Strona 1 z 9

Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów

: 16 lis 2006, 18:21
autor: dombia
Piszcie Swoje propzycje zmian w funkcjonowaniu tramwajów :)
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic (oczywiście jako uzupełnienie 14). Przydałoby się połączenie z Chorzowem. Lub 14 skierować na starą trase Mysłowice - Katowice - Chorzów Rynek, lub 7 do Mysłowic a 14 do Zawodzia :).

: 17 lis 2006, 22:41
autor: Boguś
Dla mnie nieporozumieniem jest 35. która dubluje się z 5 na odcinku Zaborze Lompy-Biskupice. Również należało by wyciąć 31 w obecnej postaci, za nią powinny być składy na 41. 31 powinna jeżdzić wtedy, kiedy będzie linia do Miechowic (jeśli kiedykolwiek będzie)

: 18 lis 2006, 16:06
autor: adasiek
Co do linii 35-też zastanawia mnie istnienie tej linii...Zamiast niej możnaby pomyśleć o wzmocnieniu 1/4 (może jakiś dodatkowy poc.na 4-ce). Zresztą w GOP mamy kilka podobnych "potworków"(30,33).
Co do zmian rozkładów to moim zdaniem linia 4 powinna w soboty jeździć dłużej (do 16-17). Linia 18 w soboty powinna kursować cały dzień co 20 min.,nie zaś co 40 min. Żeby pisać o innych liniach,musiałbym się przyjrzeć rozkładom,więc jeszcze do tego tematu wrócę. :)

: 18 lis 2006, 16:15
autor: luki
Najlepiej z 30 i 35 umocnić 5. Ale KZK i tak będzie się bawić w rozkłady typu: 10: 00,06,14,24,30,38,48,54

: 18 lis 2006, 16:54
autor: Boguś
luki pisze:Najlepiej z 30 i 35 umocnić 5. Ale KZK i tak będzie się bawić w rozkłady typu: 10: 00,06,14,24,30,38,48,54
Tak by było najlepiej, ale KZK zamiast ułatwiać to utrudnia

: 18 lis 2006, 17:18
autor: adasiek
Jak zapowiedziałem-wracam do tematu zmian w rozkładach jazdy...
Przede wszystkim-w godzinach wieczornych w dni robocze oraz w dni wolne bardzo kiepsko wygląda dojazd do Szopienic. Linie 23 i 37 kursują praktycznie tylko do godziny 17-18( potem zjady do zajezdni).Ponoć powodem tego jest niechęć motorowych do wieczornych postojów na tej pętli. Pozostają więc linie 14 i 15,które w tym czasie kursują co 14/28 minut,na dodatek są ze sobą fatalnie pokoordynowne. Możnaby więc albo utrzymać takt 14-minutowy na 14 codziennie od rana do późnego wieczora,albo po prostu wykorzystać pomysł kolegi Dombia-puścić do Mysłowic linię 23 zamiennie z 14-stka (obie co 28 minut, za to do późnego wieczora i w dni wolne). Niewiem tylko czy ograniczenie 14-stki nie przyniosłoby złych skutków na trasie centrum Katowic-pl.Alfreda.

: 20 lis 2006, 16:52
autor: Boguś
Nie wiedziałem, gdzie to umieścić to napisze to tu. Chodzi mi o poc.1501 i 1502 obsługiwane przez Będzin. Na rozkładzie KZK i TŚ poc.1502 dojeżdza tylko do Zajezdni Zawodzie, a potem co: jedzie jako widmo do Będzina przez Mysłowice czy obsługuje przystanki? Co z poc.1501, zmienia się on na 34? Poc.1502 wyjeżdza z Bedzina do katowic jako widmo czy zatrzymuje się na przystankach? Na rozkładach nie wzmianki o tym.

: 20 lis 2006, 17:14
autor: ff
To jest wewnętrzna decyzja TŚ, więc nie ma na rozkładach. Podobnie było z linią 33 po otwarciu Ronda.

: 21 lis 2006, 16:14
autor: luki
No, po wprowadzeniu dwóch poc. 15 obsługiwanych przez Będzin w 2004 roku to musieliśmy trochę czekać na oficjalne informacje i rozkłady.
Potem jakoś w grudniu uzupełnili to z 15 i 33, oraz wtedy chyba 30 przeszła do Gliwic też.
A z 33 to było chyba nawet ciekawie, najpierw się Zawodzie rzuciło, potem Bytom, aż w końcu zrobili chyba Bytom/Chorzów, potem były stodwójki do Łagiewnik, aż wreszcie kompletna dezorganizacja linii czyli skrócenie do Stadionu, i obsługa jednym pockiem co 56 minut, koszmar :|

: 21 lis 2006, 16:58
autor: ff
Nie, Bytom sam nie jeździł.

: 21 lis 2006, 17:02
autor: ff
luki pisze:A z 33 to było chyba nawet ciekawie, najpierw się Zawodzie rzuciło, potem Bytom, aż w końcu zrobili chyba Bytom/Chorzów, potem były stodwójki do Łagiewnik, aż wreszcie kompletna dezorganizacja linii czyli skrócenie do Stadionu, i obsługa jednym pockiem co 56 minut, koszmar :|
Zawodzie wzięło z powodu remontu na Kochanowskiego i skróceniu 16-tek. Potem chyba oddali znowu wszystko do Chorzowa, 15 grudnia wszedł nowy rozkład z podziałem 3 Chorzów, 2 Bytom. Bytomia w 100% na 33 sobie nie przypominam. Od nowego roku trzy stodwójki.

: 21 lis 2006, 21:29
autor: Boguś
ff pisze:Nie, Bytom sam nie jeździł.
Jeździł, ale bardzo krótko

: 22 lis 2006, 12:35
autor: luki
Pamiętam że napewno najpierw Zawodzie na 100%, a potem Bytom się chyba dołączył z dwoma pociągami. A od grudnia, Chorzów i Bytom.

: 22 lis 2006, 16:26
autor: ff
Boguś pisze:
ff pisze:Nie, Bytom sam nie jeździł.
Jeździł, ale bardzo krótko
A mógłbyś podać jakąś konkretną datę? Bo wg mnie jeździł tylko od 15 do 31 grudnia 2004 razem z Chorzowem.
luki pisze:Pamiętam że napewno najpierw Zawodzie na 100%, a potem Bytom się chyba dołączył z dwoma pociągami. A od grudnia, Chorzów i Bytom.
A moim zdaniem najpierw był Chorzów. Zamieniały się raz 23, raz 33 w zależności gdzie jechały, a potem przedysponowane zostawały na 37. Jak miesiąc później 37 całe przejęło Zawodzie (w zamian Chorzów dostał 31), to kursowanie 33/23 skrócili do godz. 16 i wagony zjeżdzały już bezpośrednio do zajezdni.

: 22 lis 2006, 16:36
autor: Boguś
ff pisze:
Boguś pisze:
ff pisze:Nie, Bytom sam nie jeździł.
Jeździł, ale bardzo krótko
A mógłbyś podać jakąś konkretną datę? Bo wg mnie jeździł tylko od 15 do 31 grudnia 2004 razem z Chorzowem.
luki pisze:Pamiętam że napewno najpierw Zawodzie na 100%, a potem Bytom się chyba dołączył z dwoma pociągami. A od grudnia, Chorzów i Bytom.
A moim zdaniem najpierw był Chorzów. Zamieniały się raz 23, raz 33 w zależności gdzie jechały, a potem przedysponowane zostawały na 37. Jak miesiąc później 37 całe przejęło Zawodzie (w zamian Chorzów dostał 31), to kursowanie 33/23 skrócili do godz. 16 i wagony zjeżdzały już bezpośrednio do zajezdni.
To było napewno w grudniu i chyba między 1 a 15. Później Bytom jeżdził z Chorzowem tak jak piszesz. Dopiero potem był sam Chorzów

: 22 lis 2006, 16:37
autor: luki
ff pisze:A moim zdaniem najpierw był Chorzów. Zamieniały się raz 23, raz 33 w zależności gdzie jechały, a potem przedysponowane zostawały na 37. Jak miesiąc później 37 całe przejęło Zawodzie (w zamian Chorzów dostał 31), to kursowanie 33/23 skrócili do godz. 16 i wagony zjeżdzały już bezpośrednio do zajezdni.
Oczywiście od uruchomienia na 33 był Chorzów. A i tak, bo to były zabawy z 23 i 33, że były skrócone kursy do Śląskiego jako 23.
Po zakończeniu przebudowy ronda rozpoczęły się zabawy z przekazywaniem 33.

A potwierdzam że Bytom sam nie jeździł na 33. Chyba że chodzi o wprowadzenie rozkładu z uwzględnieniem przekazania po wyłączeniu Batorego 33 do Bytomia, które nie miało skutku, a od września wyjechało Zawodzie.

: 22 lis 2006, 18:20
autor: Boguś
Czy ktoś z was pamięta moment, gdy Stroszek i Zawodzie zamieniło się liniami. 6 przeszła wtedy na Stroszek a 41 przejeło Zawodzie. Wydaje mi się, że ta zmiana również nie była zaznaczona w rozkładach (przynajmniej na przystankach, w internetowych nie wiem).

: 22 lis 2006, 18:55
autor: ff
Nie wiem czy Ci chodzi o jakąś prehistorię, ale takie coś trwało od maja do września 2001 roku kiedy wprowadzano karliki.

: 22 lis 2006, 19:06
autor: Boguś
ff pisze:Nie wiem czy Ci chodzi o jakąś prehistorię, ale takie coś trwało od maja do września 2001 roku kiedy wprowadzano karliki.
Właśnie o to

: 23 lis 2006, 12:23
autor: luki
Bytom chyba opanował wszystkie poc. 6, bo przeniósł je z 41, by tam Zawodzie mogło już liniowo puszczać 116Nd(ale i tak często dawali też stopiatki). Gdy wprowadzono do ruchu we wrzeniu kolejne 116Nd, to na 41 były już wszystkie chyba 6 poc. przez 116Nd, a na linii 6, było 5 karlików oraz dwa bytomiaki na poc. 601 i 607.
Wtedy przeprowadzano operacje zmian w organizacji, jak zawodzie opanowało citadisami szlak 6/41, to Bytom przeszedł na 7, a Chorzów przeniósł się zatem na 13 (wtedy 3 poc. składy, w wolne 102Na), natomiast Zawodzie miało rekompensatę za wypuszczanie dodatkowych poc. na 6/41. Wtedy chyba przekazywano jeszcze jakieś wozy na Batory, bo na Zawodziu zmniejszyło się na nie zapotrzebowanie, a Batory potrzebował cos na 13. (#674+673, #675+676, #695+696, a wcześniej już chyba przeszły #574+573).

: 23 lis 2006, 13:58
autor: ff
luki pisze:Bytom chyba opanował wszystkie poc. 6, bo przeniósł je z 41
Przejął wszystkie.
luki pisze: Gdy wprowadzono do ruchu we wrzeniu kolejne 116Nd, to na 41 były już wszystkie chyba 6 poc. przez 116Nd
Tak, wszystkie 6.

: 23 lis 2006, 22:13
autor: Boguś
ff pisze:
luki pisze:Bytom chyba opanował wszystkie poc. 6, bo przeniósł je z 41
Przejął wszystkie.
Zgadza się. Czasami w dni wolne widywałem na 6 jeden skład z Zawodzia

: 23 lis 2006, 23:34
autor: ff
Boguś pisze: Zgadza się. Czasami w dni wolne widywałem na 6 jeden skład z Zawodzia
Pociąg 603 był obsługiwany przez Zawodzie. To już był nowy rozkład 28-minutowy.

: 24 lis 2006, 12:16
autor: luki
ff pisze: Pociąg 603 był obsługiwany przez Zawodzie. To już był nowy rozkład 28-minutowy.
No właśnie wtedy już wprowadzono w wolne takt 28 minutowy, a w robocze bujały się jeszcze co 20 minut. (ze względu na trwający w sumie 2 lata remont torowiska w Chorzowie Rynku)
A czy czasem 13-tki już w 2001/2002 roku nie kurowały wieczorami czasem co 28 minut zamiast co 20, bo pamiętam kiedyś chyba się przedysponowywały jakieś stodwójki chyba z 701 i 703, a składy zjeżdżały ok 19:00.
Natomiast w wolne jeździły trzy 102Na co 20 minut, i wieczorem jedna schodziła.

A tak za pamięci muszę pochwalić pomysł KZK za wprowadzanie ów czasu na 13 (bodaj 133) solówki w wakacje i ferie. Gratulacje, bardzo fajnie się jeździło w ciasnocie. Przypomnę częstotliwość wynosiła 20 minut.

: 24 lis 2006, 12:23
autor: Boguś
luki pisze:A tak za pamięci muszę pochwalić pomysł KZK za wprowadzanie ów czasu na 13 (bodaj 133) solówki w wakacje i ferie. Gratulacje, bardzo fajnie się jeździło w ciasnocie. Przypomnę częstotliwość wynosiła 20 minut.
Tych "dobrych" pomysłów było więcej, np. w wakacje obcięto dwa składy na 15, 3 na 41, solo 36 nie wiem tylko na których,podobnie z 11, same solo na 20. Po prostu dramat.

: 24 lis 2006, 12:28
autor: luki
Wakacje i ferie pretekstem do oszczędności wozokm. Tab było zawsze i niestety będzie. A w ferie czy wakacje, nawet jeśli nie jadą do szkoły dzieciaki czy jest okres urlopów i wyjazdów to w cale nie jest tak luźniej.

: 24 lis 2006, 12:34
autor: Boguś
luki pisze:Wakacje i ferie pretekstem do oszczędności wozokm. Tab było zawsze i niestety będzie. A w ferie czy wakacje, nawet jeśli nie jadą do szkoły dzieciaki czy jest okres urlopów i wyjazdów to w cale nie jest tak luźniej.
Chociaż w zeszłe wakacje się zdziwiłem, bo od lipca na 15 było 6 składów (w tym 2 będzińskie) i dwie stodwójki. Na 16 5 składów, 2 solo, 2 karliki), ale to przez remont Sokolskiej

Re: Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów :)

: 24 lis 2006, 19:40
autor: Panewniczanin
dombia pisze:Piszcie Swoje propzycje zmian w funkcjonowaniu tramwajów :)
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic [...] Przydałoby się połączenie z Chorzowem.
23 to takie połączenie Szopienic czy jak w twoim pomyśle Mysłowic z Chorzowem jak 6 Katowic z Ochojcem czy 31 Bytomia z Karbiem :P

Re: Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów :)

: 24 lis 2006, 21:15
autor: Boguś
Panewniczanin pisze:
dombia pisze:Piszcie Swoje propzycje zmian w funkcjonowaniu tramwajów :)
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic [...] Przydałoby się połączenie z Chorzowem.
23 to takie połączenie Szopienic czy jak w twoim pomyśle Mysłowic z Chorzowem jak 6 Katowic z Ochojcem czy 31 Bytomia z Karbiem :P
Tramwaj pojedzie do Piotrowic przez Ochojec, myśle, że rok 2008/09, ale to już inny temat

: 25 lis 2006, 20:44
autor: Boguś
W czwartek na przystankach pojawiła się informacja, że KZK GOP od 27 listopada wprowadza nowe rozkłady jazdy dla linii 15, 20, 34, 36, 37. Dziś byłem w centrum i informacji już nie było, na przystankach są stare rozkłady, na stronach KZK i TŚ ani słowa o zmianach. Czyżby kolejnie opóźnienie związane z wiaduktem w Sosnowcu?

Re: Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów :)

: 25 lis 2006, 20:54
autor: Panewniczanin
Boguś pisze:
Panewniczanin pisze:
dombia pisze:Piszcie Swoje propzycje zmian w funkcjonowaniu tramwajów :)
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic [...] Przydałoby się połączenie z Chorzowem.
23 to takie połączenie Szopienic czy jak w twoim pomyśle Mysłowic z Chorzowem jak 6 Katowic z Ochojcem czy 31 Bytomia z Karbiem :P
Tramwaj pojedzie do Piotrowic przez Ochojec, myśle, że rok 2008/09, ale to już inny temat
Oj, wydaje mi się, że w 2008 zaczną dopiero budować trasę (o ile w ogóle :?) do Miechowic, a co dopiero Piotrowice. Niestety. :cry:

: 29 lis 2006, 12:27
autor: Boguś
Boguś pisze:W czwartek na przystankach pojawiła się informacja, że KZK GOP od 27 listopada wprowadza nowe rozkłady jazdy dla linii 15, 20, 34, 36, 37. Dziś byłem w centrum i informacji już nie było, na przystankach są stare rozkłady, na stronach KZK i TŚ ani słowa o zmianach. Czyżby kolejnie opóźnienie związane z wiaduktem w Sosnowcu?
Od 1 grudnia KZK GOP wprowadza nowe rozkłady jazdy dla tramwajów:15, 20, 21, 22, 24, 26, 27, 28, 32, 34, 36, 37. T20 będzie kończyć na Pętli Zawodzie a nie na Zajezdni. T15, T21 i T26 wracają na stare trasy. Wiadukt wyremontowany jest w taki sposób, że o karliku w Sosnowcu możemy zapomnieć, jest tam jeszcze mniej miejsca niż było.

: 29 lis 2006, 12:31
autor: luki
Boguś pisze: Od 1 grudnia KZK GOP wprowadza nowe rozkłady jazdy dla tramwajów:15, 20, 21, 22, 24, 26, 27, 28, 32, 34, 36, 37. T20 będzie kończyć na Pętli Zawodzie a nie na Zajezdni
W końcu uznali że pałętanie się 20 po Zajezdni Zawodzie to głupota, gratulacje, natomiast na 22/32 znika nam nocka.

: 29 lis 2006, 12:55
autor: Boguś
O godz. 0.30 i 3.20 kursy na trasie Będzin Zajezdnia - Gołonog wykonuje T21. Nie można go oznaczyć jako T28? A wiec mamy kopię nocnej 19

: 29 lis 2006, 17:49
autor: Sebastian22
Mało zmian co do Zagłębia... najbardziej dotyczy to "15" ale w końcu po remoncie mostu musieli zmienic rozklad. Teraz "15" w calosci obsluguje RK-1?? Niektóre rozkłady były jeszcze z 2003r.!

: 29 lis 2006, 17:54
autor: Boguś
Sebastian22 pisze:malo zmian co do Zaglebia........najbardziej dotyczy to "15" ale wkoncu po remoncie mostu musieli zmienic rozklad. Teraz "15" w calosci obsluguje RK-1?? Niektore rozklady byly jeszcze z 2003r.!
Będzin obsługuje 6 poc. a Zawodzie 2

: 29 lis 2006, 21:23
autor: Boguś
Boguś pisze:
Boguś pisze:W czwartek na przystankach pojawiła się informacja, że KZK GOP od 27 listopada wprowadza nowe rozkłady jazdy dla linii 15, 20, 34, 36, 37. Dziś byłem w centrum i informacji już nie było, na przystankach są stare rozkłady, na stronach KZK i TŚ ani słowa o zmianach. Czyżby kolejnie opóźnienie związane z wiaduktem w Sosnowcu?
Od 1 grudnia KZK GOP wprowadza nowe rozkłady jazdy dla tramwajów:15, 20, 21, 22, 24, 26, 27, 28, 32, 34, 36, 37. T20 będzie kończyć na Pętli Zawodzie a nie na Zajezdni. T15, T21 i T26 wracają na stare trasy. Wiadukt wyremontowany jest w taki sposób, że o karliku w Sosnowcu możemy zapomnieć, jest tam jeszcze mniej miejsca niż było.
A propo nowych rozkładów
http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=188#c
Oczywiście przy okazji (dez)organizator troszkę pociął

: 30 lis 2006, 15:13
autor: luki
Na 20 poc. 01 i 03 będą obsadzone solówkami, na 37 będzie 5 wagonów 102Na, ponadto skład 2002 będzie miał przerwy poza szczytem, pewnie będzie się włączał na 365 tak jak na WPK pisali. Bo na 36 mają być tylko 4 składy faktycznie.
Z tego co widzę to będzie na trasie o jedną 102Na mniej, czyli na trasę będzie wychodzić 11 z 13 sztuk, czyli znowu widać że zmniejsza się ich ilość nie tylko na zajezdni ale i na trasie :(
Pogratulować podmian 37 na 36, będą na Zawodziu, więc nie będzie kłopotów na Zajezdni i 20 też, a przynajmniej mniejsze podczas tych dużych ilości zjazdów.

: 30 lis 2006, 15:56
autor: dombia
Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.

: 30 lis 2006, 16:00
autor: luki
dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
Tylko 14 trzeba by pociąć na 28 minut, a tego nie radzę, wtedy na resztę odcinku np. od Szopienic musiało by być 14BIS, ale zastanawiam się po co 37 do Mysłowic, przecież 14 jedzie z centrum Katowic, więc o przesiadkę od Chorzowa nie trudno.

: 30 lis 2006, 16:12
autor: Boguś
Na T20 dwa wagony solo, tylko pogratulować, mogli już ten skład, który odpadł z 37 wstawić na jeden poc.20

: 30 lis 2006, 16:24
autor: DW
Boguś pisze:Na T20 dwa wagony solo, tylko pogratulować, mogli już ten skład, który odpadł z 37 wstawić na jeden poc.20
Na poc. 2002 ma kursować skład (poc. kursuje rano i po południu).

: 30 lis 2006, 16:25
autor: luki
Na Zawodziu mają dwa składy więcej, bo #250+251 i 262+263 więc to nie problemy taborowe. Widać kzkgop oszczędza wozokm, zaś jeszcze jedną przyczyną może być ilość motorniczych.
Z tego co widzę to:
usunięto dwa 102Na, z czego jeden wstawiono za skład na 37,
tym sposobem usunięto jeden skład, plus 365, oraz dwa składy z 15. więc cztery składy w sumie
wstawiono dwie solówki więcej (na 20)

Wynik równania zmian na trasach Zawodzia:
-1 102Na
+2 105Na
- 4 2x105Na

Warto dodać że zapewne #576+575 jutro wraca na Będzin.
Gratulacje dla Zawodzia, ma teraz sporą nadwyżkę składów, ale zapewne się to będzie zmieniać wraz z wycofywaniem kolejnych 102Na.

Niebawem przedstawię swoje wizualizacje na funkcjonowanie Zawodzia bez 102Na

: 30 lis 2006, 16:35
autor: Boguś
luki pisze:Na Zawodziu mają dwa składy więcej, bo #250+251 i 262+263 więc to nie problemy taborowe. Widać kzkgop oszczędza wozokm, zaś jeszcze jedną przyczyną może być ilość motorniczych.
Z tego co widzę to:
usunięto dwa 102Na, z czego jeden wstawiono za skład na 37,
tym sposobem usunięto jeden skład, plus 365, oraz dwa składy z 15. więc cztery składy w sumie
wstawiono dwie solówki więcej (na 20)

Wynik równania zmian na trasach Zawodzia:
-1 102Na
+2 105Na
- 4 2x105Na

Warto dodać że zapewne #576+575 jutro wraca na Będzin.
Gratulacje dla Zawodzia, ma teraz sporą nadwyżkę składów, ale zapewne się to będzie zmieniać wraz z wycofywaniem kolejnych 102Na.

Niebawem przedstawię swoje wizualizacje na funkcjonowanie Zawodzia bez 102Na
Może gdy zabraknie jakiegoś karlika, to zamiast niego będą wstawiać skład zamiast solo

: 30 lis 2006, 17:32
autor: Panewniczanin
dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
Dobudować tu i ówdzie drugie tory i:
14 co 20 minut 102Na (czy czymś o podobnej pojemności)
15 co 10 minut 2x105Na i szafa gra

: 30 lis 2006, 17:56
autor: Boguś
Panewniczanin pisze:
dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
Dobudować tu i ówdzie drugie tory i:
14 co 20 minut 102Na (czy czymś o podobnej pojemności)
15 co 10 minut 2x105Na i szafa gra
Na 102Na bym nie liczył

: 30 lis 2006, 18:29
autor: Panewniczanin
Boguś pisze:
Panewniczanin pisze:
dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
Dobudować tu i ówdzie drugie tory i:
14 co 20 minut 102Na (czy czymś o podobnej pojemności)
15 co 10 minut 2x105Na i szafa gra
Na 102Na bym nie liczył
Dlatego piszę "czymś o podobnej pojemności", bo na 14 nic więcej nie jest potrzeba i raczej nie będzie, bo żadna linia autobusowa się z nią nie dubluje, którą możnaby wyciąć i wzmocnić banę na odc. Szopienice - Mysłowice, gdzie mało osób jeździ.

: 30 lis 2006, 18:46
autor: Boguś
Panewniczanin pisze:
Boguś pisze:
Panewniczanin pisze:
dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
Dobudować tu i ówdzie drugie tory i:
14 co 20 minut 102Na (czy czymś o podobnej pojemności)
15 co 10 minut 2x105Na i szafa gra
Na 102Na bym nie liczył
Dlatego piszę "czymś o podobnej pojemności", bo na 14 nic więcej nie jest potrzeba i raczej nie będzie, bo żadna linia autobusowa się z nią nie dubluje, którą możnaby wyciąć i wzmocnić banę na odc. Szopienice - Mysłowice, gdzie mało osób jeździ.
Żle się wyraziłem. Chodziło mi oto, że stodwójki mają być wycofane w 2007 roku.
Od dawna chciałbym żeby tramwaje jeździły co 15 minut i po ewentuanej dobudowie drugich torów mogłyby tak jeździć, chociaż nie wiadomo czy takt 15-sto minutowy jest możliwy? Jedni mówią, że nie a inni, że tak. :o:

: 30 lis 2006, 20:59
autor: Panewniczanin
Jak będą dwutory to nie będzie przeciwwskazań :)

Ja mam się waham co ile ma jeździć moja projektowana sieć komunikacyjna GOP - czy co 5/10/20 czy 7,5/15/30... A może 6/12? Chyba jednak zrobię 15/30. :)

: 09 gru 2006, 10:36
autor: dombia
A co myślicie o tym żeby 7 puścić do Mysłowic a 14 skrócić do Zawodzia?