Co o tym sądziciePrędzej natomiast może z tych okolic zniknąć tramwaj linii numer 12.
- Jego przebieg pokrywa się z autobusem, dlatego o likwidacji tego połączenia mówi się od kilku lat. Choć nie ma oficjalnych sygnałów w tej prawie to słyszałem, że jest to powodów wstrzymywania się z decyzją w sprawie przebudowy przystanku na ulicy Siemianowickiej. Prawdopodobnie zostanie ona w końcu podjęta, ale nie wcześniej niż w nowym roku - zapowiada Piotr Wojtala.
Likwidacja T12
Likwidacja T12
Dziennik Zachodni przy okazji artykułu "Pasażerowie na drodze" http://chorzow.naszemiasto.pl/wydarzenia/675901.html Wyjawił coś okrutnego
Gdyby chodziło o dublowanie z autobusem to by musieli prawie wszystkie linie zamknąć. Szukają sobie pretekstów, a to przystanek, a to autobus. To kolejny krok do próby pozbycia się tramwajów. A potem co 17 ? Chyba sobie pozwalają już za dużo, z 8 i 25 im za łatwo poszło...
:thumbdown:
:thumbdown:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Takiej bzdurnej argumentacji już dawno nie słyszałem.. . Chyba nie od dzis wiadomo że łatwiej jest wywalić dublujący autobus niż tramwaj...Ale nie!! Oni jak zawsze szukają pretekstu, aby zaorać tramwaje...Co do T-12 to słyszałem także inny pretekst dot. jej likwidacji. Ponoć w sąsiedztwie tej linii ma przebiegac jakaś droga i przez to chcą zaorać linią 12...Normalnie chce się płakać...A po roku poleciałyby następne-1/4,17,18,14,22/32,24 aż zrównaliby z ziemią wszystkie tramwaje .
Ja Ci dam 14 ruszyć!! Już sie ciesz! Argumentacja: Przecież z Mysłowic można do szopienic dojechać A44 co 90 minut... i sie dubluje. Niech mi ino ruszą!
Prezydent Osyra podpisał ponoć z Uszatkiem jakieś pismo apropo karlików w Mysłowicach Już miał to zrobić w 2000 roku razem z 6/41 ale były prezydent zaniedbał...
Prezydent Osyra podpisał ponoć z Uszatkiem jakieś pismo apropo karlików w Mysłowicach Już miał to zrobić w 2000 roku razem z 6/41 ale były prezydent zaniedbał...
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
W jakim skretyniałym kraju Śląsk się znajduje!!! Po pierwsze - o jakim to autobusie mowa? 663? 74? Przecież one jeżdżą okrężnie przez Michałkowice, autobusu jadącego najprostszą drogą przez Alfred jak banka nie widzę. Chyba, że chcą wszystkich podróżujących na trasie Chorzów <-> Siemianowice zmusić do zwiedzania Michałkowic. A po drugie i najważniejsze - autobusu za cholerę ruszyć się nie da, za to jak tramwaj się bezczelnie dubluje z autobusem to należy go usunąć?- Jego przebieg pokrywa się z autobusem, dlatego o likwidacji tego połączenia mówi się od kilku lat.
Cóż, paradoks jakich wiele w kraju, w którym "klecha pojawia się szybciej niż karetka pogotowia".
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
Tak. Trzeba przebudować tunelik i w Mysłowicach kawałek toru.adasiek pisze:No oni na wszystko znajdą jakąś idiotyczną argumentację... . Nawet na wycięcie 14-stki ...A co do tych karlików do Mysłowic-pierwsze słyszę...Niewiem,czy dla karlików nie trzeba by przebudowywać trasy w Szopienicach (tunelik). A i tak mamy ich za mało .
Re: Likwidacja T12
Tak, najprościej jest zlikwidować i mieć problem z głowy. Tylko u nas takie cyrki się dzieją. Takie słowa mi nasuwają: idiotyzm, debilizm, głupota. Sory za słownictwo, ale nie umiem tego inaczej skomentować.dombia pisze:Dziennik Zachodni przy okazji artykułu "Pasażerowie na drodze" http://chorzow.naszemiasto.pl/wydarzenia/675901.html Wyjawił coś okrutnegoCo o tym sądziciePrędzej natomiast może z tych okolic zniknąć tramwaj linii numer 12.
- Jego przebieg pokrywa się z autobusem, dlatego o likwidacji tego połączenia mówi się od kilku lat. Choć nie ma oficjalnych sygnałów w tej prawie to słyszałem, że jest to powodów wstrzymywania się z decyzją w sprawie przebudowy przystanku na ulicy Siemianowickiej. Prawdopodobnie zostanie ona w końcu podjęta, ale nie wcześniej niż w nowym roku - zapowiada Piotr Wojtala.
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
To dotyczy linii 12 i 13
http://siemianowiceslaskie.naszemiasto. ... 19923.html
Kolejny inteligentny inaczej już kombinuje jak wywalić tramwaje z miasta.
Mam nadzieje, że ta nazwijmy propozycja pojawiła się piewszy i ostatni raz. Ewentualna likwidacja siemianowickiego odcinka sprawi, że T12 jeszcze bardziej straci na znaczeniu, bo nie dojedzie do Placu Skargii skąd większość uczniów jeździ na zajęcia do Chorzowa (np. do Zespółu Szkół Technicznych na Powstańców) i to może być jeden z powodów likwidacji całej 12, bo nie chce mi się wierzyć, że będzie miała pętle na Alfredzie. Tego odcinka w Siemianowicach nie należy likwidować tylko przedłużyć do Czeladzi, bo w tej chwili T12 i T13 kończą na BP
http://siemianowiceslaskie.naszemiasto. ... 19923.html
Kolejny inteligentny inaczej już kombinuje jak wywalić tramwaje z miasta.
Mam nadzieje, że ta nazwijmy propozycja pojawiła się piewszy i ostatni raz. Ewentualna likwidacja siemianowickiego odcinka sprawi, że T12 jeszcze bardziej straci na znaczeniu, bo nie dojedzie do Placu Skargii skąd większość uczniów jeździ na zajęcia do Chorzowa (np. do Zespółu Szkół Technicznych na Powstańców) i to może być jeden z powodów likwidacji całej 12, bo nie chce mi się wierzyć, że będzie miała pętle na Alfredzie. Tego odcinka w Siemianowicach nie należy likwidować tylko przedłużyć do Czeladzi, bo w tej chwili T12 i T13 kończą na BP
Doprawdy, kompletny debilizm!! Myslałem że tylko władze Gliwic wpadają na tak idiotyczne pomysły, widzę jednak, że się myliłem... Obawiam się, że w przeciwieństwie do Gliwic, perspektywa likwidacji trakcji trawajowej w Siemianowicach, może dojść do skutku. Jest to w końcu ok. 2 km. torów, więc likwidacja takiego odcinka nie przysporzy większych trudności...Ciekawe tylko co na to mieszkańcy..
Co to w ogóle za kretyńskie wymówki, że drogę chcą poszerzać, chyba im już się w głowie przewróciło... mają taki króciutki odcinek szyn, koszty na wymianę są przecież minimalne, w porównaniu np. z Katowicami czy innymi miastami.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Nie ma co ukrywać, że jest w tym dużo prawdy. Mam nadzieję że wtedy mieszkańcy nie dadzą sobie wcisnąć kitu i będą protestować. Szczerze mówiąc nie chcę na razie o tym nawet myśleć ...
Chyba jednak innej drogi jak "odpaństwowienie" naszych tramwajów nie ma w sytuacji jaką doskonale znamy. Wszystko po przejęciu TŚ będzie zależało od mądrości i wyobraźni władz samorządowych jakie wybraliśmy / wybierzemy.
Chyba jednak innej drogi jak "odpaństwowienie" naszych tramwajów nie ma w sytuacji jaką doskonale znamy. Wszystko po przejęciu TŚ będzie zależało od mądrości i wyobraźni władz samorządowych jakie wybraliśmy / wybierzemy.
*SDIP (U.N.O.)
Cholernie dziwna ta polityka. Po to przejmuje się te akcje, żeby tramwaje mogły wreszcie wyjść z zapaści. Dzięki temu skróci się czas przejazdu ( nowe torowiska) komfort jazdy (RK wagonów) ale także docelowo częstotliwość kursowania.
UE Chętnie wyłoży kasę na każde rozwiązanie ekologiczne w zakresie komunikacji a nie znam bardziej ekologicznego od tramwajów.
Problem zaczyna się gdy jeden z drugim myślą z dnia na dzień a nie w dłuższej perspektywie. Drogi i tak prędzej czy później się zakorkują a tramwaje będą pomykać wydzielonym torowiskiem dzięki czemu są w stanie ominąć te korki. Tego panowie z siemianowickiego Magistratu już nie wzięli pod uwagę. Może czas wybrać się do okulisty bo to chyba krótkowzroczność
A gdyby rzeczywiście coś takiego miało miejsce to aby ocalić połączenie z Pl. Hutników linie 13 i 14 należałoby skierować właśnie tam
UE Chętnie wyłoży kasę na każde rozwiązanie ekologiczne w zakresie komunikacji a nie znam bardziej ekologicznego od tramwajów.
Problem zaczyna się gdy jeden z drugim myślą z dnia na dzień a nie w dłuższej perspektywie. Drogi i tak prędzej czy później się zakorkują a tramwaje będą pomykać wydzielonym torowiskiem dzięki czemu są w stanie ominąć te korki. Tego panowie z siemianowickiego Magistratu już nie wzięli pod uwagę. Może czas wybrać się do okulisty bo to chyba krótkowzroczność
A gdyby rzeczywiście coś takiego miało miejsce to aby ocalić połączenie z Pl. Hutników linie 13 i 14 należałoby skierować właśnie tam
Gdyby plany "siemianowickie" (OBY NIE) się spełniły, to do Pl. Hutników można by puścić 14, bo 13 była by głupotą, bo by można powiedzieć robiła straszne kółko i się spotykała (w prawdzie po różnych stronach estakady) w Chorzowie.JoHoNuS pisze: A gdyby rzeczywiście coś takiego miało miejsce to aby ocalić połączenie z Pl. Hutników linie 13 i 14 należałoby skierować właśnie tam
Nie trzeba by nawet nic przerabiać, bo 14 by się minęło z 14, w rejonie Ś.P. Cynkowni, potem na Alfredzie z trzynastką, która by po jej przejeździe wyjechała z placu i pojechała w stronę centrum Katowic, a 14, mijanka kolejna na Węzłowcu.
W drugą stronę wtedy trak samo, 13 wjeżdża na Alfreda, a 14 śmiga łącznikiem do Katowic.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Żeby był takt 7-minutowy do Pl. Hutników to potrzebna by była możliwość mijania się koło Alfreda.JoHoNuS pisze:Racja, nawet za bardzo nie ma jak wprowadzić nowej linii w stronę Pl hutników, bo nie ma aż tyle mijanek, żeby wprowadzić tam takt 7-minutowy. Jeżeli się mylę wyprowadźcie mnie z błędu.
Dla samych 14-tek mijanki jak pisałem były by przy Cynkowni, potem Węzłowcu, a następnie już w okolicy KWK Prezydent.
Z 13-tkami było by się mijanie w czasie kiedy to 14 wjechało by na łącznik już na kierunek Bytków, a 13 odjechało by z pętli, lub odwrotnie tyle że już po staremu, 14 przed sygnalizacją, a 13 na Alfreda – tak jak pisałem wczesniej.
Gdyby miały by obie linie jechać na Pl. Hutników co w ogóle jest chyba już przesadą, bo co 14 minut wystarczy, to mijanki musiały by być zapewnione przy Alfredzie w relacji Bytków - Alfred, trzeba by gdzieś dobudować drugi tor, lub dobudować wyjazd z Alfreda na kierunek Bytków.
Druga mijanka 13/14 bez trudu przy Bożogrobców
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Niestety u nas nigdy nie będzie komunikacji szynowej z prawdziwego zdarzenia przy takim sposobie myślenia...
Jeszcze nie przejęli, ale już chcą likwidować.
Niech jeszcze więcej ludzi wykształconych wyjedzie z tego kraju, to rządzący będą coraz "mądrzejsi".
Jeszcze nie przejęli, ale już chcą likwidować.
Niech jeszcze więcej ludzi wykształconych wyjedzie z tego kraju, to rządzący będą coraz "mądrzejsi".
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2007, 23:17 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
A przepraszam. Nie cyknąłem na stronę poprzednią.
Z drugiej strony czemu nie pokazywać wielokrotnie tej bijącej wręcz głupoty :
Z drugiej strony czemu nie pokazywać wielokrotnie tej bijącej wręcz głupoty :
Bo się nie da się zrobić linii tramwajowej do Czeladzi. Bo się nie chce się.Likwidacja przyniosłaby miastu szereg korzyści, m.in. pojawiłaby się możliwość poszerzenia ul. Katowickiej o jeden dodatkowy pas ruchu - tłumaczy Dariusz Bochenek, zastępca prezydenta miasta Siemianowic Śląskich.
*SDIP (U.N.O.)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Te tłumaczenia są strasznie idiotyczne. Rozumiem, że w Siemianowicach na trasie tramwaju nie ma nic po za upadłymi zakładami przemysłowymi? To po cholerę tworzyć przystanek przy Ficinusie? No i co ma rondo na skrzyżowaniu Waryńskiego i Staszica do pętli przed ul. Staszica? Prędzej trzeba będzie się pozbyć tankszteli...
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2007, 18:11 przez Panewniczanin, łącznie zmieniany 1 raz.
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Nie, chodzi mi o budowę ronda na skrzyżowaniu Waryńskiego i Katowickiej/Staszica i niby przeszkadzającą w realizacji tej inwestycji pętli tramwajowej.Peter pisze:Chodzi Ci o przeszkodę przy ewentualnym przedłużaniu linii tramwajowej ?Panewniczanin pisze:Prędzej trzeba będzie się pozbyć tankszteli...
I tak prędzej tą pętlę zlikwidują wraz z całym odcinkiem niż coś wybudują...
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
O to jutro rano sobie pofoceff pisze:Na przekór powyższym planom, tramwaje wymieniają rozjazd do Alfredu dla linii 12 i 13 od strony Siemianowic.
Przez całą sobotę 13 będzie skrócona do Alfredu, a 12 będzie dojeżdżać do Słonecznej. Łuk nieużywany liniowo się trochę poprzeciera
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości