adam86 pisze:mark40 pisze:Może po przywróceniu ruchu do centrum Chorzowa, 13 wydłuży się do rynku
Dobrze, ze 13 wydłużono póki co do Batorego. Dzięki temu raczej nikomu w KZK nie przyjedzie do głowy pozostawienie linii 7 w obecnym przebiegu i po zakonczeniu remontu na Warszawskiej wróci do Zawodzia.
Jeszcze bedzie całkowite zamkniecie Warszawskiej i nie wiadomo na co znowu KZK wpadnie. Bardzo mnie za to dziwi, że Bytom zapłaci za te składy.
No na kogoś wypaść musi. Jednak 19-tka to powinien być priorytet, więc najpierw tutaj powinny iść składy, dopiero na linie typu 17. Co do samego przejęcia 17-tki przez Gliwice, to oczywiście błędem są oznaczenia wyjazdów/zjazdów. Ja rozumiem, że może się nie chce wozić dodatkowych tablic, ale jednak widok tej linii w Zabrzu może trochę przerazić pasażerów. Oczywiście ktoś za chwilę napiszę, że zjazdy i wyjazdy są w takich godzinach, że nie ma to znaczenia. Jednak znajdzie się osoba, która zobaczy na rozkładach nową linię i zacznie sobie coś tworzyć i mówić o tym dalej. Pamiętam pierwszą sobotę w wrześniu - jadąc trójką z placu Wolności do Zaborza ktoś tam mówił, że trójka już nie będzie jeździć na Makoszowy itd. Oczywiście ludzi nie interesuje, że to tylko jeden kurs (w przypadku 17ki - 4).
Jeszcze wracając do obsady taborowej - Gliwice mając 14 składów będą musiały obsadzić
13 pociągów Oczywiście najpierw trzeba je wszystkie pospinać (oczywiście Stroszek musi oddać pożyczkę), więc nie będzie przyjemnie. Ciekawe jak wymyślą z podmianami - nie sądzę, żeby na Chebziu była rezerwa, bo musi coś zostać na 3 i 4. Trzeba czekać na powrót solówek na 17:-P Jednak ta zmiana zajezdni to jest już lepsze niż ciągłe pożyczanie wagonów między zajezdniami.
Podsumowując - nie będzie przyjemnie :/