Strona 4 z 8

: 23 wrz 2012, 15:34
autor: DW
W Będzinie od dłuższego czasu odstawione są dwa wiedeńce: #921 i #927.
#921 ostatni raz na trasie zaobserwowany został 4. maja. Końcem czerwca widziałem go odstawionego na warsztacie.
#927 zniknął w drugiej połowie lipca.

: 23 wrz 2012, 16:29
autor: Linia26
#927 widziałem wczoraj na torze wyjazdowym z hali zajezdni. Nie wyglądał jak by mu coś dolegało...

: 24 wrz 2012, 13:47
autor: KZKGaPowicz
Myślałem, że wróci do Gliwic przy wymianie wagonów.

: 24 wrz 2012, 14:19
autor: DW
Wiedeńce, które z Gliwic trafiły do Będzina pewnie zostaną tu na stałe. W ciągu najbliższych paru miesięcy nowe będą trafiać tylko do Gliwic (brak przejazdu do Będzina), więc późniejsza wymiana E1 za E1 byłaby mało sensowna ;)

: 25 wrz 2012, 17:22
autor: hanys76
Gotowe są już także wagony 942 oraz 943. W sobotę mają byc już w Gliwicach

Link

: 25 wrz 2012, 20:29
autor: martin
hanys76 pisze:Gotowe są już także wagony 942 oraz 943. W sobotę mają byc już w Gliwicach

Link
Z podlinkowanego artykulu wynika (przynajmniej dla mnie), ze E1 maja 2 kabiny motorniczego i potrafia tak jak Helmuty zawracac bez petli. :DD:

: 25 wrz 2012, 21:02
autor: TŚ25
Pewnie, chodzi im o takie coś jak linia 7 w Łagiewnikach, czyli trójkąt manewrowy.

: 25 wrz 2012, 21:35
autor: Boguś
martin pisze:
hanys76 pisze:Gotowe są już także wagony 942 oraz 943. W sobotę mają byc już w Gliwicach

Link
Z podlinkowanego artykulu wynika (przynajmniej dla mnie), ze E1 maja 2 kabiny motorniczego i potrafia tak jak Helmuty zawracac bez petli. :DD:
Większych bzdur nie przeczytałem.

: 26 wrz 2012, 09:33
autor: rafalurbino18
Boguś pisze:
martin pisze:Z podlinkowanego artykulu wynika (przynajmniej dla mnie), ze E1 maja 2 kabiny motorniczego i potrafia tak jak Helmuty zawracac bez petli. :DD:
Większych bzdur nie przeczytałem.
W tym artykule godne uwagi są tylko zdjęcia :/
TŚ25 pisze:Pewnie, chodzi im o takie coś jak linia 7 w Łagiewnikach, czyli trójkąt manewrowy.
W takim razie równie dobrze autor mógł napisać "podobnie jak wszystkie inne tramwaje, mogą zawracać na trasie bez konieczności wizyty na pętli."

: 27 wrz 2012, 11:42
autor: KZKGaPowicz
rafalurbino18 pisze:
Boguś pisze:
martin pisze:Z podlinkowanego artykulu wynika (przynajmniej dla mnie), ze E1 maja 2 kabiny motorniczego i potrafia tak jak Helmuty zawracac bez petli. :DD:
Większych bzdur nie przeczytałem.
W tym artykule godne uwagi są tylko zdjęcia :/
TŚ25 pisze:Pewnie, chodzi im o takie coś jak linia 7 w Łagiewnikach, czyli trójkąt manewrowy.
W takim razie równie dobrze autor mógł napisać "podobnie jak wszystkie inne tramwaje, mogą zawracać na trasie bez konieczności wizyty na pętli."
Ja też na początku myślałem, że autorowi chodzi o to, że E1 są dwukierunkowe, ale po następnym przeczytaniu doszedłem do wniosku, że E1 są podobnie jak Pt jednobryłowe, a to, że nie potrzebują pętli do zawracania dotyczy tylko Helmutów. Fakt, trochę dwuznacznie zostało to napisane.

: 03 paź 2012, 17:53
autor: kasztan
29. września pojawiły się E1 na 4. Nadal tam kursują, czy tylko z okazji dnia otwartego na 4 jeździły?

: 04 paź 2012, 10:50
autor: rafalurbino18
kasztan pisze:29. września pojawiły się E1 na 4. Nadal tam kursują, czy tylko z okazji dnia otwartego na 4 jeździły?
Jednorazowa promocja. Ponadto, nawet jeśli chciałyby jeździć w dni robocze na 4 to co najwyżej tylko jeden, bo pozostałe siedem kursuje na jedynce.

: 05 paź 2012, 09:48
autor: Slim
Od poniedziałku trwają szkolenia wagonem #927 na trasie do Zawodzia. Kolejne E1 trafią prawdopodobnie na 15.

: 05 paź 2012, 16:43
autor: Iwo
Slim pisze:Od poniedziałku trwają szkolenia wagonem #927 na trasie do Zawodzia. Kolejne E1 trafią prawdopodobnie na 15.
Na żadną linię 15 nie trafią. Przewidywane są na inną linię - informacja pojawi się w swoim czasie.

: 06 paź 2012, 04:28
autor: Peter
Na dachach pierwszych wyremontowanych E1 zaczynają się pojawiać zacieki rdzy a w niektórych miejscach odpadają już płaty farby prawdopodobnie ze szpachlówką.
To samo widziałem na burtach jednego z gliwickich wagonów po bliższym przyjrzeniu się.

: 06 paź 2012, 10:30
autor: KZKGaPowicz
Iwo pisze:
Slim pisze:Od poniedziałku trwają szkolenia wagonem #927 na trasie do Zawodzia. Kolejne E1 trafią prawdopodobnie na 15.
Na żadną linię 15 nie trafią. Przewidywane są na inną linię - informacja pojawi się w swoim czasie.
Mówiono kiedyś o linii 24.

: 06 paź 2012, 17:40
autor: Slim
Iwo pisze:Na żadną linię 15 nie trafią. Przewidywane są na inną linię - informacja pojawi się w swoim czasie.
Na żadną inną się nie nadają.

: 06 paź 2012, 19:03
autor: adam86
Slim pisze:
Iwo pisze:Na żadną linię 15 nie trafią. Przewidywane są na inną linię - informacja pojawi się w swoim czasie.
Na żadną inną się nie nadają.
Na 26 też nie, i co z tego?

: 06 paź 2012, 19:36
autor: hanys76
Doczepa Lohner c3 #1224, została sprzedana do MPK Kraków.

: 06 paź 2012, 20:19
autor: Slim
adam86 pisze:Na 26 też nie, i co z tego?
To, że jak puszczą je na inną linię to ludzie w ogóle przestaną korzystać z tramwajów w Zagłębiu. 24 ma najlepszy stan torowiska a nawet tam nie daliby sobie z tymi wagonami rady.

: 06 paź 2012, 20:58
autor: Iwo
Slim pisze:
Iwo pisze:Na żadną linię 15 nie trafią. Przewidywane są na inną linię - informacja pojawi się w swoim czasie.
Na żadną inną się nie nadają.
Ja bardzo proszę o nie rozpowszechnianie plotek. Wagony E1 nie pójdą ani na linię 15, ani na linię 24. O zmianach dowiecie się wkrótce.

: 07 paź 2012, 00:04
autor: rifi
No więc skoro trwają testy do Zawodzia to chyba na linie 14 i przejmie ją Bedzin :mryellow:

: 07 paź 2012, 11:16
autor: DW
rifi pisze:No więc skoro trwają testy do Zawodzia to chyba na linie 14 i przejmie ją Bedzin :mryellow:
Na 14 w zupełności wystarczają solówki, a poza tym wyjazd na tą linię zająłby 34 minuty (do Szopienic) lub nawet 53 minuty (do Mysłowic).
Mnie najbardziej pasowałyby na 27 w miejsce dwóch solówek, które wybitnie mi na tą linię nie pasują. Tylko, że tutaj mógłby być problem z podstacją. Za to 21 i 22 odpadają ze względu na stan torowiska w Gołonogu i Tworzniu. Chyba, że będzie podobnie jak z 26 i dadzą je tam, żeby doprowadzić tory do odpowiedniego stanu ;)

: 07 paź 2012, 21:59
autor: Iwo
DW pisze:
rifi pisze:No więc skoro trwają testy do Zawodzia to chyba na linie 14 i przejmie ją Bedzin :mryellow:
Na 14 w zupełności wystarczają solówki, a poza tym wyjazd na tą linię zająłby 34 minuty (do Szopienic) lub nawet 53 minuty (do Mysłowic).
Mnie najbardziej pasowałyby na 27 w miejsce dwóch solówek, które wybitnie mi na tą linię nie pasują. Tylko, że tutaj mógłby być problem z podstacją. Za to 21 i 22 odpadają ze względu na stan torowiska w Gołonogu i Tworzniu. Chyba, że będzie podobnie jak z 26 i dadzą je tam, żeby doprowadzić tory do odpowiedniego stanu ;)
Heh, 14 odpada. Proponuje przyjrzeć się dokładnie odcinkowi do Gołonogu :)
rifi pisze:No więc skoro trwają testy do Zawodzia to chyba na linie 14 i przejmie ją Bedzin :mryellow:
Bosh... Nie ma ŻADNYCH TESTÓW do Zawodzia. O czymś takim jak szkolenie motorniczych na ten typ wagonów to słyszeliście? Tak? Super. Ruszcie czasami głową, to nie boli.

: 13 lis 2012, 16:24
autor: KZKGaPowicz
Do Gliwic dotarł E1 #945.

Edycja, dnia 17.11.2012:
Kilka dni wcześniej wpisałem również #947.

Edycja, dnia 5.12.2012:
E1 #946 jest w Gliwicach.

: 17 lis 2012, 14:12
autor: KZKGaPowicz
Ostatni raz na trasie w dniu 23.10.2012 pojawił się E1 #923 na poc. 14 i #925 w dniu 24.10.2012 na poc. 11.

: 17 lis 2012, 19:28
autor: DW
#927 (23.07.2012)
Jeździ już od dobrych kilkunastu dni, więc wykreślam.

: 07 gru 2012, 18:51
autor: KonstalN
#921 dostał nowe wózki i kilka nowych części i za nie długo powinien wyjechać na trasę :)

: 13 gru 2012, 12:53
autor: KZKGaPowicz
Wykreśliłem E1 #923, który wyjechał po prawie 2-miesięcznej przerwie, dziś obsługuje poc. 14.

Edycja, dnia 16.12.2012:
Do listy dopisałem #947, który przebywa w ZUR.

Edycja, dnia 20.12.2012:
#947 był dziś na "1".

Edycja, dnia 3.01.2013:
#925 jest dziś na "1".

Edycja, dnia 17.02.2013:
Dopisuję do listy E1 #932, który ostatni raz na linii został zaobserwowany w dniu 1.02.2013, kiedy to obsługiwał poc. 17.

: 03 mar 2013, 13:11
autor: Rafał z Helenki
Mam pytanie.
To już jest koniec dostaw wagonów E1, czy jeszcze coś do nas z Wiednia przyjdzie?

: 03 mar 2013, 15:17
autor: KZKGaPowicz
Rafał z Helenki pisze:Mam pytanie.
To już jest koniec dostaw wagonów E1, czy jeszcze coś do nas z Wiednia przyjdzie?
Nawet jakby coś przyszło, to nie wyjechałyby tak szybko, bo priorytet ma projekt unijny.

: 15 kwie 2013, 09:35
autor: DW
Znów nie kursuje będziński #927. Ostatni raz na trasie przyuważony 1.02.

DOPISANE (18.04, 8:40):
Od miesiąca nie kursuje też #922. Ostatni raz zaobserwowany 16.03. Wcześniej też nie było o nim wzmianki przez 3 tygodnie.

: 28 kwie 2013, 17:51
autor: Boguś
DW pisze:Od miesiąc nie kursuje też #922. Ostatni raz zaobserwowany 16.03. Wcześniej też nie było o nim wzmianki przez 3 tygodnie.
Po ponad miesiącu odstawki, wagon wrócił do ruchu.

: 05 maja 2013, 19:26
autor: tramwajorz
Większość wagonów została wyposażona w monitoring .Czy wzrośnie bezpieczeństwo w tramwajach ?

: 05 maja 2013, 21:43
autor: adam86
Nie.

: 06 maja 2013, 15:54
autor: Iwo
adam86 pisze:Nie.
Jak to nie, ja się czuję bardzo bezpieczny...

: 06 maja 2013, 19:52
autor: Karix26
Przynajmniej szyby nie będą porysowane.

: 06 maja 2013, 22:55
autor: adam86
Po czym niby wnosisz?

: 07 maja 2013, 12:45
autor: Karix26
adam86 pisze:Po czym niby wnosisz?
Po tym, że istnieje większe prawdopodobieństwo że czynna kamera odstraszy potencjalnego wandala, niż kartka ,,pojazd monitorowany". Wystarczy spojrzeć jak wygląda tył np. Solarisów serii 4xx z PKM S-ec, a tył MAN-ów NG312 bez monitoringu.

: 07 maja 2013, 22:10
autor: adam86
Karix26 pisze: spojżeć
Ekhem, co zrobić?

: 12 maja 2013, 17:55
autor: Boguś
Karix26 pisze:Przynajmniej szyby nie będą porysowane.
Na szczęście ta "moda" zanika.

: 22 lip 2013, 13:05
autor: szymon nolewajk
Wagon #932 już jeździ.

: 26 lip 2013, 11:53
autor: polaraxa
Dziś przed godz 9 na terenie zajezdni Będzin na wagon #920 stojący na placu postojowym najechał #922 oba wagony są poważnie uszkodzone

: 02 sie 2013, 20:04
autor: polaraxa
Na terenie zajezdni Będzin widziałem #923 czyli jest na użyczeniu z R-4

: 02 sie 2013, 20:45
autor: KZKGaPowicz
Ciekawe czy wróci #923 i #927?

: 03 sie 2013, 00:00
autor: Damian_1947
#923 ostatnio był w ZUR, tak mi się coś kojarzy.

: 05 sie 2013, 18:39
autor: szymon nolewajk
Ponad tydzień nie jeździł wagon #945

: 05 sie 2013, 21:52
autor: R_G
#926 nie został zaobserwowany od 23. lipca. W tym dniu został podmieniony przez innego wiedeńczyka.
#937 nie został zaobserwowany od 7. czerwca :!:

#940 lub #941 (wzorem #928) kursuje bez automatycznego zamykania drzwi.

: 11 sie 2013, 15:24
autor: kasztan
R_G pisze: #940 lub #941 (wzorem #928) kursuje bez automatycznego zamykania drzwi.
Wiesz może dlaczego?

: 15 sie 2013, 11:03
autor: R_G
#938 przeniósł się z R4 do Będzina...
(#937 dalej odstawiony, jak w innym temacie wspomniałem)