Strona 4 z 8

: 05 cze 2014, 20:58
autor: adam86
polaraxa pisze:Od 04/06/2014 na stan R-2 wciągnięto #825 i #826 w zamian za #821 i #822. Jednak rejon wykazuje tylko 6 szt. wagonów 2012N. Chodzi o to, że tylko 6 wagonów może posiadać kasowniki dualne, więc co jakiś czas jedne wagony będzie się zastępować innymi.
A reszta to jest na czyim stanie?

: 09 cze 2014, 19:41
autor: polaraxa
Reszty NIE MA. Od dnia 09/06/2014 ilość PES na Zawodziu: 17 szt., przywieziono #836.

: 18 cze 2014, 08:02
autor: polaraxa
Ubiegłej nocy dotarł do Zawodzia #837. Stan 2012N na dzień 18/06/2014 - 18 szt.

: 30 cze 2014, 13:17
autor: skoti

: 30 cze 2014, 13:33
autor: genz
Około północy dotarła na Zawodzie.

: 04 lip 2014, 11:25
autor: polaraxa
Od 30/06/2014 stan 2012N na Zawodziu wynosi 20 szt. /ostatni #839/. Kilka dni wcześniej został odebrany #838. Tym samym została zakończona dostawa tych wagonów do Zawodzia. Co do pozostałych 10 szt., nie ma jednoznacznej decyzji czy przyjadą na postój do R-2, czy pojadą już do R-1.

: 04 lip 2014, 13:36
autor: pycio1400
polaraxa pisze:Od 30/06/2014 stan 2012N na Zawodziu wynosi 20 szt. /ostatni #839/. Kilka dni wcześniej został odebrany #838. Tym samym została zakończona dostawa tych wagonów do Zawodzia. Co do pozostałych 10 szt., nie ma jednoznacznej decyzji czy przyjadą na postój do R-2, czy pojadą już do R-1.
Z informacji uzyskanych przeze mnie w TŚ, mają one bezpośrednio być wysyłane do Będzina.

: 04 lip 2014, 14:49
autor: luki
pycio1400 pisze:Z informacji uzyskanych przeze mnie w TŚ, mają one bezpośrednio być wysyłane do Będzina.
Z tą bezpośredniością nie byłbym taki pewny, bo słyszałem coś o nocnym desancie w Sosnowcu. :twisted:

: 04 lip 2014, 14:52
autor: pycio1400
Oczywiście luki, że mają być wyładowywane poza zajezdnią, gdyż laweta nie wjedzie na teren zajezdni Będzin. :-) Pierwszy wagon ma być holowany do zajezdni innym składem, a reszta już innymi PESAmi. :-) Pisząc bezpośrednio do Będzina, miałem na myśli to, że nie będą one stacjonowały chwilowo na Zawodziu. :)

: 04 lip 2014, 14:55
autor: luki
pycio1400 pisze: Pisząc bezpośrednio do Będzina, miałem na myśli to, że nie będą one stacjonowały chwilowo na Zawodziu. :)
Spoko. ;-)
pycio1400 pisze:Pierwszy wagon ma być holowany do zajezdni innym składem (...)
Twist zasadniczo powinien być ciągnięty składem 3x105N.

: 04 lip 2014, 22:22
autor: pycio1400
luki pisze:
pycio1400 pisze:Pierwszy wagon ma być holowany do zajezdni innym składem (...)
Twist zasadniczo powinien być ciągnięty składem 3x105N.
Skład jest w stanie bezproblemowo zholować Pesę. :-)

: 06 lip 2014, 12:31
autor: Boguś
Wstrzymać ruch to należałoby na trasie Sosnowiec - Będzin Zajezdnia. :) Zapewne prędkość holowania wyniesie max. 10 km/h.

: 07 lip 2014, 19:43
autor: polaraxa
A po co PESĘ holować? Na Zawodziu po zjeździe z lawety i odblokowaniu zabezpieczeń pantografu, każda samodzielnie wjeżdżała na halę (poza #820, ta jechała na akumulatorach). Obecnie każdy dostarczony wagon jest od razu gotowy do jazdy samodzielnej.

: 07 lip 2014, 19:57
autor: pycio1400
polaraxa pisze:A po co PESĘ holować? Na Zawodziu po zjeździe z lawety i odblokowaniu zabezpieczeń pantografu, każda samodzielnie wjeżdżała na halę (poza #820, ta jechała na akumulatorach). Obecnie każdy dostarczony wagon jest od razu gotowy do jazdy samodzielnej.
Ja wiem tylko tyle, że mają być one holowane. ;)

: 07 lip 2014, 20:47
autor: skoti
pycio1400 pisze:
polaraxa pisze:A po co PESĘ holować? Na Zawodziu po zjeździe z lawety i odblokowaniu zabezpieczeń pantografu, każda samodzielnie wjeżdżała na halę (poza #820, ta jechała na akumulatorach). Obecnie każdy dostarczony wagon jest od razu gotowy do jazdy samodzielnej.
Ja wiem tylko tyle, że mają być one holowane. ;)
No tak, z lawety na Zawodzie, a tu z centrum Sosnowca do Będzina. Możliwe, że jeszcze nie są dopuszczone do ruchu, coś a'la rejestracja.

: 07 lip 2014, 23:21
autor: Sebastian22
skoti pisze:
pycio1400 pisze:
polaraxa pisze:A po co PESĘ holować? Na Zawodziu po zjeździe z lawety i odblokowaniu zabezpieczeń pantografu, każda samodzielnie wjeżdżała na halę (poza #820, ta jechała na akumulatorach). Obecnie każdy dostarczony wagon jest od razu gotowy do jazdy samodzielnej.
Ja wiem tylko tyle, że mają być one holowane. ;)
No tak, z lawety na Zawodzie, a tu z centrum Sosnowca do Będzina. Możliwe, że jeszcze nie są dopuszczone do ruchu, coś a'la rejestracja.
No i ew. jazda powolna ze względu na "dziewiczy" kurs i przetestowanie wszelkich krawężników. ;)

: 10 lip 2014, 22:16
autor: Boguś
skoti pisze:
pycio1400 pisze:
polaraxa pisze:A po co PESĘ holować? Na Zawodziu po zjeździe z lawety i odblokowaniu zabezpieczeń pantografu, każda samodzielnie wjeżdżała na halę (poza #820, ta jechała na akumulatorach). Obecnie każdy dostarczony wagon jest od razu gotowy do jazdy samodzielnej.
Ja wiem tylko tyle, że mają być one holowane. ;)
No tak, z lawety na Zawodzie, a tu z centrum Sosnowca do Będzina. Możliwe, że jeszcze nie są dopuszczone do ruchu, coś a'la rejestracja.
Ale Pesy mają dopuszczenie do ruchu.
Sebastian22 pisze:No i ew. jazda powolna ze względu na "dziewiczy" kurs i przetestowanie wszelkich krawężników. ;)
To przede wszystkim i obstawa z każdej strony, by się przypadkiem nie wykoleiła.

: 16 lip 2014, 18:40
autor: Iwo
skoti pisze:
pycio1400 pisze:
polaraxa pisze:A po co PESĘ holować? Na Zawodziu po zjeździe z lawety i odblokowaniu zabezpieczeń pantografu, każda samodzielnie wjeżdżała na halę (poza #820, ta jechała na akumulatorach). Obecnie każdy dostarczony wagon jest od razu gotowy do jazdy samodzielnej.
Ja wiem tylko tyle, że mają być one holowane. ;)
No tak, z lawety na Zawodzie, a tu z centrum Sosnowca do Będzina. Możliwe, że jeszcze nie są dopuszczone do ruchu, coś a'la rejestracja.
Dziś w nocy pierwsza Pesa trafi do Będzina. Holowana lub pchana będzie przez skład Moderusów. Następny wagon, dostawa w nocy w niedzielę.

: 16 lip 2014, 21:14
autor: Szymek.
Iwo pisze:Następny wagon, dostawa w nocy w niedzielę.
Z soboty na niedzielę czy z niedzieli na poniedziałek?

: 17 lip 2014, 03:31
autor: Damian_1947
Dziś o godzinie 2:11 wagon #840 "Rysiek" przekroczył bramę zajezdni R-1. Rozładunek i przejazd odbył się bezproblemowo. Wagon dotarł do zajezdni o własnych siłach.

: 17 lip 2014, 10:19
autor: Linia26

: 17 lip 2014, 12:59
autor: Sebastian22
Czyli 10 Twistów będzie stało pół roku i czekało na otwarcie 15-stki czy może pojadą na Milowice, po tymczasowej trasie?

: 17 lip 2014, 13:26
autor: Damian_1947
Sebastian22 pisze:Czyli 10 Twistów będzie stało pół roku i czekało na otwarcie 15-stki czy może pojadą na Milowice, po tymczasowej trasie?
Nie nam to oceniać. Ale stan torowiska do Milowic nie jest tak dobry, aby Twisty mogły tam jeździć. Pożyjemy, zobaczymy. Ekscytujecie się, jakby nie wiem co się działo. Spokojniej należy podejść do sprawy.

: 17 lip 2014, 13:44
autor: DW
Sebastian22 pisze:Czyli 10 Twistów będzie stało pół roku i czekało na otwarcie 15-stki czy może pojadą na Milowice, po tymczasowej trasie?
Trasa z Sosnowca do Katowic ma zostać otwarta we wrześniu. Wtedy ma zostać wznowione kursowanie 15-stki na całej trasie.
Do Milowic Twisty na pewno nie pojadą. Przez najbliższe kilka tygodni będą trwały dostawy, a musi się z nimi jeszcze zaznajomić obsługa i zakończyć choćby najważniejsze remonty, aby wozy się nie rozsypały po paru dniach. ;)

Poza tym, w Katowicach jeszcze przez jakiś czas część wozów też będzie stała. Chyba, że jeszcze bardziej wzmocnią 35 i będzie jeździło co 2/3 minuty. ;)

: 17 lip 2014, 15:05
autor: rifi
Torowisko wbudowane w jezdnię Jana Sobieskiego w Sosnowcu od połączenia torowego do granic miasta Katowice ma się zakończyć najpóźniej do 30.12., więc nie byłbym taki pewny tego września. Prędzej we wrześniu wróci 14 na swoją trasę.

http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ie-nr-27a/

Jak dobrze pamiętam, to użytkownik polaraxa jasno napisał, że na stanie zajezdni Zawodzie jest tylko 6 PES, bo tylko 6 może mieć kasowniki dualne. Więc jak by zwiększyli częstotliwość do 2/3 minuty, to i tak na 116Nd lub 105Na. Bo w obecnej chwili i tak wszystko nie jest obsadzone Twistami, a jak wypada Karlik, to za niego kursuje 105Na lub 2x105Na.

: 17 lip 2014, 15:14
autor: Damian_1947
rifi pisze:Torowisko wbudowane w jezdnię Jana Sobieskiego w Sosnowcu od połączenia torowego do granic miasta Katowice ma się zakończyć najpóźniej do 30.12., więc nie byłbym taki pewny tego września. Prędzej we wrześniu wróci 14 na swoją trasę.

http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ie-nr-27a/

Jak dobrze pamiętam, to użytkownik polaraxa jasno napisał, że na stanie zajezdni Zawodzie jest tylko 6 PES, bo tylko 6 może mieć kasowniki dualne. Więc jak by zwiększyli częstotliwość do 2/3 minuty, to i tak na 116Nd lub 105Na. Bo w obecnej chwili i tak wszystko nie jest obsadzone Twistami, a jak wypada Karlik, to za niego kursuje 105Na lub 2x105Na.
Nie tyle co 6 PES jest na stanie, bo na stanie jest 20 wozów. Problem jest taki, że jest 6 kpl. kasowników dualnych i są one suskcesywnie przekładane do innych wozów tak, aby mogły się te wozy "dotrzeć" na linii.

: 17 lip 2014, 15:23
autor: Slim
rifi pisze:Torowisko wbudowane w jezdnię Jana Sobieskiego w Sosnowcu od połączenia torowego do granic miasta Katowice ma się zakończyć najpóźniej do 30.12., więc nie byłbym taki pewny tego września. Prędzej we wrześniu wróci 14 na swoją trasę.
14 na trasę ma wyjechać 2. sierpnia, natomiast 15 powinna wyjechać za około 2 miesiące.

: 17 lip 2014, 16:02
autor: DW
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Jak dobrze pamiętam, to użytkownik polaraxa jasno napisał, że na stanie zajezdni Zawodzie jest tylko 6 PES, bo tylko 6 może mieć kasowniki dualne. Więc jak by zwiększyli częstotliwość do 2/3 minuty, to i tak na 116Nd lub 105Na. Bo w obecnej chwili i tak wszystko nie jest obsadzone Twistami, a jak wypada Karlik, to za niego kursuje 105Na lub 2x105Na.
Nie tyle co 6 PES jest na stanie, bo na stanie jest 20 wozów. Problem jest taki, że jest 6 kpl. kasowników dualnych i są one suskcesywnie przekładane do innych wozów tak, aby mogły się te wozy "dotrzeć" na linii.
Na pewno więcej wozów ma wymienione kasowniki, gdyż jak jedna Pesa zjedzie, to od razu wyjeżdża za nią inna, a na linii jest ich 6. Zresztą słyszałem, że kasowniki jednak nie są przekładane, tylko przed wyjazdem na linię każdy Twist dostaje więcej kasowników dualnych w miejsce tych na kartę.
Slim pisze:
rifi pisze:Torowisko wbudowane w jezdnię Jana Sobieskiego w Sosnowcu od połączenia torowego do granic miasta Katowice ma się zakończyć najpóźniej do 30.12., więc nie był bym taki pewny tego września. Prędzej we wrześniu wróci 14 na swoją trasę.
14 na trasę ma wyjechać 2. sierpnia, natomiast 15 powinna wyjechać za około 2 miesiące.
Przynajmniej takie są założenia. ;)
Przy Dworze ostatnio mocno przyspieszyli i już spory odcinek torów jest gotowy. Na Burowcu również większość już zrobiona, ale wątpię, że w 2 tygodnie uporają się z tymi dwoma odcinkami. Bardziej obstawiałbym połowę sierpnia.
Natomiast co do Sobieskiego w S-cu i Sosnowieckiej w Katowicach, to koniec jest planowany na wrzesień, ale też wydaję mi się, że się to trochę przeciągnie.

: 17 lip 2014, 18:00
autor: rifi
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Torowisko wbudowane w jezdnię Jana Sobieskiego w Sosnowcu od połączenia torowego do granic miasta Katowice ma się zakończyć najpóźniej do 30.12., więc nie byłbym taki pewny tego września. Prędzej we wrześniu wróci 14 na swoją trasę.

http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ie-nr-27a/

Jak dobrze pamiętam, to użytkownik polaraxa jasno napisał, że na stanie zajezdni Zawodzie jest tylko 6 PES, bo tylko 6 może mieć kasowniki dualne. Więc jak by zwiększyli częstotliwość do 2/3 minuty, to i tak na 116Nd lub 105Na. Bo w obecnej chwili i tak wszystko nie jest obsadzone Twistami, a jak wypada Karlik, to za niego kursuje 105Na lub 2x105Na.
Nie tyle co 6 PES jest na stanie, bo na stanie jest 20 wozów. Problem jest taki, że jest 6 kpl. kasowników dualnych i są one suskcesywnie przekładane do innych wozów tak, aby mogły się te wozy "dotrzeć" na linii.
Już kiedyś pisał polaraxa, że jest tylko 6 na stanie, a reszty nie ma. A wozy są sukcesywnie zamienione, np. dziś #834, a jutro już go nie ma, bo jest np. #835. No chyba, że się coś zmieniło, to poczekajmy do potwierdzenia przez kolegę polaraxa.

: 17 lip 2014, 19:17
autor: DW
rifi pisze:Już kiedyś pisał polaraxa, że jest tylko 6 na stanie, a reszty nie ma. A wozy są sukcesywnie zamienione, np. dziś #834, a jutro już go nie ma, bo jest np. #835. No chyba, że się coś zmieniło, to poczekajmy do potwierdzenia przez kolegę polaraxa.
Tylko, że on to pisał, gdy w ruchu były 4 sztuki. Ciężko jest nie mieć ani jednego wozu w rezerwie. Tym bardziej, gdy w nowych wagonach mogą się jeszcze pojawiać drobne usterki.

: 17 lip 2014, 21:15
autor: elot360
Trochę zbocze z tematu, ale warto może stworzyć nowy wątek? Bo tak pisać o Pesach w temacie o ich premierze jest trochę dziwne, gdyż dość dawno premiera już była, a temat nieco inaczej się kojarzy.

: 17 lip 2014, 23:37
autor: pycio1400
Nie ma żadnych Pes na rezerwie, w założeniu w razie awarii ma wyjechać 116Nd, jeśli nie ma takiego wagonu na rezerwie, to skład...

: 18 lip 2014, 08:03
autor: rifi
Czyli tak jak pisałem - na stanie zajezdni Zawodzie jest 6 PES?

: 18 lip 2014, 12:07
autor: pycio1400
Na stanie zajezdni Zawodzie jest 20 PES, z czego w ruchu jest 6.

: 18 lip 2014, 13:28
autor: rifi
Poczytaj post drugi od góry z poprzedniej strony jak kolega polaraxa napisał, że jest 6, reszty nie ma, przy czym na Zawodziu było już ich 17. To, dlaczego napisał, że nie ma reszty?

: 18 lip 2014, 17:02
autor: hanys76
Wozów na Zawodziu jest 20 sztuk, z czego liniowo jeździ zamiennie 17, a 3 jeszcze nie kursowały w ogóle liniowo. Wagony 835, 838 oraz 839 póki co nie były jeszcze wypuszczane na linię.

: 18 lip 2014, 22:49
autor: Iwo
Panowie, nie mylcie pojęć. To, że na zajezdni jest np. 20 Pes nie oznacza wcale, że wszystkie są już odebrane przez spółkę. Odnośnie l. 14 wróci na swoją trasę, oczywiście jak będzie już możliwy przejazd do Szopienic, a także po zakończeniu przebudowy torowiska i przystanków w Mysłowicach przy giełdzie.

: 20 lip 2014, 22:57
autor: polaraxa
Panowie, na Zawodziu jest komplet 20 PES, jednak na stanie R-2 tylko 6 i tyle jest wykazywane. Nie ma rezerwy, ale jest rotacja wagonów. Docelowo R-2 ma wypuszczać na linie 18 szt., 2 wagony mają stanowić tzw. rezerwę. Do R-1 z 16/17 i z 17/18.07.2014 r. dostarczono 2 wagony #840 i #841.

: 21 lip 2014, 10:27
autor: rifi
No, czyli dobrze pisałem, na stanie Zawodzia jest 6 sztuk.

: 21 lip 2014, 15:42
autor: grillmaster
Zawodzie ma na stanie 6 Pes, ale nie wiadomo jakie. :D

: 21 lip 2014, 16:58
autor: memphis
polaraxa pisze:Panowie, na Zawodziu jest komplet 20 PES, jednak na stanie R-2 tylko 6 i tyle jest wykazywane, Nie ma rezerwy, ale jest rotacja wagonów.
Skoro jeździ więcej niż 6 sztuk, to na stanie spółki musi być ich więcej, bo tak to, wagon schodzi ze stanu i co się z nim dzieje? Zawisa w próżni?

: 21 lip 2014, 17:43
autor: Sebastian22
memphis pisze:
polaraxa pisze:Panowie, na Zawodziu jest komplet 20 PES, jednak na stanie R-2 tylko 6 i tyle jest wykazywane, Nie ma rezerwy, ale jest rotacja wagonów.
Skoro jeździ więcej niż 6 sztuk, to na stanie spółki musi być ich więcej, bo tak to, wagon schodzi ze stanu i co się z nim dzieje? Zawisa w próżni?
Co dzień wybierane jest 6 wozów, które dostaja komplet kasownikow i tyle. :)

: 21 lip 2014, 17:49
autor: grillmaster
Sebastian22 pisze:
memphis pisze:
polaraxa pisze:Panowie, na Zawodziu jest komplet 20 PES, jednak na stanie R-2 tylko 6 i tyle jest wykazywane, Nie ma rezerwy, ale jest rotacja wagonów.
Skoro jeździ więcej niż 6 sztuk, to na stanie spółki musi być ich więcej, bo tak to, wagon schodzi ze stanu i co się z nim dzieje? Zawisa w próżni?
Co dzień wybierane jest 6 wozów, które dostaja komplet kasownikow i tyle. :)
Mają szklaną kulę i losują numerki. :)

: 21 lip 2014, 20:26
autor: Penny
memphis pisze:Skoro jeździ więcej niż 6 sztuk (...)
Jeździ dokładnie 6. Wszystkie na linii 35. Jeżeli któraś z Pes ulegnie awarii, wyjeżdża na podmianę Karlik lub skład stopiątek.
polaraxa pisze:Nie ma rezerwy, ale jest rotacja wagonów.
Dziwne zjawisko. Skoro co jakiś czas któraś z Pes jeździ, to znaczy, że ma dopuszczenie do ruchu, a zatem jest na stanie zajezdni, która obsługuje dany pociąg. Jaki byłby sens zdejmować ze stanu wagon, żeby za dzień lub kilka mogła znowu jeździć? Faktycznie chodzi o kasowniki?

: 22 lip 2014, 09:52
autor: polaraxa
Zostałem żle poinformowany; termin dostawy drugiej Pesy do R-1 został odsunięty w czasie. Jeśli chodzi o Zawodzie, to niestety, ale tak jest. Jest awaria Pesy, więc jedną się wycofuje, drugą wstawia, ale decyzja o takiej zamianie nie należy do wozowni, ale serwisu bądż sekcji technicznej.

: 22 lip 2014, 12:09
autor: memphis
Ale co mają kasowniki wspólnego z wpisywaniem na stan wagonu? Przecież wagon jest na stanie (czyli w ewidencji środków trwałych) spółki od chwili odbioru, a to co jeździ na linii (i czy jeździ 6 sztuk, czy 36) to jest zupełnie inna sprawa. Nie znam szczegółów, ale patrząc na praktykę przy kupowaniu wszystkich poprzednich wagonów (tyle, że używanych), to wagon wchodził na stan z dniem dostawy, bo wtedy następował odbiór. Ze 116Nd było inaczej, ale to inne czasy były.

: 23 lip 2014, 18:04
autor: Sebastian22
memphis pisze:Ale co mają kasowniki wspólnego z wpisywaniem na stan wagonu? Przecież wagon jest na stanie (czyli w ewidencji środków trwałych) spółki od chwili odbioru, a to co jeździ na linii (i czy jeździ 6 sztuk, czy 36) to jest zupełnie inna sprawa. Nie znam szczegółów, ale patrząc na praktykę przy kupowaniu wszystkich poprzednich wagonów (tyle, że używanych), to wagon wchodził na stan z dniem dostawy, bo wtedy następował odbiór. Ze 116Nd było inaczej, ale to inne czasy były.
Na stanie jest na pewno, bo ma numer boczny, ale nie jest gotowy do wyjazdu ze względu na te kasowniki. Tak chyba najlepiej to tłumaczyć. :mryellow:

: 26 lip 2014, 01:36
autor: Iwo
Sebastian22 pisze:
memphis pisze:Ale co mają kasowniki wspólnego z wpisywaniem na stan wagonu? Przecież wagon jest na stanie (czyli w ewidencji środków trwałych) spółki od chwili odbioru, a to co jeździ na linii (i czy jeździ 6 sztuk, czy 36) to jest zupełnie inna sprawa. Nie znam szczegółów, ale patrząc na praktykę przy kupowaniu wszystkich poprzednich wagonów (tyle, że używanych), to wagon wchodził na stan z dniem dostawy, bo wtedy następował odbiór. Ze 116Nd było inaczej, ale to inne czasy były.
Na stanie jest na pewno, bo ma numer boczny, ale nie jest gotowy do wyjazdu ze względu na te kasowniki. Tak chyba najlepiej to tłumaczyć. :mryellow:
1. To, że ma numer boczny nie oznacza, że jest na stanie.
2. Oznaczenia są w przypadku wagonów dla R-1 nanoszone już w Bydgoszczy.
3. Drugi wagon dla R-1 został dostarczony dopiero wczoraj w nocy. Dziś w nocy przyjechał kolejny.

: 26 lip 2014, 06:46
autor: Damian_1947
Iwo pisze:1. To, że ma numer boczny nie oznacza, że jest na stanie.
2. Oznaczenia są w przypadku wagonów dla R-1 nanoszone już w Bydgoszczy.
3. Drugi wagon dla R1 został dostarczony dopiero wczoraj w nocy. Dziś w nocy przyjechał kolejny.
Ad. 2. Oznaczenia, w tym przypadku numery taborowe są nanoszone po dotarciu na wozownię, w dniu rozładunku, nie w Bydgoszczy. Tam są nanoszone jedynie imiona wagonów.
Ad. 3. Dziś w nocy nastąpił rozładunek i pierwsza część testów dopiero drugiego wagonu. Jest to wóz #841. Poprawiam, ponieważ z kontekstu wynika, że dziś dotarł trzeci wóz, a wczoraj drugi. Nie, wczoraj miał się odbyć rozładunek, ale nastąpiło jakieś opóźnienie po trasie, więc odbył się dopiero dziś.

: 26 lip 2014, 11:40
autor: Slim
Damian_1947 pisze:Ad. 2. Oznaczenia, w tym przypadku numery taborowe są nanoszone po dotarciu na wozownię, w dniu rozładunku, nie w Bydgoszczy. Tam są nanoszone jedynie imiona wagonów.
Więc dlaczego #840 miał naklejony numer taborowy już na lawecie w trakcie rozładunku?