: 25 kwie 2012, 10:57
E1 powinny iść na 21, gdzie od gołonogu jest ful ale rzeczywiście skład 105N jest pojemniejszy.
PS jeszcze trzy są w trakcie RB więc nic nie wiadomo...
PS jeszcze trzy są w trakcie RB więc nic nie wiadomo...
Dyskusje o tramwajach na Śląsku i w Zagłębiu
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/viewtopic.php?f=43&t=3001
Przecież robili testy.Karix26 pisze:E1 są fajne i pojemne, ale trzeba było najpierw wyremontować tory i przed wprowadzeniem do eksploatacji zrobić testy.
Torowisko na Gołonogu jest w fatalnym stanie.Karix26 pisze:E1 powinny iść na 21, gdzie od gołonogu jest ful ale rzeczywiście skład 105N jest pojemniejszy.
Nie pisz bzdur. Wszystkie E1 zostały już zrobione. Obecnie w ZURze jest tylko #924, który przyjechał na naprawę lub wymianę wózków. Za jakiś czas przyjedzie kolejne 10 sztuk E1.Karix26 pisze:PS jeszcze trzy są w trakcie RB więc nic nie wiadomo...
A po co, skoro TŚ nie kupi żadnej doczepy.Karix26 pisze:Mam pytanie do redakcji czy można by zrobić temat odnośnie doczepy Lohner c3?
Aż strach pomyśleć jakby taki wykoleił się na górce przy wiadukcie na Klimontowie, byłby pretekst do likwidacji tej linii.Karix26 pisze:Aha dzięki za odpowiedź, chociaż swoją drogą mogli by sprowadzić więcej i razem z E1 puścić na zapchane linie co 20 min np. 27
W normalnym kraju byłby to pretekst do remontu nasypu i wiaduktuSlim pisze:Aż strach pomyśleć jakby taki wykoleił się na górce przy wiadukcie na Klimontowie, byłby pretekst do likwidacji tej linii.
Akurat na wiadukcie tory są w miarę ok. Jednak torowcy wolą pilnować takich stromych miejsc. Były plany jego rozbiórki, gdyż nie ma już racji bytu (zlikwidowana linia kolejowa na dole), ale coś się to rozmyło. Miał być też remont najgorszego odcinka Porąbka Szkoła - Porąbka Dworzec (wg. planów TŚ na zeszły rok), zobaczymy może coś zrobią z tym.Slim pisze:Aż strach pomyśleć jakby taki wykoleił się na górce przy wiadukcie na Klimontowie, byłby pretekst do likwidacji tej linii.Karix26 pisze:Aha dzięki za odpowiedź, chociaż swoją drogą mogli by sprowadzić więcej i razem z E1 puścić na zapchane linie co 20 min np. 27
Ze względu na słabą podstację, E1 mają zakaz wjazdu na Kazimierz.Karix26 pisze:Aha dzięki za odpowiedź, chociaż swoją drogą mogli by sprowadzić więcej i razem z E1 puścić na zapchane linie co 20 min np. 27
Owszem. #929 i #936 na liniach obsługiwanych przez zajezdnię Będzina, a #935 przez zajezdnię Gliwice.Karix26 pisze:Mam pytanie czy #929,935 i #936 już jeżdżą?
DW wyraźnie Ci napisał.Karix26 pisze:Wszystkie jeżdżą na 26?
Nie jeżdżą.TŚ25 pisze:A Wiedeńczyki jeżdżą na innej linii Będzińskiej, niż 26 ?
http://tramwaje.wpk.katowice.pl/Karix26 pisze:To ile ich jeździ na 26?
Wiem, to pytanie było skierowane do: Karixa26Boguś pisze:Nie jeżdżą.TŚ25 pisze:A Wiedeńczyki jeżdżą na innej linii Będzińskiej, niż 26 ?
E1 z zajezdni Będzin jeżdżą tylko na linii 26 (w dni robocze 6 z 10 wagonów), zaś te z zajezdni Gliwice jeżdżą tylko na linii 1 (5 z 7 wagonów).Karix26 pisze:Wszystkie jeżdżą na 26?
Serdecznie zapraszamy do pracy Wystarczy się zgłosić.Karix26 pisze:Baza taboru na WPK już nie jest aktualizowana.
Mam nadzieję, że Gliwice też coś dostaną, bo mówiłeś, że na "4" mają się pojawić E1.Boguś pisze:Najgorsze jest to, że kolejne 5 sztuk pójdzie do Będzina.
Akurat na czwórkę to nie są najodpowiedniejsze wagony, bo są za duże, ale wysyłanie ich do Będzina jest chyba gorszym pomysłem. Niestety E1 wśród pasażerów linii 26 nie ma zbyt dobrej opinii. Każdy wie jaki jest stan infrastruktury w Zagłębiu i puszczanie kolejnych wiedeńców na te tory może nasilić ilość wykolejeń, których już teraz jest aż nadto. Dla większości pasażerów to i tak jest "nowy tramwaj", ale codzienna obawa przed tym, czy się dojedzie do pracy/szkoły powoduje odpływ pasażerów. Linia 26 jest dla wielu mieszkańców jedynym środkiem transportu do centrum Sosnowca, więc nie przesiądą się oni do autobusów, ale pomyślą o zakupie samochodu. A potem odzyskać się ich już nie zdoła :/ W Zabrzu akurat nie ma z nimi problemu i jeżdżą często szybciej niż stopiątki, ale oprócz jedynki, nie pasują na żadną inną linię, bo na 3 i 5 są za małe, a na 4 tak jak pisałem - za duże.KZKGaPowicz pisze:Mam nadzieję, że Gliwice też coś dostaną, bo mówiłeś, że na "4" mają się pojawić E1.Boguś pisze:Najgorsze jest to, że kolejne 5 sztuk pójdzie do Będzina.
Skoro juz sie na nie zdecydowali to tez uwazam, ze nie ma sensu ich wysylac do Zaglebia, wielkoscia pasowalyby na 9/17 ale pewnie ich tam nie dadza ze wzgledu na brak mozliwosci awaryjnego wjazdu na Armii Krajowej. Wie ktos ile dokladnie ich kupili i w jakim okresie maja zostac sprowadzone?rafalurbino18 pisze:Akurat na czwórkę to nie są najodpowiedniejsze wagony, bo są za duże, ale wysyłanie ich do Będzina jest chyba gorszym pomysłem. Niestety E1 wśród pasażerów linii 26 nie ma zbyt dobrej opinii. Każdy wie jaki jest stan infrastruktury w Zagłębiu i puszczanie kolejnych wiedeńców na te tory może nasilić ilość wykolejeń, których już teraz jest aż nadto. Dla większości pasażerów to i tak jest "nowy tramwaj", ale codzienna obawa przed tym, czy się dojedzie do pracy/szkoły powoduje odpływ pasażerów. Linia 26 jest dla wielu mieszkańców jedynym środkiem transportu do centrum Sosnowca, więc nie przesiądą się oni do autobusów, ale pomyślą o zakupie samochodu. A potem odzyskać się ich już nie zdoła :/ W Zabrzu akurat nie ma z nimi problemu i jeżdżą często szybciej niż stopiątki, ale oprócz jedynki, nie pasują na żadną inną linię, bo na 3 i 5 są za małe, a na 4 tak jak pisałem - za duże.KZKGaPowicz pisze:Mam nadzieję, że Gliwice też coś dostaną, bo mówiłeś, że na "4" mają się pojawić E1.Boguś pisze:Najgorsze jest to, że kolejne 5 sztuk pójdzie do Będzina.
Będzie 10 sztuk. Po 5 sztuk pójdzie do Gliwic i Będzina.martin2601 pisze:Wie ktos ile dokladnie ich kupili i w jakim okresie maja zostac sprowadzone?
Gdyby nie wystające płyty w Biskupicach, to E1 mogłyby jeździć w dni wolne na 5.rafalurbino18 pisze:W Zabrzu akurat nie ma z nimi problemu i jeżdżą często szybciej niż stopiątki, ale oprócz jedynki, nie pasują na żadną inną linię, bo na 3 i 5 są za małe, a na 4 tak jak pisałem - za duże.
Na pewno 10? W przetargach były zamówienia kompletów siedzeń i innego wyposażenia do 8 wagonów.Boguś pisze:Będzie 10 sztuk. Po 5 sztuk pójdzie do Gliwic i Będzina.
Jeden jest w Katowicach.mark40 pisze: Wcześniejsze helmuty stoją w Batorym.
Oba wyjechały już liniowo na jedynkę. Na razie żadnych zmian w rozkładzie nie widać, a jak wiadomo - obecnie tylko połowa z gliwickich wiedeńców jest uruchamiana. Być może są przeznaczone do Będzina, dokąd jednak na razie nie dojadą. Na T17 z uwagi na cięcia rozkładowe mogłyby trafić, gdyby nie infrastruktura.Penny pisze:Ostatnie prace trwają przy dwóch wagonach E1 z nowej dostawy. Znajdujące się #940 i #941 na torze B i C hali remontowej zajezdni Batory na dniach wyjadą na jazdy próbne.
Na T4 mogą trafić.rafalurbino18 pisze:Oba wyjechały już liniowo na jedynkę. Na razie żadnych zmian w rozkładzie nie widać, a jak wiadomo - obecnie tylko połowa z gliwickich wiedeńców jest uruchamiana. Być może są przeznaczone do Będzina, dokąd jednak na razie nie dojadą. Na T17 z uwagi na cięcia rozkładowe mogłyby trafić, gdyby nie infrastruktura.Penny pisze:Ostatnie prace trwają przy dwóch wagonach E1 z nowej dostawy. Znajdujące się #940 i #941 na torze B i C hali remontowej zajezdni Batory na dniach wyjadą na jazdy próbne.
Wiem o tym, że mogą trafić na T4, ale zasadniczo dziwi mnie to, czemu jeszcze tam nie jeżdżą. Skoro brakuje solówek, to mogliby je ściągnąć z czwórki w zamian za E1. Chyba, że nastąpi to lada dzień, albo jakieś wiedeńce stoją i chcą zachować rezerwę.Boguś pisze:Na T4 mogą trafić.rafalurbino18 pisze:Oba wyjechały już liniowo na jedynkę. Na razie żadnych zmian w rozkładzie nie widać, a jak wiadomo - obecnie tylko połowa z gliwickich wiedeńców jest uruchamiana. Być może są przeznaczone do Będzina, dokąd jednak na razie nie dojadą. Na T17 z uwagi na cięcia rozkładowe mogłyby trafić, gdyby nie infrastruktura.Penny pisze:Ostatnie prace trwają przy dwóch wagonach E1 z nowej dostawy. Znajdujące się #940 i #941 na torze B i C hali remontowej zajezdni Batory na dniach wyjadą na jazdy próbne.