2010.07.17 - zmiany rozkładów i tras
2010.07.17 - zmiany rozkładów i tras
Od 17 lipca czekają nas zmiany na liniach Gliwickich. Linie 1,17 oraz 18 będą obsługiwane przez zajezdnię Stroszek. Ciekawa zmiana dotycząca linii 5, od 17 będzie dojezdzac, razem z 3 na Makoszowy . Na trasie Gliwice zajezdnia-Ruda Klary zostanie uruchomiona linia autobusowa T-1 obsługiwana przez firmę meteor.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 00:20 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Jednak KZK GOP wprowadziło na liniach nr 1, 3 i 5 takt 15-minutowy, a na linii nr 18 takt 30-minutowy. Podejrzewam, że zgodnie z tradycją KZK GOP po remoncie taki takt pozostanie, jedynie w dni wolne może się coś zmienić. Ponadto na czas remontu mogli zawiesić "18", a po jej trasie jeździłaby "1", zaś kom. zast. wydłużyć na Chebzie. Być może nie zdecydowano się na takie rozwiązanie, gdyż pod wieczór nie występują na linii nr 18 aż tak wielkie potoki pasażerskie.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
To w związku z remontem jakiegoś mostu(?) na trasie Plac Wolności - Zaborze. Z tego co słyszałem remont ma trwać jakieś kilkanaście dni. Na czas prac wyjazdy i zjazdy na 1, 17 i 18 będą się odbywać ze Stroszka, jednak będą je obsługiwać wozy i motorowi z Gliwic, którzy zostaną tam czasowo przeniesieni.
Autobus zastępczy będzie kursował z "zawrotną" częstotliwością 15 min. (zamiast obecnej +/- 5 min.)...
Znowu kłania się brak pętli w Centrum Zabrza, przez który komunikacja zastępcza będzie musiała funkcjonować aż do zajezdni w Gliwicach. Choć równie dobrze na odcinku Gliwice Zajezdnia - Zabrze Plac Wolności mogłyby kursować składy 111-stek, a nawet eNki, bo na Placu Wolności jest przelotka (zresztą taka linia kursowała już rok temu w czasie Dnia Otwartego zajezdni)
Ciekawe czy 3-ka będzie w tym czasie obsługiwana przez składy, czy może przez solówki, gdyż na połowie trasy będzie kursowała w stadzie z 5-tką.
Autobus zastępczy będzie kursował z "zawrotną" częstotliwością 15 min. (zamiast obecnej +/- 5 min.)...
Znowu kłania się brak pętli w Centrum Zabrza, przez który komunikacja zastępcza będzie musiała funkcjonować aż do zajezdni w Gliwicach. Choć równie dobrze na odcinku Gliwice Zajezdnia - Zabrze Plac Wolności mogłyby kursować składy 111-stek, a nawet eNki, bo na Placu Wolności jest przelotka (zresztą taka linia kursowała już rok temu w czasie Dnia Otwartego zajezdni)
Ciekawe czy 3-ka będzie w tym czasie obsługiwana przez składy, czy może przez solówki, gdyż na połowie trasy będzie kursowała w stadzie z 5-tką.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Pewnie z wymianą torowiska w miejscu obecnego jednotoru przy ul. Rymera i ogólnie przebudową skrzyżowania tej ulicy z ul. Wolności w miejscu przyszłego zjazdu z DTŚ.DW pisze:To w związku z remontem jakiegoś mostu(?) na trasie Plac Wolności - Zaborze. Z tego co słyszałem remont ma trwać jakieś kilkanaście dni.
Może będzie jeździć dalej na składach z uwagi na dość duże zmniejszenie pracy przewozowej (wycięcie 1/4 z trasy Zajezdnia-Zaborze).DW pisze:Ciekawe czy 3-ka będzie w tym czasie obsługiwana przez składy, czy może przez solówki, gdyż na połowie trasy będzie kursowała w stadzie z 5-tką.
Edycja 10.05: Teraz widzę, że nie ma żadnych zjazdów wcześniejszych do zajezdni z trójki. Poza tym piątka jeździć będzie wcześniej niż trójka, więc chyba na obu liniach solówki :/
Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, 11:02 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 3 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Także mam wrażenie, że taka częstotliwość zostanie na "dłużej" - byle tylko nie na 3-ce, bo będzie kicha.KZKGaPowicz pisze:Podejrzewam, że zgodnie z tradycją KZK GOP po remoncie taki takt pozostanie, jedynie w dni wolne może się coś zmienić.
Obstawiam, że bardziej przydały by się na trasie Pl. Woloności - Biskupice, gdzie będą jeźdżić w dni robocze całe 4 wagony na godzinę, a do Zajezdni i tak jedzie kom. zastępczaDW pisze:na odcinku Gliwice Zajezdnia - Zabrze Plac Wolności mogłyby kursować składy 111-stek
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Wprowadzenie takiego taktu na liniach 1,4,5,35 to jeszcze nic złego. Co do 18, to tam akurat będzie mniej o jeden kurs na godzinę, więc teoretycznie lepiej byłoby, gdyby zostało tak jak teraz. Co do trójki, to ta linia powinna dalej jeździć co 20minut. Mieszkańcy na pewno woleliby punktualny tramwaj niż jeden kurs więcej na godzinę. Dobrze przynajmniej, że ten rozkład uwzględnia realniejszy czas przejazdu na trasie Plac Wolności - Os. Janek, ale to właśnie odcinek jednotorowy na ul. 3 Maja najbardziej da się we znaki. Na obu jego końcach są światła, przez które tramwaje dużo tracą i przejazd tą trasą wydłuża się nawet do 10minut, zamiast planowanych 7,5min. Ponadto tory położone są w taki sposób, że ciężko minąć się z szerszymi samochodami w związku z czym powstają kolejne opóźnienia.666 pisze:Także mam wrażenie, że taka częstotliwość zostanie na "dłużej" - byle tylko nie na 3-ce, bo będzie kicha.KZKGaPowicz pisze:Podejrzewam, że zgodnie z tradycją KZK GOP po remoncie taki takt pozostanie, jedynie w dni wolne może się coś zmienić.
Jeśli jeździłyby 111N to oczywiście bez komunikacji zastępczej. Poza tym autobusy mogłyby lepiej jeździć do Biskupic, bo tam przystanki tramwajowe są w takich samych miejscach co autobusowe (w większości). Na trasie do zajezdni oczywiście też jest większość przystanków tramwajowo-autobusowych, ale te dla autobusów są po drugiej stronie ul. Wolności. Żeby się tam dostać trzeba przejść przez 4 pasmową, ruchliwą ulicę, więc czasami można nie zdążyć. Niby będą (albo powinny być) komunikaty na przystankach, ale zawsze się trafi ktoś, kto będzie czekał przy torach na tramwaj i ten autobus przejedzie mu za plecami.666 pisze:Obstawiam, że bardziej przydały by się na trasie Pl. Woloności - Biskupice, gdzie będą jeźdżić w dni robocze całe 4 wagony na godzinę, a do Zajezdni i tak jedzie kom. zastępczaDW pisze:na odcinku Gliwice Zajezdnia - Zabrze Plac Wolności mogłyby kursować składy 111-stek
Plus fatalny stan tamtejszej infrastruktury torowej.rafalurbino18 pisze:Dobrze przynajmniej, że ten rozkład uwzględnia realniejszy czas przejazdu na trasie Plac Wolności - Os. Janek, ale to właśnie odcinek jednotorowy na ul. 3 Maja najbardziej da się we znaki. Na obu jego końcach są światła, przez które tramwaje dużo tracą i przejazd tą trasą wydłuża się nawet do 10minut, zamiast planowanych 7,5min. Ponadto tory położone są w taki sposób, że ciężko minąć się z szerszymi samochodami w związku z czym powstają kolejne opóźnienia.
Może zdarzy się jakiś cud i koło Luizy położą te kilka metrów drugiego toru?
Puschel
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Ale to jest bez sensu. Normalnie przy dwudziestominutowym takcie trójka ma problem, żeby wyrobić się na mijankach i opóźnienia po 5, 10 minut w szczycie są na porządku dziennym.adam86 pisze:Po to żeby 5 tez była co 15.Przemek pisze:Nie czaje po co ta trójka co 15 minut?
Nie dało się zrobić tych piątek na składach co 20 minut?
I tak, i nie: Moim zdaniem lepiej odciążyć linię "5" a do Zajezdni puścić autobusy, niż do Zajezdni 111N i pozwolić, żeby ewentualne opóźnienia na linii 5 (wiadomo mogą się zdarzyć) przekładały się na linię "3". Poza tym gdyby puścić autobus do Biskupic namąciłbyś pasażerom w głowach puszczając naprzemiennie tramwaj i autobus.rafalurbino18 pisze:Poza tym autobusy mogłyby lepiej jeździć do Biskupic
Chyba, że coś źle zrozumiałem.
Ja mam rozumieć że te zmiany będą na zawsze?
Bo na stronie KZK GOP linia tramwajowa 4 nie ma napisane że Robocze Szkolne tylko Robocze i tak samo Soboty i kursuje na trasie: Zaborze Lompy-Gliwice Zajezdnia, a żadnych zmian nie ma.
Bo na stronie KZK GOP linia tramwajowa 4 nie ma napisane że Robocze Szkolne tylko Robocze i tak samo Soboty i kursuje na trasie: Zaborze Lompy-Gliwice Zajezdnia, a żadnych zmian nie ma.
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D
POZDRAWIAM !
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D
POZDRAWIAM !
Na zawsze - hehe - na zawsze zostanie takt 15 minutowy pewnie, ale zawieszenie ruchu Zabrze - Zaborze jest tymczasowe.TŚ25 pisze:Ja mam rozumieć że te zmiany będą na zawsze?
Linia będzie zawieszona (oczywiście tymczasowo), więc żadnych zmian nie ma sensu wprowadzać, poda się komunikat i tyle.TŚ25 pisze:Bo na stronie KZK GOP linia tramwajowa 4 nie ma napisane że Robocze Szkolne tylko Robocze i tak samo Soboty i kursuje na trasie: Zaborze Lompy-Gliwice Zajezdnia, a żadnych zmian nie ma.
Natomiast z perspektywy rozkładów kzkgop rozkład jazdy na dni robocze szkolne jak i wakacyjne jest taki sam, bo tak jest, jedyna różnica to tabor czyli to czego nie odczytamy na stronie kzkgop lecz na stronie TŚ.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Niestety chyba przy takim (dez)organizatorze komunikacji niczego nie można być pewnym, ale wiadome jest, że prędzej czy później 15-minutowy takt w dni robocze i 30-to minutowy takt w dni wolne są nieuniknione.DTSN pisze:Czy ktos ma pewną informacje czy po remoncie linia 1 będzie kursować cztery razy na godzinę czy wróci to na swój stary rozklad ?
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Skąd takie info może wiesz gdzie coś na ten temat piszę na stronach organizatorów :eye:memphis pisze:A jednak nie, 4-ka pojedzie do Zabrze Lutra, co pół godziny, obsługiwana przez 2x111Nluki pisze:Linia będzie zawieszona (oczywiście tymczasowo), więc żadnych zmian nie ma sensu wprowadzać, poda się komunikat i tyle.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
Nie rozumiem zachowania KZK GOP jest 15 Lipca zmiany są i utrudnienia od 17 lipca a komunikatu pisemnego nie ma nie mówię o rozkładach , dla osób które się nie znają na tym to nie wiadomo co i jak Czy ktoś wie czy KZK GOP zawsze z komunikatami o tramwajach tak długo czeka :chytry:
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
Za to pojawił się komunikat na stronie TŚ
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... -w-zabrzu/
Linia 4 kursować będzie na trasie Gliwice Zajezdnia - Zabrze Lutra (obsługa zapewne przez 111-stki).
Prace mają trwać do 25 lipca.
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... -w-zabrzu/
Linia 4 kursować będzie na trasie Gliwice Zajezdnia - Zabrze Lutra (obsługa zapewne przez 111-stki).
Prace mają trwać do 25 lipca.
DW pisze:Linia 4 kursować będzie na trasie Gliwice Zajezdnia - Zabrze Lutra (obsługa zapewne przez 111-stki).
Skład wjedzie na jedno tor na Lutra, blokując skrzyżowanie i motorowy będzie przełączał wagon - powodując tym zagrożenie dla ruchu. Warto zaznaczyć, że te składy nie przełącza się tak idealnie, jak w teorii, często występują drobne komplikacje, poza tym przy częstotliwości 15-to minutowej trójki i piątki w szczycie będą gonić, a taka czwórka będzie tylko zawalidrogą. Spokojnie mogły by kończyć na pl Wolności.
Puschel
Puschel nie panikuj. Po pierwsze kto tu mówi o blokowaniu skrzyżowania ????, przecież można wyjechać na prosty odcinek za skrzyżowaniem i tam spokojnie przejść z jednego wagonu do drugiego. I w dodatku będzie dodatkowy motorniczy do pomocy który będzie jeździł cały dzień na przemiennie z jedną i drugą 4ką ( będzie się przesiadał na placu wolności i jechał do lutra i z powrotem do placu).puschel pisze:DW pisze:Linia 4 kursować będzie na trasie Gliwice Zajezdnia - Zabrze Lutra (obsługa zapewne przez 111-stki).
Skład wjedzie na jedno tor na Lutra, blokując skrzyżowanie i motorowy będzie przełączał wagon - powodując tym zagrożenie dla ruchu. Warto zaznaczyć, że te składy nie przełącza się tak idealnie, jak w teorii, często występują drobne komplikacje, poza tym przy częstotliwości 15-to minutowej trójki i piątki w szczycie będą gonić, a taka czwórka będzie tylko zawalidrogą. Spokojnie mogły by kończyć na pl Wolności.
A po drugie ta 4ka nie będzie kolidowała i nikomu przeszkadzała bo będzie wjeżdżać na jeden tor dopiero za 3ką i 5ką , i ma 5 min na przesiadkę
09.03.2009r o 7:30 miałam egzamin na prawo jazdy i zdałam na pierwszym razem:-) za dwa tygodnie do odbioru.
Teraz już wiem, jak to będzie, otóż:
Na każdym pociągu będzie dwóch motorniczych (jeden w jednym wagonie, a drugi w drugim), po przejechaniu skrzyżowania (Lutra-3-go Maja) i po wyprowadzeniu składu na prostą, każdy z motorniczych przełączy swój wagon do jazdy w przeciwnym kierunku.
Czwórka będzie jechała za pociągami linii 3 i 5 i będzie miała dosyć sporo czasu na zmianę kierunków.
Tramwaje Śląskie nie otrzymały zgody, aby czwórki zawracały na pl.Wolności.
Jak to będzie wyglądać w praktyce - dowiemy się niebawem
A najlepiej zrobili GOP-owcy, wywiesili już nowy rozkład jazdy zatramwaju na linii 1, a stary zasłonili - i ludzie stojący na przystankach (dzisiaj o godz. 9:00), mieli wątpliwości, czy pojedzie tramwaj, czy zatramwaj, chociaż napisali, że rozkład ważny od 17.02.2010.
Mogli nie zasłaniać tego starego..
Na każdym pociągu będzie dwóch motorniczych (jeden w jednym wagonie, a drugi w drugim), po przejechaniu skrzyżowania (Lutra-3-go Maja) i po wyprowadzeniu składu na prostą, każdy z motorniczych przełączy swój wagon do jazdy w przeciwnym kierunku.
Czwórka będzie jechała za pociągami linii 3 i 5 i będzie miała dosyć sporo czasu na zmianę kierunków.
Tramwaje Śląskie nie otrzymały zgody, aby czwórki zawracały na pl.Wolności.
Jak to będzie wyglądać w praktyce - dowiemy się niebawem
A najlepiej zrobili GOP-owcy, wywiesili już nowy rozkład jazdy zatramwaju na linii 1, a stary zasłonili - i ludzie stojący na przystankach (dzisiaj o godz. 9:00), mieli wątpliwości, czy pojedzie tramwaj, czy zatramwaj, chociaż napisali, że rozkład ważny od 17.02.2010.
Mogli nie zasłaniać tego starego..
Puschel
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Źródło i zdjęciaMMSILESIA.pl pisze:Tramwaje w Zabrzu. Komunikacyjne zamieszanie po zmianach tras
W sobotę, 17 lipca, wprowadzono tymczasowe zmiany w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej. Wszystko przez prace drogowe wzdłuż ulicy Wolności na wysokości ul. Rymera. Jak się okazuje zmiany wprowadzone w weekend mocno zaskoczyły mieszkańców od poniedziałku.
Zmianom uległy trasy linii nr 4 i 5 a na trasie linii nr 1 pojawiła się autobusowa komunikacja zastępcza. Kursy linii nr 35 zostały zawieszone. Na wszystkich kursujących liniach (wraz z nr 3) wprowadzono nowe rozkłady jazdy.
Najwięcej problemów przysporzyły pasażerom zmiany tras. Zwłaszcza dotyczyło to tych osób, które na co dzień dojeżdżają tramwajami do Rudy Śląskiej. Od zajezdni w Gliwicach, aż do przystanku Ruda Klary na trasie pojawił się „zatramwaj” oznaczony jako linia T-1. By kontynuować podróż do Chebzia, należy w tym miejscu przesiąść się na tramwaj linii 1, którego kursy zostały ograniczone do odcinka między pętlami w Chebziu i na Zaborzu.
Czasowej likwidacji uległa również linia autobusowa nr 89 z Bielszowic do Zabrza. Pasażerowie, chcący udać się z dzielnicy Zaborze do centrum miasta muszą korzystać z trasy linii 234. Natomiast trasa z Bielszowic została rozdzielona na 2 odcinki z przesiadką w okolicy budowanego wiaduktu nad DTŚ
Największym jednak zaskoczeniem dla pasażerów jest wyłączenie z linii przystanków w centrum Zabrza w kierunku Rudy Śląskiej, a chodzi o największy punkt przesiadkowy w mieście, czyli Plac Wolności. Autobusy komunikacji zastępczej objeżdżają Plac ulicami Miarki, Religii i Stalmacha. Wydaje się, że jest to podyktowane faktem, iż na wysokości deptaka w centrum obowiązuje ruch jednokierunkowy w stronę Gliwic, ale co ciekawe, gdy na liniach 3 lub 5 pojawiały się autobusy komunikacji zastępczej, nigdy centralny punkt miasta nie był wyłączany z rozkładu.
Tym jednak razem „wyrzucenie” linii nr 1 poza centrum i fizyczny brak możliwości obsługi przystanku tramwajowego na ulicy Religii, przyczyniły się do znacznych utrudnień dla pasażerów przesiadających się na linie nr 3 lub 5, bowiem są oni zmuszeni wędrować z przystanku na przystanek i tam ponownie odczekać na swój tramwaj. Na całe szczęście kursy linii T-1 w kierunku Gliwic odbywają się zgodnie z dotychczasowym przebiegiem zastępowanej linii tramwajowej.
Zaskoczenia nie kryli również pasażerowie dwóch pozostałych linii, którym ukrócono bądź zmieniono trasę. Osoby chcące dojechać linią 4 do Zaborza, a wskakujące do tramwaju „na pamięć” kończyły podróż już na ulicy Lutra, gdzie tramwaj zmienia kierunek jazdy i wraca do gliwickiej zajezdni. Linia nr 5 została wydłużona zaś aż do Makoszów, ale wcale nie urozmaiciło to oferty przewozowej na odcinku od Placu Wolności do pętli, gdyż tramwaje jeżdżą jeden po drugim i co najwyżej niweluje to jedynie tłok w wagonach.
Jak to zawsze bywa, w przypadku planowania zastępczych rozwiązań dla komunikacji miejskiej, na jaw wychodzą drobne, acz w danej sytuacji bardzo ważne niuanse. Pierwszym jest oczywiście bardzo uboga informacja dla pasażerów, której efektem był poniedziałkowy poranny popłoch wśród oczekujących na przystankach – największy oczywiście wśród tych, którzy spieszyli się do pracy, a zmuszeni zostali do „wędrówki ludów” między przystankami w rożnych punktach miasta. Na szczęście nie zawiedli motorniczowie, którzy stanęli na wysokości zadania i nie odmawiali pomocy zdezorientowanym pasażerom.
Innym niuansem, który się ujawnił, jest całkowity brak przygotowania Zabrza do tego typu operacji. Za taki stan rzeczy złośliwi obwiniają obecnego przewodniczącego KZK GOP, a w przeszłości prezydenta miasta, Romana Urbańczyka, za którego kadencji przed 8 laty zamknięto pętlę tramwajową przy dworcu kolejowym, która gdyby dziś istniała, byłaby kluczowym elementem infrastruktury tramwajowej i fundamentem w rozwiązywaniu problemów z nią związanych.
Do głosu dochodzą również zwolennicy likwidacji tramwajów w regionie. Argumentują oni, że oto doczekaliśmy się sytuacji, w której osoby przemieszczające się między Gliwicami a Rudą i miastami ościennymi, a Zabrze traktujące wyłącznie jako miasto przejazdu, wybiorą oczywiście jazdę autobusem, a nie podróż tramwajem z przesiadkami. Twierdzą, że aby dostać się tylko na pętlę w Chebziu w ramach dotychczasowej trasy tramwajowej trzeba przesiadać się aż dwukrotnie. Tym samym „szczytem komfortu” okazują się być połączenia bezpośrednie liniami autobusowymi nr 6, 840 i 870. Gdyby tego było mało, zwracają oni uwagę również na fakt, że oto przy nawet najdrobniejszych remontach, większa część połączenia tramwajowego między tymi miastami i tak fizycznie obsługiwana jest przez autobusy – A4 do zajezdni i potem kolejny bus T-1 do granic Zabrza i Rudy.
Na szczęście zgodnie z planami od poniedziałku, 26 lipca, wszystko wróci do normy, choć rozkłady ustalone na czas prac remontowych wejdą do powszechnego obowiązywania. Należy liczyć tylko na to, że przy następnej takiej sytuacji, pasażerowie nie dadzą się już zaskoczyć „nagłymi” zmianami, a KZK GOP choćby na swojej stronie internetowej logiczniej, bardziej rzeczowo i przede wszystkim znacznie wcześniej poinformuje ich o planowanych zmianach w funkcjonowaniu komunikacji.
Nowe tramwaje mają pojawić się na ulicach Poznania jeszcze pod koniec lipca.
Tak jak podejrzewałem, takt 15-minutowy i 30-minutowy został wprowadzony na gliwickich liniach zgodnie z "tradycją" po przeprowadzonych remontach.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Jeśli chodzi o zjazdy to:Penny pisze:Sorry za off-topic, ale potrzebuję pomocy
O której godzinie wyjeżdżały i zjeżdżały pociągi linii 17 wg. rozkładu, który obowiązywał do 16 lipca Oczywiście i dni robocze i dni wolne mnie interesują. Pozdrawiam!
171 - 00:04
172 - 20:31
173 - 00:36
174 - 19:01
175 - 00:30
176 - 19:31
177 - 23:36
178 - 20:01.
W dni wolne tak samo, tylko same nieparzyste.
Puschel
TŚ25 pisze:Widać że remont w Zabrzu zostaje przedłużony, bo na stronie TŚ ogłoszenie o remoncie zostało zmienione na "od 17 VII: Prace torowe i drogowe w Zabrzu", a nie "od 17 do 25..."
Ale tylko co najwyżej o dwa, lub trzy dni, mimo, że wyjazdy we wtorek będą jeszcze z zajezdni Stroszek, to w każdej chwili mogą to zmienić.
Puschel
Przecież normalnie się otwiera zarówno kzk gop jak i kzkgo. Sprawdź ustawienia proxy w przeglądarce i przeskanuj kompa- być może jakiś trj Ci neta blokuje;)DTSN pisze:Witam mam takie pytanie czy ktoś wie dla czego od trzech dni nie chce chodzić strona kzkz gop może jakaś awaria czy ktoś wie coś o tym
No ja w sumie też miałem problemy wczoraj z otwarciem obu stron...102n@ pisze:Przecież normalnie się otwiera zarówno kzk gop jak i kzkgo. Sprawdź ustawienia proxy w przeglądarce i przeskanuj kompa- być może jakiś trj Ci neta blokuje;)DTSN pisze:Witam mam takie pytanie czy ktoś wie dla czego od trzech dni nie chce chodzić strona kzkz gop może jakaś awaria czy ktoś wie coś o tym
Ponieważ rozpoczęliśmy tutaj rozmowę o zmianach z dniem 1 sierpnia 2010 r., postanowiłem przenieść część postów w tej sprawie stąd do nowego tematu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości