Tramwaj 26 co 12 minut

Dyskusje o organizacji ruchu.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skoti
Posty: 10450
Rejestracja: 04 maja 2010, 20:14
Lokalizacja: Sosnowiec

Tramwaj 26 co 12 minut

#1 Post autor: skoti » 15 wrz 2011, 09:45

Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 10:32 przez skoti, łącznie zmieniany 1 raz.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#2 Post autor: DW » 15 wrz 2011, 10:49

6 solówek, 4 E1. Ciekawe tylko skąd chcą wziąć aż 4 wagony na 1 października, skoro gotowy jest dopiero jeden ;)
Zastanawiające wydają się też tłumaczenia co do słabej podstacji, bo właśnie ze względu na nią E1 miały tam nie kursować (mają niemal dwa razy mocniejsze silniki, więc zużywają prawie tyle samo prądu co skład dwuwagonowy).

Kiedyś było 10 pociągów co 10' (co zmienili parę lat temu na 11), a teraz będziemy mieć 10 co 12'. Czyli znów wydłużają postoje.

Ciekawi mnie czy zmiany dotkną tylko 26, i wtedy będziemy mieć "piękną" synchronizację z 21, 24 i 27, czy pozostałe linie zaczną kursować co 24 minuty? :chytry:

Awatar użytkownika
Radko_90
Posty: 185
Rejestracja: 15 maja 2008, 00:23
Lokalizacja: Sosnowiec

#3 Post autor: Radko_90 » 15 wrz 2011, 11:26

Tak przypuszczaliśmy na osiedlu że połowa obsad to będą składy albo E1 a reszta solówki mnie się wydaje że to dobry wybór tylko teraz te bardziej pojemniejsze muszą być na takich pociągach kiedy największy ruch jest na centrum i z centrum na Dańdówkę/Niwkę bo to co działo się czasem w solówkach za częstotliwości 10 minut to był ogień
Pozdrawiam

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#4 Post autor: R_G » 15 wrz 2011, 12:14

memphis pisał, że płacone E1 stawką mogą zastępować składy więc możliwe że TŚ mogą kombinować ze składami od 1. października. Może by tak te solówki wywalili z '27'.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#5 Post autor: Boguś » 15 wrz 2011, 18:14

DW pisze:6 solówek, 4 E1.
W artykule napisali, że na 26 będzie 6 solówek, 2 składy i 2 wagony E1.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#6 Post autor: R_G » 15 wrz 2011, 19:01

Artykuł widocznie został zmieniony.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#7 Post autor: DW » 15 wrz 2011, 20:28

Boguś pisze:
DW pisze:6 solówek, 4 E1.
W artykule napisali, że na 26 będzie 6 solówek, 2 składy i 2 wagony E1.
R_G pisze:Artykuł widocznie został zmieniony.
Albo rzeczywiście zmienili, albo gdzieś mi umknęło to "dwa składy". Teraz już nie wiem :roll:
W takim razie na 26 będzie niezła mieszanka taborowa. Ciekawe tylko czy w najbardziej obleganych kursach rzeczywiście pojawią się wozy o większej pojemności, czy będzie to całkowicie przypadkowe.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#8 Post autor: R_G » 15 wrz 2011, 21:17

DW pisze:Albo rzeczywiście zmienili, albo gdzieś mi umknęło to "dwa składy". Teraz już nie wiem :roll:
Zmienili, też po południu czytałem i była mowa o czterech sztukach E1. Fakty te potwierdzają m.in. komentarze pod artykułem.
DW pisze:Ciekawe tylko czy w najbardziej obleganych kursach rzeczywiście pojawią się wozy o większej pojemności, czy będzie to całkowicie przypadkowe.
A które kursy są najbardziej oblegane? :P
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#9 Post autor: DW » 15 wrz 2011, 21:46

R_G pisze:
DW pisze:Ciekawe tylko czy w najbardziej obleganych kursach rzeczywiście pojawią się wozy o większej pojemności, czy będzie to całkowicie przypadkowe.
A które kursy są najbardziej oblegane? :P
Te, kiedy rano najwięcej osób jedzie z Niwki i okolic do Centrum do szkoły/pracy, a po południu z niej wraca. Czyli kursy głównie przed godziną 8-mą, jak i niektóre w szczycie popołudniowym. Dokładnych godzin podać nie potrafię, bo aż tak dokładnie tego nie analizowałem.
Nie wiem jak teraz, ale swego czasu dość sporo osób jeździło też tramwajem do Zakładów Mięsnych "Duda" w Milowicach (zmiany były o 6:00, 14:00 i 22:00). Wtedy w szczególności kursy 26 o 6:13 i 14:13 były niemal zawsze przepełnione (po południu dochodzili jeszcze uczniowie wracający z LO im. Prusa na Starym Sosnowcu).

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#10 Post autor: R_G » 16 wrz 2011, 00:28

DW pisze:bo aż tak dokładnie tego nie analizowałem.
Chyba nie sądzisz, że KZK GOP analizował.
DW pisze:Nie wiem jak teraz, ale swego czasu dość sporo osób jeździło też tramwajem do Zakładów Mięsnych "Duda"
Zwróciłem uwagę na ten po 22:00 bo na prawdę chmara ludzi wsiadła. Tu się na prawdę przydaje skład.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Linia26
Posty: 1752
Rejestracja: 30 lis 2010, 18:19
Lokalizacja: Sosnowiec

#11 Post autor: Linia26 » 16 wrz 2011, 16:39

DW pisze:aż tak dokładnie tego nie analizowałem.
Ja na co dzień jeżdżę do szkoły z Niwki, i jak to wygląda mogę śmiało rozpisać:

Najwięcej młodzieży do szkoły jedzie tramwajem (dla Niwka-Pawiak) obecnie o 7:00 i 7:20, 8:00, 8:20, wtedy do Dańdówki jest się w stanie poruszyć w miejscu, na Dańdówce wsiadają kolejni i wtedy jest już nie bardzo miło :) potem jeszcze przy osiedlu "Walcownia", na tabelnej, aż na Ludwiku część wysiada ale to głównie ludzie starsi (do Lidla itp.), pod sądem wysiadają do m.in. Technikum na ul. Legionów i Gastronomika, znów jest w miarę luźno, na Ostrogórskiej i na Małachowskiego wysiadają do innych szkół i na autobusy, no i do dworca jedzie reszta do Samochodówki i Kolejówki (ja). Wtedy 80% tramwaju robi się pusta ale zaraz wsiadają ludzie na Milowice, tu mają jeszcze 21 więc nie jest tragicznie.

Podsumowując: o 7:00 i 7:20 mógł by być skład, no i potem o 8:00 i 20 po, też by się przydał... W drodze powrotnej to od 14:00 tramwaje znów stają się przepełnione, ponieważ szkoły mają różne godziny dzwonków...

Trudno dogodzić wszystkim, ale gdy by rano był skład lub E1 i południu także (najbardziej kursy 14:15 -15:30 (S-c Wspólna) to w miarę by się jakoś dojechało :)

Trzeba podkreślić że jednak będą kursować co 12 min, to też dużo na plus, w końcu jak jeździły po staremu co 10 min, to i tak się spóźniały i niekiedy się czekało 15 min. :) Więc myślę że nie będzie źle z tym 12 minutowym taktem :)
Pozdrawiam, Kamil :)

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#12 Post autor: Iwo » 17 wrz 2011, 19:50

DW pisze:Nie wiem jak teraz, ale swego czasu dość sporo osób jeździło też tramwajem do Zakładów Mięsnych "Duda" w Milowicach (zmiany były o 6:00, 14:00 i 22:00). Wtedy w szczególności kursy 26 o 6:13 i 14:13 były niemal zawsze przepełnione (po południu dochodzili jeszcze uczniowie wracający z LO im. Prusa na Starym Sosnowcu).
Potwierdzam, nadal bardzo dużo pasażerów jedzie właśnie do zakładów mięsnych i wagon o pojemności E1 w zupełności na tych kursach powinien wystarczyć.
DW pisze:Zastanawiające wydają się też tłumaczenia co do słabej podstacji, bo właśnie ze względu na nią E1 miały tam nie kursować (mają niemal dwa razy mocniejsze silniki, więc zużywają prawie tyle samo prądu co skład dwuwagonowy)
Tłumaczenie Pana Dyrektora jest niestety prawdziwe - zespoły prostownicze na podstacji Niwka nie były by w stanie zapewnić wystarczającej mówiąc potocznie ilości energii tak aby można było wysłać na 26 same składy. Co do Waszych obaw - pociągi będą tak poukładane, aby jednorazowo na odcinku zasilanym przez rzeczoną podstację nie było za duzych spadków co jak wiecie ma miejsce na linii 27 ( podstacja na Kazimierzu ). Oczywiście najkorzystniejszym rozwiązaniem było by postawienie na Dańdówce Trójkąt podstacji tymczasowej kontenerowej ( taka jak np. na Baczyńskiego - Real Centrum Handlowe ). Tyle, że to kosztuje choć taki scenariusz nie jest wykluczony. Wtedy taka podstacja która ma tylko jeden zespół prostowniczy przejęła by zasilanie odcinków powiedzmy najdalej od przejazdu kolejowego na Wojska Polskiego do Klimontów Kolonia Pstrowskiego, a w stronę centrum w zasadzie tylko do sekcji przed przystankiem gdzie reszta jest zasilona z Ludwika.

Scalełem posty.// Boguś
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 21:02 przez Iwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

ARTURS
Posty: 6
Rejestracja: 17 wrz 2011, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

#13 Post autor: ARTURS » 18 wrz 2011, 01:26

Witam

E1 #928 widziałem kilka dni temu około 10.20 na Niwce, jechał w kierunku Dańdówki z napisem "jazda testowa".
E1 #920 był w sobote 17.09 pokazywany w zajezdni Będzin na dniach otwartych.

Więc może te wozy będą jeździć na linii 26.
A swoją drogą ładnie wyglądały w środku, niestety nie jechałem nim na paradzie.

Arturs

Awatar użytkownika
Adams
Posty: 69
Rejestracja: 05 wrz 2011, 19:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#14 Post autor: Adams » 21 wrz 2011, 16:14

Ja nie miałem także okazji przejechania się będzińskim E1, ale na zdjęciach wyglądają o wiele lepiej niż krakowskie. Martwi mnie jedynie jedna rzecz, czy jeżdżąc na linii 26 po rozpadjącym się torowisku nie będzie częstych wykolejeń. Skoro się wykoleił na paradzie w Będzinie, a tam torowisko jest w znacznie lepszym stanie niż na odc. Dańdówka - Modrzejów.

Szociu
Posty: 183
Rejestracja: 07 mar 2011, 16:21
Lokalizacja: Silesia

#15 Post autor: Szociu » 21 wrz 2011, 16:36

Adams pisze:Ja nie miałem także okazji przejechania się będzińskim E1, ale na zdjęciach wyglądają o wiele lepiej niż krakowskie. Martwi mnie jedynie jedna rzecz, czy jeżdżąc na linii 26 po rozpadjącym się torowisku nie będzie częstych wykolejeń. Skoro się wykoleił na paradzie w Będzinie, a tam torowisko jest w znacznie lepszym stanie niż na odc. Dańdówka - Modrzejów.
Akurat nie cały ten odcinek jest w złym stanie, m.in. dość dobre tory są między Pawiakiem, a Modrzejowem (bezstykowe), w tym roku ma być także remont na wiadukcie nad ul. Orląt Lwowskich.

Awatar użytkownika
Adams
Posty: 69
Rejestracja: 05 wrz 2011, 19:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#16 Post autor: Adams » 21 wrz 2011, 17:54

Szociu, bądźmy szczerzy, tej lini jest potrzebny gruntowny remont od samej Dańdówki do Modrzejowa z wymianą nie tylko torowiska, ale także sieci trakcyjnej, a nie jakieś łatanie po kawałku.
Niestety, ale zdaję sobie w pełni sprawę że to co napisałem mogę sobie wsadzić między marzenia, przynajmniej narazie. :-P

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#17 Post autor: Penny » 21 wrz 2011, 18:38

Adams pisze:Skoro się wykoleił na paradzie w Będzinie, a tam torowisko jest w znacznie lepszym stanie niż na odc. Dańdówka - Modrzejów.
Nie możemy tak generalizować ;) Tam ewidentnie styk się rozleciał porządnie, dlatego wyleciały dwa wagony w ciągu jednego dnia. Myślę, że aż taki wrażliwy na "łokcie" ten wóz nie jest :chytry:

Szociu
Posty: 183
Rejestracja: 07 mar 2011, 16:21
Lokalizacja: Silesia

#18 Post autor: Szociu » 21 wrz 2011, 20:46

Adams, szczerze powiedziawszy to cała linia wymaga pilnego remontu, ale to pewnie nie wcześniej niż w rzeczonym 2019 roku ;) .
Ogólnie linia 26 jest przejezdna w obecnej formie dla E1, gdyż przeprowadzano już próby i to z całkiem przyzwoitą prędkością, mogę śmiało powiedzieć, że przy takiej, z jaką jechał, kiedy go widziałem na 26 byłoby duże ryzyko wykolejenia 105-tki, a E1 jechał gładko i cicho. Inną sprawą jest, że w niektórych punktach prędkość trzeba zawsze zmniejszyć, żeby się nie wykoleić do ok. 20 km/h.

Awatar użytkownika
Adams
Posty: 69
Rejestracja: 05 wrz 2011, 19:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#19 Post autor: Adams » 21 wrz 2011, 23:58

Szociu, nie będę negował tego że E1 dają radę na trasie 26 skoro testy wypadły pozytywnie. Jednak mogę przytoczyć pewną ciekawostkę z Krakowa. Ostatnimi czasy na krakowskiej linii 15 E1 są zastępowane 105. Co prawda nie mam żadnych potwierdzonych informacji w tej sprawie, ale "wieść gminna" niesie, że powodem tego jest fatalny stan torowiska od Placu Centralnego do Pleszowa i podobno 105 są bardziej na takie warunki odporne niż E1.

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#20 Post autor: 37 » 30 wrz 2011, 09:57

Czy jutro linia 26 rusza wg nowego rozkladu?

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#21 Post autor: KZKGaPowicz » 30 wrz 2011, 10:12

37 pisze:Czy jutro linia 26 rusza wg nowego rozkladu?
Nowy rozkład jazdy najprawdopodobniej będzie wprowadzony w okolicach połowy października, wtedy też do eksploatacji liniowej zostaną włączone pierwsze wagony typu E1.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#22 Post autor: DW » 30 wrz 2011, 11:39

Tylko już od 2-3 tygodni wszystkie lokalne media trąbią, że zmiana rozkładu ma nastąpić 1 października...
Chyba, że rzeczywiście wstrzymają się z tym do czasu wprowadzenia tam E1, ale cóż to za problem dać tam póki co składy?

Zmiana rozkładu dotyczyć będzie pewnie i tak tylko dni roboczych, więc może nowy rozkład obowiązywać będzie od 3.10 i rozkłady wrzucą po weekendzie (z KZK różnie bywa ;) ).

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#23 Post autor: rafalurbino18 » 30 wrz 2011, 15:25

DW pisze:Tylko już od 2-3 tygodni wszystkie lokalne media trąbią, że zmiana rozkładu ma nastąpić 1 października...
Chyba, że rzeczywiście wstrzymają się z tym do czasu wprowadzenia tam E1, ale cóż to za problem dać tam póki co składy?
I właśnie takie akcje powodują później zdezorientowania wśród pasażerów. Jeśli zmiana rozkładu będzie miała miejsce 15 października, to pewnie nie będzie ona w mediach tak rozgłośniona jak informacje o wprowadzeniu nowego taktu od października. Na 16-tce też od razu nie zaczęły jeździć Duewagi, więc wysyłanie przez te 2 tygodnie dwóch składów zamiast E1 nie będzie chyba jakimś wielkim kłopotem.
DW pisze:Zmiana rozkładu dotyczyć będzie pewnie i tak tylko dni roboczych, więc może nowy rozkład obowiązywać będzie od 3.10 i rozkłady wrzucą po weekendzie (z KZK różnie bywa ;) ).
Przy ostatniej zmianie rozkładu jazdy tramwajów w Zagłębiu na przystankach dalej wisiały stare, to może teraz w internecie pojawią się z opóźnieniem :P

Szociu
Posty: 183
Rejestracja: 07 mar 2011, 16:21
Lokalizacja: Silesia

#24 Post autor: Szociu » 30 wrz 2011, 19:51

Jednak od 15.10, na razie dwa wiedeńce:

Wiedeńskie wagony wyjadą na linię nr 26. Co 12 minut.
Jeszcze na czwartkowej sesji radni krytykowali władze Sosnowca, że nie wykazały dość determinacji, by kursujące od połowy sierpnia co 20 min tramwaje linii nr 26 kursowały częściej.

Wcześniej linia kursowała co 10 min, ale KZK GOP wyjaśniał, że na jednotorowym odcinku (między Dańdówką a Mysłowicami) taka częstotliwość jest fikcją, a tramwaje wiecznie kursują spóźnione.

Po ostrej dyskusji na sierpniowym posiedzeniu komisji rozwoju, na którą radni zaprosili przedstawicieli Tramwajów Śląskich i KZK GOP, stanęło na tym, że tramwaje będą kursowały częściej niż co 20 min.

- Sprawa miała być załatwiona w dwa tygodnie, skończyło się na tym, że musieliśmy to niemal wymuszać na KZK GOP i Tramwajach - mówi Wojciech Kulawiak, przewodniczący komisji gospodarki komunalnej i komunikacji.

Ostatecznie szczęśliwy finał sprawa linii nr 26 znajdzie 15 października. - Od połowy października tramwaje na tej linii będą kursowały co 12 minut - potwierdza Tomasz Musioł z biura prasowego KZK GOP.

- Taka częstotliwość kursowania jest zadowalające - ocenia przewodniczący Kulawiak.

Co ciekawe, jak informuje Tomasz Musioł, na linii nr 26 zadebiutują w połowie października sprowadzone z Wiednia i zmodernizowane w Chorzowie dwa wagony E1. Przypomnijmy, że jeden z nich został oficjalnie zaprezentowany 17 września w Będzinie. Prezentacja była krótka, bo wagon wypadł z torów za popularną „nerką”. - Poza dwoma wagonami E1, na linii nr 26 będzie kursowało sześć pojedynczych i dwa podwójne składy 105 - dodaje Tomasz Musioł.

Źródło: http://sosnowiec.gazeta.pl

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#25 Post autor: Kuba » 30 wrz 2011, 21:40

"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#26 Post autor: DW » 30 wrz 2011, 21:40

Pojawił się rozkład linii 26 obowiązujący od 2011-10-15 :!:
http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... 2011-10-15

Awatar użytkownika
Linia26
Posty: 1752
Rejestracja: 30 lis 2010, 18:19
Lokalizacja: Sosnowiec

#27 Post autor: Linia26 » 05 paź 2011, 06:45

TŚ postanowili również zmienić od 15-go rozkłady linii 21, 22, 24 i 28 ;) Nie tylko na 26 zmiany :)
http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=rozklady
Pozdrawiam, Kamil :)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#28 Post autor: R_G » 05 paź 2011, 14:53

Według przedstawionych rozkładów jazdy, czasy przejazdów zostały skrócone, zostały wprowadzone korekty godzin odjazdów, a z takich rzeczy które się rzuciły w oczy:
Linia 21
-wprowadzono podział na dni robocze szkolne i wolne od nauki szkolnej - w robocze szkolne kurs z zajezdni do Urzędu Pracy po 7 oraz kurs zjazdowy z Milowic po 8.
-usunięto kursy przed 5 z Urzędu Pracy i do Dworca PKP
Linia 24
-zostaje wprowadzony jednakowy rozkład na dni robocze szkolne i wolne od nauki szkolnej
-zostaje usunięty poranny kurs do Dąbrowy Górniczej
-zmiana godzin kursowania w niedzielne poranki (dotychczas co godzinę od 15.X co pół godziny)
-zostało skrócone kursowanie w Sylwestra i Wigilię.
-ostatni kurs z Sosnowca do Będzina o 1 h 20 minut później.
Linia 26
-oczywiście takt 12 minut
-poprawi się oferta w Sylwestra i Wigilię
Linia 28
-stały takt kursowania w robocze wolne od nauki w godzinach 6-15 (20/40 min.) oraz zmniejszona ilość kursów w godzinach 17-20
-kurs w dni robocze szkolne w godzinach porannych wydłużony do Huty Katowice
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#29 Post autor: Boguś » 05 paź 2011, 21:27

R_G pisze:Linia 28
-kurs w dni robocze szkolne w godzinach porannych wydłużony do Huty Katowice
Uczniowe jeżdżą do Huty :?: Nie wiedziałem.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#30 Post autor: DW » 06 paź 2011, 09:21

Boguś pisze:
R_G pisze:Linia 28
-kurs w dni robocze szkolne w godzinach porannych wydłużony do Huty Katowice
Uczniowe jeżdżą do Huty :?: Nie wiedziałem.
I to na 6:00 :-P

Pojawił się też rozkład linii 27. Żeby 27 nie jechało w stadzie z 26 z Dańdówki do Centrum, to na mijance Kolonia Pstrowski co godzinę 27 będzie sobie czekał 2 minuty...

Po zerknięciu na szybko:
Plusy nowych rozkładów - skrócenie rozciągniętych czasów przelotów, szczytowy pociąg na linii 21 (zamiast szczytowego 24 przez co po 8:00 była przerwa 40-minutowa).
Minusy - brak koordynacji linii 26 z innymi liniami, kolejne pogorszenie oferty na Pogoni i z S-ca do Będzina - na Pogoni na tramwaj trzeba będzie czekać nawet do 10 min., a na tramwaj do Będzina nawet 13'!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości