Rozkłady tramwaje.wpk.katowice.pl [sprawy techniczne]
Rozkłady tramwaje.wpk.katowice.pl [sprawy techniczne]
Prawdopodobnie dziś zniknęły obsady taborowe i numery pociągów z rozkładów linii 1, 3, 4, 5, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 i 20. Linie 6/11/41/23, 9, "zagłębie" i "trzydziestki" pozostały. Może szykuje się jakaś aktualizacja obsad? A może likwidują lub utajniają ten rodzaj tabliczki i będzie teraz dostępna tylko z sieci wewnętrznej? Rozkłady nie zostały zmienione (przynajmniej tak wskazuje data).
Dyspozytorskie rozkłady jazdy można znaleźć na stronie: http://tramwaje.wpk.katowice.pl/
Po wybraniu konkretnej linii i przystanku należy wybrać widok "dyspozytorski".
Dyspozytorskie rozkłady jazdy można znaleźć na stronie: http://tramwaje.wpk.katowice.pl/
Po wybraniu konkretnej linii i przystanku należy wybrać widok "dyspozytorski".
Ostatnio zmieniony 14 lip 2014, 13:59 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
To nie jest wystarczający powód, po prostu w tych rozkładach często jest masę błędów, widać że zamierzają wszystko po kolei wymieniać, ale dlaczego zostawili 6 w spokoju przecież wg ich rozkładu 610 wyjeżdża 116Nd, a potem cały czas jest solówka. A 602 i jeszcze jakieś tam poc. wyjeżdżają rzekomo solówki i nagle cudownym sposobem zamieniają się w 116Nddombia pisze:Tylko po co się czepiają 20,14,15 itd. skoro tam są zera? A może jednolicą numeracje i wycofują planowe stodwójki... (tfu, tfu).
Zoboczymy
Wydaje mi się że współcześnie porównując naszą organizację ruchu choćby do 2001 roku, powstała masa przedysponowań i zmian taboru na trasie, takie jak np. poc. typu 2711, 2712, skoro normalnie są trzy cyfry lub poc. 912, 918 skoro reszta jest na dwie cyfry.
Kiedyś takiego czegoś nie było a zwracało się uwagę głównie na dublowanie i ilość poc. Przeważnie jak na linii jeździło 1-9 poc. to było bez zer, a jak więcej to dopiero zero.
Pamiętam jak na 15 postanowili dać zero, bo wieczorem się włączały solówki zamiast składów i miały numery 151x
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Na piętnastce te zera to nie weszły do numeru pociągu wtedy, gdy KZK GOP wymyślił wieczorne solówki. One tam były od czasów gdy piętnastek było więcej niż dziesięć w ruchu przez cały dzień.luki pisze:Przeważnie jak na linii jeździło 1-9 poc. to było bez zer, a jak więcej to dopiero zero.
Pamiętam jak na 15 postanowili dać zero, bo wieczorem się włączały solówki zamiast składów i miały numery 151x
A jeśli chodzi o numerację pociągów - sprawa jest prosta, jak meter drutu w kabzie - wewnątrz firmy panuje bajzel totalny w tym zakresie. To znaczy może są tam jakieś nieformalne reguły oraz przyzwyczajenia, ale nikt do tego nie przywiązuje specjalnej wagi i już. Co prawda w instrukcji dla służby ruchu (wydanej po wprowadzeniu już do użytku Ericsonów) stwierdza się wyraźnie, że wszystkie numery wywoławcze (w tym numery pociągów) składają sie z dwóch dwucyfrowych członów i "należy je czytać zgodnie z zapisem" np. 88-88 - "osiemdziesiąt osiem - osiemdziesiąt osiem". Mało kto się do tego oczywiście stosuje. A jak się już ktoś uprze i się stosuje, to najczęściej długo schodzi innym na ustaleniu o co mu chodzi A co jeśli mowa o numerze pociągu w innym kontekście (poza łącznością radiową)? Na ten temat instrukcja milczy.
Z tego co ja zasłyszałem najczęściej występują następujące wersje (oczywiście nie jako jedyne):
1 - 11 - jeden jeden
3 - 31 - trzydzieści jeden
4 - 401 - czterysta jeden
5 - 501 - pięćset jeden
6 - 601 - sześćset jeden
7 - 701 - siedemset jeden
(8 - 81 - osiem jeden)
9 - 91 - dziewięć jeden
(10 - 10 - dziesiątka)
11 - 111 - sto jedenaście
12 - 121 - sto dwadzieścia jeden
13 - 131 - sto trzydzieści jeden
14 - 1401 - czternaście jeden
15 - 1501 - piętnaście jeden
16 - 161 - sto sześćdziesiąt jeden
17 - 171 - sto siedemdziesiąt jeden
18 - 181 - sto osiemdziesiąt jeden
19 - 191 - sto dziewięćdziesiąt jeden
20 - 201 - dwieście jeden
23 - 231 - dwieście trzydzieści jeden
30 - 301 - trzysta jeden
33 - 331 - trzydzieści trzy jeden
36 - 3601 - trzydzieści sześć (zero) jeden
37 - 3701 - trzydzieści siedem (zero) jeden
41 - 4101 - czterdzieści jeden (zero) jeden
A to wręcz przeciwnie jest. Wg Instrukcji nr wywoławczy składa się z _dwóch_dwucyfrowych_członów_. Więc jeśli chodzi o linię 41 to akurat w użyciu codziennym są wywoławcze zgodne z instrukcjąluki pisze:Chyba nigdy nie słyszałem poprawnego tego numeru, chyba nikomu by się nie chciało to wymawiać jak trzeba, czyli cztery tysiące sto jeden...Karol pisze: 41 - 4101 - czterdzieści jeden (zero) jeden
Ja Wam się przyznam, że jeszcze przed świętami napisałem do administratorki, żeby poprawiła kilka błędów (m.in. solówkę na poc. 610, błąd w kursie nocnym, skład na poc. 373, zmiany taborowe na 12 i 14, wirtualne składy w niedziele rano na 36, dopisanie stodwójek wieczorem na 36 itp.), ale niech to sprawdzi jeszcze na wszelki wypadek. Otrzymałem odpowiedź, że wszystko sprawdzi i poprawi. Nadmieniłem też o linii 16 i 20 czy na pewno ma być numeracja z zerem, skoro całe lata była bez zera. Ale jeżeli przez to mają być teraz wszystkie pociągi jak jeden mąż z zerem to nie wiem czy było warto, bo mnie to 101 i 301 bardzo razi. I tak samo będzie razić 901 1101 1201 1301 itd. No ale trudno.
Linia 6 została już poprawiona, tj. poc. 610, pierwszy kurs nocny z Sikoraka na rzekomym karliku, wyjazdy rzekomych solówek. Na 36 dopisane zostały w dni robocze stodwójki, ale już niedziele składy są nadal.
Linia 4 już jest cała opisana cała, czyli również do Wójtowej Wsi.
Linia 6 została już poprawiona, tj. poc. 610, pierwszy kurs nocny z Sikoraka na rzekomym karliku, wyjazdy rzekomych solówek. Na 36 dopisane zostały w dni robocze stodwójki, ale już niedziele składy są nadal.
Linia 4 już jest cała opisana cała, czyli również do Wójtowej Wsi.
Już jest bez błedów !
Na 1 i 3 są już bez zer, dwucyfrowe numery.
Ale UWAGA, na 4 mamy poc. 41,42,43,... oraz 411, 412, 413...
Linia 7 uzupełniona jak trzeba, na 6 poprawione błędy, linia 5 jeszcze nie ma...
Na 1 i 3 są już bez zer, dwucyfrowe numery.
Ale UWAGA, na 4 mamy poc. 41,42,43,... oraz 411, 412, 413...
Linia 7 uzupełniona jak trzeba, na 6 poprawione błędy, linia 5 jeszcze nie ma...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Pojawiła się 12-tka ale w jedną stroną, wciąż jest uwzględniona 102Na, a w dodatku numeracja z zerem, 1201, 1202, 1203, 1204.
Na 16 numerki wracają po staremu, z zerem.
17-tka pojawiła się z zerem.
18-tka z zerem.
20-tka pojawiła się bez zera.
Na 16 numerki wracają po staremu, z zerem.
17-tka pojawiła się z zerem.
18-tka z zerem.
20-tka pojawiła się bez zera.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
No właśnie, bo to na odwrót, w rzeczywistości jest skład, a na stronie jest 102Na...ff pisze:Myślę, że kto śledzi rozkłady na TŚ to wiedział o co mi chodzi Ale fakt, pisałem trochę niekonsekwentnie.Boguś pisze:Tam jest nadal składff pisze: skład na poc. 373,
Co do rozkładów to pojawiła się nowość, 13-tki są z zerem
Wygląda to dość przerażająco, jest na razie w jednym kierunku.
Uwaga ! Osobom znerwicowanym tego tematu nie polecam.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Tak ale tam mamy niestety 16 i 20 z zerem i to trzeba naprawić...!!!dombia pisze:Będziemy pisać wg www.tramwaje1.za.pl Najlepiej.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
I tak i tak piszecie różnie, wiec nie widzę problemu. Obojętnie jak napiszecie wszyscy zrozumiemy, ale prawda jest taka, że 16 i 20 z zerem była i jest błędna.
Jak memphis był administratorem TŚ to wszystko było po staremu i tak jak być powinno (na stronie TŚ, w komuniktach, na jego prywatnej stronce), a obecnie w komunikatach KZK, na które chyba on też ma jakis wpływ i które co jakiś czas widzę, też jest zawsze napisane zgodnie z tradycją. Całe zamieszanie robią nowi zmieniający się co jakis czas administratorzy strony TŚ.
Ps. Cieszę się, ze 16 i 20 wreszcie już bez zera. Jeszcze tylko dodać (przywrócić) zero do 14-tki i będzie git
Jak memphis był administratorem TŚ to wszystko było po staremu i tak jak być powinno (na stronie TŚ, w komuniktach, na jego prywatnej stronce), a obecnie w komunikatach KZK, na które chyba on też ma jakis wpływ i które co jakiś czas widzę, też jest zawsze napisane zgodnie z tradycją. Całe zamieszanie robią nowi zmieniający się co jakis czas administratorzy strony TŚ.
Ps. Cieszę się, ze 16 i 20 wreszcie już bez zera. Jeszcze tylko dodać (przywrócić) zero do 14-tki i będzie git
Jest już linia 5. Numeracja prawidłowa, są w ten rozkład wpisane też kursy zjazdowe linii 30 (nie pamiętam czy wcześniej tak było).
Brakuje tylko linia 15, a 4 i 14 powinny jeszcze pójść do poprawki w zakresie numeracji.
Tymczasem na linii 41 zauważyłem skład w dwóch ostatnich kursach pociągu 4108 z Bytomia do Katowic. Wcześniej tego nie zauważyłem (bo może nie było?). Oczywiście z Katowic jedzie z powrotem solówka
Brakuje tylko linia 15, a 4 i 14 powinny jeszcze pójść do poprawki w zakresie numeracji.
Tymczasem na linii 41 zauważyłem skład w dwóch ostatnich kursach pociągu 4108 z Bytomia do Katowic. Wcześniej tego nie zauważyłem (bo może nie było?). Oczywiście z Katowic jedzie z powrotem solówka
Ciekawe niby skąd ten skład, pojawia się nagle na Wrocławskiej, gdy w między czasie 4109 przez Łagiewniki jedzie do Stroszka.ff pisze: Tymczasem na linii 41 zauważyłem skład w dwóch ostatnich kursach pociągu 4108 z Bytomia do Katowic. Wcześniej tego nie zauważyłem (bo może nie było?). Oczywiście z Katowic jedzie z powrotem solówka
W prawdzie 4108 i 4109 się spotykają na Sikoraku, bo 4109 jedzie po 28 minutach i 4108 musi zapewnić przesiadkę do Wrocławskiej, jednak nie ma żadnej podmiany, a to jest tylko czysty błąd. No i po co o 18:00 do 23:00 jeszcze wciskać na 4108 skład.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Dzisiaj przeglądając rozkłady jazdy na stronie tś ,zauważyłem ciekawą rzecz.Dotyczy to rozkładu linii 12.Otóż rozkład w kierunku Siemianowic ,istnieje tylko na soboty i niedziele.Odjazdy z Siemianowic są, na wszystkie dni.Wygląda to tak jakby 12 do Siemianowic, kursowała tylko w dni wolne od pracy.Nawet wyjazdy z zajezdni odbywają się , tylko w soboty i niedziele.
Po prostu w danym kierunku (tutaj jest to Hutników - > Siemianowice i Zajezdnia -> Siemianowice) jest błąd że brakuje ich i tyle...hanys76 pisze:Dzisiaj przeglądając rozkłady jazdy na stronie tś ,zauważyłem ciekawą rzecz.Dotyczy to rozkładu linii 12.Otóż rozkład w kierunku Siemianowic ,istnieje tylko na soboty i niedziele.Odjazdy z Siemianowic są, na wszystkie dni.Wygląda to tak jakby 12 do Siemianowic, kursowała tylko w dni wolne od pracy.Nawet wyjazdy z zajezdni odbywają się , tylko w soboty i niedziele.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Dzisiaj po południu zaobserwowałem dziwne rzeczy:
O 15:00 do zajezdni zjechał poc. 284 (wagon #325) z pasażerami i normalnymi tablicami, a zaraz za nim przyjechał poc. 281 (#667).
Później do zajezdni wg planu 282 (z przed 1 grudnia 2006) jechał poc. 283 (skład #636+635) oraz w planu 283 poc. 282 (skład #631+632). Do Gołonoga zaraz za sobą jechały poc. 281 i 284 (trzeci już skład #440+446). Następnie do Gołonoga wg planu 282 nadal jechał poc. 283.
Około 16:15 do zajezdni dojechał poc. 281, a za nim około 16:20 284.
Teraz wchodzę na rozkład linii 28, a tu rzeczywiście poc. poustawiane w następującej kolejności - 284, 283, 282, 281
O co w tym chodzi?
A na rozkładach 15-stki nadal nie ma obsady i numerów pociagów
O 15:00 do zajezdni zjechał poc. 284 (wagon #325) z pasażerami i normalnymi tablicami, a zaraz za nim przyjechał poc. 281 (#667).
Później do zajezdni wg planu 282 (z przed 1 grudnia 2006) jechał poc. 283 (skład #636+635) oraz w planu 283 poc. 282 (skład #631+632). Do Gołonoga zaraz za sobą jechały poc. 281 i 284 (trzeci już skład #440+446). Następnie do Gołonoga wg planu 282 nadal jechał poc. 283.
Około 16:15 do zajezdni dojechał poc. 281, a za nim około 16:20 284.
Teraz wchodzę na rozkład linii 28, a tu rzeczywiście poc. poustawiane w następującej kolejności - 284, 283, 282, 281
O co w tym chodzi?
A na rozkładach 15-stki nadal nie ma obsady i numerów pociagów
Rzeczywiście dziwne to.
Zrobiłem małą analizę, wyjazdy są: 283, 281, 284 i 282, i kursują w poprawnej kolejności 281, 282, 283, 284.
Po za szczytem w godz. 10-13 mamy zdjęte poc. 282 i 284.
Potem gdy wracają, poc. 282 wchodzi za 283, a 284 wchodzi za 281, stąd właśnie jest 281, 284, 283 i 282, lub jak wolisz
Widać że to zamieszanie z 282 i 284 ma nie tylko miejsce w rozkładach internetowych ale i w rzeczywistości
Zrobiłem małą analizę, wyjazdy są: 283, 281, 284 i 282, i kursują w poprawnej kolejności 281, 282, 283, 284.
Po za szczytem w godz. 10-13 mamy zdjęte poc. 282 i 284.
Potem gdy wracają, poc. 282 wchodzi za 283, a 284 wchodzi za 281, stąd właśnie jest 281, 284, 283 i 282, lub jak wolisz
Nie wiem skąd to wzięli, ale wg. tego co wcześniej analizowałem do swojej strony http://www.tramwaje1.za.pl/28.html to wszystkie wyjazdy i zjazdy są w prawidłowym czasie.284, 283, 282, 281
Widać że to zamieszanie z 282 i 284 ma nie tylko miejsce w rozkładach internetowych ale i w rzeczywistości
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Pojawił się na stronach TŚ komunikat (dwa dni po informacji o zmianach na ferie), że linia 36 będzie kursowała w Niedzielę Wielkanocną jak w każdą inną niedzielę (normalnie była wtedy w całości zawieszana). W rozkładzie linii 36 oczywiście nic nie poprawione na belce informacyjnej. O tegorocznm wyjątku można dowiedzieć się tylko z "Komunikatów". Na rozkładach przystankowych bardzo wątpię, że pojawią się stosowne informacje, choć kto wie... I po co to zamieszanie...
Znając TŚ, informacja pojawi się w niedzielę wieczorem lub... poniedziałek ranoff pisze:Pojawił się na stronach TŚ komunikat (dwa dni po informacji o zmianach na ferie), że linia 36 będzie kursowała w Niedzielę Wielkanocną jak w każdą inną niedzielę (normalnie była wtedy w całości zawieszana). W rozkładzie linii 36 oczywiście nic nie poprawione na belce informacyjnej. O tegorocznm wyjątku można dowiedzieć się tylko z "Komunikatów". Na rozkładach przystankowych bardzo wątpię, że pojawią się stosowne informacje, choć kto wie... I po co to zamieszanie...
Rok temu sytuacja była trochę inna, bo wtedy 36 kursowało tylko w robocze i soboty, a 37 w Wielkanoc, Boże Narodzenie i Nowy Rok, zawieszano.Boguś pisze:Znając TŚ, informacja pojawi się w niedzielę wieczorem lub... poniedziałek ranoff pisze:Pojawił się na stronach TŚ komunikat (dwa dni po informacji o zmianach na ferie), że linia 36 będzie kursowała w Niedzielę Wielkanocną jak w każdą inną niedzielę (normalnie była wtedy w całości zawieszana). W rozkładzie linii 36 oczywiście nic nie poprawione na belce informacyjnej. O tegorocznm wyjątku można dowiedzieć się tylko z "Komunikatów". Na rozkładach przystankowych bardzo wątpię, że pojawią się stosowne informacje, choć kto wie... I po co to zamieszanie...
To samo powinno być teraz z 36, zwłaszcza że ma krótszą trasę, ale skoro wyjątek ma być
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Widać, że rozkładami się tam nie przejmują i traktuje się je po macoszemu. Kolejny przykład to linia 41. Jest napisane, że nie kursuje 1 stycznia i 25 grudnia. A komunikat z ograniczeniami świątecznymi mówi, a właściwie tylko przypomina o niekursowaniu tego, co w rozkładzie jest zapisane, że nie wyjeżdża w Wielkanoc.
Kolejna sprawa to linie, gdzie liczba pociągów jest ograniczana. Jest ładnie opisane jak to wygląda na linii 11, ale już na 16 niczego takiego nie ma.
W sumie to dziwię się, że oni te rozkłady utrzymują skoro to jest taka kula u nogi. Żaden przewoźnik rozkładów na swoich stronkach nie publikuje. Pewnie z przyzwyczajenia to utrzymują, tylko że (obecnie) zajmują się tym osoby, które nie czują tematu :/
Kolejna sprawa to linie, gdzie liczba pociągów jest ograniczana. Jest ładnie opisane jak to wygląda na linii 11, ale już na 16 niczego takiego nie ma.
W sumie to dziwię się, że oni te rozkłady utrzymują skoro to jest taka kula u nogi. Żaden przewoźnik rozkładów na swoich stronkach nie publikuje. Pewnie z przyzwyczajenia to utrzymują, tylko że (obecnie) zajmują się tym osoby, które nie czują tematu :/
W trzy dni robocze "majowego" długiego weekendu będą obowiązywały rozkłady sobotnie. Wyjątkiem będa linie 9, 11 i 27, gdzie będzie rozkład w dni robocze zwykłe. Dziś komunikat pojawił się na stronce KZK GOP, na TŚ już był od kilku dni. Wydawało mi się, że tak jak w dzień roboczy na TŚ była wypisana do wczoraj jeszcze jedna linia, 16?
Wydaję mi się, że wcześniej też były tam podane tylko te 3 linie.ff pisze:W trzy dni robocze "majowego" długiego weekendu będą obowiązywały rozkłady sobotnie. Wyjątkiem będa linie 9, 11 i 27, gdzie będzie rozkład w dni robocze zwykłe. Dziś komunikat pojawił się na stronce KZK GOP, na TŚ już był od kilku dni. Wydawało mi się, że tak jak w dzień roboczy na TŚ była wypisana do wczoraj jeszcze jedna linia, 16?
Były trzyDW pisze:Wydaję mi się, że wcześniej też były tam podane tylko te 3 linie.ff pisze:W trzy dni robocze "majowego" długiego weekendu będą obowiązywały rozkłady sobotnie. Wyjątkiem będa linie 9, 11 i 27, gdzie będzie rozkład w dni robocze zwykłe. Dziś komunikat pojawił się na stronce KZK GOP, na TŚ już był od kilku dni. Wydawało mi się, że tak jak w dzień roboczy na TŚ była wypisana do wczoraj jeszcze jedna linia, 16?
Boguś już wspomniał w temacie o Gliwickiej, że na rozkładach linii 36 i 37 (a także 20) pojawiła się numeracja z zerem. Pojawiła się też numeracja pociągów i obsada linii 15 i 19 oraz numeracja pociągów linii 5 (pisałem w tej sprawie). Niestety też są błędy - numeracja linii 15 jest bez zera. A na 14 od jakiegoś czasu jest w jedną stronę 14 z zerem, w drugą - bez.
Linia 41 posiada nadal błędy w rozkładzie, ale ponieważ jest nowy rozkład to nie ma starych błędów (4108 na składzie wieczoremw stronę Katowic, błędy przy 4105 rano w wolne) to są nowe błędy. 4102 i 4104 - w jednym kierunku na skłądzie, w drugim na solówce.
Ze starych drobnych błędów, które zgłaszałem, ale mnie olano, pozostały linia 9 (wieczorne niektóre wieczorne zjazdy i podmiany - numeracja, tabor) i 12 (poranny zdublowany zjazd). Z poważniejszych to linie 4 i 5 na 1 listopada - niedokończone wpisywanie, brak obsad i numeracji lub jednego z kierunków
Linia 41 posiada nadal błędy w rozkładzie, ale ponieważ jest nowy rozkład to nie ma starych błędów (4108 na składzie wieczoremw stronę Katowic, błędy przy 4105 rano w wolne) to są nowe błędy. 4102 i 4104 - w jednym kierunku na skłądzie, w drugim na solówce.
Ze starych drobnych błędów, które zgłaszałem, ale mnie olano, pozostały linia 9 (wieczorne niektóre wieczorne zjazdy i podmiany - numeracja, tabor) i 12 (poranny zdublowany zjazd). Z poważniejszych to linie 4 i 5 na 1 listopada - niedokończone wpisywanie, brak obsad i numeracji lub jednego z kierunków
Linia 20 z 7 pociągami właśnie powinna być dalej bez zera, a 2011 i 2012 to można tak nazwać - pociągi dodatkowe/nocne, coś ala 271 = 2711.ff pisze:Boguś już wspomniał w temacie o Gliwickiej, że na rozkładach linii 36 i 37 (a także 20) pojawiła się numeracja z zerem. Pojawiła się też numeracja pociągów i obsada linii 15 i 19 oraz numeracja pociągów linii 5 (pisałem w tej sprawie). Niestety też są błędy - numeracja linii 15 jest bez zera. A na 14 od jakiegoś czasu jest w jedną stronę 14 z zerem, w drugą - bez.
Na 36 i 37 też mnie zdenerwowało to zero :x
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Wiadomo już przynajmniej (po artykule na WPK) skąd się to wzięło. Z Bytomia do Katowic została wpisana obsada na dni robocze szkolne, a z Katowic do Bytomia na dni robocze bez szkoły, podczas których skład na 4109 będzie teraz planowym. Ciekawe czy na 4102 i 4104 będą się i tak pojawiać Zobaczymy już za 5 tygodniff pisze: Linia 41 posiada nadal błędy w rozkładzie (...) 4102 i 4104 - w jednym kierunku na składzie, w drugim na solówce.
Znaczy to jednocześnie, że ze Stroszkiem musi być uregulowany stosunek co do przejętych pociągów, zatem po remoncie Gliwickiej Stroszek będzie na 36, 5 poc. oraz przejmie pewnie też wszystkie poc. 7 z Zawodzia.Peter pisze:Przeczytałem w tym artykule, że linia 11 będzie już na stałe obsługiwana przez Zawodzie po remoncie Gliwickiej.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości