Likwidacja trasy 25
Linie 8 i 25 zjechały 31 marca 2006 roku i już więcej nie wyjechały. Trasa 8 już od samego początku poszła w niepamięć, a Będzin który to niby chciał 25 kombinował aż wykombinował z TŚ historyczną enkę roboczą #20 która śmigała 2-4 razy dziennie do Grodźca.
Ruch szkoleniowy odbywał się tam dlatego żeby coś przecierało technicznie szlak, no i mieli gdzie się swobodnie szkolić
Ruch szkoleniowy odbywał się tam dlatego żeby coś przecierało technicznie szlak, no i mieli gdzie się swobodnie szkolić
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Tak, szczególnie gniazdo WN na przedniej ścianie, reflektorki od traktora, kogut na dachu i przetwornica statyczna wewnątrz. Aha, no i nieprawidłowy układ siedzeń.gta pisze:Ma dużo. Zapewniam.Boguś pisze:Ja bym ją raczej nazwał psełdohistoryczną. Z wagonem historycznym #20 niewiele ma wspólnego.luki pisze:(...)a Będzin który to niby chciał 25 kombinował aż wykombinował z TŚ historyczną enkę roboczą #20 która śmigała 2-4 razy dziennie do Grodźca.
4N 20 to wagon roboczy przystosowany do przewożenia pasażerów, nic więcej. Może się stać wagonem historycznym, ale trzeba przy nim trochę popracować.
No przecież napisałem "historyczną enkę roboczą..." więc enka robocza - historyczną nie może byćBoguś pisze:Ja bym ją raczej nazwał psełdohistoryczną. Z wagonem historycznym #20 niewiele ma wspólnego.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Słyszałem, że przeprowadzona mu remont, a teraz służy jako roboczy. Mógł wozić ludzi. Ciekawe komu "na górze" to przeszkadzało.luki pisze:Nie marnuje się, służy na RK-1 tak jak powinien.gta pisze:Fakt. Nie był on przygotowany doskonale, ale jakoś był przygotowany, a teraz się marnuje wykonując codzienność.
Enki są fajne!
W 2002 roku miał remont kapitalny taki sam jak N 110R z Zawodzia. Chodziło o to, żeby mieć jakiekolwiek wagony robocze, które przejdą badania techniczne. I ponieważ był wyremontowany i zarejestrowany to można go było wysłać na 25. Skoro 25 nie ma to kogo i gdzie ma wozić? Żeby był historyczny musi przejść kolejny remont, co jest w planach (no, może nie w planach, ale oczekiwaniach).gta pisze:Słyszałem, że przeprowadzona mu remont, a teraz służy jako roboczy. Mógł wozić ludzi. Ciekawe komu "na górze" to przeszkadzało.luki pisze:Nie marnuje się, służy na RK-1 tak jak powinien.gta pisze:Fakt. Nie był on przygotowany doskonale, ale jakoś był przygotowany, a teraz się marnuje wykonując codzienność.
Mógłby dalej jeździć do Kopalnii Grodziec, ale po co lepiej było zlikwidować trasę.memphis pisze:W 2002 roku miał remont kapitalny taki sam jak N 110R z Zawodzia. Chodziło o to, żeby mieć jakiekolwiek wagony robocze, które przejdą badania techniczne. I ponieważ był wyremontowany i zarejestrowany to można go było wysłać na 25. Skoro 25 nie ma to kogo i gdzie ma wozić? Żeby był historyczny musi przejść kolejny remont, co jest w planach (no, może nie w planach, ale oczekiwaniach).gta pisze:Słyszałem, że przeprowadzona mu remont, a teraz służy jako roboczy. Mógł wozić ludzi. Ciekawe komu "na górze" to przeszkadzało.luki pisze:Nie marnuje się, służy na RK-1 tak jak powinien.gta pisze:Fakt. Nie był on przygotowany doskonale, ale jakoś był przygotowany, a teraz się marnuje wykonując codzienność.
Enki są fajne!
Jak się mogło opłacać wożenie ludzi za darmo 3 razy dziennie N-ką znikąd donikąd?gta pisze:Miał. Mógł wozić ludzi, ale to się nie opłacało...memphis pisze:Mogła również jeździć normalnie linia 25. Ten zabytkowy potworek nie miał większego sensu.gta pisze:Mógłby dalej jeździć do Kopalnii Grodziec, ale po co lepiej było zlikwidować trasę.
Trzeba było wprowadzić kasowniki i zwiększyć częstotliwość do traktu 20 minutowego, ale w tedy trzeba by dwóch enek.memphis pisze:Jak się mogło opłacać wożenie ludzi za darmo 3 razy dziennie N-ką znikąd donikąd?gta pisze:Miał. Mógł wozić ludzi, ale to się nie opłacało...memphis pisze:Mogła również jeździć normalnie linia 25. Ten zabytkowy potworek nie miał większego sensu.gta pisze:Mógłby dalej jeździć do Kopalnii Grodziec, ale po co lepiej było zlikwidować trasę.
Enki są fajne!
Wydaje mi się że linia na takiej relacji, no może jeszcze do Wojkowic, ale w takiej relacji była bez sensu. Po za tym KZK uruchomiło wieczny zatramwaj 25. Linia T25 była opłacana przez UM Będzin i TŚ. Kasownik wiązał by sie też z koniecznością produkcji biletów, większe koszty eksploatacji dwóch wagonów, niska frekwencja na takim krótkim odcinku.gta pisze:Trzeba było wprowadzić kasowniki i zwiększyć częstotliwość do traktu 20 minutowego, ale w tedy trzeba by dwóch enek.
...i którą eNke byś tu zatrudnił jeszcze, może #110R...
Nie to coś czym było "historyko 25" pod żadnym pozorem nie nadaje się na linię.
Nie wiem jak inni, ale mi sie wydaje że ta dyskusja w chwili obecnej nie ma większego sensu....
Ostatnio zmieniony 08 mar 2008, 21:43 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Chyba nawet trzech, bo kurs w jedną stornę zajmował chyba ponad 20 minut.gta pisze:Trzeba było wprowadzić kasowniki i zwiększyć częstotliwość do traktu 20 minutowego, ale w tedy trzeba by dwóch enek.memphis pisze:Jak się mogło opłacać wożenie ludzi za darmo 3 razy dziennie N-ką znikąd donikąd?gta pisze:Miał. Mógł wozić ludzi, ale to się nie opłacało...memphis pisze:Mogła również jeździć normalnie linia 25. Ten zabytkowy potworek nie miał większego sensu.gta pisze:Mógłby dalej jeździć do Kopalnii Grodziec, ale po co lepiej było zlikwidować trasę.
Poza tym kursy te były opłacane chyba wyłącznie przez Będzin, a aż takiej kasy to oni chyba nie mają...
Możesz pokazać fotkę #110R?luki pisze:Wydaje mi się że linia na takiej relacji, no może jeszcze do Wojkowic, ale w takiej relacji była bez sensu. Po za tym KZK uruchomiło wieczny zatramwaj 25. Linia T25 była opłacana przez UM Będzin i TŚ. Kasownik wiązał by sie też z koniecznością produkcji biletów, większe koszty eksploatacji dwóch wagonów, niska frekwencja na takim krótkim odcinku.gta pisze:Trzeba było wprowadzić kasowniki i zwiększyć częstotliwość do traktu 20 minutowego, ale w tedy trzeba by dwóch enek.
...i którą eNke byś tu zatrudnił jeszcze, może #110R...
Nie to coś czym było "historyko 25" pod żadnym pozorem nie nadaje się na linię.
Nie wiem jak inni, ale mi sie wydaje że ta dyskusja w chwili obecnej nie ma większego sensu....
Enki są fajne!
Silnik spalinowy miał kiedyś będziński #83.gta pisze:na wt fajnie wygląda. Spokojnie mógłby prowadzić kursy pasażerskie (chyba nawet teraz, bo jak się nie mylę ma on silnik spalinowy).
Żeby jakiś wagon mógł przejechać po trasie linii 25 to oprócz sieci trzeba by też było oczyścić torowisko, bo obecnie duża jego część jest zasypana ziemią, porośnięta trawą itp. Czasami na torach stoją nawet samochody
To było wieki temuDW pisze:Silnik spalinowy miał kiedyś będziński #83.gta pisze:na wt fajnie wygląda. Spokojnie mógłby prowadzić kursy pasażerskie (chyba nawet teraz, bo jak się nie mylę ma on silnik spalinowy).
Obecnie ma go wyłącznie gliwicki 4N 91, natomiast jeszcze niedawno również (wówczas chorzowski) 4N 39R.
Tutaj jest fotka z maja 2007gta pisze:Może ma ktoś aktualną fotkę?
Skopiuj:
Kod: Zaznacz cały
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images/photos/big/7/175413.jpg
Ostatnio zmieniony 18 mar 2008, 16:20 przez adasiek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pieszo to raczej nie, ale może rowerem (lub drezynką?). Ostatnio przejeżdżałem koło torów byłej linii 25 i okazuje się, że ludzie z nich robię śmietniki i parkingi. Można by pomyśleć o spalinówce, w przeddzień oczyścić tory i zrobić "Imprezę pożegnalną", bo im dłużej czekamy staje się to mniej realne.
Enki są fajne!
Tramwaje Śląskie ogłosiły przetarg na rozbiórkę torowiska na trasie 8 i 25:
http://bip.tram-silesia.pl/przetargi/po ... 0_2008.pdf
http://bip.tram-silesia.pl/przetargi/po ... 0_2008.pdf
- shinkadamo
- Posty: 112
- Rejestracja: 22 sie 2007, 22:20
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Fotki - torowisko koło przystanku Wojkowice Park
http://img68.imageshack.us/my.php?image ... 008wj3.jpg http://img501.imageshack.us/my.php?imag ... 009mr3.jpg http://img441.imageshack.us/my.php?imag ... 011dt7.jpg http://img68.imageshack.us/my.php?image ... 014gb4.jpg
(dzisiaj jechałem na zwiady, co gdzie i jak fajnie cyknąć, niestety już tylko autobusy , jak tam jeszcze będę, fotek torowiska nie zabraknie )
http://img68.imageshack.us/my.php?image ... 008wj3.jpg http://img501.imageshack.us/my.php?imag ... 009mr3.jpg http://img441.imageshack.us/my.php?imag ... 011dt7.jpg http://img68.imageshack.us/my.php?image ... 014gb4.jpg
(dzisiaj jechałem na zwiady, co gdzie i jak fajnie cyknąć, niestety już tylko autobusy , jak tam jeszcze będę, fotek torowiska nie zabraknie )
ArdoGallery <- Zapraszam !
Rozpoczęła się rozbiórka torowiska na trasie 8 i 25:
http://koleje.webd.pl/forum/album_page.php?pic_id=386
http://koleje.webd.pl/forum/album_page.php?pic_id=387
http://koleje.webd.pl/forum/album_page.php?pic_id=386
http://koleje.webd.pl/forum/album_page.php?pic_id=387
Ja byłem dzisiaj i porobiłem parę fotek. Przy okazji odwiedziłem Dąbrówkę Wielką. Poniżej linki. Nie są jakieś superowe, niektóre nieco krzywe ale sie spieszyłem na Rogoźnik
Photo 1 • Photo 2 • Photo 3 • Photo 4 • Photo 5 • Photo 6 • Photo 7 • Photo 8 • Photo 9 • Photo 10
Photo 11 • Photo 12 • Photo 13 • Photo 14 • Photo 15 • Photo 16 • Photo 17 • Photo 18
Photo 1 • Photo 2 • Photo 3 • Photo 4 • Photo 5 • Photo 6 • Photo 7 • Photo 8 • Photo 9 • Photo 10
Photo 11 • Photo 12 • Photo 13 • Photo 14 • Photo 15 • Photo 16 • Photo 17 • Photo 18
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Smutna ale prawdziwa rzeczywistość... Pomyśleć, że kiedyś jeździły tamtędy tramwaje.Penny pisze:Ja byłem dzisiaj i porobiłem parę fotek. Przy okazji odwiedziłem Dąbrówkę Wielką. Poniżej linki. Nie są jakieś superowe, niektóre nieco krzywe ale sie spieszyłem na Rogoźnik
Photo 1 • Photo 2 • Photo 3 • Photo 4 • Photo 5 • Photo 6 • Photo 7 • Photo 8 • Photo 9 • Photo 10
Photo 11 • Photo 12 • Photo 13 • Photo 14 • Photo 15 • Photo 16 • Photo 17 • Photo 18
Na jednym z zdjęć widać nawet tabliczkę rozkładową KZK GOP - zamiast MZKP. Widać, że KZK GOP się postarał i postawił je w Piekarach Śląskich po tym jak MZKP swoje sobie zabrał.
A na Allegro książka:
http://www.allegro.pl/item394057232_woj ... iazka.html
"WOJKOWICE KONIEC JAZDY"
http://www.allegro.pl/item394057232_woj ... iazka.html
"WOJKOWICE KONIEC JAZDY"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości