pasażerskich i na podstawie tego ułożenie siatki połączeń... A Ty proponujesz jakby nie patrzeć zabetonowanie obecnego układu... Bo generalnie tutaj się nic nie zmienia...
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Dobrze powiedziane czasami. Ale najcześciej jest tak że w 5 zdaża się że jest duże napełnienie nie licząc czy to solówka czy skład. A wiem bo codziennie jeżdzę tą linią do domu czy np do szkołypatryk644 pisze:Co do linii 5 to pogorszenie oferty jest tylko na odcinku Biskupice Pętla - Zabrze Plac Wolności. Zamiast co 10 minut jechałby co 15 minut. Nie wiem jakby to wyglądało w praktyce ale ja zdecydowałem się na takie posunięcie ponieważ gdy tamtędy przejeżdżam to często wagony są całkiem puste. Ale tutaj przyda się zdanie osoby która na codzień ma styczność z linią 5.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
Rozumiem że jeździsz w kółko między Biskupicami a Bobrkiem? Tam faktycznie wagony puste.patryk644 pisze:gdy tamtędy przejeżdżam to często wagony są całkiem puste
Od lat jeżdżę 5, głównie po Bytomiu, ale także mam nieco większe doświadczenie na odcinku do Placu Wolności. Wygląda to mniej więcej tak, na sikorskim wsiada jakaś ilość osób, na Jagiellońskiej, w zależności od pory, lubi się robić tłoczno. Potem mamy Zamłynie gdzie tramwaj lubi się zamieniać w puszkę sardynek. Przez Szombierki jedzie wystarczająca ilość osób, która wylewa się z tramwaju najczęściej przy Ratuszu lub Kościele (Duża wymiana pasażerów następuje raczej przy tym pierwszym). Bobrek, osiedle pod brzozami, Pętla na Biskupicach, Ziemska całkiem spoko. A potem przystanek Biskupice Zamkowa gdzie tylko raz w życiu zdarzyło mi się że na przystanku nikogo nie było, a dzień jeszcze się nie skończył. A tak to ludzi multum którzy albo chcą przejechać na drugi koniec Biskupic (W sensie na drugi koniec Bytomskiej w której jedzie tramwaj) albo jadą dalej do Zabrza. A na Placu Wolności wysiadam ja, czasem z dużą ilością osób, czasem z mniejszą.
Tak to się ma z moich doświadczeń.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
W Zabrzu w piątce tez nie hula wiatr po wagonie, dodatkowo do Biskupic z centrum Zabrza jest jeszcze tylko autobus 111 i 280 - obydwa jadą okrężnie przez Stalmacha i Plac Krakowski, 280 dodatkowo zalicza rundkę wokół Platana - z przystanku Biskupice Zamkowa na Plac Wolności/Goethego tramwaj jedzie 10 minut, 111 jedzie 17 minut, a 280 już 20 minut, więc jak widać tramwaj jest najszybszy na tej trasie.
Podobnie wygląda sprawa z transportem do Bytomia z centrum Zabrza - obok tramwaju jadącego 37 minut na Plac Sikorskiego, jest jeszcze linia 14, która jedzie 55 minut i na tym możliwości dojazdu się kończą (w sumie to tak nie do końca, jednak nikt nie będzie kombinował z przesiadkami w Rokitnicy czy na Helence (które miały by być szanse nieco szybsze niż 14, jednak z T5 nie wygrają).
Podobnie wygląda sprawa z transportem do Bytomia z centrum Zabrza - obok tramwaju jadącego 37 minut na Plac Sikorskiego, jest jeszcze linia 14, która jedzie 55 minut i na tym możliwości dojazdu się kończą (w sumie to tak nie do końca, jednak nikt nie będzie kombinował z przesiadkami w Rokitnicy czy na Helence (które miały by być szanse nieco szybsze niż 14, jednak z T5 nie wygrają).
Z linią 14 bardzo dobry pomysł. Dodatkowo przedłużyłabym linię 15 do Chorzowa Rynku przez Załęże likwidując linię 20. Wtedy 36 mogłaby jeździć nie co 30 minut, a co 15 minut i to do Szopienic. Na odcinku Rynek - Szopienice zastępowałaby zlikwidowaną dwudziestkę, a na odcinku Rynek - Brynów czternastkę, która jeździłaby do Stadionu.
Teraz mam jeszcze dokonać takiej modyfikacji mojego rozkładu ale potrzebuję pomocy osób które często tamtędy jeżdżą:
21 Milowice Pętla - Tworzeń Huta Katowice co 20 min
24 Konstantynów Okrzei - Dąbrowa Górnicza Urząd Pracy co 20 min
27 Kazimierz Górniczy Pętla - Os. Zamkowe Pętla co 20 min
Pytanie tylko czy to ma sens i czy na odcinku Pogoń Akademiki - Będzin Rondo tramwaje nie będą powietrza wozić.
21 Milowice Pętla - Tworzeń Huta Katowice co 20 min
24 Konstantynów Okrzei - Dąbrowa Górnicza Urząd Pracy co 20 min
27 Kazimierz Górniczy Pętla - Os. Zamkowe Pętla co 20 min
Pytanie tylko czy to ma sens i czy na odcinku Pogoń Akademiki - Będzin Rondo tramwaje nie będą powietrza wozić.
Przecież te linie co wypisałeś w takim takcie kursują więc tu nie wiem co chcesz zmodyfikować.Chyba że chodzi o to 27 do zajezdni.Natomiast na odcinku od ronda w Będzinie do Dąbrowy masz tramwaj co 6 minut więc nie było by sensu tam pchać jeszcze 24. Co do odcinka od Pogoni do nerki to nie wiem jak wyglądają napełnienia ale tą trasą jadą jeszcze autobusy więc zapewne to wystarczy. Wracając do tego 24 do urzędu pracy to jedynie w soboty, zamiast 27 jak w Będzinie jest targowisko bo w tygodniu to nie ma sensu.patryk644 pisze:Teraz mam jeszcze dokonać takiej modyfikacji mojego rozkładu ale potrzebuję pomocy osób które często tamtędy jeżdżą:
21 Milowice Pętla - Tworzeń Huta Katowice co 20 min
24 Konstantynów Okrzei - Dąbrowa Górnicza Urząd Pracy co 20 min
27 Kazimierz Górniczy Pętla - Os. Zamkowe Pętla co 20 min
Pytanie tylko czy to ma sens i czy na odcinku Pogoń Akademiki - Będzin Rondo tramwaje nie będą powietrza wozić.
Przygotowałem pod pracę magisterską wstępny układ linii wraz z częstotliwościami. Zakładam jego zmiany po dokładnej analizie napełnień, jednak chciałbym poznać waszą opinię na temat proponowanych zmian. Dla użytkownika aso który ostatnio dopytywał - tak, temat oraz plan pracy jest zatwierdzony i już działam.
1 Gliwice Zajezdnia - Makoszowy Pętla co 30 minut
3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 30 minut
4 Gliwice Zajezdnia - Zaborze Pętla co 15 minut
5 Bytom Plac Sikorskiego - Zaborze Pętla co 15 minut
6 Bytom Plac Sikorskiego - Brynów Pętla co 20 minut
7 Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie Pętla co 15 minut
9 Bytom Plac Sikorskiego - Chorzów Rynek co 20 minut
10 Mikulczyce Pętla - Chebzie Pętla co 30 minut
11 Chebzie Pętla - Katowice Plac Miarki co 15 minut
13 Chorzów Rynek - Wełnowiec Plac Alfreda co 15 minut
14 Brynów Pętla - Mysłowice Dworzec PKP co 15 minut
15 Chorzów Rynek - Zagórze Pętla co 30 minut
16 Brynów Pętla - Siemianowice Plac Skargi co 15 minut
17 Chebzie Pętla - Chorzów Rynek co 15 minut
19 Stroszek Zajezdnia - Katowice Plac Wolności co 20 minut
21 Milowice Pętla - Tworzeń Huta Katowice co 20 minut
22 Czeladź Kombatantów - Tworzeń Huta Katowice co 20 minut
24 Gołonóg Podstacja - Konstantynów Okrzei co 20 minut
25 Brynów Pętla - Osiedle Zamkowe Pętla co 30 minut
26 Mysłowice Dworzec PKP - Milowice Pętla co 24 minuty
27 Mysłowice Dworzec PKP - Pogoń Akademiki co 24 minuty
28 Osiedle Zamkowe Pętla - Kazimierz Górniczy Pętla co 20 minut
30 Stroszek Zajezdnia - Biskupice Pętla co 30 minut
33 Bytom Szkoła Medyczna - Koszutka Słoneczna Pętla co 20 minut
36 Milowice Pętla - Zagórze Pętla co 30 minut
38 Bytom Sąd - Bytom Powstańców Śląskich co 20 minut
Gdyby doszło do realizacji budowy łącznika ulicą Grundmana pomiędzy ulicą Chorzowską a Gliwicką dodałbym następującą linię:
23 Chorzów Stadion Śląski - Szopienice Pętla co 15 minut
Dodatkowo po dokładnym zbadaniu potoków pasażerskich zastanawiałem się nad tymi dwiema liniami:
18 Chebzie Pętla - Lipiny - Łagiewniki - Szombierki - Biskupice Pętla co 30 minut
29 Chebzie Pętla - Ruda Południowa - Zaborze - Zabrze - Biskupice Pętla co 30 minut
18 miałaby poprawić połączenie pomiędzy Szombierkami a Łagiewnikami. Jedyny problem jest taki, że przez lipiny musiałaby jechać bezpośrednio przed lub za 17. W przypadku 29 problemem są władze Rudy Śląskiej, które nie wiadomo czy zgodzą się na takt 15 minutowy (10 co 30 minut na przemian z ew 29 co 30 minut) pomiędzy Rudą Południową a Chebziem
1 Gliwice Zajezdnia - Makoszowy Pętla co 30 minut
3 Mikulczyce Pętla - Makoszowy Pętla co 30 minut
4 Gliwice Zajezdnia - Zaborze Pętla co 15 minut
5 Bytom Plac Sikorskiego - Zaborze Pętla co 15 minut
6 Bytom Plac Sikorskiego - Brynów Pętla co 20 minut
7 Bytom Plac Sikorskiego - Zawodzie Pętla co 15 minut
9 Bytom Plac Sikorskiego - Chorzów Rynek co 20 minut
10 Mikulczyce Pętla - Chebzie Pętla co 30 minut
11 Chebzie Pętla - Katowice Plac Miarki co 15 minut
13 Chorzów Rynek - Wełnowiec Plac Alfreda co 15 minut
14 Brynów Pętla - Mysłowice Dworzec PKP co 15 minut
15 Chorzów Rynek - Zagórze Pętla co 30 minut
16 Brynów Pętla - Siemianowice Plac Skargi co 15 minut
17 Chebzie Pętla - Chorzów Rynek co 15 minut
19 Stroszek Zajezdnia - Katowice Plac Wolności co 20 minut
21 Milowice Pętla - Tworzeń Huta Katowice co 20 minut
22 Czeladź Kombatantów - Tworzeń Huta Katowice co 20 minut
24 Gołonóg Podstacja - Konstantynów Okrzei co 20 minut
25 Brynów Pętla - Osiedle Zamkowe Pętla co 30 minut
26 Mysłowice Dworzec PKP - Milowice Pętla co 24 minuty
27 Mysłowice Dworzec PKP - Pogoń Akademiki co 24 minuty
28 Osiedle Zamkowe Pętla - Kazimierz Górniczy Pętla co 20 minut
30 Stroszek Zajezdnia - Biskupice Pętla co 30 minut
33 Bytom Szkoła Medyczna - Koszutka Słoneczna Pętla co 20 minut
36 Milowice Pętla - Zagórze Pętla co 30 minut
38 Bytom Sąd - Bytom Powstańców Śląskich co 20 minut
Gdyby doszło do realizacji budowy łącznika ulicą Grundmana pomiędzy ulicą Chorzowską a Gliwicką dodałbym następującą linię:
23 Chorzów Stadion Śląski - Szopienice Pętla co 15 minut
Dodatkowo po dokładnym zbadaniu potoków pasażerskich zastanawiałem się nad tymi dwiema liniami:
18 Chebzie Pętla - Lipiny - Łagiewniki - Szombierki - Biskupice Pętla co 30 minut
29 Chebzie Pętla - Ruda Południowa - Zaborze - Zabrze - Biskupice Pętla co 30 minut
18 miałaby poprawić połączenie pomiędzy Szombierkami a Łagiewnikami. Jedyny problem jest taki, że przez lipiny musiałaby jechać bezpośrednio przed lub za 17. W przypadku 29 problemem są władze Rudy Śląskiej, które nie wiadomo czy zgodzą się na takt 15 minutowy (10 co 30 minut na przemian z ew 29 co 30 minut) pomiędzy Rudą Południową a Chebziem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości