Strona 2 z 5

: 30 mar 2014, 22:32
autor: Boguś
Taka drobna uwaga. Od co najmniej dwóch lat linię 0 obsługuje Zawodzie, a wyjazdy są z Batorego.

: 30 mar 2014, 23:59
autor: Damian_1947
Boguś pisze:Czy ktoś z Was wie jak są oznaczane pociągi linii 36? Z zerem czy bez zera?
Jak pamiętam okres jeszcze hmm września? To 36 z zerem było. Gdzieś mam nawet foto kursówki.

Re: Numeracja pociągów...

: 31 mar 2014, 11:28
autor: memphis
KZKGaPowicz pisze:Plan <br/>(Brygada)
A może jednak "pociąg"?

Re: Numeracja pociągów...

: 31 mar 2014, 11:29
autor: KZKGaPowicz
memphis pisze:
KZKGaPowicz pisze:Plan <br/>(Brygada)
A może jednak "pociąg"?
Przecież obok numeru pociągu jest skrót "Poc."

: 31 mar 2014, 13:57
autor: luki
Ja bym wywalił jednak słowo "Brygada". U nas nie ma czegoś takiego, więc po co to, tylko zamęt wprowadzi jak zaczną co niektórzy wypisywać w DPD lub innych działach brygady.

: 31 mar 2014, 15:12
autor: KZKGaPowicz
luki pisze:Ja bym wywalił jednak słowo "Brygada". U nas nie ma czegoś takiego, więc po co to, tylko zamęt wprowadzi jak zaczną co niektórzy wypisywać w DPD lub innych działach brygady.
Zmiany zostały uwzględnione. :)

: 31 mar 2014, 18:26
autor: Damian_1947
219, kursuje rano. Później przechodzi na poc. 285.

: 31 mar 2014, 21:13
autor: DW
Linia 1 nie kursuje, więc nie widzę sensu jej istnienia w spisie.
Kursuje za to nieujęta linia nr 40.

: 31 mar 2014, 22:24
autor: Boguś
Damian_1947 pisze:
Boguś pisze:Czy ktoś z Was wie jak są oznaczane pociągi linii 36? Z zerem czy bez zera?
Jak pamiętam okres jeszcze hmm września? To 36 z zerem było. Gdzieś mam nawet foto kursówki.
A wiesz może jak jest obecnie z linią 36 i 35? Jakoś mi to zero nie pasuje.

: 01 kwie 2014, 10:26
autor: KZKGaPowicz
Boguś pisze:
Damian_1947 pisze:
Boguś pisze:Czy ktoś z Was wie jak są oznaczane pociągi linii 36? Z zerem czy bez zera?
Jak pamiętam okres jeszcze hmm września? To 36 z zerem było. Gdzieś mam nawet foto kursówki.
A wiesz może jak jest obecnie z linią 36 i 35? Jakoś mi to zero nie pasuje.
To może zaproponuję inną strategię działania. Zatem, gdy pociągów dziennych będzie mniej niż 10, to piszemy bez "0", a gdy więcej, to z "0", np.:
Poc. 91
Poc. 92
Poc. 93
Poc. 94
Poc. 95
Poc. 96
Poc. 97
Poc. 98

Poc. 1901
Poc. 1902
Poc. 1903
Poc. 1904
Poc. 1905
Poc. 1906
Poc. 1907
Poc. 1908
Poc. 1909
Poc. 1910
Poc. 1911
Poc. 1912

Wyjątkiem byłaby linia 40, która ma 8 pociągów, ale numeracja by się powielała z linią nr 4.

: 01 kwie 2014, 22:58
autor: Boguś
KZKGaPowicz pisze:To może zaproponuję inną strategię działania. Zatem, gdy pociągów dziennych będzie mniej niż 10, to piszemy bez "0", a gdy więcej, to z "0", np.:
Też tak nie powinno być. Są również wyjątki:
poc. 11 - 17
poc. 31 - 35
poc. 401 - 406
poc. 501 - 508
poc. 701 - 710
poc. 91 - 98
śp. poc. 121 - 124
poc. 111 - 118
poc. 131 - 138
poc. 1401 - 1409
poc. 1501 - 1509
poc. 161 - 166
poc. 171 - 178
poc. 181 - 184 (może wrócą do 186)
poc. 1901 - 1912 - dawniej 191 - 199
poc. 211 - 218
poc. 2201 - 2206
poc. 241 - 243
śp. poc. 251 - 253
poc. 2601 - 2610
poc. 271 - 278
poc. 281 - 285
śp. poc. 291 - nie pamiętam ile tam było poc.
poc. 301 - 302
poc. 331 - 333
poc. 351 - ? - zarówno trasy w Sosnowcu, Zabrzu czy Katowicach
poc. 361 - 367 - tu nigdy nie było zera
poc. 371 - 375
poc. 381 - 382
poc. 391 - 393
poc. 4001 - 4008
śp. poc. 4101 - 4109

: 02 kwie 2014, 07:30
autor: memphis
http://wpk.katowice.pl/old/gt/ciekawost ... ciagow.htm

To jest oczywiście stan "prawny" na 2003 rok, więc są pewne różnice do dzisiaj, ale ogólna zasada się nie zmieniła. Tyle, że tradycja swoje, a życie swoje.

: 02 kwie 2014, 13:47
autor: luki
Boguś pisze: śp. poc. 291 - nie pamiętam ile tam było poc.
poc. 351 - ? - zarówno trasy w Sosnowcu, Zabrzu czy Katowicach
poc. 361 - 367 - tu nigdy nie było zera
Na 29 były na ogół 3 pociągi.
35 w Sosnowcu 3 pociągi (351-353) a w Zabrzu różnie bywało, czasami był tylko jeden.
36 w dawnych czasach było bez zera, ale w tej chwili nie wiadomo jak to wygląda, jak wspominał zdaje się Damian jakiś czas temu to zero się pojawiło (chyba od czasu relacji Brynów - Zawodzie).

: 02 kwie 2014, 17:24
autor: Karol
luki pisze: Na 29 były na ogół 3 pociągi.
Od 2.01.1991 do 8.11.1992 linia kursowała na trasie Zaborze - Biskupice, wg stanu na 1.07.1992 wyłącznie w dni robocze obsługiwana była dwoma składami - źródło: http://wilczekkk.republika.pl/wyk_1992.htm
Potem powróciła na trasę Chebzie - Biskupice i od co najmniej 1996 r. do końca jej kursowania (31.12.2003) na linię 29 w dni robocze wyjeżdżało 5 solówek, a w wolne 3.

Był jeszcze później jakiś epizod "cmentarny" i linia 29 pojawiła się kiedyś w okresie od Halloween do Zaduszek w Zagłębiu ;-)

: 02 kwie 2014, 19:18
autor: luki
Karol pisze:Potem powróciła na trasę Chebzie - Biskupice i od co najmniej 1996 r. do końca jej kursowania (31.12.2003) na linię 29 w dni robocze wyjeżdżało 5 solówek, a w wolne 3.
Tak, masz rację, często na niej pojawiały się 111N, zasadniczo chyba do 2003 roku tylko tam mogły jeździć.
Coś mi się widziała 29 tylko do Zaborza, a przecież wtedy 1-nki nie było, a zastanawia mnie jeszcze jak to było w okresie czasu, kiedy na Zaborze 17-tka docierała.

EDIT 03.04.2014
Poprawiam obsady linii 35 i 36 wg. danych z DPD.

: 06 kwie 2014, 15:31
autor: KZKGaPowicz
Czy na tramwaje.wpk.katowice.pl da się zmienić obrazek składu Moderusów w ten sposób, aby nie było tego białego tła w rozdzielczości tego obrazka?

: 06 kwie 2014, 18:17
autor: DW
KZKGaPowicz pisze:Czy na tramwaje.wpk.katowice.pl da się zmienić obrazek składu Moderusów w ten sposób, aby nie było tego białego tła w rozdzielczości tego obrazka?
Da się, tylko muszę mieć taki obrazek :)

: 06 kwie 2014, 18:32
autor: KZKGaPowicz
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Czy na tramwaje.wpk.katowice.pl da się zmienić obrazek składu Moderusów w ten sposób, aby nie było tego białego tła w rozdzielczości tego obrazka?
Da się, tylko muszę mieć taki obrazek :)
Już jakiś czas temu (może z 2 godziny) zauważyłem, że obrazek składu Moderusów jest już bez tego tła. :) Tak jest tylko, gdy jestem wylogowany (gdy jestem zalogowany, dalej jest to tło). Dzięki za chęć pomocy. Nie ma ktoś może screena z Bahna, gdzie jest taki boczny widok na Moderusa, bo ten mój jakiś taki nieforemny? ;)

Edycja, dnia 25.08.2014:
Na linii 9a są obecnie 4 pociągi, ale na linii 9b numeracja zaczyna się od poc. 94, więc występuje d*** pociągów na obu liniach. W związku z tym, iż zmiany dotyczyły tylko linii 9a, przyjmuję, iż pociągi linii 9a będziemy oznaczać jako poc. 911, 912, 913 i 914.

: 28 sie 2014, 11:27
autor: DW
KZKGaPowicz pisze:Na linii 9a są obecnie 4 pociągi, ale na linii 9b numeracja zaczyna się od poc. 94, więc występuje d*** pociągów na obu liniach. W związku z tym, iż zmiany dotyczyły tylko linii 9a, przyjmuję, iż pociągi linii 9a będziemy oznaczać jako poc. 911, 912, 913 i 914.
Naprawdę poc. 94 się dubluje? :shock: Ciekawi mnie jak to mają rozpisane w TŚ. Może za numer linii przyjmują 9a i 9b, a pociągi mają numery typu "9a1"?

: 28 sie 2014, 11:56
autor: Slim
Podczas remontu Gliwickiej 12. pociąg linii 20 w papierach był wpisany jako poc. 212. Czyli dublował się z pociągiem linii 21. Była to bodajże podmiana na wieczorny.

: 28 sie 2014, 18:09
autor: KZKGaPowicz
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Na linii 9a są obecnie 4 pociągi, ale na linii 9b numeracja zaczyna się od poc. 94, więc występuje d*** pociągów na obu liniach. W związku z tym, iż zmiany dotyczyły tylko linii 9a, przyjmuję, iż pociągi linii 9a będziemy oznaczać jako poc. 911, 912, 913 i 914.
Naprawdę poc. 94 się dubluje? :shock: Ciekawi mnie jak to mają rozpisane w TŚ. Może za numer linii przyjmują 9a i 9b, a pociągi mają numery typu "9a1"?
Dubluje się. Ale w Helmutach tabliczki są typu 1 albo 01, więc sam już nie wiem, jak to oznaczać.

: 31 sie 2014, 20:54
autor: hanys76
KZKGaPowicz pisze:
DW pisze:
KZKGaPowicz pisze:Na linii 9a są obecnie 4 pociągi, ale na linii 9b numeracja zaczyna się od poc. 94, więc występuje d*** pociągów na obu liniach. W związku z tym, iż zmiany dotyczyły tylko linii 9a, przyjmuję, iż pociągi linii 9a będziemy oznaczać jako poc. 911, 912, 913 i 914.
Naprawdę poc. 94 się dubluje? :shock: Ciekawi mnie jak to mają rozpisane w TŚ. Może za numer linii przyjmują 9a i 9b, a pociągi mają numery typu "9a1"?
Dubluje się. Ale w Helmutach tabliczki są typu 1 albo 01, więc sam już nie wiem, jak to oznaczać.
Dzisiaj mi właśnie elot360 posta zgłosił, że niby na linii 9a nie ma pociągu 92, tylko 912. To kompletna bzdura, ponieważ to są pociągi 91, 92, 93 oraz 94. http://phototrans.pl/14,709261,0,Duewag_Pt_909.html. Regulatorzy, jak wołają przez radio, to słychać tak: 9a4 albo 9b4. Ja bym proponował te dwa pociągi 94 w ten sposób oznaczać, bo to bliżej prawdy niż to 914. Za dział odpowiedzialny jest kolega KZKGaPowicz, więc czekam na jego odzew w tej sprawie. :)

: 31 sie 2014, 21:00
autor: Penny
KZKGaPowicz pisze:Ale w Helmutach tabliczki są typu 1 albo 01 (...)
Rozumiem, że byłoby wtedy 91 (słownie: dziewięćdziesiąt jeden) i 901 (słownie: dziewięćset jeden), ale te zero prowadzące na tabliczkach numeru pociągu nie nadają takiego znaczenia. Mogli z tego 9a4 zrobić 910 i już. :P

: 31 sie 2014, 21:06
autor: Boguś
Moja propozycja jest taka. Oznaczajmy te obsady w taki sposób:
linia 9a
91, 92, itd.

linia 9b
94, 95, 96, itd.

: 31 sie 2014, 21:15
autor: hanys76
Penny pisze:
KZKGaPowicz pisze:Ale w Helmutach tabliczki są typu 1 albo 01 (...)
Rozumiem, że byłoby wtedy 91 (słownie: dziewięćdziesiąt jeden) i 901 (słownie: dziewięćset jeden), ale te zero prowadzące na tabliczkach numeru pociągu nie nadają takiego znaczenia. Mogli z tego 9a4 zrobić 910 i już. :P
To faktycznie, na tej 9, gdzie są helmuty, mogli je oznaczyć tak, jak u nas teraz, że 911 itd. To by miało sens, a tak numeracja się dubluje i jest problem z oznaczaniem tego nieszczęsnego 94. A to, co Penny zacytowałeś, to nie ja pisałem o tych tabliczkach. :)

: 31 sie 2014, 21:22
autor: Penny
Boguś pisze:Moja propozycja jest taka. Oznaczajmy te obsady w taki sposób:
linia 9a => 91, 92, itd.
linia 9b => 94, 95, 96, itd.
To właśnie jest niemożliwe, bo na linii 9a są 4 pociągi: 91, 92, 93 i 94. Natomiast na linii 9B numeracja zaczyna się od 94 (i kończy na 99). I o ten nieszczęsny 94 chodzi. Jak napiszesz 94, to nie wiadomo, o którą linię chodzi.
hanys76 pisze:A to, co Penny zacytowałeś, to nie ja pisałem o tych tabliczkach. :)
Poprawione. ;-)

: 31 sie 2014, 21:26
autor: elot360
To może jednak niech będzie 9A4 i 9B4, czy jakieś inne wariacje tej numeracji. Za swoje zgłoszenie postu przepraszam, działałem wg zasad które zostało niedawno przyjęte.

: 31 sie 2014, 21:28
autor: KZKGaPowicz
Mnie to jest obojętne. Elot360 pisał do mnie PW w tej sprawie i proponował oznaczać je tak:
elot360 pisze:A nie może być 94a i 94b?
Ja mu odpisałem, że raczej nie; będziemy używać obecnej numeracji.

Jeżeli chcecie, to możemy to zmienić, a ja te kilka postów poprawię.

: 31 sie 2014, 21:29
autor: Penny
elot360 pisze:To może jednak niech będzie 9A4 i 9B4
Opierając się na tym, co napisał hanys76, to tak chyba będzie najlepiej.
elot360 pisze:Za swoje zgłoszenie postu przepraszam, działałem wg zasad które zostało niedawno przyjęte.
Wszystko w porządku. Tak, przecież ustaliliśmy (jak się okazało błędnie, dlatego szukamy nowego rozwiązania).
KZKGaPowicz pisze:Jeżeli chcecie, to możemy to zmienić, a ja te kilka postów poprawię.
Dzięki. ;-) Ale jeszcze poczekajmy, co w końcu ustalimy. Ja jestem za 9Ax i 9Bx, skoro 9A i 9B to numer linii.

: 31 sie 2014, 21:33
autor: hanys76
Penny pisze:
elot360 pisze:To może jednak niech będzie 9A4 i 9B4
Opierając się na tym, co napisał hanys76, to tak chyba będzie najlepiej.
elot360 pisze:Za swoje zgłoszenie postu przepraszam, działałem wg zasad które zostało niedawno przyjęte.
Wszystko w porządku. Tak przecież ustaliliśmy (jak się okazało błędnie, dlatego szukamy nowego rozwiązania).
KZKGaPowicz pisze:Jeżeli chcecie, to możemy to zmienić, a ja te kilka postów poprawię.
Dzięki. ;-) Ale jeszcze poczekajmy, co w końcu ustalimy. Ja jestem za 9Ax i 9Bx, skoro 9A i 9B to numer linii.
Też uważam, że ten jeden dublujący się pociąg 94, oznaczajmy jako 9A4 i 9B4. A resztę zgodnie ze stanem faktycznym czyli od 91 do 98. To moje zdanie.

: 31 sie 2014, 21:34
autor: Patryk105
Wg mnie właśnie najlepiej byłoby oznaczać tak, jak kolega Penny napisał, tj. 9a i 9b. Wtedy nie będzie takiego zamieszania.

: 31 sie 2014, 22:37
autor: PatrykBe
Jak dla mnie nie trzeba oznaczać, ponieważ po prostu pociągi od 91 do 94 są to 9A, więc po co robić aferę, a pewnie każdy z Was wie, jaki pociąg na A lub B.

: 31 sie 2014, 22:40
autor: Penny
PatrykBe pisze:Jak dla mnie nie trzeba oznaczać, ponieważ po prostu pociągi od 91 do 94 są to 9A, więc po co robić aferę, a pewnie każdy z Was wie, jaki pociąg na A lub B.
Poczytaj dokładnie rozkład jazdy i powyższe posty, a zrozumiesz, w czym problem.

: 01 wrz 2014, 09:10
autor: grillmaster
Penny pisze:
PatrykBe pisze:Jak dla mnie nie trzeba oznaczać, ponieważ po prostu pociągi od 91 do 94 są to 9A, więc po co robić aferę, a pewnie każdy z Was wie, jaki pociąg na A lub B.
Poczytaj dokładnie rozkład jazdy i powyższe posty, a zrozumiesz, w czym problem.
W nomenklaturze tramwajowej, tj. na kartach pracy, pociągi są oznaczane jako:
- 9A/01 - 9A/04
- 9B/04 - 9B/09

: 14 lis 2014, 21:20
autor: DW
Musimy ustalić jak zapisujemy w DPD pociągi linii 36 - z zerem czy bez, bo póki co, pojawiają się różne zapisy.
Zasada była taka, że jak pociągów jest mniej niż 10 to zapisujemy je bez zera, więc w tym wypadku może też tak zrobimy? Czy TŚ stosują inny zapis?

: 14 lis 2014, 22:48
autor: grillmaster
Penny pisze:
PatrykBe pisze:Jak dla mnie nie trzeba oznaczać, ponieważ po prostu pociągi od 91 do 94 są to 9A, więc po co robić aferę, a pewnie każdy z Was wie, jaki pociąg na A lub B.
Poczytaj dokładnie rozkład jazdy i powyższe posty, a zrozumiesz, w czym problem.
Koledze chodziło o to, że jak na poc. 94 będzie wagon z przedziału 900-914 to będzie znaczyło, że to 9a4, a jak z przedziału 250-790 to 9b4.
DW pisze:Musimy ustalić jak zapisujemy w DPD pociągi linii 36 - z zerem czy bez, bo póki co pojawiają się różne zapisy.
Zasada była taka, że jak pociągów jest mniej niż 10 to zapisujemy je bez zera, więc w tym wypadku może też tak zrobimy? Czy TŚ stosują inny zapis?
TŚ już nie stosują własnych zapisów numeracji pociągów. To KZK GOP w swoich rozkładach zapisuje jak brygady autobusów ze slashem, a Tramwajom to nie przeszkadza.

: 17 lis 2014, 01:28
autor: pitrekgaga
Skoro TŚ nie stosują już swojej własnej numeracji pociągów to wpadłem na pomysł - może by wprowadzić takie zasady w naszej numeracji pociągów:

1. Zostać przy zasadzie, że tam, gdzie jest mniej niż 10 wagonów, to pisać bez zera - przy czym zasadę zacząc stosować dla wszystkich linii, czyli usuwamy w naszych zapisów 0 z linii 14, 15 i 22 (chyba nic nie pominąłem - te mi się wryły w pamięć)

2. Wyjątkiem od reguły nr 1 byłyby linie 10, 20, 30, 40, 50... - tutaj piszemy z zerem (żeby odróżnić zapis od linii 1, 2, 3, 4, 5...

3. Coraz częściej mamy podziały na linię a i b, więc, jeżeli linia jest podzielona na a i b, to zamiast pisać:
Linia 26A:
2601 #931
można by było wprowadzić zapis:
26a01 #931
- oczywiście ja wiem, że przy podziale na a i b nr pociągów są różne, ale przy okazji takiego zapisu można by było wprowadzić zasadę, że nie trzeba by było w postach robić rozróżnienia na dwie linie i wszystko byłoby w jednym miejscu. Osobiście wkurza mnie, że w DPD linia a i b jest rozproszona czasem po innych postach...

4. Ostatnio mamy przypadki, że tramwaje w jedną stronę jadą z jednym numerem, w drugą z drugim - także tutaj bym wprowadził zapis łamany, czyli:
13/433
co oznacza 3. pociąg na linii 13/43 - pomysł może się Wam wydawać troszkę dziwny, no ale ostatnio chciałem poszukać na forum, w który weekend linia 13 jeździła z oznaczeniem 43... i musiałem się przedrzeć przez gąszcz tematów, a tak wpiszę w wyszukiwarkę "13/43" i wszystko mi się znajdzie. ;)

Mój pomysł (zgodnie z pozwoleniem admina) przekazuję Wam do ogólnej dyskusji, :) chcę zobaczyć, jakie Wy macie zdanie na ten temat. :)

: 17 lis 2014, 09:29
autor: grillmaster
Po co sobie komplikować życie?

: 17 lis 2014, 15:26
autor: elot360
To zawsze jakiś pomysł, ale nie zawsze musi być dobry. ;)

: 17 lis 2014, 16:59
autor: hanys76
Moje zdanie jest takie, że niech jest jak do tej pory, bo tylko się z tego zrobi jeden wielki bajzel. Nie ma sensu tego ruszać, skoro tak, jak jest, funkcjonuje dobrze. Takie zmiany spowodują wiele nieporozumień. Ja piszę jak jest i nie mam zamiaru uczyć się pisać od nowa inaczej.

: 17 lis 2014, 17:29
autor: DW
Wiadomo, że przyzwyczailiśmy się do funkcjonujących od dawna zapisów, ale będą się czasem zdarzały przypadki, gdy trzeba będzie to zmienić.

Tak czy siak trzeba określić, jak będziemy postępować w przypadku linii A i B. Bo póki co mamy to trochę nieunormowane, tzn. 26a i 26b piszemy normalnie jako 26, a w przypadku linii 9b dopisujemy literkę w numerze pociągu. Wzięło się to z występowania dwóch pociągów 94. Teraz linia 9a jest zawieszona, więc nie ma tego problemu, więc może powrócimy do numeracji bez "b". Chyba, że będzie więcej głosów by dopisywać "a" i "b"?

: 17 lis 2014, 17:38
autor: elot360
Co do przedzielonej dziewiątki już nie łapię, czemu nadal jest 9b, skoro 9a już nie ma... Może w specjalnych przypadkach (94 i 94) będzie do jednego lub do wszystkich poc. dodana numeracja a i b, a jak nie ma takiego przypadku, normalna numeracja, z określeniem o jaką linię chodzi?

: 17 lis 2014, 17:44
autor: luki
Proponuję zostać po staremu. Linie co zawsze miały zero, np. 14, niech dalej mają.
Linie, które dostaną więcej niż 9 pociągów, dostać powinny zero tak, jak ustaliliśmy to z 19-tką.

Co do takich kwiatków jak 9a, 9b, 26b, pisać powinniśmy normalnie numery pociągów.
Następnym razem takie coś jak dwa 94, po prostu pisać 94a i 94b.
...i po krzyku.

: 15 lut 2015, 20:30
autor: DW
Jak będziemy zapisywać obsady linii 35, 44 i 45? Kursuje tam mniej niż 10 pociągów, więc powinniśmy je zapisywać bez zera (tak jak w przypadku linii 33 czy 36), ale z tego co widzę większość zapisuje je z zerem.

: 15 lut 2015, 20:32
autor: elot360
DW pisze:Jak będziemy zapisywać obsady linii 35, 44 i 45? Kursuje tam mniej niż 10 pociągów, więc powinniśmy je zapisywać bez zera (tak jak w przypadku linii 33 czy 36), ale z tego co widzę większość zapisuje je z zerem.
Może zrobimy je jako wyjątek. Ładnie wyglądają z zerem.

: 15 lut 2015, 20:33
autor: pitrekgaga
Ja widziałem za szybą 44 numerki z zerem - więc proponuję tak pisać :) poza tym zapis 441 czy 451 wygląda jakoś dziwnie i kojarzy mi się bardziej z linią 4 niż 44 czy 45.

: 15 lut 2015, 21:53
autor: Boguś
DW pisze:Jak będziemy zapisywać obsady linii 35, 44 i 45? Kursuje tam mniej niż 10 pociągów, więc powinniśmy je zapisywać bez zera (tak jak w przypadku linii 33 czy 36), ale z tego co widzę większość zapisuje je z zerem.
Mi to "0" przy 35 jakoś nie pasuje ;)

: 15 lut 2015, 22:02
autor: elot360
Boguś pisze:
DW pisze:Jak będziemy zapisywać obsady linii 35, 44 i 45? Kursuje tam mniej niż 10 pociągów, więc powinniśmy je zapisywać bez zera (tak jak w przypadku linii 33 czy 36), ale z tego co widzę większość zapisuje je z zerem.
Mi to "0" przy 35 jakoś nie pasuje ;)
Przez całe wakacje nie wykazywałeś że ci nie pasuje...

: 15 lut 2015, 22:24
autor: Boguś
elot360 pisze:
Boguś pisze:
DW pisze:Jak będziemy zapisywać obsady linii 35, 44 i 45? Kursuje tam mniej niż 10 pociągów, więc powinniśmy je zapisywać bez zera (tak jak w przypadku linii 33 czy 36), ale z tego co widzę większość zapisuje je z zerem.
Mi to "0" przy 35 jakoś nie pasuje ;)
Przez całe wakacje nie wykazywałeś że ci nie pasuje...
Mylisz się. Poszukaj aż znajdziesz. Pociągi linii 35 - czy jeździły w Bytomiu, Sosnowcu czy Zabrzu nie miały "0".

: 15 lut 2015, 22:37
autor: pitrekgaga
Boguś pisze:
elot360 pisze:
Boguś pisze:
DW pisze:Jak będziemy zapisywać obsady linii 35, 44 i 45? Kursuje tam mniej niż 10 pociągów, więc powinniśmy je zapisywać bez zera (tak jak w przypadku linii 33 czy 36), ale z tego co widzę większość zapisuje je z zerem.
Mi to "0" przy 35 jakoś nie pasuje ;)
Przez całe wakacje nie wykazywałeś że ci nie pasuje...
Mylisz się. Poszukaj aż znajdziesz. Pociągi linii 35 - czy jeździły w Bytomiu, Sosnowcu czy Zabrzu nie miały "0".
Ale za to ostatnie katowickie 35 miało zero ;)

Proponuje nie mieszać i zostawić już pisanie z "0" ;)