Zmiany rozkładów od 2012.09.20
Zmiany rozkładów od 2012.09.20
Na stronie kzk pojawił się nowy rozkład dla linii 6 obowiązujący od 20 września do Słonecznej. Stroszek będzie obsługiwac 6 pociągów, natomiast zajezdnia Batory tylko dwa.
Co ciekawe citadisy mają wyjazdy przez Hajducką do ratusza, ciekawe jak po tym krzywym torowisku wyjadą. Czyli praktycznie znika niska podłoga z trasy do Bytomia, pogratulowac pomysłu. Do tego zmniejszona zostaje częstotliwośc, w dni robocze do 20 minut.
Co ciekawe citadisy mają wyjazdy przez Hajducką do ratusza, ciekawe jak po tym krzywym torowisku wyjadą. Czyli praktycznie znika niska podłoga z trasy do Bytomia, pogratulowac pomysłu. Do tego zmniejszona zostaje częstotliwośc, w dni robocze do 20 minut.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2012, 23:22 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 27 sty 2009, 13:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Patrząc z perspektywy niszczenia wagonów, to na szczęście tylko dwa Citadisy i myślę, że najbardziej newralgiczne punkty na Armii Krajowej zostaną podremontowane. Jestem ciekaw tylko, jak sobie poradzą na łokciu z Chrobrego na Powstańców...hanys76 pisze:Co ciekawe citadisy mają wyjazdy przez Hajducką do Ratusza, ciekawe jak po tym krzywym torowisku wyjadą.
Na szczęście jest to tylko doraźne rozwiązanie na czas kolejnego etapu przebudowy Rynku w Katowicach - bo domyślam się, że z tego powodu ta zmiana trasy i wyjazdy przez Hajducką.hanys76 pisze:Czyli praktycznie znika niska podłoga z trasy do Bytomia, pogratulować pomysłu. Do tego zmniejszona zostaje częstotliwość, w dni robocze do 20 minut.
W sumie dobrze, bo te żółwie tempo nie zachwyca, więc miło patrzy się na przyspieszanie tras Ale niestety dla motorowych jest to gorsza informacja - tylko 5 pociągów zamiast 8 będzie obsługiwało tą trasę. A tak swoją drogą, to jak ta "siedemnastka" będzie kursować z linią 11 kursującą co 15 minut? Też pojedzie co 20hanys76 pisze:Na siedemnastce przelot w stronę Chebzia będzie skrócony o 8 minut, w stronę Chorzowa o 5.Dawid71552 pisze:Dodatkowo zmienia się rozkład na linii 17. Od 20 września linia będzie kursować co 20 minut codziennie, także w Sylwestra i Wigilię.
Do KZK GOP mam alergię, więc mam nadzieję, że częstotliwość 20 minut nie stanie się nowym standardem na Naszej sieci...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm, chyba nie tak źle będzie z tymi mijankami. Z Chebzia do Lipiny Kościół będzie OK, a zamiast na Szarlocińcu, będą się mijać przy Wodociągach.hanys76 pisze:(...) obawiam się że to samo spotka 11. Tylko jak będzie wyglądać sprawa z mijankami, też trzeba zmienić przeloty i zmniejszyć liczbę pociągów.
Tak nawiasem mówiąc, to pewnie na KZK GOP nie pojawiły się wszystkie rozkłady. Może wszystkie linie jeżdżące przez Dąb dostaną 20 minutową częstotliwość Wtedy będzie równy takt 5-minutowy, a linia 33 będzie stanowić uzupełnienie linii 11, tak jak to latami do tyłu zakładano.
Nie wiem czy tez nie zmienią rozkładu jazdy 19-stce. Jeśli ma to tak zostać to np. na przystanku Metalowców w kierunku Katowic 6 i 19 odjeżdżają o tej samej godzinie. Przykład 6:31, 7:31. Dziwne jest to, że 19 na Sokolskiej jest jedna minutę szybciej niż 6-stka. Jeszcze tak na marginesie gdzie jest/będzie przystanek Katowice Spodek?
Pozdrawiam
Przy skrzyżowaniu ul. Korfantego z ulicami Morcinka i Olimpijską. Tam, gdzie robiono przez weekend z dwa miesiące temu przejazd samochodowy przez torowisko pomiędzy przystankami Katowice Rondo i Koszutka Misjonarzy Oblatów. Pewnie na poczet przyszłego skrzyżowania, które miejmy nadzieję, będzie miało priorytet dla tramwaju.Patryk105 pisze:Jeszcze tak na marginesie. Gdzie jest/będzie przystanek Katowice Spodek?
Jest przynajmniej jeden plus. W dni wolne z Bytomia np. z Politechniki będzie można się łatwiej dostać tramwajem do centrum czy też bezpośrednio do Katowic. I jeszcze w dni robocze w godzinach 18-19 nie ma kursów zjazdowych (teraz są obecnie do pl. Sikorskiego), można jechać aż do Katowic
Pozdrawiam
Skoro na 6 i 17 ma być częstotliwość 20-minutowa, to wskazuje to na to, że na 7, 11, 19 i 20 również. Ciekawe czy 33 w ogóle zostanie czy będzie jakiś nowy twór
Póki co obie linie mają taki sam rozkład na każdy dzień, czyli cięcia w dni robocze oznaczają polepszenie oferty w weekendy. Ciekawe czy to też wyszło im z pomiarów napełnień
Póki co obie linie mają taki sam rozkład na każdy dzień, czyli cięcia w dni robocze oznaczają polepszenie oferty w weekendy. Ciekawe czy to też wyszło im z pomiarów napełnień
Mam nadzieję, że w takiej przynajmniej linia 20 będzie miała 10-minutową częstotliwość, choćby co druga miała być solówką... W końcu 7 i 20 będą od strony Chorzowa kursować tylko do Placu Wolności, więc w zupełności wystarczy 8 pociągów.DW pisze:Skoro na 6 i 17 ma być częstotliwość 20-minutowa, to wskazuje to na to, że na 7, 11, 19 i 20 również.
Jak wspominałem wyżej: powinna moim zdaniem zostać, aby był równy 5-minutowy taktDW pisze:Ciekawe czy 33 w ogóle zostanie czy będzie jakiś nowy twór
Najlepsza będzie trasa zatramwaju, inna niż była wymagana w przetargu. Pierwotnie trasa miła przebiegac z Sobieskiego na Słoneczną pętle. Tymczasem zatramwaj pojedzie Sokolską potem skręci w Morcinka i pojedzie do ronda . Wcale nie będzie obsługiwał Misjonarzy Oblatów ,ani samej pętli. Trochę bez sensu, bo na Sokolskiej zapewne na przystanku autobusowym będzie się zatrzymywac i do tramwaju jest kawałek. Do tego trzeba pokonac, dwie sygnalizacje świetlne. Pogratulowac kzk dobrego humoru.
Tylko, że te 8 minut wycięto nie na całej trasie, tylko od Łagiewnik do Chebzia! tramwaj przy tym stanie torowiska w Chropaczowie, a już szczególnie zimą i jesienią nie jest w stanie z targowiska do mijanki dojechać w 7 minut. To się skończy tylko większym burdelem.Penny pisze:W sumie dobrze, bo te żółwie tempo nie zachwyca, więc miło patrzy się na przyspieszanie tras
KZKGOP 1779
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Oficjalny komunikat KZK GOPhanys76 pisze:Na stronie kzk pojawił się nowy rozkład, dla linii 6 obowiązujący od 20 września do Słonecznej. Stroszek będzie obsługiwac 6 pociągów, natomiast zajezdnia Batory tylko dwa.
Co ciekawe citadisy mają wyjazdy przez Hajducką do ratusza, ciekawe jak po tym krzywym torowisku wyjadą. Czyli praktycznie znika niska podłoga z trasy do Bytomia, pogratulowac pomysłu. Do tego zmniejszona zostaje częstotliwośc, w dni robocze do 20 minut.
http://www.kzkgop.com.pl/informacje/p-1 ... icach.html
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Tory w Chropaczowie są w opłakanym stanie, więc E1 mógłby nie dać rady, nie wspominając już o dojeździe do Chorzowa Batorego Zajezdni w razie jakiejś awarii na trasie do chorzowskiego Ratusza.hombreee pisze:Na 17ce rownie dobrze, moglyby wiedence wyjechac, skoro na 1ce ostatnio pojawiaja sie sklady
Ponadto skład na "1" to ponadstandardowa obsada, gdyż stawka za 105Na = stawka za E1.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Zajezdnia Gliwice będzie obsługiwac trzy pociągi linii 11 , ale wymyslili nie ma co.
Ma kursować aż 10 pociągów.
Linia 7 cała z Batorego. Razem z 20 będą kursowac co 10 minut każda, czyli wychodzi tramwaj co 5 minut.
Ma kursować aż 10 pociągów.
Linia 7 cała z Batorego. Razem z 20 będą kursowac co 10 minut każda, czyli wychodzi tramwaj co 5 minut.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 21:24 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Pojawiły się kolejne rozkłady jazdy, tj. dla linii: 7, 11 i 20.
Linie 7 i 20 będą kursować z 10-minutową częstotliwością, które w całości będą obsługiwane przez zajezdnię Batory (tak przynajmniej wynika z rozkładu na KZK GOP).
Linia 11 z 20-minutową częstotliwością na trasie Chebzie Pętla - Wełnowiec Plac Alfreda. Co ciekawe, 3 pociągi będą gliwickie! Motorowi zajezdni Gliwice dojadą aż do Alfreda! Pozostałe 5 pociągów dziennych oraz obydwa wieczorno-nocne uruchomi zajezdnia Batory.
Linie 7 i 20 będą kursować z 10-minutową częstotliwością, które w całości będą obsługiwane przez zajezdnię Batory (tak przynajmniej wynika z rozkładu na KZK GOP).
Linia 11 z 20-minutową częstotliwością na trasie Chebzie Pętla - Wełnowiec Plac Alfreda. Co ciekawe, 3 pociągi będą gliwickie! Motorowi zajezdni Gliwice dojadą aż do Alfreda! Pozostałe 5 pociągów dziennych oraz obydwa wieczorno-nocne uruchomi zajezdnia Batory.
Z rozkładów KZK GOP wynika, że 11 pojedzie aż do Siemianowic.Penny pisze:Linia 11 z 20-minutową częstotliwością na trasie Chebzie Pętla - Wełnowiec Plac Alfreda. Co ciekawe, 3 pociągi będą gliwickie! Motorowi zajezdni Gliwice dojadą aż do Alfreda! Pozostałe 5 pociągów dziennych oraz obydwa wieczorno-nocne uruchomi zajezdnia Batory.
Pozdrawiam
Ale jest jeszcze jedna rzecz ciekawa, zlikwidowano jazdę pociągu następnego na odcinku Lipiny-Chebzie przez przyśpieszenie 17. Teraz każda linia jedzie samotnie i to spowoduje bajzel. Bo przykładowo 17 z Lipin do Chebzia będzie gonic żeby nie opóznic odjazdu 11 i na odwrót. A wszyscy wiemy jakie są opóznienia na obu liniach więc będzie efekt domina. Najlepszy jest kurs wyjazdowy z Gliwic o 7.28, skład pojedzie pusty przez pół Śląska prawie 2 godziny bez żadnej przerwy. A niech złapie opóznienie i w Siemianowicach nie będzie miec przerwy. Wtedy jest jazda bez przerwy przez 3 godziny, współczuje motoroniczemu.
Do tego jest konflikt z linią 9 pomiędzy Chebziem a Pawłem. Linia 9 ma z Chebzia odjazdy np 9.05, 9.25 i 9.45. Tymczasem 17 jest na Pawle w kierunku Chebzia 9.06, 9.26 oraz 9.46.
Czyli spotkają się w połowie drogi.
Do tego jest konflikt z linią 9 pomiędzy Chebziem a Pawłem. Linia 9 ma z Chebzia odjazdy np 9.05, 9.25 i 9.45. Tymczasem 17 jest na Pawle w kierunku Chebzia 9.06, 9.26 oraz 9.46.
Czyli spotkają się w połowie drogi.
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
Linie 7 i 20 co 10 minut. Zapowiada się fajnie
Taa ... ale tyle przesiadek, żeby dojechać do szkoły ... Chyba powoli zaczne myślećo linii 673 w dojeździe na Tysiąclecie z Zawodzia.
Nie ma jeszcze rozkładu dla linii 19. Ale zapowiada się większa częstotliwość na Załężu niż na Dębie. Swoją drogą, w rozkładzie linii 6 jest mało kursów wykonywanych taborem niskopodłogowym, tylko 2 karliki wyjadą na trasę. Czy to znaczy, że wszystkie karliki wyjadą na trasę Zawodzie - Brynów? Było by fajnie Bo po Zawodziu karliki za często nie jeździły.
Taa ... ale tyle przesiadek, żeby dojechać do szkoły ... Chyba powoli zaczne myślećo linii 673 w dojeździe na Tysiąclecie z Zawodzia.
Nie ma jeszcze rozkładu dla linii 19. Ale zapowiada się większa częstotliwość na Załężu niż na Dębie. Swoją drogą, w rozkładzie linii 6 jest mało kursów wykonywanych taborem niskopodłogowym, tylko 2 karliki wyjadą na trasę. Czy to znaczy, że wszystkie karliki wyjadą na trasę Zawodzie - Brynów? Było by fajnie Bo po Zawodziu karliki za często nie jeździły.
linia 23
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
Z tymi sznyclami na 11 to byłbym ostrożny. Prędzej tam wyślą składy, poczekajmy na szczegóły. A skład na 1 był przez dwa dni nieplanowy.Warturtles pisze:Dodatkowo dało się usłyszeć, że na 1 ostatnio widziano składy... jednak układa się to w logiczną całość. Więc witajcie sznycle
Skoro Gliwicom zabrano 3 pociągi z linii 17, to coś w zamian musieli dostac. Więc wymyślono że da się im do obsługi częśc 11. W końcu na 17 też do Chebzia wyjeżdzają to tak samo mogą na 11.
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
Owszem, ale ważna jest jeszcze pojemność taboru. Wątpię, aby przy takim uruchomieniu na linii 20 były składy. A jak będą, to góra co drugi pociąg.Warturtles pisze:Nie ma jeszcze rozkładu dla linii 19. Ale zapowiada się większa częstotliwość na Załężu niż na Dębie.
A skoro już oddajemy się wyobraźni To jeżeli na linii 19 będzie 20-minutowa częstotliwość, to na 18 również mogliby taką zrobić. Bo tramwaj co pół godziny to obsurd...
A czy mijanki na Rudzie zezwolą na taki takt 18? I co z 9? Też trzeba by było zmienić jej rozkład... Tak aby nie kolidowało się na Rudzie z 11/17, bo teraz będzie wesoło tam ;]
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Do przynajmniej 2010 roku jeździła tak cały czas.pycio1400 pisze:A czy mijanki na Rudzie zezwolą na taki takt 18?
To jest kwestia minuty-dwóch opóźnienia, co i tak się cały czas zdarza. Nie raz 11 i 17 stoją na Pawle w oczekiwaniu na 9 w kier. Bytomia.pycio1400 pisze:I co z 9? Też trzeba by było zmienić jej rozkład... Tak aby nie kolidowało się na Rudzie z 11/17, bo teraz będzie wesoło tam ;]
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
Z pozytywnych zmian to dodanie kursów nocnych na T20, która pojedzie teraz prawie przez całą noc w takcie 30 minutowym.
Odjazdy z chorzowskiego rynku:
Odjazdy z chorzowskiego rynku:
Jest to oferta porównywalna do krakowskiej, gdzie tramwaje też będą kursować w nocy co 30 minut.23:16, 23:46, 0:16, 0:46, 1:16, 1:46, 2:31, 3:16, 3:46 itd
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Wtedy trzeba byłoby zmienić częstotliwość na jedynce, czyli także na 4 i 5. Jak widać jedna zmiana pociąga kolejne. Totalną głupotą jest serwowanie takich zmian co rok/2 lata przez KZK. Potem znów będzie tak jak z 3 i 9, gdzie skargi pasażerów wpłynęły na powrót starych rozkładów.Penny pisze:A skoro już oddajemy się wyobraźni To jeżeli na linii 19 będzie 20-minutowa częstotliwość, to na 18 również mogliby taką zrobić. Bo tramwaj co pół godziny to obsurd...
W obecnym układzie nie dało się skoordynować 9 z 17 i 20, ale to i tak było małe piwo w porównaniu do tego co się teraz ma stać. Szkoda tylko, że jak zawsze tracą pasażerowie na tych trasach gdzie jest ich najwięcej (6/11/19).
Nie zobaczymy. Pt-8 mają iść na Batory.rifi pisze:Na pewno na linie 16 wyjadą citadisy oraz Pt8, więc po tak długiej przerwie na trasie Brynów Rynek zobaczym Pt8.
Czyżby mieli ściągnąć żelazka ze Stroszka?hanys76 pisze:Linia 7 cała z Batorego
Mają wymieniać łuk. Mam jednak taką nadzieję, że citadisy nie będą wyjeżdżać z Batorego.Penny pisze:Patrząc z perspektywy niszczenia wagonów, to na szczęście tylko dwa Citadisy i myślę, że najbardziej newralgiczne punkty na Armii Krajowej zostaną podremontowane. Jestem ciekaw tylko, jak sobie poradzą na łokciu z Chrobrego na Powstańców...hanys76 pisze:Co ciekawe citadisy mają wyjazdy przez Hajducką do Ratusza, ciekawe jak po tym krzywym torowisku wyjadą.
33 zostaje zawieszone.Penny pisze:Jak wspominałem wyżej: powinna moim zdaniem zostać, aby był równy 5-minutowy taktDW pisze:Ciekawe czy 33 w ogóle zostanie czy będzie jakiś nowy twór
Nadal nie rozumiem dlaczego wprowadzono takt 20 minutowy na 6/11/19.
Słyszałem, że Stroszek ma się częściowo przenieść do Batorego. Tylko gdzie oni pomieszczą te wszystkie wagony.Boguś pisze:Czyżby mieli ściągnąć żelazka ze Stroszka?hanys76 pisze:Linia 7 cała z Batorego
Na Armii Krajowej robią torowisko w najgorszych miejscach, łącznie z wymianą płyt. Był też pomysł (na szczęście przepadł), że citadisy pójdą do Bytomia razem z motorowymi z Katowic, ale nie zdecydowano się na to, ze względu na stan torowiska na Stroszek.Boguś pisze:Mają wymieniać łuk. Mam jednak taką nadzieję, że citadisy nie będą wyjeżdżać z Batorego.Penny pisze:Patrząc z perspektywy niszczenia wagonów, to na szczęście tylko dwa Citadisy i myślę, że najbardziej newralgiczne punkty na Armii Krajowej zostaną podremontowane. Jestem ciekaw tylko, jak sobie poradzą na łokciu z Chrobrego na Powstańców...hanys76 pisze:Co ciekawe citadisy mają wyjazdy przez Hajducką do Ratusza, ciekawe jak po tym krzywym torowisku wyjadą.
Może z powodu planowanego remontu od Chopina do AKS? Będzie wtedy pewnie jakiś jednotor i ograniczona jego przepustowość.Boguś pisze:Nadal nie rozumiem dlaczego wprowadzono takt 20 minutowy na 6/11/19.
Pierwotnie był plan aby jeździły na jakiejś linii z zajezdni na Batorym do dworca PKP w Katowicach... Ale najwidoczniej zrezygnowano z tego pomysłu...
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Niby po co? Stroszek tam sie ma przenieść jak będzie remont w centrum Bytomia. Ale tak w ogóle to z Batorego będzie podobna ilość pociagów wyjeżdżać co teraz.Przemek pisze:Słyszałem, że Stroszek ma się częściowo przenieść do Batorego. Tylko gdzie oni pomieszczą te wszystkie wagony.
Ale ten remont to będzie za kilka miesięcy. Przecież nie ma nawet przetargu.Może z powodu planowanego remontu od Chopina do AKS? Będzie wtedy pewnie jakiś jednotor i ograniczona jego przepustowość.
KZKGOP 1779
A ciekawe jak Pt8 się znajdą po drugiej stronie rynku? No chyba że oprócz zalety dwukierunkowości również potrafią latać . No cóż już nie długo zobaczymy jak tam się znajdą. A swoją drogą to ciekawe czemu przez te cztery dni nie będzie jeździła 16 na skróconej trasie do Pl. Miarki skoro citadisy mają stać na pętli w Brynowie tylko urachamiają T16.mark40 pisze:Na jakiej linii miałyby jeździć?Boguś pisze:Nie zobaczymy. Pt-8 mają iść na Batory.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wtedy ma prawdopodobnie powstać linia 10, która z linią 11 będzie kursowała co 30 minut (będą ze sobą poprzeplatane), aby zostawić częstotliwość 15 minut na trasie Chebzie Pętla - Chorzów Metalowców.adam86 pisze:Ale ten remont to będzie za kilka miesięcy. Przecież nie ma nawet przetargu.Może z powodu planowanego remontu od Chopina do AKS? Będzie wtedy pewnie jakiś jednotor i ograniczona jego przepustowość.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Nie wiem czy zauważyliście, ale wczoraj wieczorem z nowego rozkładu 11 zniknęły wyjazdy z zajezdni Gliwice. Dzisiaj pojawiły się ponownie. Podobno wczoraj nawet na zajezdni w Gliwicach, motorowi dostali informację że szkolenia na linię 11 odwołane. A było już sporo osób na przyszły tydzień zapisane. Ciekawa sprawa, może zrezygnowali w TŚ z tego durnego pomysłu i nadal Batory będzie jeździć na wszystkich pociągach. Chyba że kombinują i Stroszek będzie obsługiwać te pociągi. Co do Gliwic ich składy są przecież bardzo awaryjne i mielibyśmy zatem dodatkowe atrakcje. A co najlepsze tyle składów w Gliwicach nie mają. Wszystko rozstrzygnie się w przyszłym tygodniu.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, 17:42 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
Boguś pisze:Nie zobaczymy. Pt-8 mają iść na Batory.rifi pisze:(...) więc po tak długiej przerwie na trasie Brynów Rynek zobaczym Pt8.
Pewnie przez okres od 20 od 23 września, kiedy będą prace przyłączenia torowiska przy ul. Dworcowej, to będzie możliwość przejazdu.rifi pisze:A ciekawe jak Pt8 się znajdą po drugiej stronie rynku?
Oglądanie gliwickich składów i motorowych w Siemianowicach byłoby bardzo egzotyczne. Już widzę, jak wygląda ściąganie defekta np. z Wełnowca...hanys76 pisze:Ciekawa sprawa, może zrezygnowali w TŚ z tego durnego pomysłu i nadal Batory będzie jeździć na wszystkich pociągach.
No podejrzewam że jak już będzie przyłączenie torowiska przy Dworcowej to już nie będzie możliwości połączenia z Pocztową.Penny pisze:Boguś pisze:Nie zobaczymy. Pt-8 mają iść na Batory.rifi pisze:(...) więc po tak długiej przerwie na trasie Brynów Rynek zobaczym Pt8.Pewnie przez okres od 20 od 23 września, kiedy będą prace przyłączenia torowiska przy ul. Dworcowej, to będzie możliwość przejazdu.rifi pisze:A ciekawe jak Pt8 się znajdą po drugiej stronie rynku?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rifi, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości