Propozycje nowych linii po przebudowie rynku

Dyskusje o organizacji ruchu.
Wiadomość
Autor
Mbas94
Posty: 88
Rejestracja: 17 maja 2008, 15:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#51 Post autor: Mbas94 » 14 wrz 2013, 12:39

6 - Brynów - Politechnika (15 min.)
7 - Zawodzie - Łagiewniki (potem pl. Sikorskiego) (15 min.)
11 - Chebzie - pl. Wolności (15 min.)
13 - Siemianowice - Batory Zajezdnia (15 min.)
14 - Mysłowice - Brynów (15 min.)
15 - Zagórze - pl. Wolności (15 min.)
16 - Brynów - pl. Alfreda (15 min.)
19 - Stroszek - pl. Miarki (15 min.)
20 - Chorzów Ratusz - Szopienice (15 min.)
33 - Słoneczna - Metalowców (30 min.)
40 - Zawodzie - pl. Wolności (30 min.)

Wydaje mi się, że przy logicznie ułożonym rozkładzie 14 spokojnie wyrobiłaby sama na odcinku Zawodzie - Brynów. 7 zdecydowanie bardziej przyda się na Zawodziu niż na Słonecznej, a 40 pomoże zapewnić dobrą częstotliwość na tym dość zatłoczonym odcinku.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#52 Post autor: grillmaster » 14 wrz 2013, 12:51

KZKGaPowicz pisze:
grillmaster pisze:
pycio1400 pisze:7 - Zawodzie - Sikorski (co 15) - Pesa/Citek
Ciekawe jak sobie wyobrażasz przejazd Pesy/Citka od Osiedla na Wzgórzu do Łagiewnik?
Przecież tam będzie remont, a na odcinku "Piaśniki Skrzyżowanie" - "Piaśniki Osiedle Skałka" również.
Kiedy?

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#53 Post autor: KZKGaPowicz » 14 wrz 2013, 15:35

grillmaster pisze:
KZKGaPowicz pisze:
grillmaster pisze:
pycio1400 pisze:7 - Zawodzie - Sikorski (co 15) - Pesa/Citek
Ciekawe jak sobie wyobrażasz przejazd Pesy/Citka od Osiedla na Wzgórzu do Łagiewnik?
Przecież tam będzie remont, a na odcinku "Piaśniki Skrzyżowanie" - "Piaśniki Osiedle Skałka" również.
Kiedy?
Nie wiem dokładnie kiedy, ale były już kiedyś jakieś przymiarki.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

kolejorz.
Posty: 148
Rejestracja: 04 wrz 2013, 18:37
Lokalizacja: GOP

#54 Post autor: kolejorz. » 14 wrz 2013, 16:15

Może z dodatkowej puli zaoszczędzonych pieniędzy, a może w kolejnym projekcie unijnym. Na projekty przetargi już były, nie wiem czy dokumentacja jest gotowa ale chyba jeszcze nie.

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#55 Post autor: mark40 » 14 wrz 2013, 20:24

kolejorz. pisze:Może z dodatkowej puli zaoszczędzonych pieniędzy, a może w kolejnym projekcie unijnym. Na projekty przetargi już były, nie wiem czy dokumentacja jest gotowa ale chyba jeszcze nie.
Przetarg na dokumentację projektową był w zeszłym roku. Jeśli wtedy został rozstrzygnięty dokumentacja powinna być gotowa.

Awatar użytkownika
yumoto
Posty: 21
Rejestracja: 07 sie 2013, 12:01
Lokalizacja: Sosnowiec

#56 Post autor: yumoto » 07 lis 2013, 19:15

Podaję moje przykłady na którym moim zdaniem powinny jeździć tramwaje po przebudowie.

Linia 6 - Katowice Brynów Pętla-Bytom Politechnika Śląska (co 15 min.)

Linia 7 - Zawodzie Pętla - Bytom Łagiewniki - Zamłynie (co 12 min.)

Linia 11 - Katowice Plac Miarki - Ruda Śląska Chebzie Pętla (co 15 min.)

Linia 13 - Siemianowice Plac Skragi - Chorzów Ratusz (co 15 min.)

Linia 14 - Mysłowice Dworzec PKP - Chorzów Stadion Śląski (co 15 min.)

Linia 15 - Sosnowiec Zagórze Pętla - Katowice Brynów Pętla (co 15 min.)

Linia 16 - Katowice Brynów Pętla - Katowice Wełnowiec Pl.Alfreda (co 15 min.)

Linia 19 - Katowice Plac Miarki - Bytom Stroszek Zajezdnia (co 15 min.)

Linia 20 - Szopienice Pętla - Katowice Słoneczna Pętla (co 15 min.)

Nowa linia, np. "41" - Zawodzie Pętla - Katowice Plac Wolności (co 10 min.)

A tutaj mam osobną propozycję do KZK GOP
Linia 26, tutaj mam największą moją propozycję, aby linia połączyła się z Katowicami i jeździła trasą Sosnowiec Milowice Pętla - Ostrogórska - Ludwik - Dańdówka - Niwka - Modrzejów - Mysłowice Dworzec PKP do Szopienice Pętla (tam jest tor nieużywany w stronę Mysłowic, więc można go wskrzesić) kurs (co 12 min.)
"25" Dąbrowa Górnicza Urząd Pracy-Wojkowice Żychcice Pętla

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#57 Post autor: Penny » 07 lis 2013, 19:23

yumoto pisze:Linia 7 - Zawodzie Pętla - Bytom Łagiewniki - Zamłynie (co 12 min.)
A czemu akurat z taką częstotliwością?
yumoto pisze:Linia 13-Siemianowice Plac Skragi - Chorzów Ratusz (co 15 min.)
Wraz z 7 co 12 minut?
yumoto pisze:Linia 14-Mysłowice Dworzec PKP - Chorzów Stadion Śląski (co 15 min.)
A jak ta linia skręci w kier. Stadionu? Jest to dawna T23, tyle że wydłużona z Szopienic do Mysłowic.
yumoto pisze:Linia 20 - Szopienice Pętla - Katowice Słoneczna Pętla (co 15 min.)
A jak ta linia skręci w kier. Słonecznej? Jest to dawna linia 14, tyle że skrócona z Wełnowca do Słonecznej.
yumoto pisze:Linia 26, tutaj mam największą moją propozycję, aby linia połączyła się z Katowicami i jeździła trasą Sosnowiec Milowice Pętla - Ostrogórska - Ludwik - Dańdówka - Niwka - Modrzejów - Mysłowice Dworzec PKP do Szopienice Pętla (tam jest tor nieużywany w stronę Mysłowic, więc można go wskrzesić) kurs (co 12 min.)
A jak Ty chcesz puścić 26 co 12 minut z co 15 minut na jednotorach pomiędzy Mysłowicami a Szopienicami?

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#58 Post autor: R_G » 11 lis 2013, 00:07

26 robiłoby "świetne" kółeczko.
W zasadzie, to można by wyłączyć dzięki temu ruch kolejowy (pasażerski) na odcinku Katowice Szopienice Południowe - Mysłowice oraz Katowice Szopienice Południowe - Sosnowiec Główny.

Lepiej, żeby wandale szopienickie się wiedeńczykami nie zajmowały, a '14' w tamtych 'rejonach' powinna wystarczyć do dewastacji. Trzeba się martwić o Pesy...
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości